Braziliaans restaurant Cariocas

Marskant 34 7551 BW Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Braziliaans restaurant Cariocas

Braziliaans vleespaleis

De Braziliaanse keuken is nog niet heel bekend, dus bij restaurant Cariocas valt veel te ontdekken!
Bij restaurant Cariocas hebben wij een à la carte kaart samengesteld met heerlijke voorgerechten, rijk gevulde soepen en de lekkerste steaks van Hengelo bereid op de houtskoolgrill.

Rodízio: voor groepen vanaf 10 personen
Wilt u een écht Braziliaans culinair concept ervaren? Boek dan met een groep van minimaal 10 personen voor een bijzondere verrassing! Onze kelners staan voor u klaar om u de beste vleessoorten te serveren, en dat gewoon bij u aan tafel! Al ons vlees serveren wij op een bijzondere manier, namelijk in de vorm van een rodízio! Dit werkt heel simpel: onze chefkok maakt grote spiezen met mals, sappig vlees klaar op een houtskoolbarbecue. Daarna lopen onze kelners met de grote spiezen langs de tafels om stukjes voor u af te snijden. Er is een groot aanbod aan verschillende vleessoorten. Door middel van een dobbelsteen (met een groene en rode kant) kunt u aangeven dat u nog meer wilt bestellen. Dit is ‘eatertainment’ van het hoogste niveau!

Meer informatie over restaurant Braziliaans restaurant Cariocas

10 minuten van trein- en busstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een super restaurant! Het eten was geweldig, het personeel heel vriendelijk en vlot en dat allemaal voor een hele goede prijs. Zeker een aanrader, tijd om dit restaurant wat meer bekendheid te geven!
michael V.
Lekker gegeten
Goede service!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed eten, vlotte vriendelijke bediening. Sommige stukjes vlees waren wel wat zout uirgevallen maar dat is een persoonlijke smaak.
Wij hebben in elk geval genoten van het eten en de sfeer in het restaurant.
PFW1980 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuk restaurant. Met de AH restaurantspaaractie extra voordelig, maar zonder bon zou dit ook zeker de moeite waard zijn. Het eten smaakte prima. Aardig personeel en prima service.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bijzonder vriendelijke en snelle bediening, eten prima in orde, grote porties, al met al een gezellig uitje, komen graag nog eens terug.
s.a.knaap .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hebben ons aangenaam laten verrassen door de prettige verzorging en het lekkere eten. Er was fijne aandacht voor ons gezelschap.
Ruime zitplaatsen, riante tafel, fijne stoelen. Enige minpuntje op deze hete avond was dat de airco zijn werk niet aankon.
Gerard J V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fijn en gezellig! Lieve bediening! Met AH bon en geen enkel probleem over het menu!Je betaald 1 maal het duurste gerecht.3 gangen Prima
Sanny A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Reuze vriendelijk en gastvrij personeel.
We hebben er vanavond gegeten met de Appie-bon; we konden alles uit het menu kiezen; dus geen beperkte keuze.
Wél erg grote porties en persoonlijk vond ik de grillsmaak te overheersend, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Grote aanrader!
Wij gaan zeker nog eens op bezoek...
tiesnaber .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het was onze eerste kennismaking met de Braziliaanse keuken en die is ons goed bevallen. Vriendelijke bediening. We moesten wel wat lang wachten, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de verdere bediening en de kwaliteit van het eten. We komen zeer zeker nog een keer terug.

Dini en Ties Naber
Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vriendelijk personeel, mooie uitstraling in het restaurant. Wij vonden het erg prijzig voor wat je kreeg, en de porties waren ook erg klein.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Uitgebreide selectie aan vlees, ook stukken waar we minder bekend mee waren, dus leuk om een keer te proberen. Wordt aan tafel geserveerd met bij elk stuk vlees een stukje informatie van wat het is en hoe het bereid is, zeer vriendelijke bediening.
mdurson .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Dit weekend heerlijk gegeten bij Cariocas. We waren al eerder geweest en omdat het toen zo lekker was, waren de verwachtingen hoog gespannen. Die werden zeker waar gemaakt. Wij kozen voor de variant waarbij er steeds stukjes vlees werden geserveerd. De bediening komt dan langs met een grote spies en haalt daar een stukje vlees voor je af. Het vlees is heerlijk en komt zo uit de grill. Ook de bijgerechten zijn erg lekker (en zijn bij te bestellen). Je krijgt ontzettend veel vlees en verschillende varianten. De bediening is erg aardig en behulpzaam. Als je een keer wat anders wil en heerlijk wilt eten, moet je zeker naar Cariocas gaan! We hebben een geweldige avond gehad en hopen snel weer terug te komen.
Vm O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten en zeer goed bereid voor herhaling vatbaar
Johnson G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Alles was werkelijk heerlijk verzorgd en zeer smakelijk! Salade com Franco, Feijoada Carioca en Sobremesa grande, de bediening en chefs. Zelfs de live entertainment was aanwezig om je geheel in de Braziliaanse sferen te brengen. Het enige dat ontbrak was de açeroles sap omdat die op was. Ik kom hier zeker terug...
AntoinetteB .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geweldig restaurant,We waren erg benieuwd naar de Braziliaanse keuken en wij hebben heerlijk gegeten, bediening was perfect.. Er waren redelijk wat mensen en ze waren met 2 pers bediening.. en dat gaf echt heel veel rust.. Wij gaan graag nog een keertje eten daar, maar eerst ff sparen :).
e.r.cheret .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk ontspannen sfeer, erg lekker eten, geweldige bediening. We hebben een superavond gehad. Alle complimenten! Een zeer gevarieerde kaart, voldoende ruime porties.
Restaurant ruim opgezet, zodat je niet bovenop de andere gasten zit.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super gegeten met 4 personen. De kok kwam meerdere keren aan onze tafel om elke keer een ander stukje lekker vlees te serveren. Zowel voorgerecht als hoofd- en nagerecht waren prima. De ontvangst was hartelijk en de bediening met uitleg zeer vriendelijk. Zeker een aanrader om hier eens naar toe te gaan.
Matty H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk restaurant, daar geweest met mijn vrouw die zelf Braziliaans is, en ook zij vondt het een goed en sfeervol restaurant, klein beetje braziliaans gevoel en sfeer in Nederland.
Nadia H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Veels te lang moeten wachten op zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Toen het eten eenmaal kwam was het wel oké, niet spectaculair.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima eten, goede sfeer,
Prijs en kwaliteit goed in verhouding.
Voor herhaling vatbaar.