Brasserie Vlietzicht

Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vlietzicht

Uitspannning Vlietzicht, landelijk gelegen aan de Vlaardingervaart tussen Vlaardingen en Schipluiden. Vlakbij maar toch even helemaal weg uit de Randstad.

In de winter kunt u bij ons genieten van heerlijke winterse gerechten. Vanuit ons warme restaurant heeft u tegelijkertijd een goed uitzicht op het mooie winterse landschap en op –wanneer het hard genoeg heeft gevroren- passerende schaatsers.

's Winters kunt u bij ons heerlijk binnen zitten in ons nieuwe restaurant. En in de zomer een heerlijk terras met schitterend uitzicht op natuurmonument de Vlietlanden.

Tevens verhuur van roeiboten,waterfietsen en kano's.

Meer informatie over restaurant Brasserie Vlietzicht

• Kom je met de auto?
    Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Komt u met de auto? Navigeer naar de Willemoordseweg

Wintertijden: Dinsdag t/m Donderdag van 10.00u t/m 20.00u en Vrijdag t/m Zondag van 10.00u t/m 20.30u is de keuken geopend.
Zomertijden: Maandag t/m Zondag van 10.00u t/m 21.00u

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vlietzicht

Hilda W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Altijd fijn om bij vlietzicht een hapje te eten of een drankje te doen
Mooie locatie. Prima personeel..
Dik tevreden ????
H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Prima restaurant op mooie locatie. Echter: op enig moment vulde het restaurant zich met een grote groep. We zaten plotseling in een soort van bedrijfsvergadering, die ook nog eens luidruchtig werd toegesproken. Het personeel deed of zij niets; ook niet toen we van ellende naar buiten vluchtten. Niet heel professioneel en toch wel bizar.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
erg druk, maar wel erg gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Leen B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De rosë varkenshaasjes waren veel te droog en niet voldoende rosë, het leek wel of de varkenshaasjes een dag daarvoor licht gekookt waren.
Geen stroganoff saus aanbieden in de zomer, is veel meer iets voor een wintergerecht.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was goed! Een mooie locatie aan het water. En het was gezellig!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hadden 3 gerechten met salade en 5 gerechten met friet. Na de opmerking "de friet komt eraan" , gebeurde er een kwartier niks en was men het dus vergeten. Van de 3 gerechten met salade, werd er slechts 1 met salade uitgeserveerd. Met zo'n beperkte kaart, behoor je als bediening gewoon te weten wat je moet uitserveren. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Marco van de Minkelis
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De locatie en de bediening waren bijzonder goed. Een aanrader!
W.t. H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Geweldige ervaring. Geweldig personeel. Door persoonlijke nare omstandigheden moesten wij ad hoc een lunch plek voor onbekend!! aantal mensen reserveren op een ochtend. En wel op dezelfde dag meteen. Dat lukte zonder moeilijkheden. Ook de extra issue dat dat onbekende aantal eters ook nog allemaal apart zou willen afrekenen was geen probleem. Enorm begripvol personeel. Was grote steun voor ons. Uiteindelijk met 14 mensen heel fijn bijeen gezeten en prima geluncht!! Geweldig alle lof!!
Omaleni .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wij bestelden na een uur te hebben gewater fietst 2 ijskoffie voor ons zelf en voor onze kleinkinderen 2 kinderijsjes. Tot onze verbazing bleek dat de ijskoffie bij Vlietzicht niet veel meer inhoudt dan een glas koude koffie met ijsblokjes. Niet eerder hebben wij in een restaurant een ijskoffie geserveerd gekregen met ijsblokjes i. p. v. en bol roomijs met koffie. Dat was voor ons eens maar nooit meer.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten op een leuke locatie!
Bediening was goed, personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Een aanrader
H.d D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Prachtige locatie, leuke sfeer. Redelijk eten, broodje tonijnsalade was niet bijzonder (gewoon tonijn uit blik met mayo). Vriendelijke bediening
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige plek. Complimenten voor de bediening, allemaal even aardig en netjes!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gelukkig hadden we gereserveerd (het was een mooie avond en erg druk) dus we konden zo aanschuiven, vooraf hadden we brood met wat smeerseltjes, gewoon lekker. Als hoofdgerecht hadden we 2x gebakken mosselen (gelukkig echt gebakken en niet gefrituurd zoals je wel vaker tegenkomt) en 2x gekookte mosselen, met lekkere frites en salade. De gekookte mosselen waren in de aanbieding voor 2 personen met een lekkere fles wijn, het was een hele grote pan, wij (de dames) kregen hem niet op. Als dessert hebben we de rabarbercompote met hangop (heerlijk) en 1x appeltaart. We hebben heerlijk gegeten. Wat we wel een beetje raar vonden, het personeel begon al op te ruimen, met grote bakken op de tafels terwijl er nog een aantal tafels met gasten waren, zelfs onze tafel werd al leeg geruimd, een beetje ongezellig, maar ja het zijn ook lange warme dagen voor het personeel (die verder hun uiterste best deden, niets op aan te merken). Voor herhaling vatbaar.
Wim135 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hadden gebakken mosselen, beetje weinig, had ook wat meer gekruid kunnen zijn. Biefstuk, was prima. Varkenshaas was ook heerlijk. Lokatie fantastisch, leuke bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
25 jaar getrouwd, maandag 30 juli, zijn leuk ontvangen, met een glas proceco,
B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vriendelijk personeel, het gerecht ( varkenshaas) was mals. Ook het kindermenu viel in de smaak. Fijn dat je zowel binnen als buiten kan zitten. Prima restaurant!
Marielle G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Super locatie, lekker mosselen gegeten... ik zou zeggen gewoon gaan !
M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Jammer van de "jengelende" kinderen op een van de andere tafels. Advies houdt tafels met kinderen zo veel mogelijk apart van de andere gasten
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Leuke lokatie, heerlijk gegeten en de service ook goed. Aanrader als je van water en natuur houdt!
Zou het zeker aanraden!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Leuke plek, zeker met mooi weer. Goed eten! Een aanrader voor iedereen die even de stad wil ontvluchten en niet te ver wil rijden.