Brasserie Zonnig

Dorpsstraat 8 7431 CK Diepenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zonnig

Zonnig laat iedereen stralen!

's Morgens geniet je van de heerlijkste koffie en thee met ambachtelijke taartjes. Tussen de middag bereiden ze een lekkere lunch bestaande uit mooie broodjes, soepen en verse salades.

In de namiddag is het tijd voor een mooi glas bier of wijn met een goede borrelhap. In de avond gevolgd door een met zorg bereide maaltijd. Voor de kinderen is er een aparte kaart met lekkere, maar gezonde gerechten in kinderporties.

Hier werken ze uitsluitend met verse producten die met zorg en aandacht bereid worden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zonnig

Bushalte op 200 meter afstand van Brasserie Zonnig
  • : Gratis parkeren voor de deur

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
Irenevanwerven V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goede ontvangst.prettige sfeer.Met AH actie naar Zonnig geweest ruime keus op de menu kaart gekozen voor hertebieftstuk .Het voorgerecht hoofdgerecht en het nagerecht het smaakte goed we hebben lekker gegeten.
We willen in de toekomst zeker met kinderen en vrienden gaan eten.
Irene v W
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prettige ontvangst en losse, vriendelijke bediening. Fijne sfeer, wel wat roemoerig. We zijn hier met de AH restaurantieactie wezen eten en dat viel zeker niet tegen. De open keuken is prettig en er wordt met aandacht aan de gerechten gewerkt. Beide zijn we vegetarier. Als voorgerecht hadden we tarte tatin van witlof (cijfer 9). Smaakvol en mooi opgemaakt. Het twee vegetarische hoofdgerechten (pasta en curry) passen wat ons betreft niet zo goed bij de rest van de kaart en de uitstraling van het restaurant. Daar valt wat wat meer culinairs voor te verzinnen. Het smaakte goed, dat wel (cijfer 7). Nagerecht weer mooi gepresenteerd en lekker (cijfer 8). Al met al een gezellige avond gehad! Tipje nog: kleed de gerechten wat meer aan met een verhaal (zelf gemaakt, herkomst, waarom dit gerecht). Dat geeft het wat meer eigens/identiteit. Nu is het als gast een beetje gokken.
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met 4 volwassenen en 3 kinderen gegeten, gebruik maken van AH actie.

Ivm het menu op de website wilden de kinderen graag hier eten. Helaas bleek het menu niet beschikbaar te zijn. Kinderen besloten daarop een kinder menu te nemen.

Bij afrekenen drie kaarten in moeten leveren. Hiervan werden de gerechten van de kinderen en 1 gerecht van volwassen persoon mee verrekend. Terwijl gevraagd was twee kaarten in te leveren en deze voor de volwassenen te gebruiken, zodat de kinder menu's volledig afgerekend worden.

Niet voor rede vatbaar en maar zo gelaten. Slechte avond van een gezellige avond.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede ontvangst, prettige ambiance. Met de AH actie naar Zonnig geweest. Er was een ruime keuze op de kaart. Gekozen voor het maandmenu. Aanpassingen waren hierbij mogelijk. Alle drie de gangen waren prima en we hebben lekker gegeten.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wij vonden de bediening erg vriendelijk. Het eten wel iets te duur, naar onze mening. Het eten was heerlijk. De locatie was sfeervol.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Brasserie Zonnig ziet er gezellig uit. De ontvangst was ietwat koeltjes maar OK. We hebben met een 7-tal (2 kinderen gegeten en de gerechten waren OK, maar ietwat prijzig. Zelf heb ik de Tonijn gehad, goed bereid echter al aan het afkoelen aangezien niet iedereen het hoofdgerecht tegelijk ontving. De geuren van de keuken komen ietwat te veel door in het restaurant. Over het algemeen hebben we lekker gegeten. Eindcijfer een 7,5
Andy S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We waren met z"n zessen en hebben lekker en gezellig gezeten en gegeten. Kwalitatief goede producten. We vinden het altijd leuk om bij het uit eten gaan net even iets anders op ons bord te krijgen dan we thuis ook kunnen bereiden, met net een andere smaak. Dat kan hier.
Gastvrijheid en bediening netjes en toch ongedwongen.

Enige uitdaging die wij zien voor dit restaurant: Breid de kaart voor de vegetariers onder ons iets uit zodat die ook keuze hebben om iets te nemen niet thuis niet zelf klaar maken of in ieder restaurant al kunnen kiezen. De viskaart is oke, maar niet alle vegetariers eten ook vis.
Daarmee kun je als restaurant jezelf ook profileren.

Ontzettend gewaardeerd hebben we dat met de bonnen van Albert Heijn gewoon alle keuzes mogelijk waren.
Zeker het terugkomen waard, ook zonder AH bonnen. :-)
wildehuis .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Entourage is heel aangenaam en warm. Warme wafel was helaas droog en niet warm, garnituur pas ontvangen halverwege het eten van het hoofdgerecht evenals een veel eerder gevraagd karafje water. En tja, de frituurlucht blijft nog steeds. Al meermalen ervaren en ook meegekregen van anderen. Lijkt me toch echt wel een punt van aandacht!!
g.v.riemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
gezellig en leuk personeel die mijn partner ook hielpen met haar handicap. ( Rollator) spontaan personeel en erg verrassend was de open keuken waar je zelfs even een kijkje kon nemen en dat gebeurt niet gauw.
verder super gezellig en zeker en dat is erg voornaam lekker gegeten.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij vonden het zeer matig de kip was niet gaar het vlees erg rauw. We hebben een 75 min moeten wachten op ons voor gerecht.
Ze vroegen niet of we nog wat drinken wilden tijdens het eten.
Het dessert was heerlijk maar voor ons was toen de lol er wel wat af.
Ze hebben nog wel gevraagd of we koffie wilden als vergoeding. We hebben dat zelf niet genomen maar was goed bedoeld
C. M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellige avond gehad, misschien waren we met een te grote groep.... is men wat minder op ingespeeld denk ik.
Leuke plek bij de openhaard.
dick.broekhuis .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben er alweer heerlijk gegeten, vooral de Tartin van Witlof is een aangename verassing. De dames in de bediening doen het voortreffelijk, super vriendelijk met de juiste hoeveelheid aandacht. We komen zeker terug
badoetje .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-bon (vrije keuze uit het menu). Behoorlijk druk op een gewone maandagavond, erg gezellig. Leuke sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel. Wat dat betreft niets dan lof. Maar er kleefden twee hele grote nadelen aan dit restaurant. Ten eerste was het er erg koud. Wij hebben gevraagd hoe dat zo kwam. Maar geen idee. De radiatoren waren koud en de haard was niet aan wat dan weer erg jammer was.
Ten tweede hing er in het hele restaurant een ontzettende baklucht. Een week lang gourmetten in dezelfde ruimte is er niks bij. Echt niet fijn om in te tafelen en zeker niet fijn om deze geur mee naar huis te nemen in kleding en haren.....
Voor mij daardoor niet zo snel een volgend bezoek. Echt jammer.
Andrewilma .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Net zo als vorige keer erg lekker en super vriendelijk personeel komen zeker weer
Zeker een aanrader voor welke gelegenheid dan ook
san_vermeulen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellige entourage, heerlijk gegeten. Je mag zelf een menu samenstellen van de gehele kaart. Bediening was iets amateuristisch. Ze kwamen weinig aan je tafel om te vragen of je nog drankjes wil en opdienen ging ook een paar keer bijna fout. Maar al met al hele leuke avond gehad in een fijne sfeer en heerlijk eten.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Je kunt zelf je 3 gangenmenu samenstellen. Vriendelijke en correcte bediening. Als voorgerecht de carpaccio was verrassend lekker. Als hoofdgerecht de zacht gegaarde runder-sukade die uitblonk door malsheid en smaak. Patat met leuk de mayonaise in een puntzakje erbij. Als toetje de hazelnoot sable, een erg smaakvol geheel.
immevis .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een pareltje in Diepenveen, heerlijk eten, creatieve gerechten afgewisseld met goed klaargemaakte evergreens.
'S zomers eeen gezellig terras.
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer tevreden met ons etentje, was gezellig. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker. Open keuken , leuk om te zien hoe het eten wordt klaar gemakt. Een aanrader
Hanneke E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mijn partner en ik hebben beiden het 3-gangen menu gegeten. De aankleding van het restaurant en de opmaak van de borden is erg mooi, maar de smaak en met name de bediening viel toch wat tegen. Het was het 'net niet'. De bediening was vrij nonchalant en miste net dat stapje extra om een gastvrije, klantvriendelijke indruk achter te laten. Bij de gerechten had ik het idee dat de opmaak in sommige opzichten een grotere rol speelde dan de smaak, alsof bepaalde onderdelen van het gerecht puur voor de mooiheid waren toegevoegd. Ons beeld van het restaurant is er eentje van 'jammer, had veel meer kunnen zijn, maar is het net niet'.
jpgmnillesen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gerechten waren van prima kwaliteit. Wat het restaurant ons inziens wel mag verbeteren is de afzuiging. De reuk van vet en de keuken is in het restaurant goed te merken.