Brasserie Vlietzicht

Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vlietzicht

Uitspannning Vlietzicht, landelijk gelegen aan de Vlaardingervaart tussen Vlaardingen en Schipluiden. Vlakbij maar toch even helemaal weg uit de Randstad.

In de winter kunt u bij ons genieten van heerlijke winterse gerechten. Vanuit ons warme restaurant heeft u tegelijkertijd een goed uitzicht op het mooie winterse landschap en op –wanneer het hard genoeg heeft gevroren- passerende schaatsers.

's Winters kunt u bij ons heerlijk binnen zitten in ons nieuwe restaurant. En in de zomer een heerlijk terras met schitterend uitzicht op natuurmonument de Vlietlanden.

Tevens verhuur van roeiboten,waterfietsen en kano's.

Meer informatie over restaurant Brasserie Vlietzicht

• Kom je met de auto?
    Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Komt u met de auto? Navigeer naar de Willemoordseweg

Wintertijden: Dinsdag t/m Donderdag van 10.00u t/m 20.00u en Vrijdag t/m Zondag van 10.00u t/m 20.30u is de keuken geopend.
Zomertijden: Maandag t/m Zondag van 10.00u t/m 21.00u

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vlietzicht

Stienie S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellig buitenterras. Lekker eten. Vriendelijke bediening.
Gisela B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
de bediening is zeer vriendelijk. Ik ga zeker nog eens terug. Het is een mooie plek aan het water.
wim135 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Hebben met 23 personen genoten van een High Tea. Prima verzorgd, lekker en ruim voldoende. Echt een aanrader voor iedereen. Prachtige en goed bereikbare locatie.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Mede door het zeer mooie weer en de relaxte snelle bediening werd dit een perfect dineetje eten was prima en nogmaals locatie is top
Connie O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Komen hier vrij regelmatig, enige minpuntje is de bediening, gaat niet heel vloeiend, ik vroeg 2 keer om een vork en mes en dat duurde wel flink even. Groet JO te Vld
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Zeer slechte service aan een prachtige locatie!
Zelden in een restaurant zou slecht geholpen als in Vlietzicht. Als eerst is de reservering niet doorgekomen. Moet vervolgens eerst op m'n telefoon bewijzen dat de reservering per email is bevestigd, voordat er een tafel klaar gemaakt wordt (dit terwijl het terras vrijwel leeg is en er dus ruimte zat is). Vervolgens 1 uur en 15 minuten moeten wachten op voorgerecht. Bij klacht bij de manager, geeft hij als excuus dat het druk is. Het is 18:15 uur. Het terras zit nog niet eens vol, dus dit lijkt me sterk. In ieder geval geen excuses vanuit de manager. Voorgerechten op tafel maar zonder bestek. 4 van de 12 personen krijgen bestek, waarna bediening extra bestek gaat halen, maar nooit meer terug komt. Dus maar zelf bestek gaan halen.
Na het voorgerecht een uur moeten wachten op de hoofdgerechten. Bediening is totaal niet scherp.
Na 2x klagen, dan toch een kleine compensatie in de vorm van een gratis dranken rondje. Daarna loopt de avond redelijk. Ook het eten is redelijk van niveau. Niet heel verrassend. Dus dit was eens en nooit meer! Nogmaals een mooi locatie aan het water, maar doe alleen een kop koffie.
EVERTDINA B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ik moet helaas glutenvrij eten en is altijd spannend of het goed gaat. De salade was heerlijk en ik heb naderhand geen last van gehad.
widu .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prachtig weer, dus druk op het terras langs het water. Bij aankomst geen echt hartelijke ontvangst maar kregen wij de indruk dat we blij mochten zijn daar te mogen verblijven. De man die de scepter zwaait over een flink aantal mensen in de bediening (studenten) kon het of niet aan of is geen vrolijke Frans... Over het eten geen opmerkingen (goed) maar over de glazen wijn (bodempje) wel. Wanneer je bij het afrekenen met de pin wil betalen krijg je het bonnetje uit het pinapparaat en daarna de vraag...wilt u ook de rekening zien...raar. Ook de bediening was niet echt getrained om je "gast" te laten voelen.... Kortom wanneer je in de buurt bent ga gerust langs...maar wanneer je er voor moet omrijden.....
K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prijs -kwaliteit kan wat beter. Als we keken wat je voor het geld krijg, is dit echt niet een bord vol.
Maar.... ondanks dat,,, het was lekker.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
mooie locatie met goed eten en een prettige bediening
S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima sfeer, vriendelijke bediening, geweldige plek. Enig minpunt vonden wij de karig ingeschonken glazen wijn, maar volgens de bediening was dit precies volgens de instructie.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
maaltijden goed. glutenvrij voor verbetering vatbaar
T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
lekker gegeten maar wel wat kanttekeningen erbij. Op het toetje moest erg lang gewacht worden terwijl de ander deze al heel lang had (half uur wachten ruim!!)
Daarnaast wil ik graag een rekening zien voordat er afgerekend wordt en was er teveel gerekend in eerste instantie waar ik zelf op moest wijzen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
zo als altijd weer heel gezellig
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Ideale plek om te genieten van het eten en de omgeving aan het water erg mooi
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wij hebben op 09-06-2018

Mijn verjaardag bij Vlietzicht te Schipluiden gevierd .
Mede door goede ontvangst , heerlijk eten en een hele goede bediening is mijn verjaardag top geweest .
Een aanrader om een feest bij hun te vieren .
V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Genoten van een fantastisch goed verzorgde high tea met vriendinnen, leuk ontvangen attent personeel in een prachtige omgeving
J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Mijn dochter en ik hadden een high tea besteld,erg smaakvol we hebben genoten!! alles klopte natuurlijk is het heerlijk aan het water ,zeker een aanbeveling!!
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
normaal lunch ik af en toe bij vlietzicht, nu gedineerd en dit is zeker voor herhaling vatbaar.
prettige bediening en goede gerechten
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Het eten was erg goed.
Vriendelijk personeel.
Heerlijk buiten kunnen eten.
Wij waren alle 6 zeer tevreden.
Komen terug voor de high wine.