Brasserie ZiN

Haltestraat 26R 2042 LN Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie ZiN

Passie, creativiteit en traditie

In een ongedwongen sfeer genieten van Frans-mediterrane gerechten die worden vergezeld door een passende wijn. Maak hier kennis met verrassende smaakcombinaties en geniet van de heerlijke avondzon op het terras. En als de zon niet schijnt, is het bijzonder goed toeven in het moderne, trendy en sfeervolle restaurant. Geschikt voor een diner-a-deux, een etentje met vrienden of een avondje uit met familie.

Meer informatie over restaurant Brasserie ZiN

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hartelijke ontvangst, we voelde ons meteen welkom. Gelukkig ging op een gegeven moment het zonnescherm naar beneden en dat was een opluchting. Mooi ingericht en gezellige muziek. Leuke bediening en alles schoon. Het eten was echt heerlijk al miste ik wel wat groente bij het hoofdgerecht, er zat 1 klein stukje prei bij. misschien wat bietjes erbij? Lekker fris met dat warme weer. We komen graag nog eens terug.
stiemem .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het restaurant is gezellig ingericht, de bediening heel aatent, het eten is heerlijk. Kortom een aanrader. Wij komen zeker terug.
Atie A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Door het mooie weer buiten kunnen eten. Gezellig en verzorgd terras. Vlotte en attente bediening. Het eten was heerlijk.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
zeker voor herhaling vatbaar. Wij zijn nu geweest vanwege de AH actie, maar ik ga zeker een keer terug, AH actie of niet.
Info513 K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De prijs kwaliteit was echt top! We mochten gewoon een keuze maken van de kaart! Zeer vriendelijke gastvrouw.
En de kok had zijn uiterste best gedaan. Reden om terug te komen!
Rieneke Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten. De bediening en service was uiterst vriendelijk. Ambiance werkte ok mee want het was een heerlijke zomeravond. Heel gezellig!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Dankzij de AH restaurant actie niet duur natuurlijk maar zal hier niet gaan eten voor de volle prijs.
Eten viel tegen en de opmaak van de hoofdgerechten was niet al te best.
Ook de sfeer vonden we matig.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijk en lekker gegeten! Groot en fijn terras, gaan er zeker nog een keer lekker genieten! Groeide prijs kwaliteit verhouding.
inge225 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bij Zin eet je altijd goed. Voor €27.50 een driegangen menu . Een verrassende kaart, niet het geijkte. Buiten op het terras zit je heerlijk maar ook binnen is het heel gezellig. De bediening doet er alles aan om het naar je zin te maken.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hulde aan de chef. Geweldig klaargemaakte gerechten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Met zorg gekozen aankleding in het restaurant binnen. Buitenterras iets minder geslaagd, maar warmtestralers en dekens voor koudere dagen.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een zéér teleurstellend etentje bij Brasserie Zin.
voorgerecht: Garnalencoctail, saus uit een flesje en veel te grote stukken sla.
hoofdgerecht: Tournedos, lauw en smakeloos.
Er werd geen groenten geserveerd, zelfs geen salade, op het bord lag een klein stukje gegaarde prei en een rijstbolletje uit de frituur.
dessert: Dame blanche, hier kun je weinig aan verpesten, maar het ijs was verre van romig.
Het zag er allemaal zeer treurig uit en dat voor de prijs van € 33,50 !!
Daarnaast erg lange wachttijden terwijl het niet druk was.

Vanuit de keuken hoorden wij de kok aan een serveerster zeggen dat ze de rozemarijnsaus er maar bij moesten denken!
Zo praat je toch niet over je gasten en al helemaal niet zo luid dat het voor anderen te horen is.
Hier wordt naar onze mening niet met liefde en erg veel ZIN gekookt.
Toch wel fijn dat je met de AH-bon restaurantjes kunt uitproberen, zodoende weet waar je wel of niet meer terug wilt komen. Wij houden het daar na één keer voor gezien, geen ZIN meer in!!
s.stam41 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Op een doordeweekse dag. zonnig weer vonden wij het niet druk in het restaurant. Menukaart wat karig in diezin geen echte toppers. Kwaliteit prima maar je mist net dat stukje extra.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
1 persoon voor ontvangst - bediening - service en afrekenen / betalen is veel te weinig. Er zit tussen de gerechten de ene keer genoeg en de andere keer te weinig tijd. Wel een leuke gelegenheid. Kijk goed de bon na of alles er goed op staat
jbeek90 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Ik had afgesproken 19.15 maar haalde het niet, ik heb gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan dat het geen probleem was om wat later te komen, bij binnenkomst geweldige ontvangst,
Werd goed geadviseerd over de wijn, het eten is zeer goed.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Bij het AH menu mag je kiezen uit het vaste 3 gangen menu.
Prettige ambiance , uistekende bediening en heel goed eten.
Een aanrader dus!
jjm K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Op een snikhete dag werden we gastvrij ontvangen door de serveerster die probeerde om ons de hitte te doen vergeten, kennis had van zaken (mbt glutenvrij dieet) en zeer dienstbaar was. De kok verdient ook alle complimenten. Kortom: TOP!
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met de ah restaurantactie bij ZIN gegeten. Het restaurant ziet er mooi en uitnodigend uit. Door het warme weer konden we heerlijk op het terras eten. De ontvangst was prettig. Tussen het voor- en hoofdgerecht en tussen hoofd- en nagerecht moesten we wel lang wachten. Misschien was het onverwacht erg druk..
Een prettige avond waarbij het eten gewoon prima was.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met AH bon lekker gegeten opmoederdag met partner was gezellig in een sfeervol interieur leuke bediening goede menu en wijnkaart keuze menu € 27,50 en wijn va €18,95 per fles.
sieraat .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
PRIMA!! We waren hier al eerder geweest. Met de AH-actie is het nu nog aantrekkelijker. Bij mooi weer is het ook goed borrelen op het zonnige terras.
Painter1952 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ontzettend gezellig interieur. Fijne bediening.
Eten was van goede kwaliteit.
Zeker dat we nog een keer terugkomen.
Zin is echt een aanrader !

Peter en Hanny