Over restaurant Brasserie Zuiderzoet

Kooktheather als blikvanger

Zuiderzoet voelt net als een Frans havenstadje, met het uitzicht over het Eemmeer. Het restaurant ligt vlakbij Center Parcs dus met de kindvriendelijkheid zit het hier zeker goed: er is ook een fijne speelhoek en ze mogen hun zelfgemaakte pizza in de speciale oven bakken. Het gaat allemaal om beleving. Daarom is het kooktheater de blikvanger om te zien hoe de chefs ambachtelijk te werk gaan!

Meer informatie over restaurant Brasserie Zuiderzoet

Bus 160 vanaf Amersfoort Vathorst
  • Kom je met de auto?
    Brasserie Zuiderzoet is dankzij haar centrale ligging goed bereikbaar. Daarnaast zijn de nabijgelegen wegen op de route niet file gevoelig. Bij onze brasserie is de parkeergelegenheid ruim en gratis. Voor navigatie invoeren: Slingerweg 1, Zeewolde.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Verassingsmenu 4-gangen: heerlijke - met aandacht gemaakte - gerechten. Jammer dat we vanille ijs met aardbeien als dessert kregen. Een tegenvaller na al dat lekkers!
Mast1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prima plek. Ondanks de drukte goed geholpen. Ondanks het feit dat er aanvankelijk geen tafel op het terrasgeresrveerd was, mochten we toch aan een net vrijgekomen tafel buiten zitten. Dat was super gegeven het mooie weer. Ik kom zeker terug.
Cremebruleetje .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen zondag voor het eerst gegeten in Zuiderzoet. Locatie is super met mooi weer, alsof je je in een jachthaven in Zuid Frankrijk waant. Alleen het terras en meubilair heeft minder sfeer. Na een avond zitten heb je een houten .... Daarentegen maakt het eten veel goed! Heerlijke proeverij van verschillende voorgerechtjes, daarna Dorade van de grill. Erg smaakvol. Meisjes van de bediening erg aardig. Prijzen zijn normaal voor wat je krijgt. Minpuntje, een glas witte wijn mag volgende keer wel wat voller.
Marina_bos .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Afgelopen donderdag bij Zuiderzoet gegeten met 4 personen. Een aangename verassing! Het 4 gangen verrassingsmenu viel bij ons alle vier erg in de smaak. Mooi opgemaakt en erg smaakvol! Tel daar de vriendelijke bediening bij op. We gaan hier zeker terug komen!
Goosje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Brasserie Zuiderzoet ligt bij een park van Centerparks. In het park kun je eten, maar dat is duur en kwalitatief slecht. Bij Zuiderzoet eet je heerlijk en er is veel aandacht voor de gasten. Er is zelfs een speciale kinderhoek en bieden ze goede en smakelijke maaltijden voor kinderen. Wij aten er twee keer tijdens Kerst 2015, een heerlijk gebalanceerd kerstmenu en de volgende dag a la carte. Aan te bevelen!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wel drie avonden achter elkaar heerlijk gegeten bij Zuiderzoet deze kerst. We verbleven in centerparcs en aangezien het eten bij de restaurants in het park zelf erg slecht was hebben extra genoten van de heerlijke gerechten en lekkere wijn bij Zuiderzoet. Ontzettend vriendelijk personeel en ook erg kindvriendelijk met een fijne speelhoek en een hoop ruimte waardoor je geen last hebt van de spelende kinderen. Erg mooi en fijn restaurant. Ik zou het aan iedereen aanraden!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het verrassingsmenu werd in een uitstekend tempo uitgeserveerd. We waren echt verrast door de kwaliteit van de producten en de voortreffelijke gevarieerde smaken. De prima Salentijn wijnen zorgden voor een perfecte combinatie. Samen met de enthousiaste bediening een fijn avondje uit met het gezellige uitzicht op het water. Wel een goed gevulde portemonnee meenemen.
Flevoland_78 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Oprecht verrast door het 4-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. De hoeveelheid van het hoofdgerecht had wat minder mogen zijn, mede omdat je dan al 2 goede porties genuttigd hebt. Het nagerecht deed je echter snel weer vergeten dat je eigenlijk al genoeg had. Heerlijk gegeten met een mooi uitzicht, maar wel in een wat kil ingericht restaurant.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijk gegeten vandaag 27 juni met gezin en kleinkinderen. Het hoofdgerecht kwam na 1 1/2 uur op tafel. Het was druk maar dit duurde echt te lang!
Jammer!
Drobb .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Heerlijk asperge menu gegeten in deze brasserie in de marina van centerparcs. De kwaliteit van de gerechten was ronduit top. De bediening vriendelijk en de zaak met uitzicht op de boten waanzinnig.
Dorie123 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Tijdens een verblijf in De Eemhof met z'n vieren hier gegeten. In totaal stonden we binnen 45 min weer buiten. 5 min nadat we onze broodjes hadden gekregen en 10 min nadat we alles besteld hadden stonden de hoofdgerechten op tafel. Dit terwijl we de broodjes als voorgerecht hadden besteld. Aan het eten was duidelijk te zien dat alles uren van te voren was gemaakt om alles zo snel mogelijk op tafel te krijgen, zodat gasten ook zo snel mogelijk weer weg zouden zijn om de volgende reserveringen te kunnen ontvangen. Na ons ongenoegen geuit te hebben gaf de jonge serveerster ook aan dat het heel druk zou worden en daarom het eten zo snel op tafel stond. De porties waren te klein en niets was vers. Heel jammer..... het kan een super restaurant zijn. Het heeft een leuke sfeer en heeft mooie gerechten op de kaart staan. Jammer dat de uitvoering slecht is.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Met een groot gezelschap op zondag middag gaan lunchen en het was heerlijk. Saté goed mals en bord mooi opgemaakt en friet werd leuk gepresenteerd in puntzakje. Mede tafellaars hadden ook heerlijk gegeten; grote salade, een mix van specialiteiten van de kok vielen dus goed in de smaak.
Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Entourage is ook uitstekend; moderne look met warme uitstraling. Leuk is dat de keuken helemaal open is dus je kan er gewoon een kijkje nemen hoe de koks bezig zijn.
Het is dat wij niet in de buurt wonen maar ik was er anders zeker nog een keer terug gegaan.
Lisan V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Voor het eerst naar een prachtig gelegen Brasserie naast de Eemhof. Inrichting is strak en sfeervol. Een opvallend groot restaurant. Jonge dames in de bediening,jammer dat ze je niet begeleiden naar je tafel en je jas aannemen. Als je uit eten gaat wil je in de watten gelegd worden. Voorgerecht was een pyramide van brie, prima, smaak goed. Het voorgrrecht was risotto met gamba's, vreemde combinatie, had beter geweest met gevulde champignons. De garnalen waren van binnen snotterig, heb deze dan ook teruggestuurd. De kok gaf via de bediening door dat dit zo hoorde. Ik heb als alternatief een stukje vis gekregen. Bij het vleesgerecht van mijn vriendin zat een puntzakje friet, ik mistte bij mijn gerecht een bijgerechtje zoals een salade. Het kaasplankje was lekker, goede combi met vijgenbrood. Wij waren samen 100 euro kwijt, vond ik teveel geld voor de kwaliteit en hoeveelheid.
Yasemin B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Afgelopen vrijdag wezen eten bij Brasserie Zuiderzoet met mijn vriend. Bij de reservering aangegeven dat ik graag een leuk tafeltje wilde
hebben en had aangegeven dat we samen 5 jaar samen zijn. Positief verrast bij aankomst. Wij werden zeer vriendelijk ontvangt door een jong en vlot meisje, de tafel zelf hadden ze leuk versierd met kleine hartjes en een kaartje aan het raam met prachtig uitzicht! Wij begonnen met een heerlijk broodje en kregen toen een krantje waar de menu kaart in zat (grappig en origineel!) Gekozen voor een Proeverijtje voor twee, waarbij alle voorgerechtjes in het klein zijn op een groot bord, zag er leuk uit en was heerlijk! Hoofdgerecht gekozen voor de snoekbaars en mijn vriend de Rib-eye, ook goed bereid en met de juiste porties. Helaas zaten we helemaal vol dus een dessert zat er niet in. Al met al een heerlijke avond waar we zeker genoten hebben!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Afgelopen zaterdag wezen eten met mijn man en twee kinderen bij zuiderzoet. Na een aantal restaurants te hebben geprobeerd op de eemhof zelf, wat geen groot succes was, waren wij enorm blij dat het eten bij zuiderzoet zo lekker was. Ik eet zelf geen vlees, maar gelukkig was de snoekbaars met paling heerlijk. De kinderen konden lekker pizza maken en mijn man zat lekker te smullen van zijn ribeye. Over de bediening van zuiderzoet valt verder ook niks te klagen. Wij werden geholpen door een meisje, chelly geloof ik, die erg behulpzaam en vrolijk was. Wij zaten te vol om nog een dessert te nemen, maar wij komen zeker nog een keer terug om de chocolade taart te proberen!
FeddeLePetit .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Als vegetariër is het nog steeds lastig origineel te eten in een niet-vegetarisch restaurant. Tijdens een feestelijk verblijf op Centerparcs werden wij door Zuiderzoet verblijd door een spinazie-ricottaquiche. Van het gezelschap vleeseters, die overigens zeer tevreden waren, namen wij, 2 vegetariërs, hetzelfde. Bij opdienen keken wij elkaar aan: wat een armoe! Na proeven konden we slechts dubbele armoe bevestigen. Een piepkleine quiche, kleiner en smeriger dan een muffin gevuld met een ondefinieerbare substantie, gelardeerd met wat rucola, een vaag sausje en een grote bak sla om toch nog een beetje de maag te vullen. De spinazie en de ricotta waren onherkenbaar. Te weinig, te ondefinieerbaar en veel te duur (16 euri). Bovendien zagen ze er allebei exact hetzelfde uit, dat zou geen kok lukken bij een quiche. Hierdoor kregen wij bepaald niet de indruk dat de quiches vers waren bereid. Gelukkig konden we dankzij de heerlijke frieten van de kinderen toch nog met een gevulde maag vertrekken. We hebben er wat van gezegd: "we zullen het doorgeven aan de keuken". Bediening was OK en sfeer ook, maar als 't eten niet goed is, laat dan maar.
Dokterpi .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Wij waren een weekje op de Eemhof en na alle slechte restaurants op het park gezien te hebben was het tijd voor Zuiderzoet.Ik kan zeggen daar hebben we zeker geen spijt van gehad.
Wij hadden gekozen voor het vier gangen verassingsmenu in één woord geweldig.aangevuld met de goede wijn zeker een aanrader.
Ook het personeel erg vriendelijk wij hadden een meisje uit Almere voor de bediening.
Je moet wel weten waar het zit maar zeker de moeite waard om er heen te gaan.
Wij zijn er in ieder geval niet voor de laatste keer geweest.
Imeldaaah .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Sfeervol restaurant op een prachtige locatie bij een jachthaven. Open keuken die centraal in de ruimte staat. Vriendelijke bediening. Als voorgerecht kozen we de proeverij, van alles een beetje dus. Echt een aanrader! Zag er leuk uit en de kleine gevarieerde hapjes waren heerlijk. De frietjes worden leuk in puntzakjes geserveerd en ze zijn perfect gebakken. De hamburger was totaal niet te vergelijken met eentje van een fastfoodketen. Uitstekende kwaliteit vlees. Bij de snoekbaars met paling lag er wel erg weinig paling op het bord. Jammer, want die was nou net zo lekker. De menukaart staat in een krantje, heel leuk. De crème brulee met limoncello was wel lekker, maar ik proefde absoluut geen limoncello.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Inrichting is mooi van het restaurant
Service is slecht we hadden vis snoekbaars er zaten nog graten en dat hoordt niet en de schubben moest je er zelf nog afhalen en ze lustte geen paling filet dus we hadden wel verwacht dat er klein stukje snoekbaars extra bij zat maar nee geen we zeiden er wat van tegen de serveerster maar die deedt er niks mee
Dus hier eten we niet meer tegen elkaar

Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Leuke brasserie aan de nieuwe jachthaven bij de Eemhof. vooaraf wel heel veel brood met sausjes. We hadden het verrasingsmenu genomen, nou de verrassing was de wacht tijd, na 2 uur hadden we het voor gerecht en hoofdgerecht gehad, en vervolgens kwam er niets. Op onze opmerking dat het wel erg lang duurde en wij van het nagercht afzagen, werd snel gereageerd met het opmaken van de rekening en de kosten werden in mindering gebracht. Op zich netjes maar daar ga je niet voor uit eten,mwaarom het zo lang moest duren , geen idee. Ze hebben een open keuken en op zich is iedereen druk bezig, maar opdeze avond was er voetballen dus niet veel tafels bezet.