Brasserie van Antwerpen

Nieuwe Binnenweg 125H 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie van Antwerpen

Voor ieder wat wils

Kwaliteitsproducten hebben weinig nodig. Dat is de insteek van Brasserie Van Antwerpen. De keukenbrigade houdt van pure smaken en werkt dan ook uitsluitend met eerlijke producten van ambachtelijke leveranciers. Of je jou neerstrijkt voor een kopje koffie, een voedzame lunch of een uitgebreid diner; hier zit je absoluut goed. Werp een blik op de wisselende lunch- of dinerkaart waarop seizoensproducten de show stelen, bestel een goed glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Brasserie van Antwerpen

R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekkere aparte kaart. Hele leuke sympathiek personeel . Echt top. Gaan we zeker weer terug als het zonnetje schijnt om buiten te zitten.
breeman46 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De Brasserie van Antwerpen is een zaak waar je in ongedwongen sfeer rustig kan genieten van het heerlijke, kwalitatief hoogstaand eten. Er wordt gewerkt met heel goede producten, erg smakelijk, goed geserveerd, fijne bediening die meedenkt. De prijzen vallen alleszins mee, kortom een fijne plek om terug te komen. De kaart wordt steeds aangevuld met seizoensproducten, je kan aan alles zien dat er met liefde wordt gekokkt. Een verademing , je krijgt niet in hoog tempo je eten geserveerd maar kan rustig genieten.
M En H P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima zaak. We hebben met de Ah restaurant actie hier gegeten maar komen zeker nog eens terug. We werden vriendelijk ontvangen. En bij de keuze werd ook wat verteld over de leveranciers van de gerechten. We hebben als voorgerecht de garnalenkroketjes genomen, erg lekker. En de hoofdgerecht een schnitzel met zowel de stroganoff- als de pepersaus en een hamburger met spek, kaas, huisgemaakte tomatenchutney, augurk, en rode ui op een hamburgerbroodje. Daarbij bij alle twee de gerechten salade en friet. Het vlees is van goede kwaliteit. En qua hoeveelheid vinden wij het voldoende, zeker als je al een voorgerecht hebt. Als toetje nam mijn man de venetiaanse rijstpudding en ik het wentelteefje van suikerbrood met karamelijs en alle twee zijn zeker het proberen waard.
Zoe V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een gezellig, klein restaurant waar je lekker kunt eten. De service is uitstekend. Ook de gin tonics zijn erg lekker, aanrader!
Hester P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gelunched!
De gerechten waren met zorg bereid en smaakten heerlijk. Bediening vriendelijk en een gezellige plek in een leuke winkelstraat.
Jessie I.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Aparte sfeer, het was verre van bruisend. De kok en de bediende leken niet voorbereid op het aantal tafels. Het kwam over alsof de zaak net open was en het ging er onprofessioneel aan toe. Een gerecht dat buiten op het bord werd aangeboden bleek er niet te zijn. Het eten zelf was wel voldoende.
groenecavia .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Uitstekend gegeten met ongedwongen en vriendelijke bediening. Op vragen volgt een goede gedetailleerde uitleg over het gerecht. Je kan merken dat ze hart voor het vak hebben. Garnalenkroketjes met mooi dun korstje vooraf en voor het eerst geconfijte eendenbout gegeten, valt zo van het bot en is heerlijk mals. Mijn tafelgenoot had kipsate, zonder meer goed, met friet die ook noemeswaardig is, lekker knapperig en hé als het toch er staat knabbel je lekker mee. Met de taarten van koekela als dessert kom je vol en tevreden van tafel. Ja, zeker voor herhaling vatbaar.
cleenew .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk genoten van dit brasserie. Alles wat ik bestelde was dagvers gemaakt. Gehakt al net gebraden en de kok kwam nog verontschuldigen dat de crème brulde nog niet voldoende opgestijfd was, maar de smaak was niet minder!
hooink1 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontvangst , bediening en entourage uitstekend. een adresje om vaker te lunchen of dineren wanneer we Rotterdam bezoeken. Hebben heerlijke lunch gehad.
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, beperkte kaart maar alle gerechten worden met passie bereid en dat proef je. Gezellige Rotterdamse bediening, zeker voor herhaling vatbaar!
Rafaela D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een aangename verrassing. Aparte smakelijke gerechten, goede wijn en een gezellige sfeer. Een gelegenheid om bij terug te komen wat we ook zeker gaan doen.
Egbert S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op basis van een gemiddelde 8.3 en tekst op hun website waren de verwachtingen hoog gespannen. Maar in de garnalenkroketjes was het zoeken naar de garnalen, de Surinaamse sate met pindasaus staat en valt met de kwaliteit van de pindasaus, dat kan echt beter. Met carpaccio van hert was niets mis en ook de Vlaamse runderstoof was prima. Maar ik had het laatste portie, want daarna kon het niet meer besteld worden. Portie was dan ook aan de kleine kant. Maar vanwege de open keuken was te zien dat de friet uit de diepvries kwam en dat kan echt niet. De prijs viel overigens wel erg mee.
Ejc V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten.Echtgenoot koos voor eend en ik het vispotje.Allebei de gerechten waren prima.Ontvangst en bediening waren prettig.Vriendelijk en gezellig zonder amicaal te zijn. Nagerechten ,creme brullee en kaasplankje waren ook prima.Voor ons alles genoeg,maar voor een flinke eter zou het misschien iets te weinig zijn.Kortom,voor herhaling vatbaar!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Altijd goed! Ik kan eigenlijk wel zeggen dat alles wat op de kaart staat van geweldige kwaliteit is. Of het nu een bitterbal is, een kaasplank, soepje, of wat groters. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Een aanrader voor iedereen!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en zeer vriendelijke en flexiblele bediening. goede prijs kwaliteitsverhouding met enkele echte belgische klassiekers op de kaart.
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Laatst ben ik met de AH restaurantactie bij Brasserie van Antwerpen geweest, het zit op een leuke locatie en de inrichting is erg gezellig.
Er is een open keuken waardoor helaas wel het restaurant helemaal naar frituur ruikt vanwege de (dat dan wel) overheerlijke frietjes.
Het eten was erg lekker, ook leuk is om één van de borrelplanken te delen als voorgerecht. Deze tip kregen we van de bediening en was zeker de moeite waard.
De hoofdgerechten waren lekker en de porties zeker voldoende, gecombineerd met een lekker biertje was het een avond vol gezelligheid en lekker eten.
hpma .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eenvoudige gerechten maar erg goed klaar gemaakt en zeer smakelijk. We hebben hier gezellig gezeten. Bediening zou wat zelfverzekerder mogen zijn.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Supervriendelijke bediening! Heel hartelijk ontvangen. Wij waren er met onze twee kids en hadden een Ah-actie spaarkaart. We konden gewoon a la carte bestellen en voor de kinderen werden kleinere porties gemaakt van de bestaande menukaart (frittata en frietjes met een kroket, die hoorde eigenlijk bij de lunchkaart, maar dat was geen probleem!). Wij aten verse carpaccio en garnaalkroketjes vooraf en vervolgens lekkere runderstoof en biefstuk met frietjes. Heerlijke crème brulee als desert! Kortom: een heel gezellige avond, voor groot en klein ????