Brasserie Woodz

Langepad 9 3062 CJ Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Woodz

Natuurlijk van buiten en van binnen

Heb je behoefte aan de schoonheid van de natuur, maar kun je niet lang zonder de dynamiek van Rotterdam? Ga dan naar Brasserie Woodz. Met uitzicht op de Kralingse Plas ademt deze brasserie een natuurlijke stijl. Het pand lijkt er volledig thuis te horen. Eenmaal binnen is het net alsof je nog buiten bent. Het interieur is werkelijk fascinerend en leent zich uitstekend voor informele en formele bezoeken. De kaart voor lunch, diner en wijn laat niets te wensen over.

Meer informatie over restaurant Brasserie Woodz

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Annika L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Drie keer bij Woodz geweest sinds ze open zijn, drie keer dezelfde ervaring. Het eten is prima, maar Woodz lijkt niet te willen investeren in goed en voldoende personeel, waardoor het enorm lang duurt voordat je geholpen wordt en je eten krijgt. Erg jammer, want de plek is natuurlijk prachtig en voorheen kwamen we hier graag....
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Maandagavond met twee personen. Heel rustig. Juffrouw van de bediening is heel aardig, vriendekijk en leuk.
Lekkere gebak zonder suiker! Aanrader.
Mgveenstra .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De locatie en inrichting is prachtig, maar wat jammer dat de verwachtingen met name op het gebied van service niet waargemaakt worden! Het eten is prima, maar de bediening is echt onvoldoende. Ze doen hun best maar er mist regie en spelen niet in op de wensen van de gasten. Daarnaast zijn zaken niet schoon: plakkerige menukaarten met etensresten, vuil bestek en servies, vieze tafels, volle asbak van vorige gasten etc. Enorm zonde want het is een echt een plek met potentie!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na al een aantal keer wat gedronken te hebben op het terras, hebben wij afgelopen zaterdag hier gegeten. Dit was een bijzondere ervaring, die ik graag met jullie deel. Over het décor kan ik kort zijn. Mooie en gezellige locatie aan de Kralingse plas. Het eten is o.k. Wij waren met zijn zessen en namen mosselen en een aantal tappasgerechten. De mosselen waren dik in orde en een flinke portie. De tappasgerechten waren geen hoogstandjes maar wel gewoon lekker.
Maar dan de bediening. Deze laat echt te wensen over. Er lopen een aantal zeer jonge, overigens wel zeer vriendelijke en welwillende, jongens en meisjes rond die blijkbaar weinig tot geen ervaring hebben. Het overzicht ontbreekt totaal. Ook weinig kennis van zaken. Bijvoorbeeld; mijn vraag over wat voor een wijn ze hadden, werd beantwoord met rood, wit en rosé. Daarnaast zat er totaal geen structuur in de bediening en moesten wij regelmatig zelf om dingen vragen. Uiteindelijk ook of de tafel afgeruimd kon worden. Dit werd wel gedaan maar weer in etappes. Het was druk maar niet afgeladen vol. Dus dat kan het probleem niet geweest zijn. Misschien ontbreekt het de persoon die die avond de leiding had ook aan ervaring? Ik weet het niet maar ik hoop van harte dat dit verbetert. Ik kom snel weer kijken want het blijft een mooie locatie. Succes ermee!
Evlith .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Afgelopen jaar overgenomen door huidige eigenaren, het was altijd al favoriete plek aan de Kralingse plas, maar nu het zo sfeervol verbouwd is, is het nóg aantrekkelijker geworden. Tapas waren lekker, mijn verjaardag daar gezellig gevierd met een borrel met een klein groepje, dat was groot succes. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een leuke tent is met lekkere happen, aardig personeel plus eigenaren! Ga zo door!
Soesjie90 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Leuke inrichting. Best lekker eten ook. Maar de service laat echt te wensen over. We komen binnen, niemand ziet ons staan. We gaan zitten en ze komen in 10 min niet langs. We moeten er zelf heen lopen. Inmiddels zien we een stel die later kwam heel snel bediening krijgen. Dan duurt het weer 10 min voordat we onze twee drankjes krijgen, al stonden ze wel al minutenlang klaar op de bar. Bij het afrekenen zegt de eigenaresse tegen ons dat we vast buiten zaten. Nou dat was niet zo, we zaten bij het raam in het zicht. Ze let dus totaal niet op haar klanten. We kwamen hier wel eens maar nu gaan we hier niet meer heen.
Myrnavv .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk hier buiten gezeten voor de lunch. De geitenkaassalade geserveerd met boerenbrood wad heerlijk. En er is keuze uit verschillende smoothies waren. Het interieur is geweldig en het staat op een prachtige locatie. Bediening was goed en erg vriendelijk. Een aanrader en kom hier zeker nog eens terug voor de tapas.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Met lekker weer een fantastisch terras. Zo dachten wij van te voren en zo bleek het ook te zijn. Jammer genoeg laat deze brasserie wel wat steekjes vallen en kan er een en ander in de werkprocessen verbeterd worden.

We waren hier voor een lunch op een maandagmiddag met een bezetting van nog geen 60% van de tafels. We werden niet naar een tafeltje verwezen, maar konden er zelf ééntje uit kiezen. Niet dat dit erg is, maar je verwacht dat iemand je even komt helpen als je binnenkomt. Vervolgens duurde het zo'n 10 minuten, maar een menukaart kregen we niet. Door deze elders van een lege tafel te graaien verkregen we er alsnog één. Vervolgens duurde het nog zo'n 10 minuten voordat de serveerster langs kwam. Zij nam het eten en drinken op en 10 minuten later hadden we ons eerste en enige drankje. Niets op aan te merken, zowel wijn als frisdrank was prima.
Het eten volgde een kwartier na het drankje. We hadden beiden een vissalade besteld ,welke weliswaar ok was, maar voor € 13,75 wel iets meer van hadden verwacht. Het was niet slecht maar wel het standaard werk (gerookte vis, sla en een sausje; een beetje hobbykok maakt dit thuis met het grootste gemak). De salade was zeker wel groot genoeg om er als lunch mee toe te kunnen.

Tijdens het eten raakten de glazen leeg, maar kwam er niemand een nieuwe bestelling opnemen.
Wij consumenten van een dergelijke horecazaak begrijpen de uitbaters niet heel goed. Zorg voor attente bediening, let op lege glazen en probeer aan ons te verdienen. Wij hadden met een meer accurate bediening absoluut meer geld uitgegeven en als de salade ook iets meer uitgebalanceerd was geweest hadden we deze zaak bij bekenden kunnen aanbevelen.
Met een betere aansturing van het (niet onvriendelijke) personeel kan er zoveel meer uitgehaald worden op een locatie als deze...

Niekeatiens .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ziet er erg leuk uit. Eten was best in orde, maar de service was echt dramatisch slecht! Allereerst duurde het allemaal ontzettend lang! Zelfs een eerste drankje heeft al een half uur tijd in beslag genomen om op tafel te komen, en dat voor een paar flesjes water. Personeel keek allemaal verschrikkelijk chagrijnig. Bestelling was fout en werd slecht hersteld. Het viel op dat tafels niet werden afgeruimd. Alle vuile vaat bleef gewoon op tafels staan. Qua service echt een aanfluiting. Op der manier niet de moeite waard om terug te komen.
Lee V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prachtig plekje aan de Kralingse plas, waar je met of zonder hond welkom bent.
Shared dining Tapas, sommige tapas waren goed oa de Kabeljauw citrus mini burger met een zwart inktvis gekleurd broodje, zeer smakelijk, en de sardientjes.
Wat een misser was, waren de Gamba's...te ver door dus taai, en de saus was waterig.
Leuke vlotte bediening.
Het is een leuk adres om op een zwoele zomeravond hier te vertoeven.
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wij hebben het verjaardagsdiner van mijn moeder hier gevierd. Prima 3-gangen keuzemenu, gezellige inrichting en attente bediening. Een aanrader!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lekker gegeten. Nieuwe kaart waar prima tappas gerechten op staan. Vooral het dessert was heerlijk. Lijkt me heel relaxed hier ook eens op een zomeravond op het terras te eten.
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Leuk buurtrestaurantje op loopafstand voor als we een keer niet willen koken. Mooie locatie bij de plas, no nonsense bediening. De saté is onovertroffen, lekker mals veel smaak en lekker pittig. We komen hier graag!
AngeleD .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gekozen voor deze brasserie op basis van de beoordeling op Iens, een 8,8. Dit hebben ze dus beslist niet kunnen waarmaken.
Als voorgerecht de gegratineerde mosselen; deze waren lekker, maar er zat wel te veel vocht in het gerecht.
Als hoofdgerecht hadden we het maishaantje en eend, rood. Het haantje was aan de zure kant en het stukje eend was klein en 'well done'.
We wilden als dessert het kaasplankje, maar bij navraag bleek de kaas in de koelkast te staan, wat alle smaak wegneemt. Gelukkig van te voren gevraagd, want de prijs was wel stevig voor dit dessert.
Het personeel was vriendelijk, maar wist niet veel.

De verwachting door Iens met een 8,8 heeft Woodz niet waar kunnen maken.
Daniela V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gezellig met mijn man een hapje eten bij Woodz in het Kralingse bos. Jammer dat ze, zonder overleg, een Cava serveren ipv de bestelde Prosecco. Dat de oesters op de kaart niet 'geleverd ' zijn (of niet besteld). Dat een kalfsrack een simpel karbonaadje blijkt te zijn (doorbakken en niet rare, zoals besteld). Het gratis kopje koffie een schamele troost is.. Die wij niet aannemen.. Jammer!!

Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een leuke brasserie met goed eten. Heerlijke bospaddenstoelen soep. Als hoofdgerecht had ik de coqulette. Zeer smakelijk en origineel gerecht. De inrichting is leuk alleen de verlichting is te verbeteren, door een felle spot valt bij de een zijn schaduw over zijn eten terwijl de andere verblind wordt. Woodz is zeker de moeite waard om langs te gaan.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Tijdens daagje shoppen in Rotterdam aangeschoven voor de lunch in deze nieuwe trendy zaak. Wat een perfecte locatie aan de Kralingse plas! Zelfs op deze grijze dag was het uitzicht geweldig.
Geweldig is ook de service en vriendelijkheid van het personeel EN het gezelige interieur. Het buitenterras zal vanaf het voorjaar een aanwinst zijn.
De kaart is overzichtelijk en maakt ons nieuwsgierig.
Wij kozen voor de Bospaddenstoelensoep: echt boordevol paddestoelen, lekker met stukjes prei en niet te zout. Heerlijk knapperig boerenbrood erbij. Op ons verzoek werd er keurig wat roomboter bij geserveerd.
Verder kozen wij de broodplank met 2 echte Rotterdamse kroketten. Ook deze werden geserveerd met dat lekkere boerenbrood en pittige mosterd.
Werkelijk zalig en op deze koude dag echt comfertfood.
Wij kunnen maar 1 ding zeggen: Woodz is een aanwinst voor Rotterdam, wij komen zeker snel terug.
Ook om de avondkaart te proberen.

Peter C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Erg lekker gegeten bij de nieuwe aanwinst aan de Kralingse Plas, brasserie Woodz. Mooi restaurant met zorg ingericht en vriendelijk personeel. Eerst een aperitief gedaan op de heerlijke en comfortabele fauteuil. Echt een aanrader! Wij gaan er zeker vaker naar toe.
ChantalGroos .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Super gezellige en sfeervolle brasserie! Erg mooi opgeknapt en fijne huiselijke sfeer op een mooie locatie aan de Kralingse Plas. De bediening was vriendelijk en we hebben hier heerlijk geluncht. Een echte aanrader!
RODNEY26 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Na een wandeling met onze kleine meid rondom de Kralingse plas neergestreken bij Woodz. Bij binnenkomst een prachtig tafeltje met uitzicht over de plas bemachtigd en neergeploft op 1 van de lekkere lounge stoelen. De bestelling werd opgenomen door het keurig uitziende en vooral belangrijk vriendelijk personeel en niet veel later konden wij genieten van een heerlijke lunch! Na de lunch nog een lekker kopje koffie gedronken en onze weg rond de Kralingse plas hervat.

Persoonlijk vind ik deze brasserie een aanrader, zowel voor een informeel als formeel bezoek en zal ik zeker vaker met zakenrelaties langskomen om mij te laten verrassen door de kaart!