brasserie Zuidplein

Zuidplein 740 3083 BP Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant brasserie Zuidplein

• : Parkeerplaats

5,9
6,1
6,7
Adbonis .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisteren een uitsmijter 'royale' gegeten. Deze bestond uit twee witte plofboterhammen waarop één plakje doorzichtige kaas was gelegd en één plakje zalm die niet eens de volledige boterham bedekte. Het geheel werd voorzien twee kleine gebakken eitjes. De garnering bestond uit twee kleine schijfjes tomaat en een kruk komkommer en een blaadje sla. Hoe bedoel je uitsmijter 'royale'. De brasserie doet er verstandig aan om de term te vervangen door uitsmijter 'erg karig".
Dian-S .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten.
Vriendelijk personeel.
Helaas vond ik het eten niet echt bijzonder. Ik had de schnitzel zuidplein, ik was blij dat er champignons, ui en spek overzat. Naast dat hij vettig was was hij verder ook smakeloos.
Ondanks vriendelijk personeel niet voor herhaling vatbaar.
Wimwarman .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Altijd fijn om hier even wat te eten. Dit keer was het een boerenomelet en tosti ham/kaas.
Helemaal prima. Service is ook altijd zeer correct.
Het is een leuke plek om te eten. Ziet er verder niet heel bijzonder uit maar een zeer froot voordeel is dat het ruimtelijk is. Je hebt gewoon je eigen ruimte.
Bourgondier1975 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij deze gezellige brasserie. Ondanks de drukte deed de vriendelijke kelner alle moeite om nog een plekje voor ons vrij te maken. Aangezien wij op tijd in Ahoy moesten zijn, maakte ik me zorgen of we dit wel zouden halen. Geheel onterecht. Alle gasten aan tafel gingen voldaan en tevreden naar het concert, ruim op tijd. Uiterst attente en vlotte bediening, heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs, kortom een aanrader.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Wat een belachelijk slechte brasserie is dit.
Wel vaker op Zuidplein geweest, maar voor het eerst hier geluncht. Ook voor het laatst!
Bij binnenkomst al niet echt een welkom.
De gerechten waren verkeerd aangeslagen,
lang op service wachten (het meisje was te druk met haar mobiele telefoon en tijdschriften),
friet kost extra, en de mayonaise ook (nu vind ik dat niet zo erg, maar voor een theelepel mayonaise €0,80 cent te betalen vind ik toch wel een beetje onzin)
De mayonaise was ze in eerste instantie vergeten, kan gebeuren! Vervolgens kregen wij een vieze mayonaise, dat al gebruikt was door een andere tafel. Bah!

De rekening was ook verkeerd aangeslagen, dat hebben wij aangekaart, daarna heeft ze uit haar hoofd berekend, en toch hebben wij uiteindelijk meer betaald.

Eens, maar NOOIT meer!
Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Aangezien er op zuidplein enkel nog maar fastfood tentjes zitten, leek het ons een goede keuze om hier even aan te schuiven, het zag er netjes en profesioneel uit, en het eten op het eerste zicht ook. Maar mijn hemel, wat slecht. Allereerst 30 minuten moeten wachten op ons drankje, niemand keek er naar om, waren te druk bezig met gasten aan de bar, bekenden e.d. vervolgens kwam ons eten, wat onwijs doordrenkt en smaakloos was. Mijn ouders riepen meteen, "ohh, ben je daar geweest? Dat is al jaren slecht..." en zij zijn er 10 jaar geleden eens geweest, moet je nagaan... Interieur niets op aan te merken, maar service en eten, is echt een dikke onvoldoende.
MBKS .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Nogmaals hartelijk dank voor alle moeite die jullie genomen hebben om ons, een groep van 6 personen, voor de Night of the Proms toch nog een tafel te bezorgen; dit ondanks grote drukte!
Hadden 2 avonden eerder wel gereserveerd maar deze avond is niet doorgegaan ivm tegenvallend bezoekersaantal.
Toch helemaal goed gekomen, lekker gegeten en super vriendelijke en hartelijk ontvangen en bediend! Succes!!!
Huize010 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Een brasserie in een winkelcentrum. Allerhartelijkste jongeman in de bediening.
Kaart niet al te uitgebreid, gekozen voor de sate met aanvulling van gebakken aardappelen (+ 4 euro t.o.v. stokbrood) en een bol huzaar. Wat een verrassing: de aardappelen zijn ook echt gebakken en niet uit de frituur of oven! Bol huzaar op een blaadje sla apart uitgeserveerd. Gewoon een prettige zaak om een lunch of kop koffie te gebruiken, ze serveren overigens ook diner.
Eyes .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Alleen een hoofdgerecht €16,50 gegeten ivm tijd. Eten was goed, maar de ober die wel vriendelijjk was, was er niet helemaal bij volgens eigen zeggen, want ik kreeg niet wat ik beteld had, Dat maakte hij goed door toch de gevraagde saus te brengen, en het deel van het gerecht dat ik niet had besteld ook niet te rekenen.
Prijs vind ik wel iets aan de hoge kant, voor een brasserie. Daar had dan het sausje naar keuze wel bij in mogen ziitten, Nu betaal ik 1,95 voor een suplement saus apart voor een hoeveelheid die ik dan weer niet op maak, Zaak heeft Nieuw jasje, nieuwe kaart , hogere prijzen, Beetje jammer. Tevens zou ik een papieren placemat onder mijn bord toch prettiger vinden als bord op kale tafel,