Brasserie Woodz

Langepad 9 3062 CJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Woodz

Natuurlijk van buiten en van binnen

Heb je behoefte aan de schoonheid van de natuur, maar kun je niet lang zonder de dynamiek van Rotterdam? Ga dan naar Brasserie Woodz. Met uitzicht op de Kralingse Plas ademt deze brasserie een natuurlijke stijl. Het pand lijkt er volledig thuis te horen. Eenmaal binnen is het net alsof je nog buiten bent. Het interieur is werkelijk fascinerend en leent zich uitstekend voor informele en formele bezoeken. De kaart voor lunch, diner en wijn laat niets te wensen over.

Meer informatie over restaurant Brasserie Woodz

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

6,7
Kan beter
M. D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Alles was naar wens bij brasserie Woodz gezien service, eten en drinken maar we hadden niet het idee dat mijn reservering was overgekomen met geen idee of dat een faillure van Iens betrof of van Woodz.
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De tapasplankjes waren heerlijk zowel het vlees , de vis en de vegatarische variant. Bediening was heel behulpzaam. Uitzicht prachtig.
mike .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten is lekker, echter de bediening, waardeloos. Chaos, geen oogcontact, alles loopt door elkaar, desinteresse , alleen maar bezig met het computertje , bedrijfsleider achter de toog zonder enige vorm van stuuring zwemt het personeel doelloos rond.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Pareltje aan de Kralingse Plas. Prima eten en beste wijnen.
mariellebrouwer M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Akoestiek is ronduit slecht, eten is goed. Het personeel kan wat meer open/hartelijk zijn. De tapasplanken vonden we vernieuwend.
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een heerlijke plek om te zitten, vooral buiten onder afdak met terrasverwarming. En lekkere luie stoelen met kussens. Nadeel is de bediening, de ene mag alleen opnemen, de andere alleen serveren, allemaal door elkaar. Ook het afruimen van de tafels gebeurd niet tijdig. Tafels worden niet schoongemaakt. En vooral het toilet Is een doorn in het oog. Slecht 1 dames en herentoilet veel te weinig. En ook nog erg vies. Jammer. Eten is prima, terras ook. Maar een klant wil meer!
Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellige zaak aan de plas. Ik kom er graag. Alleen het personeel mag echt wat actiever zijn. Ze letten niet op of er nieuwe mensen op het terras zitten. Je moet ze zelf benaderen om iets te bestellen. Ze kijken totaal niet om hun hun heen.
Sandie H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Ik ben er niet kapot van.
De bediening was slordig, het eten van mijn vriendin werd zonder vragen bij mij gezet en andersom. Vooraf tonijn op een stokje gegeten. De tonijn was lekker, maar zonder (groente)garnituur was dat het ook.
Hoofdgerecht was slibtong, helaas was deze gepaneerd. Zonde, dat heeft het visje niet nodig.
2 keer vragen om een glas wijn is jammer.
Oh ja, en de stoelen zijn niet echt comfortabel ( binnen).

Aan het einde van de avond onze feedback gegeven, maar daar had de dame die de leiding leek te hebben geen boodschap aan. Die deed net alsof ze het niet hoorde.
Kortom, voor mij hoeft het niet meer.
M K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Mooie locatie, groot terras, maar veel te weinig personeel , 30 minuten wachten op een kopje thee is te lang. Vissalade besteld, volgens de kaart met zalm, garnaal en forelfilet, maar de forelfilet ontbrak. De bediening wist niet dat dat er volgens de kaart bij moest zitten, zou het navragen maar we wachten nog op een reactie. Erg onprofessioneel, net als het te snel in willen dekken en dan bv vork en theelepeltje laten vallen. Jammer. Er zijn betere locaties aan de Plas!
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Leuk ingerichte zaak, gezellige sfeer, vriendelijke en behulpvaardige bediening, heerlijk eten en mooi terras met fantastisch uitzicht op de Kralingse Plas!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke tapas gegeten in brasserie Woodz! Gezellig en knus ingericht en zeer vriendelijk personeel!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
gezellige zaak .alleen was de reservering via IENS niet doorgekomen .
dus dat is een aandachtspuntje .
Annika L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Drie keer bij Woodz geweest sinds ze open zijn, drie keer dezelfde ervaring. Het eten is prima, maar Woodz lijkt niet te willen investeren in goed en voldoende personeel, waardoor het enorm lang duurt voordat je geholpen wordt en je eten krijgt. Erg jammer, want de plek is natuurlijk prachtig en voorheen kwamen we hier graag....
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Maandagavond met twee personen. Heel rustig. Juffrouw van de bediening is heel aardig, vriendekijk en leuk.
Lekkere gebak zonder suiker! Aanrader.
Mgveenstra .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De locatie en inrichting is prachtig, maar wat jammer dat de verwachtingen met name op het gebied van service niet waargemaakt worden! Het eten is prima, maar de bediening is echt onvoldoende. Ze doen hun best maar er mist regie en spelen niet in op de wensen van de gasten. Daarnaast zijn zaken niet schoon: plakkerige menukaarten met etensresten, vuil bestek en servies, vieze tafels, volle asbak van vorige gasten etc. Enorm zonde want het is een echt een plek met potentie!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na al een aantal keer wat gedronken te hebben op het terras, hebben wij afgelopen zaterdag hier gegeten. Dit was een bijzondere ervaring, die ik graag met jullie deel. Over het décor kan ik kort zijn. Mooie en gezellige locatie aan de Kralingse plas. Het eten is o.k. Wij waren met zijn zessen en namen mosselen en een aantal tappasgerechten. De mosselen waren dik in orde en een flinke portie. De tappasgerechten waren geen hoogstandjes maar wel gewoon lekker.
Maar dan de bediening. Deze laat echt te wensen over. Er lopen een aantal zeer jonge, overigens wel zeer vriendelijke en welwillende, jongens en meisjes rond die blijkbaar weinig tot geen ervaring hebben. Het overzicht ontbreekt totaal. Ook weinig kennis van zaken. Bijvoorbeeld; mijn vraag over wat voor een wijn ze hadden, werd beantwoord met rood, wit en rosé. Daarnaast zat er totaal geen structuur in de bediening en moesten wij regelmatig zelf om dingen vragen. Uiteindelijk ook of de tafel afgeruimd kon worden. Dit werd wel gedaan maar weer in etappes. Het was druk maar niet afgeladen vol. Dus dat kan het probleem niet geweest zijn. Misschien ontbreekt het de persoon die die avond de leiding had ook aan ervaring? Ik weet het niet maar ik hoop van harte dat dit verbetert. Ik kom snel weer kijken want het blijft een mooie locatie. Succes ermee!
Evlith .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Afgelopen jaar overgenomen door huidige eigenaren, het was altijd al favoriete plek aan de Kralingse plas, maar nu het zo sfeervol verbouwd is, is het nóg aantrekkelijker geworden. Tapas waren lekker, mijn verjaardag daar gezellig gevierd met een borrel met een klein groepje, dat was groot succes. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een leuke tent is met lekkere happen, aardig personeel plus eigenaren! Ga zo door!
Soesjie90 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Leuke inrichting. Best lekker eten ook. Maar de service laat echt te wensen over. We komen binnen, niemand ziet ons staan. We gaan zitten en ze komen in 10 min niet langs. We moeten er zelf heen lopen. Inmiddels zien we een stel die later kwam heel snel bediening krijgen. Dan duurt het weer 10 min voordat we onze twee drankjes krijgen, al stonden ze wel al minutenlang klaar op de bar. Bij het afrekenen zegt de eigenaresse tegen ons dat we vast buiten zaten. Nou dat was niet zo, we zaten bij het raam in het zicht. Ze let dus totaal niet op haar klanten. We kwamen hier wel eens maar nu gaan we hier niet meer heen.
Myrnavv .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk hier buiten gezeten voor de lunch. De geitenkaassalade geserveerd met boerenbrood wad heerlijk. En er is keuze uit verschillende smoothies waren. Het interieur is geweldig en het staat op een prachtige locatie. Bediening was goed en erg vriendelijk. Een aanrader en kom hier zeker nog eens terug voor de tapas.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Met lekker weer een fantastisch terras. Zo dachten wij van te voren en zo bleek het ook te zijn. Jammer genoeg laat deze brasserie wel wat steekjes vallen en kan er een en ander in de werkprocessen verbeterd worden.

We waren hier voor een lunch op een maandagmiddag met een bezetting van nog geen 60% van de tafels. We werden niet naar een tafeltje verwezen, maar konden er zelf ééntje uit kiezen. Niet dat dit erg is, maar je verwacht dat iemand je even komt helpen als je binnenkomt. Vervolgens duurde het zo'n 10 minuten, maar een menukaart kregen we niet. Door deze elders van een lege tafel te graaien verkregen we er alsnog één. Vervolgens duurde het nog zo'n 10 minuten voordat de serveerster langs kwam. Zij nam het eten en drinken op en 10 minuten later hadden we ons eerste en enige drankje. Niets op aan te merken, zowel wijn als frisdrank was prima.
Het eten volgde een kwartier na het drankje. We hadden beiden een vissalade besteld ,welke weliswaar ok was, maar voor € 13,75 wel iets meer van hadden verwacht. Het was niet slecht maar wel het standaard werk (gerookte vis, sla en een sausje; een beetje hobbykok maakt dit thuis met het grootste gemak). De salade was zeker wel groot genoeg om er als lunch mee toe te kunnen.

Tijdens het eten raakten de glazen leeg, maar kwam er niemand een nieuwe bestelling opnemen.
Wij consumenten van een dergelijke horecazaak begrijpen de uitbaters niet heel goed. Zorg voor attente bediening, let op lege glazen en probeer aan ons te verdienen. Wij hadden met een meer accurate bediening absoluut meer geld uitgegeven en als de salade ook iets meer uitgebalanceerd was geweest hadden we deze zaak bij bekenden kunnen aanbevelen.
Met een betere aansturing van het (niet onvriendelijke) personeel kan er zoveel meer uitgehaald worden op een locatie als deze...