Brasserie ZiN

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie ZiN

Passie, creativiteit en traditie

In een ongedwongen sfeer genieten van Frans-mediterrane gerechten die worden vergezeld door een passende wijn. Maak hier kennis met verrassende smaakcombinaties en geniet van de heerlijke avondzon op het terras. En als de zon niet schijnt, is het bijzonder goed toeven in het moderne, trendy en sfeervolle restaurant. Geschikt voor een diner-a-deux, een etentje met vrienden of een avondje uit met familie.

Meer informatie over restaurant Brasserie ZiN

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Brasserie ZiN

P. H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
lavoo .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij zijn vele malen bij Restaurant ZIN geweest op basis van de AH restaurant actie. Iedere keer wisten ze ons te verassen met een andere kaart en altijd even smakelijk!
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De tafeltjes waar wij zaten stonden wat krap op elkaar, zodat er weinig tussenruimte, oa voor de bediening, was. De gerechten en de koffie werden mooi opgemaakt op passende plates gepresenteerd. Het geheel zag er heel aantrekkelijk en verzorgd uit en smaakte ook prima!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke bediening en prima eten, wat wil je nog meer!
freddie.salomon .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heb heerlijk gegeten.altijd goed als een restaurant vol zit.
leuk personeel.porties ruim voldoende .ambiance perfekt. zeker een aanrader en niet
voor de laatste keer .
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten dankzij chef-kok Marjolein. Zij weet wat koken is en gebruikt heerlijke verse ingrediënten en is niet bang voor kleine porties. Heerlijk!!!! Bediening is ook keurig in orde.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend. Er was genoeg keuze voor zowel voor, hoofd als nagerecht. De prijs was prima en het personeel was vriendelijk.
F.vanderveen V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben hier gereserveerd via de AH-actie. De menukeuze is ruim. De gerechten zijn prima. Maar de service en de wachttijd was dramatisch. Na een uur wachten, we hadden al wel een broodje en een wijntje, maar eens gevraagd waar ons voorgerecht bleef. Mensen die later binnen waren gekomen hadden hun voorgerecht al gehad. We waren gewoon vergeten maar dat werd dat niet ruiterlijk toegegeven. De gamba's in olie waren lekker maar ik zelf zou er wat meer vers brood bij doen. Na het voorgerecht moesten we weer bijna een uur wachten en dan zit ik al geruime tijd in de stand om op te stappen. Want ook geen enkele keer werd er bij ons gevraagd of we nog iets wilden drinken, contact maken was niet mogelijk. De organisatie en leiding zijn echt dramatisch slecht. Toen maar opgestaan en gezegd dat we weg wilden want na 2 uur ben je het goed zat op deze manier. Er werd toen gezegd dat het echt nu klaar stond. Als compensatie kregen we een wijntje. Toch duurde het ook weer enige tijd voor het hoofdgerecht echt kwam. Die was overigens heerlijk. het nagerecht kwam vlot, maar toen was de zaak ook al bijna leeg. Jammer, de gerechten zijn prima, maar al met al een slechte ervaring. Hier komen we niet terug.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten ,alles was lekker. Gezellig, rustige prettige muziek.zeer vriendelijk en zorgzaam personeel. Huisgemaakte patat, heerlijk ijs. Hier kom ik graag nog eens.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
wij hadden gereserveerd met de ah restaurant-actie.Hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan, mochten gewoon kiezen uit de hele menukaart. Het restaurant is heel gezellig ingericht en de bediening was heel attent.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Was een gezellig restaurant de meisjes in de bediening waren erg vriendelijk de 1e gang was erg lekker bij ieder we waren met ze 4ren de 2e gang dus hoofdgerecht liet lang op zich wachten bijna een uur na het hoofdgerecht kregen we het dessert die werd wel snel geserveerd en was ook erg lekker. Zeker nog een keer de moeite waard vooral met de ah actie
Conrad V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hier voor het eerst met de AHactie gegeten. Prettige en rustige benadering door gastheer. We konden van de kaart kiezen. Prima kwaliteit, o.a. tonijn steak en geitenkaas salade, eendenborst met voldoende verse gewokte groente incl Vlaamse frietjes. Alleen de iets te kleine gamba's al ajillo was een matige presentatie in waterig bakje met knoflookolie. De wijnkaart is fantastisch en wordt goed geschonken, o.a. de witte Viognier en vooral de rode Califonische Zinfandel is van grote kwaliteit en prijs meer dan waard!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening in dit sfeervolle restaurantje. We hebben heerlijk gegeten van de verse producten; de "catch of the day" was 3 sliptongetjes met limoenmayonaise, dat was smullen! Voor- en nagerecht ook prima! Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer naar Zin!
lavoo .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het is weer heerlijk geweest bij Brasserie ZIN. Iedere keer dat wij er komen hebben ze andere gerechten. Het ene nog lekkerder dan het andere!.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gastvrij en vrolijk ontvangen (n.b. van de AH restaurantactie). Kregen de mooiste tafel aan het raam. Géén apart AH menukaart, maar keuze uit de normale kaart. Voortreffelijk. Glazen wijn niet goedkoop, maar in ZIN wordt royaal geschonken, géén bodempje. Vooral de Zinfandel was een voortreffelijke wijn.
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Goed restaurant. Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie gerechten en leuk opgemaakt. Volop keuze van de kaart en prima prijs/kwaliteit.
Ludo V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
In eerste instantie een rode substantie dat naar stoofschotel rook dat moest doorgaan voor de truffeljus bij de Tournedos, eigenaar bleef beweren dat het truffeljus was maar haalde bord toch weg om later met een nieuw bord te komen waar een '' zwarte '' truffelsaus op lag. Dus ontkennen dat ik (chefkok) gelijk had maar wel met wat anders terugkomen, tja... En op de kaart staat truffeljus en niet truffelsaus, de saus smaakte overigens chemisch. Vlees wel mals maar droog en niet sappig. Tournedos medium besteld maar bij opensnijden zag deze er grijs uit, hij was veels te ver. Eigenaar neemt hem mee, komt na behoorlijk tijdje terug met stukje vlees en zegt kijk hij is wel medium hoor.... waarom eerst meenemen na lange tijd terug komen en dan mijn ongelijk beweren. Wordt wel een nieuwe tournedos gebakken en deze was wel medium terwijl de eigenaar beweerde dat die medium/rare was. Maar goed ondertussen was de patat die erbij zat steenkoud geworden, geen vervangende gehad, de rosenval aardappeltjes uit de oven slap. Bij de gerookte zalm de bruine randjes niet afgesneden, die bruine randjes zien er niet alleen onsmakkelijk uit maar zijn dat ook. Even meer aandacht aan dat soort kleine details zal de zaak een enorme boost geven. Een fles wijn van €30,- niet op de juiste temperatuur serveren, pakweg 25 graden i.p.v. tussen de 16 en 18 graden, personeel die daar geen oplossing voor, gelukkig weet ik zelf wel hoe ik een fles wijn terug kan koelen in korte tijd. Twee man personeel nodig om de fles wijn te openen, het zijn kleine details maar het kan echt niet in een restaurant al die onkundigheid. Vriendelijk is het personeel wel maar bediening is meer dan alleen een bord van keuken naar tafel brengen met oogkleppen op. Raam open bij mooi weer is fijn maar als er dan kettingrokers op het terras zitten en die rook waait naar binnen is dat weer een stuk minder fijn tijdens het eten. Een klimaatkast(je) voor de duurdere wijnen op de kaart, iets meer oplettendheid, wat kleine puntjes in de keuken, en de eigenaar die stopt om constant zijn gelijk te halen als hij die niet heeft.... zal de zaak enorm te goeden komen. En als je iemands avond dan toch enigszins verpest misschien excuses of kopje koffie van het huis... dat zat er niet in. Hopelijk doen ze wat met de (goed bedoelde) kritiek en wordt het ooit nog wat maar op dit moment houd het te wensen over.
Diederik G. D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Uitstekend restaurant, goede sfeer,vriendelijke bediening, goede wijn, aanrader om te gaan eten!
Eigenlijk het enige restaurant met wat chiquere uitstraling in Zandvoort.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten was goed,de bediening perfect geen lange wachttijden gezellig restaurant kortom heel gezellig om met vrienden of kennissen en familie te gaan eten.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker buiten op het terras van onze maaltijden genoten, zeer vriendelijke service met een glimlach.
Menu heeft leuke keuzes, weer wat anders dan anders.
Zeker aan te bevelen!