Brasserie Villa Nova

Karnemelkstraat 20A 4811 KJ Breda Nederland Kaart
31-765200011

Over restaurant Brasserie Villa Nova

Eigentijds genieten

Van buiten klassiek van binnen heerlijk eigentijds. Geniet van alles wat lekker is: een heerlijk stoofpotje, het perfect gebakken visje en zalige zoetigheden. De menukaart is enorm divers! De vriendelijke en spontane bediening laat je helemaal thuis voelen waarbij er altijd ruimte is voor een praatje.

Meer informatie over restaurant Brasserie Villa Nova

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zoals verwacht hebben we heerlijk gegeten. Je zit er erg leuk. Kortom, het is een prima tentje om lekker te eten, in een goede ambiance en rustig genoeg om lekker te kunnen praten met elkaar. Afrekening was alleen wat teleurstellend: op onze bon waren ook de drankjes van een andere tafel opgenomen. Het is dus zaak je bon na afloop goed te controleren!!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was erg lekker, zeer vriendelijke bediening. Erg genoten van dit restaurant. In de toekomst ga ik hier zeker meer naartoe.
Muriel P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor de derde keer hier een high tea gehad en weer was het een heus feestje. Heerlijke hapjes en fijn dat je naast thee ook koffie mag bestellen. Bediening is top!
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super gezellig, kleinschalig restaurant met een niet al te uitgebreide, maar goede kaart, werden vriendelijk ontvangen en alles ging prima op tijd, we hebben een hele fijne avond gehad.
Advies is: doe iets aan de akoestiek en plaats bij alle tafeltjes gemakkelijke stoelen, het was geen enkel probleem om van plaats te veranderen maar die mogelijkheid moet er wel zijn natuurlijk.
Liz M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was weer een prima lunch bij Villa Nova waarbij de gastvrouw weer op en top uitblonk in de bediening en gastvrijheid . Flamkuche is een prima keuze
A.boot38 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren met 8 personen en vonden het eten heerlijk.
De bediening was goed niet opdringerig.
Was een geslaagde avond.
Beslist om in deze Brasserie terug te komen!
Bente H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fijn intiem restaurant met erg vriendelijke bediening. Wij hebben hier het AH-menu gegeten, kwaliteit prima in verhouding met de prijs en met een vol gevoel de zaak verlaten. We werden door een erg aardig meisje geholpen. Kortom, heerlijk avondje uit gehad.
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de couscoussalade was super.
Gezellige inrichting en heel vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar!
Diana.jaco .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer hartelijk ontvangen, aardige meisjes die ons bedienden en het eten (voorgerecht: vis, hoofdgerecht: bavette, nagerecht: crème brulee) was voortreffelijk.
Peter.sylvia .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren er met de ah actie. Leuk restaurant, niet zo groot. Lekker gegeten, mooie gerechten. Goede wijn. Gewoon prima! We gaan zeker nog eens proeven van de kaart...
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben prima doorsnee gegeten met een groep van 7 personen.
Knitelv .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben lekker gegeten, we konden kiezen in een menu , vlees of. Is zeer aardige bediening! Kregen brood en smeersels van het huis!
IngeMvdB .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke brasserie, lekker eten en gastvrij en vriendelijk personeel.
Wel erg rumoerig. Prima om een hapje te eten maar niet voor avondvullend tafelen.
Maarten.robben .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Begin van de avond gegeten, daarom nog extra rustig. Vriendelijke en correcte ontvangst en verdere bediening.
Goed verzorgde en smaakvolle gerechten. Een geslaagde kennismaking met deze brasserie, we komen terug!
AlbertineVM .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellige, persoonlijke ambiance, fantastische carparccio en de Bavette is zonder overdrijven tongstrelend ! Daarnaast heerlijke verse frietjes en een bedje van groenten. Als dessert het heerlijke warme chocolade taartje met slagroom en vanille ijs( wat volgens een ijskenner van 8 jaar de allerlekkerste was die hij ooit gegeten had) Pure verwennerij! Villa Nova en het personeel is zoals een restaurant zou moeten zijn! Dikke duim ! Wij komen er graag en het liefst ook vaak!
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Via AH restaurantactie hier gaan eten. De ontvangst was hartelijk en de service is de hele avond zo gebleven. Het eten was erg lekker gekozen voor de bavette omdat ik daar steeds in de recensies over las en hij was heerlijk ook de stroganoffsaus was erg lekker, ook al houd ik daar eigenlijk niet zo van. Ook van het voorgerecht en nagerecht genoten. We komen terug.
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij hebben bij dit restaurant met twee personen gegeten. Het diner met de AH restaurantactie was uitstekend. De bediening was zeer accuraat en vriendelijk.
Hanneke I.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
M.n. de bediening maakt dit restaurant door kennis i.c.m. vriendelijke ontspannen houding en alertheid tot een aanrader. Eten was goed, voldoende groente. De huisgebakken frites bijzonder lekker.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
aanrader!
RotterdamErik .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gisterenavond hier gegeten met de AH actie. Het is een erg gezellig restaurant op een zeer mooie locatie in Breda. Er was een keus uit drie menu's: vlees, vis en vegetarisch. Wij kozen deels vis/vlees en vegetarisch. Bij het eten werd een lekkere rode huiswijn geserveerd. Het eten smaakte heerlijk en was goed van kwaliteit. De bediening is erg vriendelijk en gemakkelijk. Kortom een zeer goede ervaring. Dit restaurant maakt echt iets moois van de AH actie. We gaan zeker een keer terug buiten de actie.