Brasserie Vivaldi

Waalkade 66 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kan je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Glas champagne

• Af te huren , Dansvloer , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
9,1
ajm.albers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst: hartelijk en jassen werden aangenomen. Uitleg diner. Bestelling en servetring: met goede tussen pauze's. 4 gangen menu: erg mooie opmaak met lekkere gerechten. Bediening: zeer attent . goede wijnen en afgesloten met koffie. Hebben de eigenaar gevraagd onze complimenten aan de koks door te geven. De locatie is zeer sfeervol. Komen zeker terug.
Maj D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De prijs hier op Iens is wat misleidend. Wil je met een goed gevulde maag weggaan dan ben je zeker niet voor €28,- klaar. Ze maken gebruik van tussengerechten, een leuk concept, maar deze kosten €9,50 per gerechtje en een gemiddeld persoon eet er ongeveer 5 (de serveerster raadde zelfs aan 2 gerechtjes per gang te bestellen). Dan zit je dus zo aan de 50 euro, exclusief drankjes. Daar hadden wij niet op gerekend dus dat viel wat tegen.
De fritos van zalm was vervolgens ook nog heel erg weinig. Toen we hier iets van zeiden, kregen we echter direct een extra portie dus dit werd keurig opgelost. We hadden wat pech met bestellen want tot twee keer toe grepen we mis en was een gerecht er niet meer.
Los van dit alles wel heerlijk gegeten. Met name het zalmtartaartje, het groentetaartje en de monchoutaart zijn aan te raden!
Henri E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bijzondere smaken, die goed op elkaar zijn afgestemd. Positief verrast.
Henryvh .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met 8 vrienden heerlijk genoten van diverse gerechten. Verfijnde smaken en voldoende keuze. Het restaurant ligt mooi aan de waalkade en is erg smaakvol opgeknapt. Het heeft een gezellige huiselijke uitstraling met de open keuken en mooie bar. Het personeel was vriendelijk en erg behulpzaam. Zeker een aanrader!!!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Personeel is super vriendelijk. Ontvangst was erg goed. Gerechten smaken stuk voor stuk heerlijk. Restaurant ziet er top uit en relaxte muziek. Het is weer heerlijk vertoeven op de waalkade met zo'n kwalitatief goed restaurant. Geweldige avond gehad met onze vrienden!!!
Emja .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben hier met z'n tienen heerlijk gegeten. Leuke tent aan de waalkade van Nijmegen. Heerlijke gerechtjes, goed van smaak en een lust voor het oog. Ondanks de grootte van de groep werden we keurig met z'n allen gelijk opgediend. De wijnkaart is gevarieerd en ze hebben mooie wijnen per glas. Een adequate bediening met verstand van zaken. Leuk dat de eigenaar ook zelf meewerkt en actief met zijn gasten bezig is.
Eelko V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben vandaag bij Vivaldi gegeten en we hebben een heerlijke tijd gehad. Een aanrader voor iedereen die van goed eten en een goede sfeer houdt. Aan goede kwaliteit hangt natuurlijk een prijskaartje, dat we in dit restaurant altijd met plezier zullen betalen. We zullen hier zeker vaker terug komen.
Jennifer P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn met de AH actie geweest. Het eten was lekker. Er was een aparte kaart voor de actie met een 4 gangen proeverij waaruit je per onderdeel uit twee mogelijkheid kon kiezen. Het enige minpunt is dat er hierbij geen prijs wordt vermeldt en dat je pas bij het afrekenen weet wat je moet betalen.