Brasserie Zuss

Den Entrepot 8 5831 DE Boxmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Zuss

Eric J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Altijd gezellige sfeer en lekker eten. De verbouwing was een grote vooruitgang. Meer ruimte zodat je niet meer bij elkaar op schoot zit.

Duurzaam staat hoog op het lijstje bij hun. Is niet geheel mijn ding maar ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Regelmatig ben ik te vinden bij Zuss en altijd is het weer heerlijk! De kaart is uitgebreid, maar alsnog goed te navigeren en de high tea een echte aanrader, net als het broodje Zuss Eigenwijs!

Onlangs hebben ze een grote verbouwing gehad waardoor het restaurant is uitgebreid, maar nog steeds heeft het zijn inteieme sfeer behouden enkun je hier knus eten. De hoge tafels met barkrukken vind ik persoonlijk wat minder, als je meer wil dan een drankje. En dat is hier toch zeker wel het idee!

Al met al een topplek om te lunchen en moet het zeker niet geskipt worden!
Rpdl .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Op het moment aan het verbouwen dus decor niet echt geweldig, zeer vriendelijke en leuke bediening met een enorme know how, jammer dat de keuken daarver bij achter blijft qua kaart, erg beperkt en weinig keuze, maar ook qua eten, van de paar dingen die ze serveren is het niet eens erg smakelijk, jammer want heeft meer potentie. wel kindvriendelijk met speelhoek. prijs kwaliteit - te duur voor wat je krijgt, ook de dranken bijna Amsterdamse (leidseplein) achtige prijzen