Brasserie Vink

Biltsestraatweg 102 3573 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Vink

Van koffie tot uitgebreid diner

Bij Brasserie Vink serveren ze een goede kop koffie, een stevig lunchmenu of een uitgebreid diner met kakelverse ingrediënten. Bovendien zijn er regelmatig wisselende dagspecials tegen een eerlijke en betaalbare prijs. Bij Vink voelt jong en oud zich op zijn gemak, waardoor elk etentje een feest wordt. Geniet in een rustieke omgeving van fantastische gerechten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Vink

Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
01aby D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten. Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst door het personeel. 1 persoon wilde een speciaal biertje goede uitleg ook m.b.t. het menu. Een heerlijke amuse. Daarna heerlijk versgebakken brood met heerlijke dips. Als voorgerecht hertencarparcio, visplateau en een bospaddenstoelenragout. Alles mooi opgediend en zeer smakelijk. Als hoofdgerechten 3x specials fazantenfilet/pootje met eigen jus, aard.puree, zuurkool, stoofpeertje, warme appecompote en dikke friet, zeetong met gemengde groeten en 1X zalm van de 'gewone' kaart. Alles zonder meer van voortreffelijke kwaliteit evenals de desserts. Tarte tartin en de dames blanche met eindelijk weer eens echte dikke warme chocolade. Ruime keuze van de kaart en specials voor ieder wat wils. Bij wachttijden tussen gangen heb ik redelijk ingevuld, goed stond er niet tussen anders had ik dat ingevuld. Wij hebben een zeer fijne avond gehad met heerlijk eten en lekkere wijnen/bieren. Binnenkort wat te vieren, dus wij komen zeker terug.
emjlagerweij .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
roos J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Fijne avond met 2 kinderen. Goede uitleg van t eten en drank. Prima gegeten en gedronken en een fijne service! Zeker nog een keer
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Goed restaurant waar prijs-kwaliteit ook goed in balans is. restaurant heeft veel verse artikelen.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeker een keer om terug te komen.
Larissa E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vink is al jaren één van onze favoriete restaurants in Utrecht. Deze keer hebben we er gegeten via de AH restaurantactie. Je kon gewoon alles van de kaart kiezen en kreeg €35 korting. De service was weer voortreffelijk en het eten weer geweldig. Je proeft echt dat alles vers bereid is en van goede kwaliteit.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Kwaliteit van de maaltijd was zonder meer goed. Na het opnemen van de bestelling en het brengen van het voorrecht zat ruim een half uur; dit was ook het geval tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht.
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
weer fantastisch zoals altijd,hier ben je een persoon en geen numme,r vriendelijk personeel,vooral "barry",tot de volgende keer.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De herte biefstuk was van een oerhistorisch beest uitblinkend in taaiheid, de groente papperig maar het bier was goed. De sfeer is er gezellig maar ga niet bij het raam zitten bij winters weer want dan zul je kou leiden. Voor de rest was het in orde.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Smakelijk menu, vriendelijk en attente bediening. Aanrader
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij brasserie Vink! Gezellige inrichting, uitgebreide kaart en goede prijs/kwaliteit verhouding. Eten was prima! Bediening was vriendelijk en attent. We komen graag terug!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
zeer vriendelijke ontvangst en bediening, wat simpel in het opdienen, aanreiken...
leuke amuse, voorgerecht paddestoelen prima, hoofdgerecht tong goed met een ruime en smakelijke groentegarnituur en heerlijke appelschotel beter dan de tarte-tatin als dessert, die zou niet herkend worden door demoiselle Tatin.
Ruime wijnkeuze en ruime glazen!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Ondanks de korte tijd die ik had voor diner lekker gegeten.
Bediening gad onze tijdsdruk goed in de gaten.
Zalmfilet en hertenstoofpot gegeten. Beiden netjes klaargemaakt en goed van smaak. Combinatie met wintergroenten was top.
Vanbarpa H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Prettige bediening in aangename omgeving. Lekker gegeten o. a. met AH-actie. Prijs-kwaliteitverhouding oké. Goede parkeergelegenheid.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een welkome ontvangst door een hartelijke bediening, heerlijke streekproducten en een uitstekende keuken. Een aanrader!
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
wij zijn al meerdere keren wezen eten bij vink en het is en blijft top
ondanks dat ze te weinig personeel hadden in de bediening
zijn wij niet te kort gekomen.
Mahewilkens W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg over de opgediende gerechten. Prima restaurant.