Brasserie Waalhaven

1 ste paasdag geweest.
paasbrunch was geweldig.
buffet werd steeds
aangevuld,bediening was goed.
kon eten zoveel als je wou.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
salade Waalhaven .droog en te weinig zalm en garnalen (2)
stokbrood oud en wit en bruin door elkaar. bediening slecht.
en ongeintreseerd. jammer .
vorig jaar nog zo genoten .
andere chefkok ?
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het is jammer dat het meestal zo koud is in het restaurant. Het schijnt lastig te verwarmen te zijn.
Slick .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Leuke locatie als je van vliegen / vliegtuigen houdt! Prima plek voor lunch, lekker buiten in de zon of binnen, beide met goed zicht op de runway.
Jelle T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voldeed aan de verwachtingen
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Keurige ontvangst, medewerkers bediening (eigenaar? manager? bedrijfsleider?) niet herkenbaar gekleed maar wel netjes. Koffie was prima. Daarna lunch aan tafel met 3 personen. Netjes te woord gestaan, fijne kaart, veel keus. Gerechten zien er smakelijk uit. Gedurende de maaltijd komen ze vragen of alles naar wens is. Dat was het. ;-) Afrekenen zeer vlot, kon aan tafel met mobiele pin. Prima etablissement. Leuke locatie.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten met ons gezin. Porties zijn ruim, sommige zelf best groot. De bediening was super, erg aardig en attent. De ligging van de brasserie is super. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij hadden gereserveerd voor zes personen maar waren een half uur te laat. Dit was uiteindelijk geen probleem en we werden zeer vriendelijk en zonder verder haasten bediend. Het eten was erg lekker, waaronder de tonijnsteak, zalm en tournedos. We hadden een mooie avond!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
de prijzen zijn redelijk ,bediening aardig ,hadden nu diner moeten nog de lunch proberen
Ludo W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eén van de personen in ons gezelschap heeft last van diverse allergieën, wat veel beperkingen met zich meebrengt qua mogelijkheden op het gebied van eten. Het restaurant is hier uitstekend en zeer flexibel mee omgegaan.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Er mag iets meer aandacht aan de gerechten worden besteedt. De garnalen cocktail was een glas ijs met op het glas grote (ietwat te koude) garnalen bevestigd en in een schaaltje een sausje met weinig smaak. Niet echt een schoolvoorbeeld van een garnalencocktail. Deze kost ook nog 12,50. Verder mag aan de bijgerechten ook wat meer aandacht besteedt worden. De sfeer en bediening zijn prima.
arie K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ontvangst familie voor een high tea. Prima locatie en heel gezellig. Ruim voldoende te eten van een gevarieerd aanbod. Aandacht voor de thee kon beter.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
gereserveerd voor 5 personen. stond een tafel voor 4 klaar. we mochten zelf een stoel bijschuiven.
eten werd opgenomen terwijl drankjes nog niet eens gebracht waren (zeker 5 minuten).
voorgerecht werd vergeten (brood met smeersels). betala je 6,50 voor 8 stukjes brood en 3 dingetjes boter (geen tapenade zoals op de kaart staat).
eten wel lekker, porties prima. alleen de bediening liet (weer) steken vallen.
was de 2e keer hier (wouden een 2e kans geven), maar ook tevens de laatste keer.
G.P. V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke lunch gehad bij Brasserie Waalhaven. Van te voren gereserveerd voor plek bij het raam, was helaas niet helemaal goed doorgekomen. Met hulp van gastvrouw Cindy is het uiteindelijk helemaal goed gekomen, waarvoor dank. Absolute aanrader voor lekkere lunch met zicht op de start- en landingsbaan.
Linnyspinny .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hele leuke locatie! Zeker als het mooi weer is en je kan op het terras zitten.
Onze ober was Patrick, wat een ontzettende leuke vent! Heel goed in zijn werk! Hij zorgt voor goede service en gezelligheid. Hij zorgt voor goede klantenbinding.
We hebben ook heerlijk gegeten. In de maanden juli en augustus is er elke zaterdag BBQ avond. Daar hebben wij aan meegedaan, heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik kom er zeker weten nog een keer terug!
janshenderiks .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker gegeten met 10 personen diverse gerechten, diner, goede bediening, sfeer. Uitermate geschikt om te eten met kinderen.
Burger75 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Iets wat teleurstellend... menukaart weinig origineel. Ribeye was goed gebakken maar opmaak van het bord viel tegen. Weinig tot geen groente behalve een beetje salade. Als je friet wil geven, zorg dan dat het vers is... Kwaliteit is het geld niet waard. Voor een borrel meer geschikt denk ik. Leuke setting aan de start/landingsbaan. De locatie is wel kindvriendelijk.
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bediening vriendelijk maar niet foutloos - ons gezelschap van 7 was deels tevreden over gebodene deels niet helemaal - food sharing als starter is aan te bevelen, de hoofdgerechten waren te wisselend van kwaliteit
t.marsie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Super mooi plekje aan het vliegveld waar je alle vliegtuigen ziet landen en vertrekken. Speeltuintje voor de kids.
Gevarieerde kaart, goede bediening en een hele fijne sfeer. Kom snel graag weer!