Brasserie Woodz

Langepad 9 3062 CJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Woodz

Natuurlijk van buiten en van binnen

Heb je behoefte aan de schoonheid van de natuur, maar kun je niet lang zonder de dynamiek van Rotterdam? Ga dan naar Brasserie Woodz. Met uitzicht op de Kralingse Plas ademt deze brasserie een natuurlijke stijl. Het pand lijkt er volledig thuis te horen. Eenmaal binnen is het net alsof je nog buiten bent. Het interieur is werkelijk fascinerend en leent zich uitstekend voor informele en formele bezoeken. De kaart voor lunch, diner en wijn laat niets te wensen over.

Meer informatie over restaurant Brasserie Woodz

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Woodz

Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Woodz heeft alles in huis om een fantastische tent te zijn. Twee keer nu geweest, waarvan de laatste keer weggegaan aangezien de bediening zo lang op zich laat wachten en we beperkt waren in de tijd. Jammer, want zo druk was het niet.
De eerste keer moesten we vooral lang wachten op lunchgerecht (50-60 min).
catootje99 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Beste kok, kijk even in een kookboek wat Thaise kippensoep is! Dat is in ieder geval niet een klein kommetje bouillon waar 3 champignons, 3 stukjes kip en een stukje drijvend groen. En dat voor 9,50, schandalig. Zonder deze mooie plek aan het water was deze tent al failliet geweest. Personeel is ook al jaren een ramp.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Pompoensoep gegeten samen met mijn dochter. Erg kleine kommetjes en niet lekker en daar betaal je dan €6,95 voor. Ongeveer 4 eetlepels. Prijs/kwaliteit ronduit slecht.
Berdy V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
16-10-2017 heerlijk gegeten van de tapas trio kip.
25-01-2018 niet te eten!!
Het vlees van de Indonesische tapas stonk naar poep.
Niks aan de hand zei de kok en daar konden we het mee doen.
Wat een verschil! Andere kok??
Ik durf niet meer te gaan helaas al is het brood helemaal top.
Happennaardebaas .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ok, lekker najaarszonnetje op een maandag rond lunchtijd, ik snap best dat het wat drukker dan normaal is. Maar dat die najaarszon zou gaan schijnen was ook al een weekje bekend... dat je dan eerst vriendelijk een plekje krijgt toegewezen, een drankje en de menukaart, om vervolgens een half uur alleen gelaten te worden en uiteindelijk zelf moet gaan uitvogelen dat "de keuken het niet aankan" is wel heel teleurstellend. Misschien was er wel een heel goede reden (had de kok zijn vingertopje eraf gesneden of wat dan ook), maar die werd in elk geval niet gegeven. Toen met een lege maag maar op zoek gegaan naar wat anders. Tegen mijn hongerige gasten moest ik bekennen dat ik me wel een beetje schaamde voor mijn stad...

Ben hier een half jaar geleden ook eens geweest en toen was alles wel in orde, maar op drukke momenten zou ik eenieder willen aanbevelen deze tent te mijden.
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gechilled op het verwarmde terras bij Woodz. Een Boschendal sauvignon blanc.De loempia gevuld met heerlijke pekingeend. Krokante let op geen rubberen inktvisringetjes bij de wijn en genieten maar. Daarna een vleesplankje gedeeld. Lamskoteletjes met een yoghurt komkommerdausje. Varkensribbetjes, heerlijke aardappeltjes en oosterse kip. Er was ook een vis of

vegetarische variant. 3x sauvignon blanc en een irish coffee met voor ons speciaal geklopte verse slagroom toe. En maar 35 euro pp afgerekend. Echt een aanrader.
Gusta B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Jammer, vaak in Woodz geweest met vrienden, kennissen of even samen een binnen eten of een terrasje pakken. Meestal samen even wat drinken. Twee biertjes en twee rosé altijd rond de 15 euro kwijt.
Vandaag opnieuw geweest hetzelfde recept twee biertjes en een rose
19 euro betaald. Ik vroeg wat de rede was, ze hadden ons gewoon een duurdere rose gegeven zonder het te vragen. WAAROM?? vroeg ik moet je dat niet vragen? Nee, en zij konden er niets meer aan doen.
Ik voel mij genaaid op zijn Rotterdams gezegd. Jammer laatste keer geweest.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Alles was naar wens bij brasserie Woodz gezien service, eten en drinken maar we hadden niet het idee dat mijn reservering was overgekomen met geen idee of dat een faillure van Iens betrof of van Woodz.
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De tapasplankjes waren heerlijk zowel het vlees , de vis en de vegatarische variant. Bediening was heel behulpzaam. Uitzicht prachtig.
mike .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten is lekker, echter de bediening, waardeloos. Chaos, geen oogcontact, alles loopt door elkaar, desinteresse , alleen maar bezig met het computertje , bedrijfsleider achter de toog zonder enige vorm van stuuring zwemt het personeel doelloos rond.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Pareltje aan de Kralingse Plas. Prima eten en beste wijnen.
mariellebrouwer M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Akoestiek is ronduit slecht, eten is goed. Het personeel kan wat meer open/hartelijk zijn. De tapasplanken vonden we vernieuwend.
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een heerlijke plek om te zitten, vooral buiten onder afdak met terrasverwarming. En lekkere luie stoelen met kussens. Nadeel is de bediening, de ene mag alleen opnemen, de andere alleen serveren, allemaal door elkaar. Ook het afruimen van de tafels gebeurd niet tijdig. Tafels worden niet schoongemaakt. En vooral het toilet Is een doorn in het oog. Slecht 1 dames en herentoilet veel te weinig. En ook nog erg vies. Jammer. Eten is prima, terras ook. Maar een klant wil meer!
Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellige zaak aan de plas. Ik kom er graag. Alleen het personeel mag echt wat actiever zijn. Ze letten niet op of er nieuwe mensen op het terras zitten. Je moet ze zelf benaderen om iets te bestellen. Ze kijken totaal niet om hun hun heen.
Sandie H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Ik ben er niet kapot van.
De bediening was slordig, het eten van mijn vriendin werd zonder vragen bij mij gezet en andersom. Vooraf tonijn op een stokje gegeten. De tonijn was lekker, maar zonder (groente)garnituur was dat het ook.
Hoofdgerecht was slibtong, helaas was deze gepaneerd. Zonde, dat heeft het visje niet nodig.
2 keer vragen om een glas wijn is jammer.
Oh ja, en de stoelen zijn niet echt comfortabel ( binnen).

Aan het einde van de avond onze feedback gegeven, maar daar had de dame die de leiding leek te hebben geen boodschap aan. Die deed net alsof ze het niet hoorde.
Kortom, voor mij hoeft het niet meer.
M K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Mooie locatie, groot terras, maar veel te weinig personeel , 30 minuten wachten op een kopje thee is te lang. Vissalade besteld, volgens de kaart met zalm, garnaal en forelfilet, maar de forelfilet ontbrak. De bediening wist niet dat dat er volgens de kaart bij moest zitten, zou het navragen maar we wachten nog op een reactie. Erg onprofessioneel, net als het te snel in willen dekken en dan bv vork en theelepeltje laten vallen. Jammer. Er zijn betere locaties aan de Plas!
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Leuk ingerichte zaak, gezellige sfeer, vriendelijke en behulpvaardige bediening, heerlijk eten en mooi terras met fantastisch uitzicht op de Kralingse Plas!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke tapas gegeten in brasserie Woodz! Gezellig en knus ingericht en zeer vriendelijk personeel!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
gezellige zaak .alleen was de reservering via IENS niet doorgekomen .
dus dat is een aandachtspuntje .
Annika L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Drie keer bij Woodz geweest sinds ze open zijn, drie keer dezelfde ervaring. Het eten is prima, maar Woodz lijkt niet te willen investeren in goed en voldoende personeel, waardoor het enorm lang duurt voordat je geholpen wordt en je eten krijgt. Erg jammer, want de plek is natuurlijk prachtig en voorheen kwamen we hier graag....