Brasserie Vivaldi

Waalkade 66 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kan je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Glas champagne

Zondag vanaf 17:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vivaldi

gerdakort .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hadden vroeg gereserveerd, maar werden hartelijk ontvangen. Het was erg lekker, de parelhoen, van het speciale AH menu, was werkelijk tongstrelend.
Goede P gelegenheid, mooi uitzicht over de Waal. Al met al genoten en lekker gegeten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hadden gebeld of het goed was dat we de reservering een half uur konden opschuiven, dit was geen probleem. De bediening was erg vriendelijk en toegankelijk. De menukaart voor de actie, zoals deze op de site van de actie staat, was inmiddels aangepast, het was echter nog mogelijk om een aantal gerechten van het vorige menu te kiezen, bij het toetje mochten we kiezen uit alle toetjes van de kaart, leuke verrassing, top! Het eten was lekker, de porties wat aan de kleine kant. Ondanks het 2e menu gratis, als nog met een fles wijn uitgekomen op ruim €60 euro. Op zich is dit een prima prijs, maar de actie maakt het dus niet spotgoedkoop. Al met al een heel leuke avond gehad met lekker eten een goede bediening, een aanrader!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op aanraden van een collega hier gaan eten. Het was fantastisch! We hadden de bonnen van de AH. Prijs/kwaliteitsverhouding was helemaal top! 38.50 voor 2 personen en dan krijg je 4 gangen. Leuke en vlotte bediening. Vertelde bij elke wijn een leuk achtergrond verhaal. En leuk dat je in de keuken kon kijken. Kok was rustig zijn werk aan het doen. De borden zagen er super mooi en gelikt uit. Kregen bij de koffie een chocolaatje. Vond ze zo lekker, kreeg zelfs nog een paar mee naar huis. Wat een service. De volgende reservering staat al gepland.
chera V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten en de bediening is prima,alleen de inrichting aan de voor kant van het restaurant kan wel een opknap beurt gebruiken
teunbiemans .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben 2 weken terug hier ook gegeten toen was het eten van betere kwaliteit. Temperatuur te laag als het wordt geserveerd en smaakt minder.
dianeverhoef .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ging om lunch met AH kaart. Eerst 2 gerechten van de kaart, kwalitatief in orde alleen erg kleine porties. Dessert was prima in orde. We hebben er 2,5 uur over gedaan in verband met onderbezetting! Was mooi weer dus vol terras, totaal geen overzicht bij personeel. Uiteindelijk goed opgelost doordat we wat te drinken hebben gekregen van de zaak. Vanwege kleine porties niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Als eerste, vriendelijke bediening ! Prijs voor "4" gangen diner €38,50 is te hoog, zonder groente en frietjes (extra €9,-)
Advies wijn, neem een fles. De hoeveelheid per geschonken glas is minimaal, ze halen 15 glazen uit een fles.
Gezellig gezeten.
Marga F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mijn vriendin en ik hebben er met een AH kaart van een driegangenlunch genoten. We kwamen een half uur eerder. Dat was geen enkel probleem. We werden hartelijk ontvangen en konden meteen aan tafel. De lunch was heerlijk en werd mooi verzorgd opgediend . Prima restaurant met uitzicht op de Waal.
Marga
Colete .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij vonden het gewéldig. Wij waren 25 jaar getrouwd en hadden ons feestje 25 jaar geleden ook bij Vivaldi (in het zaaltje boven) gevierd. Het hoofdgerecht hadden we hetzelfde (was uitstekend) en de andere 3 gangen verschillend. Alles was héérlijk en de bediening door Marloes was fantastisch.
jac.arnts .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
vriendelijke bediening, goede sfeer en heerlijk ontspannen gegeten. De gerechten kwamen niet te snel na elkaar, en we hoefden ook niet te lang te wachten. Ook goed advies over de wijn.
Onze complimenten!!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was uitstekend en smaakvol. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Een aanrader voor iedereen en wij zullen er zeker nog eens terugkomen.
theoanny .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Om 18.45uur voorgerecht om 20 .10 hoofdgerecht.
Op andere plaatsen sneller en meer voor mijn geld.
38,50 is veel voor wij hebben gegeten.
t.otter .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke vegetarische voorgerechten. Hoofdgerecht bestond uit risotto met wat croutons pijnboompitten en blaadjes sla. Helaas had dezelfde smaak als voorgerecht.
h.v.d.burg .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We kenden Vivaldi van jaren geleden en waren heel benieuwd naar de kookkunsten van de nieuwe kok. Dit diner heeft ons goed gesmaakt, met verrassende combinaties en redelijk onbekende ingrediënten. Als amateur-kok ben ik dan natuurlijk heel benieuwd naar de recepten van bijvoorbeeld die mooie groene doperwtensoep..!
Prettige bediening.
Interieur is echt aan update toe.
ton_mien.vandijk .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was heerlijk maar ook mooi op het bord opgemaakt.Prima gastvrouw gaf ook uitleg wat er geserveerd werd. Komen beslist nog eens terug.
Barbra S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten was erg goed, alles wel wat aan de prijzige kant. Sfeer en ontvangst prima en gastvrij. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Emja .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De verzorging bij Vivaldi blijft een bijzondere en zeer gewaardeerde beleving, wij hebben genoten van zowel de aandacht als de geweldige gerechten, wij hebben ons laten verassen en zullen dit een volgende keer weer doen! Dank je wel!
Masa68 S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een heerlijke avond gehad in dit fantastische restaurant. We hebben ons laten verrassen en iedere gang was een feestje voor het oog en tongstrelend! Vriendelijke en adequate bediening! En dan de wijnen paste er uitstekend bij.
f.wassenberg .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prettig restaurant met leuke keus aan gerechten en een mooi wijnarrangement bij de gerechten.
Heel aardige bediening. Het restaurant verdient wat meer gasten dan toen wij er waren. Toen was het er veel te rustig!
Diny W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten. veel lof voor de kok en ook de bediening was geweldig.
Bijzondere waardering voor de doperwten cremesoep