Brasserie van Antwerpen

Nieuwe Binnenweg 125H 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie van Antwerpen

Voor ieder wat wils

Kwaliteitsproducten hebben weinig nodig. Dat is de insteek van Brasserie Van Antwerpen. De keukenbrigade houdt van pure smaken en werkt dan ook uitsluitend met eerlijke producten van ambachtelijke leveranciers. Of je jou neerstrijkt voor een kopje koffie, een voedzame lunch of een uitgebreid diner; hier zit je absoluut goed. Werp een blik op de wisselende lunch- of dinerkaart waarop seizoensproducten de show stelen, bestel een goed glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Brasserie van Antwerpen

Daisy F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
elsschooff .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op de menukaart stonden asperses die hebben we genomen. Maar de asperses vonden we aan harde kant. Asperses moeten op je tong smelten.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Brasserie van Antwerpen werd door 2 personen bezocht, er werd gebruik gemaakt van de AH-restaurantzegels. Prachtig weer, dus er werd besloten om buiten te eten.
Het voorgerecht bestond, voor beide personen, uit gegrilde groenten met gefrituurde geitenkaas en pesto. Het bleek een ‘muizenhapje’ maar smaakte goed.

De een nam als hoofdgerecht de Asperges à la Flamande, met goede en niet te slap gekookte asperges (goed ook was het aantal, 7 stuks), met ongeschilde krieltjes en redelijk wat ham. Niets op aan te merken, alleen dat de persoon in kwestie er liever Hollandaise saus bij had dan geklaarde boter, maar dat is persoonlijk. De ander koos voor de Chili sin carne (vegetarisch dus) met crème fraiche en guacamole. Ook hier viel niets op aan te merken. Een glaasje wijn erbij maakte het extra lekker.

Als nagerecht werd gekozen voor het Vanille ijs met tokkelroom en slagroom, wat qua prijs vanaf 2,50 op de kaart stond. Beetje onduidelijk dus. Later bleek dat de het afhankelijk was van het aantal bolletjes ijs, maar dat dan de tokkelroom en de slagroom apart op de rekening stond vonden we wat vreemd.
Verder was de slagroom wel erg luchtig en ‘liep’ snel terug en wat smaak betreft is advocaat toch wat lekkerder.

Bediening was erg vriendelijk, netjes en adequaat. Van binnen het restaurant dus niet heel goed kunnen bekijken, maar voor eten kun je hier dus goed terecht.
Captain_Hindsight .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten met de Albert heijn restaurantactie 2e 3 gangen menu gratis. Keuze van de kaart, er wordt gebruik gemaakt van kwaliteitsproducten en de gerechten zijn lekker klaargemaakt. De wijn was ook goed.
HDeVrijer .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mooie gerechten op de kaart, waardoor het nog lastig was om te kiezen :-) Goede kennis van de wijnen en wat ik altijd zeer waardeer is dat je bv dessertwijnen eerst mag proeven.

De service was ook erg goed, echt verstand van zaken. Zeker de moeite waard om nog een x naar toe te gaan
Leen R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Dit is een gemoedelijk betaalbaar restaurant met een leuke kaart. Ik at een zeer smakelijk stampotje van Raapstelen met lamsworstjes. Verrassend, lekker en betaalbaar.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We kwamen hier eten met de AH restaurantactie tijdens een weekendje Rotterdam. We werden vriendelijk verwelkomd en kregen snel een drankje. Daarna was het wel erg lang wachten op ons eten. Het was nochtans niet druk en er leek voldoende personeel aanwezig. Het eten was gewoon, maar wel lekker. Het personeel was kindvriendelijk.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekker restaurant met goeie kaart met gerechten die goed worden bereid. Ik had de late vooraf: erg lekker. Biefstuk als hoofd, heerlijk al kan het iets malser. Goede prijs/kwaliteit verhouding met meer dan vriendelijke bediening.
Mees1 V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten bij de brasserie. Vooral de garnalen croquetten en de pompoensoep (voorgerecht) waren heerlijk. Goede pinot noir wijn. De bediening was vriendelijk. Wel moesten we zelf om de kaart vragen. De ambiance was gezellig alleen was het wat rustig voor zaterdagavond.
eleftheria-karioti .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
lekker gegeten! heerlijke wijnen! top service.
eerste gerecht kwam snel - volgende duurde wat langer.

Conclusie: we gaan zeker terug!
Aranka M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben bij brasserie Antwerpen een fijne avond gehad, goede sfeer, lekker eten! Het personeel was vriendelijk, het eten kwam snel.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Ik kreeg een verkeerde saus bij mijn vlees maar toen ik dit aangaf werd er vrijwel direct met excuus en zonder gezeur mijn saus gewisseld. Goede service en gezellig personeel!
Jeffrey P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Fantastische brasserie met ontzettend goed eten en sociaal personeel. Bij binnenkomst word je welkom geheten en vanaf dat moment merk je dat er alle aandacht aan jou en je eten wordt besteed. Alle gerechten worden ter plekke bereid en er wordt proefbaar gebruik gemaakt van alleen maar verse ingrediënten. Daarnaast is het gezellig, heb je een ruime, creatieve, keuze en zit je al met al bijzonder goed te eten.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten, verse producten- prima bediening, maar niet uitzonderlijk. De sfeer als geheel was niet bijzonder. Leuk om eens gezien te hebben maar daar blijft het voor ons bij.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, het eten werd mooi opgediend en vlotte bediening. We hadden de verkeerde actiebonnen bij ons maar dit werd prima opgelost!
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
sterke punten:
- echt vers geperste jus
- goed inspelen op de vragen en wensen van de klant
- niks voorgekookt of gebakken (echt vers gemaakte sate en broodjes voor de hamburger)

Heerlijk gegeten met een leuke vlotte bediening...was TOP
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekkere aparte kaart. Hele leuke sympathiek personeel . Echt top. Gaan we zeker weer terug als het zonnetje schijnt om buiten te zitten.
breeman46 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De Brasserie van Antwerpen is een zaak waar je in ongedwongen sfeer rustig kan genieten van het heerlijke, kwalitatief hoogstaand eten. Er wordt gewerkt met heel goede producten, erg smakelijk, goed geserveerd, fijne bediening die meedenkt. De prijzen vallen alleszins mee, kortom een fijne plek om terug te komen. De kaart wordt steeds aangevuld met seizoensproducten, je kan aan alles zien dat er met liefde wordt gekokkt. Een verademing , je krijgt niet in hoog tempo je eten geserveerd maar kan rustig genieten.
JoHanna S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Brasserie van Antwerpen is een pareltje onder de restaurants. Zeer goede kwaliteit, ruim voldoende keus, erg prettig personeel met de juiste aandacht. Het eten was zondermeer TOP. Hier komen wij zeker (en graag) terug!
M En H P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bezocht n.a.v. de AH restaurantactie. Erg leuke tent, beetje tussen grand cafe en buurtkroeg in. Lekker Rotterdams, erg vriendelijk personeel. De kaart is eenvoudig, maar wel verassend. Erg smakelijk gegeten voor een goede prijs. (ook zonder de bon een prima prijs). We komen zeker terug!