Brasserie Zandberg

Ginnekenweg 75 4818 JB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zandberg

Ontspannen genieten

Brasserie Zandberg is een prettige gelegenheid voor een verrassende lunch, een gezellige borrel of een heerlijk diner. Het houten interieur geeft deze Franse brasserie een aangename sfeer, terwijl chef-kok Paul Meerman je culinair verwent met smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zandberg

Bus 7
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Keuken geopend op:
Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Met carnaval 2017 zijn wij zaterdag 25 februari t/m woensdag 1 maart gesloten.

Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
prachtige menukaart. Prima eten. Bediening kort en bondig
marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Erg goede kaart, geen overdaad aan gerechten, fantastisch gegeten. Lekkere bijpassende wijnen, professionele bediening. Zeker een aanrader.
Jacomijne P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten. Gezellige brasserie. Mooie prijs/ kwaliteit verhouding.
Wel 1 uur wachten tussen hoofdgerecht en dessert. Maar gezelschap was fijn dus wachten was te doen.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voor de 3e maal hier gegeten. Gewoon goed; 3 gangen menu van 28,50€. Franse keuken goed uitgevoerd. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening is vriendelijk, attent, professioneel. Ons tafeltje wiebelde wat waarop de ober dit snel verhielp. Kleine dingen die het verblijf aangenamer maken. Top!
Berend T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een leuk lunch menu met naar keus 2 of 3 gangen. Mooi opgemaakt en heerlijke voorgerechten. Hoofdgerecht met keus uit 3 variaties. Netjes gevraagd hoe we e.e.a. bereid wilden hebben. Porties niet groot maar voldoende. Ook nagerecht mooi opgemaakt. Al met al heerlijke lunch gehad.
wilbert F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
prima eten en de borden waren erg mooi opgemaakt.......... we komen zeker nog terug.....................................................
Herald R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk genoten van lunch met AH restaurantactie. Het was rustig dus kregen alle aandacht van personeel. Prima bediening en opmaak van gerechten. Kortom, genoten en komen zeker terug.
Sygoos .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar! We hadden een lunch en verwachtten 2 gangen, maar het werden er 3.
Mooie opmaak van de borden!
Er was met de dieetwens die vooraf was door gegeven , rekening gehouden.
F. C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
De waardering in de blokken geeft al aan hoe e.e.a. door de familie op prijs is gesteld.
Het betrof een zeer rustige maandagavond, vandaar de rust. Hoe het geluid is als de brasserie vol zit, weet ik niet.
De bediening was vlot een plezierig, waarbij de juffrouw ook in het engels uitleg moest geven.
Het ging haar goed af. We hebben alles gekregen wat we hadden besteld.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Aangenaam verrast door de hoge kwaliteit van de gerechten. Attente bediening en in de keuken aandacht voor de opmaak van de borden en de verrassende combinaties van smaken. Bij de Jodenhaas was de portie vlees erg klein, die mag groter. Verder niets op aan te merken.
adjannie .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De zandberg is een prima eetgelegenheid, in een gezellige straat,.wij hebben er afgelopen zondag gelunchd en hebben er lekkere gerechten op, die mooi opgemaakt waren. De bediening was goed en vriendelijk.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima brasserie met een warm gevoel. Het eten was goed hoewel niet verrassend. Je kunt zo denken dat je in Parijs zit. Wie een echt gesprek wil voeren, is hier minder op zijn plek. Het is erg rumoerig.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Geweldig goede culinaire keuken en zeer vriendelijke en deskundige bediening.
Een ietwat moeilijke combinatie van tafels met grotere groep
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk en verrassend goed gegeten, leuk restaurant, vriendelijkebediening, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding! Aanrader
Robert_iens .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren gegeten met de AH restaurant-actie. Alhoewel de keuze voor gerechten erg beperkt is, wel prima gegeten. Vooraf makreel was redelijk tot goed, jodenhaas als hoofdgerecht een aanrader en nagerecht dame blanche zeer eenvoudig maar prima. Gebruik van verse producten en erg vriendelijke bediening!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Erg lekker gegeten bij Brasserie Zandberg. Mooie gerechtjes en prachtig opgemaakt. ! nadeel de wachttijd was die avond best wel lang. Er zat een grote groep voor ons.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was heerlijk en we werden leuk geholpen. Ik ga zeker nog eens terug.
Klein minpuntje: er werd niet gevraagd hoe we de biefstuk gebakken wilde hebben.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een gezellig restaurant met een leuke uitstraling en aardige bediening. Het eten werd snel bediend en was goed van kwaliteit.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk eten en hele goede service. Zeer vriendelijk personeel. Drie gangen lunch was boven verwachting. Daarnaast heerlijke wijn gedronken.
Marjanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten en prima service. We werden heel vriendelijk welkom geheten, er werd een drankje ingeschonken, wat brood met smeersels erbij en daarna kwam ons 3 gangenmenu. Keuze uit twee gerechten bij voor, hoofd en nagerecht. Prima!