Brasserie Vivaldi

Waalkade 66 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kan je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten, prima service
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten!!
nat S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Rustige zondagavond hadden wij hier. Het eten vond ik niet bijzonder, gewoon okey. De personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker eten in kleine porties. Redelijke prijzen. Alleszins degelijk.
Yoka R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker gegeten. Mijn vriendinnen namen kaasfondue. Was smakelijk maar wat dun. Jammer dat wij de enige waren op een donderdagavond. Mooie plek met prachtig uitzicht over de Waal.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Super relaxte avond gehad, wij kozen zelf van de kaart, wat een heerlijke gerechtjes, mooi op smaak en creatief gepresenteerd. Attente bediening. Een restaurant met een geweldige vibe.
Beste Marc, bedankt voor je mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer.
WJW W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima!
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met andere Iens bezoekers te delen! Graag tot de volgende keer,
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Vandaag heerlijk gegeten.. Je zou verwachten dat het drukker was.
Beste Jenny, fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad en dat jullie alles zo konden waarderen. Wij zien jullie graag weer terug.
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Weer erg lekker gegeten,goede kwaliteit tegen redelijke prijzen,ook een goede wijn kaart.
Beste Arie, leuk dat je jullie er waren en bedankt voor je mooie beoordeling.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Was rustige avond waardoor inrichting / sfeer wat matig is. Mocht overigens gezelligheid niet drukken maar dat maak je dan ook weer met het gezelschap!
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was erg rusting voor een zaterdag avond. Het eten was redelijk tot goed qua smaak.
Alleen de porties zijn erg klein. 30 gram runderstaart stuk is echt te karig alle andere voorgerechten waren van het zelfde voormaat . Alleen de Vhega Tabouleh was een normaal voorrgerecht, de voorgerechten € 9,50 tja.
Daarna had ik USA bief mooi rood gebakken, jus de Veau vers? De andere aten Zalm met spruitjes? , Hert, de porties zijn zeer afgemeten €14,50 voor een hoofdgerecht je krijgt dan een bak friet bij en een matige gemengde salade bij zodat de trek gestild is.
Desserts was ok qua grote ook afwisselend. De semi freddo was heel groot, de andere waren zeer klein.
De dames in de bediening deden hun best.
Goede Pinot noir uit Argentinie.
Lillian V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
heerlijk gegeten, rustige avond met alle aandacht voor ons, en tegelijkertijd ook het gevoel privé te zitten. goede balans!
Bob E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We hebben erg lekker gegeten. Het was een chique kaart met bijbehorende sfeer en service. Het eten was nog beter. Complimenten.
daphne F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
lekker gegeten met een super uitzicht op de Waal
vriendelijke bediening
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten, toen wij er waren was het rustig, jong personeel, ontzettend vriendelijk en gastvrij.
Als we weer in de buurt van Nijmegen komen, gaan we hier zeker weer eten.
De tafel van Henk H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Rustig restaurant, vriendelijke ontvangst en bediening, het meisje was wat onwennig maar deed het verder prima. We zaten redelijk dicht bij de open keuken, leuk om te zien hoe de vrij jonge kok de gerechten maakt en leuk om even een babbeltje te maken met hem als je dat wil. Er worden mooie porties geserveerd, niet te groot maar voldoende voor een 3 gangen menu. Er staan prima wijnsuggesties bij ieder gerecht op de kaart. Veel van de ingrediënten zijn vooraf gemaakt en er zijn er een paar die kant en klaar zijn. Prima prijs kwaliteitverhouding, zeker met de 30% korting acties die op de website zijn te vinden. Wij komen nog eens terug!
Sefanne H.
Heel erg lekkere gerechten, geen grote porties. Vriendelijke kok in een open keuken. Inrichting was minder, voor ons was het het net niet. Ik denk dat het restaurant beter tot zijn recht komt met ander meubilair en andere inrichting, het nodigt vanaf buiten niet zo uit nu. Grote lege ruimte midden tussen de tafels maakte het wat minder gezellig, chique opgedekte tafels schrikt wellicht mensen af. Wasbak in de toiletten was aan de vieze kant en de kaarten voelden ook wat vies aan. Ondanks dat hebben we heerlijk gegeten en zijn van plan terug te komen.
Guy H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Jammer dat er niet meer volk zat, want ze verdienen het.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Was erg rustig, maar eten en bediening zeer goed.