Brasserie Verhoeven

6,2
Kan beter
Noortje S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gisteren met mijn hele familie bij Brasserie Verhoeven gegeten. Wat een fantastische service. Ik had vooraf gevraagd om een mooie tafel en dat hadden ze nog geregeld ook! We zaten aan een mooie ronde tafel. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Daarnaast was het eten erg smakelijk en er was genoeg keuze. Een heel groot pluspunt was de grote speelzolder met kindermeisje. Onze kinderen hebben we drie uur lang niet gezien en ook zij hebben genoten. Wij komen ZEKER terug!
R. L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag ging ik met mijn vrouw hier weer eens een portie saté van de haas eten, het zonnetje scheen en het terras was behoorlijk gevuld. Om zeker te zijn hadden wij een tafel gereserveerd in de serre, in het begin van de avond is het nog steeds te koud om buiten te eten.

Bij aankomst waren alle tafel in de serre vrij dus mijn vrouw en ik kozen een twee persoons tafel en gingen zitten. De bediening stond meteen bij ons met de vraag of wij gereserveerd hadden en ik gaf aan dat dit zo was. Tot onze verbazing wilde men ons verhuizen naar een andere tafel achter in de bistro maar dit weigerden wij, ik gaf aan dat ik bij de reservering expliciet om een tafeltje in de serre had gevraagd.

Volgend de bediening kon dit nooit worden gegarandeerd en men wilde toch echt dat wij gingen verhuizen. Ik gaf aan dat alle tafels vrij waren en ik niet van zins was om in het verzoek mee te gaan.
Ook wees ik hem er op dat op geen enkel tafeltje een bordje gereserveerd te vinden was maar dit kwam volgens hem omdat ze onvoldoende bordjes hadden.
Vervolgens werd ons verteld dat wij moesten verhuizen omdat de tafeltjes in de serre gereserveerd waren waarop ik vroeg hoe dat kon, immers kon men geen tafel in de serre garanderen, toch ?

Uiteindelijk kwam er een jonge dame aan onze tafel om te vertellen dat zij geregeld had dat wij bij uitzondering mochten blijven zitten maar zij gaf ons nogmaals te verstaan dat het toch echt de bedoeling was dat als er een tafel gereserveerd is wij ook aan de tafel gingen zitten die voor ons bestemd was.

Een vreemde situatie, ook omdat ondertussen aan het tafeltje naast ons mensen waren gaan zitten wat schijnbaar geen enkel probleem vormde.

Wij hebben in ieder geval een paar lekkere glazen rosé gedronken en een portie saté van de haas gegeten, de koffie hebben we uiteindelijk maar thuis gedronken.

Bij ons vertrek 2 uur later heb ik nog even gekeken of alle tafels in de serre bezet waren maar er waren er nog 5 vrij en gedurende de tijd dat wij er waren zijn ze ook niet allemaal bezet geweest, vreemde zaak.

Kort samengevat, de saté en de rosé was lekker maar de bediening moet nog veel leren wat jammer is want van voorgaande keren kunnen wij ons namelijk herinneren dat dit juist het sterke punt was.
Zo zie je maar weer dat veranderen niet altijd verbeteren is.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Verhoeven. Super leuke sfeer, mooi uitzicht over de markt en super lekkere tapas. Alleen in de serre is het heel rumoerig.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Met een groep (12) gaan eten daar. We moesten erg lang wachten op het voorgerecht en daarna op het voorgerecht. Maar het wachten was het zeker ook niet waard. De uiensoep was vies zout! En het vleespannetje dat ik bestelde bestond uit doorgegaarde maar taaie biestukpuntjes ( 6 kleine blokjes vlees in in zeer vettte saus met groenten) . Hierbij werd ook nog eens de NIET door mij bestelde krulfrieten geserveerd, maar toen ik daar een opmerking over maakte werd dit gewoon genegeerd. De daarbij geserveerde groenten waren eveneens gegaard in een plens vet vet. Bah!!
De overigens zeer nette en vriendelijke bediening kon dit niet goedmaken.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
De bediening slecht. 4 man personeel, weinig klanten en nog erg lang moeten wachten op gerechtjes. Zwart eten, geen excusus hiervoor. Personeel onvriendelijk, gaven geen antwoord op vragenm probeerde er omheen te praten.
Pieter1989 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Super lekker tapas gegeten als cadeau voor vaderdag. Vooral nummer 116 de spare ribs waren geruwelijk lekker!

Tweede rondje drankjes hebben we iets langer op moeten wachten als dat we gewend zijn. Maar was ook niet zo erg want het was behoorlijk druk.

Echt een aanrader, en komen zeker nog eens terug. Super gedaan Verhoeven!
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Onlangs tapa's gegeten hier maar helaas heb ik ze nog nooit zo slecht gehad.
Gehaktballetjes smaken alsof ze uit blik komen. Dadels waren keihard en de uiensoep was waterig. Jammer
Wijn was wel lekker en de service was ook prima
Lisa200 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We moesten enorm lang wachten op onze tapas gerechten. Wanneer we dit aangaven aan het personeel kregen we enkel te horen dat het druk was. Wachttijden van 45 minuten tot zelfs 2 uur en bestellingen die mis gingen. De gerechtjes waren erg simpel en het wachten dus niet waard. Al met al geen aanrader.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk een hele avond zitten tafelen. Zeer vriendelijk personeel. Nooit zuinig met de heerlijke tapas!
Aanrader: ossehaaspuntjes met gepofte knoflook, scampi pil pil en de spare ribjes van het huis.oer brabantse gezellige sfeer
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag bij Verhoeven geweest, eten was erg koud, de soep was niet te eten
Het eten zag er slecht en niet smaakvol uit. Droge sla met een stukje vlees of omelet.
De schaaltjes waren niet netjes opgediend. Het eten smaakte nergens naar. Ingezakt ijs en de slagroom was smaakloos. Moesten veels te lang wachten op het eten en drinken. We kregen niet allemaal ons eten tegelijk. Wat heel ongezellig is. De bestelde tapas werden niet geleverd of ze riep dingen die we niet besteld hadden. Er liep maar één persoon rond waar we bij konden bestellen.
Zo vertelde ze dat er twee keukens waren, en daarom kregen we de gerechten niet allemaal tegelijk, en zodoende moest de één nog langer op zijn eten wachten. Wij gaan zeer zeker nooit meer bij Verhoeven eten het viel ons erg tegen. Kwaliteit/ prijsverhouding was ver te zoeken.
rietje1956 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag tapas bij Verhoeven. Viel erg tegen.. veel hapjes zagen er verwaarloost uit en hadden weinig smaak. Goulash soep bijna koud en zonder een stukje vlees. Verlepte champignons met weinig smaak.( knoflookchampignons) Rauwkost met nauwelijks een dressing.
Uitgezakt bolletje ijs, met uitgezakt toefje slagroom, zag er niet uit. Creme brullee met weinig smaak, ook koud.
3 x frietjes besteld, nooit gekomen! Moesten erg lang op drankjes wachten.
Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken! Te veel gasten denk ik met te weinig personeel!
Personeel vriendelijk, niks van te zeggen. Erg jammer van onze kerstmaaltijd, wij waren voorheen beter gewend van Brasserie Verhoeven.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na ruim een jaar weer eens neergestreken voor een hapje en een drankje.
Dit terras is niet al te groot met een natuurlijke overloop naar het café restaurant, dit komt door de terrasdeuren die tijdens mooi weer altijd open zijn.
Dit bied de mogelijkheid om binnen te zitten terwijl je de indruk hebt buiten te zijn.

Gekozen voor de haas saté met gebakken wok groente en frietjes, hier viel weinig op aan te merken en voldeed aan hetgeen je er van mag verwachten.

Als drank een pilsje vooraf gevolgd door 2 La Chouffe. Wat wel opviel is dat het schuim nogal onder de rand van het glas zit op het moment dat het pils wordt geserveerd. Nog een keer onder de tapkraan houden zou geen kwaad kunnen en wekt in ieder geval bij de gast geen karige indruk. Dit mag je gezien de prijs van het pils ook verwachten.

De koffie achteraf was lekker en de bediening was netjes en vriendelijk.
Uiteindelijk viel de rekening toch weer tegen, gezien de prijs van de haas saté kan dit alleen te maken hebben met de prijs van de drank. Alles bij elkaar vonden wij het te duur voor wat er werd geboden.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Toen ruim 5 jaar geleden de eerste tapas-restaurants in Nederland kwamen, was je al snel origineel met een wrap van gerookte zalm of een grote champignon met knoflook en gorgonzola. Wil je daar nu nog steeds mee kunnen wegkomen, mag je toch wel wat kwaliteit verwachten. Helaas. Het is lang geleden dat ik koks dergelijke gerechten de keuken uit heb zien durven sturen. Naast dat er bij geen enkele tapas leek te zijn nagedacht over de presentatie, waren de gerechten simpelweg smakeloos, weinig inspirerend en smaakte alles gewoon niet vers. Ik begrijp dat een keuken waar de gerechtjes snel de keuken uit moeten een goede mise en place moet hebben, maar daar leken ze compleet in doorgeslagen. Zwart gebakken ossenhaaspuntjes, sausjes en toetjes die zo uit een pak lijken te komen.
De enthousiaste, scherpe bediening (vooral een klein meisje met een bril) zorgde ervoor dat we nog een prima avond hebben gehad, maar ik begrijp nog niet helemaal waarom de zoveelste tapastent in Uden blijkbaar weer zo goed loopt. Voor degenen die 2 x per jaar buiten de deur eten en die een aardappelgratin al spannend vinden, raad ik Verhoeven zeker aan. Voor de rest.. kijk gerust verder.. en zijn nog genoeg goede restaurants in de omgeving.
jolandazzz .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Heerlijk gegeten met 5en, tapas. Vlotte, aardige en betrokken bediening met goede tips!
Zeer ruime keuze. Prettige ambiance, een echte aanrader, we komen zeker nog terug!
DerkV .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Met collega's onbeperkt tapas gegeten. Erg goed bevallen en avondvullend. Wat ons opviel was het ruime assortiment bieren. Het eten kwam vlot, en kelners waren zeer vriendelijk. Zo werd het een avond tot in de kleine uurtjes. Een heuse aanrader!
Avdrpas .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Vlees was heerlijk mals, de salade was vers en de frietjes goed gebakken. Ze schenken Hertog Jan. Gezellige bediening. Ze waren beleeft en netjes, maar ook zeker in voor een grapje. Het decor is bruin café sfeer, maar absoluut niet muf, saai of overdadig. Ze blijken achterin ook een grote speelruimte te hebben voor kinderen. De kinderen van de mensen die naast ons zaten maakte daar gebruik van en waren erg enthousiast. Voor ons was dat ook erg prettig kan ik je vertellen. ;-) Het is een aanradertje!
Rosalie1990 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Een hele gezellige tent! De bediening is super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Er is een ruime keuze aan tapasgerechtjes, voor iedereen dus wel iets lekkers. Ik ben nu al meerdere keren komen eten en elke keer is het goed geregeld en kom ik met een goed gevulde buik thuis. De volgende keer als ik weer zin heb om tapas te gaan eten zal dit restaurant mijn eerste keuze zijn.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Hele gezellige huiselijke ingericht eettent met een vriendelijke bediening. Eten daarentegen is wisselvallig. De tapas is soms goed sinds niet goed. Lijkt Dan ook niet altijd vers gemaakt. Wel een kaart met veel keuze. Snelheid van opdienen is prima.
fb54 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Heel gezellig ingericht, met vriendelijke bediening. De tapas gegeten met kerst. Heel goed. Superlekker. Ruime keuze. Tempo tussen de gangen door precies goed.
Goede kwaliteit vlees en vis.
Desserts erg lekker: warme appeltjes met kaneelijs, witte chocolademousse, tiramisu.
Samantha T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Met mijn man mijn verjaardag gevierd in dit de Brasserie. Heerlijk gegeten. Koe op het strand (combi van lekkere garnalen en een overheerlijk gebakken biefstuk!)
Erg gezellig, nostalgisch ingericht, veel hout met veel antiek en curiosa, je waant je bijna thuis. Super gevoel wat er gecreeerd wordt! Erg leuk en alert personeel en een goede prijsverhouding!