Brasserie Zandberg

Ginnekenweg 75 4818 JB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zandberg

Ontspannen genieten

Brasserie Zandberg is een prettige gelegenheid voor een verrassende lunch, een gezellige borrel of een heerlijk diner. Het houten interieur geeft deze Franse brasserie een aangename sfeer, terwijl chef-kok Paul Meerman je culinair verwent met smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zandberg

Bus 7
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Keuken geopend op:
Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Met carnaval 2017 zijn wij zaterdag 25 februari t/m woensdag 1 maart gesloten.

Margot M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hebben ons in 3 gangen door de chefkok laten verrassen en elke hap was puur genieten. Aanrader!
Clara M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Informeel, gezellig, beetje Frans. Heerlijk gegeten. Lekkere smeersels op brood. Leuke, lekkere moussen bij de gerechten; Ttartaarmousse bij de steak tartaar, dragonmousse bij de biefstuk. Mooie pompuree bij de zwartpootkip. Goede wijn. Vriendelijke bediening. Goede orijs/kwaliteit. Kortim, gezellige avond uit met mijn twee zonen
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Prima prijs/kwaliteitverhouding Mooie wijn ( Zuid-Afrikaanse chardonnay) die helaas niet toegelicht werd.
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving met vriendelijke bediening! De zitplaatsen zijn wat aan de krappe kant.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Prima gegeten. Gabel wijn erbij. Mooi opgediend. Groente knapperig. Lekkere saus.. Muziek wat oubollig. Aantrekkelijke menu's. Aanrader wel.
Mijntje N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hadden er meer van verwacht... met name kwaliteit en hoeveelheid eten icm de bediening vielen ons tegen in verhouding tot de prijs en eetgelegenheden in de buurt/Breda.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Complimenten voor de chef, chefs menu gekozen. dat is uitstekend bevallen.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
prachtige menukaart. Prima eten. Bediening kort en bondig
marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Erg goede kaart, geen overdaad aan gerechten, fantastisch gegeten. Lekkere bijpassende wijnen, professionele bediening. Zeker een aanrader.
Jacomijne P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten. Gezellige brasserie. Mooie prijs/ kwaliteit verhouding.
Wel 1 uur wachten tussen hoofdgerecht en dessert. Maar gezelschap was fijn dus wachten was te doen.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voor de 3e maal hier gegeten. Gewoon goed; 3 gangen menu van 28,50€. Franse keuken goed uitgevoerd. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening is vriendelijk, attent, professioneel. Ons tafeltje wiebelde wat waarop de ober dit snel verhielp. Kleine dingen die het verblijf aangenamer maken. Top!
Berend T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een leuk lunch menu met naar keus 2 of 3 gangen. Mooi opgemaakt en heerlijke voorgerechten. Hoofdgerecht met keus uit 3 variaties. Netjes gevraagd hoe we e.e.a. bereid wilden hebben. Porties niet groot maar voldoende. Ook nagerecht mooi opgemaakt. Al met al heerlijke lunch gehad.
wilbert F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
prima eten en de borden waren erg mooi opgemaakt.......... we komen zeker nog terug.....................................................
Sygoos .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar! We hadden een lunch en verwachtten 2 gangen, maar het werden er 3.
Mooie opmaak van de borden!
Er was met de dieetwens die vooraf was door gegeven , rekening gehouden.
Herald R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk genoten van lunch met AH restaurantactie. Het was rustig dus kregen alle aandacht van personeel. Prima bediening en opmaak van gerechten. Kortom, genoten en komen zeker terug.
F. C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
De waardering in de blokken geeft al aan hoe e.e.a. door de familie op prijs is gesteld.
Het betrof een zeer rustige maandagavond, vandaar de rust. Hoe het geluid is als de brasserie vol zit, weet ik niet.
De bediening was vlot een plezierig, waarbij de juffrouw ook in het engels uitleg moest geven.
Het ging haar goed af. We hebben alles gekregen wat we hadden besteld.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Aangenaam verrast door de hoge kwaliteit van de gerechten. Attente bediening en in de keuken aandacht voor de opmaak van de borden en de verrassende combinaties van smaken. Bij de Jodenhaas was de portie vlees erg klein, die mag groter. Verder niets op aan te merken.
adjannie .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De zandberg is een prima eetgelegenheid, in een gezellige straat,.wij hebben er afgelopen zondag gelunchd en hebben er lekkere gerechten op, die mooi opgemaakt waren. De bediening was goed en vriendelijk.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima brasserie met een warm gevoel. Het eten was goed hoewel niet verrassend. Je kunt zo denken dat je in Parijs zit. Wie een echt gesprek wil voeren, is hier minder op zijn plek. Het is erg rumoerig.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Geweldig goede culinaire keuken en zeer vriendelijke en deskundige bediening.
Een ietwat moeilijke combinatie van tafels met grotere groep