Brasserie Twist Of Flavours

1e Hogeweg 22s 3701 HL Zeist Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Brasserie Twist Of Flavours

Brasserie TOF te Zeist is de plek heerlijk te lunchen & te dineren. reserveren wordt aangeraden! Bij interesse in catering, uitvaart of andere mogelijkheden laat u dan informeren door Léon van den Heuvel.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Twist Of Flavours

Bus 56, 58 & 74 om de hoek.
  • Kom je met de auto?
    Parking via de Kerkweg. parkeren naast ons terras. donderdag & zaterdag na 18:00 gratis
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 18:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00
Zondag Gesloten

• Pin , Waardebonnen
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Twist Of Flavours

C. M. H. C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We hebben lekker gegeten. Het voorgerecht en het hoofdgerecht hebben de aandacht gekregen die je mag verwachten voor de prijs. De aandacht voor de klant was zeer vriendelijk en betrokken.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij hebben 1,5 uur gewachten voor ons eten. Veel te lang. Maar de bedinden had excuus aangeboden. Dus dat was weer goed.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zelf had ik als hoofdgerecht de roodbaars. Deze was prima klaargemaakt. OOk mijn tafelgenoten hebben smakelijk gegeten. De bediening was vlot en zeer attent. Inrichting en sfeer is okay, leuke open keuken.
Prima gelegenheid.
Joos V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Met een groep van 24 mensen een prima feestetentje gevierd! Voorafgaand glaasje prosecco met lekkere amuses. Gerechten waren heerlijk (had alleen wat extra groente/salade bijgekund, maar hadden we misschien even moeten vragen). Het verrassingsdessert was geweldig met een ijstaart en allemaal kleine lekkernijtjes. Bediening was vlot, maar niet gehaast en superaardig. Gastheer en kok Léon had er voor gezorgd dat ik als enige vegetariër een apart voorgerecht kreeg, wat ik zeer op prijs stel! Kortom een superavond waar iedereen van genoten heeft! Zeer aan te raden dus. Groetjes, Yvonne
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We kwamen kennelijk op een ongunstige tijd (19.30 uur). De meeste tafels hadden hun voorgerecht op en gingen over op een hoofdgerecht.
Voor ons betekende dat ruim een uur wachten op ons voorgerecht, dat was wel lang! Ons hoofdgerecht moest toen weer wachten op de nagerechten van de andere tafels. Terwijl meerdere tafels gingen afrekenen kwamen onze hoofdgerechten pas op tafel. Dat voelde niet goed!
Het viel ons op dat de obers de geur van sigaretten bij zich droegen, bah!
Jammer, want sfeer, eten en kaart zijn prima!
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het eten was lekker maar... we moesten ruim een uur wachten op het voorgerecht. 3 kwartier later kwam het in-complete hoofdgerecht. "De kok was het alweer vergeten" maar dan kan degene die opdient hier op letten, toch?
De aanvulling was niet de garnalenspies die in het menu stond maar een schaaltje gamba's. Maar mijn vrouw houdt er helemaal niet van om met haar handen in het eten te zitten maar moest dit nu wel doen.
Ter afsluiting een kopje koffie en tegelijk kwam iemand anders de rekening brengen. Hier zou om gevraagd zijn maar dat was niet zo.
Prima om te eten maar je moet er wel de tijd voor nemen.
Banno B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prettig gastheerschap; je komt hier niet eten, maar een avondje tafelen. Mooi opgemaakte gerechten, (h)eerlijk wijnen. Ben hier nu driemaal geweest en het was alle keren een klein feestje! Hulde aan het team.
Xaviera C.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vriendelijk al aan de telefoon. Restaurant zit wat verstopt maar sfeervol ingericht. Zou zo ook in Utrecht Amsterdam hebben kunnen staan.
Voornamelijk geholpen door Leon;
Kundig, vriendelijk en verstand van zaken. Gaf goed advies.( zeker de Cahors rosé ;))
Mooie opmaak van borden, goede portie verdeling, mooie producten.
Denk dat t restaurant alleen de ligging niet mee heeft maar voor de rest top en zou t zeker aanraden
Indra N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het verassings menu was lekker en ook echt een verassing (geen van de gerechten stonden op de gewone kaart). Met dieetwensen werd ook zeer goed rekening gehouden.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bediening was heel aardig, maar het was soms lastig om de aandacht te krijgen.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeer persoonlijke benadering, uitleg van wijnen bij gerechten, heerlijk spontaan voorafje, lekkere amuse, uitstekende gerechten, mooi opgemaakt en lekker.
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Op een zomerse avond heerlijk buiten gegeten! Het voorafje met de kleine warme en koude verrassingen was een feest. Zowel het vegetarische (koolhydraatarme) als het visgerecht zeer smaakvol met knapperige groenten op mooi opgemaakte bordjes. Jammer dat Tof zo verscholen zit... verdient een zichtbare plek met veel aanloop.
J.H.M. C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
zeer vriendelijk personeel. Een prima terras buiten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel vriendelijke medewerkers. Eten was wel lekker, maar gezien prijs (€115 voor 2 personen) niet bijzonder. Amuse was niet lekker.
Guido C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Verrassingsmenu 3 gangen gekozen. Zeer lekker en verzorgd.
Ook de bijpassende wijnen genomen. Die waren ook uitstekend maar 20 euro is stevig betaald als je telkens maar 1 glas krijgt.
René .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben gegeten bij brasserie TOF. Er was deze keer een geheel nieuwe bediening, waarvan er een aantal wat onwennig operereerden. Zo wist de bediening niet altijd van elkaar wat wel en niet gebeurd was. De prijzen waren voor ons gevoel ook fors hoger dan voorgaande jaren. Het eten was prima, het is een rustig restaurant. Je moet wel enig geduld hebben voordat het eten komt, maar de kwaliteit is dan ook prima.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij hadden een fijne avond , erg vriendelijk personeel en lekker gegeten. Prima sfeer. We zullen zeker nog eens terugkomen
Debbie B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Verrassende kaart en ook prima gegeten, maar prijs - kwaliteit wel uit balans. Er worden wat dingen gevraagd (broodje vooraf? Water bij de wijn?) en dan betaal je 5 euro voor het broodje en bijna 5 voor het water. Daarnaast vrij aanwezig personeel met teveel uitleg bij elk gerecht.
J V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekker gegeten in het sfeervolle restaurant.
Gastvrije bediening, en vooraf een heerlijke amuse.
Komen graag nog een keer terug