Braziliaans restaurant Cariocas

Marskant 34 7551 BW Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Braziliaans restaurant Cariocas

Braziliaans vleespaleis

De Braziliaanse keuken is nog niet heel bekend, dus bij restaurant Cariocas valt veel te ontdekken!
Bij restaurant Cariocas hebben wij een à la carte kaart samengesteld met heerlijke voorgerechten, rijk gevulde soepen en de lekkerste steaks van Hengelo bereid op de houtskoolgrill.

Rodízio: voor groepen vanaf 10 personen
Wilt u een écht Braziliaans culinair concept ervaren? Boek dan met een groep van minimaal 10 personen voor een bijzondere verrassing! Onze kelners staan voor u klaar om u de beste vleessoorten te serveren, en dat gewoon bij u aan tafel! Al ons vlees serveren wij op een bijzondere manier, namelijk in de vorm van een rodízio! Dit werkt heel simpel: onze chefkok maakt grote spiezen met mals, sappig vlees klaar op een houtskoolbarbecue. Daarna lopen onze kelners met de grote spiezen langs de tafels om stukjes voor u af te snijden. Er is een groot aanbod aan verschillende vleessoorten. Door middel van een dobbelsteen (met een groene en rode kant) kunt u aangeven dat u nog meer wilt bestellen. Dit is ‘eatertainment’ van het hoogste niveau!

Meer informatie over restaurant Braziliaans restaurant Cariocas

10 minuten van trein- en busstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een super restaurant! Het eten was geweldig, het personeel heel vriendelijk en vlot en dat allemaal voor een hele goede prijs. Zeker een aanrader, tijd om dit restaurant wat meer bekendheid te geven!
l.wessels .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Er was genoeg keus en het werd leuk geserveerd. Echt een aanrader. Personeel was ook erg vriendelijk!!
mrkoen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de Albert Heijn Iens actie zijn we hier op de valreep naartoe geweest. Personeel is echt uitermate vriendelijk en netjes. Maak zelden zulke gastvrijheid mee. Perfecte balans tussen aantal keer komen vragen of alles in orde is en ons lekker rustig laten eten.

Voor de AH Iens actie mochten we van de volledige kaart kiezen. Sterker nog, zelfs het all you can eat principe wat normaliter pas vanaf 10 personen geldt, mocht deze keer ook gewoon voor de normale prijs van 22 euro. Zeer lekker gegeten. Zeer grote porties, we kregen het niet op. Als je geen voorgerecht of desert wil, mag dat ook, zonder extra kosten en nog steeds met het tweede hoofdgerecht gratis. Zulke riante voorwaarden hebben we nergens eerder gezien.

Eten was erg lekker. Vooral de all you can eat. Regelmatig komen ze met allerlei lekkere stukken vlees langs. Het vis stoofpotje met kokos was wat flauw van smaak en niet echt een aanrader. Tijd tot het het voorgerecht en tussen het voorgerecht en het hoofgerecht is een tikkeltje lang naar ons idee. Mag iets sneller.

Uiteindelijk ca 44 euro kwijt voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten (w.o. 1x all you can eat) en 3 drankjes. Met de AH Iens korting. Zeer netjes.

Mooi restaurant. Ziet er netjes uit van binnen. Dikke pluim voor de gastvrijheid. Hier komen we zeker nog eens terug.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Personeel heet je netjes welkom en pakt je jassen aan. Je wordt netjes naar je tafel gebracht.
Personeel is super, goed gehumeurd en op zijn tijd een grapje. Ontspannen en gezellige sfeer.
Eten smaakt goed, dikke pluim voor iedereen.
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb hier samen met mijn vriend echt heel lekker gegeten! De porties zijn goed, en voor een hele redelijke prijs. De bediening is vriendelijk en komt met goede tussenpozen checken of alles naar wens is en of er nog een drankje bijgevuld moet worden. Ook een gezellige sfeer in het restaurant met een fijn achtergrondmuziekje.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk ala carte gegeten!! Alles was tot in de puntjes verzorgd. We hadden doorgegeven dat er iemand een allergie had en ze hielden hier echt rekening mee. Kortom een aanrader om heerlijk te eten samen.
GOS1956 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk en spontaan.
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH - actie.
Wij hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening was prettig en zeer attent.
Alles was goed verzorgd.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig ingedeeld restaurant. Braziliaanse gerechten vinden we interessant voor de afwisseling. Leuke zitjes en meeste stoelen zitten fijn. Enkele stoelen zijn van hout en zitten minder comfortabel. Vrije keuze waar je wilt zitten.
Vlees en garnituren prima, wel jammer dat er standaard weinig tot geen warme groente bij is. Wel kommetje rauwkost. En vooraf als extraatje stokbrood met knoflookboter. Leuk!
Mayk T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De menu kaart was niet bijzonder. Hadden meer speciale gerechten verwacht. Gewoon de standaard zaken die ook standaard klaargemaakt waren. Niet veel flexibiliteit bij afrekenen. 3 gangen menu ipv toetje een speciale koffie genomen voor dezelfde prijs als een toetje maar dit werd niet gezien en afgerekend als toetje.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
voorgerecht: gamba's, jammer genoeg enigszins droog.

de knapperige kip idem dito.
Daisy K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het restaurant is erg mooi aangekleed, het eten was geweldig, het personeel was erg vriendelijk.
Een goede kaart met mooie Braziliaanse gerechten die het personeel goed kon toelichten.
Zeker een aanrader!
gertieleusink .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was redelijk goed. Helaas de aardappeltjes waren koud. verder viel de service erg tegen.
Er was te weinig personeel waardoor de tafels niet werden afgeruimd. We hebben maar 1 keer drinken gehad. Er werd ons niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. We hebben 40 minuten moeten wachten op het dessert.
En rondom ons ontevreden klanten die boos zijn weggegaan.
maddyberg B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuke originele Braziliaanse keuken, met gerechten die je niet vaak ziet. De soep was heerlijk en het was een gezellige avond met typische Zuid Amerikaanse sfeer
almatam .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Erg lekker gegeten. Leuke en attente bediening.
Perfect idee dat rondgaan met spiezen, zo wordt er geen vlees verknoeid.
bholl .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
het concept is heel erg leuk telkens iemand die langs komt met weer een andere vleessoort en alles was allemaal erg lekker alleen eet je heel snel (veel) teveel bediening was heel vriendelijk
bart.hogeweg .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zeer gastvrij onthaal. Prettig binnenkomen in een mooie ruimte. Goede service en persoonlijke aandacht. Gerechten zijn smakelijk, concept is verrassend. Tafels met banken aan de lange wand staan te dicht bij elkaar, er is daardoor weinig privacy.
Meine K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Vooraf hebben we een pittige tomatensoep gehad. Vervolgens konden wij kiezen uit koude en warme voorgerechten. Het hoofdgerecht bestaande uit diverse gegrilde vleesstukken werd op een unieke wijze aan tafel geserveerd. Met een soort dobbelsteen kon je aangeven of je nog wat wilde hebben of niet. Het vlees was lekker gekruid en smaakte goed. E.e.a werd geserveerd met patat. In ons geval iets te zout en 2 stukjes gebakken banaan. Het laatste niet mijn ding. Het eten was gewoon goed en smaakte lekker. De prijs viel ook mee, ook de drankjes. Als toetje hebben we ijs gekozen. Smaakt bijna altijd goed. Ook deze keer. De gastvrijheid en de bediening viel niets op aan te merken. We hebben er een leuke avond gehad.
Monique1969 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een gastvrouw die onze jassen aannam en ons naar onze tafel begeleidde. Vervolgens hebben wij 10 minuten moeten wachten totdat iemand van het personeel opmerkte dat wij nog niet werden geholpen. De serveerster putte zich uit in excuses en legde ons het concept uit. Na de soep duurde het echter weer erg lang voordat er iemand langs kwam met het vlees, het leek wel of men ons niet zag. Wel was er gebakken banaan en patat aan onze tafel geserveerd maar deze waren al op en nog steeds was er niemand aan onze tafel gekomen met het vlees. Nadat wij hierover een opmerking hadden geplaatst werd er onmiddellijk een ober met vlees onze kant opgestuurd en de rest van de avond werden wij op onze wenken bediend en ruim voorzien van alle verschillende soorten vlees. Helemaal na 19.30 toen het duidelijk rustiger werd in het restaurant. De obers liepen af en aan met de spiesen met verschillende vleesvarieteiten. Met name de ribeye vonden we erg lekker maar het ribstuk met zeezout daarentegen was erg taai. De gerechten van het buffet vielen ons wat tegen, maar het dessert met gekarameliseerde ananas was heerlijk. Op zich vonden we het concept ook erg leuk. Al met al, en ondanks de valse start, toch een geslaagde avond en lekker gegeten. Het personeel van dit restaurant was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig vandaar de hoge score op dit punt. Qua inrichting vonden we het restaurant een beetje kil. Een paar echte planten zouden de sfeer vast ten goede komen.
jetske85 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De service was erg netjes. Meerdere keren aan de tafel geweest om te vragen of alles naar wens was.
Het vlees was lekker en je kon uit veel verschillende soorten kiezen. Ook de keuze of je een stukje 'rare', medium of doorbakken wilde was er! Erg prettig.
En het koude en warme buffetje was ook van goede kwaliteit. Vooral de pompoen met rundvlees was erg lekker. Toetje simpel maar lekker en passend bij de setting.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Sfeervolle ambiance, vriendelijke bediening & goede service, en erg lekker gegeten! De 'picanha' was absolute favoriet :)