Brasserie Villa Nova

Karnemelkstraat 20A 4811 KJ Breda Nederland Kaart
31-765200011

Over het restaurant Brasserie Villa Nova

Eigentijds genieten

Van buiten klassiek van binnen heerlijk eigentijds. Geniet van alles wat lekker is: een heerlijk stoofpotje, het perfect gebakken visje en zalige zoetigheden. De menukaart is enorm divers! De vriendelijke en spontane bediening laat je helemaal thuis voelen waarbij er altijd ruimte is voor een praatje.

Meer informatie over restaurant Brasserie Villa Nova

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
InekeSt .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed restaurant gezellige inrichting.
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden.
Bediening was vriendelijk en gastvrij.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuk restaurant, goed gegeten met AH actie. Personeel was vriendelijk, brood met smeersels vooraf gratis, speciaal slagroom geklopt voor ons welke ook niet in rekening was gebracht, onze hond ook welkom...kortom geslaagde avond☺
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Weer goed. Voor de AH-actie gebruiken ze het 3-gangenmenu dat op de vaste menukaart staat. Visgerechtjes, bavette en creme brulee waren weer heerlijk en smakelijk. Ik moet idd bekennen dat ik hetzelfde had als de vorige keer maar waarom ook niet?! Bediening was netjes en sfeer in restaurant is rustig en gezellig. Blijft een aanrader.
rgmpost .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
jonge bediening maar met kennis van zaken- ze wist alles over de BAVETTE en dat had ik niet verwacht in NL>
goede locatie- zeker om terug te komen
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het menu was van goede kwaliteit en van samenstelling. Gewoon lekker gegeten. De dienstverlening was verder uitstekend met hartelijke ontvangst en zeer goede bediening aan tafel.
michele V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker eten, goede prijs-kwaliteit, (veel te) rumoerig vanwege een grote groep die veel lawaai maakte. Is natuurlijk een keuze vh restaurant maar mensen hadden er last van. Zonde.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gezellig gegeten met prima porties en alles lekker. Alle bordjes zijn leeg terug gegaan. Het is een redelijk klein restaurant met een enthousiaste en vriendelijke gastvrouw die je een welkom gevoel geeft. Het is niet de goedkoopste maar het was gewoon precies goed. Zou zo weer gaan.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige en ongedwongen sfeer. De bediening was zeer vriendelijk en deskundig.
Gaan hier zeker nog een keer eten.
D Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor de 2e keer bij Villa Nova - ook deze keer verrast door de smaakvolle gerechten.
Ook kleur, portie en opmaak prima - geen pretenties, gewoon lekker eten in ongedwongen atmosfeer.
Kaart niet al te groot maar dat past ook bij de opzet van een brasserie.
Vooraf bord met visgerechtjes, hoofdgerecht bavetten steak respectievelijk risotto met paddestoelen.

Zeer vriendelijke bediening, inrichting (al) in Kerstsfeer maar niet te opdringerig.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zoals verwacht hebben we heerlijk gegeten. Je zit er erg leuk. Kortom, het is een prima tentje om lekker te eten, in een goede ambiance en rustig genoeg om lekker te kunnen praten met elkaar. Afrekening was alleen wat teleurstellend: op onze bon waren ook de drankjes van een andere tafel opgenomen. Het is dus zaak je bon na afloop goed te controleren!!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was erg lekker, zeer vriendelijke bediening. Erg genoten van dit restaurant. In de toekomst ga ik hier zeker meer naartoe.
Muriel P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor de derde keer hier een high tea gehad en weer was het een heus feestje. Heerlijke hapjes en fijn dat je naast thee ook koffie mag bestellen. Bediening is top!
Liz M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was weer een prima lunch bij Villa Nova waarbij de gastvrouw weer op en top uitblonk in de bediening en gastvrijheid . Flamkuche is een prima keuze
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super gezellig, kleinschalig restaurant met een niet al te uitgebreide, maar goede kaart, werden vriendelijk ontvangen en alles ging prima op tijd, we hebben een hele fijne avond gehad.
Advies is: doe iets aan de akoestiek en plaats bij alle tafeltjes gemakkelijke stoelen, het was geen enkel probleem om van plaats te veranderen maar die mogelijkheid moet er wel zijn natuurlijk.
a.boot38 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren met 8 personen en vonden het eten heerlijk.
De bediening was goed niet opdringerig.
Was een geslaagde avond.
Beslist om in deze Brasserie terug te komen!
Bente H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fijn intiem restaurant met erg vriendelijke bediening. Wij hebben hier het AH-menu gegeten, kwaliteit prima in verhouding met de prijs en met een vol gevoel de zaak verlaten. We werden door een erg aardig meisje geholpen. Kortom, heerlijk avondje uit gehad.
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de couscoussalade was super.
Gezellige inrichting en heel vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar!
diana.jaco .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer hartelijk ontvangen, aardige meisjes die ons bedienden en het eten (voorgerecht: vis, hoofdgerecht: bavette, nagerecht: crème brulee) was voortreffelijk.
peter.sylvia .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren er met de ah actie. Leuk restaurant, niet zo groot. Lekker gegeten, mooie gerechten. Goede wijn. Gewoon prima! We gaan zeker nog eens proeven van de kaart...
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben prima doorsnee gegeten met een groep van 7 personen.