Over het restaurant Brasserie Zuiderzoet

Kooktheather als blikvanger

Zuiderzoet voelt net als een Frans havenstadje, met het uitzicht over het Eemmeer. Het restaurant ligt vlakbij Center Parcs dus met de kindvriendelijkheid zit het hier zeker goed: er is ook een fijne speelhoek en ze mogen hun zelfgemaakte pizza in de speciale oven bakken. Het gaat allemaal om beleving. Daarom is het kooktheater de blikvanger om te zien hoe de chefs ambachtelijk te werk gaan!

Meer informatie over restaurant Brasserie Zuiderzoet

Bus 160 vanaf Amersfoort Vathorst
  • Kom je met de auto?
    Brasserie Zuiderzoet is dankzij haar centrale ligging goed bereikbaar. Daarnaast zijn de nabijgelegen wegen op de route niet file gevoelig. Bij onze brasserie is de parkeergelegenheid ruim en gratis. Voor navigatie invoeren: Slingerweg 1, Zeewolde.
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zuiderzoet

Jos D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zondagmiddag, een afknapper. Ceasarsalad klein (€ 10,50): verlepte blaadjes kropsla ipv knapperige babysla Romaine; geen gepocheerd ei zoals beloofd maar een hardgekookt ei; erg vette croutons. Club Sandwich (€ 11, 80) met (Engels) 'chips' werd geserveerd met chips uit een chipszak ipv met frites. Geen stukjes vers gebakken kipfilet maar ordinaire vleeswaar. Leidinggevende wijst kritiek van de hand. Dit restaurant maakt zijn pretenties niet waar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wat een verrassing. Een prachtig dagmenu van de chef met gegrilde vis. Mooi opgemaakt, prima smaken en lekker garnituur. Samen met de Salentijn Chardonnay een uitstekend diner. De vlotte vriendelijke bediening is uitstekend.
danny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Goed , lekker , vlotte bediening .
Prijs kwaliteit is goed .
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede, smakelijke dagschotels. Korte wachttijden, vriendelijke bediening. Een ruim en prettig restaurant.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ik wil het restaurant zuiderzoet
Een dikke 10 geven
Het eten was erg lekker en het personeel
Was spontaan en gezellig
( Vergelijken met 2 jaar terug )
Is het zeker de moeite waard om daar te gaan eten
We komen zeker gauw terug
Een echte aanrader Ribéye ????????
Wilmer T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij zijn hier op 2 mei 17 geweest voor het avondeten. Een tegenvaller de patat was oneetbaar veel te lang gebakken, vet en keihard met zwarte stukken. Dit aangegeven, de medewerkster zei dat horen we vaker maar dat is blijkbaar geen reden om een gebaar naar de klant te maken. Gewoon de kosten ervan doorberekenen aan de klant. Eens maar nooit meer.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Goede service, vriendelijke bediening. Een aanbeveling voor iedereen
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Goed restaurant prijs kwaliteit volledig in balans en een zeer vriendelijke met juiste kennis bedienend personeel
Jvk100 V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Restaurant ligt op de Eemhof van centerparcs, naast de waterfrontsuite waar wij met de familie verbleven. Wij hadden hier gereserveerd wegens de hoge cijfers op iens. Voor ons onbegrijpelijk. Het begon al met de bediening, een aardige scholier van 16, 17 jaar, die letterlijk geen enkele vraag over de gerechten kon beantwoorden.
De entrecotes (vleesspecial) à 24,50 waren heel klein, taai en niet in verhouding tot de prijs. De 'gegrilde groenten' melig en niet te eten. Eén van ons had de kabeljauwrilettes met een krokant van truffelaardappel (voorgerecht á 8,50) als hoofdgerecht besteld, maar miste de aardappel. Bleek dat zij de 'visspecial' (24,50) had gekregen, ook kabeljauw. Het jongentje zou nog aardappel brengen, dit kwam toen iedereen uitgegeten was.
De kinderen gingen pizza maken, deze bleken oneetbaar, voor zowel volwassenen als kinderen. Er werd niet gevraagd of het smaakte, er kwam gewoon niemand meer. Ook niet voor drankjes. De halfvolle borden werden zonder vragen afgeruimd. Zeer, zeer slecht.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Verassingsmenu 4-gangen: heerlijke - met aandacht gemaakte - gerechten. Jammer dat we vanille ijs met aardbeien als dessert kregen. Een tegenvaller na al dat lekkers!
Kaveh G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prima plek. Ondanks de drukte goed geholpen. Ondanks het feit dat er aanvankelijk geen tafel op het terrasgeresrveerd was, mochten we toch aan een net vrijgekomen tafel buiten zitten. Dat was super gegeven het mooie weer. Ik kom zeker terug.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen zondag voor het eerst gegeten in Zuiderzoet. Locatie is super met mooi weer, alsof je je in een jachthaven in Zuid Frankrijk waant. Alleen het terras en meubilair heeft minder sfeer. Na een avond zitten heb je een houten .... Daarentegen maakt het eten veel goed! Heerlijke proeverij van verschillende voorgerechtjes, daarna Dorade van de grill. Erg smaakvol. Meisjes van de bediening erg aardig. Prijzen zijn normaal voor wat je krijgt. Minpuntje, een glas witte wijn mag volgende keer wel wat voller.
Marina_bos .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Afgelopen donderdag bij Zuiderzoet gegeten met 4 personen. Een aangename verassing! Het 4 gangen verrassingsmenu viel bij ons alle vier erg in de smaak. Mooi opgemaakt en erg smaakvol! Tel daar de vriendelijke bediening bij op. We gaan hier zeker terug komen!
Goosje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Brasserie Zuiderzoet ligt bij een park van Centerparks. In het park kun je eten, maar dat is duur en kwalitatief slecht. Bij Zuiderzoet eet je heerlijk en er is veel aandacht voor de gasten. Er is zelfs een speciale kinderhoek en bieden ze goede en smakelijke maaltijden voor kinderen. Wij aten er twee keer tijdens Kerst 2015, een heerlijk gebalanceerd kerstmenu en de volgende dag a la carte. Aan te bevelen!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wel drie avonden achter elkaar heerlijk gegeten bij Zuiderzoet deze kerst. We verbleven in centerparcs en aangezien het eten bij de restaurants in het park zelf erg slecht was hebben extra genoten van de heerlijke gerechten en lekkere wijn bij Zuiderzoet. Ontzettend vriendelijk personeel en ook erg kindvriendelijk met een fijne speelhoek en een hoop ruimte waardoor je geen last hebt van de spelende kinderen. Erg mooi en fijn restaurant. Ik zou het aan iedereen aanraden!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het verrassingsmenu werd in een uitstekend tempo uitgeserveerd. We waren echt verrast door de kwaliteit van de producten en de voortreffelijke gevarieerde smaken. De prima Salentijn wijnen zorgden voor een perfecte combinatie. Samen met de enthousiaste bediening een fijn avondje uit met het gezellige uitzicht op het water. Wel een goed gevulde portemonnee meenemen.
Flevoland_78 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Oprecht verrast door het 4-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. De hoeveelheid van het hoofdgerecht had wat minder mogen zijn, mede omdat je dan al 2 goede porties genuttigd hebt. Het nagerecht deed je echter snel weer vergeten dat je eigenlijk al genoeg had. Heerlijk gegeten met een mooi uitzicht, maar wel in een wat kil ingericht restaurant.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijk gegeten vandaag 27 juni met gezin en kleinkinderen. Het hoofdgerecht kwam na 1 1/2 uur op tafel. Het was druk maar dit duurde echt te lang!
Jammer!
drobb .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Heerlijk asperge menu gegeten in deze brasserie in de marina van centerparcs. De kwaliteit van de gerechten was ronduit top. De bediening vriendelijk en de zaak met uitzicht op de boten waanzinnig.
dorie123 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Tijdens een verblijf in De Eemhof met z'n vieren hier gegeten. In totaal stonden we binnen 45 min weer buiten. 5 min nadat we onze broodjes hadden gekregen en 10 min nadat we alles besteld hadden stonden de hoofdgerechten op tafel. Dit terwijl we de broodjes als voorgerecht hadden besteld. Aan het eten was duidelijk te zien dat alles uren van te voren was gemaakt om alles zo snel mogelijk op tafel te krijgen, zodat gasten ook zo snel mogelijk weer weg zouden zijn om de volgende reserveringen te kunnen ontvangen. Na ons ongenoegen geuit te hebben gaf de jonge serveerster ook aan dat het heel druk zou worden en daarom het eten zo snel op tafel stond. De porties waren te klein en niets was vers. Heel jammer..... het kan een super restaurant zijn. Het heeft een leuke sfeer en heeft mooie gerechten op de kaart staan. Jammer dat de uitvoering slecht is.