Brasserie Zandberg

Ginnekenweg 75 4818 JB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zandberg

Ontspannen genieten

Brasserie Zandberg is een prettige gelegenheid voor een verrassende lunch, een gezellige borrel of een heerlijk diner. Het houten interieur geeft deze Franse brasserie een aangename sfeer, terwijl chef-kok Paul Meerman je culinair verwent met smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zandberg

wilbert F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Herald R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk genoten van lunch met AH restaurantactie. Het was rustig dus kregen alle aandacht van personeel. Prima bediening en opmaak van gerechten. Kortom, genoten en komen zeker terug.
Sygoos .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar! We hadden een lunch en verwachtten 2 gangen, maar het werden er 3.
Mooie opmaak van de borden!
Er was met de dieetwens die vooraf was door gegeven , rekening gehouden.
F. C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
De waardering in de blokken geeft al aan hoe e.e.a. door de familie op prijs is gesteld.
Het betrof een zeer rustige maandagavond, vandaar de rust. Hoe het geluid is als de brasserie vol zit, weet ik niet.
De bediening was vlot een plezierig, waarbij de juffrouw ook in het engels uitleg moest geven.
Het ging haar goed af. We hebben alles gekregen wat we hadden besteld.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Aangenaam verrast door de hoge kwaliteit van de gerechten. Attente bediening en in de keuken aandacht voor de opmaak van de borden en de verrassende combinaties van smaken. Bij de Jodenhaas was de portie vlees erg klein, die mag groter. Verder niets op aan te merken.
adjannie .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De zandberg is een prima eetgelegenheid, in een gezellige straat,.wij hebben er afgelopen zondag gelunchd en hebben er lekkere gerechten op, die mooi opgemaakt waren. De bediening was goed en vriendelijk.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima brasserie met een warm gevoel. Het eten was goed hoewel niet verrassend. Je kunt zo denken dat je in Parijs zit. Wie een echt gesprek wil voeren, is hier minder op zijn plek. Het is erg rumoerig.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Geweldig goede culinaire keuken en zeer vriendelijke en deskundige bediening.
Een ietwat moeilijke combinatie van tafels met grotere groep
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk en verrassend goed gegeten, leuk restaurant, vriendelijkebediening, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding! Aanrader
Robert_iens .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren gegeten met de AH restaurant-actie. Alhoewel de keuze voor gerechten erg beperkt is, wel prima gegeten. Vooraf makreel was redelijk tot goed, jodenhaas als hoofdgerecht een aanrader en nagerecht dame blanche zeer eenvoudig maar prima. Gebruik van verse producten en erg vriendelijke bediening!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Erg lekker gegeten bij Brasserie Zandberg. Mooie gerechtjes en prachtig opgemaakt. ! nadeel de wachttijd was die avond best wel lang. Er zat een grote groep voor ons.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was heerlijk en we werden leuk geholpen. Ik ga zeker nog eens terug.
Klein minpuntje: er werd niet gevraagd hoe we de biefstuk gebakken wilde hebben.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een gezellig restaurant met een leuke uitstraling en aardige bediening. Het eten werd snel bediend en was goed van kwaliteit.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk eten en hele goede service. Zeer vriendelijk personeel. Drie gangen lunch was boven verwachting. Daarnaast heerlijke wijn gedronken.
Marjanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten en prima service. We werden heel vriendelijk welkom geheten, er werd een drankje ingeschonken, wat brood met smeersels erbij en daarna kwam ons 3 gangenmenu. Keuze uit twee gerechten bij voor, hoofd en nagerecht. Prima!
Arend-Jan N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Bediening is super vriendelijk en behulpzaam, echt aandacht voor hoe je bord eruit ziet. Smaakvol en echt een avond uit. Was ons 3e bezoek in een jaar tijd
QenQ .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Na een vriendelijke ontvangst konden we buiten eten op terras. Het 3 gangen diner van rilette van makreel, scholfilet met bosbeenjus en compote van rabarber was heerlijk. Tongstrelend, prachtig opgemaakte borden een plaatje voor het oog. Attente bediening, wij komen zeker terug!
Ulla V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was qua opmaak en smaak goed. Echter de hoeveelheid was zeer gering, 5 van de 6 mensen van het gezelschap hadden een jodenhaas biefstuk, allemaal bestaand uit 2 dunne schijfjes, gedrapeerd op het garnituur waardoor het meer leek. De friet was tevens weinig, voor 6 personen verdeeld in twee kleine bakjes.

Het personeel bedient met weinig enthousiasme, de ontvangst was onpersoonlijk. Daarbij duurde het telkens erg lang, terwijl het restaurant verre van vol was. We hebben bij binnenkomst een kwartier moeten wachten op de menukaart en drankjes bestellen. We zijn er totaal 2,5 uur geweest, wat voornamelijk bestond uit wachten, we hebben namelijk niet nagetafeld. Twee weken eerder duurde het tevens 2.5 uur, dat destijds op een maandag.

€26 voor 1 liter huiswijn vind ik aan de dure kant.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima gegeten, aardige bediening. Inrichting verplicht helft van de gasten met het gezicht naar de muur te zitten. Niet zo prettig maar bij nader inzien hadden we best wel voor een andere tafel kunnen kiezen.
erik.groeneweg .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Erg mooi ingerichte brasserie, hier gegeten met AH actie, echt heel erg lekker. Carpaccio was precies goed op temperatuur, biefstuk prima en dame blanche heel erg apart en lekker. Bediening prima, niet opdringerig alles rustig en op tijd. Zo 2 uur gezeten. Kortom een aanrader. Wel binnen gegeten, maar gezien het mooie interieur geen straf.