Meer informatie over restaurant Brasserie Twist Of Flavours

Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 00:00
Zondag Gesloten

Antonisz D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij een eerder bezoek was de ‘Parade du chef’ zo goed bevallen dat deze bovenaan ons wensenlijstje stond.
Maar het moet gezegd worden: niet iedere verandering in samengestelde gerechten is een verbetering, ook bij de Parade niet.
Onderdeel van de Parade was een kreeftensoep, die echter als Oosterse variant ook als amuse was geserveerd (een wat ongelukkige combinatie).
Verder bestond de Parade uit vitello tonato, aspergepuree, eend, bitterballen met oude kaas, Iraanse feta en verschillende zeevruchten.
De bij de verschillende onderdelen van de Parade gebruikte zeewiersalade (wakame?) smaakte niet zilt maar eerder zoet, alsof er suiker aan was toegevoegd.
Het stukje eend met gepureerde eend(elever) viel zwaar op de maag en was nogal zout; de helft hebben wij dan ook gelaten voor wat het was.
De kokkel en de mossel voegden in tegenstelling tot de gamba qua smaakexplosie weinig aan de Parade toe.

Als hoofdgerecht viel de keuze op ‘catch of de day met risotto’ en een ‘well done’ black angus burger; goed op smaak, mooi garnituur zowel bij de vis als de burger en prima frieten!

Bij de bestelling van het brood kregen wij door de non-verbale communicatie van de bediening de indruk dat de hoeveelheid enorm was, maar dat bleek achteraf mee te vallen: 4 kleine stukjes brood van het formaat left-over.

Al met al was het eten over het algemeen genomen wel oké, de bediening vriendelijk en accuraat.
Goed ook dat er Earth water wordt geserveerd!
Kreeg het eten in de vorige recensie een 9, dit keer een punt minder.
MIBZeist .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Onlangs aten wij hier het lekkerste broodje zalm ooit! We kwamen op een moment dat de zaak al behoorlijk vol zat en normaliter word je dan in veel horecagelegenheden (met name zonder een ster) behoorlijk aan je lot overgelaten. Toen we echter vroegen om een lekker en bijzonder broodje kwam de uiterst vriendelijke chef zelf naar onze tafel waarna hij naar onze wensen luisterde; rustig en geduldig kwam hij met de suggestie om het broodje zalm eens te proberen. Nu zijn wij normaliter geen grote fan van zalm (supermarktzalm heeft jammer genoeg vaak teveel rook gehad, is vet en heeft weinig smaak) en al helemaal niet omdat het edele maar vochtrijke visje doorgaans het onderliggende broodje wat klef maakt. Met enige spanning keken we dan ook (met een heerlijk vers getapte Jupiler) uit naar de komende creatie van de chef. Dat voorgaande bleek geheel ongegrond want de gerookte zalm was heerlijk, niet te vet met een subtiele rooksmaak zodat het ons deed vermoeden dat het wel dezelfde dag uit de eigen rook-oven gekomen moest zijn gekomen. Het geheel smolt mooi samen met de lekkere kruiden, begeleidende salade en het mooie knapperige versgebakken brood. Daarbij werd door een uitermate enthousiaste collega (vermoedelijk de trotse mede-eigenaar) een goed wijnadvies gegeven in de vorm van een krachtige wijn (niet alledaagse en daarom verrassende Chardonnay uit Moldavië), die door zijn lichte kruidigheid, rokerige geuren en enige vanilletonen voortreffelijk aansloot met het bijzonder smakelijke broodje zalm. In ieder geval hebben wij er erg van genoten en kunnen TOF bij een ieder aanbevelen. Binnenkort hopen wij weer eens in de buurt te zijn en gaan dan zeker ook de andere veelbelovende gerechten van de mooie en gevarieerde kaart uitproberen!

MK te Huis ter Heide en MG te Lexmond
Ingerien V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Met Social Deal gegeten dus 3 gangen. Vriendelijk werd ons gevraagd of we wat brood met kruidenboter en tzatziki met olijfjes wilden (5 euro extra). Dat wilden we wel. Lekker warme broodjes. Vooraf kregen we een parade van voorafjes, mooi gedresseerd en erg goed van smaak. Hoofdgerecht konden we kiezen uit een vlees of visgerecht. We kozen beiden iets anders zodat we konden proeven. Op zeer warme borden werden de heerlijke gerechten geserveerd. Ik twijfelde welke wijn ik erbij wilde en dat was geen probleem, want ik mocht diverse wijnen eerst proeven. Prima service! Het dessert was ook een prachtig plaatje en weer een parade (dus van alles wat). Heerlijk kleine hapjes die weer erg goed van smaak waren. Zonder Social Deal zouden we hier niet terecht gekomen zijn, dus dat was verrassend. We komen vast nog eens terug om a la carte te eten, want de kaart en de gerechten die ons voorbij kwamen, zagen er prima uit. Leuk detail: In de zaak staat een Big Green Egg, waar vlees en vis super mals in bereid wordt. NB Bediening is uiterst vriendelijk!
Janlemain .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Geweldig lekker gegeten. Vooral de grand entree en het grand dessert zijn ons qua smaak en variatie bijzonder opgevallen in relatie tot het prijsniveau. Ook de hoofdgerechten resp. vis op groenterisotto en sukade op stamppot waren uitstekend. De bediening door een zeer ervaren en vriendelijke vakman was werkelijk uitstekend. Enige minpuntje was de matige ventilatie in de overigens zeer gezellige accomodatie, veroorzaakt door de opstelling van de green eggs.
restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Via Social Deal in dit restaurant gegeten, de bediening was erg vriendelijk en het eten was boven verwachting. Het 3-gangendiner met keuze uit vis (roodbaars) of Stoofvlees of vegetarisch als hoofdgerecht was van goede smaak. Vooraf kleine verschillende hapjes warm en koud en na een "petit" grand dessert.
Herald W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Mooie ambiance met oog voor detail. Bij binnenkomst wordt je heel hartelijk door de BigGreenEgg verwelkomd en krijg je door de heerlijke lucht direct trek. Door alle recencies waren de verwachtingen hoog, maar deze werden niet helemaal waargemaakt. Wij hadden voor het 4 gangen verrassingsmenu gekozen en aangegeven dat ik geen zuivelproducten en varkensvlees eet en andere gasten geen vis. Amuse van Mosterdsoep was qua smaak en geur te sterk en ondanks dat ik van mosselen houd, niet de beste keus. Geen vis werd ook genegeerd en wel prima opgelost met een bloemkoolsoepje. De wensen waren duidelijk niet goed doorgekomen en zowel bij voor hoofd als nagerecht zat of varkensvlees (worst) of kaas als garnering. Voorgerecht van kipspies was erg lekker, risotto met parmasan en truffel goed en de bavette als hoofdgerecht van de BigGreenEgg redelijk. De wijnen waren overigens erg lekker uitgezocht en met veel plezier werd er over verteld. Nagerecht met ijs prima. Al met al lekker gegeten, maar er zit duidelijk meer in en dit kwam denk ik vooral door de service en het niet goed doorgeven van de wensen. Hartelijkheid was overigens wel prima.
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Leuk tentje aan de binnenkant. aan de buitenkant kunnen ze het iets aantrekkelijker maken.
We hadden niet echt honger dus we hebben een broodje gegeten en dat was heerlijk.
Iets sneller aangaande de bediening zou wenselijk zijn
Opzoeknaarbeleving .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
het eten en de sfeer zijn prima! Eigenlijk is alles goed op één ding na en dat is het doorkomen van het eten. Het duurde ruim een uur voor we ons voorgerecht kregen (al kregen we een amuse, dat dan weer wel) en wederom een uur later kregen we ons hoofdgerecht. Ik vermoed dat de bottleneck in de keuken ligt, want met 3 bediening op 10 bezette tafels kan dat het niet zijn. Het dessert kwam wel weer vlot. Kortom, prima eetgelegenheid om naar toe te gaan als je geen haast hebt.
Antonisz D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Alweer even geleden, maar de herinnering blijft.
Op een warme vrijdagavond in april, na terrasbezoek met vrienden spontaan naar TOF.
TOF is gevestigd in een passage op de 1e Hogeweg en qua ligging voor passanten enigszins verborgen. Je moet het kennen of van horen zeggen hebben.
Zowel op het terras als in het restaurant was voldoende plaats.
Het interieur is hip, modern, industrieel (grote stad waardig) met een enorme muurschildering van Martijn Schoenmaker.
De ontvangst en de bediening is vriendelijk, duidelijk en helder.
Op de vraag of wij als voorgerecht i.p.v. 2 halve porties Parade du Chef 1 hele zouden kunnen krijgen voor twee personen was dit geen enkel probleem.
Bordje erbij en zelfs een aantal onderdelen werd aangepast, zodat het eenvoudiger delen was.
De kalfsentrecote van de Green Egg en de Catch of the day zijn meer dan vermeldenswaardig.
Wat opvalt is de creativiteit van de kok. Mooie opgemaakte gerechten, zonder dat het van dat ge-ienemien wordt waarbij je niet meer herkent wat het oorspronkelijk geweest is.
Ook het bestelde vegetarische gerecht was divers, met zorg samengesteld en een echt ‘vegetarisch hoofdgerecht’ en geen verzameling zonder vlees.
Sfeer goed, bediening prettig, eten klasse, prijs-kwaliteit oké!
Amber .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gisteren voor de derde keer bij jullie gegeten en het was weer grandioos!
Leuke bediening en de parade van de chef is echt een aanrader!
Bedankt!
B-taste .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
We hebben aflopen zaterdag verrassend en heerlijk gegeten en hadden een
wijnarrangement met zeer mooie bijpassende wijnen.
Onze vrienden waren erg verrast en erg gecharmeerd van de Green Egg's.
Jullie zien ons snel weer.

Groet B
Eefjan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Zaterdag met vrouw en kinderen (8 en 10) gegeten in TOF. Het eten was zeer goed. De bediening was ok, maar we moesten zeer lang wachten op ons eten, kennelijk was er iets in de planning fout gegaan werd ons medegedeeld. Goed, dat kan gebeuren, maar zorg dan dat je het tafeltje waar dat gebeurt wat extra in de gaten houdt en wat sneller bedient en/of afhandelt. Alleen een belofte doen van een gratis bakje koffie/thee is niet genoeg. We hadden best nog wel trek in een nagerecht, maar het duurde erg lang voor we iemand konden aanspreken. Erg jammer allemaal. Het voelde als een domper op de avond, terwijl het eten echt lekker was.
MaxWelling .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Onverwacht lekker gegeten. TOF ligt uit de loop in de passage aan de Hogeweg en ziet er van buiten ook niet bijzonder uit.
Maar de voorgerechten (coquille van de grill met pancetta, rauwe ham en kreeftensaus & gebakken kalfszwezerik) waren subliem van smaak! Hoofdgerechten poor man's Angus en beef van Angus waren ook heel erg lekker. Niets te klagen over de bediening dus het was een heerlijke avond.
Ook handig dat er per gerecht een wijnsuggestie bijstaat die je per glas kunt krijgen.
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Heerlijk verrassende hapjes en drankjes gehad bij de nieuwjaarsborrel bij TOF. Nu ook een top catering aan huis gehad, maakte het feest compleet. Echt een aanrader voor een goed diner, borrel of catering! Tot snel!
Cizz75 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Ik ben met een groep van 13 mensen wezen eten bij brasserie TOF in Zeist.
Ondanks drukke avond toch nog plaats gemaakt voor onze groep (flexibel), prima tafels en stoelen.
Zeer servicegerichte communicatie en men staat open voor suggesties.
Keuzemenu dat vooraf was opgesteld bleek afwisselend en zeer smakelijk.
Bereiding van producten was goed en prima op temperatuur. Keurig verzorgd en alles gegaan zoals vooraf besproken. Huiswijn goed, personeel erg vriendelijk.
Prima prijs/ kwaliteitverhouding. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Jason V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Vorige week wezen lunchen bij Tof . We hebben ons lekker laten verwennen door de fanatieke koks. Je zag in alle gerechten de passie van de koks terug.
Als Tof nog iets meer aandacht aan de bediening besteed is tof een absolute aanrader.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Even geleden bijzonder lekker gegeten bij TOF (diner). De bediening doet alles om het je naar je zin te maken. Het eten is heerlijk, creatief en mooi opgediend. En geserveerd met lekkere wijnen. De inrichting is hip en mooi van het eetgedeelte tot de toiletten. Buiten mag het nog wel iets sfeervoller, maar daar wordt aan gewerkt. Een absolute aanrader en voor herhaling vatbaar.
Rontoos1 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Wij hebben hier met 11 personen gegeten. Gekozen voor het arrangement met begeleidende wijnen.
Kortom, TOP
Goed stuk vlees uit de green egg, fijne wijnen en vlotte bediening.
Wij waren allen zeer content met TOF .
Ga zo door!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Vanavond voor het eerst gegeten bij brasserie twist of flavours. Hartelijk ontvangst, zaak zag er goed uit, strak design en comfortabele plaatsen. Als voorgerecht hadden we de parade van voorgerechten. Heerlijke kleine hapjes met onder andere mooie stukjes tonijn, krabkoekjes en zelfgemaakte paté. Hoofdgerechten waren zeer smaakvol, eendenborst was heerlijk bereid en zeer goed van smaak. Brasserie twist of flavours heeft alles in zich voor een heerlijke avond dineren.
Niko12 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
een tijdje terug alweer gegeten bij dit afgelopen jaar geopende restaurant in Zeist. Wij hebben hier met zijn tweeën heerlijk gegeten. De gerechten waren goed op smaak en de verschillende bereidingen van de groente waren een leuke verassing. Kleine minpuntje op de avond was dat mijn inziens de hoge kwaliteit van de gerechten niet aansloot bij de af en toe want onhandige bediening.

Binnenkort ga ik het zeker nog een keer proberen om te kijken of deze onhandigheid er inmiddels uit is. Al met al een welkome en veelbelovende nieuwkomer in zeist!