Brasserie ZIN

31-778519900

Meer informatie over restaurant Brasserie ZIN

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. De groente was beetgaar en super lekker. De friet was zeer goed doorbakken en het nagerecht ook om je vingers bij af te likken. Bij de eendenborst hebben we wel de ganzenlever mousse gemist. Vergeten? Wel een minpunt was dat er op de menukaart en internetsite wordt geadverteerd met een 2 of 3 gangen menu. Maar........dan mag je van het voorgerecht niet dit en van het hoofdgerecht of nagerecht niet dat kiezen. Dat vind ik een niet terechte weergave van een menukaart. Zet dan op de menukaart dat er een suppletie geldt voor die gerechten. O, ja we praten over een verschil tussen een hoofdgerecht ( rib eye/eendenborst)van € 0.55.
J. van den Berg
SvdE92 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Al een aantal keer getwijfeld om bij Zin te gaan eten, afgelopen week eindelijk besloten dit maar eens te doen. Nooit meer! Eten ronduit waardeloos, "stukje gebakken tonijn" bij de vitello, microscoop nodig om die te vinden. Lamsrack medium, kon er de ruit mee in slaan. gamba's... 6 verdwaalde gamba's in een te grote ovenschaal gevuld met te veel knoflookolie. Eigenaar zit met een beschonken man aan tafel waarbij het werkend personeel door de hele zaak moet roepen dat er wel gewoon betaald moet worden als hij zomaar de deur uit wilt lopen. Koks staan voor de hoofdingang tussen ons voor- en hoofdgerecht te roken, niet echt uitnodigend. Enige lichtpuntje was de dame die ons bediende, leek zichzelf ook te schamen voor de hele toestand en heeft ons dus goed geholpen
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
brasserie ZIN, een top zaak op een toplocatie. gister heerlijk buiten op het terras zitten te genieten met z'n vieren! super wijntjes in combinatie met over heerlijk vijf gangen menu. bediening was ook super ! altijd een lach en niets is te veel ! in een woord AANRADER!!
Anorak .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Onze ZIN was heel snel voorbij....
Doordat een gerecht niet echt goed werd opgediend, terug naar de keuken laten gaan.
Het gevolg was wel, dat ieder van ons twee, in zijn eentje heeft moeten eten.
Zonde van wat een gezellig avondje had moeten worden ivm een hele speciale gelegenheid.
Dat was echt niet meer met een glas wijn goed te maken, beetje vreemd ook, dat maar een van ons dat wijntje kreeg.
Jammer, maar onze speciale avond was helemaal verpest.
Quality .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Ik ben hier 3 keer geweest en nu nooit meer !
Met honger van tafel gegaan: kreeftensoep: volledig dunne bouillon, zonder enige aankleding, daarnaast geen brood.
Scampi in aiolli: 6 scampis moeten zoeken in een overvolle bak met olie, was niet om aan te zien, 6 aardappelschijfjes, bonen en wortel schaafsel als groente. Daarnaast lekkere frites.
Met 4 personen deelden we dezelfde ervaring.
De serveerster wenste ons smakelijk eten en bemerkte niet dat we nog geen bestek hadden ...
De serveerster deed erg haar best en voelde zich niet prettig in de hele situatie, nadat we vanaf het begin onze wensen/ opmerkingen hadden kenbaar gemaakt.
De eigenaar, zat net als alle vorige keren te dineren met gasten en negeerde ons volkomen.
Het was een desillusie en jammer van het geld wat we hebben betaald, , jammer van deze prachtige locatie!
Scheidsie .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met Brasserie ZIN - Venlo. Genoten van de attente bediening en van een jam muzikale achtergrond van Robert met zijn gitaar. Goede bediening, goede gerechten, kwalitatief een hoogstandje. Na afloop nog een heerlijk en goed glas wijn gedaan met eigenaar en zijn partner, zeer attent, een gastheer zoals het eigenlijk behoort te zijn, Top en bedankt voor de fijne avond.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance op een fraaie locatie. Vlotte en enthousiaste bediening. Een van de betere zaken in Venlo. Na mijn diner onder het genot van een wijntje met de eigenaar en zijn partner zitten praten wat buitengewoon gezellig was.
Bjakwillems .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Heerlijk gegeten leuke bediening echt een aanrader.
Omgeving en entourage laten je bijna denken dat je in het buitenland zit.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
tijdens het wijn en spijs arrangement hier een gang genuttigd. dit arrangement bestaat uit een strippenkaart waar je in 5 uur tijd 7 locaties aandoet en daar een gerecht geserveerd krijgt met een passende wijn erbij. bij Zin hebben we Vitello Tonato gegeten met verse Hollandse garnaaltjes en tonijn en kappertjes met een heerlijk glas witte wijn. dit was onze eerste kennismaking met Zin maar zeker niet de laatste. mooi gelegen bij de Dominicanenkerk op een rustig pleintje.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Prima gegeten. We hadden de hapjes parade. Een prima concept, jammer dat de hapjes vast staan. Daardoor neem je het de volgende keer niet zo snel weer. De jonge dame in de bediening was erg attent en enthousiast. Soms een beetje te vrij, maar liever dat dan te stijf.
De baas zat prominent en luidruchtig aanwezig met vrienden aan tafel en eiste veel aandacht van de keuken en de bediening. Dat geeft je als gast het gevoel niet belangrijk te zijn. Dat was een min puntje.
Loraine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Heerlijk gegeten en gedronken bij zin! De eigenaar komt aan alle tafels kort een praatje maken en vraagt of alles naar onze zin is. De locatie is prachtig op het terras waan je je zo in een Frans dorpje. De bediening was goed vriendelijk en speelde goed in op de wensen van ons.

Het leuke van de zaak is dat het een open keuken heeft zodat je kunt zien wat er bereid wordt!