Over restaurant Braziliaans restaurant Cariocas

Braziliaans vleespaleis

De Braziliaanse keuken is nog niet heel bekend, dus bij restaurant Cariocas valt veel te ontdekken! Vooral de vleesliefhebber zal smullen van het zogenaamde rodizio concept. Van tijd tot tijd komt er een ober langs met een grote spies met vlees. Vind je het er lekker uitzien? Dan snijden ze graag een stuk voor je af. Elke ronde zit er weer een ander soort vlees op de spies!

Meer informatie over restaurant Braziliaans restaurant Cariocas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Lang
Gertieleusink .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was redelijk goed. Helaas de aardappeltjes waren koud. verder viel de service erg tegen.
Er was te weinig personeel waardoor de tafels niet werden afgeruimd. We hebben maar 1 keer drinken gehad. Er werd ons niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. We hebben 40 minuten moeten wachten op het dessert.
En rondom ons ontevreden klanten die boos zijn weggegaan.
Maddyberg .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuke originele Braziliaanse keuken, met gerechten die je niet vaak ziet. De soep was heerlijk en het was een gezellige avond met typische Zuid Amerikaanse sfeer
Almatam .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Erg lekker gegeten. Leuke en attente bediening.
Perfect idee dat rondgaan met spiezen, zo wordt er geen vlees verknoeid.
Bholl .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
het concept is heel erg leuk telkens iemand die langs komt met weer een andere vleessoort en alles was allemaal erg lekker alleen eet je heel snel (veel) teveel bediening was heel vriendelijk
Bart.hogeweg .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zeer gastvrij onthaal. Prettig binnenkomen in een mooie ruimte. Goede service en persoonlijke aandacht. Gerechten zijn smakelijk, concept is verrassend. Tafels met banken aan de lange wand staan te dicht bij elkaar, er is daardoor weinig privacy.
Meine K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Vooraf hebben we een pittige tomatensoep gehad. Vervolgens konden wij kiezen uit koude en warme voorgerechten. Het hoofdgerecht bestaande uit diverse gegrilde vleesstukken werd op een unieke wijze aan tafel geserveerd. Met een soort dobbelsteen kon je aangeven of je nog wat wilde hebben of niet. Het vlees was lekker gekruid en smaakte goed. E.e.a werd geserveerd met patat. In ons geval iets te zout en 2 stukjes gebakken banaan. Het laatste niet mijn ding. Het eten was gewoon goed en smaakte lekker. De prijs viel ook mee, ook de drankjes. Als toetje hebben we ijs gekozen. Smaakt bijna altijd goed. Ook deze keer. De gastvrijheid en de bediening viel niets op aan te merken. We hebben er een leuke avond gehad.
Monique1969 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een gastvrouw die onze jassen aannam en ons naar onze tafel begeleidde. Vervolgens hebben wij 10 minuten moeten wachten totdat iemand van het personeel opmerkte dat wij nog niet werden geholpen. De serveerster putte zich uit in excuses en legde ons het concept uit. Na de soep duurde het echter weer erg lang voordat er iemand langs kwam met het vlees, het leek wel of men ons niet zag. Wel was er gebakken banaan en patat aan onze tafel geserveerd maar deze waren al op en nog steeds was er niemand aan onze tafel gekomen met het vlees. Nadat wij hierover een opmerking hadden geplaatst werd er onmiddellijk een ober met vlees onze kant opgestuurd en de rest van de avond werden wij op onze wenken bediend en ruim voorzien van alle verschillende soorten vlees. Helemaal na 19.30 toen het duidelijk rustiger werd in het restaurant. De obers liepen af en aan met de spiesen met verschillende vleesvarieteiten. Met name de ribeye vonden we erg lekker maar het ribstuk met zeezout daarentegen was erg taai. De gerechten van het buffet vielen ons wat tegen, maar het dessert met gekarameliseerde ananas was heerlijk. Op zich vonden we het concept ook erg leuk. Al met al, en ondanks de valse start, toch een geslaagde avond en lekker gegeten. Het personeel van dit restaurant was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig vandaar de hoge score op dit punt. Qua inrichting vonden we het restaurant een beetje kil. Een paar echte planten zouden de sfeer vast ten goede komen.
Jetske85 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De service was erg netjes. Meerdere keren aan de tafel geweest om te vragen of alles naar wens was.
Het vlees was lekker en je kon uit veel verschillende soorten kiezen. Ook de keuze of je een stukje 'rare', medium of doorbakken wilde was er! Erg prettig.
En het koude en warme buffetje was ook van goede kwaliteit. Vooral de pompoen met rundvlees was erg lekker. Toetje simpel maar lekker en passend bij de setting.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Sfeervolle ambiance, vriendelijke bediening & goede service, en erg lekker gegeten! De 'picanha' was absolute favoriet :)
Lauradias .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Goed restaurant! Ook heel geschikt wanneer je een glutenvrij dieet moet volgen. Hele vriendelijke bediening en het eten is goed van kwaliteit.
Dj_flisijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zeer lekker vlees en veel verschillende soorten. Goed concept met dat het vlees aan tafel wordt gebracht. Service was perfect.
AnjaAvT .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het eten was lekker en het vlees werd op een leuke manier opgediend. Er kwam steeds iemand met vlees aan een grote spies een stukje aanbieden. Vele soorten kleine stukjes, die steeds lekker warm waren. Echt een aanrader.
Rob.schwankhuizen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Erg goed eten , heerlijk vlees.
De service is ook erg goed, vriendelijke gemoedelijke sfeer!
Het vlees wordt aan tafel op een leuke manier gebracht.
Het decor is prima!
Eline6en80 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het buffet was niet naar mijn smaak, maar dat is persoonlijk. Het vlees is super goed! Echt een goed concept!! Ga hier zeker nog een keer heen!
Bloempe20 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
een echte aanrader , zeer vriendelijk personeel, verschillende soorten vlees lekker mals en goed van smaak .decor zag er netjes en sfeervol uit .ook het warm en koud buffet goed van smaak eveneens het dessert .kom zeker een keer terug
Harrie R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Dit was onze derdekeer .
En het was weer heerlijk we hebben vrienden mee genomen.
Die waren ook zeer tevreden voor hun de eerste keer .
We zouden zeggen gewoon proberen en je zult zien dat het topy is .
Erg vriendelijk personeel goed uitleg het was toppy een aanrader .
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Ontvangst is allerhartelijkst. Al het personeel is vriendelijk en beleefd. Aankleding van de zaak is strak, het is niet overdreven Braziliaans aangekleed. Het eten is voortreffelijk. Het buffet met met o.a. salades is ruim en smakelijk. Het vlees wordt aan tafel geserveerd van af een grote spies waar ze mee rond lopen Diverse Braziliaanse vleesspecialiteiten. Erg lekker. Leuk concept. Het toetje van ijs met slagroom wordt geserveerd met een plak gegrilde ananas bestrooid met kaneel. Een kop cappuchino na, die eindelijk eens heet was, dat kom je wel eens anders tegen. Een echte aanrader dit restaurant, heerlijk eten voor een schappelijk eprijs.
Broeketen .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Buffet viel wat tegen, maar de vele vleessoorten maakten veel goed. Misschien toch het buffet wat aanpassen. Dessert wat karig, maar dan zit je toch al vol. Al met al heel positief. Kan dit restaurant een ieder aanbevelen.
Michoriusgerard .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Vrijdag 8 jan 19.00 6personen, keurige tafel en ruim genoeg. Het aanbod van de gerechten was ruim voldoende De bediening en service uitstekend avond vullend programma. Niet de fout maken door in het begin te veel te eten. Rustig eten alle tijd en het buffet word bij gevuld.
Monique .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Een geweldig goed en net uitziend restaurant. Modern en keurig ingericht. Bediening is fantastisch, prima uitleg, niets is teveel en zeer vriendelijk niet overdreven maar prettig.
Eten was voldoende en goed, leuk concept aan tafel het grill vele komen brengen. Voor ons wat het aan de zoute kant maar dat kan smaakverschillend zijn per persoon. Een aanrader is het zeker!