Brasserie Waalhaven

6,5

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Waalhaven

Lucia K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Waren al een tijdje niet meer geweest maar wat was het verpauwperd. Zonde van zo’n prachtig pand en geweldige locatie. De Angus Burger bleek na 2 hapjes erg rauw en ging terug naar de keuken. Vervolgens kregen we het aangegeten stuk vlees terug op een nieuw broodje. Toen we hier wat over zeiden, kregen we te horen dat ze het altijd zo oplossen. De manager was op vakantie en niet aanspreekbaar. Bediening deed gelukkig nog wel hun best maar dit is wel de laatste keer dat we hier geweest zijn. Hopelijk waait er snel een andere wind!!
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig en lekker gegeten bij Brasserie Waalhaven. We hadden om een tafeltje bij het raam gevraagd, dat was even mis gegaan, maar dat is ook snel opgelost.
Heerlijk gegeten, wel veel graatjes in de zeebaarsfilet en de desserts zijn wat prijzig.
W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk geluncht hier, smaakte allemaal erg lekker.
Vriendelijk personeel en mooi ingericht.
Komen graag nog eens terug.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het beste uitzicht wat je kan hebben maar helaas veel werk aan de winkel voor bediening en keuken
Vanmiddag hier neergestreken voor de lunch om te vieren dat we 16 jaar samen zijn. We zaten aan een mooie tafel bij het raam binnen (ben zelf panisch voor wespen) dus buiten was zeker geen optie voor ons. In dit restaurant heb je het beste uitzicht wat je kan hebben, op de vliegbaan van Rotterdam The Hague Airport. Helaas was het binnen ook niet veilig voor mij, ik heb nog niet zoveel wespen binnen in een restaurant gezien, dit zorgde bij mij ervoor dat ik niet meer op mijn gemak zat. Toen ik een opmerking hierover maakte tegen de bediening kreeg ik als antwoord "nou als je gestoken wordt heb ik zo'n pennetje hoor!" Dit wil ik als klant niet horen, ik wil dat een restaurant ervoor zorgt dat er geen wespen binnen komen, dit is echt mogelijk. Een aantal weken geleden waren we in Assen en daar werd zeer professioneel hiermee omgegaan. Wat je dan ook krijgt in een restaurant waar het druk is met gillende kinderen is dat mensen gaan slaan naar de wespen, hier worden ze agressief van! Nu zou je denken, niet zeuren. Eet je lunch op en ga weer weg maar we hebben een uur! op ons simpele 12 uurtje moeten wachten! Dat kan echt niet. Van serveerster Lisa kregen we daarom een drankje gratis, zeer aardig en had ze veel begrip bij het afrekenen voor mij maar ik kan hier gewoon geen goede beoordeling voor geven. Verbeterpunten voor de eigenaar:
- Zorg voor wespenvallen, zowel binnen als buiten, ik zag buiten wel meer dan 10 x gevechten tussen mensen en wespen, ik heb inmiddels geleerd als behoorlijk panisch persoon dat dit echt niet meer nodig is)
- Zorg voor een goede samenwerking tussen bediening en keuken
- Op een drukke dag, zorg voor enige scheiding tussen families en stelletjes.
- Een cursus klantvriendelijkheid voor de bediening (toen ik aan het afrekenen was met Lisa onderbrak een collega met borden eten, dat kan niet)

De kwaliteit van het eten vond ik prijstechnisch onder de maat. Helaas.. we hadden zo anders gehoopt maar ik denk dat wij hier niet meer terug gaan keren.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goed gegeten langs de landingsbaan. Je moet hier geen haast hebben, maar het eten is gewoon lekker.
N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Enorm verrast door een dergelijk pareltje in de omgeving waar je het niet verwacht! Ik woon en werk al ruim 30 jaar in de Randstad en woon in Delft en ik had nog nooit van Brasserie Waalhaven gehoord. Dat is met mijn eerste bezoek ten goede gekeerd.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Prachtig restaurant, volslagen fantasieloze gerechten. Lang geleden dat we zo slecht gegeten hebben.
En werden ook niet vrolijk van de hordes rondrennende gillende kinderen.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Bediende bracht ons eerst naar een verkeerde plaats om te lunchen, een spoort kinderhoek zonder dat de tafel uberhaubt bedekt was. Hebben om een andere tafel / plaats moeten vragen, waarvoor eerst permissie gevraagd moest worden aan de manager. Bediening duurde erg lang en moesten elke keer moeite doen om wat te bestellen. Erg lang moeten wachten op de drankjes, onze salades werden ook geserveerd nadat wij lang hebben moeten wachten. Wij kregen eerst de indruk dat er te weinig personeel was maar om ons heen kijkende was het helemaal niet druk in het restaurant. De salades (Carpaccio en Caesar) konden ook beter, karig en droog, te veel sla en weinig vlees. Vreemd genoeg kwam men wel heel snel met de rekening nadat deze gevraagd was. Op zich een mooi restaurant maar zonde van de service en kwaliteit.
Annita B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
De vis was niet gaar
Was in de oven weer opgewarmd en daardoor de groenten uitgedroogd
Kreeg wel een wijntje vd zaak en als compensatie een toetje de sorbet was een
mislukking de vruchtjes zaten er niet in was gewoon crusli ijs uit de vriezer met bosbessen
uit de vriezer...
Was in één woord KUT NOOIT MEER
Jurriaan B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Binnen gegeten en daar was bediening prima, eten lekker en kom graag terug. Feit dat je zo dicht bij taxibaan vliegtuigen zit is erg leuk voor kinderen.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zou het nog goed komen met de bediening in Brasserie Waalhaven?
Tijdens alweer ons vierde bezoek in enkele jaren tijd is er nog steeds weinig verbeterd.
Waar andere horeca ondernemers klagen over een gebrek aan personeel, zagen wij minimaal 6 mensen rondlopen in de bediening en achter de bar. En dat voor een zaak die voor maximaal 1/3 gevuld zat.
Ons gezelschap werd nog wel welkom geheten, maar eenmaal een plaatsje uitgekozen (binnen) voelden wij ons aan ons lot overgelaten. Een keer omkijken naar de bar waar we vlak bij zaten, een keer wenken, het hielp allemaal niets. Zeker 20 minuten gezeten zonder iemand aan onze tafel te hebben gezien.
Toen uiteindelijk onze bestelling werd opgenomen kwam e.e.a. – ook uit de keuken – netjes snel op tafel.
Bij de 2e ronde was het zo mogelijk nog erger! Nu moesten wij tweemaal zelf naar de bar lopen om een medewerkster te vragen (ik mag geen bestellingen opnemen, maar ik roep een collega (die vervolgens niet kwam)). Toen de collega eindelijk kwam, werd de bestelling uit de keuken zondermeer tijdig gebracht, maar de drankjes niet.
Nadat wij hierom wederom hadden gevraagd kwam een dame in een nette jurk enigszins verbolgen melden dat ‘er hard aan werd gewerkt’ en dat het bestelde kraanwater ‘best wel eens lauw zou kunnen zijn’. Was dit de gastvrouw vroegen wij ons af…….

Hoe moeilijk kan het zijn om een goede organisatie neer te zetten?? Ieder geheel verantwoordelijk voor een deel van de zaak (en op provisie?), of een persoon die doorlopend uitsluitend bestellingen opneemt, doorlopend bezetting achter de bar om bestellingen klaar te maken, en 2 personen die uitserveren, zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?
De lokatie blijft super, daarom komen over een paar maanden misschien nog eens terug!
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuke lokatie langs de landings/startbaan van de luchthaven. Daardoor wel een beetje afgelegen. De ambiance is goed, maar de akoestiek laat te wensen over, zeker omdat er nogal wat gezinnen met zeer luidruchtige kinderen waren. Soms konden we elkaar moeilijk verstaanbaar maken aan tafel. Op zich natuurlijk een aantrekkelijke plek om met de kinderen naar toe te gaan. Er is een groot terras en een speeltuintje voor de kids, dus bij beter weer zal dit probleem stukken minder zijn. We waren er voor een lunch. De gerechten zagen er goed uit en smaakten goed. Het zal ongetwijfeld een toevalstreffer geweest zijn, maar de bediening was slecht. Bestellingen werden regelmatig aan de verkeerde tafel bezorgd er was veel verwarring. We moesten erg lang op ons drinken wachten, nadat ze al een keer excuus hadden aangeboden dat ze het volledig vergeten waren. Het leek er op alsof het volledige personeel toevallig vandaag de eerste werkdag had. Leuke plek, goed eten, maar er valt nog flink wat te verbeteren.
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Prachtige locatie. Buiten eten werd afgeraden, er waren heel veel wespen. dus binnen.
Vrij lang wachten op bediening. Uiteindelijk ging er veel mis. Iets werd besteld, bleek er niet te zijn. Een uitsmijter zalm op wit brood werd een omelet zalm op bruin brood. Een andere bestelling werd domweg vergeten.
Daarna kwam er heeeel lang niemand meer, dus we zaten op een droogje, met taai brood onder de omelet.
Er kwam als compensatie voor de fouten een kopje koffie in de aanbieding, maar een klein ijsje kon er niet af voor 1 van ons. jammer, gemiste kans
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Vandaag met familie een lunchafspraak. Bij aankomst nog lekker stil en alle aandacht van het personeel. Maar de wachttijd liep aanzienlijk op waardoor drankjes en het dessert redelijk lang op zich lieten wachten. Kwaliteit van de gerechten was minder dan we gewend waren en dat was waarschijnlijk ook het gevolg van de drukte. Vriendelijkheid en inzet van het personeel willen we zeker als positief aanmerken en daarmee hebben we een prima lunch afgerond.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eigenlijk vonden we het allemaal prima,lekker eten prima locatie en vriendelijke bediening,
Alleen een beetje jammer dat we als het ware de deur uit werden gekeken zodra we klaar waren en de serveerster de tafel ging opruimen en schoonmaken terwijl we nog gezellig zaten te natafelen.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Buiten op terras heel veel wespen, toch maar naar binnen heel veel vliegen . Te weinig geschoold personeel. Erg lrumoerig door akoestiek. Terwijl er maar totaal 20 gasten waren met dineren.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. Jammer dat we lang op bediening moesten wachten in het begin, drankje besteld maar duurde lang voor we het kregen en drie keer om de kaart vragen......
Maar we hebben een gezellige avond gehad.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten en de ambiance is heel goed. De bediening helaas niet. Alhoewel ze vriendelijk zijn werden wij constant “vergeten”. Waardoor een kaart krijgen en bestellen (dan maar zelf naar de bar lopen) erg lang duurde. Het eten was wel snel bereid. Dus de keuken draait wel als een zonnetje.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Ligging is perfect, maar het eten was gewoon slecht. De kok (denk een werkstudent of zo) kan echt geen mosselen koken. De mijne waren bij lange na niet gaar. Leert hij er van? Nee, twee anderen aan andere tafels bestelden dit ook en ja, hetzelfde slechte resultaat.
De patat kwam toen al het vlees etc al op was en ik wacht nu nog steeds op het sausje bij de mosselen.... als reden gaven ze aan dat het druk was....denk dat ze dachten dat ik blind ben. De halve tent was leeg.
Kortom: eens maar nooit meer. Veel geld voor erg matig eten. Positief punt: het uitzicht.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Aangegeven vrouw zwanger is ,

Wilde een kleine salade en dat kon nog geen eens gemaakt worden , terwijl we best wilde betalen voor de gewone prijs .

Vind ook de bediening iets beter te werk moet gaan met kijken of drinken nog bij geschonken moet worden .

Cijfer een 6