Brasserie Vink

Biltsestraatweg 102 3573 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vink

Van koffie tot uitgebreid diner

Bij Brasserie Vink serveren ze een goede kop koffie, een stevig lunchmenu of een uitgebreid diner met kakelverse ingrediënten. Bovendien zijn er regelmatig wisselende dagspecials tegen een eerlijke en betaalbare prijs. Bij Vink voelt jong en oud zich op zijn gemak, waardoor elk etentje een feest wordt. Geniet in een rustieke omgeving van fantastische gerechten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Vink

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vink

Jochen V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Erg gastvrij en laagdrempelig. Aardig personeel met peronal tough! ???? Ossenhaas was lekker en de fazant was zalig! Peperduur zou iets pittiger mogen wezen en in apart schaaltje moeten komen. Maar dit is enkel een suggestie.
Jan U.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Op 21 november 2017 in Vink gegeten. Net zoals de vorige keer was er bij binnenkomst een borrel bezig. Dat geeft wel onrust, want dan staat er een groep mensen tussen de eettafels en overal liggen tassen en jassen. Glutenvrij eten wordt niet consequent doorgevoerd, want je moet de boter en het sausje wel delen met mensen die niet glutenvrij eten. Echt heel bizar is dat als je met z’n vieren eet, je dezelfde puntzak friet moet delen, die iemand ook krijgt als die in z’n eentje eet. Natuurlijk mag je friet bij bestellen, maar dat duurde heel lang en kwam pas toen alles al op was (als mosterd na de maaltijd). Het eten was zeer smaakvol, maar door de pietluttige, slome en slordige bediening, toch niet echt van kunnen genieten. Al met al dan een duur restaurant voor wat je er voor krijgt.
Elzinga E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
de wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was echt te lang, terwijl het in het restaurant niet echt druk was
AnneH-vB .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We aten een 3-gangen-actie-diner. Allemaal fraai opgediend, vers en erg smakelijk. Goede porties, zodat ook het toetje nog paste. Dat er geen storende muziek werd gedraaid was erg prettig. De ontvangst en de bediening waren vriendelijk en attent.
Toch een tip: even de tafels schoonvegen voor je ze dekt!
M.W.J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij kwamen via de AH-actie bij brasserie Vink terecht. We hadden op de site gekozen voor: u kunt uw LUNCH hier reserveren. Tot onze verbazing werd je door de bediening verplicht een drie gangen diner van € 35 te nemen, waar niet van af te wijken viel.
Iets anders was niet mogelijk. Zeker bij vijf andere tafels na ons vormde dit ook een probleem en werd vrij hoorbaar bediscussieerd, een vreemde gang van zaken.
De bediening was slordig, ook de kleding. Geen placemats op tafel of zelfs tafellaken. Het rook niet fris bij binnenkomst. Aan de tafel zit een tweede rand, hierop lag veel stof en viezigheid. Boven de kapstok lagen allerlei kleden en vachten, een slordig gezicht en ze stonken naar honden. Geen succes voor ons.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten was prima, al had het leuk geweest als het ijs wat op de kaart genoemd stond ook daadwerkelijk op ons bord terecht gekomen was.
Bediening en wachttijd was slecht. Bijna een uur op het hoofdgerecht gewacht en toen de tafels naast ons (die een half uurtje later binnen waren gekomen) wel eten op tafel hadden toch maar eens naar gevraagd. Enige wat terug kwam was dat er iets mis was gegaan in de keuken en dat het nu met spoed bereid werd.
Niet alleen in de keuken gaat wat mis natuurlijk, als je niet in de gaten hebt dat mensen al zo lang zonder eten zitten. Echt een tegenvaller, ook hoe de uitleg werd gebracht en verder totaal niet op de misser werd ingegaan. Beetje meer aandacht voor de gast had leuk geweest.
hpma .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was erg goed en de bediening super! De garnalenkroketten en de slakken als voorgerecht waren super evenals de frites bij het hoofdgerecht. Er werd erg goed rekening gehouden met mijn glutenvrij dieet en er was heerlijk glutenvrij brood.
Ricky P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ook de tweede keer dat ik brasserie Vink bezocht: voelde als thuiskomen. Zeer vriendelijk personeel, maaltijd: heel lekker. Zowel in het restaurant als op het terras: mooie ambiance. een aanrader deze brasserie. Onder de rook van Utrecht en toch ook buiten.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Snelle bediening. Zelfs met de AH restaurantactie keuze uit de hele menukaart. Kortom, we hebben een gezellige avond beleefd.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een verjaardag gevierd met familie. We zijn heel goed en vriendelijk ontvangen. Het eten en drinken was allemaal goed. Bedankt medewerkers Brasserie Vink!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Prettige bediening en wij komen hier graag weer terug.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De bedieningsmedewerker bediende zich zowel ten opzichte van ons als andere gasten van een clichématig onskentons taalgebruik als "gaan we doen". Als dat ook nog eens een paar keer herhaald wordt bij een bestelling vonden we dit extra storend. Hij had ook nog eens een tamelijke luide stem. Om dan ten overstaan van andere klanten te zeggen dat we van de ah restaurantactie gebruik maken toont dat niet de gepaste discretie. Bediening dus onder de maat, eten ok.
Merlot73 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Op een zondagavond met zijn 2-en gegeten. Erg hartelijke ontvangst. Uitgebreide toelichting op de kaart en de herkomst van de ingrediënten. Volgens mij veel biologisch en ambachtelijk gemaakt. Het eten is puur en smaakvol. Borden verzorgd. We hadden oa scholfilet en kalfslever. Beiden smaakvol. Kopje koffie na was ‘aangekleed’ met veel lekkers. Prima restaurant, fijne plek met oa gratis parkeren.
frank0310 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Goed no-nonsense restaurant om lekker te eten voor redelijke prijs. Veel aandacht voor de klant.
Wij kunnen dit aanbevelen.

Frank
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Uitstekende service en goede kwaliteit
Toos K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eten was goed vond alleen weinig groente op mijn bord .Bediening uitstekend en vriendelijk.
Voorgerecht was heerlijk .
Hoofd gerecht prima [te weinig groente].
Nagerecht was heerlijk.
hgw2404 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gewoon geweldig met name de prettige wachttijd tussen de gangen door en de prachtige opmaak van de maaltijden. Naast de maag wil het oog wat en dat hebben we zeker gekregen
Aline K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Verse producten en royale porties. Leuke plek op het terras na reservering. Uitgebreide lunchkaart. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Geweldig gegeten ,maar een gesprek was amper mogelijk zo ontzettend veel lawaai maakten een heel stel heren .
Hadden ze zeker iets van kunnen zeggen .
R.J.M D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Absoluut een aanrader voor een leuke avond met lekker eten.