Brasserie van den Berg

Nieuwe Emmasingel 58 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie van den Berg

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Brasserie van den Berg

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Sibe M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heel vriendelijk ontvangen. Ik had een beetje last van mijn maag en hebben ze mijn eten aangepast, licht verteerbaar. Ik heb lekker groenten boullion vooraf en vis hoofdgerecht waarvan ik de helft heb gegeten, de rest incl. toetje ging naar mijn zoon. Zeker een adres om terug te komen.
RodyRo .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Stuntpiloot .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super lekker gegeten bij Brasserie vd Berg. Vrolijk personeel en leuke inrichting maak het helemaal af. Ook werd er netjes rekening gehouden met bepaalde dieet wensen.
Kortom: snel nog een keer terug.
Lidewij1@chello.nl D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Een echt verrassingsmenu met zorg en bijzonder lekkere combinaties samengesteld. Heel fijn dat we aan een ronde tafel konden zitten.
Fleur1321 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben erg genoten van het eten. Het is eten is zo lekker dat je geniet van elke hap die je neemt! Wel kwam het eten erg snel achter elkaar. Voor ons was dat geen probleem maar ik kan mij voorstellen dat iemand anders dit niet fijn vind.
Jorrit S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Leuke bediening, mooi eten, ik zag bij de buren hele mooie dame blanche voorbij komen. echte brasserie. eten van wit linnen.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Aangename bediening, ontspannen ambiance en goede gerechten voor een mooie prijs. Erg goede wijn.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Dinsdag 6 September hier gegeten met de AH aktie. Voortreffelijke lokatie, net buiten de drukke omgeving. Mooi terras. Vanaf Starter,- tussengerecht ( 6 euro meer dan waard ), hoofdgerecht en dessert. Allemaal met aandacht en kennis voor lekker eten bereid. Zeer vriendelijke bediening. De huiswijn was inderdaad erg goed. Kortom het was onze eerste keer via deze aktie, nog 3 bonnen te gaan, maar de standaard is op deze avond erg hoog geworden. Zal moeilijk zijn om deze ervaring te overtreffen.
Hugo111 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wat mij betreft een aanrader en een ontdekking. Het ligt wat buiten de traditionele horecastraten, maar kwaliteit en bediening zijn uitstekend.
Jwkooijmans52 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Verrassende moderne locatie. Jong enthousiaste en vakkundige bediening. Wij waren met AH korting. Wij hebben de huiswijnen gedronken en die waren heerlijk. Eten op culinaire hoog niveau en dat zeg ik niet snel.
Jvanvalen12 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een avondje op het lekker verwarmde terras. Vriendelijke jonge dames die onze Cava met amuzes serveerden met een aardige uitleg van het gepresenteerde. Een heerlijke selectie wijnen bij ons copieuze menu, in een woord geweldig! We komen natuurlijk terug met onze belgische vrienden om hen mee te laten genieten.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bij Brasserie Van den Berg gegeten met de AH-restaurantactie. Hebben een prima 3-gangen menu voorgeschoteld gekregen (op het terras!) met vis (coquille) en vlees (parelhoen + sukade). Dessert met gin-tonic ijs en cake maakte het compleet. Borden mooi en met aandacht opgemaakt. Bediening is erg vriendelijk en prettig 'ongedwongen'. Enig nadeel is dat de tijd tussen de gangen wat mij betreft wel iets korter mag. Wat mij betreft een aanrader!
Angeliquerikken .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was allemaal echt een verassing! Ik wist niet dat het een wat exclusiever restaurant was. Normaal zou ik hier niet komen en niet weten wat ik zou moeten bestellen. Maar het verrassingsmenu was echt super! Ik hou helemaal niet van vis, maar het voorgerecht van vis heb ik toch op. Alle gerechten zijn een sensatie van smaken bij elkaar. Iedere hap is weer anders en een beleving. De bediening was goed, jonge meiden die een hele mond vol vertellen over wat het gerecht is. We hebben wel bijna 3 uur gezeten, het terras zat helemaal vol en dat op een woensdagavond!
Dafjo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Allemaal heerlijke gerechten, fijne combinaties en goede kwaliteit. Prima (kleinere) porties.
Vriendelijk personeel, fijne manier van benaderen, suggesties opperen.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Een gevarieerd menu en een zeer vriendelijke bediening. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten van de ah zegels.
Het was een 3 gangen menu lekkere smaak mooi opgediend.
Mijn man nam nog een tussen gerechtje extra bij betalen 6 euro zag er mooi uit en smaakte erg lekker.
We hadden een lekker flesje huiswijn uit Spanje erbij het was een geslaagde avond. Jolande
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
echt heel lekker eten maar als je veel honger hebt is het te weinig, we kregen een drie gangen menu zonder keuze met een amuse, en we hebben er een vierde gang en brood met smeersel en koffie complet bij besteld. en konden alles makkelijk op. het restaurant met open keuken ziet er gezellig verzorgt en schoon uit , ook leuk om de koks aan het werk te zien, alles even netjes. de leiding gevende van de bediening was ook zeer Allert en zag alles meteen , echt een vak man ik vind het restaurant niet zo geschikt voor kinderen, alles staat wat dicht bij elkaar, maar het is zeer zeker een aanrader voor kleine eters die van echt lekker eten houden.
Apjmmatthee .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We vonden het eten erg lekker en het zag er prachtig uit. De service was goed. We zaten buiten op het terras, wat omringd was met glas. Doordat het zo warm was, leek het wel een sauna.
Jgvangeel .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
heerlijk gegeten, bediening een 10, ambiance 9. tafellinnen smetteloos wit .
heerlijke rosé wijn, kortom alles top.
Jan en mieke van Geel.