Brasserie Zandberg

Ginnekenweg 75 4818 JB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zandberg

Ontspannen genieten

Brasserie Zandberg is een prettige gelegenheid voor een verrassende lunch, een gezellige borrel of een heerlijk diner. Het houten interieur geeft deze Franse brasserie een aangename sfeer, terwijl chef-kok Paul Meerman je culinair verwent met smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zandberg

Bus 7
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Keuken geopend op:
Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Vanaf 1 juli 2017 zijn wij op maandag en dinsdag gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zandberg

Paula V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het restaurant hanteert een formule die geschikt is voor kleine en grote eters: 3-, 4- of 5-gangenmenu. Wij kozen voor het eerste. Alle gerechten waren bijzonder van combinatie en verrassend lekker.
De sfeer in het restaurant was gezellig, de ontvangst gastvrij en de service prima.
Brasserie Zandberg besteedt aandacht aan zijn gasten!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een geweldige chef hebben se daar in de keuken staan!!! Alle gerechten (inclusief de vegetarische) waren feestjes om te zien, maar nog meer om te proeven!!!
RH S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Lekkere en goed verzorgde gerechten, die ook goed gepresenteerd werden Eettafeltje vonden wij aan de kleine kant. Weinig parkeergelegenheid in de buurt.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We kregen aanvankelijk een keus van twee gerechten, die ons niet bevielen. Uiteindelijk mochten we kiezen van de hele kaart. Er werd ons wel gezegd: "Jullie lusten ook niets". Erg klant-onvriendelijk. De zeebaars was veel te hard gebakken, bijna alleen maar vel en ontzettend klein.
We gingen met honger naar huis!!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten hier! Schilderijtjes op ons bord en in de kommen. Ook erg attent dat er van tevoren nog even gebeld werd over het aantal vegetarische menu's. Aanrader!
Remco J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten en gezeten. Bediening goed, soms iets te snel.
Wel attent.
Kortim geslaagd etentje.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een aangename verrassing! Het interieur doet eenvoudig aan, maar dat geldt zeker niet voor de gerechten. Deze zijn verfijnd, met zorg opgemaakt en van uitstekende kwaliteit.
Vooral het kaasplankje met nu eens andere kazen dan de brie en roquefort is een aanrader.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hadden een AH reservering. Keuze uit twee bij elke gang. Kwaliteit eten prima, leuke presentatie. Als extra gang hebben we nog een kaasplankje gedeeld. Hierop originele, verrassende kaasjes, en geen standaardassortiment. Vriendelijke, service en vooral ook perfecte wachttijd tussen de gangen. Dit kaatste is in nederlandse restaurants nogal eens treurig.
Zandberg is een goede brasserie om gezellig en lekker te eten voor een schappelijke prijs.
Fam_Rovers .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer goede keuken. De steak tartare was vers en door chef kok zelf gemaakt... super! Ook de wijnen waren goed gekozen en voortreffelijk van smaak
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Vandaag voor de eerste keer hier 's avonds gegeten. Al eerder geluncht en dat was prima. Na een aantal goede berichten van kennissen nu zelf geprobeerd. Wij kwamen met de actie van AH. Altijd een leuke manier om te kijken wat een restaurant met de actie doet. Ontvangst was prima. We kregen helaas geen amuse, dat voelde een beetje kaal. Het keuzemenu was leuk en wij kozen de makreel, het tussengerecht (stoofvlees) en de biefstuk. Als dessert de creme brulee. Alles smaakte erg goed. Bediening was erg vriendelijk. Kortom een heerlijk menu en een geslaagde avond. Zeker een restaurant om buiten de actie terug te komen.
Remko G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hier gegeten met de familie, De meneer van de bediening heeft er overduidelijk geen zin in. Geeft geen aandacht, was kortaf, gaat achter bar even zijn dorst lessen door een flesje achterover te gieten, we moesten tot 2 maal toe vragen om iets te drinken, dat was dan ook alles wat we kregen. Dat is echt heel erg jammer, want het eten was prima. Mooi opgemaakt en erg smakelijk. We hebben besloten om er maar niet meer naar toe te gaan, wat jammer is want het eten is goed. Maar om zo ongezellig bedient te worden maakt de ervaring niet goed.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Mooie combinaties, zowel voor- hoofd- en nagerecht niets op aan te merken.
Smaakvolle, mooi opgemaakte schaaltjes/kommen/borden.
We hebben heerlijk gegeten en fijne wijnen gedronken.
Enige minpunt was dat er wat miscommunicatie was met de wijnen brengen.
Top!
dessie K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was echt heerlijk. We hebben echt genoten van het chef's menu. Alleen de bediening was wat minder dan ik gewend ben. De wijze van uithalen van de borden en na het nagerecht was er weinig aandacht meer voor ons. Maar we komen zeker nog wel een keer terug.
Willemien D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten,en het personeel was zeer vriendelijk.Een min puntje,we hadden weinig ruimte voor onze benen.
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
3 x in korte tijd dat ik hier gegeten heb. En dat doe je niet als het niet goed is. De keuze van Iens die je moet invullen staat er niet altijd bij. Ik was met 1 vriendin. De wachttijd bepaal je zelf, er wordt gevraagd of je het volgende gerecht al wilt hebben, en wat het geluidsniveau betrefd, wij zaten op het terras. Heel fijn want er was een zonnetje, dan neem je het verkeer voor lief. Maar het eten is voortreffelijk. Mijn vriendin noemde het een culinair hoogstandje. Ik persoonlijk vind de bediening heel fijn. Lekker ontspannen. Bonnen van A-H zijn op, maar ik blijf komen. Volgende keer met partner voor diner.
Jerome R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Eergisteren hier gegeten. Het eten was erg lekker en qua prijs ook heel schappelijk. De vrouwelijk bediening was zeer netjes en vriendelijk dit in tegenstelling tot de ober. Hoewel vriendelijk was hij echter onverzorgd en sjofel gekleed die eerder op een verdwaalde zwerver leek. Wij vonden het onsmakelijk dat zo iemand met onze eten bezig was.
Enkel en alleen om die reden zullen wij helaas hier niet gauw weer terugkomen.

Een nuttige wenk: Koop een schort of op z’n minst een overhemd i.p.v. een oude T-shirt met gymschoenen.
mos.visser .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
ik heb heerlijk gegeten. Het waren creatieve smaken met een goede match. Had wel wat meer mogen zijn, maar dat ligt misschien aan mijn eetlust :-). Aan te raden naar vrienden en familie
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met Ah actie hier gegeten, erg lekker en verrassend. Tafels naast ons niet bezet, dus geluidsniveau prima, anders erg dicht op elkaar.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De bediening en het eten waren erg goed en ook de bediening was erg vriendelijk .
Het is zeker aan te raden om daar nog een keer terug te gaan.