Meer informatie over restaurant Brasserie &ZO

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie &ZO

Freeke S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goed gegeten in een gezellige sfeer. Hoofdgerecht gnocchi zag er qua compositie super uit. Smaakte ook zo!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Aardige bediening, veel geduld voor kinderen en verschillende wensen van de eters !
Henri H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten. De huisgemaakte frites (erg lekker) moeten er wel bij, anders is het wat weinig. Heel gezellige avond gehad om onze 28e trouwdag te vieren.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk origineel eten, zeer gastvrije bediening, sfeervol restaurant.
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Brasserie &Zo. Ik ben hier al vaker geweest, maar iedere keer is het goed. Prijs-kwaliteit verhouding is prima en de wijn er lekker. De bediening verdient nog een extra compliment; echt heel attent en vriendelijk!
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuke lokatie, vriendelijk personeel, mooi uitziende gerechten en super lekker, het is echt een aanrader. Wij komen zeker weer terug
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Ieder gerecht is met veel passie bereidt en ziet er prachtig uit.
Sfeervol ingericht restaurant met heel vriendelijk personeel.
Een aanrader!
bendul .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat een geweldige brasserie. Eerlijk gezegd hebben we alleen op het terras gezeten, gedronken, gegeten en genoten, dus van het interieur heb ik niets te melden. Maar wat een leuke, gezellige hartelijke bediening en geweldig lekker eten, prachtig opgedekte borden, verrassende twist en dat allemaal verzorgd door een zeer smakelijke kok/eigenaar. We maakten gebruik van de AH=actie, maar konden gewoon uit het 3-gangen menu kiezen en hebben daar zeer zeker van genoten. Wonende in Zeeland is de brasserie niet echt om de hoek, maar we komen terug, met of zonder Appie, het was subliem. Heel hartelijk dank voor een geweldige namiddag en diner !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en zeer goede bediening. Op eigen verzoek gevraagd tussen de gangen iets meer tijd te laten, werd prima naar geluisterd. Kwamen vragen of de volgende gang kon worden opgediend.
Daarnaast prima eten en keuze uit genoeg gerechten
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Echt een topper, altijd goed, altijd gezellig! Los van de mooi opgemaakte borden zijn de gerechten ook erg lekker!! Ook met kinderen een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Uitstekend restaurant.
Heerlijk gegeten via de AH actie.
Gewoon kiezen uit het menu. Gekozen voor 3 gangen menu was erg goed.
Famar .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de Albert Heijn Restaurantactie. Geen Speciaal Appie menu, maar gewoon bestellen van de kaart. 2e persoon gratis. Het restaurant was volledig bezet, regelmatig kwamen er gasten binnen, maar niet gereserveerd, dus helaas. En dat op een maandag. Heel attent personeel. Er wordt aandacht besteed aan het eten, het ziet er allemaal heel smaakvol uit. Het is ook heel erg smakelijk. We komen uit Ommen, maar komen daar graag nog eens terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke gerechten, smaakvol en leuk geserveerd. Samen met een gezellige bediening dus een prima restaurant!
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben erg lekker gegeten in dit restaurant. Personeel heeft aandacht voor de klanten. Zeker (nogmaals) een bezoek waard.
Agnes A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben weer genoten van ons diner. De bediening is erg vriendelijk, de gereechten heerlijk op smaak en er wordt veel aandacht besteed aan de opmaak van de gerechten. Het heeft een gezellig huiskamer effect en de tafeltjes staan erg ruim opgesteld, zodat je veel privacy hebt. Wij komen zeker terug!
Alan H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vlotte ontvangst. Tafeltje aan het raam. Genieten van de heerlijke witte huiswijn in de zon. Een aardige amuse op basis van broccoli vooraf. Mijn tafelgenoot houdt niet zo van broccoli, ik wel. Met de AH actie een korte kaart. Prima keuze. Vlees, vis en een vegetarische keuze. Ik ging voor de gamba's vooraf en een visje als hoofdgerecht. Perfecte smaakcombinaties. De chocoladebavarois was een geweldige afsluiter. Alles bij elkaar echt iets om voor terug te gaan. Een aanrader!
Stijn H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Enorm genoten van het lekkere eten en de goede service. Wij komen zeker terug!
.........................................
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Echt een aanrader, heerlijk gegeten! Mooie opgemaakte borden, het lijkt niet veel..... maar zat echt vol.
Ik kom er graag terug, tot snel!
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Na de lovende recensies hadden we meer verwacht (ook voor de prijs). Geen broodje vooraf, tafel was niet gedekt en zelfs nog smerig, wijnadvies zeer matig (wel bij het serveren over de fles zelf). Hoofdgerecht biefstuk (die was lekker), wittige ernaast kwam rechtstreeks uit de koelkast en was erg koud van binnen. Geen uitleg over datgene wat er werd geserveerd. Voor datgene wat je betaald is het een tegenvaller. Wellicht meer bediening i.p.v. 1 persoon zodat die net wat meer aandacht kan geven aan de gasten.
alies.bouman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De maaltijd was weer voortreffelijk. De verschillende smaken gecombineerd met de vriendelijke bediening en de sfeer in het restaurant trekken ons iedere keer weer aan. Alleen de amuse, een ondefinieerbaar uiensoepje, viel deze keer tegen. Maar het eten was echt super.