Brasserie ZiN

Haltestraat 26 2042 LN Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie ZiN

Passie, creativiteit en traditie

In een ongedwongen sfeer genieten van Frans-mediterrane gerechten die worden vergezeld door een passende wijn. Maak hier kennis met verrassende smaakcombinaties en geniet van de heerlijke avondzon op het terras. En als de zon niet schijnt, is het bijzonder goed toeven in het moderne, trendy en sfeervolle restaurant. Geschikt voor een diner-a-deux, een etentje met vrienden of een avondje uit met familie.

Meer informatie over restaurant Brasserie ZiN

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Brasserie ZiN

J. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Veel te weinig bediening voor het aantal tafels, waardoor je te lang moest wachten om iets te bestellen en te ontvangen.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk eten, goede bediening. Jammer dat ik eerst de volledige rekening gepresenteerd kreeg. Pas toen ik er iets van zei moest de rekening opnieuw opgemaakt worden. En toen was het nog steeds iets meer als de helft. Dan maar geen fooi..... Geeft toch een beetje een rare nasmaak.....
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Enige kanttekening was dat de gerechten erg snel achter elkaar kwamen. Binnen een uur had ik drie gangen geserveerd gekregen.
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alles was goed, heerlijk gegeten en een prettige bediening. Alleen heel erg jammer dat de 50% korting actie bestreden werd.
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Tijdje niet geweest bij Zin. Het eten was goed als altijd, hoge kwaliteit, maar de bediening was vanavond wat klungelig - eerst gedoe met waar we het beste konden gaan zitten, hadden we een tafel uitgekozen kwamen ze daar weer op terug omdat er een grote groep naast zat die ging speechen enzo dus toen naar boven verplaatst, met als nadeel dat je daar een beetje vergeten wordt. Na het brengen van de rekening hebben we nog een uur (!) gezeten (het was gezellig, daar niet van) maar ze kwamen niet naar boven om af te rekenen. De bevlogenheid van de bediening (en van de eigenaar!) zoals ik die gewend was, leek een beetje verdwenen, maar goed, misschien lag het aan de avond.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten , bediening top
Voor herhaling zeker Top
moonzanten .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke gerechten' goede bediening, leuke sfeer.. Minpunt, ,dat de eerder geschonken open wijn op was en we een duurdere moesten nemen of een hele fles.
hans.sprenkeling .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant was erg gezellig, leuke aankleding en goedgevuld met gasten, die er plezier in hadden.
Het eten was zeer goed en voldoende en prima van smaak.Wij hebben een leuke avond gehad ondanks dat het eits te lang op ons eten moesten wachten. Dat was de enige min punt en daar is wel wat aan te dan.
Irma-Emma .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat jammer toch, als je erg enthousiast wordt ontvangen, de reactie vervolgens veranderd omdat je gereserveerd hebt via de actie van AH (2-voor-de-prijs-van-één).
Het komt over of je ineens niet meer zo interessant bent als klant. Het restaurant doet zélf mee en de actie is, dacht ik, bedoeld om nieuwe klanten te ontmoeten, omdat je trots (en terecht, heerlijk gegeten) bent op hetgeen je de - nieuwe - klant te bieden hebt.
Je wilt de klant tenslotte na deze kennismaking behouden.
De inslag van drank is winst, kom dan ook aan tafel vragen of je nog iets wilt drinken, geef bijvoorbeeld vooraf als keuze het wijnarrangement aan wat op de wand vermeld staat.
Opvallend is dat een regulier drie gangen menu goedkoper wordt aangeboden dan de prijs die berekend wordt van deze actie. Ook het brood vooraf wordt apart berekend.
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het is een populair restaurant in Zandvoort, het was ons eerste bezoek. Ondanks dat het een dinsdagavond was, zat het hele restaurant gezellig vol. Dit had wel wat invloed op de bediening maar we hoefden gelukkig niet al te lang te wachten. De prijs voor een driegangenmenu is 27,50 euro en dat is ook een prima prijs/prestatieverhouding. Lekker, no nonsense eten voor een redelijke prijs.
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goed restaurant met een mooie kaart ook voor de AH-actie. als voorgerecht allebei de carpaccio genomen. Deze was uitstekend en keurig verzorgd. Hoofdgerecht kabeljauwfilet en entrecote besteld. De kabeljauw was bijzonder goed gebakken en mooi van smaak. De entrecote echter, was prima gebakken maar erg dik gesneden en bevatte nogal zenen waar met het bestek slecht doorheen te komen was. Dit was een beetje jammer. Nagerecht van Dame Blanche was prima. Al met al goed gegeten maar jammer van dat ene minpuntje.
Omaput P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Brasserie Zin staat bij ons hoog genoteerd
Een geweldig menu het was allemaal heel erg lekker
De bediening was geweldig het hele tiem hebben het erg leuk met elkaar
Arbeidsvreugde dat proef je
P. H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bediening attent en zeer vriendelijk. Wachttijd op drankjes en serveren maaltijd erg lang. We waren er om 19.30 uur en na het voorgerecht duurde het tot 21.00 uur voor het hoofdgerecht werd opgediend. Vreemd dat je een recentie moet schrijven en dan nog tenminste van 120 tekens om die te kunnen versturen. Als je geen recentie schrijft wordt deze dus niet verstuurrd?????????????
a.verhaegh .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige sfeer. We hebben ons goed vermaakt. Er was rekening gehouden met de reservering.
We hadden een vrije tafel toegewezen gekregen.
lavoo .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij zijn vele malen bij Restaurant ZIN geweest op basis van de AH restaurant actie. Iedere keer wisten ze ons te verassen met een andere kaart en altijd even smakelijk!
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De tafeltjes waar wij zaten stonden wat krap op elkaar, zodat er weinig tussenruimte, oa voor de bediening, was. De gerechten en de koffie werden mooi opgemaakt op passende plates gepresenteerd. Het geheel zag er heel aantrekkelijk en verzorgd uit en smaakte ook prima!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke bediening en prima eten, wat wil je nog meer!
freddie.salomon .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heb heerlijk gegeten.altijd goed als een restaurant vol zit.
leuk personeel.porties ruim voldoende .ambiance perfekt. zeker een aanrader en niet
voor de laatste keer .
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten dankzij chef-kok Marjolein. Zij weet wat koken is en gebruikt heerlijke verse ingrediënten en is niet bang voor kleine porties. Heerlijk!!!! Bediening is ook keurig in orde.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend. Er was genoeg keuze voor zowel voor, hoofd als nagerecht. De prijs was prima en het personeel was vriendelijk.