Brasserie van den Berg

Nieuwe Emmasingel 58 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie van den Berg

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Brasserie van den Berg

Decor7,8/10
Voordelig
Paul V. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Dinsdag 6 September hier gegeten met de AH aktie. Voortreffelijke lokatie, net buiten de drukke omgeving. Mooi terras. Vanaf Starter,- tussengerecht ( 6 euro meer dan waard ), hoofdgerecht en dessert. Allemaal met aandacht en kennis voor lekker eten bereid. Zeer vriendelijke bediening. De huiswijn was inderdaad erg goed. Kortom het was onze eerste keer via deze aktie, nog 3 bonnen te gaan, maar de standaard is op deze avond erg hoog geworden. Zal moeilijk zijn om deze ervaring te overtreffen.
Hugo111 . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wat mij betreft een aanrader en een ontdekking. Het ligt wat buiten de traditionele horecastraten, maar kwaliteit en bediening zijn uitstekend.
Jwkooijmans52 . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Verrassende moderne locatie. Jong enthousiaste en vakkundige bediening. Wij waren met AH korting. Wij hebben de huiswijnen gedronken en die waren heerlijk. Eten op culinaire hoog niveau en dat zeg ik niet snel.
Jvanvalen12 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een avondje op het lekker verwarmde terras. Vriendelijke jonge dames die onze Cava met amuzes serveerden met een aardige uitleg van het gepresenteerde. Een heerlijke selectie wijnen bij ons copieuze menu, in een woord geweldig! We komen natuurlijk terug met onze belgische vrienden om hen mee te laten genieten.
Jeroen L. Expertproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bij Brasserie Van den Berg gegeten met de AH-restaurantactie. Hebben een prima 3-gangen menu voorgeschoteld gekregen (op het terras!) met vis (coquille) en vlees (parelhoen + sukade). Dessert met gin-tonic ijs en cake maakte het compleet. Borden mooi en met aandacht opgemaakt. Bediening is erg vriendelijk en prettig 'ongedwongen'. Enig nadeel is dat de tijd tussen de gangen wat mij betreft wel iets korter mag. Wat mij betreft een aanrader!
Angeliquerikken . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was allemaal echt een verassing! Ik wist niet dat het een wat exclusiever restaurant was. Normaal zou ik hier niet komen en niet weten wat ik zou moeten bestellen. Maar het verrassingsmenu was echt super! Ik hou helemaal niet van vis, maar het voorgerecht van vis heb ik toch op. Alle gerechten zijn een sensatie van smaken bij elkaar. Iedere hap is weer anders en een beleving. De bediening was goed, jonge meiden die een hele mond vol vertellen over wat het gerecht is. We hebben wel bijna 3 uur gezeten, het terras zat helemaal vol en dat op een woensdagavond!
Dafjo . Fijnproever (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Allemaal heerlijke gerechten, fijne combinaties en goede kwaliteit. Prima (kleinere) porties.
Vriendelijk personeel, fijne manier van benaderen, suggesties opperen.
Jolande V. Expertproever (9 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten van de ah zegels.
Het was een 3 gangen menu lekkere smaak mooi opgediend.
Mijn man nam nog een tussen gerechtje extra bij betalen 6 euro zag er mooi uit en smaakte erg lekker.
We hadden een lekker flesje huiswijn uit Spanje erbij het was een geslaagde avond. Jolande
Peterger . Meesterproever (27 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
echt heel lekker eten maar als je veel honger hebt is het te weinig, we kregen een drie gangen menu zonder keuze met een amuse, en we hebben er een vierde gang en brood met smeersel en koffie complet bij besteld. en konden alles makkelijk op. het restaurant met open keuken ziet er gezellig verzorgt en schoon uit , ook leuk om de koks aan het werk te zien, alles even netjes. de leiding gevende van de bediening was ook zeer Allert en zag alles meteen , echt een vak man ik vind het restaurant niet zo geschikt voor kinderen, alles staat wat dicht bij elkaar, maar het is zeer zeker een aanrader voor kleine eters die van echt lekker eten houden.
Apjmmatthee . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We vonden het eten erg lekker en het zag er prachtig uit. De service was goed. We zaten buiten op het terras, wat omringd was met glas. Doordat het zo warm was, leek het wel een sauna.
Jgvangeel . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
heerlijk gegeten, bediening een 10, ambiance 9. tafellinnen smetteloos wit .
heerlijke rosé wijn, kortom alles top.
Jan en mieke van Geel.
Drewes M. Meesterproever (40 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Na de goede ervaring van de vorige ahrestaurantactie stond Brasserie Van der Berg uiteraard weer op mn lijstje. Het afgeschermde buitenterras is absoluut een verrijking voor het restaurant en nodigt uit ook 's middags eens neer te strijken. Het menu is bijzonder uitgebalanceerd, gegrilde tonijn en een garnalenbitterbal, hoofdgerecht gelderse parelhoenderfilet en langzaamgegaard sukade? en een verrukkelijk nagerecht. Uitstekende en kundige bediening en flexibel toen m'n oudste dochter ook nog even aanschoof. Fijne avond gehad!
AnkyV . Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was een heerlijk en mooi verrassingsmenu met fijne en verrassende smaken! De wijn was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk.
Hmjvandeven . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Verrassende lekkere gerechten; geen standaardmenu. Er werd goed rekening gehouden met allergieën, heel goede bediening, topavond!
Chateaubriand . Meesterproever (10 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lunchje geprobeerd bij deze zaak op het terras. De witte trespa tafeltjes zijn niet mijn associatie die bij een brasserie horen, maar soit. Het interieur is daarentegen veel vlotter en past beter bij de witte betonkolos waarin het gehuisvest is. Een alleraardigste bediening en bestellen gaat vlot. Het eten is lekker en goed evenals de Sauvignon Blanc (het is immers vakantie). Geen uitschieter, maar zeker wel een plek om terug te komen.
Mariëlla E. Expertproever (6 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten, prima op elkaar afgestemd menu en vriendelijke bediening. Echt verwend daar. Complimenten aan de chef zijn sous chef.
Marjolijn123 . Fijnproever (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Verrassend leuk en goed restaurant. Zou hier niet snel terecht gekomen zijn maar met de ah actie ontdekt en zeker voor herhaling vatbaar! Verfijnt 3 gangen diner,geen standaard menu maar echt voor fijnproevers. Mooie opgemaakte borden en fijne bediening. Heerlijk gegeten.
Astrid K. Expertproever (5 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voortreffelijk gegeten met de IENS-actie. We hadden niet het idee dat we met een goedkoop menuutje werden afgescheept, het was gewoon heel erg goed. Gevarieerd en de bordjes waren mooi opgemaakt. Smaakte net zo goed als dat het eruitzag.
Bediening was ook goed. Elke gang werd uitgelegd, het drinken werd snel geserveerd, groot pluspunt want vaak krijg je dat pas als je eten al bijna op is.
Enige minpunt: de lage stoelen bezorgden mijn tafelgenoot knie-pijn, en het interieur begrepen wij ook niet zo. Fluwelen gordijnen maar dan toch ook weer een industrieel plafond waar de electriciteitsdraden en stopcontacten gewoon zichtbaar hangen, muren niet mooi afgewerkt. Houten tafeltjes met een tafelkleed. Wellicht is dit hip, en zijn wij dit niet, maar ik hou persoonlijk ervan als alles in dezelfde stijl is.
HHMG H. Meesterproever (27 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De flexibiliteit van het personeel is hoog!Aanvakelijk was een personeelslid vergeten om onze bestelling door te geven aan de keuken waardoor we erg lang moesten wachten.Toen ze erachter kwamen dat er iets mis was,hebben ze alle zeilen bijgezet om onze avond toch geslaagd te laten zijn.Het eten was top en ook dus de bediening!!
JorDu . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer vriendelijke en attente bediening. Van tevoren aangeven dat er 1 iemand mee ging met een aangepast dieet, daar werd erg netjes rekening mee gehouden zonder het nog een keer aan te geven bij aankomst. De gerechten werden perfect verspreid uitgeserveerd en was bovendien erg lekker. Een absolute aanrader!