Brasserie Villa Nova

Karnemelkstraat 20A 4811 KJ Breda Nederland Kaart
31-765200011

Over het restaurant Brasserie Villa Nova

Eigentijds genieten

Van buiten klassiek van binnen heerlijk eigentijds. Geniet van alles wat lekker is: een heerlijk stoofpotje, het perfect gebakken visje en zalige zoetigheden. De menukaart is enorm divers! De vriendelijke en spontane bediening laat je helemaal thuis voelen waarbij er altijd ruimte is voor een praatje.

Meer informatie over restaurant Brasserie Villa Nova

Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
AM T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima gegeten tegen een heel redelijke prijs. Beslist aanrader. Keurig, net en vriendelijk personeel.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima restaurant, pre is dat het open was op zondag. Gerechten waren boven verwachting goed. Voorgerecht de zelfgemaakte garnalenkroketten en hoofdgerecht de tournedos. Prettig vond ik de hoeveelheid groente die erbij geserveerd werd en de wijn was passend. Een Sauvignon Blanc en een Pinot Noir.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten zag er goed uit maar de smaak veel erg tegen! Daarnaast erg prijzig voor kwaliteit en kwantiteit. Service daarin tegen was netjes enorm druk maar onze tafel stond voor ons klasr buiten aangezien we deze hadden gereserveerd vriendelijk personeel.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Nu geen last van maar als het druk is slechte akoestiek! Hees van het schreeuwen als ik thuis kom.

Zuivere producten en vakkennis in de keuken.
Hartelijke deskundige bediening.
P D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Lekker gegeten. Diverse keuzes dus iedereen vind wel wat lekkers. Vriendelijke bediening. Het was een beetje fris binnen (temperatuur)
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
2 woorden 9 letters, duurt lang !!!! En dat is jammer zo druk was het nu ook weer niet. Maar het eten is goed bavette met ossenhaas is prima, lekkere verse friet erbij. De groente moet je met een vergrootglas zoeken en dat is te verhelpen door een salade erbij te serveren.
marius T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Porties konden misschien iets groter. In vis-voorgerecht weinig zalm verwerkt
René V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
erg leuke bediening en ruime keuze. Gerechten erg smakelijk en prima wijnadvies. Kortom een aanrader. Wij gaan zeker op herhaling!!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Tijdens een weekendje Breda bij Villa Nova gereserveerd na het lezen van de lovende recensies. We konden daar een eind in mee gaan maar we vielen ook niet van onze stoel. We kozen het 3-gangen menu met één maal carpaccio (vrij standaard, weinig op aan te merken) en één maal brandade (wat vlakkig van smaak, ondanks balsamico en vanille druppels). Hoofd Ossenhaas en Bavette viel beter in de smaak, wel wat karig qua groenten. Na: een maal churos met ijs en een kaasplankje. Beide oké. Bediening is attent, lekkere huiswijnen. Al met al prima gegeten, maar voor ons niet per sé een adresje om te onthouden.
AngeliqueRethans .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
vriendelijke dames, heerlijk gegeten, prima wijn en een heerlijke ambiance!
Heerlijke avond gehad en voor herhaling vatbaar!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig en sfeervol restaurant! Prima bediening, erg vriendelijk, kortom zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Jankowski .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een gastvrije ontvangst, Prettige ontspannen sfeer , attente bediening en heerlijk gegeten. De rode Wilnis een aanrader. . Wat wil je nog meer? Van harte aanbevolen!!
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg goed en gezellig
Eten was heerlijk
En de bediening voortreffelijk
Zeker voor herhaling vatbaar en dat zullen we ook zeker doen
InekeSt .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed restaurant gezellige inrichting.
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden.
Bediening was vriendelijk en gastvrij.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuk restaurant, goed gegeten met AH actie. Personeel was vriendelijk, brood met smeersels vooraf gratis, speciaal slagroom geklopt voor ons welke ook niet in rekening was gebracht, onze hond ook welkom...kortom geslaagde avond☺
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Weer goed. Voor de AH-actie gebruiken ze het 3-gangenmenu dat op de vaste menukaart staat. Visgerechtjes, bavette en creme brulee waren weer heerlijk en smakelijk. Ik moet idd bekennen dat ik hetzelfde had als de vorige keer maar waarom ook niet?! Bediening was netjes en sfeer in restaurant is rustig en gezellig. Blijft een aanrader.
rgmpost .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
jonge bediening maar met kennis van zaken- ze wist alles over de BAVETTE en dat had ik niet verwacht in NL>
goede locatie- zeker om terug te komen
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het menu was van goede kwaliteit en van samenstelling. Gewoon lekker gegeten. De dienstverlening was verder uitstekend met hartelijke ontvangst en zeer goede bediening aan tafel.
michele V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker eten, goede prijs-kwaliteit, (veel te) rumoerig vanwege een grote groep die veel lawaai maakte. Is natuurlijk een keuze vh restaurant maar mensen hadden er last van. Zonde.