Brasserie Zandberg

Ginnekenweg 75 4818 JB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zandberg

Ontspannen genieten

Brasserie Zandberg is een prettige gelegenheid voor een verrassende lunch, een gezellige borrel of een heerlijk diner. Het houten interieur geeft deze Franse brasserie een aangename sfeer, terwijl chef-kok Paul Meerman je culinair verwent met smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zandberg

Bus 7
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Keuken geopend op:
Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Vanaf 1 juli 2017 zijn wij op maandag en dinsdag gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zandberg

Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Chefsmenu was heerlijk en vol verrassingen. Top gedaan.
Fabian K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Erg lekker gegeten. Snelle service, maar vergeten tussendoor de drank soms aan te vullen.
suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De kreeftensoep, de scholfilet en de creme brulee. Het smaakte allemaal even lekker. We komen zeker terug!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten zeer gezellig fijne bediening. 1 heel klein minder puntje is dat de bank niet heel lekker zit
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs!
Claudia D.
Te licht
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden het verrassingsmenu. Bediening kan beter. Lege wijnglazen worden onvoldoende opgemerkt. Ze zijn overigens wel heel vriendelijk. Ik vond persoonlijk de verlichting niet zo prettig.
Har V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten is zeker niets op aan te merken. Heerlijk en mooi opgediend. Maar wat is het er verschrikkelijk lawaaierig. De tafels staan te dicht bij elkaar maar er heerst ook een echte café sfeer, iedereen lijkt wel tegen elkaar te schreeuwen. Ook is de pauze tussen de gerechten veel te lang, er was 3 uur nodig om ons driegangen menu te serveren. Misschien omdat het vrijdagavond was en het te druk is? Danmaar liever wat minder reserveringe aannemen! Het wijn arrangement is naar verhouding duur voor vrij gewone wijnen. We zouden de kok bijna aanraden eens een andere werkplek te zoeken want zijn mooie creaties komen hier niet goed tot zijn recht.
Catherine F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het voorgerecht was erg goed, zowel de boerderijkip als de steak tartare. Wel vond ik dat we erg lang met onze lege borden bleven zitten. Ook stond het lege aperitiefglas er nog steeds. We moesten de bediening zelf vragen om de tafel even schoon te maken. Het hoofdgerecht was zeer teleurstellend. De eend was niet lang genoeg gedaan, het bord was erg ‘vol’ en onhandig ingericht met nog een apart schaaltje eendenstoof erop waardoor het lastig eten was. De eendenstoof was naast erg veel ook niet gebalanceerd in smaak (veel te zoet)
Het ergste vonden wij echter dat er een stuk plastic in zat... :-o
Het nagerecht was wel prima. Maar de bediening en het hoofdgerecht maakten dat het toch teleurstellend was. Daarnaast vind ik €6,- voor een klein simpel glas rode huiswijn in een brasserie een beetje overdreven geprijsd.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor en nagerecht erg lekker ,hoofdgerecht ,vlees goed ,bijgerechten minder ,frites prima
Wijn werd uit karaf / fles uitgeschonken ,niet uit originele fles!? Overgegoten uit?
Ober zag er onverzorgd uit
lucien M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het was gezellig druk , en het eten en drank was prima verzorgt, heel erg lekker voor een brasserie
wij konden gelukkig recht voor de deur parkeren. Zeker om het nog eens over te doen.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hier gegeten met mijn partner van de AH actie. Het eten was lekker en goed verzorgd.
Het personeel liep in spijkerbroek en T-shirt, de aankleding van het restaurant was wat gewoontjes.
Van een restaurant met deze prijsstelling verwacht je wat meer.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
ontzettend lekker gegeten. Prima bediening. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar, dus een intiem gesprek kun je er nier voeren.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het restaurant hanteert een formule die geschikt is voor kleine en grote eters: 3-, 4- of 5-gangenmenu. Wij kozen voor het eerste. Alle gerechten waren bijzonder van combinatie en verrassend lekker.
De sfeer in het restaurant was gezellig, de ontvangst gastvrij en de service prima.
Brasserie Zandberg besteedt aandacht aan zijn gasten!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten, aardige bediening, gezellige inrichting in het leuke Ginneken, prijs/kwaliteit verhouding van de dranken viel beetje tegen.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een geweldige chef hebben se daar in de keuken staan!!! Alle gerechten (inclusief de vegetarische) waren feestjes om te zien, maar nog meer om te proeven!!!
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Lekkere en goed verzorgde gerechten, die ook goed gepresenteerd werden Eettafeltje vonden wij aan de kleine kant. Weinig parkeergelegenheid in de buurt.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We kregen aanvankelijk een keus van twee gerechten, die ons niet bevielen. Uiteindelijk mochten we kiezen van de hele kaart. Er werd ons wel gezegd: "Jullie lusten ook niets". Erg klant-onvriendelijk. De zeebaars was veel te hard gebakken, bijna alleen maar vel en ontzettend klein.
We gingen met honger naar huis!!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten hier! Schilderijtjes op ons bord en in de kommen. Ook erg attent dat er van tevoren nog even gebeld werd over het aantal vegetarische menu's. Aanrader!
Remco J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten en gezeten. Bediening goed, soms iets te snel.
Wel attent.
Kortim geslaagd etentje.