Meer informatie over restaurant Brasserie &ZO

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Lekker eten, goede wijn, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening. Aankleding is een beetje ouderwets met achterstallig onderhoud, zeker vergeleken met de chique opmaak van de borden.
Henrike S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten. Verrassende ingrediënten, op een bord heel veel verschillende smaken die toch goed combineren. En de borden zagen er prachtig uit.
John B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
De bediging kan beter we aten soep gelijk kregen de gelijk alwaar wij besteld hadden b.v patat met kroketten
Dat was koud aan het worden waarom niet later
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Brasserie & ZO is een erg sympathiek restaurantje. Sfeervol ingericht ook en erg vriendelijke bediening. We waren met zijn vijven en hebben heel erg lekker gegeten. De porties zijn niet te groot, maar zeer verzorgd en origineel van opzet. Ook de vegetarische gerechten waren erg lekker. Als ik een minpuntje zou moeten opnoemen is het dat we soms wat lang moesten wachten als we een drankje bij wilden bestellen. Iets vaker poolshoogte komen nemen, zou wenselijk zijn. Verder niets dan lof!!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Verrassend! Zo kun je Brasserie & Co het beste omschrijven. Prima ontvangst, super leuke setting, en echt top gerechten. Hoge kwaliteit. En dat voor Houten.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima restaurant in het centrum van Houten. Ongedwongen sfeer en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mooie verse producten, 3 gangen menu met veel keuze voor 32,50. Prima, maar in de keuken ging het er telkens net naast en dat was jammer. We hadden coquilles (goed), maar de selderijblokjes erbij waren echt te hard, hadden (wat langer) geblancheerd gemogen. De biefstuk was te ver en niet meer mals, de snijbonen erbij lekker, maar op een fantasieloos hoopje. Wel weer een leuk krokantje erbij.
De kaas... 3 lekkere kazen, maar die vond ik naast elkaar op één plankje niet spannend genoeg.
De inrichting is hip, eigentijds vintage, verzorgd.
De bediening was super attent, vriendelijk en oplettend. Ook de keukenbrigade die het restaurant in kwam was even alert.
Ik heb heerlijk gegeten en een fijne avond gehad en met net iets meer aandacht in de keuken zou ik er nog blijer zijn weg gegaan.
MMintollerantie .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Fijn om heerlijk te kunnen eten met grote dieetbeperkingen. Er wordt puur gekookt en altijd mooie alternatieve bedacht voor mij. En het leuke is, ze hebben er nog lol in ook! Grote aanrader!
lekker_stel .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. Echt een leuke plek! Kan ik iedereen aanraden :-) Goede menukaart en eten was er ook erg snel.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We hebben hier geluncht.
Prettige en attente bediening die je rustig laat natafelen zonder steeds te vragen of je nog wat wilt bestellen.
Presentatie van de gerechten was zeer appetijtelijk en de smaak beantwoordde aan die verwachting.
Al met al een prima stekje voor de lunch.
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
heerlijk gegeten en leuke bediening
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel.
tinekehuffels .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben daar met de AH aktie gegeten en dat was echt goed,gewoon kiezen vd kaart en heerlijke gerechten.
De bediening was heel spontaan en gezellig. Echt een aanrader om vaker naar toe te gaan!
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
In een gezellige ambiance hebben we genoten van heerlijke gerechten. De kok heeft zich uitgeleefd in het creëren van een feestje op je bord. Echt een lust voor het oog en een streling van je smaakpapillen. Als je lekker wilt eten en een culinair hoogstandje op je bord wilt voor een bijzonder schappelijke prijs dan is dit restaurant een aanrader.
ria.schroot .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Na de goede ervaring van enkele maanden geleden was het de tweede keer dat ik met een vriendin bij Brasserie & Zo heb gegeten.
Minpuntje: onze reservering stond niet in hun agenda! Maar gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor ons.
annabel B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Super lekker gegeten voor de tweede keer en ik zou zo nog een keer terugkomen. Je wordt heel vriendelijk ontvangen en de gerechten zien er uit als schilderijtjes.
Ook wordt er 100% rekening gehouden met allergieën. Waar je in andere restaurants vaak een allergie kaart krijgt waarop staat wat je wel en niet kunt kiezen, mocht ik hier alles van de kaart kiezen en zorgde zij ervoor dat gerechten eventueel aangepast werden.
Echt een aanrader!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ook nu weer heerlijk gegeten en heeft de kok en zijn maatjes weer wat heerlijks en vers voor ons getoverd, omdat het een speciale gelegenheid was heeft de eigenaresse er nog een speciaal tussen gerecht in gebracht in de vorm van eendenborst, het was heerlijk, aangezien wij met de AH actie meedoen was de gedachten bij onze mee eters dat zal wel een karig iets worden met een flut prijsje, maar niets is/was minder waar er kon gewoon van de seizoenskaart worden gekozen ook nu weer Eerlijk en Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Hans