Over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Het Zalmhuis ligt aan de voet van de Van Brienenoordbrug, aan de Nieuwe Maas in Rotterdam. Een royale, stijlvolle art nouveau brasserie op een historische plek met een groot, uniek terras en uitzicht over het water.De sfeer is het beste te typeren als no-nonsense Frans.

De Brasserie is dagelijks geopend voor lunch en diner en staat bekend als een favoriete plek voor grotere gezelschappen. Goed bereikbaar met de auto, dicht langs de snelweg, volop parkeerruimte en ideaal voor een zakelijke afspraak aan de rand van de stad.

Het Zalmhuis is zeker geen visrestaurant maar biedt een zeer uiteenlopende menukaart met brasserie-klassiekers, van uitsmijter tot crème brûlée en van garnalenkroket tot tournedos. De wijnkaart bestaat uit toegankelijke en kwalitatief hoogstaande wijnen. Alles vers, puur en eerlijk voor een betaalbare prijs!

Ook de vijf prachtige zalen maken het Zalmhuis zeer geschikt voor speciale gelegenheden, in het bijzonder voor huwelijken, besloten lunches en diners, recepties, feesten of zakelijke bijeenkomsten.

Het Zalmhuis is genieten aan de Maas!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Zalmhuis

• Kom je met de auto?
    Gebruik voor routebeschrijving en TomTom altijd Schaardijk 434 te Rotterdam.
  • : Gratis parkeren op eigen terrein & parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prachtige locatie, met goed en vriendelijk bedining. Het tempo lag wel hoog qua gangen maar het was ook erg druk! Heerlijk gegeten en gedronken. Tip.. Met de watertaxi naar het Zalmhuis is een unieke ervaring en de Chardonnay van Nogales is echt een aanrader met zalm. Tot de volgende keer..
T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Ontvangst en service waren prima, erg vriendelijk en hulpvaardig. Prettige sfeer en een mooie gelegenheid.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima gegeten in deze Brasserie, gevestigd in een pand met een lange en rijke historie. De bediening was jeugdig en ondanks de grote hoeveelheid gasten redelijk vlot.
Kortom, een aanrader om nog eens te bezoeken.
David D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Hebben hier een paar keer per jaar een netwerkmeeting en komen hier graag iedere keer terug. Bediening is vriendelijk en de de kaart is ook prima. Kwaliteit is eveneens uitstekend.
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Aanrader, wel wat prijzig
Dr Haitham J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
wegens het bezoek van Feyenoord fan club was de parkeerplaats vol en sommige auto zijn niet in de vakken geparkeerd. Tevens zaten wij lang te wachten op onze tafel (ruim 45 min). Voor de rest is de service erg goed en het eten is lekker.
emjlagerweij .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
28 januari hier gegeten met mijn partner. De ontvangst was zeer goed. Het eten was voortreffelijk wij hadden de Iberico fingers en portobello gevuld met spinazie en feta zag er zeer verzorgd uit. Het personeel was correct en behulpzaam. Kortom zeer de moeite waard en wij komen zeker terug!!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wat een rare binnenkomst: niemand achter de receptie; een lege garderobe en je moet maar raden dat je een trap naar boven moet nemen. In de zaal was voor ons een ronde tafel gereserveerd en dat was prettig, want zo kon je iedereen goed zien. We konden kiezen uit telkens drie gerechten per gang. Natuurlijk kozen de meesten van ons het zalmgerecht, want we waren immers in het zalmhuis. Dat voorgerecht was prima. Het hoofdgerecht was niet bijzonder en het nagerecht viel ronduit tegen.
Het zalmhuis is heel erg mooi, maar toch zou ik er niet graag nog een keer eten. Het is er erg rumoerig en de bediening is niet subtiel. Ik schrok regelmatig, omdat er opeens achter me vrij hard werd gevraagd of alles naar wens was. Goed bedoeld natuurlijk, maar dat kan ook anders.
Lina .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Uitstekend restaurant! Goed eten, en een fijne en leuke bediening.
Volop parkeermogelijkheden, en een leuk ontvangst.

De jarige eet gratis, en iedereen krijgt een Prosecco als welkomstdrank, en een verrassing bij het toetje.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Op de kaart staat Hollandse Biefstuk (160 gr.). Kwaliteit was goed, maar heel klein biefstukje. Nog geen 100 gram. En dat voor 19,90 euro!!
Cécile D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Serveerster was goed en leuk, alleen kreeg ze onvoldoende back up van collega's (toen zij met een grote tafel bezig was) waardoor wij wel 15 min. moesten wachten op frietjes en drankjes. Niemand keek ook maar naar ons waardoor we uiteindelijk maar naar de bediening zijn toegelopen. Was een beetje jammer.
Jeanine F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
We hebben die avond wat langer moeten wachten als anders maar dat was niet erg, het was gezellig druk. Erg leuke verjaardag gehad met prima eten
M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
'Erg sfeervol en mooie locatie met uitzicht op de Maas. Bij de high tea miste ik wel bonbons en gebak. Bediening is erg vriendelijk en voorkomend.
Astrid F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima plek om even bij te praten tijdens de lunch, bediening is prima en snel. Ik vind de prijzen aan de hoge kant. Verder geen op/aanmerkingen.
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima eten, service mag iets beter opletten, maar verder een gezellig restaurant.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Helaas werden we niet echt welkom ontvangen en was de ober niet vriendelijk
Het eten en de ruimte zijn oke om ook nog een gesprek te kunnen voeren
De tafels staan heel dicht op elkaar, dus ook het gesprek van de buren krijg je mee
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
De gereserveerde tafel was bij het raam .Het was er koud. Tot 3x toe moest de rekening verbeterd worden.
Het personeelslid was te gehaast en luisterde niet.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Fijn restaurant, warme sfeer, goede bediening, lekkere gerechten!
David D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Erg lekker zalmgerecht gegeten, mooi uitzicht over de maas en stijlvol ingerichte locatie, goede service! Aanrader voor zowel zakelijk als privé.