Over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Het Zalmhuis ligt aan de voet van de Van Brienenoordbrug, aan de Nieuwe Maas in Rotterdam. Een royale, stijlvolle art nouveau brasserie op een historische plek met een groot, uniek terras en uitzicht over het water.De sfeer is het beste te typeren als no-nonsense Frans.

De Brasserie is dagelijks geopend voor lunch en diner en staat bekend als een favoriete plek voor grotere gezelschappen. Goed bereikbaar met de auto, dicht langs de snelweg, volop parkeerruimte en ideaal voor een zakelijke afspraak aan de rand van de stad.

Het Zalmhuis is zeker geen visrestaurant maar biedt een zeer uiteenlopende menukaart met brasserie-klassiekers, van uitsmijter tot crème brûlée en van garnalenkroket tot tournedos. De wijnkaart bestaat uit toegankelijke en kwalitatief hoogstaande wijnen. Alles vers, puur en eerlijk voor een betaalbare prijs!

Ook de vijf prachtige zalen maken het Zalmhuis zeer geschikt voor speciale gelegenheden, in het bijzonder voor huwelijken, besloten lunches en diners, recepties, feesten of zakelijke bijeenkomsten.

Het Zalmhuis is genieten aan de Maas!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Zalmhuis

• Kom je met de auto?
    Gebruik voor routebeschrijving en TomTom altijd Schaardijk 434 te Rotterdam.
  • : Gratis parkeren op eigen terrein & parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zalmhuis

J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Leuke plek op het terras in de avondzon. Goed toeven dus. Gekozen voor menuutje, dat gekozen kan worden vanaf een aparte menukaart. Mooi, zodat iedereen naar eigen smaak zijn menu kan samenstellen. De keuze voor de steak was prima: goed van smaak en op de juiste wijze bereid. Vriendelijke bediening.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
De kwaliteit van het eten was zeer slecht en kennelijk gemaakt door een kok die het vak nog niet beheerst.
Wij zijn ervaren restaurant bezoekers in binnen en buitenland ,maar zo'n rommeltje hebben we nog nooit voorgezet gekregen.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De bouillon was erg zout. De tonijnsteak was niet medium gebakken en viel uit elkaar. Bediening was vriendelijk maar wachttijd was tussen de diverse gerechten te lang.
E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ik was er met mijn Australische familie en kinderen klein -achter klein kinderen.onze Aussies en wij hebben genoten van het diner en de gehele verzorging.Wij (010) waren al meer bij U wezen eten, dus de keuze was snel gemaakt. Er komt vast nog een volgende keer.Tot ziens
D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Wat een super bediening
lekker eten en drinken
mooie omgeving
er werd veel aandacht aan mijn verjaardag gegeven
echt top
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Genoten met vrienden van het uitzicht, de sfeer oftewel geweldige ambiance! Punt van rust in een hectische wereld. Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
+/- 2x per jaar ga ik met zakenrelaties een wedstijds van Feijenoord kijken en vooraf hapje eten bij Zalmhuis. Zoals iedere keer dik tevreden. Na afloop van de wedstrijd nog een nabeschouwing met een biertje en een bitterbal. Helemaal Goed!
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Geweldige locatie, mooie menukaart met voor elk wat wils, gezellige bediening. Alles voor een ontspannen avondje uit. Wij hebben genoten, waarvoor dank.
P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Mooie locatie en prima ingerichte ruimte.
Heerlijke gerechten en prettig personeel
Voldoende eigen parkeergelegenheid op een mooie locatie aan de Maas.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijke gerechten, hoeveelheid ruim voldoende, prachtig uitzicht, uiterst behulpzame en vriendelijke bediening. Fijne plek om te genieten van een eerlijke, heerlijke maaltijd.
C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Voor onze feestelijke familiebijeenkomst met 35 personen bleek het Zalmhuis de perfecte ambiance. Van te voren heldere afstemming gehad over onze wensen. De gelegenheid zelf is makkelijk bereikbaar en fraai gelegen aan de Maas; is ook ruim en sfeervol. Heerlijk getafeld met een vriendelijke en efficiente bediening. Geslaagde avond.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Restaurant wint aan service in de bediening. Attenter en vriendelijker. Compliment, want hieraan schortte het wel in het verleden. Hoop niet dat het een positief incident was, maar dit nu standaard is geworden. Gerechten zijn goed verzorgd en smakelijk.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het eten was heerlijk, het uitzicht geweldig en de bediening was fantastisch! Ik kan het iedereen aanraden om hier te gaan eten. Ik kom zeker nog eens terug!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Etentje met vriendinnen. Ontvangst was zeer vriendelijk, sfeer van en in het restaurant heel gezellig, kwaliteit van de bestelde gerechten prima en personeel vriendelijk, behulpzaam, ter zake kundig en gezellig informeel, zonder over de schreef te gaan We hadden een top avond!
S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Naar aanleiding van ons jubileum een etentje gegeven met de familie. Gastvrij ontvangst met een welkomstdrankje. Super vriendelijk personeel en een goede service.
Prima eten, zeer smaakvol.
De locatie aan de Maas nabij de Brienenoordbrug is perfect.
Kortom een zeer geslaagd feest.
Tip, mocht je gaan reserveren ga dan vooraf langs om informatie te halen mbt jouw wensen.
Zalmhuis bedankt voor de service en geslaagd jubileum.
We komen zeker terug.
M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Nette en vlotte service bij binnenkomst.
Goed gegeten met op advies van de gastvrouw een heerlijke wijn, prettige bediening die leuk met ons meedacht over de keuzes.
Entourage kan iets moderner.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goed eten en een vriendelijke ober. Korte wachttijd. Diner en friet werden echter wel apart bezorgd. Dat was jammer. Het hoofdgerecht was al bijna op toen de friet arriveerde.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heb er heerlijk gegeten. We zijn leuk ontvangen en de bediening was goed, gezellig en correct. Qua inrichting vind ik het een mooie inrichting, wat heel erg goed past bij het pand. Het heeft iets speciaals.
P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijke mosselen gegeten met een lekkere fles witte wijn en dat samen maar voor net geen 30 euro. Zeker voor herhaling vatbaar. Prettig personeel.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Was een leuke sfeer, jugendstil aankleding en veel net geklede mensen wat alles een chique tintje geeft!
We kregen gratis champagne omdat er iemand jarig was:) 1 klein minpuntje; champagne kwam voor ons als verassing, heel leuk maar er was al een order eerder doorgegeven met alcohol, als we dit geweten hadden hadden we liever wat fris genomen ivm auto rijden:)