Brasserie ZiN

Haltestraat 26R 2042 LN Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie ZiN

Passie, creativiteit en traditie

In een ongedwongen sfeer genieten van Frans-mediterrane gerechten die worden vergezeld door een passende wijn. Maak hier kennis met verrassende smaakcombinaties en geniet van de heerlijke avondzon op het terras. En als de zon niet schijnt, is het bijzonder goed toeven in het moderne, trendy en sfeervolle restaurant. Geschikt voor een diner-a-deux, een etentje met vrienden of een avondje uit met familie.

Meer informatie over restaurant Brasserie ZiN

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren
Voordelig
Erg kort
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Hier zalig gegeten, met ex-collega's. Hoofdgerecht, tongschar heerlijk, chocolade tompouce, niet te weerstaan!! Kan ik iedereen aanbevelen.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heel vriendelijk personeel in een prima ambiance. Helaas liet het eten iets te wensen over. De makreel uit het voorgerecht smaakte nergens naar en de meegebakken noten bij het hoofdgerecht waren zwart. Ook de geserveerde Irish Coffee was zwaar onder de maat. Jammer want dit zijn wij niet gewend bij brasserie Zin.
Nannette V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heerlijk gegeten! Ook een vriendin die veganistisch eet. Personeel van Zin heeft erg zijn/haar best gedaan. Erg aardige bediening.
Simonau .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Werden ontvangen en bij een deur geplaatst zijn naar een andere plek gegaan.
Bestelde rode wijn(4.50) en een biertje, kreeg rest uit het vat (troebel) en heb daar iets van gezegd ze konden geen nieuw vat aanslaan zou 10 min duren.
Hebben een 3 gangen keuze menu genomen en moesten via een supplement bij betalen.
Bij het afrekenen per pin thuis nagekeken en tot mijn verbazing 2 nagerechten berekend.
Heb hier over gebeld en ze konden mij niet verstaan 2e maal gebeld en de hoorn werd op de haak gegooid 3e maal mobiel gebeld zogenaamd een tafeltje besteld en toen verstonden ze ons wel.
Zo ga je niet met mensen om.
Conny F.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Gisteravond voor de eerste keer gegeten bij ZIN om onze trouwdag te vieren. Fijne warme ambiance, prettige snelle en vriendelijke bediening. Gratis water werd er bij gegeven, wat wij een hele goeie service vinden ipv dat je hoort, dat hebben we niet...dus prima!! Het eten, heerlijk...de uiensoep zoals ie hoort te zijn. Gamba's lekker. Hoofdgerecht Heek (de special), was erg goed bereidt.....Rib-Eye was perfect gemaakt....ruim voldoende allemaal. Het toetje Dame Noir was zalig en vanwege onze trouwdag heel attent een leuke fontein erbij. Echt zalig gegeten en we komen zeker terug!!
Fijn dat wij een bijdrage mochten leveren aan uw trouwdag!
Dank voor uw lovende woorden.
Fijne dag.
Team Brasserie ZiN
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Van de week hebben we voor de 2e keer bij ZiN gegeten en ik moet nu echt even kwijt dat dit restaurant toch wel één van de betere is. Voor hoofdgerechten hadden wij de Rib Eye en de saté. Geweldig ... ik zelf heb nog nooit zulk lekkere en sappige saté ergens gegeten. Ook de Rib Eye was zeer mals en sappig. Voor toetje hadden we ijs en Ganache taart, wauw ... dat was de kers op de taart. De bediening is geweldig, zo aardig. Ook de kok is diverse malen langs geweest. Mede omdat we hem de eerste keer dat we hem zagen vertelde hoe geweldig wij het eten vonden. Als je dan kijkt naar de prijs/kwaliteit, kan in niets anders zeggen dan ... geweldig, dubbel en dwars het geld waard!! Een echte aanrader!!

Dank jullie wel!
Bart Schuitenmaker
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Na een dag op het circuit te hebben rondgehangen en terrasje te hebben gepikt bij strandtent hebben we hier met een groep van 8 personen in het centrum van Zandvoort op aangename wijze een 3-gangen diner genuttigd. Lekker gegeten, met aandacht voor het eten voor de kinderen en zeer vriendelijke bediening en de juiste aandacht van het personeel - een plek om zeker nog eens terug te komen!
Miranda1310 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Wij hebben prima gegeten bij Brasserie Zin na de achtste finale van Nederland. De gerechten waren van hoge kwaliteit, mooi opgemaakt, en gewoon erg lekker. Niet teveel op je bord, alles echt goed klaargemaakt. Vooraf hadden we steak tartaar, die goed smaakte maar iets minder grof van structuur had mogen zijn en de gerookte zalm met rode biet die erg lekker was, goede smaakcombinatie. Als hoofdgerecht had ik de zeebaars met venkel en mijn gezelschap de runderbavette. Allemaal goed klaargemaakt, goed op smaak, vooral ook niet te vergeten de goddelijke frietjes ernaast. Enige minpuntje is dat de bediening van shift wisselde tussen voor- en hoofdgerecht en dat ze niet hadden genoteerd wie van ons twee wat had besteld. Al met al - hier gaan we zeker nog een keer eten!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Heerlijk 3 gangenmenu en bijpassende wijnen. Sfeervol terras, helaas net iets te koud nog ivm wind die dag. Attente bediening