Meer informatie over restaurant Brasserie &ZO

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
C K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Na een vriendelijke ontvangst heerlijk gegeten, prachtig opgediend, met persoonlijke aandacht in een leuke ambiance.
Een aanrader!!
Coenraad H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was lekker, de borden netjes opgemaakt. De bediening was vlot en netjes. De menu kaart is klein, er staan een paar gerechten op die dan met zorg kunnen worden bereid. Dit is terug te zien en te proeven in het gerecht.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De gerechten waren voortreffelijk. De bediening goed alleen bij het voor de tweede keer bestellen van drinken bleef dit uit en moesten we het nogmaals vragen.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten. Fijn dat je van de kaart mag kiezen, geen aangepast menu voor de AH-actie. Bediening vriendelijk, wilde oprecht weten wat we van het eten en de avond vonden. Borden mooi opgemaakt, goede hoeveelheden.
Makkelijk vanuit Utrecht met de trein, bijna naast het station, dus we konden allebei heerlijk van de wijn genieten ;-)
Aanrader!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zijn prachtig opgemaakt. Daar is zorg aan besteed. Bij het voorgerecht met de coquilles was de saus te overheersend. De kabeljauw was erg lekker zo ook het witte chocolade toetje. Het advies voor de wijn was goed. Met veel enthousiasme werd de herkomst van de verschillende wijnen besproken en ik mocht proeven. Zeker een aanrader
trust6 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het is een gezellig ingericht restaurant. De gerechten zijn altijd verrassend: zeer smakelijk en oogstrelend bovendien. Een avondje uit.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Hier met AH actie geweest vanuit het werk. Aangegeven bijtijds weer weg te moeten, geen probleem! Fijne bediening, lekker eten. Voor herhaling vatbaar.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg prettige ontvangst, vriendelijk, persoonlijk.
Het eten is heerlijk en ook oog strelend.
Het ziet er prachtig uit en smaakt ook heerlijk en de goeie combinaties.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Met een groep van 12 personen ons jaarlijks etentje gehouden.Iedereen was enthousiast
Zeker voor herhaling vatbaar.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
weer heerlijk gegeten alleen er was nieuw personeel waardoor het in het begin met drinken niet helemaal goed ging maar daarna prima.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Lekker eten, goede wijn, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening. Aankleding is een beetje ouderwets met achterstallig onderhoud, zeker vergeleken met de chique opmaak van de borden.
Henrike S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten. Verrassende ingrediënten, op een bord heel veel verschillende smaken die toch goed combineren. En de borden zagen er prachtig uit.
John B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
De bediging kan beter we aten soep gelijk kregen de gelijk alwaar wij besteld hadden b.v patat met kroketten
Dat was koud aan het worden waarom niet later
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Brasserie & ZO is een erg sympathiek restaurantje. Sfeervol ingericht ook en erg vriendelijke bediening. We waren met zijn vijven en hebben heel erg lekker gegeten. De porties zijn niet te groot, maar zeer verzorgd en origineel van opzet. Ook de vegetarische gerechten waren erg lekker. Als ik een minpuntje zou moeten opnoemen is het dat we soms wat lang moesten wachten als we een drankje bij wilden bestellen. Iets vaker poolshoogte komen nemen, zou wenselijk zijn. Verder niets dan lof!!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Verrassend! Zo kun je Brasserie & Co het beste omschrijven. Prima ontvangst, super leuke setting, en echt top gerechten. Hoge kwaliteit. En dat voor Houten.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima restaurant in het centrum van Houten. Ongedwongen sfeer en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mooie verse producten, 3 gangen menu met veel keuze voor 32,50. Prima, maar in de keuken ging het er telkens net naast en dat was jammer. We hadden coquilles (goed), maar de selderijblokjes erbij waren echt te hard, hadden (wat langer) geblancheerd gemogen. De biefstuk was te ver en niet meer mals, de snijbonen erbij lekker, maar op een fantasieloos hoopje. Wel weer een leuk krokantje erbij.
De kaas... 3 lekkere kazen, maar die vond ik naast elkaar op één plankje niet spannend genoeg.
De inrichting is hip, eigentijds vintage, verzorgd.
De bediening was super attent, vriendelijk en oplettend. Ook de keukenbrigade die het restaurant in kwam was even alert.
Ik heb heerlijk gegeten en een fijne avond gehad en met net iets meer aandacht in de keuken zou ik er nog blijer zijn weg gegaan.
MMintollerantie .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Fijn om heerlijk te kunnen eten met grote dieetbeperkingen. Er wordt puur gekookt en altijd mooie alternatieve bedacht voor mij. En het leuke is, ze hebben er nog lol in ook! Grote aanrader!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening. Echt een leuke plek! Kan ik iedereen aanraden :-) Goede menukaart en eten was er ook erg snel.