Brasserie Vlietzicht

Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Vlietzicht

• Kom je met de auto?
    Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Komt u met de auto? Navigeer naar de Willemoordseweg

Wintertijden: Dinsdag t/m Donderdag van 10.00u t/m 20.00u en Vrijdag t/m Zondag van 10.00u t/m 20.30u is de keuken geopend.
Zomertijden: Maandag t/m Zondag van 10.00u t/m 21.00u

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vlietzicht

barbara O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
lekker dichtbij en lekker eten jammer vd kleine kaart en dat de vega kip salade niet meer op de kaart staat maar verder prima om een hapje te eten.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten en een fijne ambiance.
vepvanvianen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Geen opmerking, het eten was heerlijk een leuk gezellig restaurant kom er graag weer terug. All met all een gezellige sfeer.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prijs kwaliteit verhouding slecht
Geen Pannenkoeken meer.
Vegetarisch gerecht niet te eten
Tagliatelle te lang gekookt
Wordt niet naar de klant geluisterd
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik heb er mijn 70e verjaardag gevierd met een lunch op zondag voor 55 gasten. Hele leuke middag gehad. Lekker gegeten. Alles prima verzorgd.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben hier heerlijk geluncht. Vriendelijke bediening in een heel gezellige locatie.
Waarschijnlijk is deze plek bij meer mensen geliefd want ondanks de wat afgelegen ligging (je rijdt er niet toevallig even langs) was het er gezellig druk ondanks het slechte weer. Wij komen er zeker nog een keer terug.
Armand L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en vrolijk.
Al vaker geweest voor de lunch altijd goed nu met vrienden voor diner. Niet zo druk maar bediening was goed en eten heerlijk. prijs kwaliteitsverhouding is goed al liggen de prijzen iets hoger dan gemiddeld maar dit is het zeker waard. Schitterend uitzicht prettige inrichting je voelt je direct thuis.
T.F. C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Altijd heerlijk eten hier en bediening supervriendelijk.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker gegeten ik neem altijd vegetarische kip salade maar de kaart
was veranderd en deze stond er niet meer op .... maar de serveerster ging even weg en kwam terug dat het geen probleem was ik kon gewoon mijn salade krijgen hier werd ik erg blij van.
dus zet deze aub weer op de kaart.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het blijkt dat omdat het een open ruimte is bij grote(re) groepen het moeilijk is elkaar te verstaan. Verder was het prima.
T P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben hier genoten van een heerlijke, zonnige middag aan het het water.
Vriendelijke bediening en een high wine.
We kregen om te beginnen een glaasje tomatensoep en daarna een etagere met allerlei lekkernijen. Wraps, sandwiches, broodjes met carpaccio en salade.
En ook nog allerlei zoetigheid.
Een perfecte middag op een schitterende locatie.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Over het eten en de bediening absoluut geen klagen en ook de locatie is geweldig. Op een mooie zomeravond hier gegeten en vanwege het weer dus op het buitenterras. Alleen is het eind augustus wel wat eerder donker dan in juni, dus vanaf een uur of negen werd het (Vliet)zicht steeds minder: alleen één enkel kaarsje op tafel! Op diverse opmerkingen onzerzijds hierover werd eerst alleen wat lacherig gedaan, maar na herhaald aandringen wist de chef toch wel te melden:"ja, we zijn er mee bezig". Beetje mager zo'n reactie en onbegrijpelijk dat men niet al lang voor adequate verlichting op het buitenterras heeft gezorgd!
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier het verjaardagsfeestje van mijn vrouw georganiseerd met alle (klein)kinderen en aanhang. Vlietzicht heeft natuurlijk een geweldige locatie en daar ging ik ook voor. Maarrrr... ook het warm/koud buffet viel bijzonder in de smaak (het was ook gewoon goed en uitgebreid (met van alles tussen paling, carpaccio aan de ene kant en frietjes en sate aan de andere kant. Heerlijk dessertbuffetje! We waren vroeger dan afgesproken, maar we konden al volop van het vrije terras gebruik maken en nadat iedereen voldaan was, kon nog lekker van waterfietsen gebruik gemaakt worden. Ook voor de kleinkinderen was niets te veel. Kipnuggets, ander ijsje: geen punt.
Wat ik in deze recensie wil benadrukken is echter de rol van de bediening: echt super, ze stonden met een lach echt klaar voor iedereen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Kortom, een aanrader op een geweldige 'plekkie' aan het water.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima lunch gehad bij Vlietzicht. prachtige locatie en een vriendelijke bediening, die je niet vaak zo ziet. niet het obligatie "heeft het gesmaakt?" maar echte betrokkenheid.
P K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Als het druk is kan de bediening het niet aan en de keuken ook niet. Porties friet en salade zijn niet groot. Dam blijft op mooie (drukke) dagen alleen de geweldige locatie over en dat is te weinig om voor terug te komen. Tenzij voor alleen een drankje of ijsje.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een geweldige locatie en een fijn en vriendelijk personeel! De inrichting is warm en voelt prettig aan.
Bij de reservering, 3 dagen vooraf heb ik gevraagd om een rustige plek voor 7 personen en dat werd prima geregeld. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en er werd nogmaals gevraagd of de gereserveerde plaats wel oké was.
Het eten was heerlijk, het vlees was mals, groentes lekker knapperig, frietjes goed warm en de sausjes pasten perfect bij de verschillende gerechten. De borden waren mooi opgemaakt. Regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was en de tijd tussen de 3 gangen door was perfect.
Kortom: een avond voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die van lekker en gezellig uit eten gaan houdt.
Tante Y.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De ligging vind ik fantastisch. Het eten een goede prijs kwaliteit verhouding en de bediening vriendelijk. Wij zijn afgelopen maanden een keer of 4 gewee
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met 3 personen op zondagavond bij Vlietzicht gegeten. Toen we binnenkwamen was het binnen en buiten redelijk druk. Dus verwacht je iets langer te moeten wachten. Drankjes en voorgerecht kwamen op tijd. Nadat we het voorgerecht hadden gehad zaten we een uur te wachten en nog geen hoofdgerecht. Bedienend personeel te jong en onervaren om dit te signaleren. Ze reageerden niet als we hun aandacht probeerden te krijgen. Toen we uiteindelijk zelf naar iemand toe waren gelopen bleek het hoofdgerecht niet doorgegeven te zijn. Dus nog weer wachten. Toen het hoofdgerecht kwam moesten we overal om vragen: sla zonder dressing, geen bestek om op te scheppen, frietjes te laat.
De mosselen en kabeljauw smaakten goed, frietjes matig. Sla fantasieloos.
Kortom: we hebben het weleens beter meegemaakt. Maar juist omdat we weten dat het beter kan komen we wel terug. Omgeving is fantastisch.

Han B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prachtige locatie op een van de mooiste plekjes in Midden-Delfland.
- Positief: kogelbiefstuk was mals, zelfgemaakte friet smaakte goed.
- Negatief: de pepersaus (EUR 2,50 extra bij de biefstuk) en de tomatensoep hadden nadrukkelijk de kunstmatige smaak en textuur die zo kenmerkend is voor kant-en-klaar producten uit de voedsel-industrie. Toch een kleine smet.
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Met vier personen geluncht. Toen we binnenkwamen was één tafel bezet. De bediening liet ons de keuze uit een tafel naar onze wens. Binnen een half uur waren alle tafels bezet, de bediening liet zich niet van de wijs brengen en bleef snel en attent naar onze tafel.
Mooi gelegen aan het water met een uitnodigend terras waar het helaas voor ons nu te fris was.