Brasserie UIT

Hoge Dijkseweg 40 4041 AW Kesteren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie UIT

Mottie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Uit. Het diner was erg smakelijk, met heel malse tournedosmedaillions en alles even lekker. De bediening was ook erg prettig en gastvrij. Zeker een aanrader waar we graag voor omrijden en zeker snel terugkomen.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We waren er opnieuw en het was weer top. Zaten binnen in het gezellige restaurant . Ook nu werden we in de watten gelegd en de prijs/ kwaliteit verhouding is meer dan goed.. En dat werd naast 4 augustus op 17 augustus opnieuw. Nu met een gast, die even enthousiast was als wij. We zaten deze keer weer heerlijk op het terras en kregen een plaid toen het killer werd. 3 keer in een kort tijdsbestek daar eten. ?! Welke aanbeveling wil u dan nog meer?? Graag Tot spoedig !!
Hschild .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ik heb hier op 30-07 met mijn echtgenote en dochters uitstekend gegeten. Onze pup mocht ook mee maar dat was geen succes. Daarom een hoofdgerecht ( lekkere kalfsentrecote) en een zeer smakelijk ik kan niet kan niet kiezen dessert genomen en maar wat sneller gegeten. We haden gehoopt met onze pup buiten te kunnen zitten maar daarvoor was het weer te wisselvallig. De bediening was goed en de wijn ook. Wij komen zeker terug
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Verrassende en zeer aangename locatie! Marit en haar medewerkster laten je vanaf het eerste ogenblik heel welkom voelen. Vrouwen als Marit zijn in deze bedrijfstak met een lampje te zoeken, zij heeft het allemaal... Gezellig terras ook, waarbij je als de avond killer wordt een omslagdoek krijgt aan geboden, als of we aan zee zitten en niet slechts aan een mooi stukje natuurgebied met een plasje op een heerlijk rustig landelijk plekje. Onze hulde geldt even zo voor de keuken, heerlijke malse vlees gerechten. Met minimale groenten op je bord, zou wat ons betreft van de apart te bestellen groenten de prijs dan wel een euro lager mogen. Want als je meer een groenten eter bent dan een dessert eter en het dessert dan achterwege laat betaal je daar wel voor. Wat ons betreft zouden wij dan eigenlijk graag zien dat je voor-hoofd en nagerechten ( die er wel zéér aanlokkelijk uit zien) apart zou kunnen betalen. Maar doet verder niets af aan het geheel ,hulde voor allen !! Wij komen heel graag terug!
Eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Gezellig restaurant met elke keer een wisselende kaart. Eten is erg lekker van smaak, soms mogen de porties wat groter. De gastvrouw is erg vriendelijk, je voelt je er snel "thuis"
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Misschien eerst even een gekke locatie (receptie gebouw van de camping lijkt het eerst) maar het is juist een prachtige plek! Eten is echt een top prijs kwaliteit verhouding, echt de reis er heen waard. En dan de gastvrouw... Daar kan menig restaurant op niveau wat van leren! Perfect aanvoelen wat de behoefte is, bijna onzichtbaar juist weer precies op het juiste moment zichtbaar zijn, echt vakmanschap dit! Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We eten hier regelmatig. Peter kookt heerlijk, Marit is een perfecte gastvrouw. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, voor drie tientjes plus drankjes p/p heb je een prima avond. Buiten zit je aan het water. Aanbevolen.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
We eten hier vaker met onze kinderen. Service is altijd helemaal top en het eten erg smaakvol. De extra aandacht voor onze kinderen zorgt er altijd weer voor dat we heerlijk kunnen genieten van het eten.
Ze vinden het elke keer weer een feest om naar "Marit" te gaan.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Op deze zwoele zomeravond in het avondzonnetje op het terras met uitzicht op het water, zijn we gestart met een zomerse cocktail van Martini met pro-secco en munt. Heerlijk verfrissend.
Marit kwam met de kaart, maar we hebben gezegd dat we ons wilden laten verrassen. En dat is gelukt. Het vier-gangen menu dat volgde was buitengewoon lekker. We begonnen met 'ouderwetse' Hollandse garnaaltjes op een krokante linzen schoteltje. Verfrissend, zoet (door de dressing) en krokant door de bodem. Als tussengerecht een salade van watermeloen en feta. Op deze zomerse avond smaakte dit voortreffelijk. Het hoofdgerecht was het sappigste parelhoen wat ik ooit gegeten heb. En als dessert een aardbeien sensatie, met o.a. een huisgemaakte maccaron en een aardbeienmousse. Het digestief bij de koffie was de perfecte afsluiter bij deze heerlijke zomerse avond. Peter dank voor deze verwennerij en Marit bedankt voor je gastvrijheid. Wie Brasserie Uit nog niet kent, een superleuk restaurant in de Betuwe was je beslist een moet bezoeken.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Na een gezellige middag in de dierentuin in Rhenen te zijn geweest hebben wij deze dag afgesloten met een heerlijk etentje bij Brasserie Uit in Kesteren. Gemoedelijke ontvangst, informeel maar bijzonder correctie. Bij de het diner werden met alle dingen rekening gehouden, zoals glutenvrij en andere allergieën. Lof voor de vakkennis! Echt genoten, een aanrader!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Erg lekkere zakelijke lunch gehad. Wij zijn bij toeval hier terecht gekomen en dat is erg goed bevallen. Wat een goede service, personeel is erg goed op de hoogte van alles op de kaart. Mooie kaart met veelbelovende lekkere gerechten. Ik kom hier zeker terug om meer van de kaart uit te proberen. Bedankt voor het ervaren van jullie gastvrijheid.
Oosterhof .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Voor de vierde keer op rij heerlijk gegeten bij Brasserie Uit! Vanaf het moment dat we binnenkwamen, tot de snoeppotjes bij de uitgang, werden we uitstekend geholpen door de vrouw des huizes Marit.
Dit keer was er een speciaal asperges menu. We wisten niet dat je asperges op zulke verschillende manieren kon eten. Allemaal verrukkelijk van smaak, met als topper de kalfsoester met asperges.
In brasserie Uit ben je echt een avond uit. Marit heeft goede kennis van zaken en bedient je op een heel ontspannen manier zonder ook maar iets over het hoofd te zien. De keuken wordt gerund door haar man Peter die je elke keer weer verrast met de heerlijkste gerechten.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Brasserie Uit, Marit de gastvrouw ontving ons hartelijk. Persoonlijk contact staat hier hoog in het vaandel. De gerechten waren overheerlijk. Precies goede porties en super lekkere combinaties. De sfeer is er gastvrij en je voelt je zeer welkom. Dit keer hadden we alleen een hoofdgerecht, voor mij de huisgemaakte loempia met vis gevuld... Smullen. Mijn man had de in sesamzaad gehulde kip, gevuld met gehakt en een oosterse saus. Een verrassend lekkere combinatie voor ons beiden. Ondanks dat we geen dessert kozen, toch een lekker mini ijshoorntje met zelfgemaakt ijs bij de koffie. Kortom, altijd een klein feestje om bij Brasserie Uit te eten.
Jacquelinezwitser .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
We hebben hier gisteravond gegeten met 7 personen en het was weer uitstekend!
We hebben gevraagd ons te laten verrassen, nou dat is jullie weer gelukt.
Geweldig hoe dat jullie dit voor elkaar kregen terwijl het helemaal vol zat.
Groetjes Jacqueline Zwitser

Jacco-en-Wilma .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Gisteravond met een gezelschap gegeten in Uit. Wat een supergastvrouw en een uitstekende, attente bediening. Qua menu lieten ze een paar kleine steekjes vallen: Het entrecootje was taaiachtig en aan groentes/salade ontbrak het totaal. Verder niets dan lof. Bv. werd het cognacje netjes in een warm glas geserveerd!
MKoekkoek .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Wat ons betreft een aanrader: een zeer vriendelijke, gastvrije en goede gastvrouw. Een originele kaart en een een mooi terras met uitzicht over het water (met op de achtergrond een camping met chalets maar dat is niet storend). Eten was erg lekker, goede wijnen en attente bediening. We hebben een heerlijke avond gehad!
Etenm .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
We hebben hier vandaag gegeten met een groep van zeven personen. Het eten is heerlijk en weer eens een keer wat anders dan een kom tomatensoep en een schnitzel met friet. De bediening is vriendelijk, weet precies wanneer er nieuwe drankjes nodig zijn en wanneer het tijd is om de tafel af te gaan ruimen. Dat doen ze als iedereen klaar is met eten.

Het toetje 'ik kan niet kiezen' is aan te bevelen, een lekker toetje met van alles wat.
Voor herhaling vatbaar!