Brasserie Woods

6,8
6,4
Castle_John .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De brasserie ziet er gemoedelijk uit. Mooi gelegen aan de rand van het bos. Kunnen mooi op het terras plaatsnemen. Afgesloten speeltuintje is een plus. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. We zien ook bij andere tafels dat men heel flexibel is om het de klant naar de zin te maken. We krijgen het gevoel welkom te zijn. De kaart is niet uitgebreid, maar voldoende keuze. De biefstuk is prima, tiramisu orgineel opgediend. Zeker een adres om vaker te komen!
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We waren met ongeveer 35 mensen om een verjaardag te vieren en we kozen Woods omdat er een speeltuin was voor de kinderen. Het begon met bediening op terras. Vriendelijke mensen, dat wel! Maar Er werd regelmatig een drankje besteld wat niet geleverd werd! Binnen was het eerste wat opviel dat de tafels ongezellig stonden opgesteld. Het voorgerecht was te simpel (carpaccio van zalm of rund) niet op smaak gebracht, en het hoofdgerecht was slecht. Vooral de slibtong was mager en klein, en er zat geen smaak aan. De tagliatelle was ook slecht van smaak. Boeuf bourguinone was ook niet goed van smaak! De rumphsteak was goed. Maar er werd niet gevraagd of het medium of doorbakken moest zijn! Het nagerecht Tiramisu leek nergens op. Een paar lange vingers naast elkaar met iets van saus erover. Ik had vers fruit als nagerecht maar kreeg er ongevraagd een dot slagroom overheen. De tompoes was ook niet lekker! De bediening was ook nog eens erg rommelig. Al met al hadden we voor veel geld helaas niet lekker gegeten. Erg teleurstellend! Absoluut geen aanrader! En nog een tip voor personeel, handiger om kinderen gelijk het hoofdgerecht te geven als voor volwassenen het voorgerecht gebracht wordt. Kinderen moeten anders te lang wachten!
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wij vonden het zwaar tegenvallen. Uiensoep met sneetje stokbrood met gesmolten kaas en spekjes besteld. Mijn partner wit/bruin brood met hamburger. Dit bleek later een kindermenu te zijn, oké dat kan. Maar waarom dan 2 droge boterhammen, géén boter erbij, een dun plakje appel en sinaasappel (??) en géén mayonaise, ketchup en ui? Mijn uiensoep was goed van smaak, maar de spekjes niet te traceren; 2 mini-mini-mini stukjes spek van katenspek; afmeting nog geen 0,5 mm "dik" en 0,5 cm breed en 1 cm lang, en dit is echt niet overdreven! Jammer dat ik geen vergrootglas bij me had en er geen foto van gemaakt heb. Er werd door de bediening en bij het afrekenen ook niet gevraagd of alles naar wens was. Ik heb kenbaar gemaakt dat er nauwelijks iets van spek te bekennen was en er werd gezegd: ", dat is anders nooit hoor!" Daarmee was het gesprek afgedaan. Jammer want het is zo'n mooie locatie. Eén ding is zeker, wij komen hier nooit meer terug!
N-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vroeger kwamen wij hier vaak, toen het nog een andere naam had. De omgeving is prachtig, zo aan het bos. Het restaurant is vernieuwd, maar heeft nu een kille uitstraling. Het eten en het personeel is voldoende, maar niet speciaal. Ideaal voor een kop koffie naar een wandeling.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Het restaurant ligt in een mooi bosgebied. Aan de achterkant van het restaurant is een prima omheinde kinderspeelplaats. Binnen het restaurant is het gezellig ingericht. De bospaddenstoelensoep smaakte goed. Het broodje met mozzarella viel wat tegen. De redelijk dikke plakken smaakloze mozzarella werden onvoldoende gecompenseerd door de andere ingrediënten. Het pizzabroodje van mijn vrouw wat niet voldoende verhit. Het glas bestelde melk was niet helemaal vol geschonken. Toen het theeglas met verse munt ook niet vol zat heb ik er wat van gezegd. Dit soort kleine zaken die nergens voor nodig zijn, zouden niet voor mogen komen in een goed restaurant.
Relvy .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Zoals andere recensies al aangaven was dit vroeger restaurant het Brabants Bontje. Het complete interieur is vernieuwd en een behoorlijk stuk strakker en moderner dan voorheen. Maar wel erg gezellig, vooral bij de open haard.

Ik las in de andere recensies dat de service erg slecht is. Misschien dat het personeel zich dat heeft aangetrokken, want ik heb dat totaal niet zo ervaren. Ze kwamen meerdere keren vragen of alles naar wens is en waren erg vriendelijk. De zeer slechte cijfers voor de service zijn wat mij betreft absoluut niet (meer) van toepassing.

We bestelden een schnitzel en kregen er één die nauwelijks op het bord paste. Dat is absoluut aan mij besteed want ik houd wel van een stukje vlees. Hij smaakte heerlijk, met een pepersausje erover. Er werd friet in een puntzak bij geserveerd en wat salade. Geen hoogstaand culinairstuk, maar gewoon prima.
Ui-ter-Aard .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Sinds de overname/naamswijziging voor het eerst gegeten bij Woods.
Uiteraard is de lokatie subliem, het eten wat de keuken uitkomt goed tot uitstekend .
Echter de bediening , oei oei oei..
Een verkeerd opgenomen voorgerecht zal ik niet veroordelen , foutjes maken we allemaal.
Maar dan de samenstelling van een ( in mijn ogen) uitgeblustte , volwassen serveerster, duidelijk zonder energie en al teveel horeca ervaring, en een aantal jonge dames zonder ervaring .
Uur en drie kwartier gewacht tot het voorgerecht van tafel werd gehaald. Toen ik vroeg of ze wilde kijken of het hoofdgerecht inmiddels klaar was , kreeg ik een dom antwoord dat "als er nog niet was" uitgehaald" , er ook niks aankwam , hè. "Beleefd allerminst , maar totaal geen inzicht in het feit dat wij dan wel heel lang hebben moeten wachten op het hoofdgerecht. Maar het interesseerde haar zo te zien ook niet .
Wij drinken doorgaans toch graag gemiddeld een drankje of vijf ; het is ons niet gelukt om de aandacht te krijgen en meer dan het eerste drankje te bestellen. En dat op een amper half gevuld terras.
Nooit ga ik van tafel zonder fooi te geven , maar voor alles is een eerste keer .
Mijn bescheiden mening : een uitstekende en professionele keuken op een toplokatie , maar een beperkt bestaansrecht door het ontbreken van een professionele bediening.
Opmerking: nét voor we weggingen , werd het team uitgebreid met een frisse jonge dame , die wél om zich heen keek , en van aanpakken leek te weten. De eerste die ons ongevraagd aankeek , en dus de mogelijkheid bood iets te bestellen. Maar dat was al te laat .
Natasja W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Na 14 jaar bij het Brabant bontje te hebben gegeten zagen we vandaag dat overgenomen is door Brasserie Woods. Prima, na de koffie een half uur gezeten en niemand kan vragen of we misschien nog iets wilde hebben. Daarna toch maar gaan lunchen, kroket smaakte prima maar patat was erg vet en de salade die erbij zat was erg droog en dressing had geen smaak. Bediening is geen één keer komen vragen of alles naar wens was en we zaten met lege glazen en ook daar werd niets mee gedaan. Kortom, brabants bondje is ons jarenlang zo goed bevallen en door Brasserie Woods was het waarschijnlijk de laatste keer dat we hier zijn geweest, jammer!
Krooswijk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Steengrill absoluut geen aanrader! de steen naar een stukje vlees al afgekoeld daarom meerdere stenen nodig,hier waren ze totaal niet blij mee.in de keuken werd er heel hard gezegd,, alweer dit meen je niet, vlees sausjes friet salades niets werd bij gevuld moest overal om vragen. Ze zaten ons gewoon weg te kijken. Heel erg onvriendelijk geen een keer de vraag, dat het smaakt of alles naar wens, vlees erg weinig werd aangevuld met twee stukje per soort vlees terwijl we mer vieren waren. We hebben ons nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld bij een restaurant echt geen aanrader!!! Totaal niet gastvrij het aapje was vele malen beter....
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Prima. Dat is het beste woord voor onze ervaring. Het eten was niet slecht en de dames waren best vriendelijk, maar er mag nog wel wat werk gedaan worden met puntjes op de i zetten. Bij de carpaccio zit teveel sla met een erg zure dressing, de biefstuk had een erg vreemde structuur. Daardoor smaakte het meer naar een verse rundergehaktbal dan naar een biefstuk. Brasserie Woods straalt een goede middenklasse uit qua sfeer én prijs, maar dit blijkt niet uit de service en het eten. Jammer!
Janzon .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
We hebben hier een lunch genomen met 2 personen.
We dronken een biertje,,,,,,onder de trappist van de tap zat geen viltje zodat het bier van de onderkant van het glas lekte op de nw blouse van mijn vrouw,,,
Gevraagd om een viltje aan de bediening en gezegd van het lekken op de kleding
Dit werd gebracht en op tafel gelegd zonder er verder een woord aan te besteden,
Ook peper en zout moest je vragen ,terwijl het eten qua prijs /kwaliteit veel duurder is geworden dan bij het vroegere Brabants bontje.
Voor ons dan ook eenmalig,,,,,een gemiste kans,
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Na een heerlijke boswandeling neergestreken bij Brasserie Woods (voorheen 't Brabants Bontje) in Oosterhout. In eerste instantie voor een kopje koffie, maar na het doorkijken van de kaart besloten om te lunchen. Een goede keus. Ik had gekozen voor de Kip Pikanterie met chilisaus. Een gerecht dat zijn naam eer aan doet. Heel prettig dat er een frisse salade bij werd geserveerd. Voor mijn echtgenote een Frans stokbrood met brie. Heerlijk vers brood met spek en brie, ligt gesmolten inde oven. Voor mij een zekerheid om de volgende keer te kiezen. Ook de bediening was heel prettig en accuraat. Kortom een geslaagd bezoek dat zeker herhaald zal worden.