Meer informatie over restaurant Brasserie &ZO

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie &ZO

Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
De indeling van het restaurant is wat merkwaardig. Bij binnenkomst zie je een bar en bij het raam staat een redelijk grote ovale tafel. Verder is dat deel een soort hal. Rechts van de deur en het voorportaal zijn nog tafels, maar die zie je niet en achterin zijn blijkbaar nog tafels, maar die zagen wij dus ook niet. Wij zaten aan de grote tafel en zagen verder geen andere bezoekers, waardoor we het idee hadden alsof we de enigen waren. Heel merkwaardig en soms ook ongemakkelijk.
Maar het eten was het grootste probleem. De kaart is beperkt, maar dat hoeft niet erg te zijn als de gerechten goed zijn. Dat waren ze echter niet. Het eten was lauw, zout, en bij het hoofdingrediënt zaten te veel sausjes die niet echt iets toevoegden aan de smaak. De hertenbiefstuk was niet medium, maar nagenoeg rauw. Het was het allemaal net niet. De bediening was niet vlot, waarschijnlijk omdat ze het achterin druk hadden, maar als je met één tafel bij de bar zit, voelt dat toch vreemd.
Al met al voor mij geen restaurant waar ik nog eens terug zal komen.
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vanwege een voorstelling in Houten (mijn man en ik komen uit A’dam) hier gegeten. Was een spontane beslissing, 3 kwartier voor aankomst geboekt. En wat een verrassing; een heel sfeervol restaurant, leuke indeling en zitjes. Het ontvangst was zo vriendelijk en warm. Erg prettig een overzichtelijke kaart met voor elke gang 5 keuzes, meer heb je niet nodig. De presentatie was onverwacht, echt super en de smaken voortreffelijk! Bij alles had ik een kinderlijk gevoel om mijn bord te willen likken... Carpaccio (voor beiden), rode poon en rundersucade. Ik ben een visliefhebber maar ik was een tikje jaloers op de sucade van mijn man. Desserts bosvruchten en banaancaramel. Alles was verukkelijk! Maar wat de avond echt compleet maakte was de oprechte warme gezellige gastvrouw en kok, hijzelf bracht het eten aan tafel. En de lieve dame van de bediening. Er wordt hier met liefde en aandacht gekookt, dat zie je en dat proef je. We gaan dit onthouden, een echte aanrader!
Aike23 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Zeer goed eten, vriendelijk personeel. De dame die serveerde was net begonnen met werken hier dus wist niet van alles op het bord wat het was, maar is dit voor ons uitgaan zoeken. De man die serveerde was zeer kundig. Heel lekker gegeten tegen een hele schappelijke prijs. Hier gaan we zeker vaker komen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een heerlijke avond. We koemen gauw weer terug!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Top!!!
Noël W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Kwaliteit goed, porties klein. Bediening kan beter. Inrichting donker.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, nette, gezellige bediening en we waren keurig op tijd voor de theatervoorstelling.
Ella J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goed eten. Zeer aardige en attente bediening
A.N. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima eten voor een prima prijs.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Alles was prima. De medewerkers, het eten, de wijn. Alle lof voor de bediening en de keuken. We hebben een heerlijke avond gehad. Ga zo door.
Erica C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een prima service! Zeer aardig personeel, dat ons ook prima heeft geholpen toen er aan tafel iets misging met een gerecht, door onze fout. Erg lekker gegeten. Leuk om met een gezin met jonge kinderen eens kennis te maken met een echt restaurant ;-)!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
In een vertrouwde ambiance, inrichting met meubels, servies uit jaren 60/70 een heerlijke lunch genoten. Lichte en smaakvolle gerechten. Per portie niet te veel. Prima wijnadvies !
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
te dicht op elkaar en eten was redelijk. bediening was OK
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De gerechten waren weer heerlijk. De adviezen voor passende wijnen maken het helemaal af. Kortom een avond genieten en verrast worden.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor het theater eerst een hapje gegeten met de familie. Er werd keurig rekening gehouden met de starttijd van de theatershow, de bediening was vlot en netjes, het eten lekker en mooi opgemaakt. Geen bijzondere dingen, maar gewoon lekker eten. Inrichting is een beetje donker. Dit is zeker wel de moeite waard als vast startpunt voor onze theateravondjes.
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een avond je uit is hier ook echt een avondje uit.
De bediening vriendelijk en attent.
Wij hebben genoten van de gerechten en de bij passende wijn.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
gezellig, mooi opgemaakte borden, lekker eten, goed personeel en flexibel. Ik wilde iets wat niet op de kaart stond en dat kon.
vanrosmalen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Toch steeds weer verrassing om hier te eten. Menu wordt vaak aangepast. Altijd goed klaargemaakt en aan tafel even uitgelegd wat ze aan creaties hebben gemaakt. Goed op temperatuur en vers gemaakt.
Ambiance is prima. Leuk personeel. Vrolijk, attent.
Gingen eten met AH bon, maarbgaan zeker terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
In dit gezellige restaurant gegeten met de AH restaurantactie. Gewoon lekker van de kaart, hoewel de keus wel wat beperkt is. Het eten was lekker, geen volle borden, maar precies goed qua portie. Zeer vriendelijk personeel. We gaan hier zeker nog wel een keer eten.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De kaart is gevarieerd. Het eten is heerlijk. De bediening is persoonlijk. De sfeer is goed. Altijd een heerlijk avondje uit.