Brasserie Zonnig

Dorpsstraat 8 7431 CK Diepenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zonnig

Zonnig laat iedereen stralen!

's Morgens geniet je van de heerlijkste koffie en thee met ambachtelijke taartjes. Tussen de middag bereiden ze een lekkere lunch bestaande uit mooie broodjes, soepen en verse salades.

In de namiddag is het tijd voor een mooi glas bier of wijn met een goede borrelhap. In de avond gevolgd door een met zorg bereide maaltijd. Voor de kinderen is er een aparte kaart met lekkere, maar gezonde gerechten in kinderporties.

Hier werken ze uitsluitend met verse producten die met zorg en aandacht bereid worden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zonnig

Bushalte op 200 meter afstand van Brasserie Zonnig
  • : Gratis parkeren voor de deur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zonnig

Wil D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een thuisgevoel, prettig. Men had op ons gerekend en we kregen een gereserveerde plaats bij het raam.
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Leuk, gezellig restaurant!
Dedy V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig restaurant, sfeervol ingericht. Vlotte en snelle bediening. Heerlijk eten. Een aanrader!
M. B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was een gezellig avondje uit met heerlijk eten en drinken. Vriendelijk personeel. Zeebaars was heerlijk. Dat zou ik de volgende keer weer bestellen. Een echte aanrader. Heel tevreden.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Geen bijzonderheden
Rudi W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
heerlijk gegeten. vriendelijk en goed personeel.
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De bediening was vriendelijk en goed.
Nadeel het lawaai en de geuren vanuit de keuken vond ik niet prettig.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Drukke maandagavond ivm AH-actie. Wat bij binnenkomst opvalt is dat er nogal een walm (frituur-achtige) lucht hangt. Door open keuken te verklaren, maar geen prettige lucht. Bij verlaten restaurant stonken onze kleren echt.
Eten prima, zeetong en groentegarnituur wat aan de kleine kant, zeker in relatie tot de prijs (€29,50). Vriendelijke bediening maar erg lange pauze tussen voor en hoofdgerecht (40 minuten).
joyce B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
prijs-kwaliteit verhouding beneden maat. kippetje uit de oven is een afrader. voor degene die met grotere groepen wil komen, krijgen maar weinig keus terwijl je anders van de kaart kan kiezen. jammer!
wild65 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hebben genoten van het eten. Waren met zes vrienden.
Het 3 gangenmenu was heerlijk, een echte aanrader.
Heb wel een aanmerking, kleding bij thuiskomst meteen in de wasmachine.
Afzuiging keuken slecht, heb dit al eerder ervaren. Wel een puntje.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima gegeten en in een gezellige ambiance. Lekker driegangen menu en attente bediening.
Leuk dat je in de open keuken kunt volgen hoe alles wordt bereid.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH actie gegeten bij Zonnig. Vrije keus uit het gehele menu, waarbij de het goedkoopste gerecht per gang wordt afgetrokken van de rekening. Voorgerechten, carpaccio prima goed van smaak, zalm zeer smaakvol. Als hoofdgerechten, tonijn zeer lekker, tournedos botermals, kippetje erg lekker en gevuld met heerlijke kruiden. Daarbij lekkere groente en dikke frieten met leuk de mayo in een puntzakje. Toetjes, warme wafel is perfect, chocolademousse smaakt uitstekend in combinatie met bolletje ijs en veel stukken kletskop. Ook het kaasplankje was van goede kwaliteit.
De zaak zat voor de dinsdagavond helemaal vol. Open keuken. Er mag iets aan de afzuiging gebeuren, er hangt bij binnenkomst al een etenslucht, die je de hele avond blijft ruiken.
Irenevanwerven V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goede ontvangst.prettige sfeer.Met AH actie naar Zonnig geweest ruime keus op de menu kaart gekozen voor hertebieftstuk .Het voorgerecht hoofdgerecht en het nagerecht het smaakte goed we hebben lekker gegeten.
We willen in de toekomst zeker met kinderen en vrienden gaan eten.
Irene v W
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prettige ontvangst en losse, vriendelijke bediening. Fijne sfeer, wel wat roemoerig. We zijn hier met de AH restaurantieactie wezen eten en dat viel zeker niet tegen. De open keuken is prettig en er wordt met aandacht aan de gerechten gewerkt. Beide zijn we vegetarier. Als voorgerecht hadden we tarte tatin van witlof (cijfer 9). Smaakvol en mooi opgemaakt. Het twee vegetarische hoofdgerechten (pasta en curry) passen wat ons betreft niet zo goed bij de rest van de kaart en de uitstraling van het restaurant. Daar valt wat wat meer culinairs voor te verzinnen. Het smaakte goed, dat wel (cijfer 7). Nagerecht weer mooi gepresenteerd en lekker (cijfer 8). Al met al een gezellige avond gehad! Tipje nog: kleed de gerechten wat meer aan met een verhaal (zelf gemaakt, herkomst, waarom dit gerecht). Dat geeft het wat meer eigens/identiteit. Nu is het als gast een beetje gokken.
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met 4 volwassenen en 3 kinderen gegeten, gebruik maken van AH actie.

Ivm het menu op de website wilden de kinderen graag hier eten. Helaas bleek het menu niet beschikbaar te zijn. Kinderen besloten daarop een kinder menu te nemen.

Bij afrekenen drie kaarten in moeten leveren. Hiervan werden de gerechten van de kinderen en 1 gerecht van volwassen persoon mee verrekend. Terwijl gevraagd was twee kaarten in te leveren en deze voor de volwassenen te gebruiken, zodat de kinder menu's volledig afgerekend worden.

Niet voor rede vatbaar en maar zo gelaten. Slechte avond van een gezellige avond.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede ontvangst, prettige ambiance. Met de AH actie naar Zonnig geweest. Er was een ruime keuze op de kaart. Gekozen voor het maandmenu. Aanpassingen waren hierbij mogelijk. Alle drie de gangen waren prima en we hebben lekker gegeten.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wij vonden de bediening erg vriendelijk. Het eten wel iets te duur, naar onze mening. Het eten was heerlijk. De locatie was sfeervol.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Brasserie Zonnig ziet er gezellig uit. De ontvangst was ietwat koeltjes maar OK. We hebben met een 7-tal (2 kinderen gegeten en de gerechten waren OK, maar ietwat prijzig. Zelf heb ik de Tonijn gehad, goed bereid echter al aan het afkoelen aangezien niet iedereen het hoofdgerecht tegelijk ontving. De geuren van de keuken komen ietwat te veel door in het restaurant. Over het algemeen hebben we lekker gegeten. Eindcijfer een 7,5
Andy S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We waren met z"n zessen en hebben lekker en gezellig gezeten en gegeten. Kwalitatief goede producten. We vinden het altijd leuk om bij het uit eten gaan net even iets anders op ons bord te krijgen dan we thuis ook kunnen bereiden, met net een andere smaak. Dat kan hier.
Gastvrijheid en bediening netjes en toch ongedwongen.

Enige uitdaging die wij zien voor dit restaurant: Breid de kaart voor de vegetariers onder ons iets uit zodat die ook keuze hebben om iets te nemen niet thuis niet zelf klaar maken of in ieder restaurant al kunnen kiezen. De viskaart is oke, maar niet alle vegetariers eten ook vis.
Daarmee kun je als restaurant jezelf ook profileren.

Ontzettend gewaardeerd hebben we dat met de bonnen van Albert Heijn gewoon alle keuzes mogelijk waren.
Zeker het terugkomen waard, ook zonder AH bonnen. :-)
wildehuis .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Entourage is heel aangenaam en warm. Warme wafel was helaas droog en niet warm, garnituur pas ontvangen halverwege het eten van het hoofdgerecht evenals een veel eerder gevraagd karafje water. En tja, de frituurlucht blijft nog steeds. Al meermalen ervaren en ook meegekregen van anderen. Lijkt me toch echt wel een punt van aandacht!!