Over het restaurant Brasserie Twist Of Flavours

Brasserie TOF te Zeist is de plek heerlijk te lunchen & te dineren. reserveren wordt aangeraden! Bij interesse in catering, uitvaart of andere mogelijkheden laat u dan informeren door Léon van den Heuvel.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Twist Of Flavours

• Kom je met de auto?
    Parking via de Kerkweg. parkeren naast ons terras. zaterdagavond gratis
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Twist Of Flavours

Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijke gerechten, pure smaken komen goed toch hun recht. Heel goede service en vriendelijkheid. Uitgebreid met de koks gesproken en rondleiding gekregen. Schuine bankje links bij ingang zit minder maar de stoelen daarentegen zitten, anders dan je zou vermoeden, heerlijk. Enige puntje: Voor de kok die zo enthousiast is over de Thaise keuken: meer lef mag, spannende smaakcombi`s, iets meer durven. Al zet je bij elke gang maar een gerecht voor durfals zoals ik.
Neem de moeite om de passage in te lopen, je wilt zeker nog eens terug!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de service was geweldig. Ook met dieetwensen (vegetarisch en ketogeen) konden ze prima uit de voeten en was er voldoende keuze. Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding.
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrije bediening????
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een zeer geslaagd familie-etentje mede dankzij het heerlijke 3 gangen verrassing menu met wijnarrangement. De rustige sfeer en met het juiste tempo van uitserveren maakte het tot een heerlijke avond.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Besteld 3 gangen verassing menu met wijnen. Het eten was goed en de wijn smaakte er ook prima bij. 1 kanttekening, om een 10 te krijgen hadden we bij de elke wijn een verhaaltje willen horen met vooraf proeven. Nu was dit alleen bij het hoofdmenu. Zeker een aanrader en ons zie je nog een keer terug.
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was even zoeken, maar eenmaal gevonden kwamen we in een zeer warme en vriendelijke setting terecht. We werden gastvrij onthaalt. Het kerstmenu was heerlijk. De hoeveelheid precies goed.
Lisa-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Wat een aangename verrassing! We waren hier op zaterdagavond, en namen het 3-gangen verrassingsmenu met bijbehorende wijnen. Alle drie de gangen waren van uitstekende kwaliteit, met goed bij elkaar passende ingrediënten. De tijd tussen de verschillende gerechten was ook optimaal. Een nadeel is dat de keuken open is, dus je kleren ruiken de volgende dag nog. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. We hadden een prima avond.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ongelofelijke toffe avond gehad met vriendinnen, we zijn in de watten gelegd met de gin tonic en wijnen! Erg genoten en tot oud&nieuw. Dank jullie wel
Gi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk restaurant waar je kan genieten en waar men de tijd voor je neemt. Zeer uitgebreide wijnkaart en een oldskool menu kaart met een moderne twist. 2 x geluncht en 2 x gedineerd wij komen terug op eerste kerstdag.
Gi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Inmiddels 2 x geluncht en 2 x gedineerd en het was precies zoals het moet zijn. Een zeer uitgebreide wijnkaart en een heerlijk verrassingsmenu, erg vlotte bediening met een sommelier. Dit is een zaak waar je een avondje uit bent en je wordt in de watten gelegd. De gerechten zijn oldskool en modern We komen 1e kerstdag graag terug voor het 7 gangen diner. Aanwinst in Zeist, en als cateraar timmeren ze ook goed aan de weg horen we. Ga zo door!!
Giano V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Toffe zaak, snelle bediening met goed verstand van wijn, hij liet ons de wijnkelder zien erg indrukwekkend. Coquilles, tong, tarbot en haas, hert gewoon op de kaart staan, men had zelf een truffelrisotto met een zwezerik als tussengerecht bij ons, 1 persoon vegetarisch en dat was geen enkel probleem, de koks lopen in de zaak met een open keuken. ons zien jullie vaker. en waarschijnlijk willen we een catering laten verzorgen door de heren van tof.
marion M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
heel lekker en relax gegeten...helemaal top.
de tijd tussen de gerechten was ook heel goed afgestemd op elkaar....ik/wij kunnen niet anders zeggen dat het een geslaagde avond was.
Joep W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We komen laat binnen voor een hoofdgerecht. Er is die dag vis ingekocht en we gaan voor gebakken tong met een ravigotte saus, risotto en wat groenten. De tong is aangebakken in sojaolie en afgemaakt in de roomboter. Subliem. De ravigotte saus heeft de juiste textuur, de risotto heeft de juiste bite en de gevarieerde groente zijn perfect klaargemaakt. Mijn partner drinkt een uiterst smakelijk Malbec uit de Cahors en ik een chardonnay uit Macedonië, geen alledaagse wijnen maar verrassend lekker. Kortom een zeer geslaagd bezoek. Hier wordt met passie en aandacht gekookt.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Doordat ik een dinerkortingkaart heb, konden wij in dit leuke restaurant voor een heel gunstige prijs eten!
Het eten was lekker. Het was een rustige avond, omdat veel mensen pakjesavond vierden. Maar daar waren wij heel blij mee. We kregen alle aandacht!
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
4 gangen verrassingsmenu gegeten met wijn erbij. Alle 4 de gerechten waren zeer goed van smaak en mooi opgemaakt. Bijpassende wijnen waren ook heerlijk! Komen graag nog een keer terug...
Derek V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Helaas hebben wij een niet zo goede ervaring met dit restaurant.
Vieze plakkerige tafel, vies bestek, door de open keuken veel etenslucht en frituurlucht in het restaurant aanwezig.
Dromerige bediening.
De verwachtingsvolle menukaart wordt helaas niet waargemaakt.
Rauw te lang gebakken vlees en bijna McDonalds kwaliteit, jammer van onze vrije avond, al met al zijn wij erg teleurgesteld.
Antonisz D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij een eerder bezoek was de ‘Parade du chef’ zo goed bevallen dat deze bovenaan ons wensenlijstje stond.
Maar het moet gezegd worden: niet iedere verandering in samengestelde gerechten is een verbetering, ook bij de Parade niet.
Onderdeel van de Parade was een kreeftensoep, die echter als Oosterse variant ook als amuse was geserveerd (een wat ongelukkige combinatie).
Verder bestond de Parade uit vitello tonato, aspergepuree, eend, bitterballen met oude kaas, Iraanse feta en verschillende zeevruchten.
De bij de verschillende onderdelen van de Parade gebruikte zeewiersalade (wakame?) smaakte niet zilt maar eerder zoet, alsof er suiker aan was toegevoegd.
Het stukje eend met gepureerde eend(elever) viel zwaar op de maag en was nogal zout; de helft hebben wij dan ook gelaten voor wat het was.
De kokkel en de mossel voegden in tegenstelling tot de gamba qua smaakexplosie weinig aan de Parade toe.

Als hoofdgerecht viel de keuze op ‘catch of de day met risotto’ en een ‘well done’ black angus burger; goed op smaak, mooi garnituur zowel bij de vis als de burger en prima frieten!

Bij de bestelling van het brood kregen wij door de non-verbale communicatie van de bediening de indruk dat de hoeveelheid enorm was, maar dat bleek achteraf mee te vallen: 4 kleine stukjes brood van het formaat left-over.

Al met al was het eten over het algemeen genomen wel oké, de bediening vriendelijk en accuraat.
Goed ook dat er Earth water wordt geserveerd!
Kreeg het eten in de vorige recensie een 9, dit keer een punt minder.
MIBZeist .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Onlangs aten wij hier het lekkerste broodje zalm ooit! We kwamen op een moment dat de zaak al behoorlijk vol zat en normaliter word je dan in veel horecagelegenheden (met name zonder een ster) behoorlijk aan je lot overgelaten. Toen we echter vroegen om een lekker en bijzonder broodje kwam de uiterst vriendelijke chef zelf naar onze tafel waarna hij naar onze wensen luisterde; rustig en geduldig kwam hij met de suggestie om het broodje zalm eens te proberen. Nu zijn wij normaliter geen grote fan van zalm (supermarktzalm heeft jammer genoeg vaak teveel rook gehad, is vet en heeft weinig smaak) en al helemaal niet omdat het edele maar vochtrijke visje doorgaans het onderliggende broodje wat klef maakt. Met enige spanning keken we dan ook (met een heerlijk vers getapte Jupiler) uit naar de komende creatie van de chef. Dat voorgaande bleek geheel ongegrond want de gerookte zalm was heerlijk, niet te vet met een subtiele rooksmaak zodat het ons deed vermoeden dat het wel dezelfde dag uit de eigen rook-oven gekomen moest zijn gekomen. Het geheel smolt mooi samen met de lekkere kruiden, begeleidende salade en het mooie knapperige versgebakken brood. Daarbij werd door een uitermate enthousiaste collega (vermoedelijk de trotse mede-eigenaar) een goed wijnadvies gegeven in de vorm van een krachtige wijn (niet alledaagse en daarom verrassende Chardonnay uit Moldavië), die door zijn lichte kruidigheid, rokerige geuren en enige vanilletonen voortreffelijk aansloot met het bijzonder smakelijke broodje zalm. In ieder geval hebben wij er erg van genoten en kunnen TOF bij een ieder aanbevelen. Binnenkort hopen wij weer eens in de buurt te zijn en gaan dan zeker ook de andere veelbelovende gerechten van de mooie en gevarieerde kaart uitproberen!

MK te Huis ter Heide en MG te Lexmond
Ingerien V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Met Social Deal gegeten dus 3 gangen. Vriendelijk werd ons gevraagd of we wat brood met kruidenboter en tzatziki met olijfjes wilden (5 euro extra). Dat wilden we wel. Lekker warme broodjes. Vooraf kregen we een parade van voorafjes, mooi gedresseerd en erg goed van smaak. Hoofdgerecht konden we kiezen uit een vlees of visgerecht. We kozen beiden iets anders zodat we konden proeven. Op zeer warme borden werden de heerlijke gerechten geserveerd. Ik twijfelde welke wijn ik erbij wilde en dat was geen probleem, want ik mocht diverse wijnen eerst proeven. Prima service! Het dessert was ook een prachtig plaatje en weer een parade (dus van alles wat). Heerlijk kleine hapjes die weer erg goed van smaak waren. Zonder Social Deal zouden we hier niet terecht gekomen zijn, dus dat was verrassend. We komen vast nog eens terug om a la carte te eten, want de kaart en de gerechten die ons voorbij kwamen, zagen er prima uit. Leuk detail: In de zaak staat een Big Green Egg, waar vlees en vis super mals in bereid wordt. NB Bediening is uiterst vriendelijk!
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Geweldig lekker gegeten. Vooral de grand entree en het grand dessert zijn ons qua smaak en variatie bijzonder opgevallen in relatie tot het prijsniveau. Ook de hoofdgerechten resp. vis op groenterisotto en sukade op stamppot waren uitstekend. De bediening door een zeer ervaren en vriendelijke vakman was werkelijk uitstekend. Enige minpuntje was de matige ventilatie in de overigens zeer gezellige accomodatie, veroorzaakt door de opstelling van de green eggs.