Over het restaurant Brasserie Zuiderzoet

Kooktheather als blikvanger

Zuiderzoet voelt net als een Frans havenstadje, met het uitzicht over het Eemmeer. Het restaurant ligt vlakbij Center Parcs dus met de kindvriendelijkheid zit het hier zeker goed: er is ook een fijne speelhoek en ze mogen hun zelfgemaakte pizza in de speciale oven bakken. Het gaat allemaal om beleving. Daarom is het kooktheater de blikvanger om te zien hoe de chefs ambachtelijk te werk gaan!

Meer informatie over restaurant Brasserie Zuiderzoet

Bus 160 vanaf Amersfoort Vathorst
  • Kom je met de auto?
    Brasserie Zuiderzoet is dankzij haar centrale ligging goed bereikbaar. Daarnaast zijn de nabijgelegen wegen op de route niet file gevoelig. Bij onze brasserie is de parkeergelegenheid ruim en gratis. Voor navigatie invoeren: Slingerweg 1, Zeewolde.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zuiderzoet

• Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Na enkele keren eerder geweest te zijn nu opnieuw gekozen voor Zuyderzoet. Wederom uitstekend ontvangen, kwaliteit verhoud zich uitstekend tot prijs. De sfeer is ontspannen. De bediening was goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Hrt eten was amazing. We hebben heerlijk samen gegeten en daarna nog een eindje langs het water gelopen wat de avond wel echt afmaakte
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Goede service, leuke bediening. Jammer van de fout bij het reserveren, die werd wel snel, professioneel en goed opgelost.
Jwbuijk B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Gekozen voor her verrassingsbezoek
Hebben met de keuze van de kok heerlijk gegeten
Porties waren goed van formaat
Prijs was ook prima in verhouding met het menu
John D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Mooi ingericht restaurant. We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. We hebben erg lekker gegeten. Leuk opgemaakte en smaakvolle gerechten. Prima keuze.
H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Met een mooie speelhoek voor de kinderen was het voor ons genieten van de heerlijke gerechten, een echte aanrader! Honderd keer beter dan alle all you can eat voorzieningen op het park van de Eemhof.
Esmé V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Al vaker hier gegeten bij een bezoek aan De Eemhof en dat wad heerlijk. Deze keer smaakte het oké, maar was niet zo goed als de voorgaande keren.
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Viel niet mee helaas. Brood met smeerseltjes is erg karig: kleine bakjes met smakeloze kruidenboter, tomatenpuree en boter. Hoofdgerecht: steak met, volgens de kaart grote frites, maar volgens mij normaal formaat. Helaas ook weinig smaak aan het vlees en frites die waarschijnlijk al eerder is gebakken en een beetje opgewarmd is. Dessert: cheesecake. Nog nooit zo'n klein stukje cheesecake gezien; echt een minipuntje, maar wel € 8,50. Kortom: geen goede keus om bij Zuiderzoet te eten deze keer. Onze ervaring was beter. Voorlopig maar niet die kant op. Tot slot: in november hoort herfstbok op de tap te zitten en geen wit bier..
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Een fantastisch restaurant en personeel met hart voor de zaak. Je betaalt voor de kwaliteit. Als je goedkoop wilt eten, moet je ergens anders naar toe.
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wat hebben wij genoten op donderdag 18 okt. We waren samen met mijn ouders (43 jaar getrouwd) en onze kinderen. De bediening besteedde aandacht aan de speciale dag van mijn ouders. Verder de service, gastgerichtheid, aandacht en kwaliteit van eten waren top. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Het is een sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en prima kwaliteit eten. Maar daar is de prijs dan ook naar. Ook is het kindvriendelijk
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten goede bediening vlug geholpen. Een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Als ik in de buurt ben spring ik altijd graag een keertje binnen net zo goed met familie als met mijn partner alleen. Het eten is altijd top en de bediening is ook heel super
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Hele mooie locatie aan het water, gastvrij ontvangen. De kok heeft op ons verzoek een saus gemaakt. Het eten was heerlijk!
Neline B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het restaurant stond op de website geopend en ik kon reserveren om 13uur. Eenmaal aangekomen blijkt het gesloten te zijn, erg slordig.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vonden het eten zeer matig visschotel met paar niet gare rozeval aardappeltjes minimaal groente was voor mij als niet grote eter zelfs niet genoeg
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijk gegeten.
Proeverijtje vooraf
Vissersplateau
En funky chocolade als toetje
Geweldig
Nienke E.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Eten was goed, maar wel aan de prijzige kant voor wat je ervoor krijgt. Service was goed. Mooie en leuke plek om uit eten te gaan en het is kindvriendelijk.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het was weer super
wij eten geregeld bij Zuiderzoet
Het personeel super aardig
En het eten is super lekker
Een echte aanrader is de Pepersteak
Dat is wel ons favoriet
En het interieur is sfeervol
????????????????????????
Wies K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten was goed, maar we moesten lang wachten ( 5 kwartier) voordat ons hoofdgerecht geserveerd werd na het voorgerecht.