Brasserie van Antwerpen

Nieuwe Binnenweg 125H 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie van Antwerpen

Voor ieder wat wils

Kwaliteitsproducten hebben weinig nodig. Dat is de insteek van Brasserie Van Antwerpen. De keukenbrigade houdt van pure smaken en werkt dan ook uitsluitend met eerlijke producten van ambachtelijke leveranciers. Of je jou neerstrijkt voor een kopje koffie, een voedzame lunch of een uitgebreid diner; hier zit je absoluut goed. Werp een blik op de wisselende lunch- of dinerkaart waarop seizoensproducten de show stelen, bestel een goed glas wijn en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Brasserie van Antwerpen

Tram en metro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
- Bar 11:00 - 23:00

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Lekker restaurant met goeie kaart met gerechten die goed worden bereid. Ik had de late vooraf: erg lekker. Biefstuk als hoofd, heerlijk al kan het iets malser. Goede prijs/kwaliteit verhouding met meer dan vriendelijke bediening.
Mees1 V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten bij de brasserie. Vooral de garnalen croquetten en de pompoensoep (voorgerecht) waren heerlijk. Goede pinot noir wijn. De bediening was vriendelijk. Wel moesten we zelf om de kaart vragen. De ambiance was gezellig alleen was het wat rustig voor zaterdagavond.
eleftheria-karioti .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
lekker gegeten! heerlijke wijnen! top service.
eerste gerecht kwam snel - volgende duurde wat langer.

Conclusie: we gaan zeker terug!
Aranka M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben bij brasserie Antwerpen een fijne avond gehad, goede sfeer, lekker eten! Het personeel was vriendelijk, het eten kwam snel.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Ik kreeg een verkeerde saus bij mijn vlees maar toen ik dit aangaf werd er vrijwel direct met excuus en zonder gezeur mijn saus gewisseld. Goede service en gezellig personeel!
Jeffrey P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Fantastische brasserie met ontzettend goed eten en sociaal personeel. Bij binnenkomst word je welkom geheten en vanaf dat moment merk je dat er alle aandacht aan jou en je eten wordt besteed. Alle gerechten worden ter plekke bereid en er wordt proefbaar gebruik gemaakt van alleen maar verse ingrediënten. Daarnaast is het gezellig, heb je een ruime, creatieve, keuze en zit je al met al bijzonder goed te eten.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten, verse producten- prima bediening, maar niet uitzonderlijk. De sfeer als geheel was niet bijzonder. Leuk om eens gezien te hebben maar daar blijft het voor ons bij.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, het eten werd mooi opgediend en vlotte bediening. We hadden de verkeerde actiebonnen bij ons maar dit werd prima opgelost!
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
sterke punten:
- echt vers geperste jus
- goed inspelen op de vragen en wensen van de klant
- niks voorgekookt of gebakken (echt vers gemaakte sate en broodjes voor de hamburger)

Heerlijk gegeten met een leuke vlotte bediening...was TOP
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekkere aparte kaart. Hele leuke sympathiek personeel . Echt top. Gaan we zeker weer terug als het zonnetje schijnt om buiten te zitten.
breeman46 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De Brasserie van Antwerpen is een zaak waar je in ongedwongen sfeer rustig kan genieten van het heerlijke, kwalitatief hoogstaand eten. Er wordt gewerkt met heel goede producten, erg smakelijk, goed geserveerd, fijne bediening die meedenkt. De prijzen vallen alleszins mee, kortom een fijne plek om terug te komen. De kaart wordt steeds aangevuld met seizoensproducten, je kan aan alles zien dat er met liefde wordt gekokkt. Een verademing , je krijgt niet in hoog tempo je eten geserveerd maar kan rustig genieten.
JoHanna S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Brasserie van Antwerpen is een pareltje onder de restaurants. Zeer goede kwaliteit, ruim voldoende keus, erg prettig personeel met de juiste aandacht. Het eten was zondermeer TOP. Hier komen wij zeker (en graag) terug!
M En H P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bezocht n.a.v. de AH restaurantactie. Erg leuke tent, beetje tussen grand cafe en buurtkroeg in. Lekker Rotterdams, erg vriendelijk personeel. De kaart is eenvoudig, maar wel verassend. Erg smakelijk gegeten voor een goede prijs. (ook zonder de bon een prima prijs). We komen zeker terug!
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima zaak. We hebben met de Ah restaurant actie hier gegeten maar komen zeker nog eens terug. We werden vriendelijk ontvangen. En bij de keuze werd ook wat verteld over de leveranciers van de gerechten. We hebben als voorgerecht de garnalenkroketjes genomen, erg lekker. En de hoofdgerecht een schnitzel met zowel de stroganoff- als de pepersaus en een hamburger met spek, kaas, huisgemaakte tomatenchutney, augurk, en rode ui op een hamburgerbroodje. Daarbij bij alle twee de gerechten salade en friet. Het vlees is van goede kwaliteit. En qua hoeveelheid vinden wij het voldoende, zeker als je al een voorgerecht hebt. Als toetje nam mijn man de venetiaanse rijstpudding en ik het wentelteefje van suikerbrood met karamelijs en alle twee zijn zeker het proberen waard.
Zoe V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een gezellig, klein restaurant waar je lekker kunt eten. De service is uitstekend. Ook de gin tonics zijn erg lekker, aanrader!
Hester P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gelunched!
De gerechten waren met zorg bereid en smaakten heerlijk. Bediening vriendelijk en een gezellige plek in een leuke winkelstraat.
Jessie I.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Aparte sfeer, het was verre van bruisend. De kok en de bediende leken niet voorbereid op het aantal tafels. Het kwam over alsof de zaak net open was en het ging er onprofessioneel aan toe. Een gerecht dat buiten op het bord werd aangeboden bleek er niet te zijn. Het eten zelf was wel voldoende.
groenecavia .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Uitstekend gegeten met ongedwongen en vriendelijke bediening. Op vragen volgt een goede gedetailleerde uitleg over het gerecht. Je kan merken dat ze hart voor het vak hebben. Garnalenkroketjes met mooi dun korstje vooraf en voor het eerst geconfijte eendenbout gegeten, valt zo van het bot en is heerlijk mals. Mijn tafelgenoot had kipsate, zonder meer goed, met friet die ook noemeswaardig is, lekker knapperig en hé als het toch er staat knabbel je lekker mee. Met de taarten van koekela als dessert kom je vol en tevreden van tafel. Ja, zeker voor herhaling vatbaar.
cleenew .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk genoten van dit brasserie. Alles wat ik bestelde was dagvers gemaakt. Gehakt al net gebraden en de kok kwam nog verontschuldigen dat de crème brulde nog niet voldoende opgestijfd was, maar de smaak was niet minder!
hooink1 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontvangst , bediening en entourage uitstekend. een adresje om vaker te lunchen of dineren wanneer we Rotterdam bezoeken. Hebben heerlijke lunch gehad.