Brasserie van Antwerpen

Nieuwe Binnenweg 125H 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie van Antwerpen

Voor ieder wat wils

Kwaliteitsproducten hebben weinig nodig. Dat is de insteek van Brasserie Van Antwerpen. De keukenbrigade houdt van pure smaken en werkt dan ook uitsluitend met eerlijke producten van ambachtelijke leveranciers. Of je jou neerstrijkt voor een kopje koffie, een voedzame lunch of een uitgebreid diner; hier zit je absoluut goed. Werp een blik op de wisselende lunch- of dinerkaart waarop seizoensproducten de show stelen, bestel een goed glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Brasserie van Antwerpen

Tram en metro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
- Bar 11:00 - 23:00

Voordelig
Cleenew .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk genoten van dit brasserie. Alles wat ik bestelde was dagvers gemaakt. Gehakt al net gebraden en de kok kwam nog verontschuldigen dat de crème brulde nog niet voldoende opgestijfd was, maar de smaak was niet minder!
Hooink1 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontvangst , bediening en entourage uitstekend. een adresje om vaker te lunchen of dineren wanneer we Rotterdam bezoeken. Hebben heerlijke lunch gehad.
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, beperkte kaart maar alle gerechten worden met passie bereid en dat proef je. Gezellige Rotterdamse bediening, zeker voor herhaling vatbaar!
Rafaela D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een aangename verrassing. Aparte smakelijke gerechten, goede wijn en een gezellige sfeer. Een gelegenheid om bij terug te komen wat we ook zeker gaan doen.
Egbert S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op basis van een gemiddelde 8.3 en tekst op hun website waren de verwachtingen hoog gespannen. Maar in de garnalenkroketjes was het zoeken naar de garnalen, de Surinaamse sate met pindasaus staat en valt met de kwaliteit van de pindasaus, dat kan echt beter. Met carpaccio van hert was niets mis en ook de Vlaamse runderstoof was prima. Maar ik had het laatste portie, want daarna kon het niet meer besteld worden. Portie was dan ook aan de kleine kant. Maar vanwege de open keuken was te zien dat de friet uit de diepvries kwam en dat kan echt niet. De prijs viel overigens wel erg mee.
Ejc V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten.Echtgenoot koos voor eend en ik het vispotje.Allebei de gerechten waren prima.Ontvangst en bediening waren prettig.Vriendelijk en gezellig zonder amicaal te zijn. Nagerechten ,creme brullee en kaasplankje waren ook prima.Voor ons alles genoeg,maar voor een flinke eter zou het misschien iets te weinig zijn.Kortom,voor herhaling vatbaar!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Altijd goed! Ik kan eigenlijk wel zeggen dat alles wat op de kaart staat van geweldige kwaliteit is. Of het nu een bitterbal is, een kaasplank, soepje, of wat groters. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Een aanrader voor iedereen!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en zeer vriendelijke en flexiblele bediening. goede prijs kwaliteitsverhouding met enkele echte belgische klassiekers op de kaart.
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Laatst ben ik met de AH restaurantactie bij Brasserie van Antwerpen geweest, het zit op een leuke locatie en de inrichting is erg gezellig.
Er is een open keuken waardoor helaas wel het restaurant helemaal naar frituur ruikt vanwege de (dat dan wel) overheerlijke frietjes.
Het eten was erg lekker, ook leuk is om één van de borrelplanken te delen als voorgerecht. Deze tip kregen we van de bediening en was zeker de moeite waard.
De hoofdgerechten waren lekker en de porties zeker voldoende, gecombineerd met een lekker biertje was het een avond vol gezelligheid en lekker eten.
Hpma .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eenvoudige gerechten maar erg goed klaar gemaakt en zeer smakelijk. We hebben hier gezellig gezeten. Bediening zou wat zelfverzekerder mogen zijn.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Supervriendelijke bediening! Heel hartelijk ontvangen. Wij waren er met onze twee kids en hadden een Ah-actie spaarkaart. We konden gewoon a la carte bestellen en voor de kinderen werden kleinere porties gemaakt van de bestaande menukaart (frittata en frietjes met een kroket, die hoorde eigenlijk bij de lunchkaart, maar dat was geen probleem!). Wij aten verse carpaccio en garnaalkroketjes vooraf en vervolgens lekkere runderstoof en biefstuk met frietjes. Heerlijke crème brulee als desert! Kortom: een heel gezellige avond, voor groot en klein ????
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij hebben lekker gegeten, er was een prima sfeer en erg aardige bediening. Genoeg keuze aan gerechten. Kaasplank is een aanrader!!
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met zeven man aan de stamtafel gezeten. We kwamen hier door de ah zegels en zonder al te hoge verwachtingen. Maar de mooie herfstkaart met o.a. hertencarpaccio, eend en Belgisch stoofvlees, gaf ons goede hoop. En die werd helemaal waar gemaakt. De garnalenkroketjes werden door mijn tafelgenoten geprezen en zelf vond ik de stoof erg smaakvol. Alleen het dessert (crème brulee) viel mij wat tegen. Prima service, lekkere biertjes op de tap, veel keuze qua wijn én goed eten in een gezellig ingerichte brasserie. Top!
Manenie_uitenbroek .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Goed restaurant met heerlijk eten. Voor elke gelegenheid geschikt. Super geode service ook.
Gegeten met de ah actie dus extra goedkoop maar anders zeker qua prijs kwaliteit verhouding niet duur.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lunch met AHkaart. Wachttijd dessert met 7 mensen in de zaak ± 20 min. Porties aan de kleine kant misschien i.v.m. klantenkaart. Personeel heel vriendelijk en attent.
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker eten, fijne sfeer, vriendelijk personeel. Niet goedkoop maar het is de kwaliteit van het eten waard! De bediening is oprecht geïnteresseerd, weet veel van het eten en is correct. Borden zijn mooi opgemaakt en leuk is ook dat de kok het zelf komt brengen.
Ariantine V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Geluncht. Voorgerecht en lekkere mosterdsoep met brood. Gevraagd om boter en die kregen we. Helaas hadden ze geen karnemelk. Hoofdgerecht was een runderstoofpotje met friet. Lekker, maar ik had wel het gevoel dat ik een potje saus uit zat te lepelen. Ik denk dat aardappels en betere combi is dan friet. Die was overigens wel goed gebakken. Goede service. Het was erg rustig. We konden niet meer dineren, dus 'savonds zal het wel vol zitten.
Jasmijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten met de restaurantbon van de AH. Anders dan wat de website van de actie aangaf, konden we kiezen uit de gehele menukaart. Het eten smaakte ons erg goed, service was prima en de sfeer zeer aangenaam. Kortom: zeker een aanrader!
Romahaan .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
bezocht 14 sept.2016 4 pers.
adres via AH puntenaktie,geweldige ontdekking,
op warmste dag van het jaar,heerlijk op terras,met een uitstekend stoofpotje(deed niet onder voor Van Popering)en onze gasten hadden het ook reuze naar 't zin.Voor herhaling vatbaar!
Els L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij kwamen met de ah actie op de verkeerde avond, 1 dag te laat. Na wat verwarring kwamen zij erachter. Men was zo coulant om de actie toch te laten gelden waarvoor dank.
Het eten was lekker en voldoende, de bediening bestond uit allemaal leuke gastvrije mensen waardoor je je erg welkom voelt. Wat ook belangrijk is dat de toilet schoon was.
Al met al een restaurant om zeker nog een keer te gaan eten met of zonder ah korting.