Brasserie/wijnbar Streets

Woensdag en Donderdag 14:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 01:00
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gelokt door de positieve recensies gereserveerd bij Streets. Wat een teleurstelling. Het kost niet veel, maar het is ook niet veel. De deuren naar het terras stonden lekker open, jammer dat je daardoor ook binnen in de rook zit. Hapjes vet, zout en echt te weinig, terwijl we vantevoren gevraagd hadden hoeveel gerechtjes we per persoon ongeveer nodig zouden hebben. Gamba's bleken piepkleine garnaaltjes drijvend in een plas boter. Pitabrood en tortillachips gefrituurde mik en druipend van het vet. Bietencarpaccio wel lekker. Service: mwah. Vriendelijke eigenaar, maar we moesten zelf vragen om de kaart en een nieuw drankje en naar de bar om af te rekenen. Daarna bij een ander restaurant de resterende honger gestild. Ons zien ze hier niet meer terug.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten de Melbourne straat met heerlijke bijpassende Australische wijn echt een aanraader.en als dessert huisgemaakte tiramisu en mini pavlova met verse kiwi
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Op een zaterdagavond bij wijnbar Streets tapas gegeten. Er staan gevarieerde gerechten op de menukaart. De hapjes smaakte lekker en ook nog voor een mooi prijsje. Diverse wijnen en bieren worden aangeboden. We kregen wijn ingeschonken zonder toelichting, dit zou je juist wel verwachten bij een wijnbar. Verder was de bediening vriendelijk maar straalde weinig kennis uit.
Het restaurant zal vol en er hing een prettige sfeer. We hebben een erg gezellig avond gehad.
Eenmaal thuis rook onze kleding zeer onprettig naar frituurlucht. dus al met al leuk restaurant om te borrelen en eten, maar ze moeten echt wat aan de afzuiging doen.
Cas J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Bij Brasserie / Wijnbar Streets in Groenlo kun je heerlijke wijnen en bieren drinken, vergezeld van een ruime variëteit aan heerlijke gerechten en gerechtjes. Ze doen hun naam eer aan met allerlei grote en kleine "straten" , bestaand uit allerlei lekkernijen. Aan de hand van maandthema's varieert de kaart telkens.
Er worden tijdens je bezoek kleine wijnproeverijen georganiseerd, waardoor je altijd een wijn krijgt geserveerd die past bij je gerecht maar ook die je zèlf hebt gekozen! Uiteraard behoort een "High Wine" ook tot de mogelijkheden.
Ook in de afdeling "bieren" is Streets zeer ruim gesorteerd. Zo hebben ze al 8 bieren op de tap en daarnaast een zeer ruime keuze in allerlei andere biersoorten, waaronder veel speciaalbieren. De bediening is uiterst korrekt, vlot en vriendelijk. Er is altijd ruimte voor een gezellig praatje en er wordt veel gelachen. Ook de aankleding en inrichting is warm, bijzonder gezellig en aangenaam.
Kortom: een èchte aanrader!!!
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het is een gezellig, leuk ingerichte wijnbar. Vriendelijk en attend personeel. Heerlijke rosé, chileense, en veel verschillende hapjes, allemaal erg lekker. Mijn favoriet was de paëlla met vis, superlekker!
Gewoon een aanrader voor iedereen die van wijn en lekkere hapjes houdt. En voor wie niet van wijn houdt: er zijn ook verschillende soorten bier.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijke Spaanse tapas gegeten. Verassend en gevarieerd. Super! Heerlijke rose bij gedronken. Vriendelijke bediening, goede sfeer. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Wilmavdd .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Een nieuw en leuk adresje in Groenlo! We hebben heerlijk gegeten in een gezellige entourage. De bediening was persoonlijk en erg vriendelijk. Het eten was gevarieerd en lekker. Ruime keuze uit heerlijke wijnen en lekkere (vooral Belgische) bieren! We gaan zeker de maandelijkse landenthema's volgen. Kortom: een aanrader!