Brasserie Zeldzaam

J.G. Sandbrinkstraat 1 3901 EW Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zeldzaam

Lekker betaalbaar eten en drinken zonder poeha! Gewoon maar met franje! Eerlijk genieten van wat de zee, het land en de wijngaarden ons biedt. De biefstuk van Zeldzaam... Onze biefstuk van de haas bakken en serveren wij volgens oud recept in de bruine boter, op verzoek met gebakken ui en champignons. Op de 1e verdieping is plaats voor diverse doeleinden. Of het nu gaat om een besloten diner, een vergadering of presentatie, een wijnproeverij of een fantastisch feest.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zeldzaam

Maandag t/m woensdag 11.00 uur tot 0.00 uur
Donderdag 11.00 uur tot 01.00 uur
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 02.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zeldzaam

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Op zich redelijk eenvoudige kaart, niet te veel keuze, maar wel bijzonder lekker gegeten. Ik zeg een aanrader!
Wilfred D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zaterdag 06 Oktober 2018 heerlijk gegeten, meer dan voldoende keus op de leuk opgestelde kaart en voor ieder wat wils. Personeel voelt goed aan wanneer wel en geen aandacht te geven en houdt de tafels keurig bij. Leuke , vriendelijke en toegankelijke setting met uitstekend bereidde gerechten. De Ossenhaas in de Jus was de beste die ik in maanden geproefd heb. Een regelrechte aanrader !
Nicoline S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Voor- en hoofdgerechten waren prima. Dessert viel tegen; sorbetijs was geen sorbetijs en bij de cheesecake werd het verkeerde ijs geserveerd. De keuken heeft het met een extra schaal ijs goedgemaakt. De bediening had vaker langs mogen komen om de drank op te nemen.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Geen klachten, prima.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gezellig sfeer. Lekkerste ijs heb ik ooit gegeten. Super..
V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij hebben met ons bedrijf heerlijk gegeten bij Zeldzaam. We hebben een lunch gegeten met 7 personen, de gerechten werden allemaal tegelijk geserveerd en het drinken was snel op de tafel.
Wij hebben genoten.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Super leuk Disco/Karaoke feest gehad met Popkoor All4Fun. Goede service en bediening van Zeldzaam, in een mooie zaal! Bedankt!
Carien J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker buiten kunnen zitten en goede bediening. Ik vind het prettig als de bediening afentoe komt vragen of alles naar wens is en dat gebeurde hier ook. Helaas kregen 2 tafelgenoten slibtong ipv de bestelde zalm. De slibtong was verder prima en ze hebben er geen opmerking meer over gemaakt.
Swanneke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fantastische service. Vriendelijk en oprecht. De friandise liet even op zich wachten waardoor een kopje koffie al op was. Betekende automatisch een gratis kopje bij de gebrachte friandise. Dat is meedenken met de klant. Fijn!
Eddie O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
heerlijk eten in een prettige omgeving geweldig terras en ook binnen in het restaurant is het goed toeven !!
Een brasserie om vaker terug te komen , een echte aanrader .
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Alles was weer prima! Lekker gegeten, goede wijn en fijne bediening.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten van de zomeractie. Was weer prima voor elkaar allemaal. De gerechten waren prima van smaak en de bijgerechten werden bijgevuld toen ze op waren.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima restaurant . Vriendelijk personeel.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Goed en lekker eten op een gezellig druk terras. Het personeel is ook attent en vriendelijk en houden de tafel goed in de gaten, ondanks de drukte.

Door de drukte duurde het echter wel vrij lang totdat het eten er was (45min tot voorgerecht). De VVV dinercheque werd niet geaccepteerd omdat we een weekmenu hadden gekozen. Heel erg jammer. Dit stond nergens aangegeven...

Voor diegene die rustig uit eten wil is dit niet de goede plek. Het is erg krap en veel geluid van andere stemmen.

Om het positief af te sluiten, ik zou zeker terug komen. Het is een leuke tent met goed eten en drinken.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Super goed. Zeer tevreden, aanrader. Cijfer 9
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Super bediening.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Met name het voorgerecht pittige kip salade was zoooo lekker. Iedereen aan tafel smulde ervan. De rest was ook jummie. Op naar de volgende keer.
Eddie O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
zeer prettig restaurant !!! leuk terras met terrasverwarming fijne bediening, met andere woorden een eetgelegenheid om vaker te komen !!!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de 2=1 actie.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
De plek is gezellig, het personeel is vriendelijk, de wijn is Lekkker. Het menu heeft een ruime keus en de gerechten zijn Heerlijk. Nog geen een keer iets gegeten waarvan ik dacht’ dit kan wel beter’.