Meer informatie over restaurant Brasserie &ZO

alies.bouman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Super gegeten bij Brasserie &ZO! Nieuwe kaart met heerlijke gerechten! Vooraf de malse varkenswang, absoluut een aanrader! Hoofdgerecht een heerlijke zeebaars met krokante vel en voor het dessert de crème brûlée. Lekker buiten op het terras van ons diner genoten en het was super!
hans P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het eten en de service waren weer subliem. De grote kennis van wijn zorgde voor een heerlijke rode wijn die perfect aansloot bij het eten!!
Het is en blijft een top restaurant zowel voor lunch als voor diner.
Remke P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Altijd hartelijk ontvangst. Ook met voedselintolerantie weet de keuken zich meer dan raad... De maaltijden zijn niet alleen heerlijk, ze zien er ook prachtig uit.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuke inrichting, gastvrij en attent personeel. Lekker eten en drinken, kortom: zo zou je het overal graag zien. We komen zeker nog een (?) keer terug.
harenad .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
AH Actie, gegeten van de kaart, zeer goed, borden mooi opgemaakt. Wordt echt aandacht besteed. Nadeel wel dat voor de overheerlijke frites extra moet worden betaald.
Ton O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Het is altijd weer leuk om hier te eten. De gerechten zijn niet doorsnee en redelijk aan de prijs. Ze gaan ook goed om met de restaurantactie, geen slinkse manieren om toch uiteindelijk op de prijs uit te komen die je normaal betaalt.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prettige omgeving, heel vriendelijke ontvangst. De gerechten waren wel artistiek opgemaakt, maar klein in portie. Relatief weinig keuze voor vegetariers (bataat bij voorgerecht en hoofdgerecht). Sommige dingen (combinatie met popcorn bv) waren verbazend, maar niet persé heel lekker. Toetjes waren heerlijk!
Uppelschoten .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben hier met 4 personen gegeten van de AH kaart geweldig !
Gewoon a la carte kunnen kiezen .
Mooie opgemaakte borden een lust voor het oog.
Kwaliteit van het eten grandioos.
De witte huiswijn is een aanrader Met een keurige prijstelling.
Kortom een adres om terug te komen.
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Voor ons de 2e keer dat we hier gingen eten en ik moet zeggen dat het wederom allemaal erg goed was.
Lekkere, frisse en smakelijke gerechten. Leuke en zeer vlotte bediening. Prijstechnisch erg goed. Heerlijke avond gehad en we komen zeker nog meerdere malen terug.
Katja030 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening, aanrader!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nedal S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Eten was heerlijk. Bediening was fantastisch! We hebben nog nooit zo snel ons eten gehad en zelden zulke oprecht vriendelijke bediening meegemaakt. De ineichting is erg mooi en romantisch. Er is op ieder detail gelet.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met de familie van de AH-actie gebruik gemaakt dus prijs was erg gunstig (-;! Ook zonder die korting heel goede prijs/kwaliteitverhouding. Buiten op het terras was het op zich prima, het geheel zou iets verzorgder kunnen. Wij waren er totaal 3 uur en dat vonden we wat aan de lange kant.
Wouter F.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Vriendelijk en enthousiast personeel. Goede keuken met verrassende gerechten en leuk opgemaakt. Een erg leuke avond gehad!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig, fijne bediening, heerlijk eten en zeer leuk opgemaakte borden!
Wij blijven hier heel graag terug komen!
pisa .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten bij Brasserie Enzo is elke keer weer een feestje. De gerechten zien er prachtig uit en smaken heerlijk. Vrije keus uit de menukaart met de AH-actie. De bediening is prima. Met het mooie weer zaten we buiten, waar Enzo bij een boom een extra tuintje gecreëerd heeft. Toen het wat killer werd, konden we zo naar binnen verhuizen.
Marsie .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Brasserie &ZO. Gastvrij en prettig ontvangst en het eten was meer dan prima. Fijne avond gehad.
j. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
goed restaurant, vriendelijk en gezellig personeel. creatieve kok, het eten was lekker maar zag er ook erg mooi uit. het restaurant is rolstoelvriendelijk.
Emily S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, leuke gerechten op de kaart met voor elk wat wils. Sfeervolle entourage. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Bijzonder vriendelijke bediening!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was heerlijk! We hebben alle vier genoten!