Brasserie Vivaldi

Waalkade 66 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kan je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Glas champagne

Zondag vanaf 17:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vivaldi

Carla V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vond het eten niet top en de ambiance teleurstellend. Locatie is geschikter om iets te drinken dan om te dineren.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eten was goed maar bediening had weinig kennis van ingrediënten van gerechten. Vooral vanwege intolerantie was dat wat lastig. Wel bereidwillig om mee te denken. Jammer dat mijn tafelgenoot verkeerde voorgerecht kreeg, gelukkig smaakte dat wel goed.
Ku14 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Onverwacht hier terecht gekomen, 4-gangen verrassing gegeten, alles was uitstekend, wijn combinaties klopten ook, en de bediening was perfect, vriendelijk en ter zake kundig. Een aanrader, komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het was een mooie locatie en de bediening was ook goed maar het eten viel heel erg tegen. Er zat weinig smaak aan de gerechten alleen degenen met een steak waren tevreden. Hoewel één iemand zich afvroeg waar de andere helft van de steak was gebleven. er lag een afgesneden steak op zijn bord.
. Patat was zeer doorbakken en daardoor erg droog. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar!
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker eten, vriendelijk personeel. Enige minpuntje dat we moesten vragen om de korting van IENS, maar dit kregen we wel meteen zonder enige discussie. Al met al een leuke avond gehad, zeker een aanrader!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ik heb echt genoten hier.
Wat een geweldige keuken! Hier wordt nog met liefde gekookt en dat proef je!
Alles was goed om smaak. Balans was goed. Opmaak goed. Verrassende combinaties. Bediening ook top!
Ik kom zeker terug!
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Prima prijs-kwaliteit verhouding, mooie porties. Lekkere wijn! Vriendelijke bediening, attent en deskundig. We gaan vast nóg een keer terug
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten, zeker voor de prijs van de gerechten! De service was goed, dus alles bij elkaar: prima!
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Relaxte sfeer, lekker eten, goede prijs/kwaliteitsverhouding, prettige bediening
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Het is ook fijn dat er een open keuken is, zo kun je zien dat het hygiënisch is. Door de iens actie werd het een stuk goedkoper en ook dat is een rede waarom mijn vader en ik al meerdere keren zijn geweest. Zeker een aanrader , wij gaan nog veel vaker komen!
Rodi, 10 jaar oud
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Aanrader, goede kwaliteit eten en drinken. Zeker voor herhaling vatbaar
René H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker eten, betaalbaar, ontzettend aardige en service gerichte bediening. Kortom een aanrader. Gevarieerde kaart, mooie inrichting.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gerechten zagen er mooi uit. Smakelijke gerechten maar geen topgerechten. Frietjes hadden een bijsmaakje en de salade als bijgerecht was niet bijzonder. Wijnen erg goed en genoeg keus per glas.
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Zeer vriendelijke bediening.
Het was erg rustig waardoor het geluidsniveau niet echt heel goed beoordeeld kon worden.
Piotr S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Lekker gegeten, we waren helemaal alleen deze avond. In de winter komen er kennelijk minder mensen naar de Waalkade. Lekker makkelijk voor de deur parkeren en een super prijs/kwaliteit verhouding.
Babs F.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima gegeten, keurig geholpen door de bediening
Karlijn T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Portie grote was perfect. Hierdoor gingen wij niet naar huis dat we prop vol zaten of nog honger hadden. Bediening was goed en onze zitplek was erg prettig.
Stanley V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gerechten erg mooi opgediend en verrassend. Erg vriendelijk personeel met alle aandacht voor de gasten. Sfeer viel wat tegen, kwam een beetje kil over.
Mark Jan G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
heerlijk gegeten bij Vivaldi. Wel behoorlijk rustig voor een vrijdagavond. Eten was echter super! Aankleding van het restaurant kan wel stukken beter. Nu vrij sfeerloos. Als hier wat aan gedaan wordt is het een top restaurant. Nu alleen qua eten top.
Masa68 S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Superleuke ervaring bij Vivaldi gisteren. We hebben ons laten verrassen met geweldige gerechten en ook met de bijpassende wijnen. Top!
Ontspannen sfeer, leuke bediening met verstand van zaken en een eigenaar die veel aandacht geeft aan zijn gasten, mooi om te zien als mensen zo enthousiast zijn en er alles aan doen om je een leuke avond te bezorgen. We komen zeker terug.