Brasserie Verhoeven

Erg duur
Lang
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Verhoeven. Super leuke sfeer, mooi uitzicht over de markt en super lekkere tapas. Alleen in de serre is het heel rumoerig.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Met een groep (12) gaan eten daar. We moesten erg lang wachten op het voorgerecht en daarna op het voorgerecht. Maar het wachten was het zeker ook niet waard. De uiensoep was vies zout! En het vleespannetje dat ik bestelde bestond uit doorgegaarde maar taaie biestukpuntjes ( 6 kleine blokjes vlees in in zeer vettte saus met groenten) . Hierbij werd ook nog eens de NIET door mij bestelde krulfrieten geserveerd, maar toen ik daar een opmerking over maakte werd dit gewoon genegeerd. De daarbij geserveerde groenten waren eveneens gegaard in een plens vet vet. Bah!!
De overigens zeer nette en vriendelijke bediening kon dit niet goedmaken.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
De bediening slecht. 4 man personeel, weinig klanten en nog erg lang moeten wachten op gerechtjes. Zwart eten, geen excusus hiervoor. Personeel onvriendelijk, gaven geen antwoord op vragenm probeerde er omheen te praten.
Pieter1989 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Super lekker tapas gegeten als cadeau voor vaderdag. Vooral nummer 116 de spare ribs waren geruwelijk lekker!

Tweede rondje drankjes hebben we iets langer op moeten wachten als dat we gewend zijn. Maar was ook niet zo erg want het was behoorlijk druk.

Echt een aanrader, en komen zeker nog eens terug. Super gedaan Verhoeven!
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Onlangs tapa's gegeten hier maar helaas heb ik ze nog nooit zo slecht gehad.
Gehaktballetjes smaken alsof ze uit blik komen. Dadels waren keihard en de uiensoep was waterig. Jammer
Wijn was wel lekker en de service was ook prima
Lisa200 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We moesten enorm lang wachten op onze tapas gerechten. Wanneer we dit aangaven aan het personeel kregen we enkel te horen dat het druk was. Wachttijden van 45 minuten tot zelfs 2 uur en bestellingen die mis gingen. De gerechtjes waren erg simpel en het wachten dus niet waard. Al met al geen aanrader.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk een hele avond zitten tafelen. Zeer vriendelijk personeel. Nooit zuinig met de heerlijke tapas!
Aanrader: ossehaaspuntjes met gepofte knoflook, scampi pil pil en de spare ribjes van het huis.oer brabantse gezellige sfeer
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag bij Verhoeven geweest, eten was erg koud, de soep was niet te eten
Het eten zag er slecht en niet smaakvol uit. Droge sla met een stukje vlees of omelet.
De schaaltjes waren niet netjes opgediend. Het eten smaakte nergens naar. Ingezakt ijs en de slagroom was smaakloos. Moesten veels te lang wachten op het eten en drinken. We kregen niet allemaal ons eten tegelijk. Wat heel ongezellig is. De bestelde tapas werden niet geleverd of ze riep dingen die we niet besteld hadden. Er liep maar één persoon rond waar we bij konden bestellen.
Zo vertelde ze dat er twee keukens waren, en daarom kregen we de gerechten niet allemaal tegelijk, en zodoende moest de één nog langer op zijn eten wachten. Wij gaan zeer zeker nooit meer bij Verhoeven eten het viel ons erg tegen. Kwaliteit/ prijsverhouding was ver te zoeken.
Rietje1956 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag tapas bij Verhoeven. Viel erg tegen.. veel hapjes zagen er verwaarloost uit en hadden weinig smaak. Goulash soep bijna koud en zonder een stukje vlees. Verlepte champignons met weinig smaak.( knoflookchampignons) Rauwkost met nauwelijks een dressing.
Uitgezakt bolletje ijs, met uitgezakt toefje slagroom, zag er niet uit. Creme brullee met weinig smaak, ook koud.
3 x frietjes besteld, nooit gekomen! Moesten erg lang op drankjes wachten.
Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken! Te veel gasten denk ik met te weinig personeel!
Personeel vriendelijk, niks van te zeggen. Erg jammer van onze kerstmaaltijd, wij waren voorheen beter gewend van Brasserie Verhoeven.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na ruim een jaar weer eens neergestreken voor een hapje en een drankje.
Dit terras is niet al te groot met een natuurlijke overloop naar het café restaurant, dit komt door de terrasdeuren die tijdens mooi weer altijd open zijn.
Dit bied de mogelijkheid om binnen te zitten terwijl je de indruk hebt buiten te zijn.

Gekozen voor de haas saté met gebakken wok groente en frietjes, hier viel weinig op aan te merken en voldeed aan hetgeen je er van mag verwachten.

Als drank een pilsje vooraf gevolgd door 2 La Chouffe. Wat wel opviel is dat het schuim nogal onder de rand van het glas zit op het moment dat het pils wordt geserveerd. Nog een keer onder de tapkraan houden zou geen kwaad kunnen en wekt in ieder geval bij de gast geen karige indruk. Dit mag je gezien de prijs van het pils ook verwachten.

De koffie achteraf was lekker en de bediening was netjes en vriendelijk.
Uiteindelijk viel de rekening toch weer tegen, gezien de prijs van de haas saté kan dit alleen te maken hebben met de prijs van de drank. Alles bij elkaar vonden wij het te duur voor wat er werd geboden.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Toen ruim 5 jaar geleden de eerste tapas-restaurants in Nederland kwamen, was je al snel origineel met een wrap van gerookte zalm of een grote champignon met knoflook en gorgonzola. Wil je daar nu nog steeds mee kunnen wegkomen, mag je toch wel wat kwaliteit verwachten. Helaas. Het is lang geleden dat ik koks dergelijke gerechten de keuken uit heb zien durven sturen. Naast dat er bij geen enkele tapas leek te zijn nagedacht over de presentatie, waren de gerechten simpelweg smakeloos, weinig inspirerend en smaakte alles gewoon niet vers. Ik begrijp dat een keuken waar de gerechtjes snel de keuken uit moeten een goede mise en place moet hebben, maar daar leken ze compleet in doorgeslagen. Zwart gebakken ossenhaaspuntjes, sausjes en toetjes die zo uit een pak lijken te komen.
De enthousiaste, scherpe bediening (vooral een klein meisje met een bril) zorgde ervoor dat we nog een prima avond hebben gehad, maar ik begrijp nog niet helemaal waarom de zoveelste tapastent in Uden blijkbaar weer zo goed loopt. Voor degenen die 2 x per jaar buiten de deur eten en die een aardappelgratin al spannend vinden, raad ik Verhoeven zeker aan. Voor de rest.. kijk gerust verder.. en zijn nog genoeg goede restaurants in de omgeving.
Jolandazzz .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Heerlijk gegeten met 5en, tapas. Vlotte, aardige en betrokken bediening met goede tips!
Zeer ruime keuze. Prettige ambiance, een echte aanrader, we komen zeker nog terug!
DerkV .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Met collega's onbeperkt tapas gegeten. Erg goed bevallen en avondvullend. Wat ons opviel was het ruime assortiment bieren. Het eten kwam vlot, en kelners waren zeer vriendelijk. Zo werd het een avond tot in de kleine uurtjes. Een heuse aanrader!
Avdrpas .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Vlees was heerlijk mals, de salade was vers en de frietjes goed gebakken. Ze schenken Hertog Jan. Gezellige bediening. Ze waren beleeft en netjes, maar ook zeker in voor een grapje. Het decor is bruin café sfeer, maar absoluut niet muf, saai of overdadig. Ze blijken achterin ook een grote speelruimte te hebben voor kinderen. De kinderen van de mensen die naast ons zaten maakte daar gebruik van en waren erg enthousiast. Voor ons was dat ook erg prettig kan ik je vertellen. ;-) Het is een aanradertje!
Rosalie1990 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Een hele gezellige tent! De bediening is super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Er is een ruime keuze aan tapasgerechtjes, voor iedereen dus wel iets lekkers. Ik ben nu al meerdere keren komen eten en elke keer is het goed geregeld en kom ik met een goed gevulde buik thuis. De volgende keer als ik weer zin heb om tapas te gaan eten zal dit restaurant mijn eerste keuze zijn.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Hele gezellige huiselijke ingericht eettent met een vriendelijke bediening. Eten daarentegen is wisselvallig. De tapas is soms goed sinds niet goed. Lijkt Dan ook niet altijd vers gemaakt. Wel een kaart met veel keuze. Snelheid van opdienen is prima.
Fb54 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Heel gezellig ingericht, met vriendelijke bediening. De tapas gegeten met kerst. Heel goed. Superlekker. Ruime keuze. Tempo tussen de gangen door precies goed.
Goede kwaliteit vlees en vis.
Desserts erg lekker: warme appeltjes met kaneelijs, witte chocolademousse, tiramisu.
Samantha T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Met mijn man mijn verjaardag gevierd in dit de Brasserie. Heerlijk gegeten. Koe op het strand (combi van lekkere garnalen en een overheerlijk gebakken biefstuk!)
Erg gezellig, nostalgisch ingericht, veel hout met veel antiek en curiosa, je waant je bijna thuis. Super gevoel wat er gecreeerd wordt! Erg leuk en alert personeel en een goede prijsverhouding!
Jolanda-uden .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Afgelopen zaterdag weer eens bij Brasserie Verhoeven gegeten. Hoewel we vrij laat waren konden ze toch nog een tafeltje voor twee regelen.
We konden geen tapas eten (volgeboekt), maar wel van de kaart. Dat werden dus asperges! Na twee heerlijke voorgerechten (scampi's pil pil, lekker pittig, en een goed aangeklede carpaccio) werden onze gerechten geserveerd. Eénmaal traditioneel (met heerlijke plakken ham) en eenmaal met een royaal stuk zalm. Daarbij gekookte krieltjes, eitjes, sauzen etc. Een heerlijke, droge spaanse wijn erbij. Heerlijk!
Knap dat op zo'n volgeboekte avond de bediening en de keuken alles goed onder controle heeft. Ondanks de drukte was de bediening heel aardig, hulpvaardig en efficiënt. We hebben geen moment lang hoeven wachten.
De tapasgerechten die op de tafel naast ons geserveerd werden zagen er trouwens ook overheerlijk uit. Wat een verscheidenheid aan gerechtjes! Dat gaan we de volgende keer eens uitproberen.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Mooie locatie met dito terras gelegen aan de markt in Uden, prettige bediening.
Niet tegenstaande wij een mindere ervaring hadden met de lunch, zie mijn recensie van 1 jaar geleden, afgelopen week toch weer een poging gewaagd en wij waren aangenaam verrast.
Onze keuze was gevallen op de Haas saté, 3 of 5 stokjes met patatjes en salade.
De Haas saté was goed net zoals de satésaus, de patatjes waren goudgeel en krokant aan de buitenkant en heet van binnen, alleen de dressing op de salade viel wat tegen.
Geheel begeleid met een koele Hertog Jan van de tap maakte het geheel compleet voor een alleszins redelijke prijs.
Zeker voor herhaling vatbaar.