Brasserie Villa Nova

Karnemelkstraat 20A 4811 KJ Breda Nederland Kaart
31-765200011

Over het restaurant Brasserie Villa Nova

Eigentijds genieten

Van buiten klassiek van binnen heerlijk eigentijds. Geniet van alles wat lekker is: een heerlijk stoofpotje, het perfect gebakken visje en zalige zoetigheden. De menukaart is enorm divers! De vriendelijke en spontane bediening laat je helemaal thuis voelen waarbij er altijd ruimte is voor een praatje.

Meer informatie over restaurant Brasserie Villa Nova

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Villa Nova

Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Zeer vriendelijke dame met een stralende, prachtige lach die instond voor de ontvangst en bediening! Het eten daarenboven was zeer lekker. Ik koos voor de spareribs. Perfect gebakken en gemarineerd met een lekker slaatje erbij. Een absolute aanrader. Het was er rustig vertoeven op de terras. Gelegen bij een baan, maar amper auto’s die er voorbijrijden.
Carel J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Toch nog eens terug!!
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten was prima, de bediening was bedroevend slecht. Hoofdgerecht en voorgerecht wordt door elkaar geserveerd, drinken wordt vergeten, van de 4 nagerechten wordt er een vergeten, je moet meerdere keren de bediening aanspreken omdat het niet goed loopt.
Virginie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wat een gezellige restaurant, de sfeer is uitstekend. En terras gezellig. Vakantiegevoel!!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Villa Nova. Echt een aanrader. Bediening vlot en vriendelijk. Gerechten heerlijk en met zorg klaar gemaakt.
Babet B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, genoeg verschillende gerechten, en super vriendelijke bediening! We zaten in een erg gezellig nisje met genoeg privacy.
piety N.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker gegeten. Heerlijk warm. Overzichtelijke porties. Rustige en vriendelijke bediening. Het was niet druk bezet op het moment dat wij er waren, maar dat kan zijn omdat we vroeg in de avond gereserveerd hadden. We hebben genoten.
Richarda D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Geen goede verhouding prijs-kwaliteit. De kaart is nodig aan vernieuwing toe. Voor deze prijs zijn er echt betere restaurants in Breda te vinden.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten met 1 vegetarier in het gezelschap. Reservering via iens hadden zij nog niet in het systeem staan, maar gelukkig was er nog een tafel beschikbaar
Kristien D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, fijne sfeer, heel vriendelijke bediening! Lekkere koekjes en chocolaatjes bij de koffie maakten het helemaal af! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het is een leuk restaurantje, waar de gelegenheid wordt geboden om rustig te zitten, eten, praten, genieten. Kortom je kunt er de tijd nemen. geen opdringerige bediening, maar juist goed.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Bij binnenkomst werd ons gevraagd of er gereserveerd was. We kregen een tafeltje toegewezen voor twee. In het restaurant was al redelijk druk. Geen geluidshinder. We werden redelijk snel bediend door vriendelijk personeel. Het eten was super. Kwalitatief goed en smaakte heerlijk. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Kom hier zo graag. Heerlijk eten en altijd warm en gezellig. Verheug me ook al op de lente als het terras er weer staat.
Helma R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Knus. Gerechten waren prima Tijdsduur tussen de gerechten duurde te lang.
Kan te maken hebben doordat wij met zessen waren.
M.J.A. B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Villa Nova wordt steeds meer een soort sjieke snackbar... was vroeger zo'n fijn restaurant. De kaart is ook al tijden hetzelfde. Wij waren teleurgesteld.
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten en dat in een leuke ambiance en met prima bediening.
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
kcv .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goede gerechten voor een mooie prijs in combinatie met een gastvrije service en een ontspannen sfeer. Dit wordt aangevuld met goede wijnen welke bourgondisch worden geserveerd.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een prima sfeer en enorm vriendelijke bediening. Al met al helemaal top!
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellig, zat wl vol, maar was goed te doen.