Brasserie Vivaldi

Waalkade 66 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kan je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Glas champagne

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Dansvloer , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Veroba50 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Mooi terras aan de Waal, keuze van de "aanbiedingskaart" 4 gangen, keuze wel beperkt, maar goed. Bediening was vlot en vriendelijk. Gerechten met zorg bereid en geserveerd. Goede Prijs/kwaliteit verhouding.
Ik had mijn zonneklep laten liggen en werd daarover gebeld of ze hem voor mij weg moesten leggen, dat noem ik service!
Voor herhaling vatbaar!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vandaag voor de lunch op het terras geweest. De kaart is teleustellend, beetje gedateerd aanbod, of klassiek. Dat is geen probleem als de ingredienten dan kwaliteit hebben. Dat was helaas niet het geval. Een clubsandwich met zalm bood veel te zoute geen lekkere zalm. Verder weinig aangekleed. Geen extra salade op het bord of de klassieke chips. De van Dobben kroket smaakte echt niet naar van Dobben waar dat dan ook aan gelegen mag hebben. Frisdrank wordt geserveerd in een vreemd zwaar glas zonder flesjes. De spa rood bevatte amper bubbels ( een fles die open was blijven staan?) Zelfs het koekje bij de thee was van en sneue kwaliteit. Op deze manier is het geen feestje om deze zaak te bezoeken. Dan biedt Nijmegen in het centrum zo veel leukere en goede zaken. Gaat u eens kijken bij de collega's hoe die volle terrassen weten te trekken. En een beetje meer van deze tijd zijn kan geen kwaad, maar bovenal kwalitatief goede producten leveren dat is het allerbelangrijkste.
B V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super gezellig, bediening uitstekend, en het eten: het is al lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb. Echt een aanrader, succes verzekerd!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Echt aandacht voor de klanten. Heerlijk eten. Leuk om te zien hoe rustig de kok in de open keuken alles klaarmaakte. Het restaurant is dit jaar in andere (heel goede) handen overgegaan.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was bijzonder smaakvol. Van voorgerecht tot nagerecht,er was geen gerecht wat tegenviel. De bediening was attent en oplettend.
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Redelijk eten voor een redelijke prijs. Ontvangst was matig, bediening wel leuk. beetje sfeerloos terras. en op het terras in de zon, ongeveer 10 meter verder kon helaas niet gegeten worden.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede en vriendelijke bediening. Schone en gedekte tafels (zonder tafelkleedje). Goede kwaliteit en mooi opgediende gerechten.
maxt .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuke nieuwe inrichting. We werden goed ontvangen en iedereen vond het eten heel lekker. Overall zeer tevreden en de prijs kwaliteit vond ik ook heel goed
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vivaldi heeft een nieuwe eigenaar. De vorige heeft een slechte naam opgebouwd, die de nieuwe eigenaar met vlag en wimpel van de tafel veegt. We hebben heerlijk gegeten, de borden waren erg mooi opgemaakt een de bediening was erg vriendelijk. Zeker de moeite waard en alle redenen om nog eens terug te gaan en de rest van de kaart te gaan proeven.
Silvia G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vriendelijke bediening. Gerechten hadden wel iets vlotter mogen komen, vooral omdat wij buiten zaten en de stoelen niet geschikt zijn voor een lange zit. Toetje was heerlijk.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het personeel was erg gastvrij en we konden zitten met mooi uitzicht op de Waal. Het eten was lekker, alleen zou er misschien wat meer aandacht mogen worden besteed aan het vegetarische menu. Dit was niet heel bijzonder.
Michelle .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vandaag met de AH actie hier wezen eten. Helaas niet zo'n groot succes. Voorgerechten ( zalm en carpaccio) lekker maar wel een hele kleine portie. Soep ( asperge) was lekker en een prima portie. Hoofdgrecht ( steak en zwaardvis) diepvries groente zonder smaak de aardappel pure smaakte ofdat het uit een pakje kwam. De steak was heel vet en zat weinig smaak aan en de zwaarvis was redelijk koud. de hoofdgerecht borden werden pas 45 minuten nadat ze al leeg op tafel stonden uitgehaald. Gelijk om de rekening gevraagd om ergens anders een dessert te eten en dan nog 50 euro afrekenen zonder dat je echt goed vol zit.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het geserveerde biertje was lauw de gerechten in hoeveelheid de helft van de keer ervoor de aspergesoep was koud geen asperge of ham te bekkenen verkeerde wijn de wijn die we uitzochten was er niet de gekozen rode wijn kwam uit de koeling het brood was vergeten het kaas toetje kwam direct uit de kloeling.
Geen aanrader dus!
Pieterbas B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Afgelopen vrijdag bij Vivaldi gegeten. Vooraf hoge verwachtingen gezien eerdere recensies. Helaas viel dit nogal tegen. De grootste bottleneck zat hem in de bediening. Bij binnenkomst de kaart niet eerst aan de dames in het gezelschap aanbieden, borden bij het uitserveren aangeven aan de personen aan de andere kant van de tafel, voor mensen langs gaan tijdens het neerzetten van een bord, een vork bij het uiteinde pakken in plaats van bij de steel, niet proactief vragen of men nog wat te drinken wilt en een kaasplankje neerzetten en daarbij niet vertellen om welke kazen het gaat. Dit zijn standaard zaken die niet voor mogen zouden komen bij een restaurant. Het eten was goed bereid, de kok wist waar hij mee bezig was en er werd in een prima tempo uitgeserveerd. Een kleine tip: het had iets diverser gemogen, bij veel gerechten dezelfde aardappelpuree en groenten maakt het eentonig en dat is jammer. Prijs-kwaliteit kan beter!
T S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Spontaan binnen gelopen en werden hartelijk ontvangen. Goede verhalen gehoord en volledig waargemaakt. We komen zeker terug!
Ku14 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Geweldig ontvangst. Zeer vriendelijk personeel. Niet opdringerig in het opnemen van bestelling van drank.
Super eten. Verse producten en ruime keus, ook voor vegetariërs lekkere gerechten. Kortom een echte aanrader.
Anoniem1991 A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Erg chaotisch, tafels moesten nog gedekt worden, als excuus was er een evenement met regenbui waardoor mensen moesten schuilen.
Eten was matig, carpaccio was 'taai', soep was koud. Hoofdgerecht was oké, nagerecht was prima (en mooi opgemaakt). Ondanks AH-actie erg prijzig.
Dag Daisy, bedankt voor je recensie. Het betreurt ons dat u uw bezoek bij Brasserie Vivaldi tegen gevallen is. Door de regenbui zijn er inderdaad veel mensen bij ons komen schuilen. Aangezien jullie een half uur eerder kwamen dan de afgesproken tijd en de vele mensen in het restaurant, waren de tafels helaas nog niet ingedekt.
De AH actie houdt in dat het tweede menu gratis is. Jullie waren met 3 personen, waardoor de derde persoon geen gebruik kon maken van de actie. Hierdoor was de gemiddelde prijs per persoon hoger dan waar jullie waarschijnlijk rekening mee hadden gehouden.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker gegeten, komen zeker terug.
Masa68 S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Afgelopen zaterdag hier een gezellige avond doorgebracht. We waren wat vroeg en aangezien het mooi weer was zijn we alvast begonnen op het terras met een mooie uitkijk over de waal. Vervolgens zijn we naar binnen gegaan. We kregen een leuke tafel aangewezen (we waren met zijn achten). Een aantal van ons koos voor het traditionele 3-gangen menu en een aantal koos voor het concept gekozen. Knap hoe we toch allemaal gelijktijdig werden verzorgd. Te meer daar het restaurant helemaal vol zat. Het eten was heerlijk en goed verzorgd. Correcte en aardige bediening.
ajm.albers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ontvangst: hartelijk en jassen werden aangenomen. Uitleg diner. Bestelling en servetring: met goede tussen pauze's. 4 gangen menu: erg mooie opmaak met lekkere gerechten. Bediening: zeer attent . goede wijnen en afgesloten met koffie. Hebben de eigenaar gevraagd onze complimenten aan de koks door te geven. De locatie is zeer sfeervol. Komen zeker terug.