Brasserie van den Berg

Nieuwe Emmasingel 58 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie van den Berg

Kwaliteit en gastvrijheid in Eindhoven

In elke stad vind je wel een verborgen restaurantje dat later uitgroeit tot een van je favoriete plekjes. Brasserie van den Berg is typisch zo een plek. De brasserie is gelegen aan een prachtig pleintje, waar je uitgebreid kunt dineren. Brasserie van den Berg staat voor kwaliteit en gastvrijheid, ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Brasserie van den Berg

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker gegeten met heerlijke verrassende smaken. leuke bediening en zeker van Bram ;)) die wist wat voor gerechten hij uitserveerde . Top eten , heerlijke wijn en top locatie met parkeren . Wij komen zeker terug...
Coos W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Denken dat het erg rumoerig is als het druk is. Iets doen aan de akoestiek is wenselijk.
Nagerecht viel een beetje tegen (teveel kruidkoek). Met de kok besproken en die zou er over na gaan denken wat hieraan te doen.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Verrassende gerechten met mooie smaakcombinaties. Hoeveelheid was net genoeg voor ons. Kan niet inschatten of actie met kortingscoupons leidt tot bescheidener porties dan wanneer men vrij reserveert. Als we volle mep zouden moeten betalen is volgens mij de prijs/kwaliteitsverhouding niet helemaal kloppend. Nu was het een mooie maaltijd met een passende prijs.
Nelleke J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij vonden het AH diner bijzonder goed. Een nadeel vonden wij dat de tafels wel erg dicht bij elkaar stonden zodat we weinig privacy hadden.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vandaag, donderdag, gegeten met de AH actie. Bij het aan tafel gaan werd ons meteen een glas prosecco vooraf en brood aangeboden. Bij afrekenen bleek dat we daar flink voor moesten betalen. Jammer van het gulle gebaar. Voelde niet helemaal okay. Eenmaal gezeten viel ons de slechte akoestiek op. Het was druk en we konden elkaar nauwelijks verstaan in een veel te hoog omgevings-geluidsniveau. Een ander minpunt was de zeer krappe ruimte tussen de tafels. De gerechten waren gelukkig goed. Wel kleine porties.
Franc D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ontvangst kan veel beter, akoestiek zeer slecht, eten: bereiding/garing van producten is goed, smaak en verrassing blijven achterwege, allemaal een beetje mwa. Veel personeel aanwezig maar sfeer is net niet onpersoonlijk en net niet vriendelijk. Prijs 33,95 zeker 10 euro boven kwaliteit maar ook voor 23,95 wordt het er niet gezelliger op dus daar valt nog veel te verbeteren.
smetsol .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gisteren gegeten met de AH actie. Vooral het hoofdgerecht en het nagerecht waren erg lekker. De bediening was vriendelijk en de huiswijn lekker. Brasserie van den Berg staat toch voor kwaliteit en lekker eten. Wij komen ook zonder de aanbieding terug.
Harie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk. Met onze dieeteisen is erg goed rekening gehouden. Was bovendien ook erg smakelijk. Complimenten voor de kok, mar ook de bediening was erg oplettend
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Fijne sfeer en goede bediening. Vriendelijk en correct. Het eten was prima en zeer smaakvol. Gezellige ambiance.
Zeer de moeite waard om bij familie, vrienden of kennissen aan te bevelen.
andrevink21 V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Menu van ah actie was prima, mooie opmaak van de borden, lekkere smaken zeker bij het toetje. Bediening was minder, te opzichtig en gemaakt geïnteresseerd, en het zout mochten we zelf gaan zoeken.
Lina L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten was goed. Smaakte heerlijk! Vond het alleen erg weinig! We waren met zijn vieren. En hadden alle vier daarna nog steeds honger. Terwijl we al hadden uitgebreid naar 4 gangen! Service is echt matig. Allemaal jonge meiden ze doen wat ze moeten doen, niet meer en niet minder. Ik moest gewoon gegeven moment vragen of ze mijn lege glas wilde mee nemen. Stond al bijna 2uur leeg op tafel! Na het afrekenen moesten we zelf naar onze jas gaan zoeken. En werd niet eens gedag gezegd.
Sibe M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Origele gerechten met mooie wijnen voor een bijzonder redelijke prijs. 3 gangen met 3 glazen wijnen voor €45 bijzonder waar voor je geld.
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heel vriendelijk ontvangen. Ik had een beetje last van mijn maag en hebben ze mijn eten aangepast, licht verteerbaar. Ik heb lekker groenten boullion vooraf en vis hoofdgerecht waarvan ik de helft heb gegeten, de rest incl. toetje ging naar mijn zoon. Zeker een adres om terug te komen.
RodyRo .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Leuk restaurant en concept, personeel soms een beetje ongemakkelijk in de omgang, eten was van goede kwaliteit! Helaas gaat de keukengeur in je kleding zitten vanwege de open keuken, en jammer dat we een tafeltje kregen erg dicht op andere gasten terwijl er veel ruimte over was in het restaurant.
stuntpiloot .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super lekker gegeten bij Brasserie vd Berg. Vrolijk personeel en leuke inrichting maak het helemaal af. Ook werd er netjes rekening gehouden met bepaalde dieet wensen.
Kortom: snel nog een keer terug.
Lidewij1@chello.nl D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Een echt verrassingsmenu met zorg en bijzonder lekkere combinaties samengesteld. Heel fijn dat we aan een ronde tafel konden zitten.
fleur1321 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben erg genoten van het eten. Het is eten is zo lekker dat je geniet van elke hap die je neemt! Wel kwam het eten erg snel achter elkaar. Voor ons was dat geen probleem maar ik kan mij voorstellen dat iemand anders dit niet fijn vind.
Jorrit S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Leuke bediening, mooi eten, ik zag bij de buren hele mooie dame blanche voorbij komen. echte brasserie. eten van wit linnen.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Aangename bediening, ontspannen ambiance en goede gerechten voor een mooie prijs. Erg goede wijn.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Dinsdag 6 September hier gegeten met de AH aktie. Voortreffelijke lokatie, net buiten de drukke omgeving. Mooi terras. Vanaf Starter,- tussengerecht ( 6 euro meer dan waard ), hoofdgerecht en dessert. Allemaal met aandacht en kennis voor lekker eten bereid. Zeer vriendelijke bediening. De huiswijn was inderdaad erg goed. Kortom het was onze eerste keer via deze aktie, nog 3 bonnen te gaan, maar de standaard is op deze avond erg hoog geworden. Zal moeilijk zijn om deze ervaring te overtreffen.