Brasserie Vulders

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg voordelig
Lieveheersdais .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met mijn collega's gegeten bij Brasserie Vulders, en het was allemaal even heerlijk! De amuse, de wijn, het hele diner. Ook is het personeel buitengewoon vriendelijk. Bedankt voor de gastvrijheid en de goede verzorging!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heb al vaak gegeten bij Brasserie Vulders, Anton blijft je verassen met wisselende menu's, verder ook veel lof voor Irene hoe zij op een ontspannen manier de gasten verwend. Echt een aanrader om hier te gaan eten.

Jan Ketelaars
Jorieke P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Samen met mijn vader genoten van een 4 gangen diner!

De avond begon met een fijn ontvangst, vervolgens een amuse en daarna 4 heerlijke gangen. De gerechten zagen er tip top uit en je proeft echt dat het met verse producten en liefde bereid is.

Zeker een aanrader!
Sirac .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Prima gegeten met vrienden. Leuke kaart, lekkere gerechten, aardige persoonlijke bediening. Inrichting een 'beetje bruin' .
Christ P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Heerlijk gegeten met gerechten uit de green egg. Echt geweldig mooie lokatie, volop parkeergelegenheid , prijs kwaliteit voortreffelijk
Tdenissen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Brasserie Vulders is que eten en bediening een topper. Zeer zeker aan te bevelen en volgende week gaan we er met 10 man naar toe.
Hopenlijk luistert de chefkok dan beter naar zijn personeel. wij hadden nl. met de bediening afgesproken dat we aan zouden geven wanneer het hoofdgerecht kon worden gemaakt. maar blijkbaar had hij te weinig geduld. en kwam het onverwacht. over de rest niets dan lof.. tony
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
2 keer krabpoten als voorgerecht, tournedos als hoofdgerecht, prijs/kwaliteit uitstekend. Bediening lekker relaxed. Een fijne verwarmde patio waar het goed toeven is.
Monicaatje .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Gisteren heerlijk gegeten bij Brasserie Vulders. het Oosters voorgerechtje werd stijlvol opgediend en de smaak was heerlijk met een vleugje wasabi op de achtergrond. De tournedos was precies goed gebakken en smaakte heerlijk in combinatie met de portjus. Buiten de kaart om werd er voor mij een sabajon met amandelikeur en vers fruit gemaakt daar ik lactose- en glutenintollerantie heb.Al met al geweldig gegeten ondanks mijn intolleranties. Echt een aanrader dus en ga er zeker terug.
John_1 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Prima eten in een mooi restaurant. Qua kaart gaat het wat ons betreft iets verder dan een brasserie. De borden zijn mooi opgemaakt. Het kommetje met patat steekt dan een beetje schril af.
Zeker de moeite waard om een keer langs te gaan.
Diederik9 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Heerlijk gegeten bij Vulders! We komen er vaak en stelt ons nooit teleur. Het is inderdaad aan de prijzige kant, maar het is het waard :)