Brasserie Vink

Biltsestraatweg 102 3573 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vink

Van koffie tot uitgebreid diner

Bij Brasserie Vink serveren ze een goede kop koffie, een stevig lunchmenu of een uitgebreid diner met kakelverse ingrediënten. Bovendien zijn er regelmatig wisselende dagspecials tegen een eerlijke en betaalbare prijs. Bij Vink voelt jong en oud zich op zijn gemak, waardoor elk etentje een feest wordt. Geniet in een rustieke omgeving van fantastische gerechten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Vink

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

geert V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
mvanderpas .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een heerlijk terras met zowel zon als schaduw. Er werd zeer goed gereageerd en mee gedacht op de lactoseintolerantie van een van ons.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk buiten op terras kunnen eten. Menu AH is wat beperkt voor de vegetariërs. Prima service en bediening.
Hoofdgerecht goed maar niet bijzonder. Bijgerechten zoals friet en klein bakje sla wat matig. Overige gerechten heerlijk.
marierose96 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten met de hele familie. Alles was even lekker!
Gezellige en goede bediening.
katrienkroes .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk buiten gezeten, soms erg lawaaiig vanwege motoren en auto's. Daarom heb ik gezet 'levendig'! Wel zaten we op een erg ongemakkelijke, tè hoge houten bank, die tè ver van de tafel stond. Dat was jammer. Verder uitstekend gegeten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gisteravond wederom lekker gegeten bij Brasserie Vink, wij waren hier al eerder geweest alleen nu met de restaurantactie van de AH.
Wij komen graag nog eens terug!
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker buiten gegeten. Zelfs met de AH bonnen een heerlijk driegangen menu op. Bediening is fijn en adequaat.
Complimenten! Kom zeker vaker eten.;-)
Reijer A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk eten, redelijke prijs, jammer dat er alleen buiten gegeten kon worden en dat er op het terras gerookt mocht worden.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het was een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Doreen K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor de eerste keer hier gegeten (gebruik gemaakt van de AH restaurantactie) en het was zeker niet de laatste keer :-) Heerlijke gerechten en aardige, vlotte bediening!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
heerlijke aspergegerechten gegeten, met huisgerookte zalm en fijne aandacht van de bediening. het terras heeft een nieuwe uitstraling gekregen, leuk!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
als je liefhebber bent van ouderwetse gerechten zoals kalfslever of bloedworst dan zit je hier goed. en je zit helemaal goed als je dat op een zonnige zondagmiddag in het zonnetje op het terras kunt nuttigen. en ook nog lekkere garnaalkroketjes. aanbevolen dus.
Adviseur J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Op zondag jl. (21-05-2017) was ik in uw restaurant met 4 personen, wij werden op een vriendelijke wijze geholpen aan onze tafel, de menu kaarten werden uitgereikt zo ook de specials werden gepresenteerd aan tafel door de vriendelijke bediening, echter werd ons medegedeeld dat wij ook een gerecht kon nemen van de specials kaart en dit in combinatie met de 3 gangen menu. M.a.w. de prijs van de 3 gangen menu was hierdoor ook gelijk.

Het wachten op onze gerechten was een grote struikelblok zo ook als wij iets te drinken wilde bestellen de gastheer/dame kwam echter niet vragen of alles naar wens is zo ook niet of er nog iets te drinken genuttigd wilde worden.

Toen het hoofdmenu aankwam (ossenhaas met champignon roomsaus) was het vlees al in plakken gesneden en de saus zat er al overheen echter was dit geen roomsaus maar een dikke jus met een aantal champignons , zelf had ik liever de saus apart gehad dit omdat de saus niet iets was als wat ik verwacht had, het vlees had ik liever niet voorgesneden gekregen op mijn bord dit omdat het vlees sap al uit het vlees verdwenen was. Het kleine beetje groenten die bij geserveerd werd bestond uit 1 bloemkool roosje wat gegaarde andijvie en een tomaatje, echter verwachte ik dat het groenten apart in een schaaltje geserveerd zou worden zodat de gasten dit zelf zou kunnen pakken indien zij hier behoefte aan hebben.

Bij de 3 gangenmenu’s werd ook huisgemaakte friet geserveerd, echter was dit 1 puntzak voor 4 personen, de gastheer deelde ons mede dat hij nog een frietje erbij zou gaan halen, echter deze kwam pas aan terwijl wij al klaar waren met het hoofdgerecht met als excuses dat de frituur storing had.
Er werd ook een kleine frisse salade schaaltje op tafel gezet, echter bestond deze uit knoesten uit een krop sla dit kun je echt niet op tafel zetten voor je gasten.

Tevens werd er ook stukjes brood (summier voor 4 personen) geserveerd met roomboter (niet smeerbaar) en huisgemaakte aioli deze werd pas uitgeserveerd 5 minuten voor dat het voorgerecht kwam terwijl wij al een uur aan tafel zaten, dit had eerder uitgeserveerd mogen worden.

Het nagerecht Dame Blanche was heerlijk, maar 1 van ons had een kaasplankje dit was echter summier t.o.v. prijs en hoeveelheid.

De rekening (nota) was verkeerd er stond echter een paar andere producten op vermeld die niet van ons waren maar van een andere tafel, maar desondanks was de rekening aan een te hoge kant wat ons niet vooraf is medegedeeld i.v.m. de 3 gangenmenu’s en de specials. Deze bedroeg €208,-

Cijferoordeel

Restaurant als ambiance sfeer: 8
Prijs kwaliteit verhouding en hoeveelheid: 6
Service van de gastheer/dame: 5
Hygiëne in restaurant: 6 (tafel was vettig, plakkerig en insecten lagen in vensterbank, stof van buiten waaide op naar binnen)

Na aanleiding van mijn eerste bezoek met mijn gasten zou ik echter geen aanbevelingen doen binnen mijn netwerk. Zelf heb ik hierover mijn beklag gedaan bij de gastheer en die heb er totaal niets aan gedaan, na aanleiding van mijn bezoek en mijn bezwaren heb ik betreffende restaurant een mail geschreven en dit is het antwoord wat ik heb mogen ontvangen;

Bedankt voor uw bevindingen na een bezoek aan Brasserie Vink. Vervelend dat u de beleving niet passend heeft ervaren. Wij hebben een en ander intern doorgenomen en uw opmerkingen ten aanzien van de specials en de combinatie met het menu zijn daarin meegenomen. Wij zullen nog duidelijker communiceren naar onze gasten. Wij kunnen helaas niet aan alle wensen en/of eisen van gasten voldoen en serveren inderdaad de ossenhaas gesneden. Dat u onze zelfgemaakte saus niet op een roomsaus vond lijken, is jammer. Wij serveren de gerechten zoals het overgrote deel van onze gasten dat prettig en lekker vindt. Soms is dat met groente op het bord bij het hoofdgerecht afhankelijk van het gerecht en het seizoen varieert ook onze manier van uitserveren. Blijkbaar was de verwachting van uw zijde anders.

Wij hadden graag een en ander aan tafel direct verholpen, als het die avond was aangegeven bij de bediening.

Mijn reactie hierop;

Bedankt voor uw reactie, vandaag heb ik u getracht telefonisch te benaderen maar helaas was u afwezig.
Om op uw mail te antwoorden bericht ik u als volgt;

Fijn om te vernemen van u dat de communicatie naar gasten word aangescherpt, dit zou echter eventuele misverstanden kunnen uitsluiten.
U gaf aan dat u niet aan alle wensen en of eisen van gasten kunt voldoen, echter wil ik u mededelen dat er totaal niets is gevraagd aan ons als gast zelfs niet hoe men het vlees bereid had willen hebben (Rosé, medium thans weldone) hiervoor is mijn gast speciaal voor naar de gastdame gelopen om dit aan te geven, de gastdame had verder moeten communiceren hoe de bereiding hiervan zou zijn geweest of hoe in ons geval als gast het zou wensen wat echter ook niet gebeurd is.
De groente (zie afbeelding) zou een toevoeging moeten zijn bij het hoofdgerecht echter zoals u ziet op de afbeelding zie ik dit meer als een decoratie aanvulling (zo ook het kontje van de courget) De salade zoals u ook kunt zien op de afbeelding bestond uit knoesten van de krop sla, u bent het toch met mij eens dat een frisse salade wat fijngesneden zou zijn beter presenteer op tafel als dit? Daarbij 1 portie friet voor 4 personen dat zou toch echter niet moeten kunnen dat de gastheer zelf al mededeelde dat hij een 2e portie ging halen maar die kwam pas op het moment dat wij al klaar waren met het hoofdgerecht. De verwachting van onze zijde is toch niet vreemd zoals u zelf kunt concluderen ?

Tevens als u dit vermoedelijk intern heeft besproken dan zou er ook naar voren zijn gekomen dat wij dit zelfs aan tafel hebben aangegeven bij de gastheer, deze gaf te kennen dat de gastdame niet zo lang werkzaam was bij u in het restaurant terwijl uw voormalige werknemer (mijn gast) deze gastdame ook kent, dus m.a.w. deze gastdame heeft haar rol niet volledig juist uitgevoerd.

Reactie terug mogen ontvangen als volgt;

Nogmaals bedankt voor het aangeven van uw bevindingen. Wij zullen er alles aan doen om een en ander in de toekomst te voorkomen.
Wij wensen u een hele fijne dag.

Ik ben het met de Recensie van Kim N. 01-05-2017 eens! Hieruit concludeer ik als gast dat er totaal niets aan gedaan word überhaupt een weloverwogen compensatie is wel op zijn minst zo netjes, dit komt erop neer dat men liever kop in zand wilt steken. Jammer dat ik de afbeeldingen hier niet aan kunt toevoegen bij de recensie, dan hadden toekomstige gasten hier zelf een oordeel over kunnen geven.
Tertius G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. Helaas was het net te koud voor het gezellige terras, maar binnen is het ook goed toeven. Zeer aangename amuse vooraf. Daarna onder meer lekkere garnalenkroketjes met vers brood, gevolgd door goed gegaarde kalfslever met eigen patatjes. Ook de desserts vielen goed in de smaak. Uitstekende chardonnay als huiswijn, niet te zoet, zit tegen de sauvignon aan.
inekehubert .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wederom bij Vink lekker gegeten.Alles lekker vers.Deze keer met de AH kaart ,speciale menukaart met ruime keuze.Sliptong is favoriet bij ons.Ondanks de drukte korte wachttijd en de obers blijven vriendelijk.
Wij komen hier graag,de specials op het schoolbordje wisselen geregeld,dus nooit moeilijk iets te kiezen.
Eerlijk eten voor een eerlijke prijs!
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Genoten van de gerechten en de hoe ze geserveerd werden. Er werd speciaal voor ons gedekt: we wilden graag een plekje met het meeste licht vanwege een slechtziende in ons midden. Goede uitleg bij de gerechten en drankjes.
kim N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Afgelopen maandag met een vriendin hier gegeten. Een goede kaart met aanvullend nog een andere kaart met seizoensgerechten die we konden combineren met het driegangenmenu van 35 euro (zo werd ons verteld). Als voorgerecht hadden we beiden de garnalenkroketjes, erg lekker. Als hoofdgerecht de ossenhaas en asperges van de seizoenskaart, beiden boterzacht en smakelijk! Ook de toetjes waren om te smullen! Na een gezellige en heerlijke avond vroegen we om de rekening en tot onze verbazing moesten we opeens alle gangen los betalen omdat we ook onderdelen van het seizoensmenu hadden gekozen. We probeerden nog uit te leggen dat dit ons niet was verteld en dat we juist te horen hadden gekregen dat we alles konden combineren, maar de gastheer bleef stellig beweren dat hij gelijk had. Dit kan natuurlijk zo zijn, maar dit is niet zo naar ons gecommuniceerd en er werd niets gedaan om een gepaste oplossing voor beide partijen te bedenken. Een erg teleurstellend einde van een verder heerlijke avond!
EJ H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het was de derde keer dat ik in Brasserie Vink heb gegeten. Voor de derde keer in een wisselend gezelschap en nu weet ik het zeker. Het is niet voor niets dat je moet reserveren want het eten is echt super. Wat doen deze mensen hun best om je een heerlijke avond te bezorgen. Of je een drie-gangen menu neemt of de wisselende gerechten, de bereiding is voortreffelijk en het eten is geweldig. Een aanrader aan de rand van Utrecht.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voor het eten, de ambiance en de bediening heb ik maar een woord:PRIMA; een aanrader!
Eenn gelegenheid om naar terug te keren en dat gaat ook gebeuren.