Braziliaans restaurant Cariocas

Marskant 34 7551 BW Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Braziliaans restaurant Cariocas

Braziliaans vleespaleis

De Braziliaanse keuken is nog niet heel bekend, dus bij restaurant Cariocas valt veel te ontdekken!
Bij restaurant Cariocas hebben wij een à la carte kaart samengesteld met heerlijke voorgerechten, rijk gevulde soepen en de lekkerste steaks van Hengelo bereid op de houtskoolgrill.

Rodízio: voor groepen vanaf 10 personen
Wilt u een écht Braziliaans culinair concept ervaren? Boek dan met een groep van minimaal 10 personen voor een bijzondere verrassing! Onze kelners staan voor u klaar om u de beste vleessoorten te serveren, en dat gewoon bij u aan tafel! Al ons vlees serveren wij op een bijzondere manier, namelijk in de vorm van een rodízio! Dit werkt heel simpel: onze chefkok maakt grote spiezen met mals, sappig vlees klaar op een houtskoolbarbecue. Daarna lopen onze kelners met de grote spiezen langs de tafels om stukjes voor u af te snijden. Er is een groot aanbod aan verschillende vleessoorten. Door middel van een dobbelsteen (met een groene en rode kant) kunt u aangeven dat u nog meer wilt bestellen. Dit is ‘eatertainment’ van het hoogste niveau!

Meer informatie over restaurant Braziliaans restaurant Cariocas

10 minuten van trein- en busstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een super restaurant! Het eten was geweldig, het personeel heel vriendelijk en vlot en dat allemaal voor een hele goede prijs. Zeker een aanrader, tijd om dit restaurant wat meer bekendheid te geven!
Vm O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten en zeer goed bereid voor herhaling vatbaar
Johnson G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Alles was werkelijk heerlijk verzorgd en zeer smakelijk! Salade com Franco, Feijoada Carioca en Sobremesa grande, de bediening en chefs. Zelfs de live entertainment was aanwezig om je geheel in de Braziliaanse sferen te brengen. Het enige dat ontbrak was de açeroles sap omdat die op was. Ik kom hier zeker terug...
AntoinetteB .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geweldig restaurant,We waren erg benieuwd naar de Braziliaanse keuken en wij hebben heerlijk gegeten, bediening was perfect.. Er waren redelijk wat mensen en ze waren met 2 pers bediening.. en dat gaf echt heel veel rust.. Wij gaan graag nog een keertje eten daar, maar eerst ff sparen :).
e.r.cheret .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk ontspannen sfeer, erg lekker eten, geweldige bediening. We hebben een superavond gehad. Alle complimenten! Een zeer gevarieerde kaart, voldoende ruime porties.
Restaurant ruim opgezet, zodat je niet bovenop de andere gasten zit.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super gegeten met 4 personen. De kok kwam meerdere keren aan onze tafel om elke keer een ander stukje lekker vlees te serveren. Zowel voorgerecht als hoofd- en nagerecht waren prima. De ontvangst was hartelijk en de bediening met uitleg zeer vriendelijk. Zeker een aanrader om hier eens naar toe te gaan.
Matty H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk restaurant, daar geweest met mijn vrouw die zelf Braziliaans is, en ook zij vondt het een goed en sfeervol restaurant, klein beetje braziliaans gevoel en sfeer in Nederland.
Nadia H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Veels te lang moeten wachten op zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Toen het eten eenmaal kwam was het wel oké, niet spectaculair.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
l.wessels .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Er was genoeg keus en het werd leuk geserveerd. Echt een aanrader. Personeel was ook erg vriendelijk!!
mrkoen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de Albert Heijn Iens actie zijn we hier op de valreep naartoe geweest. Personeel is echt uitermate vriendelijk en netjes. Maak zelden zulke gastvrijheid mee. Perfecte balans tussen aantal keer komen vragen of alles in orde is en ons lekker rustig laten eten.

Voor de AH Iens actie mochten we van de volledige kaart kiezen. Sterker nog, zelfs het all you can eat principe wat normaliter pas vanaf 10 personen geldt, mocht deze keer ook gewoon voor de normale prijs van 22 euro. Zeer lekker gegeten. Zeer grote porties, we kregen het niet op. Als je geen voorgerecht of desert wil, mag dat ook, zonder extra kosten en nog steeds met het tweede hoofdgerecht gratis. Zulke riante voorwaarden hebben we nergens eerder gezien.

Eten was erg lekker. Vooral de all you can eat. Regelmatig komen ze met allerlei lekkere stukken vlees langs. Het vis stoofpotje met kokos was wat flauw van smaak en niet echt een aanrader. Tijd tot het het voorgerecht en tussen het voorgerecht en het hoofgerecht is een tikkeltje lang naar ons idee. Mag iets sneller.

Uiteindelijk ca 44 euro kwijt voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten (w.o. 1x all you can eat) en 3 drankjes. Met de AH Iens korting. Zeer netjes.

Mooi restaurant. Ziet er netjes uit van binnen. Dikke pluim voor de gastvrijheid. Hier komen we zeker nog eens terug.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Personeel heet je netjes welkom en pakt je jassen aan. Je wordt netjes naar je tafel gebracht.
Personeel is super, goed gehumeurd en op zijn tijd een grapje. Ontspannen en gezellige sfeer.
Eten smaakt goed, dikke pluim voor iedereen.
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb hier samen met mijn vriend echt heel lekker gegeten! De porties zijn goed, en voor een hele redelijke prijs. De bediening is vriendelijk en komt met goede tussenpozen checken of alles naar wens is en of er nog een drankje bijgevuld moet worden. Ook een gezellige sfeer in het restaurant met een fijn achtergrondmuziekje.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk ala carte gegeten!! Alles was tot in de puntjes verzorgd. We hadden doorgegeven dat er iemand een allergie had en ze hielden hier echt rekening mee. Kortom een aanrader om heerlijk te eten samen.
GOS1956 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk en spontaan.
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH - actie.
Wij hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening was prettig en zeer attent.
Alles was goed verzorgd.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig ingedeeld restaurant. Braziliaanse gerechten vinden we interessant voor de afwisseling. Leuke zitjes en meeste stoelen zitten fijn. Enkele stoelen zijn van hout en zitten minder comfortabel. Vrije keuze waar je wilt zitten.
Vlees en garnituren prima, wel jammer dat er standaard weinig tot geen warme groente bij is. Wel kommetje rauwkost. En vooraf als extraatje stokbrood met knoflookboter. Leuk!
Mayk T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De menu kaart was niet bijzonder. Hadden meer speciale gerechten verwacht. Gewoon de standaard zaken die ook standaard klaargemaakt waren. Niet veel flexibiliteit bij afrekenen. 3 gangen menu ipv toetje een speciale koffie genomen voor dezelfde prijs als een toetje maar dit werd niet gezien en afgerekend als toetje.
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
voorgerecht: gamba's, jammer genoeg enigszins droog.

de knapperige kip idem dito.
Daisy K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het restaurant is erg mooi aangekleed, het eten was geweldig, het personeel was erg vriendelijk.
Een goede kaart met mooie Braziliaanse gerechten die het personeel goed kon toelichten.
Zeker een aanrader!
gertieleusink .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was redelijk goed. Helaas de aardappeltjes waren koud. verder viel de service erg tegen.
Er was te weinig personeel waardoor de tafels niet werden afgeruimd. We hebben maar 1 keer drinken gehad. Er werd ons niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. We hebben 40 minuten moeten wachten op het dessert.
En rondom ons ontevreden klanten die boos zijn weggegaan.