Brasserij OffcoursE

Wildertstraat 31 4861 PS Chaam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserij OffcoursE

Lydiaderkse .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het eten is best aardig hoewel ik het "buffet"een beetje fantasieloos vind. Er ligt losse sla er ligt tomaat en komkommer, waarom geen lekkere salade ? En ik schrok mij wild van de drukte, wat een herrie, grote groepen tetterende mensen en rond rennende kinderen We konden elkaar amper verstaan aan tafel. De bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Als je rustig wil eten is dit zeker geen aanrader.
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Op uitnodiging van ben ik bij dit restaurant beland en dat was een hele positieve ervaring! We werden uiterst vriendelijk ontvangen en direct werden onze drankjes opgenomen. Nadat de drankjes samen met een mandje brood op tafel waren gezet werd ons gevraagd wat voor vlees we wilde bestellen. De eerste ronde werd de vlees bestelling opgenomen, de daar op volgende rondes mochten we dit zelf aan de kok door komen geven. Het buffet is ook prima, alles warm, vers en goed bijgevuld.

De prijs is helemaal prima, voor deze prijs had ik niet veel verwacht maar dat viel alles mee.

Kortom, prima restaurant met een hele goede prijs kwaliteit verhouding!
Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Komen hier bijna wekelijks omdat het eten erg goed is, de mensen eerlijk en gezellig en hartelijk zijn. Je betaalt de drank apart en voor het eten één vaste prijs en het is ècht ònbeperkt !!! Het vlees of de vis wordt vers voor je neus op de grill gebakken !! Aanrader voor iedereen die van goed eten houdt!
Rogier A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Leuk restaurant, waar je voor €.21,50 de hele avond kan blijven eten. Ze hebben er echt van alles, voorgerechten als diverse salades, soepen, brood enz. Hoofdgerechten zoals biefstuk, kalfsoester, beenham, spareribs, rib-eye, vis en nog veel meer. En als nagerecht ijs, appeltaart, soesjes enz.
Alle vlees en visgerechten worden door de kok bereid waar je bij staat.
Geen culinair hoogstandje maar wel de moeite waard, zeker met kinderen.