Over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Het Zalmhuis ligt aan de voet van de Van Brienenoordbrug, aan de Nieuwe Maas in Rotterdam. Een royale, stijlvolle art nouveau brasserie op een historische plek met een groot, uniek terras en uitzicht over het water.De sfeer is het beste te typeren als no-nonsense Frans.

De Brasserie is dagelijks geopend voor lunch en diner en staat bekend als een favoriete plek voor grotere gezelschappen. Goed bereikbaar met de auto, dicht langs de snelweg, volop parkeerruimte en ideaal voor een zakelijke afspraak aan de rand van de stad.

Het Zalmhuis is zeker geen visrestaurant maar biedt een zeer uiteenlopende menukaart met brasserie-klassiekers, van uitsmijter tot crème brûlée en van garnalenkroket tot tournedos. De wijnkaart bestaat uit toegankelijke en kwalitatief hoogstaande wijnen. Alles vers, puur en eerlijk voor een betaalbare prijs!

Ook de vijf prachtige zalen maken het Zalmhuis zeer geschikt voor speciale gelegenheden, in het bijzonder voor huwelijken, besloten lunches en diners, recepties, feesten of zakelijke bijeenkomsten.

Het Zalmhuis is genieten aan de Maas!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Zalmhuis

• Kom je met de auto?
    Gebruik voor routebeschrijving en TomTom altijd Schaardijk 434 te Rotterdam.
  • : Gratis parkeren op eigen terrein & parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Zalmhuis

Cedric H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Roeland W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ik heb het hoofdgerecht tot 2 maal toe terug moeten sturen omdat het niet goed en conform mijn wens was klaargemaakt. Hier werd uiteindelijk wel goed op gereageerd, maar dat ging niet vanzelf. Bediening vroeg bij de tweede keer opdienen niet of het nu naar wens was. Kreeg een beetje het gevoel dat ze mij een zeikerd vonden. De rest van het gezelschap was al klaar met eten voordat ik kon beginnen.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij waren hier toevallig op Vaderdag beland en hebben voor de Vaderspecial gekozen; een heerlijk entrecote met knapperige frietjes en sla. De wijn was ook prima. Bediening was attend en vriendelijk. Ondanks dat het Vaderdag was, was het redelijk rustig in het restaurant. Het pand en de locatie is schitterend, de inrichting van de eetzaal daar in tegen wat simpel. Het terras krijgt binnenkort een nieuwe overkapping waardoor je langer en met wat frisser weer nog comfortabel buiten kan zitten!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vaderdagmenu, werkelijk fantastisch, entrecote was botermals en patatjes lekker krokant bruin. Kon niet beter en de overige gerechten zagen er zeer verzorgd uit. Wij hebben genoten. Het Zalmhuis is al een bezoekje waard, al is het maar voor de entourage en bouwstijl. Wij komen zeker nog een keer terug.
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
gezellig druk in het restaurant, prettige sfeer.

prima keuze van gerechten en van goede kwaliteit.
wij komen zeker terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We hebben met 4 personen geluncht. De gerechten waren redelijk maar niet verrassend. Bijgeserveerde friet viel op door slapheid. Van twee mensen aan de tafel was de vork vies (etensresten tussen de 'tanden'), op aangeven is deze direct vervangen.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Tevreden, na een heerlijke 3 gangen maaltijd; goed advies van de bediening en de bediening was trouwens zeer beleefd, maar teven heel aardig en humorvol! Kom gaarne weer terug....
W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
heerlijk gegeten. Eten van goede kwaliteit. Uiterst vriendelijke en prettige bediening. Hele fijne sfeer op mooie locatie aan de voet van de brienenoordbrug.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
HEEL MOOI GEBOUW
De bediening is vriendelijk maar daar er geen leiding is rommelig. Een drankje bestellen kost geduld.
Het eten is zeer matig, jammer op zo'n mooie locatie
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het is en blijft een prima lunchplek, maar ontvangst en service kan echt wel wat beter.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Het personeel is echt al Jaren van top niveau. Heerlijk! De kwaliteit van het eten is constant en goed. De variatie op de kaart is prima.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Keurige ontvangst en vriendelijke bediening. Het zalmhuis staat op een prachtige locative en is stijlvol ingericht. De gerechten zijn goed, maar niet uitzonderlijk.
Y.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
High tea met 6 personen gedaan. Soms moesten we wat wachten en meerdere malen vragen om het volgende tussen gerecht.
Het voedsel was goed, de locatie op het terras is leuk.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten smaakte ins lekker maar het was erg rommelig. We werden langzaam geholpen, moesten lang wachten op ons drinken, de gerechten van het driegangen menu worden anders geserveerd dan de gerechten op de normale kaart. Ons voorgerecht miste een ingrediënt, bij andere tafels werden verkeerde gerechten geserveerd serveerd er zat bijvoorbeeld een scheur in een glas. Ondanks dat wij het driegangen menu hadden gekozen werden onze desserts extra aangeslagen.
Daarentegen wel vriendelijk personeel.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Opnieuw gegeten en gedronken, maar nu dineren op het terras in de avondzon. Gekozen voor de aspergemenus. Opnieuw smakelijk gegeten. Redelijke prijzen, alhoewel de wijnen (te) hoog geprijsd zijn.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Mooie tafel op verhoging in het midden van het restaurant met mooi uitzicht op de IJssel. Aan de hand van de (een beetje beperkte) lunchkaart gekozen voor salades en 12-uurtjes. Goede kwaliteit. Prettige bediening en redelijke prijzen.
rbongers B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Lekker gegeten , prima verzorgd .
Klein minpuntje was , dat ondanks er genoeg ruimte was , er door het bedienend personeel zo vaak tegen mijn stoel werd aangelopen tijdens het passeren .
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijke lunch genoten. Prettige bediening. Blijft altijd een mooie locatie om terug te komen met ruime parkeergelegenheid.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Goed restaurant, gezellig en warm en fantastisch mooie ligging.
Eten was voortreffelijk en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam en ze weten wat ze moeten aanbevelen!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De afrekening verliep niet vlekkeloos, in de eerste instantie klopte de rekening niet door een communicatie storing, maar primia opgelost door leidinggevende en voor de trubbels nog 10 procent korting gekregen
Voor de rest prima