Brasserie Zonnig

Dorpsstraat 8 7431 CK Diepenveen Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Zonnig

Zonnig laat iedereen stralen!

's Morgens geniet je van de heerlijkste koffie en thee met ambachtelijke taartjes. Tussen de middag bereiden ze een lekkere lunch bestaande uit mooie broodjes, soepen en verse salades.

In de namiddag is het tijd voor een mooi glas bier of wijn met een goede borrelhap. In de avond gevolgd door een met zorg bereide maaltijd. Voor de kinderen is er een aparte kaart met lekkere, maar gezonde gerechten in kinderporties.

Hier werken ze uitsluitend met verse producten die met zorg en aandacht bereid worden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zonnig

Bushalte op 200 meter afstand van Brasserie Zonnig
  • : Gratis parkeren voor de deur

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
g.v.riemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
C. M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellige avond gehad, misschien waren we met een te grote groep.... is men wat minder op ingespeeld denk ik.
Leuke plek bij de openhaard.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij vonden het zeer matig de kip was niet gaar het vlees erg rauw. We hebben een 75 min moeten wachten op ons voor gerecht.
Ze vroegen niet of we nog wat drinken wilden tijdens het eten.
Het dessert was heerlijk maar voor ons was toen de lol er wel wat af.
Ze hebben nog wel gevraagd of we koffie wilden als vergoeding. We hebben dat zelf niet genomen maar was goed bedoeld
Dick.broekhuis .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben er alweer heerlijk gegeten, vooral de Tartin van Witlof is een aangename verassing. De dames in de bediening doen het voortreffelijk, super vriendelijk met de juiste hoeveelheid aandacht. We komen zeker terug
Badoetje .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-bon (vrije keuze uit het menu). Behoorlijk druk op een gewone maandagavond, erg gezellig. Leuke sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel. Wat dat betreft niets dan lof. Maar er kleefden twee hele grote nadelen aan dit restaurant. Ten eerste was het er erg koud. Wij hebben gevraagd hoe dat zo kwam. Maar geen idee. De radiatoren waren koud en de haard was niet aan wat dan weer erg jammer was.
Ten tweede hing er in het hele restaurant een ontzettende baklucht. Een week lang gourmetten in dezelfde ruimte is er niks bij. Echt niet fijn om in te tafelen en zeker niet fijn om deze geur mee naar huis te nemen in kleding en haren.....
Voor mij daardoor niet zo snel een volgend bezoek. Echt jammer.
Andrewilma .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Net zo als vorige keer erg lekker en super vriendelijk personeel komen zeker weer
Zeker een aanrader voor welke gelegenheid dan ook
San_vermeulen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellige entourage, heerlijk gegeten. Je mag zelf een menu samenstellen van de gehele kaart. Bediening was iets amateuristisch. Ze kwamen weinig aan je tafel om te vragen of je nog drankjes wil en opdienen ging ook een paar keer bijna fout. Maar al met al hele leuke avond gehad in een fijne sfeer en heerlijk eten.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Je kunt zelf je 3 gangenmenu samenstellen. Vriendelijke en correcte bediening. Als voorgerecht de carpaccio was verrassend lekker. Als hoofdgerecht de zacht gegaarde runder-sukade die uitblonk door malsheid en smaak. Patat met leuk de mayonaise in een puntzakje erbij. Als toetje de hazelnoot sable, een erg smaakvol geheel.
Immevis .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een pareltje in Diepenveen, heerlijk eten, creatieve gerechten afgewisseld met goed klaargemaakte evergreens.
'S zomers eeen gezellig terras.
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer tevreden met ons etentje, was gezellig. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker. Open keuken , leuk om te zien hoe het eten wordt klaar gemakt. Een aanrader
Hanneke E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mijn partner en ik hebben beiden het 3-gangen menu gegeten. De aankleding van het restaurant en de opmaak van de borden is erg mooi, maar de smaak en met name de bediening viel toch wat tegen. Het was het 'net niet'. De bediening was vrij nonchalant en miste net dat stapje extra om een gastvrije, klantvriendelijke indruk achter te laten. Bij de gerechten had ik het idee dat de opmaak in sommige opzichten een grotere rol speelde dan de smaak, alsof bepaalde onderdelen van het gerecht puur voor de mooiheid waren toegevoegd. Ons beeld van het restaurant is er eentje van 'jammer, had veel meer kunnen zijn, maar is het net niet'.
Jpgmnillesen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gerechten waren van prima kwaliteit. Wat het restaurant ons inziens wel mag verbeteren is de afzuiging. De reuk van vet en de keuken is in het restaurant goed te merken.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten erg leuk en gezellig resaurant.je kon je eigen driegangendiner samenstellen
niet hele uitgebreide kaart maar wat je kon kiezen erg lekker.voor herhaling vatbaar
Boy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
In kader van AH actie hier gegeten. Waren hier al eerder geweest en altijd goed bevallen. Kwaliteit was wederom uitstekend. De bediening vlot en vriendelijk. Iets meer kennis van de wijn zou best mogen. Overigens prima wijnen alleen de rode varianten mogen wel wat koeler. Wij waren om half tien nog bezig met dessert terwijl er dan volop opgeruimd en schoon gemaakt wordt. Dit is dan wel storend en niet erg gastvrij.
Ondanks deze verbeterpunten erg goed gegeten en gaan zeker terug komen.
Rondewilde .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening was prima en doordat er een open keuken is kan je de bereiding ook volgen.

Het is zeker een tweede keer waard
Ptiw .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We waren met de AH actie. Keuze uit het hele menu!
Het voorgerecht van zalm viel iets tegen maar de vlees hoofdgerechten waren uitstekend.
De Open Haard was aan.
Miranda Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten. De biefstuk was werkelijk perfect! Prima bediening en niet hoeven wachten op het eten. Ik kom zeker nog een keer terug.
Marga A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Geen uitgebreide keuze van de menukaart, maar wat wij hebben besteld was prima, voldoende, we hebben heerlijk gegeten, via de AH- actie 2e menu gratis, wij mochten ook gewoon van de menu kaart kiezen, goede service vond ik dat.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit restaurant kan ik vrienden en kennissen aanbevelen . Ligging zeer gunstig, vrij parkeren, mooi terras. De kaart geeft een goede keuze aan diverse gerechten.
Denitzavisage .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Voortreffelijk gegeten. Uitstekende service gezellige en ontspannen sfeer. Een echte aanrader. Hier komen we zeker een keer terug