Brasserie Vink

Biltsestraatweg 102 3573 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vink

Van koffie tot uitgebreid diner

Bij Brasserie Vink serveren ze een goede kop koffie, een stevig lunchmenu of een uitgebreid diner met kakelverse ingrediënten. Bovendien zijn er regelmatig wisselende dagspecials tegen een eerlijke en betaalbare prijs. Bij Vink voelt jong en oud zich op zijn gemak, waardoor elk etentje een feest wordt. Geniet in een rustieke omgeving van fantastische gerechten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Vink

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Vooraf de Zalmtartaar met coquille was heerlijk net zoals de huisgemaakte garnalenkroketjes van mijn vrouw, en als hoofd een heerlijk krokant gebakken kabeljauw met mosterdsaus.
bediening zeer vriendelijk en een gratis parkeerplek voor de deur.
voor herhaling vatbaar!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke kaart, met traditionele gerechten als bloedworst en kalfslever, op verrassende wijze bereid.
Uitstekende bediening, goed tempo ook. Kortom: wij komen terug!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ik ben gek op de kalfslever die ze hier serveren! Wel een hele grote portie die ik helaas niet op kon, mijn tafelgenoten vonden den garnalenkroketjes, de gebakken camembert, de skrei en de zalm ook heerlijk
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekkere keuken en verrassende gerechten. Een aanrader.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een gezellige locatie, goed bereikbaar, vriendelijk en attent personeel en heerlijk eten ! Al vaker geweest en iedere keer is de ervaring positief.
peteruitutrecht .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Iedere keer weer een culinair feestje ! Eerlijke producten, prima bereid, persoonlijke benadering !
Kortom: dit was niet de eerste, maar zeker niet de laatste keer...
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Op vrijdagmiddag met een zakelijke relatie bij De Vink de lunch gebruikt. De inrichting is warm en modern; de ontvangst vriendelijk. Het eten valt deze keer erg tegen: de pompoensoep a raison van € 8,50 per persoon is niet meer dan een klein bodempje soep met en enkele champignon en het broodje oude kaas € 7,50 is louter een dubbele sneetje bruin brood. Ik vindt de prijs-hoeveelheid-kwaliteit niet goed.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben heerlijk genoten van het eten en zowel de inrichting als de bediening was top, helaas was er een ober die zijn postuur tegen had en daardoor met een afgezakte broek liep en de melk en de rekening werden geserveerd op een bordje wat niet helemaal schoon was. Anders had het zeker een 10 geweest.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Erg aansprekend is het feit dat met eerlijke producten gewerkt wordt, vaak ook streekproducten. Ruime menukeuze en voor elk wat wils. Charcuterie vooraf was lekker. Visjes prima. Groentegarnituur wel wat karig. Spruiten bij zeetong? Dessert waren top! De mannelijke gastheren zijn vriendelijk en enthousiast. De meisjes van de bediening nog wat bleu en onhandig, maar wellicht zijn ze net begonnen. De inrichting is wat gedateerd, dat kan leuker.
Annabel V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was goed bereid. Warme gerechten op een warm bord en koude gerechten op een koud bord, zoals het hoort. Goede bediening met aandacht voor de gasten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Bediening is zeker heel vriendelijk. Voor en nagerecht waren van goede kwaliteit maar de fazant was puur droog, Jammer, zou meer mogen verwachten gezien de prijs. Niet voor herhaling vatbaar.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijke gerechten en super goede en aardige bediening. Inrichting kan alleen wel iets sfeervoller/warmer. Pluspunt: gratis parkeerplek voor de deur.
San B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Ruime keuze uit de standaars 3 gangenkaart en nog extra gerechten. Ze waren ook niet moeilijk om iets te serveren buiten de kaarten om. Het personeel was heel vriendelijk en de sfeer was er fijn. De monenten tussen de gerechten waren precies goed! Ik kan Brasserie Vink zeker aanraden en ik kom zeker nog eens terug!
annettemid .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een prima avond met uitstekende en dito gerechten. Wij komen hier vaker en worden nooit teleurgesteld.
Attente bediening met kennis van zaken. Dit restaurant is een echte aanrader!
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De bijzonder hartelijke bediening, de sfeervolle omgeving en de heerlijke streekproducten maken Vink tot een echte aanrader!
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Ruime keus op de menukaart. Knus en gezellig restaurant. Voor herhaling vatbaar.
emjlagerweij .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteravond hier voor de eerste keer geweest. De ontvangst was hartelijk en ontspannen. De voorgerechten waren echt heerlijk,dit gevolgd door de hoofdgerechten. De uitleg was duidelijk.. Het personeel is geroutineerd.. Het is een toppertje en zeker voor herhaling vatbaar..
01aby D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten. Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst door het personeel. 1 persoon wilde een speciaal biertje goede uitleg ook m.b.t. het menu. Een heerlijke amuse. Daarna heerlijk versgebakken brood met heerlijke dips. Als voorgerecht hertencarparcio, visplateau en een bospaddenstoelenragout. Alles mooi opgediend en zeer smakelijk. Als hoofdgerechten 3x specials fazantenfilet/pootje met eigen jus, aard.puree, zuurkool, stoofpeertje, warme appecompote en dikke friet, zeetong met gemengde groeten en 1X zalm van de 'gewone' kaart. Alles zonder meer van voortreffelijke kwaliteit evenals de desserts. Tarte tartin en de dames blanche met eindelijk weer eens echte dikke warme chocolade. Ruime keuze van de kaart en specials voor ieder wat wils. Bij wachttijden tussen gangen heb ik redelijk ingevuld, goed stond er niet tussen anders had ik dat ingevuld. Wij hebben een zeer fijne avond gehad met heerlijk eten en lekkere wijnen/bieren. Binnenkort wat te vieren, dus wij komen zeker terug.
emjlagerweij .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ons eerste bezoek aan Brasserie Vink was zeer goed.. De ontvangst was heel ontspannen en vriendelijk, voelde me al snel thuis.. Personeel geroutineerd,goede uitleg van de gerechten.De gekozen gerechten zagen er keurig en verzorgd uit en smaakte zeer goed. Toppertje