Brasserie Van Dam

Cornelis Schuytstraat 8-10 1071 JH Amsterdam Nederland Kaart
31-206706570

Over het restaurant Brasserie Van Dam

Een stukje Parijs in Oud-Zuid

De befaamde Brasserie van Dam op de Cornelis Schuyt in Oud-Zuid is een begrip in Amsterdam en omgeving. De familie van Dam staat garant voor een gastvrije ontvangst en met de gezellige, Franse, brasserie inrichting, ben je even helemaal in Parijse sferen! Alle gerechten worden met liefde en passie bereidt, en dat proef je, of je nu aanschuift voor ontbijt, lunch of diner!

Meer informatie over restaurant Brasserie Van Dam

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Van Dam

WEM A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Alles apart geprijsd, dus als je een complete maaltijd wilt met groente en patat, loopt het lekker op.
Eén portie sliptong was wel wat te hard gebakken evenals de frites.
Luciano G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Hoge verwachtingen die helaas niet zijn waargemaakt. Alles is gericht op snelheid, alles binnen no time op tafel. Dat gaf ons een raar gevoel, alsof we snel weer weg moesten zijn. Het eten was overigens wel goed, de kwaliteit van het vlees was zeer goed. Een groot minpunt vonden wij de ruimte aan tafel. Doordat wij met 6 personen aan twee kleine tafeltjes werden geplaatst, zaten wij niet comfortabel. Erg dicht op elkaar. Ook stond de muziek erg hard, waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan. Al met al hebben wij een leuke avond gehad, maar niet voor herhaling vatbaar.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wanneer je binnenkomt lijkt het alsof men niet blij is met je komst. Het duurt lang voordat we een tafel krijgen en constateren dan dat de vloer erg vies is. Er komt een plichtmatige kelner met de kaart die hij achter uit zijn broek haalt, niet erg fris. We bestellen twee salades en een poke bowl. De twee salades zijn prima maar de poke bowl is niet wat we er van verwachten, zalm lijkt niet fris. Wanneer je drankje leeg is gaat er geen minuut voorbij en het glas is weg. Is dit een manier om de drankomzet te verhogen, het voelt helaas niet gastvrij. Op de twee salades na was de lunch een tegenvaller. Het voelt bijna alsof je blij mag zijn dat je er mag eten. Bij vertrek was er ook niemand die ons weg zag gaan.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gezellig, uitstekend eten en leuke sfeer onder het personeel. Dit makt het erg gezellig. Verder een leuke eigentijdse inrichting.
Lars M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Fantastisch eten maar echt veel te veel lawaai. Absurd gewoon hoe slecht de akoestiek is in t restaurant. Je kan geen gesprek voeren met elkaar. Doodzonde want eten is top!
Robbert L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Altijd goed. Heerlijk eten en vlotte en vriendelijke bediening. De klant is koning zonder gedoe.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Gisteren weer eens Van Dam geprobeerd, daar nam een collega een filet americain met gekookt ei, en de prijs van het gekookt ei was 6,25. Net zo duur als de broodjes. Wat doe een ei qua horeca inkoop 15 - 20 cent? Dan gaat een ei dus minimaal 31 keer over de kop bij Van Dam.

Begrijpen jullie het nog?
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Op dinsdagavond gegeten in bruisende positieve sfeer. Echt hartelijke en warme bediening. Fijne brasseriegerechten met net dat ietsje meer. Proberen het de klant naar de zin te maken en dat lukt 100%. Aanrader!
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijke garnalensalade, aanrader!
Piloo .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Fantastische salade Nicoise gegeten, alles klopte heerlijke gegrilde tonijn lekker rood van binnen, knapperige haricots verts en lekkere dressing. Echt gesmuld ,
Bedankt team Van Dam voor deze heerlijke lunch! Knappe prestatie!
Hoeco W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wat een vreselijk overgewaardeerd restaurant want het eten was gewoon niet goed en niet lekker. Bespaar je geld.en ga naar Loetje voor een goede biefstuk.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wij aten al vaker bij Brasserie Van Dam, waar wij met onze hond altijd welkom waren, maar op 19 maart werden wij geweigerd omdat wij onze hond bij ons hadden. Ze hadden hun beleid op dit punt gewijzigd. Erg teleurstellend!!!!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Lekker gegeten, leuke sfeer!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vriendelijke en adequate bediening. Na recensies hier te hebben gelezen had ik dit anders verwacht, maar ze hielden alles goed in de gaten. Een puntje ter verbetering: als je weggaat even meeloprn voor de jassen of op zijn minst gedag zeggen. En de akoestiek is heel slecht. Eten was heel goed, heerlijk gegeten en gezellige avond gehad.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Gisteren geprobeerd te eten bij Van Dam, speciaal uit Utrecht gekomen, vergeet ik per ongeluk mijn portemonnee. Stom natuurlijk en mijn eigen schuld. Had zelf nog e 15 euro en uiteraard kon ik met mijn telefoon e 20 overmaken naar iemand zodat ik niet de hele reis voor niets had gemaakt. Uiteraard had de "hoofd" bediending de crisis niet meegemaakt, want waarom zouden ze, het zit hier toch helemaal vol, ga maar proberen ergens waar het wat minder druk is. Lees hier veel commentaar over dat ze er niet voor de klant zijn, maar om zoveel mogelijk couverts te serveren. Sluit me bij dit gevoel aan.
Keegeltje K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima eten, goede service, beetje rommelig zoals ook past in de brasserie.

We hadden een paar dagen vantevoren geboekt maar toch stonden we niet op de lijst. Gelukkig was het pas 6 uur, dus een tafeltje was nog makkelijk te krijgen maar dit zal wel anders zijn als je vroeg boekt.
Isa W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijke personeel, fijne sfeer en bovenal heerlijk eten.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Op het eten was niks aan te merken. Het vlees was heerlijk, maar verder heb ik mij niet heel welkom gevoeld.
Anka Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij waren hier voor t eerst en hebben echt heerlijk gegeten !
Zeer smaakvol voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht.
Het klopt dat de tafels erg dicht bij elkaar staan maar dat mocht de pret niet drukken !
Wij komen absoluut terug ????????