Brasserie Vink

Biltsestraatweg 102 3573 Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Vink

Van koffie tot uitgebreid diner

Bij Brasserie Vink serveren ze een goede kop koffie, een stevig lunchmenu of een uitgebreid diner met kakelverse ingrediënten. Bovendien zijn er regelmatig wisselende dagspecials tegen een eerlijke en betaalbare prijs. Bij Vink voelt jong en oud zich op zijn gemak, waardoor elk etentje een feest wordt. Geniet in een rustieke omgeving van fantastische gerechten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Vink

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Vanbarpa H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een welkome ontvangst door een hartelijke bediening, heerlijke streekproducten en een uitstekende keuken. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
wij zijn al meerdere keren wezen eten bij vink en het is en blijft top
ondanks dat ze te weinig personeel hadden in de bediening
zijn wij niet te kort gekomen.
Mahewilkens W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg over de opgediende gerechten. Prima restaurant.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
ben hier al voor de 5 de keer geweest met de ah actie dus dat zegt denk ik al genoeg,bij binnenkomst is onze naam al bekend en zelfs wat we willen drinken is al bekend,jammer dat er een afscheid bijeen komst was van collega die wegging bij een bedrijf was wel een beetje rumoerig maar wij zijn geen aandacht te kort gekomen en hebben heerlijk gegeten vooral ook de bonbon bij de koffie.hmmmmmmm.
Bonheiden .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ons etentje bij Brasserie Vink was fantastisch. Lekkere verse smaakvolle gerechten bereid met de meeste zorg, origineel en seizoengebonden. Een adres die ik iedereen kan aanbevelen en je keert zeker niet met honger huiswaarts.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Een prima eetgelegenheid. Mooie kaart met bijzondere gerechten die bovendien mooi op het bord liggen. Goed parkeren. Een aanrader!
Marmotje L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb er gegeten met mijn ouders en broer. Als je binnenkomt valt gelijk de gezellige inrichting op. Je hebt geen last van de andere gasten. We begonnen met een amuse van het huis. Dat was een leuke verrassing. De gerechten zijn erg mooi opgemaakt en van hoge kwaliteit. Echt complimenten aan de keuken. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Al met al een super geslaagde avond gehad en kom hier zeker vaker terug
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
geweldig restaurant.al een paar eerder geweest en achternaam is al bekend bij binnen komst,ook zonder ah actie ga ik hier weer eten maar heb er nog een paar uit staan vi ah.vriendelijk personeel.echt uit eten!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Afgelopen woensdagavond bij Vink gegeten, met de AH actie. Fijne ambiance, eten was prima en de bediening correct. Anticlimax was echter de rekening; geen tweede menu gratis. Dit kan gebeuren, maar de afhandeling hiervan door 'onze' ober en (ws.) de manager die erbij werd gehaald, was allesbehalve prettig. 'Heeft u dan wel gereserveerd via de site van AH?' Antwoord: Ja. 'Nou, er zal niet veel van de rekening afgaan hoor'. Euhm...pardon? Ik wist niet wat ik hoorde en voelde me ontzettend ongemakkelijk. Ik hoef echt geen excuses voor deze (door het restaurant) enorme misser maar op deze manier ga je niet met je gasten om. Uiteindelijk werd er € 35 van de rekening afgehaald en werd er niets meer tegen mij gezegd. Ook geen 'bedankt', 'tot ziens' o.i.d. Wat een afknapper! Wat mij betreft, kan Brasserie Vink nog wel wat aandacht besteden aan de vaardigheden van haar personeel rondom het thema 'kassa stress'. Heel jammer maar vanwege deze afloop zal ik er niet nogmaals naartoe gaan.
Jwilting .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuk restaurant, verborgen in de bossen. Enthousiaste club mensen en het eten is goed. Iets duurder dan gemiddeld, maar prima. Het eten was goed, het menu gegeten (35) en daar heb je al genoeg keuzes, daarnaast is er ook een kaart, dus genoeg voor iedere smaak. Zelf het hertenstoofpotje gegeten, smaakt prima en past bij het herfstweer. Het was overvloedig, dus voor iemand die iets meer wil eten is het ook zeker genoeg. Aanrader voor mensen die iets anders willen in het Utrechtse, even ver vanuit Utrecht Oost dan het centrum.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Een heerlijke lunch in een ontspannen sfeer. Goed bereikbaar met de auto. Handig omdat we uit diverse hoeken van het land komen. Gratis parkeergelegenheid.
Een aanrader!
Majopotje .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hele vriendelijke vlotte bediening.Het was erg druk maar ze hielden alles goed id gaten.Zelfs een bloemetje wat de jarige had gekregen werd gelijk aangepakt en in het water gezet.Het eten was heerlijk met mooie verse producten. Lekkere wijn in royaal gevulde glazen.Wij komen hier zeker terug.
Prunus .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig restaurant. Hebben leuke avond gehad. Eten was helaas iets minder. Patat en spek hadden duidelijk te lang gebakken. Hollandse garnaaltjes op avocado kwam waarschijnlijk zo uit de koelkast. Was veel te koud en daardoor smakeloos. Kaasplankje was karig en dus te duur voor € 12,50. Bediening was wisselend. Man met de baard was erg attent en vriendelijk, de anderen keken ongeinteresseerd
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
uit de kunst.hier ben je echt uit eten, waren hier voor de 3 de keer en bij binnen komst werden we al aan gesproken met onze achternaam .top
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Erg tevreden! Persoonlijke aandacht en liefde voor het vak straalt er vanaf. Streekproducten en geen kunstmatige ingredienten. Bovendien heerlijke gerechten.
Dienke D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben enorm genoten van het overheerlijke eten bij brasserie de Vink! Top bediening en heel erg gastvrij. De kok kwam zelfs aan tafel om te vragen of alles naar wens was en kwam ook nog eens uitleggen hoe hij het dessert had gemaakt! Een brasserie met een geweldige sfeer!
Bert030 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
gezellig inrichting, goede kwaliteit prijsverhouding. Spannende gerechtjes met lokale
producten. Erg vriendelijke bediening
Melanie P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het is een sfeervolle brasserie/restaurant met een heerlijke selectie aan gerechten. Ze maken alles zelf, dus dat draagt zeker bij aan de kwaliteit van de gerechten.
Fiesta11 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met 6 personen gegeten via AH aktie. Mochten gewoon alles van de kaart kiezen. Heel fijne en vlotte bediening.Goede sfeer.Verschillende voor-en hoofdgerechten genomen.Waren allemaal voortreffelijk.Vooral de ouderwetse bloedworst was werkelijk prima.