Brasserie ZiN

Haltestraat 26R 2042 LN Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie ZiN

Passie, creativiteit en traditie

In een ongedwongen sfeer genieten van Frans-mediterrane gerechten die worden vergezeld door een passende wijn. Maak hier kennis met verrassende smaakcombinaties en geniet van de heerlijke avondzon op het terras. En als de zon niet schijnt, is het bijzonder goed toeven in het moderne, trendy en sfeervolle restaurant. Geschikt voor een diner-a-deux, een etentje met vrienden of een avondje uit met familie.

Meer informatie over restaurant Brasserie ZiN

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren
Ghislaine B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
gegeten van de AH actie, goede kaart met wisselend dag gerechten. personeel vriendelijk. Wij hebben er lekker gegeten. Een aanrader.
hgmvantunen V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gevraagd via de reservering van Iens naar een tafeltje, niet bij de ingang of toiletten. Aan de kant waar we wilde gaan plaatsnemen zat iemand buiten te roken en de rook kwam naar binnen. We zaten uiteindelijk naast de ingang van de toiletten........ en werden in eerste instantie even vergeten. Kwalitatief was het eten goed.
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een zeer aangename avond met goed service en lekker eten. De porties zijn heel goed, vooral voor de mannen, en alles was goed voorbereid. Mijn tonijn steak had was meer smaak kunnen hebben met wat zout en meer kruiden maar de seizoens-groenten waren perfect en de patat perfect. Leuk dat je ook koffie kon kiezen in plaats van toetje. Zeer prettige bediening.
Sander E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer en heerlijk eten.
Een heerlijk 3 gangen menu die z'n prijs meer dan waard is. Top
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
pnijssen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
het eten was lekker leuke bediening die erg z'n best doet de wijn is goed voor een redelijke prijs komen zeker terug //////////////////
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
zeer tevreden met AH/Iens 3 gangen diner! Heel vriendelijke bediening en ruimschoots voldoende aan ingrediënten om je maag te vullen. Hadden vooraf huisgerookte zalm en 6 oesters, smakelijk opgediend en erg lekker. Hoofdgerechten tonijnsteak en pan mosselen ook flinke porties met frietjes en huisgemaakte sauzen. Tonijn had wat meer rosé en krokanter gebakken mogen zijn. Toetjes dame blanche en koffie/friandises flinke en lekkere porties. Zo zien we het graag en komen beslist terug.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellig,lekker eten, vriendelijke bediening kort om ; we komen graag terug.
Aangezien de recensie langer moet nogmaals het was top!
Lenne S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten was erg lekker, vlees prima en heerlijk bereid, mooie bordjes, prijs voor een drie gangen menu zeer goed voor wat je krijgt, wij komen hier zekers terug.
Senso .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Veel beter dan verwacht in een badplaats. met veel toerisme. Excellente prijs-kwaliteit verhouding. Beter dan menig duurder restaurant. Top!
marionboss B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima restaurant . Als Zandvoort inwoner was ik aangenaam verrast ,aangezien in verleden dit restaurant niet echt goed was!! Complimenten ,bediening en eten uitstekend en zullen wij ook buiten de AH actie zeker terugkomen
John K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening en ondanks de AH zegeltjes, kon je in tegenstelling wat er op de site stond,alles wat op de kaart stond bestellen .De gamba's. in de knoflook waren heerlijk.
geeshummel .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
complimenten aan de koks en de dame en heer van de bediening. Wij hebben het optimaal naar onze ZIN gehad. Een adres om nog een keer naar toe te gaan.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
3 1/2 uur voor het nuttigen van een drie gangen menu is wel heel erg lang. Keuken werkt zeer traag. personeel zeer vriendelijk en bereidwillig.Voor en hoofdgerecht mooi opgemaakt en lekker. Toetje te zwaar, viel tegen.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was hartstikke goed.Aardige mensen,prima eten.Leuk restaurant en is het nu de bedoeling om voor het vaderland 120 tekens op deze mail achter te laten terwijl dat ook korter kan.Alstublieft
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten is prima bereid en geserveerd. Vegetarisch hoofdgerecht bood slechts 1 keuze, dit mag wel iets meer zijn. Bediening is vriendelijk en voert makkelijk een gesprek met ons.
lavoo .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het was zeer zonnig dus hebben we een plaats binnen gekozen.Het was een 4-gangen menu. Voortreffelijk gegeten. Het water dat ons aangeboden werd is gratis.
Wij gaan er zeker nog een keer eten!
joseenwil .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
ik heb dit restaurant gereserveerd omdat het hele goede recensies had maar die klopte niet. garnalen die naar water smaken, tonijn helemaal droog doorgebakken en een heerlijke kabeljauw helemaal overgoten met een saus heel jammer. bij het kaas plankje brood vergeten. bij de kabeljauw hoorde risotto maar ik kreeg gebakken aardappels. na vraag in de keuken ze wisten niet hoe dit kon gebeuren. dit alles heel jammer na zo een fijne dag aan zee.