Over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Het Zalmhuis ligt aan de voet van de Van Brienenoordbrug, aan de Nieuwe Maas in Rotterdam. Een royale, stijlvolle art nouveau brasserie op een historische plek met een groot, uniek terras en uitzicht over het water.De sfeer is het beste te typeren als no-nonsense Frans.

De Brasserie is dagelijks geopend voor lunch en diner en staat bekend als een favoriete plek voor grotere gezelschappen. Goed bereikbaar met de auto, dicht langs de snelweg, volop parkeerruimte en ideaal voor een zakelijke afspraak aan de rand van de stad.

Het Zalmhuis is zeker geen visrestaurant maar biedt een zeer uiteenlopende menukaart met brasserie-klassiekers, van uitsmijter tot crème brûlée en van garnalenkroket tot tournedos. De wijnkaart bestaat uit toegankelijke en kwalitatief hoogstaande wijnen. Alles vers, puur en eerlijk voor een betaalbare prijs!

Ook de vijf prachtige zalen maken het Zalmhuis zeer geschikt voor speciale gelegenheden, in het bijzonder voor huwelijken, besloten lunches en diners, recepties, feesten of zakelijke bijeenkomsten.

Het Zalmhuis is genieten aan de Maas!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Zalmhuis

• Kom je met de auto?
    Gebruik voor routebeschrijving en TomTom altijd Schaardijk 434 te Rotterdam.
  • : Gratis parkeren op eigen terrein & parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Marius V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
mooie lokatie en sfeervolle inrichting. Bijzonder hartelijke ontvangst vlotte bediening . Oog voor kinderen ruime plaatsen. Gerechten goed en ruim voldoende ook voor de grote eter.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Opnieuw heerlijk geluncht nu met de pensionadagroep. Fantastische bediening en het twaalfuurtje is een aanrader
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gezellig druk. Je moet wel tegen een beetje lawaai om je heen kunnen.
Bediening is leuk, attent en spontaan. 3 gangen keuze menu is altijd goed. Tip: wat frites en/of groente extra bestellen. Merlot is lekker.
Inrichting is smaakvol. Zomers een heerlijk terras met mooi uitzicht. Nu achter glas natuurlijk.
F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het eten was niet bijzonder. De winterse salade was droog en niet smakelijk, de kip was flauw. De trio van zalm was gewoontjes zoals je het zelf thuis zou doen en de parelhoen was simpelweg flauw en iets te gaar. Wel erg vriendelijke bediening en een fijne locatie, toch vond ik de lunchkaart er beter uitzien.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
De gemberthee was op. In plaats van dit even te melden zodat ik een andere kon kiezen, kwam men al met muntthee ter vervanging. En dat vind ik nu net niet lekker! Dus zonde van de thee die retour ging.
Verder heerlijk gegeten.....
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Sinds de opening kom ik al regelmatig bij het Zalmhuis, prima gelegenheid voor met name een zakenlunch, waarom moet ik 120 tekens gebruiken?
Deanna S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Er was goed rekening gehouden met diverse allergieën. Personeel attent, alle tijd om te genieten van uitstekende en zeer uitgebreide high tea
JW B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima eten en aardige bediening ( Jamie )
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goed geluncht. Heerljke Pinot Grigio. Prima bediening, zeker de uitermate gezellige dame, met paardestaart en Verre-Oosten roots.
Gr. Eef Sterk
corry H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goede high tea. Verzorgd en precies voldoende. Met de reservering ging alleen iets mis. Had gereserveerd voor een high tea en kreeg een bevestiging voor 'iets'. Heb direct contact opgenomen en bleek dat er geen melding was gemaakt dat het een high tea moest zijn. Gelukkig is dat toen meteen recht gezet.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Voor bezoek aan Ahoy hier gegeten, eten is hier prima, belangrijk voor ons ook parkeergelegenheid voor de deur dus goed bereikbaar. We hadden aangegeven dat we naar de Ahoy gingen en dus op tijd weer weg wilde. Daar heeft men zich prima aangehouden. We hebben prima gegeten, bediening was goed!
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heb even moeten nadenken of ik nog wel een recensie wilde achterlaten. Begin met het voorgerecht pompoensoep erg waterig kregen de indruk dat er veel water bij was gegaan weinig smaak jammer, toen kwam het hoofdgerecht de tartaar was volgens mij een goedkoop soirt gehakt niet verfijnd van smaak elders gegeten was heerlijk liever een kleiner portie dan dit. Helaas alles bij elkaar niet lekker gegeten. Terwijl wij nu een paar keer waren lunchen en dat was heerlijk. Dat is wel voor herhaling vatbaar maar het diner ‘s-avonds slaan wij over
Yacov B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Vriendelijk personnel. Zalm uitsmijter was heel lekker.
De locatie zelf is goed bereikbaar, vrij parkeren en mooie uitzicht over het water.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Dit was top, hier kun je gemakkelijk zakenrelaties naartoe nemen via de watertaxi en ze hebben een top avond. Hartelijk dank en tot de volgende keer.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Eten regelmatig in het Zalmhuis. Vriendelijke bediening met goede service. Nu waren we er vanwege de nieuwe kaart met mooie gerechten. Wij hadden gekozen als voorgerecht de Eendenham en de Short Rib als hoofdgerecht. Beiden heerlijk en vooral de Short Rib super zacht vlees. Een aanrader en komen zeker terug om de rest te proeven.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prachtige entourage, nette, vlotte bediening met een goede babbel. Frietjes waren erg zout. Hoofdgerecht van 1 persoon was per ongeluk 'vergeten'.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fijne ambiance en goed gegeten!
miesjvg .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Dineer en lunch hier een paar keer per jaar met een neef om gezellig een beetje bij te praten. Wij hebben ook wel eens een andere locatie geprobeerd, maar inmiddels is het Zalmhuis onze vaste stek geworden. Dat zegt genoeg, denk ik. Wij bevelen het aan.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Namens het hele team Holland Tunnel van BAAK Blankenburgverbinding, kan ik aangeven dat zeer genoten hebben van de avond.
Hartelijk dank en mss tot gauw
K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Kuipmenu is een aanrader voor iedereen die naar Feyenoord wil.
Snel klaar. Lekker eten en goede service!
perfect met de watertaxi