Brasserie Twist Of Flavours

Hogeweg 22 1s 3701 HL Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Twist Of Flavours

Brasserie TOF te Zeist is de plek heerlijk te lunchen & te dineren. reserveren wordt aangeraden! Bij interesse in catering, uitvaart of andere mogelijkheden laat u dan informeren door Léon van den Heuvel.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Twist Of Flavours

• Kom je met de auto?
    Parking via de Kerkweg. parkeren naast ons terras. zaterdagavond gratis
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 00:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Twist Of Flavours

J.H.M. C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
zeer vriendelijk personeel. Een prima terras buiten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel vriendelijke medewerkers. Eten was wel lekker, maar gezien prijs (€115 voor 2 personen) niet bijzonder. Amuse was niet lekker.
Guido C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Verrassingsmenu 3 gangen gekozen. Zeer lekker en verzorgd.
Ook de bijpassende wijnen genomen. Die waren ook uitstekend maar 20 euro is stevig betaald als je telkens maar 1 glas krijgt.
René .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben gegeten bij brasserie TOF. Er was deze keer een geheel nieuwe bediening, waarvan er een aantal wat onwennig operereerden. Zo wist de bediening niet altijd van elkaar wat wel en niet gebeurd was. De prijzen waren voor ons gevoel ook fors hoger dan voorgaande jaren. Het eten was prima, het is een rustig restaurant. Je moet wel enig geduld hebben voordat het eten komt, maar de kwaliteit is dan ook prima.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij hadden een fijne avond , erg vriendelijk personeel en lekker gegeten. Prima sfeer. We zullen zeker nog eens terugkomen
Debbie B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Verrassende kaart en ook prima gegeten, maar prijs - kwaliteit wel uit balans. Er worden wat dingen gevraagd (broodje vooraf? Water bij de wijn?) en dan betaal je 5 euro voor het broodje en bijna 5 voor het water. Daarnaast vrij aanwezig personeel met teveel uitleg bij elk gerecht.
J V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekker gegeten in het sfeervolle restaurant.
Gastvrije bediening, en vooraf een heerlijke amuse.
Komen graag nog een keer terug
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Oudere man in de bediening was iets te veel aanwezig, misplaatste grapjes. Tip: Iets meer (figuurlijk) afstand houden en niet overal een grap op proberen te maken
Marlies E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Brasserie Twist of Flavours doet zijn naam eer aan: de gerechten hebben er veel smaak! De tong was eenvoudig bereid maar lekker, dus een aanrader. Ook het vegetarische preitaartje (met precies dezelfde garnering als de tong) had veel smaak, maar was lang niet voldoende voor een volwaardige maaltijd. Als toetje namen we beiden een tarte tatin met peer. Deze keer was de smaakcombinatie niet helemaal geslaagd: twee royale bollen (te sterk) gezouten kaneelijs + overzoete taartjes, waarin we een fris zuurtje misten. Jammer dat de ober ons min of meer een 'starter' opdrong van smakeloos brood met een schraal yochurtsausje, nog voordat we de kaart hadden gezien. Een van de voorgerechten was vast lekkerder geweest. Aanbevolen witte wijn: de pinot grigio uit Roemenië. De overige witte wijnen op de kaart waren alle chardonnays; hier ligt een verbeterpunt.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gerechten zijn prima qua kwaliteit maar enigzins overprijst; fles water voor 5 euro (bij wijn) is niet in balans.
We moesten ook lang op hoofdgerecht wachten.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Een leuke kaart met eens een keer wat anders om te kiezen. Wildgerechten en vlees en vis. Vis met heerlijk gegrilde groenten, het wild met stoofpeertjes. De dessertkaart was ook verrassend. Het is gewoon een eerlijk eetcafé en je kunt er prima eten.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten in TOF, alles had weer een zeer goede kwaliteit. Het is wellicht iets duurder dan andere restaurants, maar dat komt wel tot uiting in de kwaliteit van het eten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De beoordeling op IENS paste niet helemaal bij onze ervaring. We werden zeer prettig ontvangen maar de wachttijd tussen de gerechten was aan de lange kant. De gerechten waren lekker maar niet verfijnd.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijke gerechten, pure smaken komen goed toch hun recht. Heel goede service en vriendelijkheid. Uitgebreid met de koks gesproken en rondleiding gekregen. Schuine bankje links bij ingang zit minder maar de stoelen daarentegen zitten, anders dan je zou vermoeden, heerlijk. Enige puntje: Voor de kok die zo enthousiast is over de Thaise keuken: meer lef mag, spannende smaakcombi`s, iets meer durven. Al zet je bij elke gang maar een gerecht voor durfals zoals ik.
Neem de moeite om de passage in te lopen, je wilt zeker nog eens terug!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de service was geweldig. Ook met dieetwensen (vegetarisch en ketogeen) konden ze prima uit de voeten en was er voldoende keuze. Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding.
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrije bediening????
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een zeer geslaagd familie-etentje mede dankzij het heerlijke 3 gangen verrassing menu met wijnarrangement. De rustige sfeer en met het juiste tempo van uitserveren maakte het tot een heerlijke avond.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Besteld 3 gangen verassing menu met wijnen. Het eten was goed en de wijn smaakte er ook prima bij. 1 kanttekening, om een 10 te krijgen hadden we bij de elke wijn een verhaaltje willen horen met vooraf proeven. Nu was dit alleen bij het hoofdmenu. Zeker een aanrader en ons zie je nog een keer terug.
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was even zoeken, maar eenmaal gevonden kwamen we in een zeer warme en vriendelijke setting terecht. We werden gastvrij onthaalt. Het kerstmenu was heerlijk. De hoeveelheid precies goed.
Lisa-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Wat een aangename verrassing! We waren hier op zaterdagavond, en namen het 3-gangen verrassingsmenu met bijbehorende wijnen. Alle drie de gangen waren van uitstekende kwaliteit, met goed bij elkaar passende ingrediënten. De tijd tussen de verschillende gerechten was ook optimaal. Een nadeel is dat de keuken open is, dus je kleren ruiken de volgende dag nog. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. We hadden een prima avond.