Brasserie Zeldzaam

J.G. Sandbrinkstraat 1 3901 EW Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zeldzaam

Lekker betaalbaar eten en drinken zonder poeha! Gewoon maar met franje! Eerlijk genieten van wat de zee, het land en de wijngaarden ons biedt. De biefstuk van Zeldzaam... Onze biefstuk van de haas bakken en serveren wij volgens oud recept in de bruine boter, op verzoek met gebakken ui en champignons. Op de 1e verdieping is plaats voor diverse doeleinden. Of het nu gaat om een besloten diner, een vergadering of presentatie, een wijnproeverij of een fantastisch feest.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zeldzaam

Maandag t/m woensdag 11.00 uur tot 0.00 uur
Donderdag 11.00 uur tot 01.00 uur
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 02.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zeldzaam

Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig als altijd..eten was heerlijk!!!en de bediening meer dan super
Roelie K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het was echt heel gezellig. Lang niet geweest. En toch nog niet vergeten. Het eten was geweldig
JEAN O.
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Vriendelijke bediening en goed eten
G. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goede service en eten prima.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Komen hier vaker voor een highwine. Fijne plek om te zijn, altijd goed ontvangst, lekkere wijnen en bijpassende gerechtjes. Houden ook rekening met glutenallergie.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima eten, zalm was wel iets te ver gegaard, en de saus wat apart. Maar het was gezellig en de service was goed. Ik zou gerust nog eens gaan om nog wat van de kaart te proberen.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ontvangst prima. Het was druk maar de tijd qua bediening was goed.
We hebben een high tea gedaan met 2 personen. Prijs kwaliteit verhouding is echt onvoldoende. Heel duur voor wat je krijgt. 25,00 pp. Hebben inmiddels meerdere high teas op verschillende plekken gedaan zo duur nog niet eerder gezien en de kwaliteit is matig.
Vele hapjes waren opgewarmd, gekocht. Weinig zelfgemaakt. brood van sandwiches waren aan de randen al droog/hard. Alles kwam in 1x op tafel waardoor warme hapjes meteen opgegeten moesten worden. We gaan hier niet meer terug.
Locatie nodigt uit. Is leuk en gezellig ingericht.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima ontvangst op tweede kerstdag. Uitstekend kerstmenu voor redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Kortom: een tevreden klant!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Snel/vriendelijke bediening.
Hadden biefstuk, die was goed.
Persoonlijk vond ik het pepersausje niet lekker! Maar daar zochten ze gelijk een oplossing voor!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten, leuke vlotte bediening, leuke inrichting. Maar het was zóóóóó rumoerig, je kon geen gesprek voeren. dat is de reden waarom we niet meer zo gauw terug zullen komen.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Eerst viel de kaart me nogal tegen: als vegetariër heb je weinig keus. Twee gerechten, en beide hebben als belangrijk onderdeel geitenkaas, dus als je dat toevallig niet lust heb je meteen een probleem. Betekent trouwens ook dat er niks veganistisch op de kaart staat, of iets dat gemakkelijk veganistisch gemaakt kan worden; dat is ook jammer.
De maaltijdsalade met geitenkaas die ik had besteld was wel erg lekker, en zag er fantastisch uit.Het was ook meer dan genoeg. Dus over de kwaliteit van eten, de sfeer en de bediening heb ik niks te klagen.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vriendelijk ontvangen. We hadden niet gereserveerd, maar konden nog wel een tafeltje krijgen. Het restaurant was erg vol en rumoerig. Er werd zowel borrel als diner gedraaid in dezelfde ruimte. Hierdoor was het erg druk bij het personeel. Maar het personeel was erg vriendelijk ondanks de drukte. Het eten was ook prima. Mijn vriend at de plate du jour (boeuf bourguignon) en ik de ossenhaas van de gril. Het vlees was perfect medium en heel mals. Als dessert een crème brullée genomen. En erg groot portie, had ik niet verwacht. Smaakte ook een beete vlak, maar niet storend.
Petereetbeter .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Wij hebben gekozen voor menu 2 is een. We zaten buiten op redelijk druk terras.
Voorgerecht was lauwe pittige kip salade. Mooie salade mix en subtiel op smaak gebracht.
Daarna mooi gebakken zalm op bedje van groen. Prachtig opgemaakt en even lekker van smaak als het er uitzag. Erbij een smakelijke salade en frites. Toe een soort mousse van aardbeien, lekker fris van smaak.
Een perfecte koele en lichte droge fles rose erbij. De bediening was attent, snel en kundig.
Vooral door de man die alles zag, waren er maar meer in de bediening zoals deze persoon.
De rekening? 14.50 per menu en dan nog de rose.
Alleen maar complimenten voor een menu dat beter was dan je kon verwachten.
Wij komen graag terug!
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Op verzoek hadden we een ronde tafel gevraagd, omdat we met oneven aantal waren. Deze stond netjes klaar toen we kwamen. Vriendelijk en kundig personeel.
Het eten was erg goed van smaak. Een aanrader en voor ieder wat wils. Bijpassende wijn geserveerd. We konden bijgerechten zonder problemen bijbestellen.
De toetjes waren wat klein voor de prijs. Een grand dessert is niet zo groot als de naam doet verwachten. Het kaasplankje was niet zo bijzonder qua smaken, 3 dezelfde soort kaasjes.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met een vriendin neergestreken op het terras van dit restaurant wat binnen een mum van tijd helemaal vol zat. We werden door 2 verschillende medewerkers correct bediend, maar de ene gaf net dat beetje meer hartelijkheid, en je kreeg gelijk het gevoel dat je welkom was Ook was er af en toe een leuk praatje Bij de andere medewerker had je het idee, dat hij zijn vak goed verstond, maar een gevoel van contact kreeg je niet. Sterker nog, het kwam heel kil over. Dat vind ik jammer, je vraagt je dan soms af, of zo iemand wel zin heeft om te werken of het wel echt zijn passie is. Het eten was prima in orde en het terras, het decor van die dag, ziet er picobello uit. Een goed adres om te gaan lunchen
Gerwin E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Als je prima wilt eten op een gezellige locatie dan ben je bij Zeldzaam op juiste adres. De gerechten op de kaart zijn niet echt origineel maar de kwaliteit ervan is prima. De bijgerechten hadden wel iets ruimer gemogen want ik zat net niet vol. De bediening zou wat vlotter kunnen maar over het algemeen is het prima.

De prijs had wat lager gekund maar aangezien ik gebruik maakte van een actie was voor mij de prijs-kwaliteit-verhouding prima in orde.
Jacky68 D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond heerlijk op het terras een theatermenu gegeten van goede kwaliteit. Prima service en aardig personeel. Door goede timing van het personeel waren we mooi op tijd voor de voorstelling van 20:00 uur. Een aanrader!