Brasserie Zandberg

Ginnekenweg 75 4818 JB Breda Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Zandberg

Ontspannen genieten

Brasserie Zandberg is een prettige gelegenheid voor een verrassende lunch, een gezellige borrel of een heerlijk diner. Het houten interieur geeft deze Franse brasserie een aangename sfeer, terwijl chef-kok Paul Meerman je culinair verwent met smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zandberg

Bus 7
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Keuken geopend op:
Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

Voordelig
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Geweldig goede culinaire keuken en zeer vriendelijke en deskundige bediening.
Een ietwat moeilijke combinatie van tafels met grotere groep
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk en verrassend goed gegeten, leuk restaurant, vriendelijkebediening, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding! Aanrader
Robert_iens .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren gegeten met de AH restaurant-actie. Alhoewel de keuze voor gerechten erg beperkt is, wel prima gegeten. Vooraf makreel was redelijk tot goed, jodenhaas als hoofdgerecht een aanrader en nagerecht dame blanche zeer eenvoudig maar prima. Gebruik van verse producten en erg vriendelijke bediening!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Erg lekker gegeten bij Brasserie Zandberg. Mooie gerechtjes en prachtig opgemaakt. ! nadeel de wachttijd was die avond best wel lang. Er zat een grote groep voor ons.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was heerlijk en we werden leuk geholpen. Ik ga zeker nog eens terug.
Klein minpuntje: er werd niet gevraagd hoe we de biefstuk gebakken wilde hebben.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een gezellig restaurant met een leuke uitstraling en aardige bediening. Het eten werd snel bediend en was goed van kwaliteit.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk eten en hele goede service. Zeer vriendelijk personeel. Drie gangen lunch was boven verwachting. Daarnaast heerlijke wijn gedronken.
Marjanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten en prima service. We werden heel vriendelijk welkom geheten, er werd een drankje ingeschonken, wat brood met smeersels erbij en daarna kwam ons 3 gangenmenu. Keuze uit twee gerechten bij voor, hoofd en nagerecht. Prima!
Arend-Jan N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Bediening is super vriendelijk en behulpzaam, echt aandacht voor hoe je bord eruit ziet. Smaakvol en echt een avond uit. Was ons 3e bezoek in een jaar tijd
QenQ .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Na een vriendelijke ontvangst konden we buiten eten op terras. Het 3 gangen diner van rilette van makreel, scholfilet met bosbeenjus en compote van rabarber was heerlijk. Tongstrelend, prachtig opgemaakte borden een plaatje voor het oog. Attente bediening, wij komen zeker terug!
Ulla V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was qua opmaak en smaak goed. Echter de hoeveelheid was zeer gering, 5 van de 6 mensen van het gezelschap hadden een jodenhaas biefstuk, allemaal bestaand uit 2 dunne schijfjes, gedrapeerd op het garnituur waardoor het meer leek. De friet was tevens weinig, voor 6 personen verdeeld in twee kleine bakjes.

Het personeel bedient met weinig enthousiasme, de ontvangst was onpersoonlijk. Daarbij duurde het telkens erg lang, terwijl het restaurant verre van vol was. We hebben bij binnenkomst een kwartier moeten wachten op de menukaart en drankjes bestellen. We zijn er totaal 2,5 uur geweest, wat voornamelijk bestond uit wachten, we hebben namelijk niet nagetafeld. Twee weken eerder duurde het tevens 2.5 uur, dat destijds op een maandag.

€26 voor 1 liter huiswijn vind ik aan de dure kant.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima gegeten, aardige bediening. Inrichting verplicht helft van de gasten met het gezicht naar de muur te zitten. Niet zo prettig maar bij nader inzien hadden we best wel voor een andere tafel kunnen kiezen.
Erik.groeneweg .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Erg mooi ingerichte brasserie, hier gegeten met AH actie, echt heel erg lekker. Carpaccio was precies goed op temperatuur, biefstuk prima en dame blanche heel erg apart en lekker. Bediening prima, niet opdringerig alles rustig en op tijd. Zo 2 uur gezeten. Kortom een aanrader. Wel binnen gegeten, maar gezien het mooie interieur geen straf.
Ecvanpoppel1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een vriendelijke ontvangst. De lunchgerechtjes waren goed, lekker en mooi gegarneerd. De vrouwelijke kok bracht zelf het hoofdgerecht en gaf uitleg over het garnituur. De prijs ook van de gewone kaart is wat aan de hoge kant. Goede wijnkeuzes. Het terras stel niet veel voor. Je zit aan een drukke straat, waardoor het geheel wat rommelig is. Het interieur is eenvoudig.
FamilieH27 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De lunch was lekker en voldoende. Ik had een vismousse met mosterdmayonaise en daarna kabaljouwfilet met erwtenmousse, worteltje, rode biet en maiskolfje en prima friet. Daarna hebben we nog een nagerechtje (dame blanche) besteld die niet in het menu zat maar die we wel met korting kregen. Nadelig vond ik dat we aan een drukke straat buiten aten en we door het drukke verkeer de bediening amper verstonden. Binnen was het niet gedekt en erg warm.
Vdebrouwer .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ik belde de dag van tevoren om te vragen of we buiten konden eten. We hadden al eerder gereserveerd en dat was geen probleem dus dat was erg fijn. Wij hebben heerlijk gegeten. We hadden de ah actie. De verschillende smaken op je bord waren erg lekker. We hadden allebei een ander hoofdgerecht waarbij de vis wel wat droog was en het vlees te ver doorgebakken. Al de andere gerechten waren goed. De bediening was heel vriendelijk en wist veel over de wijn te vertellen. Een nadeel waren de stoelen die zaten niet comfortabel.
Info873 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij waren er met de AH actie. Het eten was prima, maar een vrijwel identiek garnituur bij twee verschillende hoofdgerechten is wat gemakkelijk. De smaak was goed. De service en de persoonlijke omgang prima en het persoonlijke reserveringsbordje is een leuk detail.
Ik vond de porties beperkt maar beslist niet te klein. Wel moet ik zeggen dat ik de borden te groot vond voor de tafels op het terras. En dat is ook meteen de reden waarom de porties zo klein *lijken*.
Maar verder beslist een aanrader met een zeer schappelijke prijs voor de geboden kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We gingen bij Brasserie Zandberg eten met de AH Restaurantactie. Het menu was prima, al was de keuze wat beperkt. Het was wel erg lekker. De bediening was vriendelijk en netjes, drankjes werden snel gebracht. We konden gelukkig buiten zitten, het was namelijk erg warm. Het terras is heel klein, daardoor zit je dicht op je buren. Dat is vooral vervelend als je naast rokers zit, verder niet.
Edwinvwijngaarden .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Hele fijne locatie in Breda. Prettig ontvangst. Vrolijke, heldere en duidelijke communicatie. Wij zijn voor de lunch gegaan en de twee gerechten waren heerlijk. Wij hebben gekozen voor de vleesgerechten. Mooi opgemaakt en zeer smaakvol! Wat ons betreft een aanrader!
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Toen wij kwamen aanrijden dacht ik, o een eetcafe. Inrichting doet denken aan een bistro met franse stoeltjes. Wij zijn 70+ en beoordelen eten op kwaliteit niet op kantiteit. Ze hebben ons vanaf het voorgerecht t/m het dessert heel erg verrast! Top kwaliteit!!! Van de A-H bon om uit te proberen, Dit restaurant weet zich te promoten! We komen zeker terug. We hebben voor de vis gekozen. Voor ons allemaal voldoende en ook nog heel mooi opgemaakte borden. Het oog wil ook wat. Lekkere eigengemaakte krokante frietjes. Een kopje koffie met stukje boterkoek maakte het af. Ook de huiswijn vond ik lekker. Bediening goed, niet opdringerig, wel attent. Dus helemaal goed!!