Brasserie van Beinum

Klokhuisplein 3 2011 HK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie van Beinum

Dansen na de burger

In Brasserie van Beinum is het elk weekend feesten met dj's, dus dansen op je guilty pleasure. Maar niet voordat je je hebt overgegeven aan één van de verschillende burgers met leuke namen, zoals the miss Daisy, een angus burger met uien chutney en brie. Hier eet je vooral vlees. Het decor is creatief, industrieel en rustig en dan is er ook nog het super terras midden in Haarlem.

Meer informatie over restaurant Brasserie van Beinum

7,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie van Beinum

Le-Ann B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Meest onvriendelijke plek van Haarlem! Discriminerende, beoordelende, veroordelende, asociale eigenaar. Je wordt hier afgerekend op je uiterlijk.
Mitch S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Dit is de slechtste en meest onvriendelijke plek in Haarlem. Je bent hier niet welkom om wie je bent. De eigenaar is blijkbaar niet bekend met het feit dat als je onderscheid tussen mensen maakt, dit nogsteeds discriminatie heet. Heel spijtig dat dit in deze tijd nog gebeurd.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Heerlijke biefstuk. Groenten waren iets te beetgaar.
Chitra B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Prima cafe in het hartje van Haarlem en naast de Philharmonie. Ze serveren prima burgers en hebben op de dinsdag een Steak special voor de liefhebbers. Wij hebben hier gisteren een prima hap gegeten. Goede Kip burger, rijkelijk belegd. Tent is een klein beetje tochtig maar verder gezellig en druk, vooral als meerdere mensen wachten om aan te sluiten alvorens een concert in het Philharmonie. Aardige bediening!
Tobias D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Lekker vlot. Ideaal voor een voorstelling.
wendy S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ik denk dat b het met een bar is dan een restaurant. Genealoog om een borrel te doen. Waardeloos als restaurant erg veel lawaai.... wel een gezellige bar.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gezellig ambiance wel veel plekken waar je tocht voelt.
Klantvriendelijkheid liet te wensen over, kreeg het gevoel dat ze vragen of verzoeken vervelend vonden.
Marjo J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Tafels en menu waren plakkerig, muziek stond hard.
Eten was redelijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Goed betaalbare maaltijd in gezellige omgeving met persoonlijke en betrokken bediening.
Een aanrader bij bezoek aan Haarlem of de Philharmonie
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Lekker gegeten voor prima prijs, geen poespas gewoon een goede burger met friet en een lekkere gevulde salade op, vlotte bediening.
José V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Prima burger in een gezellig café aan de Grote Markt. Wat ons betreft de lekkerste burger van Haarlem. De bediening is hier zeer vriendelijk en gastvrij. De burger met wild zwijn smaakt echt naar wild zwijn en de gefrituurde uienringen zijn niet te vet. Een lekker vol glas Valpolicella on the side en we kunnen er weer even tegen. Het is en blijft een café dus verwacht geen gedekte tafels. Ook het sanitair kan beter. Gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding toch een dikke 8.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Gisteravond heel lekker gegeten bij Deze Brasserie. Vooraf borrelhapjes met oa lekkere Seranoham. Als hoofdgerecht hertebiefstuk, tagliatella met spekjes en oesterzwam. Wij dronken daarbij een fris wit huiswijntje! Het eten was goed. De hertenbiefstuk mals en de tagliatella overheerlijk. Toe hadden we de warme appelcrumble met vanille ijs en slagroom. Een aanrader! De bediening was vriendelijk en correct. De entourage , we zaten boven, laat nogal wat te wensen over. Er lagen allemaal jassen op de bank. ( kapstok zou wenselijk zijn) en je zit in de doorloop naar de toiletten. We zaten tegen een grote ruimte aan te kijken met daarin een grote tafel en boekenkasten die niet werd gebruikt. Maakte daardoor een kille indruk. Ga ik er nog eens eten? Jazeker maar dan beneden in de kroeg. Intiemer en daardoor gezelliger!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Fijn terras in een hoekje achter de grote kerk. Voor de lunch hier beland. We bestelden een broodje makreelsalade a 7,50. Dat viel zwaar tegen. De salade was uiterst droog, slecht op smaak. Een simpel bruinbroodje een paar blaadjes, eveneens zeer droge rucolasla erboven op en een paar doorgesneden kerstomaatjes als garnering ook van matige kwaliteit. Jammer hoor, met iets meer moeite maak je hier iets fijns van. Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Het lijkt er op dat je hier vooral betaalt voor de plaats op het terras.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Na een tijd door het prachtige Haarlem centrum gelopen te hebben bij deze brasserie beland achter de kerk. Mooi terras maar helaas ietsje te koud om er te blijven zitten voor ons. De kaart is niet spannend maar wat er op tafel komt ziet er qua presentatie mooi uit en smaakt ook erg lekker. Ook de grote van het gerecht was prima in orde. Mijn caesar salade was prima en tevens ook de garnalen kroketjes van mijn vriendin ook.

Veder prima geprijsd en vriendelijke bediening. Een prima tent om ff te gaan drinken (en) lunchen.
marja D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Bij deze zaak wat gegeten met 6 personen na een dagje Haarlem. Leuke zaak. Binnen niet zo groot als je zou verwachten, maar wel gezellig en buiten een groot terras, waar het gezellig druk was. Eerst een drankje en daarna eten besteld. Voldoende keus uit voorgerechten/nagerechten en natuurlijk hoofdgerechten. De hamburgers werden het meest gegeten aan mijn tafel: de classic of de stilton (natuurlijk met stilton kaas). Heerlijk. Lekkere frietjes erbij (luie wijven frietjes, wat wil zeggen ongeschilde aardappels). Heerlijk! Verder een enorme grote roast steak gezien van wel 4 ons (die schoon op ging) en een lekkere salade. Een aanrader, zeker als het terras weer is.
RJ S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Wij reserveerden in verband met een concert in de nabijgelegen Philharmonie. We kregen een prima plek, met voldoende ruimte voor iedereen, in een rustige hoek, terwijl het er redelijk druk was. De timing was goed, de bediening was alleen even van slag toen er een groep van 20 man binnenviel, maar dat valt te begrijpen. Het is gezellig ingericht en er is een goede akoestiek. Je gaat er niet eten voor de fijne smaak, maar als intermezzo tussen werk en muziekuitvoering of voorstelling in het theater. Men serveert er dus een snelle hap voor mensen die zich al verheugen op een mooi concert. De verhouding prijs-kwaliteit is prima, wanneer je bestelling geen hoge eisen aan de keuken stelt. Diverse vormen van steak-frites waren prima, maar de zwaardvis viel tegen. Voor wie van rode wijn houdt: men schenkt een prima pinot.
En we konden meteen doorlopen naar de concertzaal!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Via social deal een 2-gangenlunch voor € 14,= gekocht voor 2 personen. De eerste gang was soep van de dag, echt overheerlijke tomatensoep, mooi geserveerd in een warmhoudglas. De normale prijs ad € 6,= zou ik wel wat duur betaald vinden voor de hoeveelheid, maar in deze actie helemaal prima ! De tweede gang mocht je een broodje of salade uit de kaart kiezen. Wij hadden een clubsandwich en carpaccio. De clubsandwich was echt super én meer dan voldoende. Van mij had een beetje ei bij de gebakken spek er wel uit gemogen, alleen gebakken spek vind ik persoonlijk lekkerder. Ook de carpaccio was lekker en ook ruim voldoende. De bediening was aardig, de benedenverdieping gezellig (boven vond ik wat minder gezellig). Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat we wel wat lang moesten wachten op de rekening. Een dikke 8 is zeker verdiend !
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Prima Brasserie! Eenvoudige maar lekkere en betaalbare schotels. Ik had gekozen voor de varkenshaas-saté, mooi mals vlees en heerlijke zelfgemaakte friet.

Prima locatie om lekker in de zon (wanneer deze in Nederland schijnt) op het terras te zitten.

Vriendelijk personeel en snelle service.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Voorafgaand aan theater hier gedineerd. Prima service; beperkte mooie kaart. Goede open wijnen, in combinatie met menu.
Uiensoep met kaasdakje op brood, prima steak, friet van Friethoes, salade, kaasplankje toe. Voila, c'est ca!
Wij gingen aangenaam verrast via de achteringang naar het concert.
Wij komen terug!