Brasserie Villa Nova

Karnemelkstraat 20A 4811 KJ Breda Nederland Kaart
31-765200011

Over het restaurant Brasserie Villa Nova

Eigentijds genieten

Van buiten klassiek van binnen heerlijk eigentijds. Geniet van alles wat lekker is: een heerlijk stoofpotje, het perfect gebakken visje en zalige zoetigheden. De menukaart is enorm divers! De vriendelijke en spontane bediening laat je helemaal thuis voelen waarbij er altijd ruimte is voor een praatje.

Meer informatie over restaurant Brasserie Villa Nova

• Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker gegeten
Engelien B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening. Leuke locatie. Hadden een tafel aan het raam. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Wachttijden tussen voorgerecht en lunch en dessert waren prima.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten; vriendelijke bediening in een prima ambiance. Er werd een heerlijke wijn geschonken (Pinot noir) die ook goed combineerde met het visgerecht. Hoofdgerecht van vis was niet heel spannend; wellicht een idee om de vis los van, ipv op, de puree op te dienen, dan komt de smaak van de vis beter tot zijn recht.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fijne.en vriendelijke bediening. Lekker eten. Geslaagde avond.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Met 4 personen gegeten bij Villa Nova. Begonnen met wat Cava bubbels. Na een voorgerecht, lekker genoten van een zeer goede Flat Iron steak. Ook mijn tafelgenoten vonden o.a. de kreeft lekker. En toch.... er klopte er iets niet. Dan werd zichtbaar aan het eind. De rekening. Niet dat ik schrik van de hoogte, maar de verhouding tot de service, aandacht voor dieetwensen, het beperkt aantal mensen in de bediening, weinig alertheid bij het inschenken van nieuwe drankjes, geen persoonlijke aandacht e.d. Dit was een mismatch. Voor dit soort bedragen verwacht ik terecht te komen in een hoger niveau restaurant dan een brasserie.
Dit was niet voor herhaling vatbaar.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Na vriendelijke ontvangst een mooi tafeltje toegewezen gekregen aan het raam. Zowel de bediening als de kwaliteit van het eten was top! Wij komen hier zeer zeker nog eens terug binnenkort.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Nu is Breda al een super gezellige stad maar als je heerlijk ongedwongen wil lunchen of dineren raad ik Brasserie Villa Nova van harte aan.

Prachtig pand met zonnig terras en een keuken die weet wat mooie dikke smaken zijn.

Tommy bedient ons op het terras en is vriendelijk en attent. Een echte gastheer.

Leuke bijkomstigheid is de aantrekkelijk geprijsde kaart. Dit is niet de laatste keer dat wij hier zullen lunchen. Zoveel is zeker !
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geweldige service. Vooraf vergeten aan te geven dat er iemand vegetarisch was tijdens de high tea. Echter kwamen ze uit zichzelf nog vegetarische hapjes brengen zonder dat wij er zelfs naar vroegen. Daarnaast enorm vriendelijk personeel. Als kers op de taart was het eten dan ook nog bijzonder goed en vers. Zeker aan te raden hier je high tea te plannen!
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Zeer vriendelijke dame met een stralende, prachtige lach die instond voor de ontvangst en bediening! Het eten daarenboven was zeer lekker. Ik koos voor de spareribs. Perfect gebakken en gemarineerd met een lekker slaatje erbij. Een absolute aanrader. Het was er rustig vertoeven op de terras. Gelegen bij een baan, maar amper auto’s die er voorbijrijden.
Carel J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Toch nog eens terug!!
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten was prima, de bediening was bedroevend slecht. Hoofdgerecht en voorgerecht wordt door elkaar geserveerd, drinken wordt vergeten, van de 4 nagerechten wordt er een vergeten, je moet meerdere keren de bediening aanspreken omdat het niet goed loopt.
Virginie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wat een gezellige restaurant, de sfeer is uitstekend. En terras gezellig. Vakantiegevoel!!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Villa Nova. Echt een aanrader. Bediening vlot en vriendelijk. Gerechten heerlijk en met zorg klaar gemaakt.
Babet B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, genoeg verschillende gerechten, en super vriendelijke bediening! We zaten in een erg gezellig nisje met genoeg privacy.
Piety N.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker gegeten. Heerlijk warm. Overzichtelijke porties. Rustige en vriendelijke bediening. Het was niet druk bezet op het moment dat wij er waren, maar dat kan zijn omdat we vroeg in de avond gereserveerd hadden. We hebben genoten.
Richarda D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Geen goede verhouding prijs-kwaliteit. De kaart is nodig aan vernieuwing toe. Voor deze prijs zijn er echt betere restaurants in Breda te vinden.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten met 1 vegetarier in het gezelschap. Reservering via iens hadden zij nog niet in het systeem staan, maar gelukkig was er nog een tafel beschikbaar
Kristien D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, fijne sfeer, heel vriendelijke bediening! Lekkere koekjes en chocolaatjes bij de koffie maakten het helemaal af! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het is een leuk restaurantje, waar de gelegenheid wordt geboden om rustig te zitten, eten, praten, genieten. Kortom je kunt er de tijd nemen. geen opdringerige bediening, maar juist goed.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance