Brasserie Vink

Biltsestraatweg 102 3573 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vink

Van koffie tot uitgebreid diner

Bij Brasserie Vink serveren ze een goede kop koffie, een stevig lunchmenu of een uitgebreid diner met kakelverse ingrediënten. Bovendien zijn er regelmatig wisselende dagspecials tegen een eerlijke en betaalbare prijs. Bij Vink voelt jong en oud zich op zijn gemak, waardoor elk etentje een feest wordt. Geniet in een rustieke omgeving van fantastische gerechten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Vink

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vink

Ricky P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ook de tweede keer dat ik brasserie Vink bezocht: voelde als thuiskomen. Zeer vriendelijk personeel, maaltijd: heel lekker. Zowel in het restaurant als op het terras: mooie ambiance. een aanrader deze brasserie. Onder de rook van Utrecht en toch ook buiten.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Snelle bediening. Zelfs met de AH restaurantactie keuze uit de hele menukaart. Kortom, we hebben een gezellige avond beleefd.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een verjaardag gevierd met familie. We zijn heel goed en vriendelijk ontvangen. Het eten en drinken was allemaal goed. Bedankt medewerkers Brasserie Vink!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Prettige bediening en wij komen hier graag weer terug.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De bedieningsmedewerker bediende zich zowel ten opzichte van ons als andere gasten van een clichématig onskentons taalgebruik als "gaan we doen". Als dat ook nog eens een paar keer herhaald wordt bij een bestelling vonden we dit extra storend. Hij had ook nog eens een tamelijke luide stem. Om dan ten overstaan van andere klanten te zeggen dat we van de ah restaurantactie gebruik maken toont dat niet de gepaste discretie. Bediening dus onder de maat, eten ok.
Merlot73 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Op een zondagavond met zijn 2-en gegeten. Erg hartelijke ontvangst. Uitgebreide toelichting op de kaart en de herkomst van de ingrediënten. Volgens mij veel biologisch en ambachtelijk gemaakt. Het eten is puur en smaakvol. Borden verzorgd. We hadden oa scholfilet en kalfslever. Beiden smaakvol. Kopje koffie na was ‘aangekleed’ met veel lekkers. Prima restaurant, fijne plek met oa gratis parkeren.
frank0310 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Goed no-nonsense restaurant om lekker te eten voor redelijke prijs. Veel aandacht voor de klant.
Wij kunnen dit aanbevelen.

Frank
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Uitstekende service en goede kwaliteit
Toos K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eten was goed vond alleen weinig groente op mijn bord .Bediening uitstekend en vriendelijk.
Voorgerecht was heerlijk .
Hoofd gerecht prima [te weinig groente].
Nagerecht was heerlijk.
hgw2404 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gewoon geweldig met name de prettige wachttijd tussen de gangen door en de prachtige opmaak van de maaltijden. Naast de maag wil het oog wat en dat hebben we zeker gekregen
Aline K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Verse producten en royale porties. Leuke plek op het terras na reservering. Uitgebreide lunchkaart. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Geweldig gegeten ,maar een gesprek was amper mogelijk zo ontzettend veel lawaai maakten een heel stel heren .
Hadden ze zeker iets van kunnen zeggen .
R.J.M D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Absoluut een aanrader voor een leuke avond met lekker eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Op woensdag met de AH-kaart gegeten. Het was redelijk rustig in het restaurant. Zowel het voorgerecht, het hoofd gerecht en nagerecht waren prima. De bediening van vlot, plezierig en correct. Komen zeker nog een keer terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
gastheerschap hoog in t vaandel, heel vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. goed smaak pallet en leuke kaart
komen zeker terug
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij hebben er fantastisch gegeten. Ambiance gezellig en knus. Bediening goed en vriendelijk.
Zeker een aanrader voor een volgende keer.
S. B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Achteraf gezien was de biologische lever toch niet zo lekker als de gewone lever.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Net restaurant waar je voor een leuke prijs even wat kan eten en drinken. Buiten ook veel ruimte om te eten.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was goed, bediening was top. Leuke omgeving.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en snel. Komen zeker terug.