Brasserie Vivaldi

Waalkade 66 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rilette van gestoomde makreel met pepermayonaise, mesclun, gekonfijte cherrytomaten en een krokantje van vadouvan
      Carpaccio met pesto, geroosterde pijnboompitten, Parmezaanvlokken en croutons van oerbrood
  • Hoofdgerechten
    • Dun gesneden drie kleuren gerookte biet met frambozenvinaigrette, geitenkaascrumble en radijs
      USA steak met aardappelmousseline, geroosterde bosui en een stroganoffsaus
      Quiche met spinazie, feta, oude kaas, tomaat en rode biet
  • Nagerecht
    • Semifreddo van limoen met frambozencrumble
      Kaasplateau van 3 binnen- en buitenlandse kaassoorten
      Koffie met zoetigheid

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kan je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Glas champagne

Zondag vanaf 12:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vivaldi

Thilde V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Wij vonden het eten geweldig! De opgediende gerechten zagen er heel mooi uit! Je zíet wat je eet en dat vind ik belangrijk. En het was bijzonder lekker! De mensen van de bediening waren erg aardig en wilden alles voor je doen. Kortom: wij hadden bij Vivaldi een héle gezellige avond met verrassend lekker eten. Je voelt je daar erg prettig en ontspannen!
P. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Met AH restaurant actie heel lekker gegeten, aardige bediening!
Odile K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima, vriendelijk, kleinschalig restaurant aan de Waalkade . Eten is heerlijk, mooi opgediend en goed verzorgd. Zeer prettige bediening. Uiterst tevreden
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Het diner dat we kregen voorgeschoteld was voortreffelijk. Leuke bedienster. Het was niet heel druk in het restaurant ,
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Leuke bediening en heerlijk eten! Zeker aanrader!
Reint T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Bij de gerechten passende wijnen. Goede prijs kwaliteit., kortom een aanrader...????
G V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Leuk gelegen aan de waal. Klein maar gezellig restaurant, met een geweldige kok.
We hadden als hoofdgerecht diamanthaas, het zag er niet alleen feestelijk uit, maar het vlees smelt op je tong, heerlijk gegeten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We waren hier op zaterdagavond tijdens de kermis. Oeps. Dus is het druk en rumoerig. Vivaldi´s was vol bezet met groepen blije mensen. Jammer voor ons dat het feestgedruis dan niet beperkt blijft tot die ene tafel.Ook in de serre dringt alles door. We maakten gebruik van de Iens actie. Vooraf even op de website gekeken naar menukaart en prijs. Oke. Prima. Laat maar komen!
Als we zitten krijgen we een aangepaste menukaart. Opmerkelijk is dat het driegangenmenu nu ineens geen 28.50 kost maar 34.50. En ijsberg(!)salade en frietjes apart bijbestellen ( rekenmeesters zien dat het een actie is geworden van 2 voor de prijs van 1,5 ipv 2 voor 1). Bijpassende wijn is ook behoorlijk duur. Sja.
Keuzemenu beperkt zich tot 1 gerecht vlees/vis/vega per gang. Dessert of kaas of zoet. Kwaliteit van het eten is prima. Opvallend is dat de groente er bekaaid van af komt met welgeteld een (!) peultje per bord naast een smal streepje pastinaakpuree. De diamanthaas is uitstekend, het visje goed klaargemaakt. Al met al redelijk.
Dag Henk, wat leuk om te horen dat jullie geweest zijn en fijn dat het zo gesmaakt heeft. De AH Restaurantactie kost inderdaad bij ons € 34,50. We hebben niet kunnen achterhalen waar u de prijs van € 28,50 heeft gevonden.
Voor deze actie hebben we gekozen voor diverse gerechten per gang in plaats van een vast menu, zodat er voor ieder wat culinairs bij zit. Hopelijk zien we jullie snel weer.
Devi M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Was lieve bediening. Eten was echt heerlijk. Goede chefkok. Een echte aanrader.
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Ah menu was heel lekker. Service ook prima.
Leendert D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Was klasse. Idem locatie.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Dank voor de goede zorgen.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ondanks een beperkt aantal personeelsleden, werd er voortreffelijk bediend. Door het werken met open keuken kon je zien hoe de kok stoïcijns doorwerkend het ene gerecht na het andere op de balie plaatste. Wij hebben genoten.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Ondanks AH korting toch forse eindafrekening door hoge drankprijzen én extra rekening voor frites en sla (zat er niet bij het menu bij). Kleine porties. Wél vriendelijke bediening en goede kwaliteit.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Eten van zeer matige kwaliteit. Zeker niet het 'reguliere' tarief waard. Zal verder niet uitwijden over de precieze inhoud van gerechten, maar denk maar aan 'Albert Heijn on a budget'. Daarnast is het restaurant echt smerig: de flesjes olie op tafel waren voorzien van een laagje stof en er kwamen spinnen van het plafond. De bediening was attent en vriendelijk; dat was zeker een pluspunt.
Echt een teleurstellend restaurant.
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Tips: presenteer borden zonder een stukje eraf! Presenteer glas drinken met droge onderkant of leg eerst onderzettertje als onderkant niet droog is.
Sanitair door de dag heen blijven monitoren op netheid.
Ku14 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vanmiddag lekker op het terras gezeten. Was gezellig, dus ook maar meteen gebleven om daar een hapje te eten. Gerechten zien en smaken erg lekker. Leuk opgemaakt. Ook de bediening is attent en vriendelijk. Komen hier zeker nog terug.
Rese V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prachtige lokatie , super lieve bediening maar eten matig in kwantiteit enkwaliteit. Een quiche als hoofdgerecht was klein en niet voldoende zonder friet en salade. Weet niet of je dat bij een hoofdgerecht er anders bij krijgt maar nu extra betalen.Biefstukje super mals maar klein..
Zal met ah actie te maken hebben maar wil men meer klanten aan trekken dan is het slim om wat groter uit ten pakken en bv friet en sla er automatisch bij te doen. (Bij ander restaurant van de ah actie in Megen kregen we eerder te veel!)Wens ze veel succes en verfje boven zou ook idee zijn!
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Hoewel de maaltijd en de presentatie van de gerechten zo waren dat we de kok daarvoor een compliment gaven, moet ik helaas melden dat ik na aankomst thuis (ca. 2 uur na het restaurantbezoek) een hevige buiklook kreeg. Dit was voor het eerst na lange tijd, dus moet ik dit de hygiëne van het restaurant aanrekenen.
Attis V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
heerlijk gegeten in een prettige ambiance.