Brasserie Vlietzicht

Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vlietzicht

Uitspannning Vlietzicht, landelijk gelegen aan de Vlaardingervaart tussen Vlaardingen en Schipluiden. Vlakbij maar toch even helemaal weg uit de Randstad.

In de winter kunt u bij ons genieten van heerlijke winterse gerechten. Vanuit ons warme restaurant heeft u tegelijkertijd een goed uitzicht op het mooie winterse landschap en op –wanneer het hard genoeg heeft gevroren- passerende schaatsers.

's Winters kunt u bij ons heerlijk binnen zitten in ons nieuwe restaurant. En in de zomer een heerlijk terras met schitterend uitzicht op natuurmonument de Vlietlanden.

Tevens verhuur van roeiboten,waterfietsen en kano's.

Meer informatie over restaurant Brasserie Vlietzicht

• Kom je met de auto?
    Vlaardingsekade 60 2636 BD Schipluiden Komt u met de auto? Navigeer naar de Willemoordseweg

Wintertijden: Dinsdag t/m Donderdag van 10.00u t/m 21.00u en Vrijdag t/m Zondag van 10.00u t/m 22.00u. De keuken is van 12.00u tot 20.00u geopend.
Zomertijden: Maandag t/m Zondag van 10.00u t/m 22.00u

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vlietzicht

Petra K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
De bediening en het ontvangst was erg vriendelijk en het eten was ook erg goed.
We hebben alleen een hoofdmaaltijd gegeten. de Kabeljauw was verrukkelijk en de groente voor mij prima.
Mijn partner houdt niet van knapperige groente maar daar kan de kok niets aan doen.
de locatie is vooral zomers een aanrader als je op de fiets naar toe rijdt.
Wel genoeg ruimte op de parkeerplaats. De wegen er om heen zijn wat smal.
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Was gezellig ,jammer dat er geen licht op de parkeerplaats is ,eigenlijk heel erg jammer een dikke min
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wij wilden met 6 personen ontbijten of brunchen.
Toen ik via internet reserveerde zag ik dat er geen ontbijt maar wel een brunch is.
Bij aankomst bleek dat dit alleen kon vanaf 15 personen en dat de keuken pas om 12.00 uur open ging.
Jammer dat dit niet duidelijk is aangegeven. Wanneer je vooraf reserveert met 6 personen om 11.00 uur kom je niet alleen voor koffie.
Overigens was de bediening ons wel terwille en regelde dat de keuken iets eerder begon.
Femmy S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
De serveerster was iets te veel aanwezig met haar verhaal.
Op het laatst moesten wij opschieten met het dessert omdat de keuken dicht ging.
Toen was de appelstrudel op.
Beetje jammer
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Prachtige locatie, vriendelijke service gerichtte bediening en een heerlijke high tea. Bedankt, wij komen graag nog eens terug.
W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goede ontvangst, vriendelijk en allert personeel en uitstekend verzorgde maaltijden. Dus aanrader voor een gezellige avond voor de liefhebber.
Leo O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen op een plezierige wijze van het buffet genoten.

Een minpunt is wel dat na het verlaten van het restaurant op weg naar je auto je in een totale duisternis terecht komt. Een paar lampjes zou wel heel prettig zijn.
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Leuke locatie en prima voor een zakelijke lunch. Interessant om nog eens te bezoeken met betere weersomstandigheden. Prima gegeten, goede service.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Vlietzicht. Ditmaal op een dinsdagavond. Erg rustig, maar de service en kwaliteit er niet minder om. Vriendelijk personeel, goede kok, mooie locatie.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten, alles keurig verzorgd zonder overdreven sjiek te zijn. Absolute aanrader. We komen met plezier regelmatig terug ????
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Prachtige locatie gezellige inrichting, vriendelijk personeel en lekkere gerechten.
Genoeg parkeerplaats voor de deur. Mooie omgeving om te wandelen.
Wij komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
het eten was perfect , was mooi opgemaakt en erg smakelijk.
bediening was prima . de drank was goed , we hoefden niet lang te wachten ,
het was rustig .
M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
High Tea was heerlijk. Nog een compliment voor Eric voor de manier hoe hij mij te woord heeft gestaan toen er wat problemen waren met de reserveringstijd. En nog bedankt voor de kop koffie van het huis in verband met die problemen.
Mldebruijne .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Met een grote groep (35+) genoten van een gezellige borrel en een heerlijk diner. In een prachtige omgeving en
alles ook goed geregeld! Top!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het was goed.
Duurde lang voordat er een bestelling opgenomen werd.
We hadden gereserveerd maar er was kennelijk toch niet op ons gerekend, hebben zelf een groep samengesteld.
Voor 14 personen zou een speciale kaart zijn. Was ineens. Iet zo. Dus al helemaal geen groeps tarief oid.
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk buiten kunnen genieten van een High tea en high bier. Voor herhaling vatbaar. Ondanks de drukte viel de wachttijd mee wat betreft het serveren van het lekkers.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Fabuleus uitzicht. Eten goed.
Anne Christien W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prima locatie, supervriendelijk en behulpzaam personeel en een heel goed eten!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gezellige gevarieerde High-tea met een goede verhouding zoete en hartige dingen. Goed verzorgde high tea, met regelmatig een check of alles oké was, er nog voldoende theewater was, etc.
Hans Kok R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Vlietzicht zal niet snel op je route liggen maar zeker de moeite waard de route ernaartoe te ontdekken. De locatie is prachtig in het weidse polderland en toch op korte rijtijd van snelweg. De inrichting zorgt voor een aangename en behaaglijke sfeer. De bediening is correct, snel en vriendelijk. Alles wordt met zorg bereid en geserveerd én dát proef je en maakt het verschil met de doorsnee restaurants ! Zonder dat je daar direct meer voor moet betalen. Absolute aanrader !!