Brasserie Zandberg

Ginnekenweg 75 4818 JB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Zandberg

Ontspannen genieten

Brasserie Zandberg is een prettige gelegenheid voor een verrassende lunch, een gezellige borrel of een heerlijk diner. Het houten interieur geeft deze Franse brasserie een aangename sfeer, terwijl chef-kok Paul Meerman je culinair verwent met smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Zandberg

Bus 7
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Keuken geopend op:
Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Vanaf 1 juli 2017 zijn wij op maandag en dinsdag gesloten.

• MasterCard , Pin , Visa card
Els E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijke gerechten, mooi gepresenteerd. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig restaurant waar je zelfs buiten kan eten. Erg prettig bij zonnig weer. Wij kregen de keuze om buiten of binnen te dineren. Buiten gegeten. Wel jammer dat de stoeltjes beetje hard zaten, wellicht is het mogelijk om een zitkussen hierop te plaatsen. Een echte aanrader om hier te eten!
B. D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fantastisch gegeten! We hadden het AH-menu, maar een van ons is vegetariër. Die kreeg een perfecte vegetarische maaltijd, bestaande uit verschillende gerechtjes. Geen pasta zoals zo vaak! En echt een vleesvervangend gerecht erbij: een heerlijke prut met zwarte boontjes en een gepocheerd eitje. (Sorry kok, voor het woordje prut!) . Alles met diverse sausjes en mousse, subtiel van smaak en perfect in balans. De niet-vegetariër heeft ook zitten smullen van de biefstuk. Hier is een 5-sterren-kok aan het werk!
Wij komen gauw eens terug!
Giselle J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goed gegeten: goede porties en heerlijke smaken van dit 3-gangen menu! Wij komen zeker een keer terug naar Brasserie Zandberg!
Job O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, service was uitstekend en een erg leuke zaak. Via de AH actie kennis gemaakt met dit restaurant, en dankzij een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht een geweldige indruk bij ons achter gelaten.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Werkelijk uitzonderlijk! Een optocht van bijzondere smaken, zowel het eten als de dranken. Ook prettig om weer eens een plek vinden waar tijdens de lunch gewoon normaal gegeten kan worden van de hele kaart.
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
1 van ons had een koolhydraatarm dieet en daar werd heel goed rekening mee gehouden . Het eten was zerr smakelijk en de bediening was snel en kundig . Een aanrader dus wat ons betrefd .
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hebben ons in 3 gangen door de chefkok laten verrassen en elke hap was puur genieten. Aanrader!
Clara M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Informeel, gezellig, beetje Frans. Heerlijk gegeten. Lekkere smeersels op brood. Leuke, lekkere moussen bij de gerechten; Ttartaarmousse bij de steak tartaar, dragonmousse bij de biefstuk. Mooie pompuree bij de zwartpootkip. Goede wijn. Vriendelijke bediening. Goede orijs/kwaliteit. Kortim, gezellige avond uit met mijn twee zonen
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Prima prijs/kwaliteitverhouding Mooie wijn ( Zuid-Afrikaanse chardonnay) die helaas niet toegelicht werd.
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving met vriendelijke bediening! De zitplaatsen zijn wat aan de krappe kant.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Prima gegeten. Gabel wijn erbij. Mooi opgediend. Groente knapperig. Lekkere saus.. Muziek wat oubollig. Aantrekkelijke menu's. Aanrader wel.
Mijntje N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hadden er meer van verwacht... met name kwaliteit en hoeveelheid eten icm de bediening vielen ons tegen in verhouding tot de prijs en eetgelegenheden in de buurt/Breda.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Complimenten voor de chef, chefs menu gekozen. dat is uitstekend bevallen.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
prachtige menukaart. Prima eten. Bediening kort en bondig
marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Erg goede kaart, geen overdaad aan gerechten, fantastisch gegeten. Lekkere bijpassende wijnen, professionele bediening. Zeker een aanrader.
Jacomijne P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten. Gezellige brasserie. Mooie prijs/ kwaliteit verhouding.
Wel 1 uur wachten tussen hoofdgerecht en dessert. Maar gezelschap was fijn dus wachten was te doen.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voor de 3e maal hier gegeten. Gewoon goed; 3 gangen menu van 28,50€. Franse keuken goed uitgevoerd. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening is vriendelijk, attent, professioneel. Ons tafeltje wiebelde wat waarop de ober dit snel verhielp. Kleine dingen die het verblijf aangenamer maken. Top!
Berend T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een leuk lunch menu met naar keus 2 of 3 gangen. Mooi opgemaakt en heerlijke voorgerechten. Hoofdgerecht met keus uit 3 variaties. Netjes gevraagd hoe we e.e.a. bereid wilden hebben. Porties niet groot maar voldoende. Ook nagerecht mooi opgemaakt. Al met al heerlijke lunch gehad.
wilbert F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
prima eten en de borden waren erg mooi opgemaakt.......... we komen zeker nog terug.....................................................
Herald R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk genoten van lunch met AH restaurantactie. Het was rustig dus kregen alle aandacht van personeel. Prima bediening en opmaak van gerechten. Kortom, genoten en komen zeker terug.