Brasserie Vincent

9,1
9,3
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij hebben op zaterdag 19 november gegeten bij Brasserie Vincent, Top.
Als voorgerecht een huisgemaakte kreeftensoep en daarna een mooie zeetong van +/- 600 gram in de roomboter gebakken.
Natuurlijk met mooie wijnen en een professionele gastheer/bediening.
Echte een aanrader binnen het Rotterdamsche, ook leuk dat je bij de koffie de Rotterdamsche LimonGERSo kunt bestellen.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met zakenpartners geluncht. Wat een leuke zaak, was er nooit geweest, maar het was echt leuk, lekker en gezellig, Heerlijke calamaris, Surf en turf met veel heerlijke verse geroosterde groenten, komkommersalade om je vingers bij af te likken en bovendien een kop koffie met een mini-toetje toe! en niet onbelangrijk, mijn collega had een zeetong, die er ook heerlijk uitzag... goede voor de volgende keer, want die volgende keer komt er zeker! ---een perfecte gastheer ook...
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Een echte Rotterdamse zaak waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat. De zeetong is hier een echte aanrader, maar ook de bief stroganoff mag er zijn! Vincent weet precies waarvoor de mensen komen: lekker en goed eten in een gezellige ambiance onder het genot van een heerlijke wijn! Als het lekker weer is kan men ook nog op het terras zitten.
Edvanherk1966 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vanavond gegeten met vrienden!! Opvallend was t enorme leuke ontvangst! Bij t reserveren was bijzonder dat wij konden reserveren op terras en bij minder weer ook binnen konden eten. Wij hebben zalig gegeten met fijne bediening en heerlijke wijn. Echt een aanrader! Heerlijke ontspannen en gezellige avond gehad. Komen snel weer terug!! Gratis parkeren, in hartje rotterdam (na 18 uur).
S Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Weer een bezoekje aan Brasserie Vincent gebracht. Ditmaal voor de lunch. De salade ossenhaas was heerlijk. Personeel was ook weer zeer vriendelijk. Terras werd zomerklaar gemaakt. Ik heb nu al zin om hier met mooi weer van een goed glas wijn te genieten.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Zakelijke lunch. Erg klantvriendelijk en aangenaam. Beide genoten van de gegrilde sukade, dat was genieten! Ik kom zeker nog een keer.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met mijn gezin..Ik vierde mijn verjaardag en had door een kennis die al eerder gedineerd had bij Vincent , deze Brasserie uitgekozen. Hartelijke ontvangst en aandacht tijdens het gehele diner. Voorgerechten portobello en -geitenkaas, gepelde garnalen in knoflook,deze gerechten waren fantastisch daarna gekozen voor vis van de dag en de entrecote, deze waren ook geweldig, heerlijke wijn, nagerechten ook uitstekend. Zelf werd ik nog in het zonnetje gezet vanwege mijn verjaardag wat opgemerkt was door de bediening. Echt een aanrader voor een leuke avond met een heerlijk diner. Wij komen zeker terug.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij eten met grote regelmaat bij Vincent, gezellige ontvangst aan de mooie bar, gemotiveerd personeel wat altijd attent en opgewekt is. Super leuke verschillende dag aanbevelingen naast de kaart waarop je heerlijke soorten garnalen carpaccio maar ook super soep kunt kiezen
De hoofdgerechten zijn ook heerlijke met voldoende bijgerechten, de sucade en potje stroganof zijn super.ook heerlijke verschillende nagerechten en ook een kaasplanken ontbreekt niet
Ik zou zeggen ga er gezellig met familie of vrienden naartoe, reserveren is wel aan te bevelen want het wordt met de week populairder
Cfle186 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zaterdag weer eens gereserveerd bij brasserie vincent. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en werden onze jassen aangenomen.
We kregen een tafeltje voor twee op de bank en aangezien we erg vroeg waren was het al aardig druk.
We bestelden een wijntje (huiswijn) die geserveerd worden in bijzonder grote glazen en heerlijk smaakte.
We kregen de kaart en bestelde de slibtongetjes en de surf&turf.
De slibtongetjes waren perfect gebakken en de surf&turf bestond uit een heerlijk stuk gegrilde sukade ( super mals) coquilles en gamba's,dit alles geserveerd met verse groenten en frites.
Het smaakte fantastisch!!!
Inmiddels zat de zaak vol, zelfs mensen die aan de bar aan het eten waren maar aan service en aandacht geen gebrek.
Als nagerecht namen we de crepe suzette en de chocolade lava. HEEL ERG LEKKER.
Als afsluiter een kopje koffie (illy) gingen we voldaan huiswaards en komen zeker snel terug.
GP007 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Gisteren allerhartelijkst ontvangen door de eigenaar/gastheer van de brasserie. Mijn man en ik hadden wat te vieren en hebben op advies van vrienden hier een tafeltje gereserveerd. Wij hebben eerst aan de bar in deze mooie zaak gezellig een wijntje gedronken, waarna wij aan tafel zijn gegaan. De bediening die perfect op elkaar was ingespeeld nam onze bestelling op. Als voorgerecht een heerlijke kreeftensoep met 2 gamba's op een prikker wat een uitstekende combinatie was. Als hoofdgerecht had ik zeetong en mijn man gegratineerde bouillabaisse. Wat een feestje was dit. Als nagerecht crêpe Suzette wat het etentje (feestje) compleet maakte. Aan de bar hebben wij nog een heerlijke espresso met drankje op, waarna wij voldaan op huis af gingen. Komen zeer zeker terug, en ook heel snel als het aan ons ligt!
Rianne0201 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Vandaag voor het eerst gegeten bij Brasserie Vincent. Bij binnenkomst begroet door een uiterst vriendelijke eigenaar. Complimenten naar de snelle en vriendelijke bediening. Wij hebben vooraf genoten van een heerlijke kreeftensoep en hierna een heerlijke gegrilde sukade die ik iedereen zou aanraden!
Bedankt Vincent voor de fijne avond. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Brasserie Vincent is klein, gezellig en deze avond tjokvol. Er kan geen kip bij. De spijskaart en de wijnkaart zijn zoals je bij een brasserie mag verwacht. Beperkt. De keuken zet redelijke gerechten op tafel. Eigenlijk niets mis mee. De bediening is vlot en attent. Eigenlijk valt er niet zoveel meer over de Brasserie te melden. Of toch wel.
De tafels staan niet verder dan 25 centimeter van elkaar. En dus kun je de gesprekken van de buren ook heel goed volgen. Wij zijn verder gegaan en hebben onverwacht een gezellige avond gehad met onze buren. Knotsgezellig zelfs. En dat is dus ook Brasserie Vincent.
Als wij naar huis gaan stellen wij ons altijd de vraag: gaan we er nog een keer naartoe ?
We moeten het antwoord nog even schuldig blijven.
Loek Wijchers
Greg_Kana .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vandaag genoten van een heerlijke lunch bij Brasserie Vincent. De Caesar salade was lauwwarm, vers en zeer rijkgevuld. De eigenaar is een perfecte gastheer. Het was lekker druk en er hing een gezellige sfeer. Ik kom hier snel weer terug.
Kasy .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het beste eetcafe in Rotterdam! Vooraf hebben wij en mix van voorgerechten genomen, calamaris, chicken-fingers en gamba's in knoflook olie. Ik heb lekker genoten van gegrilde sukade, frites en salade. de chocoladen lava is top. Ook de boschendal sauvignon blanc grand cuvee was lekker. Dit eetcafe is echt en aanrader!
Yvonne_Z .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wat een geweldige zaak! Ik heb meerdere keren gegeten in deze onwijs mooie brasserie en keer op keer enorm genoten. Het eten is top, het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en de inrichting heeft een chique uitstraling met op de achtergrond sfeervolle muziek. Beginnen met een drankje aan de bar om vervolgens heerlijk te dineren, het kan allemaal. Kortom, een aanrader voor een ieder!
Julio010 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Absolute aanrader!!! Uniek in z'n soort. Combinatie van de Rotterdamse no-nonsense mentaliteit en het stijlvolle, authentieke karakter van Kralingen. Een gevarieerde kaart met gerechten van uitstekende kwaliteit tegen een mijns inziens acceptabele prijs. Heb zelf gekozen voor garnalen tempura als voorgerecht en als hoofdgerecht de zeetong. Bleek een prima keuze. Mijn tafelgenoot was als carnivoor met een traditioneel bereide sukade niet minder tevreden! Wat me nog het meest opviel was de gemoedelijke sfeer, gecreëerd door attent personeel, leuke muzikale omlijsting en een warm, strak opgezet interieur. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Erlien .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Was de eerste keer, en waarschijnlijk kom ik er nog wel eens terug. De inrichting is heel sfeervol, maar in mijn beleving te veel tafels voor een toch wel kleine ruimte, waardoor je absoluut geen privacy hebt met je tafelgenoot. Het leek soms net een familie diner, want je kon links/rechts de gesprekken meevoeren als het ware. Dat is jammer, want tenslotte wil je niet alleen lekker eten maar ook gewoon privacy in een restaurant. De serveerster die dienst had die avond was heel attent en vriendelijk. Het is, zoals ik het zag, een "ons-kent-ons" restaurant; dat moet je ook maar leuk vinden. Wel jammer, dat heer Vincent Lebbink himself niet de moeite nam om onze eerste keer daar (dus nieuwe klanten) even te begroeten/welkom te heten aan ons tafeltje; tenslotte is het toch een kleine zaak, dus overzichtelijk als eigenaar om zoiets te kunnen doen. Misschien ooit weer, maar er zijn genoeg restaurants die ook goed zijn en redelijk geprijsd en waar je ook zeer vriendelijk en correct wordt bediend, en wel die privacy hebt om met je tafelgenoot alles te bespreken.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Het is altijd voor ons een feestje om bij Vincent Lebbink te eten. In de eerste plaats de ambiance sfeervol, warm thuis gevoel dan het eten echt super een zeetong die bijna van je bord springt zo vers die is en het dessert Hemels zo lekker een chocolade lava en tot slot de bedieming hier mogen de meeste restaurants een voorbeeld aan nemen super team. Voor vanavond wederom bedankt
Vandenbraak .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Eigenlijk schrijf ik nooit recensies, maar voor Brasserie Vincent maak ik graag een uitzondering. Gisteravond voor de eerste keer gegeten bij Vincent. Super ervaring! Met name dankzij het feit dat Vincent en de bediening een echte beleving creëeren. Het gastheerschap bestaat hier nog zoals het bedoelt is en je wordt super goed geholpen. We hebben echt een hele leuke avond gehad. Wat ook opvalt is de gezelligheid tussen de gasten onderling, dit verhoogt de sfeer! Daarnaast is het eten heerlijk, zeer goede kwaliteit. Super avond, goed gegeten, gedronken en gelachen! Bedankt, ik kom terug!
Kalslever .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Heb al vele malen bij Vincent gegeten,
de laatste keer was vorige week donderdag
Nooit een teleurstelling
Het allerlekkerste vind ik kalfslever
Ook de Irish coffeeshop is geweldig
eleonora