Meer informatie over restaurant Brasserie &ZO

Mats G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wederom een gezellige avond gehad bij Brasserie Enzo! Heerlijk eten, verrassende menukaart en mooie presentatie van de gerechten. Uiterst vriendelijke bediening en leuke sfeer in het restaurant. Echt een aanrader!
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijke en originele gerechten, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
Loretta A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In het algemeen was het een top avond, echter moesten wij lang wachten tot dat onze lege borden van tafel werden gehaald.
Willeke.dijkstra1 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eten heerlijk, ontvangst en bediening gastvtrij als altijd. Achterst deel van het restaurant zit niet echt gezellig. Keken tegen saaie wand met deur waar voortdurend mensen in- en uitliepen vanwege een bijeenkomst die daarachter plaatsvond.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten met twee personen. Hadden gereserveerd en mochten tafeltje voor twee uitzoeken. Prima prijs kwaliteit verhouding.
DebbyG .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Eten was lekker en bediening is erg prettig hier. Inrichting gezellig, woonkamersfeer in achterste gedeelte. Opmaak borden ook mooi.
Grace H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een heel gezellig sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. De gerechten heerlijk en mooi opgediend. Zeker een aanrader en ik kom er zeker terug.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met de AH-actie een prima drie-gangendiner genuttigd. Carpaccio en biefstuk hadden wij beiden als voor- en hoofdgerecht, samen met de rode huiswijn smaakte dit uitstekend. Het kaasplanken als nagerecht vond ik het minste, weinig en kon mij niet echt bekoren. Al met al een prima restaurant in mijn optiek.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heel vriendelijk personeel, knus ingericht. Heel huiselijk. En het eten was zeer smaakvol en mooi opgemaakt!
Kortom, we komen zeker terug.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Enzo in Houten. We aten daar via de AH- restaurantactie maar daar was niets van te merken. We meldden het met het idee dat we dan misschien een voor die actie vastgesteld menu kregen maar we konden gewoon van de kaart kiezen. Alles was top. We hadden er in de zomer al eens buiten gegeten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Daphna K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De bediening is bijzonder vriendelijk en het eten is erg lekker. We hebben een heerlijke avond gehad. De auto kun je vlakbij parkeren in een verlichte parkeergarage. Wanneer ik weer in Houten zou ik daar zeker terug gaan.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Er was een nieuwe kaart met leuke gerechten, heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
Bediening was vriendelijk en timing van de verschillende gangen was goed.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met de Iens kaarten van AH waren we meer dan welkom. 2 aparte ruimtes waar gegeten kan worden.
Wij kozen voor de ruimte achterin de zaak, geen daglicht en dicht bij de keuken.
5 voor-hoofd- en nagerechten, voor ieder wat wils.
Carpaccio lag op truffelmayonaise. Over de carpaccio was olie gegoten. Al met al een vettig geheel.
De kok houdt van veel smaken op het bord. Rommelig en overvloedig en komt ook de presentatie van de gerechten niet ten goede.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vantevoren aangegeven dat we beide vegetarier zijn. Was goed geregeld, ook over ons verzoek om geen zoet nagerecht te serveren werd niet moeilijk gedaan. Vriendelijk vlotte bediening. Hier wil ik nog wel een keer terugkomen!
ElsKK .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vanavond na lange tijd weer eens hier gegeten. Het was weer heerlijk. Waar we eerst een poosje afgehaakt waren omdat er meer aandacht voor presentatie en texturen was dan voor smaken, zijn we nu weer terug bij evenwichtig geheel. Goed combinerende smaken en texturen, mooi gepresenteerd. Van de nieuwe menukaart vooral genoten van de eendeborst met polenta en verrukkelijke rolletjes van andijvie in spek die samengerookt waren.
Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Prettige bediening, attent, op het goede moment aanwezig, maar nooit opdringerig. En ze weten goed wat ze opdienen, ook hoe het bereid is.
Slechts een klein minpuntje op een prachtige en smakelijke avond: het kin of meer opdringen van de huisgemaakte frieten. Niet doen, bij de meeste gerechten past het niet. En waar het wel past, maak het onderdeel van het gerecht.
Nadine M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wat een toprestaurant! Gisteren wezen eten met de AH-actie. Mooi opgemaakte gerechten welke ook nog eens heerlijk smaakten. Ik had zelf een klein foutje gemaakt betreffende de betaling maar dit loste de gastheer heel netjes op. Zeker een aanrader!
Kathleen N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijke gerechten en aardige bediening! Net nieuwe kaart, stond nog oude op de website, misschien even aanpassen? Erg mooie gerechten voor die prijs!
Berthuisman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met de AH-bon gastvrij ontvangen. De Brasserie ziet er gezellig uit; de sfeer is gemoedelijk en ontspannen. Ondanks de "volle bak" waren er geen lange wachttijden. Het eten zag er verzorgd uit. Er was aandacht voor verschillende smaken. Wij hebben lekker gegeten, ook vegetarisch.