Brasserie Waalhaven

Malpensabaan 3 3045 AL Rotterdam Nederland Kaart
31-107200660

Meer informatie over restaurant Brasserie Waalhaven

• Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede parkeergelegenheid. Voldoende keuze op de kaart voor onze lunch. Van mij zouden er ook wat kleinere lunch gerechten op de kaart mogen. Goede kwaliteit van het eten, prettige sfeer en ruimtelijk ingericht.
Ho Liong O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mooi uitzicht op,de vliegtuigen. Gerechten waren naar behoren, maar wel een beperkte kaart.
P. W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Bediening kan attenter, moesten een paar keer vragen om drinken, afrekenen etc.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was lekker en het restaurant ziet er mooi uit. De toiletten waren ook in orde.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Leuke brasserie, veranderende kaart met het seizoen. Leuke speeltuin. Hadden koude aardappels, maar dat is heel goed opgelost. Top service en vriendelijk personeel
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooi restaurant, goede sfeer, vriendelijk bediening, heerlijk eten!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
heerlijk gegeten op het terras. Ondertussen kijken naar de vliegtuigen. Leuk speeltuintje voor de kinderen. Zeer vriendelijk personeel. Gaan zeker nog een keertje terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer leuke locatie vanwege de vliegbewegingen op de luchthaven. Mooie gelegenheid en sfeervol ingericht. Eten smaakvol en van goede kwaliteit. Vanwege de drukte is de wachttijd tussen de gerechten wel iets te lang. Personeel zeer vriendelijk en gericht op service.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Club sandwich genomen.....dit was een stuk droog brood met wat kipfilet.
Daarnaast een paar chips en wat sla met een enkel stukje komkommer en tomaat en een streepje dressing.
Zeer teleurstellend.
Voor die prijs verwacht ik beter
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Te weinig bediening voor het aantal klanten dat er waren. Moesten zelf vragen of we wat te drinken konden krijgen, of we mochten bestellen en daarna helemaal niemand meer gezien, dus uiteindelijk 2 uur met 1 drankje moeten doen. Al met al een teleurstellende ervaring op m'n verjaardag.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prachtig mooi weer, lekkere lunch genuttigd. Eten is goed, goede porties. Leuke ambiance, perfecte locatie. Maar mooi weer betekent een vol terras, waar met personeel niet op gerekend was. Lange wachttijden. Daardoor nog langer van het weer kunnen (moeten) genieten.
Cde M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Menukaart is niet uitgebreid. Redelijke hap. Medium gebakken is niet altijd medium gebakken. Eten is ok. Ondanks dit wel prima vertoeven met kinderen tijdens goed weer. Heerlijk terras buiten. De kinderen vinden de vliegtuigen erg leuk en ze hebben de ruimte om te rennen. Genoeg speelgoed, leuk speeltuintje ook. Fijn veel ruimte
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Afgelopen zaterdag met vrienden op bezoek geweest bij Brasserie Waalhaven gelegen naast de start- en landingsbaan van het vliegveld Rotterdam-The Hague airport en dit is een aanrader.
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel met uitzicht op de vliegveld, ook daarna was de bediening attent en behulpzaam.
De menukaart is niet heel speciaal maar van goede kwaliteit en daar gaat het uiteindelijk om.
De voorgerechten waren de runder-carpaccio en de trio vis (zalm, tonijn en coquille) en beide gerechten waren zeer smakelijk.
De hoofdgerechten waren de ossenhaas van de grill en de gebakken zalmfilet met zomergroenten beide geserveerd met heerlijke frieten, jammer was dat een van de ossenhaas porties heel klein uitviel maar nogmaals kwaliteit was prima.
Nagerechten waren voor ons iets minder, vers fruit en twee ijs-coupes, met name het ijs vonden we niet echt lekker.
Uiteindelijk een dikke voldoende voor dit restaurant en in het bijzonder genoten van de activiteiten op het vliegveld.
ben Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
we werden rommelig ontvangen werd gevraagd of we iets wilde drinken dat werd besteld en gebracht daarna waren ze vergeten de kaart te brengen 35 min later kregen we uiteindelijk de kaart nadat we er zelf na gevraagd hebben. moesten erg lang op het voor gerecht wachten. daarna werd het bestek weggehaald omdat ze dachten dat wij klaar waren maar we hadden ook nog hoofd en na gerecht besteld. al met al hebben we erg lang op alles moeten wachten. en er waren veel vliegen in de zaak waar wij veel last van hadden tijdens het eten. wij hebben vaker daar gegeten en altijd een erg positieve ervaring beleefd maar deze keer viel de service echt tegen en het was niet eens erg druk. erg jammer. het eten was daarin tegen goed en daar hebben we zeker van genoten. en van de locatie .
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wat is dit een tegenvaller! Ik zag op Facebook en de website het volgende bericht:

Het mosselseizoen is weer begonnen! Waar hou jij van? Mosselen naturel, in wijn of in bier bereidt? De keuze is aan jou! Natuurlijk met salade, friet of brood en sausjes. Tot snel!

Bovenstaand bericht is op 4 juli 2017 geplaatst en wij zijn op 15 juli 2017 geweest. Wij hebben gereserveerd ter gelegenheid van een verjaardag, drankje besteld en vervolgens willen we de keuze voor het diner doorgeven. Ik bestel de mosselen waar ik mij al dagen op heb verheugd en wat krijg ik te horen: mosselen hebben we niet, dat was de special van gisteren. Het moet toch niet gekker worden, op de website en Facebook staat bij het bericht nergens dat het slechts eenmalig was. Wat is dit een enorme tegenvaller! Het is dat we hier voor een verjaardag zijn, anders had ik hier niet blijven zitten.

Zeer teleurstellend dit!! Ik heb geen positief woord te melden over Brasserie Waalhaven, behalve het uitzicht op de start/landingsbaan van Zestienhoven.

(Nog iets wat verder geen probleem is, maar bij de ice tea die ik bestelde kreeg ik geen ijsklontje in het glas.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goede ontvangst, aardige bediening, heerlijk gegeten en de kids genieten van elk vliegtuig dat opstijgt en landt, of het nu groot of klein is
AirForce .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
!!!!!Wat bijft de bediening toch vreselijk slecht!!!!!
Als je 30 minuten moet wachten op 2 glazen rosé dan is er iets goed mis met de bedieining. Ze lopen er ook bij met een ontzettende enthousiasme, maar niet heus.

Betalen ging ook al mis, pin apparaat werd aan iemand anders gegeven terwijl ik eerder bij de kassa stond.
Ik twijfel enorm aan het voortbestaan van Brasserie Waalhaven....
tineke A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Men kon de drukte kennelijk niet aan. Wanordelijke bediening. Lang wachten en dan komt het eten ook nog koud op tafel.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ondanks reservering geen tafeltje op een goede plek vrijgehouden.
Wel was er voldoende plek.
We hadden echter het liefst direct in de zon gezeten.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Unieke locatie lans de startbaan. Mooi gebouw en ook binnen goed ingericht. Opvallend weinig herrie van de vliegtuigen. Eten smaakvol en goede porties. Bediening gezellig, maar weinig alert. Verbeterpunten! Uitserveren moet sneller (bier dood, ijs flink smeltend). En doekje/vingerkommetje na de mosselen was wel fijn geweest.
Al met al goed en we komen zeker terug!