Brasserie Vivaldi

Waalkade 66 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kan je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Glas champagne

Zaterdag vanaf 17:30 uur
Zondag vanaf 17:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vivaldi

• Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De Spare ribbs waren niet gaar, en de hoogte van de rekening werd gezegd i.p.v. op de tafel gelegd, degenen die door mijn uitgenodigd waren, wisten nu ook wat de kosten van het diner waren, niet erg professioneel!
Silvia G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen. De bediening was ook vriendelijk en beleefd. De menukaart heeft voldoende keus. We hebben goed gegeten.
boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Op maandag vroeg in de avond gegeten in Vivaldi.Het was lekker rustig geen last van rumoer. De gerechten waren vers en smaakrijk. Met name ook de frites. De bediening was erg vriendelijk en ruimhartig.
Wei-Hua G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mooi uitzicht op t water. De nachos smaakten heerlijk! We komen zeker terug.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was lang geleden dat ik zo lekker en goed heb gegeten.
De bediening is erg vriendelijk en service gericht. Op de kaart staan alleen maar unieke gerechtjes, zoals je in dure restaurants kunt verwachten en dat in zo'n gezellige sfeer!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijk personeel, tafel sober maar heb lekker gegeten, vond het toilet niet netjes en inde serre stonk het vond ik. Dus zijn we binnen gaan zitten.
De keuken is open en dat vond ik soms een beetje rommelig lijken.
Helma C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hebben met onze familie een zeer relaxte en gezellige avond doorgebracht bij Vivaldi. De kok hield zeer goed rekening met iemand van het gezelschap met een ernstige allergie. Wij gaan er zeker nog een keer terug!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De ontvangst was prettig n onze jassen werden netjes aangenomen. De service was de gehele avond snel. Het eten is heerlijk van smaak en prima gepresenteerd. Op de carpaccio zat echter net te veel saus waardoor dat overheerste en je het vlees helaas niet proefde. De porties van het hoofdgerecht zijn niet heel groot maar wel lekker.
De inrichting is sfeervol echter waar wij zaten tochtte het wat wat minder prettig was.
De prettige en vriendelijke service bleek volledig verdwenen bij ons vertrek. We moesten zelf, met veel moeite, onze jas zien terug te vinden op een inmiddels overvolle kapstok en zelfs een tot ziens kon er niet vanaf. Dat was wel jammer.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Tweede keer hier geweest. Vaste bediening welke altijd erg vriendelijk is. Leuke menu’s welke heerlijk worden klaargemaakt. Dit keer van de wild kaart besteld wat een aanrader is!. En niet vergeten afsluiten met een koffie. Goede koffie van Peeze.
Leroy H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.
Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
19 nov 2017 aten wij met vrienden on restaurant Vivaldi. Het eten was erg goed. De porties waren toereikend en van prima kwaliteit. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert smaakten prima.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten met 4 vrienden. Bediening was erg vriendelijk, maar niet altijd even oplettend (zaten regelmatig met een leeg glas, moesten zelf vragen naar de rekening). Locatie is leuk en ze hebben het restaurant vergroot met een aanbouw, helaas oogt de aanbouw wel iets minder gezellig dan binnen. Het wild-menu viel wat tegen, maar de rest was erg lekker.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het voor en nagerecht was erg goed. Echter bij het hoofdgerecht, kwamen de bijgerechten veel later, dan het hoofdgerecht. Het vlees bij het sukadegerecht, was erg karig.
Het personeel was vriendelijk en attent.
Raisa S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lang gewacht op eerste drankje, lang gewacht op de menukaart. Bij binnenkomst vermeld dat we rond een bepaalde tijd weg moesten, verzekerd dat dat geen probleem was. Uiteindelijk 10 minuten voordat we weg moesten, pas het eten op tafel..
manon V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was koud, eerste keer werd het nog even opgewarmd daarna was het nog steeds koud toen kwam het idee om het gerecht opnieuw te bereiden die was wel wat warmer maar door het lange wachten waren de frietjes koud geworden en kreeg je daar geen nieuwe voor
Soof M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Mijn man en ik gingen er heen met een recensie van een 8,3. Dit was het zeker niet. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren niet lekker. We hebben zelfs een 2 gerechten terug moeten geven, omdat het gewoon vies was. Zeker niet aan te raden.
manon V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
eten was koud terug naar de keuken even opgewarmd daarna nog steeds koud, nieuw gerecht gemaakt deze was iets warmer ondertussen waren de frietjes koud geworden waarvoor wij geen nieuwe kregen deze avond waren twee andere tafels met het zelfde probleem van koud eten
Andrei B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vriendelijke en spontane bediening! Eten was heel goed. Leuke smaakcombinaties, gerechten goed op temperatuur en mooie garing van de vleescomponenten!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Lekker gegeten en goed wijn advies!
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima gegeten en vriendelijke bediening!