Meer informatie over restaurant Brasserie &ZO

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
annabel B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Super lekker gegeten voor de tweede keer en ik zou zo nog een keer terugkomen. Je wordt heel vriendelijk ontvangen en de gerechten zien er uit als schilderijtjes.
Ook wordt er 100% rekening gehouden met allergieën. Waar je in andere restaurants vaak een allergie kaart krijgt waarop staat wat je wel en niet kunt kiezen, mocht ik hier alles van de kaart kiezen en zorgde zij ervoor dat gerechten eventueel aangepast werden.
Echt een aanrader!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ook nu weer heerlijk gegeten en heeft de kok en zijn maatjes weer wat heerlijks en vers voor ons getoverd, omdat het een speciale gelegenheid was heeft de eigenaresse er nog een speciaal tussen gerecht in gebracht in de vorm van eendenborst, het was heerlijk, aangezien wij met de AH actie meedoen was de gedachten bij onze mee eters dat zal wel een karig iets worden met een flut prijsje, maar niets is/was minder waar er kon gewoon van de seizoenskaart worden gekozen ook nu weer Eerlijk en Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Hans
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten is goed, aangegeven diëten worden goed in de gaten gehouden. Alternatief voor brood wordt dan niet geboden.

Daar ik tarwe gist niet verdraag en vegetarisch ben, was het eten niet echt voldoende in balans en vullen. De smaak was perfect.
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ook deze keer weer heerlijk gegeten bij Enzo. Wij mochten met de AH actie gewoon vrij van de kaart kiezen en kregen vooraf een heerlijke amuse van het huis. Kortom, een feestje om hier te eten.
Jan-Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Door AH actie hier een keer gaan eten. Beviel zo goed dat we zijn nu alweer voor de derde keer zijn geweest. Het eten en de verzorging is echt goed. Gezellig restaurant, leuke bediening waaronder ook de eigenaresse en heerlijk eten.
Leuke inrichting en niet rumoerig dus je kan heerlijk met elkaar praten zonder je stem te hoeven verheffen.
Top tent in het centrum van Houten!
Lennaert R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een aangename verrassing in Houten! Omdat we in de vakantie met goede vrienden en dus twee gezinnen een flinke tafel nodig hadden waren we met onze AH actiebonnen niet overal welkom. Toch waren we bij Brasserie & ZO van harte welkom en konden ook de kinderen (varierend tussen 8 en 15 jaar) allemaal iets lekkers -binnen en buiten de dinerkaart om- uitkiezen. Alle gerechten waren met zorg en aandacht bereid, met zinnenprikkelende combinaties en uitdagingen (gezoete zwarte olijven). Complimenten voor de kundige, geduldige bediening, vakbekwame keuken en eigenzinnige en smaakvolle jaren '50 inrichting. Omdat wij graag en vaak kokkerellen blijft het altijd een uitdaging om met een toch bovengemiddeld kritische en verwende groep uit eten te gaan. We konden na afloop dus opgelucht ademhalen. Of was dit het huisgemaakte pepermunt?
J. P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goede binnenkomst, Bediening met oprechte aandacht. Originele en creatieve gerechten. Onverwachte smaaksensaties en mooi opgemaakte borden. Sfeervol ingericht. Kortom, wij hebben genoten!
jeannette_niesing .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Super gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel en lekker eten. Ook leuk uitzicht over het rond.
Een echte aanrader
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met de AH zegels op onze 29e huwelijksdag gedineerd bij Brasserie ENZO. Het restaurant heeft een huiselijke sfeer en de ontvangst was erg vriendelijk. Alle 3 gangen waren prima wat presentatie en smaak betreft. Het enige min puntje was dat wij geen amuse kregen terwijl de andere tafels wel. Service was erg vriendelijk. De wijnen waren van goede kwaliteit. Bij het nagerecht werd op het bord met chocolade letters `Van Harte` vermeld verwijzend naar ons 29e huwelijksdag, erg attent vinden wij.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Leuke tent. Retro ingericht en leuke bediening. Lekker gegeten.
vanrosmalen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Een mooi, gezellig restaurant, waar je je welkom voelt. Mooie, lekkere producten, die aan tafel nog even worden uitgelegd, verduidelijkt. Mooie opmaak van borden. Hier wordt nog aandacht aan het eten en aan de gasten besteed. Fijne service. Heerlijk gegeten en genoeg. Gaan zeker nog een keer.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben genoten, wat een fantastische bediening, een goede ontvangst echt tot het afscheid toe.
Het eten was lekker, geen grote kaart maar toch voor iedereen wel iets passend. Goed op de hoogte van en rekening houdend met opgegeven allergieën. Gewoon een leuke plek om nog eens terug te komen.
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten via de AH restaurant actie. We konden gewoon van de kaart kiezen. Het personeel was erg vriendelijk. Het eten was heerlijk, wij hebben genoten. Zeker een aanrader!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was weer een heerlijk avondje. Prettige ontvangst met warme, gemeende glimlach. Van de amuse tot de koffie aan het eind alleen maar lof. Zo lekker en mooi opgemaakt. En een heerlijk wijntje erbij. Onze avond was weer geslaagd. We komen gauw weer terug om verder te genieten!????
Jan en Marga .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met de bon van AH een 3-gangen menu met vrije keuze uit de kaart. Een prima en fijne ervaring. Vriendelijke bediending. Ontspannen sfeer. Heerlijk gegeten, kortom een aanrader.
Im V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Dit was de derde keer dat wij hier hebben gegeten. Het eten is geweldig. Ook hoe de borden zijn opgemaakt is fantastisch. Het restaurant is prettig ingericht met een fijne sfeer. De bediening is zeer vriendelijk! Dit blijft voor ons een restaurant om naar terug te keren, omdat we weten dat we dan een fijne avond hebben met heel lekker eten.
Harold M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gewoon goed restaurant, goed eten, fijne ambiance en prima ontvangst. Aanrader.
Mivonha .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Direct bij binnenkomst een warm welkom, de jassen werden aangenomen en onze tafel werd gewezen. Een gezellig hoekje waar vijf dames een uitstekende avond hebben gehad. Het voorgerecht 'Rouleaux Procureur' was voortreffelijk, zeker een aanrader. Het vegetarisch hoofdgerecht 'Groentetuin' goed, de afsluiter 'Parfait Maanzaad' bijzonder lekker. We hadden allemaal verschillende gerechten en iedereen was tevreden. Alle gerechten zijn kleine schilderijtjes op je bord. De bediening alert en supervriendelijk.
awiekenkamp .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Leuke ontvangst, jassen worden aangenomen.
Met AH bon gegeten. Mochten gewoon van de kaart kiezen.
Carpaccio was heerlijk, kaas even gegrild. Garnalen vielen ook in de smaak.
Biefstuk was prima gebakken. Nagerecht was een feestje.
Kortom, met 4 dames een hele gezellige avond gehad.
Mats G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Afgelopen weekend voor de 3e keer hier geweest. De nieuwe (herfst) kaart was weer genieten. Vriendelijk personeel met persoonlijke aandacht, mooie presentatie van het eten. Ik kom graag weer!

Soms iets wat langer wachten dan ik gewend ben.