Braveau Bar & Kitchen

Woensdag t/m Vrijdag vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

TMas V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Meter zakenrelatie hier gedineerd.
Goed eten , leuk en professioneel
personeel, lekkere Chardonnay.
Vooraf gelakt buikspek met Pata negra en coquilles.
Hoofd grietfilet met gamba.
Goede combinaties.
H&M S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk buiten gegeten. Voorgerecht de proeverij. Tip: simmige sausjes mogen meer verschillen. Hoofdgerecht chefs choice met een mals kalfsvlees, super. Na kozen we verschillend; Dame blanch en de Jeronimus Bosch Parfait, geweldig. Jammer was het rumoer van de kermis, maar dat gaf ook wat om naar te kijken. Personeel was attent.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Gezond het nieuwe jaar in.
Gisteren het nieuwe jaar gestart met een heerlijke lunch. Hoewel we ook de grote kaart kregen hebben we besloten om voor de lunchkaart te gaan. Niet te uitgebreid maar ruimschoots voldoende. We hebben gekozen voor een goed gevulde vissalade. Stukje gegrilde vis vergezeld met heerlijke grote gamba's. Zeer smaakvolle verse salade waar ik zeker voor terug ga komen!
René V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Gisteren met een gezelschap van 14 personen gegeten bij Braveau op het terras. Het was geweldig. Schitterende sfeer op de markt van Heusden. Het eten en de wijnen zijn fantastisch (maar dat wisten we al). De gastvrijheid is ongeëvenaard. Complimenten voor Joost en zijn hele team.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Op deze heerlijke zonnige dag hebben we hier op het terras geluncht. Beide gekozen voor de carpaccio, met honingdressing of teuffelcreme (beide lekker). De carpaccio was heerlijk mals, dun gesneden en goed van temperatuur.
Vanwege het heerlijke weer nog even blijven zitten en besloten met koffie met huisgemaakt appelgebak.
De appeltaart was heerlijk, wel jammer dat de koffie niet bij maar na het gebak werd geserveerd.
Rossumpjes .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Braveau. De bediening was zeer sympathiek en passend bij de sfeer. Het eten was goed van kwaliteit en smaak. De wijnkaart uitgebreid, maar naar onze mening werd er te weinig informatie over de verschillende wijnen op de wijnkaart vermeld. Dit resulteerde in een kleine wijnproeverij en zo konden wij alsnog een goede keuze qua wijn maken. Zeer lekker kaasplankje met bijzondere Sherry en prachtige zoete desserts. Complimenten en ga zo door!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heerlijk gegeten met een groep van 5. Zelfs de moeilijkere eter was tevreden! Zelf genoten van een super malse hertenbiefstuk. Tot slot prima service.
Henkes42 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Onlangs daar gegeten tijdens onze boot vakantie . Daar wij van mening zijn dat een restaurant het beste beoordeeld kan worden middels het nuttigen van het verassingsmenu hebben wij dit gekozen. Heerlijke originele gerechten, wat ontbrak op de kaart was het daarbij behorende wijn arrangement . Echter nadat wij hierna vroegen, werd bij de verschillende gangen ook verschillende bijzondere wijnen geserveerd. De uitleg hierbij deed niet voor een ervaren sommelier onder. Prettige sfeer met tijd voor een praatje met de gasten. Een aanrader
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Na een lunch de dag eerder nu dineren. We beginnen met zelfgemaakte chips bij de wijn. De snoekbaars en geroosterde makreel smaken uitmuntend. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kaasplankje ook heerlijk. Wijhebben een heerlijke avond genoten en raden dit restaurant aan!
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Twee weken geleden hier gelunched.
Mijn partner koos de de rundercarapaccio en ik ging voor de vegetarische salade.
De rundercarapaccio was uitstekend in orde, daarentegen viel de vegetarische salade behoorlijk tegen. De groene asperges moesten met een lantaarntje gezocht worden en ook de pesto en parmezaanse kaas was nauwelijks aanwezig. Wat overblijft is dan voornamelijk een bak met veel sla. Het brood bij beide gerechten was uiterst karig. Kortom dit kan vast beter.
Zeker gezien de prijs van het gebodene mag je toch meer verwachten.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Ons vorige bezoek was een jaar geleden, toen men net een maand open was. Hoog tijd voor een nieuw bezoek en net als toen zijn we na afloop weer zeer tevreden vertrokken. Een heerlijke runderbouillon, een smakelijke en fantasierijke salade met lamsham als de voorgerechten beloofden al veel goeds. De hoofdgerechten, een gebraden piepkuiken met gestoofde boutjes in Rieslingjus en de runderbavette Tokyo style waren zeer goed en smakelijk. Goede producten die met zorg bereid zijn. De wijnkaart is prima en de door ons gekozen Saint-Émillion smaakte uitstekend.
Het lijkt erop dat de prijs/kwaliteit verhouding het afgelopen jaar beter is geworden, waardoor dit zomaar ons favoriete restaurant in Heusden zou kunnen worden.
Rei N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Heerlijk gegeten bij Braveau, leuke tent met vriendelijk personeel dat goed hun best doet om het je naar de zin te maken. Eten wordt mooi gepresenteerd en smaakte uitstekend. Ook de currysoep met Hollandse garnaaltjes en de krentenbroodpap maken dat ik hier nog wel eens wil terugkomen.
Galerie .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
wat een plezierig restaurant...alles was lekker en de bediening heel voorkomend. het had wel ietsje méer mogen zijn, dus wat grotere porties, verder was het prima!
we komen terug,
engelien