Brasserie Zandberg

Ginnekenweg 75 4818 JB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zandberg

Ontspannen genieten

Brasserie Zandberg is een prettige gelegenheid voor een verrassende lunch, een gezellige borrel of een heerlijk diner. Het houten interieur geeft deze Franse brasserie een aangename sfeer, terwijl chef-kok Paul Meerman je culinair verwent met smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zandberg

Bus 7
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Keuken geopend op:
Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Vanaf 1 juli 2017 zijn wij op maandag en dinsdag gesloten.

dessie K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was echt heerlijk. We hebben echt genoten van het chef's menu. Alleen de bediening was wat minder dan ik gewend ben. De wijze van uithalen van de borden en na het nagerecht was er weinig aandacht meer voor ons. Maar we komen zeker nog wel een keer terug.
Willemien D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten,en het personeel was zeer vriendelijk.Een min puntje,we hadden weinig ruimte voor onze benen.
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
3 x in korte tijd dat ik hier gegeten heb. En dat doe je niet als het niet goed is. De keuze van Iens die je moet invullen staat er niet altijd bij. Ik was met 1 vriendin. De wachttijd bepaal je zelf, er wordt gevraagd of je het volgende gerecht al wilt hebben, en wat het geluidsniveau betrefd, wij zaten op het terras. Heel fijn want er was een zonnetje, dan neem je het verkeer voor lief. Maar het eten is voortreffelijk. Mijn vriendin noemde het een culinair hoogstandje. Ik persoonlijk vind de bediening heel fijn. Lekker ontspannen. Bonnen van A-H zijn op, maar ik blijf komen. Volgende keer met partner voor diner.
Jerome R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Eergisteren hier gegeten. Het eten was erg lekker en qua prijs ook heel schappelijk. De vrouwelijk bediening was zeer netjes en vriendelijk dit in tegenstelling tot de ober. Hoewel vriendelijk was hij echter onverzorgd en sjofel gekleed die eerder op een verdwaalde zwerver leek. Wij vonden het onsmakelijk dat zo iemand met onze eten bezig was.
Enkel en alleen om die reden zullen wij helaas hier niet gauw weer terugkomen.

Een nuttige wenk: Koop een schort of op z’n minst een overhemd i.p.v. een oude T-shirt met gymschoenen.
mos.visser .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
ik heb heerlijk gegeten. Het waren creatieve smaken met een goede match. Had wel wat meer mogen zijn, maar dat ligt misschien aan mijn eetlust :-). Aan te raden naar vrienden en familie
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met Ah actie hier gegeten, erg lekker en verrassend. Tafels naast ons niet bezet, dus geluidsniveau prima, anders erg dicht op elkaar.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De bediening en het eten waren erg goed en ook de bediening was erg vriendelijk .
Het is zeker aan te raden om daar nog een keer terug te gaan.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
ook een erge leuke bediening/sfeer,,en het eten was weer heerlijk....groet Loek
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik was er al eerder geweest en als het niet goed is, ga je niet terug. Ook nu weer lekker gegeten. We hebben op het terasje kunnen zitten, en dan neem je het straatleven voor lief. Bediening, geen ellelange bloemlezingen maar vlot en correct. Wijn een beetje aan de dure kant, maar wel een goed gevuld glas! Kom zeker weer terug.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Fantastisch culinaire hoogstandjes, service met een lach. Geen standaard menu's, er is echt aandacht aan besteed. We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
'N kok met beleving voor goed en heerlijk eten???? Mooie presentatie????
Voor mij is het belangrijker dat het eten en drinken goed is dan de 120 tekens die jullie aan mij vragen om 'n recensie te willen schrijven.........
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben gisteravond gegeten met de AH restaurant-actie. Het eten was verrukkelijk. Complimenten aan de kok. De bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijke gerechten, mooi gepresenteerd. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig restaurant waar je zelfs buiten kan eten. Erg prettig bij zonnig weer. Wij kregen de keuze om buiten of binnen te dineren. Buiten gegeten. Wel jammer dat de stoeltjes beetje hard zaten, wellicht is het mogelijk om een zitkussen hierop te plaatsen. Een echte aanrader om hier te eten!
B. D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fantastisch gegeten! We hadden het AH-menu, maar een van ons is vegetariër. Die kreeg een perfecte vegetarische maaltijd, bestaande uit verschillende gerechtjes. Geen pasta zoals zo vaak! En echt een vleesvervangend gerecht erbij: een heerlijke prut met zwarte boontjes en een gepocheerd eitje. (Sorry kok, voor het woordje prut!) . Alles met diverse sausjes en mousse, subtiel van smaak en perfect in balans. De niet-vegetariër heeft ook zitten smullen van de biefstuk. Hier is een 5-sterren-kok aan het werk!
Wij komen gauw eens terug!
Giselle J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goed gegeten: goede porties en heerlijke smaken van dit 3-gangen menu! Wij komen zeker een keer terug naar Brasserie Zandberg!
Job O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, service was uitstekend en een erg leuke zaak. Via de AH actie kennis gemaakt met dit restaurant, en dankzij een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht een geweldige indruk bij ons achter gelaten.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Werkelijk uitzonderlijk! Een optocht van bijzondere smaken, zowel het eten als de dranken. Ook prettig om weer eens een plek vinden waar tijdens de lunch gewoon normaal gegeten kan worden van de hele kaart.
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
1 van ons had een koolhydraatarm dieet en daar werd heel goed rekening mee gehouden . Het eten was zerr smakelijk en de bediening was snel en kundig . Een aanrader dus wat ons betrefd .
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hebben ons in 3 gangen door de chefkok laten verrassen en elke hap was puur genieten. Aanrader!
Clara M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Informeel, gezellig, beetje Frans. Heerlijk gegeten. Lekkere smeersels op brood. Leuke, lekkere moussen bij de gerechten; Ttartaarmousse bij de steak tartaar, dragonmousse bij de biefstuk. Mooie pompuree bij de zwartpootkip. Goede wijn. Vriendelijke bediening. Goede orijs/kwaliteit. Kortim, gezellige avond uit met mijn twee zonen