Brasserie Waalhaven

Meer informatie over restaurant Brasserie Waalhaven

6,9
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
de prijzen zijn redelijk ,bediening aardig ,hadden nu diner moeten nog de lunch proberen
Ludo W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eén van de personen in ons gezelschap heeft last van diverse allergieën, wat veel beperkingen met zich meebrengt qua mogelijkheden op het gebied van eten. Het restaurant is hier uitstekend en zeer flexibel mee omgegaan.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Er mag iets meer aandacht aan de gerechten worden besteedt. De garnalen cocktail was een glas ijs met op het glas grote (ietwat te koude) garnalen bevestigd en in een schaaltje een sausje met weinig smaak. Niet echt een schoolvoorbeeld van een garnalencocktail. Deze kost ook nog 12,50. Verder mag aan de bijgerechten ook wat meer aandacht besteedt worden. De sfeer en bediening zijn prima.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ontvangst familie voor een high tea. Prima locatie en heel gezellig. Ruim voldoende te eten van een gevarieerd aanbod. Aandacht voor de thee kon beter.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
gereserveerd voor 5 personen. stond een tafel voor 4 klaar. we mochten zelf een stoel bijschuiven.
eten werd opgenomen terwijl drankjes nog niet eens gebracht waren (zeker 5 minuten).
voorgerecht werd vergeten (brood met smeersels). betala je 6,50 voor 8 stukjes brood en 3 dingetjes boter (geen tapenade zoals op de kaart staat).
eten wel lekker, porties prima. alleen de bediening liet (weer) steken vallen.
was de 2e keer hier (wouden een 2e kans geven), maar ook tevens de laatste keer.
G.P. V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke lunch gehad bij Brasserie Waalhaven. Van te voren gereserveerd voor plek bij het raam, was helaas niet helemaal goed doorgekomen. Met hulp van gastvrouw Cindy is het uiteindelijk helemaal goed gekomen, waarvoor dank. Absolute aanrader voor lekkere lunch met zicht op de start- en landingsbaan.
Linnyspinny .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hele leuke locatie! Zeker als het mooi weer is en je kan op het terras zitten.
Onze ober was Patrick, wat een ontzettende leuke vent! Heel goed in zijn werk! Hij zorgt voor goede service en gezelligheid. Hij zorgt voor goede klantenbinding.
We hebben ook heerlijk gegeten. In de maanden juli en augustus is er elke zaterdag BBQ avond. Daar hebben wij aan meegedaan, heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik kom er zeker weten nog een keer terug!
Janshenderiks .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker gegeten met 10 personen diverse gerechten, diner, goede bediening, sfeer. Uitermate geschikt om te eten met kinderen.
Burger75 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Iets wat teleurstellend... menukaart weinig origineel. Ribeye was goed gebakken maar opmaak van het bord viel tegen. Weinig tot geen groente behalve een beetje salade. Als je friet wil geven, zorg dan dat het vers is... Kwaliteit is het geld niet waard. Voor een borrel meer geschikt denk ik. Leuke setting aan de start/landingsbaan. De locatie is wel kindvriendelijk.
AntonFilippo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bediening vriendelijk maar niet foutloos - ons gezelschap van 7 was deels tevreden over gebodene deels niet helemaal - food sharing als starter is aan te bevelen, de hoofdgerechten waren te wisselend van kwaliteit
T.marsie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Super mooi plekje aan het vliegveld waar je alle vliegtuigen ziet landen en vertrekken. Speeltuintje voor de kids.
Gevarieerde kaart, goede bediening en een hele fijne sfeer. Kom snel graag weer!
Jacoba1983 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
het eten was heerlijk en de kinderen hebben genoten van het vliegtuig kijken. jammer wel dat het personeel niet wist hoe de koptelefoons werkten om mee te luisteren met de verkeerstoren. misschien een idee dat de vliegtuigspotters die het wel weten hun een korte instructie geeft? dan kunnen ze het uitleggen als andere klanten het ook willen :)
Karinehermans100 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hebben met familie heerlijk gebruchd als verjaardagskalo echt een aanrader het eten ën de servers waren prima ook de prijzen kwamen overeen met het eten
Dibri .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisteren geluncht met een vriendin. Heerlijk in de zon op het terras. Mooie locatie, mooi aangekleed en kindvriendelijk door de omheinde speeltuin. Personeel is zeer vriendelijk al kan de bediening wel beter. Er mag meer initiatief genomen worden, het terras zat niet helemaal vol. Het maken van de lunch duurde ook erg lang (ruim half uur). Maar afgezien van deze verbeterpunten kom ik zeker terug! Jammer dat ik niet kan komen bbqen want ook dat vind ik een leuke actie.
P.van.rheenen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding. Hard werkend personeel. Geweldige plek natuurlijk zo vlak aan de startbaan. Kaart is divers genoeg en eten smaakt goed
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Helaas één volgens mij nieuwe serveerster die zowel het nagerecht als de koffie zomaar ergens op tafel zet zonder iets te vragen wie wat besteld heeft. Jammer want die haalt de verder positieve ervaring van de bediening een stuk omlaag.

De sliptongen waren heerlijk. Het vliegverkeer weer leuk om naar te kijken.
C.smits23 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
deze x high tea gedaan , was erg goed maar jammer dat het ook erg veel was op het belachelijke af 18 sandwiches bestaande uit 3 boterhammen , en dan op elk plateau 6 boterhammen maar alles door elkaar dus op elk bord lag en de boterhammen zalm , maar ook die met kaas en die met eiersalade , liever voor elk ander beleg dan op 1 bord , en met deze warmte vonden wij het jammer dat het bord met broodjes en het bord met zoetigheden gelijk gebracht werd . maar de kwaliteit en de kwantiteit waren goed .
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooie Brasserie vlak bij de start- landingsbaan van de Rotterdamse luchthaven. Prachtige inrichting en mooi ruim terras. Zeer goede lunchkaart, de gerechten waren erg goed. De salade met zalm en garnalen was overdadig en lekker. Zelfde voor de vitello tonato. Zoals het hoort gewoon goede producten zonder veel opsmuk wat je vaak tegenkomt om de slechte kwaliteit te maskeren.
De bediening is vriendelijk, attent en vlot. Een zeer aangename ervaring bij Brasserie Waalhaven.
Maarten2016 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Nu een paar maal gegeten bij Brasserie Waalhaven. Eten prima in orde voor de prijs die je ervoor betaalt. Locatie is erg leuk en weer is wat anders dan het centrum van Rotterdam. Ook geschikt als je met kinderen qat wilt eten. Helaas mag het personeel moet (met een uitzondering daargelaten) wel even bij meneer Reimers op stage. Als de service op orde komt, dan heeft deze plek veel potentie.
A.oosterlaken .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prettige omgeving zowel binnen als buiten, bediening was wat chaotisch, terwijl het niet super druk was, wij waren om 16.45 aanwezig en vertrokken om 20.45
Wat opviel was dat de service beter werd naarmate het later werd. Hier is duidelijk sprake van te weinig personeel in de redelijk drukke periode. Wel kan ik aangeven dat de geleverde service prima was, maar als bediening roept dat ze eraan komen en vervolgens 15 min later je bestelling opnemen dan is dat een tikkie te lang.