Brasserie Vivaldi

Waalkade 66 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vivaldi

Brasserie Vivaldi ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kan je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Glas champagne

marius_suzuki .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
JohanWanetie .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker en gezellig gegeten, gezellig zitten aan de Waalkade, zeer vriendelijke bediening en personeel. Kom zeker graag terug.
lisettevanderhoop .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Mooie locatie met uitzicht over de Waal.Heerlijk gegeten.Super aardig personeel.Prijs/kwaliteit prima!Zeker een aanrader.
marianneheesbeen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wat je wil je nog meer,een goed restaurant,vriendelijke bediening en meedenkend en een verrukkelijke lunche.
Op een prachtige lokatie aan de Waalkade. Komen zeker terug. Hartelijk dank
Eefje P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vriendelijke meiden, we vonden alleen de prijs / kwaliteit niet in verhouding staan.
En daarbij was de keuze niet enorm.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Mooi uitgebalanceerd 4 gangen menu. De porties zijn wat kleiner dan bij andere restaurants. Daardoor het je na 4 gangen niet het gevoel dat je teveel hebt gegeten. De kwaliteit van de gerechten is bijzonder goed.
carla.dormans .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hadden een driegangen lunch. Het voorgerecht was kwalitatief in orde maar karig. Het tussengerecht bestond uit een klein klef broodje en was volstrekt onder de maat, het toetje voldeed aan de verwachtingen. Buiten gekomen dachten we zullen wen nog ergens anders iets gaan eten of zullen we thuis nog iets maken.
Al met al slecht gegeten voor toch te veel geld.
Veroba50 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Mooi terras aan de Waal, keuze van de "aanbiedingskaart" 4 gangen, keuze wel beperkt, maar goed. Bediening was vlot en vriendelijk. Gerechten met zorg bereid en geserveerd. Goede Prijs/kwaliteit verhouding.
Ik had mijn zonneklep laten liggen en werd daarover gebeld of ze hem voor mij weg moesten leggen, dat noem ik service!
Voor herhaling vatbaar!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vandaag voor de lunch op het terras geweest. De kaart is teleustellend, beetje gedateerd aanbod, of klassiek. Dat is geen probleem als de ingredienten dan kwaliteit hebben. Dat was helaas niet het geval. Een clubsandwich met zalm bood veel te zoute geen lekkere zalm. Verder weinig aangekleed. Geen extra salade op het bord of de klassieke chips. De van Dobben kroket smaakte echt niet naar van Dobben waar dat dan ook aan gelegen mag hebben. Frisdrank wordt geserveerd in een vreemd zwaar glas zonder flesjes. De spa rood bevatte amper bubbels ( een fles die open was blijven staan?) Zelfs het koekje bij de thee was van en sneue kwaliteit. Op deze manier is het geen feestje om deze zaak te bezoeken. Dan biedt Nijmegen in het centrum zo veel leukere en goede zaken. Gaat u eens kijken bij de collega's hoe die volle terrassen weten te trekken. En een beetje meer van deze tijd zijn kan geen kwaad, maar bovenal kwalitatief goede producten leveren dat is het allerbelangrijkste.
B V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super gezellig, bediening uitstekend, en het eten: het is al lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb. Echt een aanrader, succes verzekerd!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Echt aandacht voor de klanten. Heerlijk eten. Leuk om te zien hoe rustig de kok in de open keuken alles klaarmaakte. Het restaurant is dit jaar in andere (heel goede) handen overgegaan.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was bijzonder smaakvol. Van voorgerecht tot nagerecht,er was geen gerecht wat tegenviel. De bediening was attent en oplettend.
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Redelijk eten voor een redelijke prijs. Ontvangst was matig, bediening wel leuk. beetje sfeerloos terras. en op het terras in de zon, ongeveer 10 meter verder kon helaas niet gegeten worden.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede en vriendelijke bediening. Schone en gedekte tafels (zonder tafelkleedje). Goede kwaliteit en mooi opgediende gerechten.
maxt .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuke nieuwe inrichting. We werden goed ontvangen en iedereen vond het eten heel lekker. Overall zeer tevreden en de prijs kwaliteit vond ik ook heel goed
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vivaldi heeft een nieuwe eigenaar. De vorige heeft een slechte naam opgebouwd, die de nieuwe eigenaar met vlag en wimpel van de tafel veegt. We hebben heerlijk gegeten, de borden waren erg mooi opgemaakt een de bediening was erg vriendelijk. Zeker de moeite waard en alle redenen om nog eens terug te gaan en de rest van de kaart te gaan proeven.
Silvia G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vriendelijke bediening. Gerechten hadden wel iets vlotter mogen komen, vooral omdat wij buiten zaten en de stoelen niet geschikt zijn voor een lange zit. Toetje was heerlijk.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het personeel was erg gastvrij en we konden zitten met mooi uitzicht op de Waal. Het eten was lekker, alleen zou er misschien wat meer aandacht mogen worden besteed aan het vegetarische menu. Dit was niet heel bijzonder.
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vandaag met de AH actie hier wezen eten. Helaas niet zo'n groot succes. Voorgerechten ( zalm en carpaccio) lekker maar wel een hele kleine portie. Soep ( asperge) was lekker en een prima portie. Hoofdgrecht ( steak en zwaardvis) diepvries groente zonder smaak de aardappel pure smaakte ofdat het uit een pakje kwam. De steak was heel vet en zat weinig smaak aan en de zwaarvis was redelijk koud. de hoofdgerecht borden werden pas 45 minuten nadat ze al leeg op tafel stonden uitgehaald. Gelijk om de rekening gevraagd om ergens anders een dessert te eten en dan nog 50 euro afrekenen zonder dat je echt goed vol zit.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het geserveerde biertje was lauw de gerechten in hoeveelheid de helft van de keer ervoor de aspergesoep was koud geen asperge of ham te bekkenen verkeerde wijn de wijn die we uitzochten was er niet de gekozen rode wijn kwam uit de koeling het brood was vergeten het kaas toetje kwam direct uit de kloeling.
Geen aanrader dus!