Over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Het Zalmhuis ligt aan de voet van de Van Brienenoordbrug, aan de Nieuwe Maas in Rotterdam. Een royale, stijlvolle art nouveau brasserie op een historische plek met een groot, uniek terras en uitzicht over het water.De sfeer is het beste te typeren als no-nonsense Frans.

De Brasserie is dagelijks geopend voor lunch en diner en staat bekend als een favoriete plek voor grotere gezelschappen. Goed bereikbaar met de auto, dicht langs de snelweg, volop parkeerruimte en ideaal voor een zakelijke afspraak aan de rand van de stad.

Het Zalmhuis is zeker geen visrestaurant maar biedt een zeer uiteenlopende menukaart met brasserie-klassiekers, van uitsmijter tot crème brûlée en van garnalenkroket tot tournedos. De wijnkaart bestaat uit toegankelijke en kwalitatief hoogstaande wijnen. Alles vers, puur en eerlijk voor een betaalbare prijs!

Ook de vijf prachtige zalen maken het Zalmhuis zeer geschikt voor speciale gelegenheden, in het bijzonder voor huwelijken, besloten lunches en diners, recepties, feesten of zakelijke bijeenkomsten.

Het Zalmhuis is genieten aan de Maas!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Zalmhuis

• Kom je met de auto?
    Gebruik voor routebeschrijving en TomTom altijd Schaardijk 434 te Rotterdam.
  • : Gratis parkeren op eigen terrein & parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Yacov B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Vriendelijk personnel. Zalm uitsmijter was heel lekker.
De locatie zelf is goed bereikbaar, vrij parkeren en mooie uitzicht over het water.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Dit was top, hier kun je gemakkelijk zakenrelaties naartoe nemen via de watertaxi en ze hebben een top avond. Hartelijk dank en tot de volgende keer.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Eten regelmatig in het Zalmhuis. Vriendelijke bediening met goede service. Nu waren we er vanwege de nieuwe kaart met mooie gerechten. Wij hadden gekozen als voorgerecht de Eendenham en de Short Rib als hoofdgerecht. Beiden heerlijk en vooral de Short Rib super zacht vlees. Een aanrader en komen zeker terug om de rest te proeven.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prachtige entourage, nette, vlotte bediening met een goede babbel. Frietjes waren erg zout. Hoofdgerecht van 1 persoon was per ongeluk 'vergeten'.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fijne ambiance en goed gegeten!
miesjvg .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Dineer en lunch hier een paar keer per jaar met een neef om gezellig een beetje bij te praten. Wij hebben ook wel eens een andere locatie geprobeerd, maar inmiddels is het Zalmhuis onze vaste stek geworden. Dat zegt genoeg, denk ik. Wij bevelen het aan.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Namens het hele team Holland Tunnel van BAAK Blankenburgverbinding, kan ik aangeven dat zeer genoten hebben van de avond.
Hartelijk dank en mss tot gauw
K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Kuipmenu is een aanrader voor iedereen die naar Feyenoord wil.
Snel klaar. Lekker eten en goede service!
perfect met de watertaxi
P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prachtig gelegen locatie aan de Maas, ook van binnen de stijl van vroeger sfeervol gehandhaafd, zonder in te boeten op comfort en sfeer. Prijs kwaliteit verhouding heel redelijk. En goede parkeer gelegenheid.
Len H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heel vriendelijk ontvangen. Iemand uit ons gezelschap was jarig en die werd direct gefeliciteerd! Heel attent.
Toen de rekening kwam hoefden wij voor onze jarige gast alleen maar de drankjes te betalen.
Wat een leuke verrassing.
Meerdere malen werd ons gevraagd of alles naar wens was. Geen haastig gedrag maar gewoon lekker easy.
Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We hadden gebruik gemaakt van het 3-gangen menu en alle gerechten waren erg lekker. We hadden een portie friet bij besteld en deze was echt heerlijk zelf gemaakt. Ook de wijn was erg lekker! Het personeel was ook erg vriendelijk ondanks de drukte.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
correcte, informele bediening die de sfeer van het gezelschap goed aanvoelt. Goede kennis van de kaart, voor suggesties, rekening houdend met allergieën
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Leuke plek op het terras in de avondzon. Goed toeven dus. Gekozen voor menuutje, dat gekozen kan worden vanaf een aparte menukaart. Mooi, zodat iedereen naar eigen smaak zijn menu kan samenstellen. De keuze voor de steak was prima: goed van smaak en op de juiste wijze bereid. Vriendelijke bediening.
S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
heerlijk gegeten en genoten van de uitzicht.
Eten was goed op temperatuur.
Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht is precies goed
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
dankzij het prachtige weer in deze tijd van het jaar hebben we heel gezellig op het terras kunnen genieten van een lekkere lunch met bijbehorend drankje!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Personeel laat zich teweinig zien. Duurt te lang voor dat je contact krijgt. Deel van de gerechten super goed andere gerechten mager. Met name de schelvis en aardappelgratin waren uitgedroogd. Vissoep was prima. Chocoladesaus van de dameblanche was koud en leek uit een flesje te komen.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
De kwaliteit van het eten was zeer slecht en kennelijk gemaakt door een kok die het vak nog niet beheerst.
Wij zijn ervaren restaurant bezoekers in binnen en buitenland ,maar zo'n rommeltje hebben we nog nooit voorgezet gekregen.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De bouillon was erg zout. De tonijnsteak was niet medium gebakken en viel uit elkaar. Bediening was vriendelijk maar wachttijd was tussen de diverse gerechten te lang.
E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ik was er met mijn Australische familie en kinderen klein -achter klein kinderen.onze Aussies en wij hebben genoten van het diner en de gehele verzorging.Wij (010) waren al meer bij U wezen eten, dus de keuze was snel gemaakt. Er komt vast nog een volgende keer.Tot ziens
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Wat een super bediening
lekker eten en drinken
mooie omgeving
er werd veel aandacht aan mijn verjaardag gegeven
echt top