Brasserie Waalhaven

7,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Waalhaven

Kees N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Afstemming ober en keuken kan m.i. Effectiever
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Bij het bestellen van een pannenkoek uit het kindermenu te horen krijgen dat dit niet wordt gedaan in het weekend, alleen door de week (terwijl ik denk dat in het weekend toch de meeste kinderen met hun ouders op stap zijn) vond ik apart. Het stond niet op de kaart aangegeven en werd bij het overhandigen van de kindermenukaart ook niet vermeld.
Ik had een aspergersalade besteld, maar kreeg een vissalade. Kan gebeuren, maar dit in combi met het niet kunnen bestellen van een kinderpannenkoek in het weekend, vond ik niet oke.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hele slechte high tea ervaring, met belabberd personeel, maar mogelijk kan ze dit niet kwalijk worden genomen, want de manager kent zelf de "spelregels" niet. Leuke locatie, nu nog de juiste invulling.
Jans V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Dat was geen beste beurt vann dit restaurant. 4x moeten vragen om de kaart, niet verteld wat het dagmenu was en ondanks dat er twee kinderen bij waren moesten we expliciet naar de kindermenukaart vearen. En tot slot was men vergeten door te geven wat we als hoofdgerecht hadden besteld waardoor we bijna 40 minuten extra moesten wachten. Helaas werd dit alles niet op een een of andere manier gecompenseerd, behxave met excuses. Kortom leuke locatie maar daar is alles mee gezegd. Jammer.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Mooi gelegen langs de start en landingsbaan van Zestienhoven. Het eten was erg lekker maar het duurde wel vrij lang voor iemand met de menukaart kwam nadat we onze drankjes hadden gekregen. Daarna ging alles vrij snel.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prachtige locatie, mooie zaak, maar bestelling duurde erg lang en eten was niet echt warm. ook personeel was niet echt bekend met de menukaart. Jammer.
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Met 1 pinksterdag gaan high tea wat een afgang met de reserving ging het al fout toen de rest voor wat je kreeg voor 3 personen was gewoon voor 2 personen de bediening was rondt uit slecht geen water voor de thee 3 keer gevraagd nooit meer zonder van je 19.50
tonny G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
het was echt slecht we hadden een hi tea voor 3 personen en het was veel te weinig we hadden wel thee maar geen water we hebben daar 3 keer om moeten vragen de boterham was in vieren gesneden terwijl dat niet moet
dus te weinig het was op een schaal gedaan terwijl dat altijd op zo rond moet weet niet precies hoe dat heet nou daar zat 3 soesjes op 2 bonbons nog 2 dingen en nog 2 dingen nou en geen jam geen slagroom en nog veel dingen niet en na 2 uur heet water voor de thee en dan nog 60 euro rekenen nou mij zien ze nooit meer en nog meer mensen die hebben na 2 uur nog niks gekregen schandalig wou eerst niet afrekenen maar zo zijn we niet
Neeltje A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke plek naast de landingsbaan van voor ons nog steeds Zestienhoven. Mooi ruim opgezet gebouw. Het eten en de bediening waren goed.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Geweldige locatie, zou veel potentie moeten hebben. sfeer matig, weinig klanten. Kok heeft geen hart voor zijn lunchgerecht. kaal, botertje ontbreekt, net geen oud brood. heel jammer.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prachtige ligging t.o.v het vliegveld. Alles ziet er verzorgd uit.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zijn hier vaker geweest; echter de laatste twee keer viel het eten toch wel tegen.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Leuke locatie aan de zijkant van airport Rotterdam-Den Haag. Ruime opzet van de tafels, Gerechten wel aan de hoge kant maar verder goed te eten. Leuke locatie om aan te bevelen.
c V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Moesten lang wachten tot er iemand naar ons toekwam van de bediening, moesten zelf vragen om de kaart. Weinig keus op de kaart wat diner betreft.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten met een leuk uit zicht op vertrekkende vliegtuigen
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Mooi restaurant gelegen op een bijzondere plek. Eten en drinken waren prima. Bediening vriendelijk en correct. Kortom een prima avond gehad.
Kris H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zaterdag gezellig met familie komen eten. Het eten was prima.. alleen wel karige borden. Gelukkig zat er genoeg patat bij. Bediening was ook prima! Je merkte wel dat er te weinig personeel stond.. waardoor ze minder service konden bieden. Maar ze deden hun uiterste best. Helaas stond de eigenaar/manager vooral te niksen achter de bar.. toen ik wilde afrekenen verstopte hij snel zijn telefoon. Mooi voorbeeld voor het personeel.. en erg onprofessioneel. Verder goede parkeermogelijkheden en mooie toiletten.
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prachtige locatie!
Echter was de bediening matig. Ook het eten was aan de dure kant en dit kwam niet terug in de gerechten!
Laurina V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
rauwe. Kip / lang moeten wachten
M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Groot restaurant aan de start/landingsbaan zestienhoven. Mooie uistraling richting zestienhoven. Andere zijde is gevangenis helaas maar daar heb je weinig last van. Goede parkeergelegenheid. Personeel niet alert, eten prima.