Meer informatie over restaurant Brasserie &ZO

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
lekker_stel .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. Echt een leuke plek! Kan ik iedereen aanraden :-) Goede menukaart en eten was er ook erg snel.
MMintollerantie .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Fijn om heerlijk te kunnen eten met grote dieetbeperkingen. Er wordt puur gekookt en altijd mooie alternatieve bedacht voor mij. En het leuke is, ze hebben er nog lol in ook! Grote aanrader!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We hebben hier geluncht.
Prettige en attente bediening die je rustig laat natafelen zonder steeds te vragen of je nog wat wilt bestellen.
Presentatie van de gerechten was zeer appetijtelijk en de smaak beantwoordde aan die verwachting.
Al met al een prima stekje voor de lunch.
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
heerlijk gegeten en leuke bediening
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel.
tinekehuffels .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben daar met de AH aktie gegeten en dat was echt goed,gewoon kiezen vd kaart en heerlijke gerechten.
De bediening was heel spontaan en gezellig. Echt een aanrader om vaker naar toe te gaan!
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
In een gezellige ambiance hebben we genoten van heerlijke gerechten. De kok heeft zich uitgeleefd in het creëren van een feestje op je bord. Echt een lust voor het oog en een streling van je smaakpapillen. Als je lekker wilt eten en een culinair hoogstandje op je bord wilt voor een bijzonder schappelijke prijs dan is dit restaurant een aanrader.
ria.schroot .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Na de goede ervaring van enkele maanden geleden was het de tweede keer dat ik met een vriendin bij Brasserie & Zo heb gegeten.
Minpuntje: onze reservering stond niet in hun agenda! Maar gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor ons.
annabel B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Super lekker gegeten voor de tweede keer en ik zou zo nog een keer terugkomen. Je wordt heel vriendelijk ontvangen en de gerechten zien er uit als schilderijtjes.
Ook wordt er 100% rekening gehouden met allergieën. Waar je in andere restaurants vaak een allergie kaart krijgt waarop staat wat je wel en niet kunt kiezen, mocht ik hier alles van de kaart kiezen en zorgde zij ervoor dat gerechten eventueel aangepast werden.
Echt een aanrader!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ook nu weer heerlijk gegeten en heeft de kok en zijn maatjes weer wat heerlijks en vers voor ons getoverd, omdat het een speciale gelegenheid was heeft de eigenaresse er nog een speciaal tussen gerecht in gebracht in de vorm van eendenborst, het was heerlijk, aangezien wij met de AH actie meedoen was de gedachten bij onze mee eters dat zal wel een karig iets worden met een flut prijsje, maar niets is/was minder waar er kon gewoon van de seizoenskaart worden gekozen ook nu weer Eerlijk en Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Hans
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten is goed, aangegeven diëten worden goed in de gaten gehouden. Alternatief voor brood wordt dan niet geboden.

Daar ik tarwe gist niet verdraag en vegetarisch ben, was het eten niet echt voldoende in balans en vullen. De smaak was perfect.
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ook deze keer weer heerlijk gegeten bij Enzo. Wij mochten met de AH actie gewoon vrij van de kaart kiezen en kregen vooraf een heerlijke amuse van het huis. Kortom, een feestje om hier te eten.
Jan-Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Door AH actie hier een keer gaan eten. Beviel zo goed dat we zijn nu alweer voor de derde keer zijn geweest. Het eten en de verzorging is echt goed. Gezellig restaurant, leuke bediening waaronder ook de eigenaresse en heerlijk eten.
Leuke inrichting en niet rumoerig dus je kan heerlijk met elkaar praten zonder je stem te hoeven verheffen.
Top tent in het centrum van Houten!
Lennaert R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een aangename verrassing in Houten! Omdat we in de vakantie met goede vrienden en dus twee gezinnen een flinke tafel nodig hadden waren we met onze AH actiebonnen niet overal welkom. Toch waren we bij Brasserie & ZO van harte welkom en konden ook de kinderen (varierend tussen 8 en 15 jaar) allemaal iets lekkers -binnen en buiten de dinerkaart om- uitkiezen. Alle gerechten waren met zorg en aandacht bereid, met zinnenprikkelende combinaties en uitdagingen (gezoete zwarte olijven). Complimenten voor de kundige, geduldige bediening, vakbekwame keuken en eigenzinnige en smaakvolle jaren '50 inrichting. Omdat wij graag en vaak kokkerellen blijft het altijd een uitdaging om met een toch bovengemiddeld kritische en verwende groep uit eten te gaan. We konden na afloop dus opgelucht ademhalen. Of was dit het huisgemaakte pepermunt?
J. P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goede binnenkomst, Bediening met oprechte aandacht. Originele en creatieve gerechten. Onverwachte smaaksensaties en mooi opgemaakte borden. Sfeervol ingericht. Kortom, wij hebben genoten!
jeannette_niesing .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Super gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel en lekker eten. Ook leuk uitzicht over het rond.
Een echte aanrader
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met de AH zegels op onze 29e huwelijksdag gedineerd bij Brasserie ENZO. Het restaurant heeft een huiselijke sfeer en de ontvangst was erg vriendelijk. Alle 3 gangen waren prima wat presentatie en smaak betreft. Het enige min puntje was dat wij geen amuse kregen terwijl de andere tafels wel. Service was erg vriendelijk. De wijnen waren van goede kwaliteit. Bij het nagerecht werd op het bord met chocolade letters `Van Harte` vermeld verwijzend naar ons 29e huwelijksdag, erg attent vinden wij.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Leuke tent. Retro ingericht en leuke bediening. Lekker gegeten.
vanrosmalen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Een mooi, gezellig restaurant, waar je je welkom voelt. Mooie, lekkere producten, die aan tafel nog even worden uitgelegd, verduidelijkt. Mooie opmaak van borden. Hier wordt nog aandacht aan het eten en aan de gasten besteed. Fijne service. Heerlijk gegeten en genoeg. Gaan zeker nog een keer.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben genoten, wat een fantastische bediening, een goede ontvangst echt tot het afscheid toe.
Het eten was lekker, geen grote kaart maar toch voor iedereen wel iets passend. Goed op de hoogte van en rekening houdend met opgegeven allergieën. Gewoon een leuke plek om nog eens terug te komen.