Brasserie Vincent

9,4

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Vincent

Leendert G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
na een middag van veel herrie bij de uitreiking van de gouden mossel met mijn dochter hier gaan eten.
was er een poosje niet geweest omdat mijn vrouw pas is overleden.
Nu voor het eerst weer , we werden zeer vriendelijk ontvangen het was 16.30 uur dus nog zeer rustig in de zaak
glaasje wijn met wat brood en smeersels was prima daarna het hoofdgerecht mijn dochter kabeljauw en ik mosselen (op zijn zeeuws mossels) alles was prima in orde.
Waaltje .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vanmiddag geluncht bij brasserie Vincent..bij aan komst hartelijk ontvangen..een drankje aan de bar gedronken en een gezellig gesprek gehad met Vincent de eigenaar..de lunch was heel lekker wij hebben gekozen voor verse pasta met gamba's vergezeld van een heerlijke huiswijn..en nu komt het..het TOETJE...nog nooit zo'n heerlijk nagerecht gegeten..de chocoladelava...echt een aanrader!!!
Wij sloten af met een heerlijke espresso koffie....daarna zeer voldaan huiswaards gegaan...hier komen wij zeker terug!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
wij komen al sinds de opening bij dit restaurant en zijn nog nooit teleurgesteld het eten is voortreffelijk, heerlijke wijnen en de bediening is super! een echte aanrader.
Opdeproef R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zondag 20/08/2017 bij brasserie Vincent gegeten aan de oostzeedijk the Rotterdam.
Ondanks de drukte werden wij hartelijk ontvangen.

We begonnen met een heerlijk flesje Bernardus die een aangename temperature had, wat wij erg waarderen.

Als voorgerecht Hadden we de carpaccio en de soep van de dag, deze dag was dat de uiensoep. Met een heerlijk stokbroodje in het midden dat gegratineerd was met Kaas.
De carpaccio zag Er prachtig uit. En volgens mijn gezelschap smaakte hij verukkelijk.

Als hoofdgerecht Hadden wij allebei de sliptong.
Heerlijk drie Mooie sliptongen krokant gebakken.
Seperaat zit Er bij ieder gerecht een schaaltje friet,salade en Daggroente.
Allemaal erg lekker en we merken echt dat Er aandacht aan word besteed.

Nadat de vriendelijke bediening ons de koffie Had geserveert, Kwam ze direct vannuit de keuken met twee kleine Creme brulee. Voor bij de koffie. Wat een super avond!!

Een echt even aanrader. En wij komen zeker terug.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
na een dagje Rotterdam hier terecht gekomen, het restaurant zier er erg netjes uit, wat te drinken besteld biertje en 2 verse jus, dit duurde erg lang waarna de serveerster kwam vertellen dat er maar 1 verse jus inzat omdat de verkeerde sinaasappelen waren geleverd ?? hierna de Black angus burger 2 x besteld welke volgens de serveerster zeer goed was (zij had hem ook net op) dit werd heel erg snel geserveerd en aan tafel bleek waarom, de zo aangeprezen gekaramelliseerde uiringen en de cheddar kaas ontbraken de burger zelf had zeer kort het vuur gezien en was bijna helemaal rauw, na klacht zei serveerster dat hij nog wel even op de plaat kon ? dit afgeslagen.
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Brasserie Vincent! Aangenaam terras buiten waar je prima een glaasje kunt nuttigen. Goede sfeer bij binnenkomst. Dagverse vis van Schmidt Zeevis in Rotterdam. Bediening is zeer gastvrij, aardig en attent. Je hoeft niet lang te wachten op de volgende gang. Ruime keuze op menukaart. Hoofdgerechten slibtongjes en zeetong (600 gram) zijn overheerlijk, de zachte huiswijn glijdt naar binnen. Kwaliteit is zeer goed. Top bediening en topchef. Toiletten zijn schoon. Goed bereikbaar met openbaar vervoer op korte loopafstand van metrostation Oostplein. Ik kan geen minpunten ontdekken. De maximale score is welverdiend.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was geweldig. Wij hadden gereserveerd voor 17 personen en iedereen vond het eten heerlijk. Vincent belde de avond ervoor nog op met de vraag of we buiten op terras of binnen met airco wilde zitten -> heel attent. Wij komen zeker nog eens terug als we in Rotterdam zijn.
Rogier A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Weer geweldig gegeten bij Vincent. Ongedwongen sfeer. Heerlijke vlees- en visgerechten en supermooie wijnen. Daarnaast geweldig personeel en een top chef in de mooie open keuken. Een absolute aanrader! Tot de volgende keer, Vincent!
kasy .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
wederom deze brasserie eens een bezoekje gebracht.
het is hier echt altijd gezellig en een goede sfeer.
het leuke ,is mijn ervaring, dat je altijd bekenden tegen komt.
onze gastheer is heel gezellig en aardig,
we krijgen bij aankomst al meteen wat bitterballen en wat olijven en andere hapjes aangeboden, heerlijk bij ons wijntje.
na een paar drankjes aan de bar, hebben we toch spontaan besloten hier te gaan eten (het rook zo lekker naar knoflook)
we kozen voor de dagsoep (ossenstaartsoep), was echt de lekkerste ooit gegeten.
als hoofdgerecht hadden we besteld; sliptong (van Schmidt) en de tournedos.
was zeer goed op smaak, en t was qua portie flink te noemen,
waar bakken ze nog ouderwets in de roomboter uit t pannetje zo op je bord? nou, hier dus.
als dessert nam ik een coupe caramel (met huisgemaakte kletskop) en mn vriendin een heerlijk kopje Illy koffie.
al met al, een super ervaring!
kan t iedereen aanbevelen.
Marie-Anne D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We werden gastvrij ontvangen. Mijn gastheer werd herkend van eerdere bezoeken. We hebben heerlijk gegeten. De gerechten werden mooi gepresenteerd en dat werkt altijd smaakverhogend!
Jammer dat we aan het eind van de avond het gevoel kregen dat we ons moesten haasten. De stoelen werden op de tafels gezet en de geur van schoonmaakmiddel was sterker dan de koffiegeur....
Om het nog wat frisser te maken werd de buitendeur opengezet! Bij een temperatuur van rond het vriespunt is dat niet aangenaam. Op ons verzoek werd de deur wel gesloten.
Jammer dat een gezellige avond met lekker eten op deze manier eindigde.
Marie-Anne D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het restaurant was bekend, al twee keer eerder gegeten en goede ervaring. Uitstekende keuken. Mooie gerechten op de kaart die op verrassende wijze gepresenteerd worden.
De bediening was erg vriendelijk, we kregen alle aandacht.
Wel jammer dat een half uur vóór sluitingstijd al begonnen werd met de schoonmaak. De stoelen werden op de tafels gezet en de geur van schoonmaakmiddel was sterker dan de koffie waar ik nog van zat te genieten. Om het nog wat frisser te maken werd de buitendeur opengezet. Bij een buitentemperatuur rond het vriespunt voelt dat niet aangenaam. Écht jammer dat aan een gezellige avond met lekker eten toch een minder gezellig eind kwam.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij hebben op zaterdag 19 november gegeten bij Brasserie Vincent, Top.
Als voorgerecht een huisgemaakte kreeftensoep en daarna een mooie zeetong van +/- 600 gram in de roomboter gebakken.
Natuurlijk met mooie wijnen en een professionele gastheer/bediening.
Echte een aanrader binnen het Rotterdamsche, ook leuk dat je bij de koffie de Rotterdamsche LimonGERSo kunt bestellen.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met zakenpartners geluncht. Wat een leuke zaak, was er nooit geweest, maar het was echt leuk, lekker en gezellig, Heerlijke calamaris, Surf en turf met veel heerlijke verse geroosterde groenten, komkommersalade om je vingers bij af te likken en bovendien een kop koffie met een mini-toetje toe! en niet onbelangrijk, mijn collega had een zeetong, die er ook heerlijk uitzag... goede voor de volgende keer, want die volgende keer komt er zeker! ---een perfecte gastheer ook...
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Een echte Rotterdamse zaak waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat. De zeetong is hier een echte aanrader, maar ook de bief stroganoff mag er zijn! Vincent weet precies waarvoor de mensen komen: lekker en goed eten in een gezellige ambiance onder het genot van een heerlijke wijn! Als het lekker weer is kan men ook nog op het terras zitten.
edvanherk1966 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vanavond gegeten met vrienden!! Opvallend was t enorme leuke ontvangst! Bij t reserveren was bijzonder dat wij konden reserveren op terras en bij minder weer ook binnen konden eten. Wij hebben zalig gegeten met fijne bediening en heerlijke wijn. Echt een aanrader! Heerlijke ontspannen en gezellige avond gehad. Komen snel weer terug!! Gratis parkeren, in hartje rotterdam (na 18 uur).
S Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Weer een bezoekje aan Brasserie Vincent gebracht. Ditmaal voor de lunch. De salade ossenhaas was heerlijk. Personeel was ook weer zeer vriendelijk. Terras werd zomerklaar gemaakt. Ik heb nu al zin om hier met mooi weer van een goed glas wijn te genieten.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Zakelijke lunch. Erg klantvriendelijk en aangenaam. Beide genoten van de gegrilde sukade, dat was genieten! Ik kom zeker nog een keer.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met mijn gezin..Ik vierde mijn verjaardag en had door een kennis die al eerder gedineerd had bij Vincent , deze Brasserie uitgekozen. Hartelijke ontvangst en aandacht tijdens het gehele diner. Voorgerechten portobello en -geitenkaas, gepelde garnalen in knoflook,deze gerechten waren fantastisch daarna gekozen voor vis van de dag en de entrecote, deze waren ook geweldig, heerlijke wijn, nagerechten ook uitstekend. Zelf werd ik nog in het zonnetje gezet vanwege mijn verjaardag wat opgemerkt was door de bediening. Echt een aanrader voor een leuke avond met een heerlijk diner. Wij komen zeker terug.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij eten met grote regelmaat bij Vincent, gezellige ontvangst aan de mooie bar, gemotiveerd personeel wat altijd attent en opgewekt is. Super leuke verschillende dag aanbevelingen naast de kaart waarop je heerlijke soorten garnalen carpaccio maar ook super soep kunt kiezen
De hoofdgerechten zijn ook heerlijke met voldoende bijgerechten, de sucade en potje stroganof zijn super.ook heerlijke verschillende nagerechten en ook een kaasplanken ontbreekt niet
Ik zou zeggen ga er gezellig met familie of vrienden naartoe, reserveren is wel aan te bevelen want het wordt met de week populairder
Cfle186 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zaterdag weer eens gereserveerd bij brasserie vincent. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en werden onze jassen aangenomen.
We kregen een tafeltje voor twee op de bank en aangezien we erg vroeg waren was het al aardig druk.
We bestelden een wijntje (huiswijn) die geserveerd worden in bijzonder grote glazen en heerlijk smaakte.
We kregen de kaart en bestelde de slibtongetjes en de surf&turf.
De slibtongetjes waren perfect gebakken en de surf&turf bestond uit een heerlijk stuk gegrilde sukade ( super mals) coquilles en gamba's,dit alles geserveerd met verse groenten en frites.
Het smaakte fantastisch!!!
Inmiddels zat de zaak vol, zelfs mensen die aan de bar aan het eten waren maar aan service en aandacht geen gebrek.
Als nagerecht namen we de crepe suzette en de chocolade lava. HEEL ERG LEKKER.
Als afsluiter een kopje koffie (illy) gingen we voldaan huiswaards en komen zeker snel terug.