Brasserie Westenwind

Haven Kloosternol 5 4322 AK Scharendijke Nederland Kaart
31-111671981

Over restaurant Brasserie Westenwind

Diner met uitzicht op het Grevelingenmeer

In het knusse plaatsje Scharendijke, op een van de meest culinair belichte Zeeuwse eilanden vind je Brasserie Westenwind. Met een prachtig uitzicht over het Grevelingenmeer, een goed glas wijn en de fijnste vis- en vleesgerechten geniet je hier van de Zeeuwse gastvriendelijkheid. Of je nu met de auto bent of een flinke fietstocht maakt, je bent hier met ieder gezelschap welkom. Alles is mogelijk; van een fijne kop koffie in de morgen tot een uitgebreid diner 's avonds. Geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie Westenwind

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
7,1
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
het neten was een afgang, echt slecht. In het kader van het Zeeuws Nazomer Festival daar heen verwezen. Mooie locatie boven de jachthaven. Kwaliteit en smaak niet van een restaurant maar een cafetaria, zonder smaak. Watersoep (kreeft), onaangemaakte of smakeloze sla, keiharde burger met saus uit potje, koud spiegel ei en een wit, wel vers broodje. Niets van groente aanwezig, een van ons 4-en was na een darmoperatie en mocht geen rauwkost eten. Toetje van hangop (4 dagen oud, hard) en smakeloze verse vruchten.
Rafi T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De hoofdgerechten waren op orde maar wij kregen er weinig patat bij wat er toch voor zorgde dat de hoeveelheid van het hoofdgerecht eigenlijk te weinig was , daar in tegen was het dessert wel voldoende .
Karen Ann M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Van het weekend langs geweest. Genoten van de hamburger op niveau en de sliptongetjes. Uitzicht is super over de haven en de grevelingen. Vriendelijk personeel.
G.kolkvande .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
De carpattio was super,jammer dat de wienersnitzel niet in de boter was gebakken maar in de frituur.salade heerlijk maar erg weinig voor 2 personen.bediening snel en vriendelijk
Twins1040 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wederom met de bonnen van de Shell heerlijk voor een aangename prijs gegeten.
Goede service en een prima drie gangen diner.
Wij komen hier zeker nog eens terug, ook als de bonnen van Shell niet meer geldig zijn.
Piet.peterse .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Deelgenomen aan actie tank en dineer van Shell.
Matig en zeer klein menu voorgeschoteld gekregen. Vlees was niet gaar en vol zeen. Niet te eten. driekwart retour gegeven. Kok heeft totaal niet gereageerd. Geen alternatief aangeboden. Een schaaltje met 21 frietjes voor 2 volwassen personen lijkt mij aan de zeer zuinige kant. Jammer dat brasserie Westenwind in Scharendijke op deze manier ook uw organisatie in diskrediet brengt en een slechte naam bezorgd.
Minyvdmeer .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
De prijs kwaliteit verhouding was niet goed.
Voor de prijs op de kaart mag men een beter product verwachten.
Bediening was correct.
Denk dat het in de zomer drukker en daardoor gezelliger zal zijn. Nu met drie tafels bezet en 8 personen was het niet echt top.

Heeft wel potentie maar er zal toch nog wel wat verbetert moeten worden.
Uitstekende lokatie aan het water.

Mo-tje1957 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Al eerder een recensie geschreven, die goed was en nu weer goede bediening, sfeer en heerlijk gegeten van de AH 3 gangenmenu actie.
Lenabruin .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De locatie is prachtig, mooi uitzicht over de het grevelingenmeer, de bediening goed en vooral de carpaccio vond ik erg lekker.
Marlanda007 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Leuk en gezellig restaurant. Carpaccio als voorgerecht heerlijk. De bediening had door dat ik een cadeau kreeg gezien dat ik mijn verjaardag vierde dus kreeg onverwacht een feestelijk dessert.
Vriesmde .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
AH menu , fantasieloos, flauw
Carpaccio redelijk maar ook vrij weinig smaak , geen dressing of iets dergelijks
varkenshaas smakeloos , saus erbij smaakte zuur
toetje 2 bolletjes ijs met een klodder slagroom
menu is € 27,50 , wat het niet waard is.
lijkt erop dat men het zo goedkoop mogelijk gemaakt heeft ivm 2 menu gratis maar men zou beter na moeten denken om juist nieuw publiek aan te trekken hierdoor. Voor mij was het nu de eerste en gelijk ook de laatste keer dat ik hier ben geweest.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Erg gezellige locatie, goeie sfeer. Eten was lekker en zag er prachtig uit. We hadden keuze menu van de AH actie. Personeel prima. Aanrader!
Elize D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het AH menu was een keuzemenu, de carpaccio was lekker, maar de uiensoep was smakeloos. Het hoofdgerecht was echt waardeloos: Mijn man had de varkenshaas en ik de vis, allebei 3 hele kleine stukjes. Als opvulling een grote bak sla en een grote bak patat. Het toetje was mascarpone met frambozenvulling in een wijnglas, dat was wel aardig. De bediening was wat onervaren, maar wel vriendelijk.
Connybreen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk gegeten, alles naar wens
Ook kwamen ze vragen of we het volgende gerecht al wilde hebben
We komen zeker in de zomer nog eens terug
Ivyhouse .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij Brasserie Westenwind. Het was heel gezellig, het eten was prima, de bediening vlot en aardig. We zijn vol lof en raden het restaurant zeker aan bij anderen. Heel welwillend waren ze bij het bijstellen van een gerecht.
De avond werd verzet naar vrijdag, want ze zijn alleen vrijdag, zaterdag en zondag open in deze wintertijd, vandaar dat ik nu pas reageer.
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
de ligging,het restaurant en uitzicht is geweldig. De porties waren eerder zoals ze het bij een wat duurder restaurant serveren. Ik was er via de AH actie en daarvoor hadden ze een menu. Heel jammer dat ze deze actie niet hebben aangepakt om mensen voor nog een bezoek te strikken. Zal er misschien wel eens naartoe gaan voor een drankje en een hapje, maar niet meer voor de warme maaltijd.
Drheenen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Vooraf hadden wij de Runder Carpaccio genomen was heerlijk!
Hoofdgerecht de Varkenshaaspuntjes met een dragon-champignon saus. Frietjes en een heerlijke salade werden erbij geserveerd.
Nagerecht was een verrassing van de chef dus dat zal ik niet gaan verklappen.
Dit was echt de kers op de taart.
De bediening was uiterst vriendelijk!
Hier naartoe gaan is zeker een goede keuze voor een goede maaltijd met een fijne bediening.
Ik wil u hartelijk danken voor de fijne avond!
J.villerius .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het decor was gezellig en de bediening vriendelijk. Het is eten was in orde en de hoeveelheid voldoende, maar 't was verder niets bijzonders. Thuis zou 't ook zo zijn. Als je uit eten gaat, verwacht je er net iets meer van.
Sendra .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We kwamen voor de AH actie, maar konden alleen iets kiezen wat we niet lustten. Dit was niet vooraf aangegeven. Het a la carte gerecht dat we toen gekozen hebben was flauw en waterig. Toen we vertrokken werd niet de moeite genomen tot ziens te zeggen. Niet voor herhaling vatbaar ondanks de mooie locatie.
Scaramanga .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
9/12 wezen eten met de AH bon. Bij binnenkomst konden we op verschillende plaatsen naar keuze zitten. De kerstversiering hing overal nog, wat nog erg gezellig was. We konden gelijk een drankje bestellen, maar werd vergeten te serveren. Een serveerster liet een half dienblad vallen, dus misschien van de schrik vergeten, kan gebeuren. We kregen een mandje met twee bolletjes met roomboter aangeboden. Vervolgens kwamen er nog andere mensen binnen die allen al een menukaart kregen. Wij zaten al een half uur, dus maar even naar een menukaart gevraagd, was ook vergeten. Al was het niet zo erg druk. Vervolgens kregen we nog een mandje stokbrood op tafel met roomboter? Afijn was wel lekker. Voorgerecht was erg lekker carpaccio en zalm. Zag al dat verscheidene mensen wat verveeld rond zich heen zaten te kijken. En waarschijnlijk aan de serveerster vroegen hoe lang het nog duurde. Bij ons kwam de serveerster een aantal keren zeggen hoe lang het nog duurde zonder dat we het vroegen. Wij hadden inmiddels het hoofdgerecht gekregen kipsaté met friet en salade. Niet erg veel, maar wel erg lekker. Eén tafeltje vond het wachten te lang duren en ging duidelijk weg zonder te betalen. Wat kort daarna het personeel ook in de gaten had. Het nagerecht hadden we tiramisu en een winternagerecht van de kok, ook erg lekker. Kortom lekker gegeten voor een leuke prijs. De mandjes met brood hoefden we niet te betalen. Misschien dat we nog eens terug gaan.