Brasserie Vlietzicht

Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vlietzicht

Uitspannning Vlietzicht, landelijk gelegen aan de Vlaardingervaart tussen Vlaardingen en Schipluiden. Vlakbij maar toch even helemaal weg uit de Randstad.

In de winter kunt u bij ons genieten van heerlijke winterse gerechten. Vanuit ons warme restaurant heeft u tegelijkertijd een goed uitzicht op het mooie winterse landschap en op –wanneer het hard genoeg heeft gevroren- passerende schaatsers.

's Winters kunt u bij ons heerlijk binnen zitten in ons nieuwe restaurant. En in de zomer een heerlijk terras met schitterend uitzicht op natuurmonument de Vlietlanden.

Tevens verhuur van roeiboten,waterfietsen en kano's.

Meer informatie over restaurant Brasserie Vlietzicht

• Kom je met de auto?
    Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Komt u met de auto? Navigeer naar de Willemoordseweg

Wintertijden: Dinsdag t/m Donderdag van 10.00u t/m 20.00u en Vrijdag t/m Zondag van 10.00u t/m 20.30u is de keuken geopend.
Zomertijden: Maandag t/m Zondag van 10.00u t/m 21.00u

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vlietzicht

dafeke .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een restaurant met een prachtige locatie. Het eten is gewoon goed en goed geprijsd, maar vooral de locatie maakt dit restaurant tot een succes.
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Zoals altijd erg gezellig, uiterst vriendelijk en servicegericht personeel en heel lekker eten.
Marja R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het leukste restaurant van Nederland! Prachtig gelegen, intieme sfeer, uitzicht is geweldig over de weilanden en de Vlaardingse Vaart.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gea U.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prijs, kwaliteit, locatie: uitstekend en vriendelijk personeel
Violetta V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Gisteren genoten van een high tea. Eten was erg lekker vooral de soep. Ontvangen met een glaasje proceco. Zeker een aanrader. Mooie lokatie.
bert V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Top
P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Helaas zat er een taaie pees in de diamanthaas biefstuk, wat zonde was van de verder mooi gepresenteerde maaltijd.
Het voorgerecht was heel lekker, verschillende zalmvariaties.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Via de website een reservering gemaakt met melding dat we de verjaardag van onze dochter kwamen vieren. Daar werd verrassend genoeg rekening mee gehouden; erg leuk!
De menukaart is klein, maar er is voldoende keuze. De locatie is schitterend, het interieur erg gezellig. Het personeel is zeer vriendelijk en last but not least: het eten is heerlijk. We blijven terugkomen.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuke inrichting en veel parkeergelegenheid in de omgeving. Beperkte menukaart maar voor iedereen wat wils.
P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellige High tea met ruim voldoende heerlijke hapjes. Voorstel: geen theezakjes maar “losse thee” gebruiken.
Gezellige ambiance en een super vriendelijke bediening.
Marinelle H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was deze keer erg lekker ..soms hadden de hardwerkende meiden het te druk om erg in ons te hebben..
barbara O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
lekker dichtbij en lekker eten jammer vd kleine kaart en dat de vega kip salade niet meer op de kaart staat maar verder prima om een hapje te eten.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten en een fijne ambiance.
vepvanvianen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Geen opmerking, het eten was heerlijk een leuk gezellig restaurant kom er graag weer terug. All met all een gezellige sfeer.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prijs kwaliteit verhouding slecht
Geen Pannenkoeken meer.
Vegetarisch gerecht niet te eten
Tagliatelle te lang gekookt
Wordt niet naar de klant geluisterd
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik heb er mijn 70e verjaardag gevierd met een lunch op zondag voor 55 gasten. Hele leuke middag gehad. Lekker gegeten. Alles prima verzorgd.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben hier heerlijk geluncht. Vriendelijke bediening in een heel gezellige locatie.
Waarschijnlijk is deze plek bij meer mensen geliefd want ondanks de wat afgelegen ligging (je rijdt er niet toevallig even langs) was het er gezellig druk ondanks het slechte weer. Wij komen er zeker nog een keer terug.
Armand L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en vrolijk.
Al vaker geweest voor de lunch altijd goed nu met vrienden voor diner. Niet zo druk maar bediening was goed en eten heerlijk. prijs kwaliteitsverhouding is goed al liggen de prijzen iets hoger dan gemiddeld maar dit is het zeker waard. Schitterend uitzicht prettige inrichting je voelt je direct thuis.
T.F. C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Altijd heerlijk eten hier en bediening supervriendelijk.