Brasserie Velius

Gedempte Turfhaven 23 1621 HD Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Velius

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Op de langste dag van het jaar op een overdekt en verwarmd terras gegeten bij bistro Velius. De coquille salade met ananas is een aanrader. Ook onze beide hoofdgerechten waren lekker, maar de topper was het suikervrije dessert. Ik had gevraagd of er suikervrije desserts waren, anders dan fruit. Dit had men niet op de kaart maar men ging dit overleggen met de chefkok, met als resultaat een heerlijk suikervrij dessert. Top :)
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Op een van de eerste mooie lentedagen van 2015 belandden we met tweeën op het terras van Brasserie Velius in Hoorn, achter een zeer mooie Chardonnay. Daarna aten we binnen sliptong en Hollandse biefstuk. De sliptongen smaakten wat flauw en een van de drie was bepaald taai. De biefstuk, de frites, de gebakken aardappeltjes en de erbij geschonken Merlot waren prima. De salade was gevarieerd, zag er mooi uit, maar miste een betekenisvolle dressing.
De bediening was vriendelijk en correct, maar ging echt in slow motion, hoewel we de bezettingsgraad binnen op niet meer dan 65% schatten.
Velius bestaat volgens een plakkaat nog maar ongeveer een jaar. Het kijkt uit op een ruim, helaas iets te druk kruispunt. Het terras en het interieur zijn netjes, smaakvol, ruim en licht modern.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Hier gegeten met een WF-deal. Om te beginnen bestelden we een broodplankje buiten de deal om. Lekker vers brood met o.a kruidenboter. Vooraf hadden we de carpaccio en de gamba's. Als hoofdgerecht hadden we de biefstuk en rundersteak. Als dessert namen we de shake van aardbeien. Alles was "gewoon" goed. Een leuke zaak zonder al te veel poespas.
Heidi A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
De tomatensoep en de sate was veel te pittig helaas. Ik zou denk ik hier niet nog eens eten.
Bediening ok. Er konden geen gebakken aardappeltjes besteld,