Brasserie Westwoud

Meer informatie over restaurant Brasserie Westwoud

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00
Jepsica .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
De steak zat vol vet, het ijs was zo bevroren dat er stukken ijs in zat. De bediening deed niks met onze klacht over het vlees. Ze was totaal niet klantvriendelijk en vond haar werk duidelijk niet leuk. Erg jammer.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Zondag 4 oktober met 6 personen gegeten na een rondje golf van 9 holes. Het eten was echt super, geen enkele opmerking hierover. Uitstekende vriendelijke bediening. Wij hadden de WF deal, echt waar voor je geld. Heerlijke wijntjes, kortom een aanrader voor wie niet te duur maar wel echt lekker een hapje wilt eten. Komen zeker terug! Ga zo door. Enige minpuntje, bezetting van de bediening was wat aan de krappe kant, maar ik hoorde dat er veel onverwachte gasten kwamen eten. Kan gebeuren, het heeft mijn niet echt gestoord.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Brasserie Westwoud is gelegen op het golfcourt van Westwoud. Voor onze verjaardag kregen wij daar een drie gangen diner aangeboden. Een goede reden om weer eens wat nieuws uit te proberen. Om het restaurant te vinden moet je even zoeken. Het zit in het hoofdgebouw en dit 's avonds logischerwijs uitgestorven. Eenmaal boven gekomen kom je in een net restaurant. De bediening is vlot en zeer correct. Leuk dat je aan de kaart kan zien dat je op golfbaan bent met drankjes als rooie Annie en gele Peter. Het eten besloeg voor een carpaccio, hoofdgerecht Black Angus met rode wijnsaus en als nagerecht de Tiramisu. Over het voorgerecht waren wij niet te spreken. Komt niet vers over (u kent dat wel van die te ronde plakjes met weinig kleur en dito smaak). Hoofdgerecht was ronduit top. Goede warme borden, goed naar de wensen geluisterd (medium rare en doorbakken patat) en boterzacht vlees met prettige smaakvolle bijlagen. De Tiramisu was ook prima, het bolletje ijs wat er bij zat miste echter iets, smaak. Al met al daarom lastig een cijfer te geven voor het eten. Wij zeggen nog even de puntjes op de i, dan is het zeker een tent met potentieel. (Oh ja, als de brasserie dit leest, doe iets aan je wijnkaart. Daar kan meer fantasie in voor net zoveel geld!)