Brasserie Villa Nova

Karnemelkstraat 20A 4811 KJ Breda Nederland Kaart
31-765200011

Over het restaurant Brasserie Villa Nova

Eigentijds genieten

Van buiten klassiek van binnen heerlijk eigentijds. Geniet van alles wat lekker is: een heerlijk stoofpotje, het perfect gebakken visje en zalige zoetigheden. De menukaart is enorm divers! De vriendelijke en spontane bediening laat je helemaal thuis voelen waarbij er altijd ruimte is voor een praatje.

Meer informatie over restaurant Brasserie Villa Nova

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Villa Nova

helma ripson R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Knus. Gerechten waren prima Tijdsduur tussen de gerechten duurde te lang.
Kan te maken hebben doordat wij met zessen waren.
M.J.A. B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Villa Nova wordt steeds meer een soort sjieke snackbar... was vroeger zo'n fijn restaurant. De kaart is ook al tijden hetzelfde. Wij waren teleurgesteld.
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten en dat in een leuke ambiance en met prima bediening.
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
kcv .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goede gerechten voor een mooie prijs in combinatie met een gastvrije service en een ontspannen sfeer. Dit wordt aangevuld met goede wijnen welke bourgondisch worden geserveerd.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een prima sfeer en enorm vriendelijke bediening. Al met al helemaal top!
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellig, zat wl vol, maar was goed te doen.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Ik vond het eten goed maar niet bijzonder. Niet alles was zelfgemaakt en de kaas van dessert was matig.
Minette V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben hier lekker gegeten. Leuke gerechten op de kaart en een goede prijs-kwaliteitverhouding.
We komen zeker nog eens terug.
Tip: het lekker plankie bij de Koffie Compleet mag wat ons betreft wat anders bevatten dan de drie chocolaatjes en twee koekjes.
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Diepvries carpaccio.....waterig en smakeloos. Bij aangeven dat het ons niet had gesmaakt, werden we vervolgens met een chagrijnig gezicht verder geholpen. Hoofdgerecht tournedos was volgens ons ook geen vers vlees maar diepvries. De macrons bij de koffie waren ook ijskoud van binnen. De Brabantse gezelligheid was hier heel ver te zoeken. Erg jammer, goedkoop was het niet namelijk.
Adje G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van het personeel.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening!
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel gezellig restaurant, goede vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Precies voldoende zodat je niet overvol maar wel goed gevuld weg ging.
jolanda.pertijs .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg goed gegeten. Voor de 2e keer alweer. Het 3 gangen menu heeft weinig keuzes maar alles wat er op staat is erg lekker. Absoluut de moeite waard om hier naar toe te gaan!
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Villa Nova is altijd goed en het personeel is altijd vriendelijk. Ik vind het leuk dat bijvoorbeeld een lekker broodje vooraf gratis is en dat er een goed geprijsd keuzemenu is.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wij hadden een mooi plekje bij het raam. Het eten werd mooi opgediend en erg lekker. Ook mijn vriendin was zeer tevreden
marty.vanopdorp .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De bediening kan veel beter. Dat was op amateuristisch studenten niveau. Bij de Martinie rosso vraag ik ijs bij.
Krijg dag een glas waar ik zelf met de handen ijs uit moet pakken.Als de tafel voor 2 is gedekt en we zijn met 3 dan komt vlak voor het gerecht het bestek erbij. Geeft rommelige indruk. Als je iets vraagt komt het niet, pas de tweede keer als je het vraagt. Een paar keer gebeurd oa mt de rekening. Men vraagt niet hoe de tournedos gebakken moet worden. En zo kunnen we nog even door gaan. Advies: bediening opleiden.
P C D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Teleurgesteld dat de Bavette van de kaart af was, maar was snel over toen de Tournedos geproefd was! Heerlijk!!!
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De bediening was zeer vriendelijk en gaf goed wijnadvies. De gerechten waren heerlijk (alleen de frieten hadden iets bruiner gebakken kunnen worden). Erg gezellige avond gehad, lekker eten, zeer betaalbaar en fijne sfeer. Een echte aanrader dus!
Cris G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Leuke inrichting, lekker eten (vlees echt mals en goed gebakken), vriendelijk personeel, leuke inrichting. Hier laatst gaan eten met collega's, hoewel we met zijn 9-en waren was alles toch tip top in orde en op tijd.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige ambiance. Goed personeel ook, die wist waar ze het over hadden.