Brasserie Waalhaven

31-107200660

Meer informatie over restaurant Brasserie Waalhaven

Estvm .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zero slechte bediening, duurde lang voordat men drankjes op kwam nemen. Borden werden nog net niet op tafel gekwakt, schaaltjes werden zo hard neergezet dat salade en frites over tafel schoven. Gerechten waren lauw en een aantal visgerechten niet gaar..werden nieuwe voor gemaakt maar duurde lang. Was na 2e keer serveren wel goed.
Als je aan de ene collega doorgeeft dat er nog iets wilt drinken. Die mag niets en stuurt een collega die vervolgens niet komt.
Heel veel onervaren medewerkers, als ze niet snel bijleren ben ik bang dat dit bedrijf niet lang blijft draaien
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vriendelijke en snelle bediening, heerlijk gegeten.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer lekker en goed gegeten
Vriendelijke bediening
Ongedwongen sweer
Is zeker een aanrader
Ook voor grotere groepen,wij waren met 10 personen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
maas21 K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
een prachtige locatie met vriendelijk personeel. alleen duurt de bediening redelijk lang. de kwaliteit van het eten was matig, . kroketten waren zelfs bijna koud en brood erbij oud. jammer.
erica V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super leuke ligging langs t vliegveld.. Eten was erg lekker. Bediening ook prima. Buiten een speeltuin voor de kinderen.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een fijne plek, goeie kaart en prima keuken, prettige bediening. Het terras aan de startbaan is echt geweldig. Je ziet voortdurend vliegtuigen opstijgen. Aanrader!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gemoedelijk, prima bediening. Heerlijke gerechten, goede prijs/kwaliteit.
Unieke locatie , mooi uitzicht. Ruimte!
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een leuke locatie vanwege het uitzicht op het vliegveld, maar tijdens ons bezoek was er weinig vliegverkeer te zien. Mooi terras en leuke inrichting met de grote foto's van vroeger. De keuze/menukaart viel ook niet tegen, maar de gerechten helaas wel: weinig smaak. De eend werd met de huid naar beneden geserveerd waardoor het erg taai in plaats van krokant was. Onze gerechten werden lauwwarm geserveerd; kennelijk te druk in de keuken terwijl het restaurant lang niet vol zat. Wel gewoon opgegeten, want we hadden honger. Ter compensatie een gratis koffie&thee gekregen. Desmond stelde zich geduldig en vriendelijk op, maar probeerde me wel onzin op de mouw te spelden over een vroegtijdig beëindigd aspergeseizoen... geen idee waarom hij dat deed. Het aspergecentrum en de rest van culinair Nederland spreekt zijn verhaal in elk geval pertinent tegen. Al met al een leuke locatie voor een lunch met uitzicht op een vliegshow als die er is, maar puur voor de kwaliteit van de gerechten zou ik het niet aanraden en geloof vooral de bediening niet op zijn woord :)
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goede ontvangst, er werd gelijk gevraagd of we wat wilde bestellen, kwam gauw. Toen we wilde bestellen was er niet niemand, toen maar naar iemand opzoek gegaan. Zeker 3 kwartier op ons eten moeten wachten. Tus 65 minuten naar aankomst kregen we wat te eten, dit is echt te lang. Want wij waren er met onze bewoners. Puntje van aandacht.
Dolf M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Bijzondere omgeving voor een gezellig diner. Ontvangst, eten en bediening zijn uitstekend. Verder is het uitzicht op de vertrekkende en landende vliegtuigen een bijzonder leuke bijkomstigheid.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prachtige zaak met uitzicht op de landingsbaan van het vliegveld. Eenvoudige kaart met lekkere gerechten. Verwacht hier geen hoogstandjes.
leo K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
1 ste paasdag geweest.
paasbrunch was geweldig.
buffet werd steeds
aangevuld,bediening was goed.
kon eten zoveel als je wou.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
salade Waalhaven .droog en te weinig zalm en garnalen (2)
stokbrood oud en wit en bruin door elkaar. bediening slecht.
en ongeintreseerd. jammer .
vorig jaar nog zo genoten .
andere chefkok ?
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het is jammer dat het meestal zo koud is in het restaurant. Het schijnt lastig te verwarmen te zijn.
Slick .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Leuke locatie als je van vliegen / vliegtuigen houdt! Prima plek voor lunch, lekker buiten in de zon of binnen, beide met goed zicht op de runway.
Jelle T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voldeed aan de verwachtingen
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Keurige ontvangst, medewerkers bediening (eigenaar? manager? bedrijfsleider?) niet herkenbaar gekleed maar wel netjes. Koffie was prima. Daarna lunch aan tafel met 3 personen. Netjes te woord gestaan, fijne kaart, veel keus. Gerechten zien er smakelijk uit. Gedurende de maaltijd komen ze vragen of alles naar wens is. Dat was het. ;-) Afrekenen zeer vlot, kon aan tafel met mobiele pin. Prima etablissement. Leuke locatie.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten met ons gezin. Porties zijn ruim, sommige zelf best groot. De bediening was super, erg aardig en attent. De ligging van de brasserie is super. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij hadden gereserveerd voor zes personen maar waren een half uur te laat. Dit was uiteindelijk geen probleem en we werden zeer vriendelijk en zonder verder haasten bediend. Het eten was erg lekker, waaronder de tonijnsteak, zalm en tournedos. We hadden een mooie avond!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
de prijzen zijn redelijk ,bediening aardig ,hadden nu diner moeten nog de lunch proberen