Brasserie Vink

Biltsestraatweg 102 3573 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vink

Van koffie tot uitgebreid diner

Bij Brasserie Vink serveren ze een goede kop koffie, een stevig lunchmenu of een uitgebreid diner met kakelverse ingrediënten. Bovendien zijn er regelmatig wisselende dagspecials tegen een eerlijke en betaalbare prijs. Bij Vink voelt jong en oud zich op zijn gemak, waardoor elk etentje een feest wordt. Geniet in een rustieke omgeving van fantastische gerechten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Vink

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Christel D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
heerlijke aspergegerechten gegeten, met huisgerookte zalm en fijne aandacht van de bediening. het terras heeft een nieuwe uitstraling gekregen, leuk!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
als je liefhebber bent van ouderwetse gerechten zoals kalfslever of bloedworst dan zit je hier goed. en je zit helemaal goed als je dat op een zonnige zondagmiddag in het zonnetje op het terras kunt nuttigen. en ook nog lekkere garnaalkroketjes. aanbevolen dus.
Tertius G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. Helaas was het net te koud voor het gezellige terras, maar binnen is het ook goed toeven. Zeer aangename amuse vooraf. Daarna onder meer lekkere garnalenkroketjes met vers brood, gevolgd door goed gegaarde kalfslever met eigen patatjes. Ook de desserts vielen goed in de smaak. Uitstekende chardonnay als huiswijn, niet te zoet, zit tegen de sauvignon aan.
inekehubert .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wederom bij Vink lekker gegeten.Alles lekker vers.Deze keer met de AH kaart ,speciale menukaart met ruime keuze.Sliptong is favoriet bij ons.Ondanks de drukte korte wachttijd en de obers blijven vriendelijk.
Wij komen hier graag,de specials op het schoolbordje wisselen geregeld,dus nooit moeilijk iets te kiezen.
Eerlijk eten voor een eerlijke prijs!
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Genoten van de gerechten en de hoe ze geserveerd werden. Er werd speciaal voor ons gedekt: we wilden graag een plekje met het meeste licht vanwege een slechtziende in ons midden. Goede uitleg bij de gerechten en drankjes.
kim N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Afgelopen maandag met een vriendin hier gegeten. Een goede kaart met aanvullend nog een andere kaart met seizoensgerechten die we konden combineren met het driegangenmenu van 35 euro (zo werd ons verteld). Als voorgerecht hadden we beiden de garnalenkroketjes, erg lekker. Als hoofdgerecht de ossenhaas en asperges van de seizoenskaart, beiden boterzacht en smakelijk! Ook de toetjes waren om te smullen! Na een gezellige en heerlijke avond vroegen we om de rekening en tot onze verbazing moesten we opeens alle gangen los betalen omdat we ook onderdelen van het seizoensmenu hadden gekozen. We probeerden nog uit te leggen dat dit ons niet was verteld en dat we juist te horen hadden gekregen dat we alles konden combineren, maar de gastheer bleef stellig beweren dat hij gelijk had. Dit kan natuurlijk zo zijn, maar dit is niet zo naar ons gecommuniceerd en er werd niets gedaan om een gepaste oplossing voor beide partijen te bedenken. Een erg teleurstellend einde van een verder heerlijke avond!
EJ H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het was de derde keer dat ik in Brasserie Vink heb gegeten. Voor de derde keer in een wisselend gezelschap en nu weet ik het zeker. Het is niet voor niets dat je moet reserveren want het eten is echt super. Wat doen deze mensen hun best om je een heerlijke avond te bezorgen. Of je een drie-gangen menu neemt of de wisselende gerechten, de bereiding is voortreffelijk en het eten is geweldig. Een aanrader aan de rand van Utrecht.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voor het eten, de ambiance en de bediening heb ik maar een woord:PRIMA; een aanrader!
Eenn gelegenheid om naar terug te keren en dat gaat ook gebeuren.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Uitstekende service en kwaliteit van het eten! Wij hadden de asperges, deze waren om te watertanden. Ook het kaasplankje als afsluiter is een uitstekende aanrader voor de liefhebbers.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Prima brasserie net buiten de stad. Mooie locale gerechten. Goede kwaliteit. Bloedworst, lever en reuzel ipv kruidenboter. Waar vind je het nog? Nagerecht was iets minder. Maar mocht de pret niet drukken. Geslaagde avond.
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Vooraf de Zalmtartaar met coquille was heerlijk net zoals de huisgemaakte garnalenkroketjes van mijn vrouw, en als hoofd een heerlijk krokant gebakken kabeljauw met mosterdsaus.
bediening zeer vriendelijk en een gratis parkeerplek voor de deur.
voor herhaling vatbaar!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke kaart, met traditionele gerechten als bloedworst en kalfslever, op verrassende wijze bereid.
Uitstekende bediening, goed tempo ook. Kortom: wij komen terug!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ik ben gek op de kalfslever die ze hier serveren! Wel een hele grote portie die ik helaas niet op kon, mijn tafelgenoten vonden den garnalenkroketjes, de gebakken camembert, de skrei en de zalm ook heerlijk
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekkere keuken en verrassende gerechten. Een aanrader.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een gezellige locatie, goed bereikbaar, vriendelijk en attent personeel en heerlijk eten ! Al vaker geweest en iedere keer is de ervaring positief.
peteruitutrecht .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Iedere keer weer een culinair feestje ! Eerlijke producten, prima bereid, persoonlijke benadering !
Kortom: dit was niet de eerste, maar zeker niet de laatste keer...
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Op vrijdagmiddag met een zakelijke relatie bij De Vink de lunch gebruikt. De inrichting is warm en modern; de ontvangst vriendelijk. Het eten valt deze keer erg tegen: de pompoensoep a raison van € 8,50 per persoon is niet meer dan een klein bodempje soep met en enkele champignon en het broodje oude kaas € 7,50 is louter een dubbele sneetje bruin brood. Ik vindt de prijs-hoeveelheid-kwaliteit niet goed.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben heerlijk genoten van het eten en zowel de inrichting als de bediening was top, helaas was er een ober die zijn postuur tegen had en daardoor met een afgezakte broek liep en de melk en de rekening werden geserveerd op een bordje wat niet helemaal schoon was. Anders had het zeker een 10 geweest.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Erg aansprekend is het feit dat met eerlijke producten gewerkt wordt, vaak ook streekproducten. Ruime menukeuze en voor elk wat wils. Charcuterie vooraf was lekker. Visjes prima. Groentegarnituur wel wat karig. Spruiten bij zeetong? Dessert waren top! De mannelijke gastheren zijn vriendelijk en enthousiast. De meisjes van de bediening nog wat bleu en onhandig, maar wellicht zijn ze net begonnen. De inrichting is wat gedateerd, dat kan leuker.
Annabel V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was goed bereid. Warme gerechten op een warm bord en koude gerechten op een koud bord, zoals het hoort. Goede bediening met aandacht voor de gasten.