Brasserie TOT ZO

Jan Evertsenstraat 747 1061 XZ Amsterdam Nederland Kaart
31-204118332

Over restaurant Brasserie TOT ZO

Pure smaken

Basic, simpel en eerlijk zijn hier de kernwoorden. Geen ingewikkelde dingen doen, maar kwaliteit leveren. De vriendelijke bediening is ontzettend attent en zorgt dat je met een grote glimlach weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant Brasserie TOT ZO

5,8
5,8
6,7
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De high tea was dramatisch. Kleffe broodjes (bleven letterlijk aan gehemelte plakken), oude brownies, smakeloze koekjes, verrotte druiven. Ik plaats nooit een recensie, maar omdat dit zo slecht was, nu toch maar eens gedaan. Uit beleefdheid ben ik nog even blijven zitten en hebben we wat hapjes genomen, maar na een kwartier zijn we weggedaan, want we dachten als zij dit durven voorschotelen, hoeven wij ons ook niet bezwaard te voelen om snel te vertrekken!
Enya-M .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben hier een uitzonderlijk slechte ervaring gehad. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer, maar daar hield het positieve op...
Bediening: er stond één jongen in de bediening met duidelijk weinig horeca ervaring. Er werd ons niet gevraagd wat we wilden drinken, we werden niet gevraagd of ons eten smaakte, de bediening was kortaf en toonde geen interesse, toen ons eerste drankje op was werd ons niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden en als kers op de taart ging hij roken toen ons toetje klaar was, waardoor we hier extra lang op moesten wachten en het afgekoeld was toen we het op tafel kregen. Daarbij stonden er twee glazen wijn op onze rekening die wij niet besteld hadden. Toen ik de kelner vertelde dat ik het eten en de service bar slecht vond, zei hij: 'oh'.
Eten: het eten was matig. De borden waar het hoofdgerecht op geserveerd werd, waren koud, waardoor het eten super snel afkoelde. De kip had een lekkere grill-smaak, maar het vlees smaakte erg zuur. Bij de carpaccio van de zalm met roomkaas, kwam een druppel roomkaas op het bord. Toen wij vroegen of wij wat extra roomkaas er bij mochten, kregen we maar een klein beetje meer er bij. Erg karig.

Al met al een bijna lachwekkend slechte ervaring. Hier kom ik in ieder geval nooit weer...
Sandrajonkman .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Zou hier zeker niet gaan eten. Ontzettend zonde dat er geen fatsoenlijke bediening en keukenbrigade aanwezig is.
Eten is smakeloos, niet op temperatuur en van bijpassende garnering is ook al geen sprake.
Het was dusdanig triest en troosteloos dat ik er melig van werd.
Aan drinken werd ook niet gedacht; het glas is altijd halfvol gaat hier zeker niet op.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met een Social Deal hier een 3-gangendiner gegeten. Bij binnenkomst moesten we even wachten totdat we werden opgemerkt. We mochten zelf een plekje kiezen. Er was één jongen in de bediening. Toen hij de kaart bracht vroeg hij niet wat we wilden drinken. Tot mijn verbazing hadden ze geen citroen voor in mijn cola. De vitello tonnato werd vergezeld door kloddertjes tonijnsalade i.p.v. een tonijnmayonaise. Als hoofdgerechten hadden we de zalm van de grill met bieslooksaus. De zalm was in orde, maar er was maar een beetje saus bij. Het andere hoofdgerecht was de brochette met biefstuk, kipfilet en gamba's en pepersaus. De 2 gamba's waren erg droog. De kipfilet was mals en de biefstuk had wel iets minder lang op de grill gemogen. Bij beide hoofdgerechten hadden we dezelfde groenten. Naar onze smaak had het wel wat meer "bite" mogen hebben. De frites waren helaas niet doorgebakken en er kwam een heel klein bakje mayonaise bij. Bij het bestellen van de nagerechten bleek er geen chocolademousse te zijn. De huisgemaakte chocoladetaart met citrussaus kwam zonder citrussaus, maar met een chocoladesaus. Terwijl ik duidelijk om de citrussaus had gevraagd. De taart was ook echt niet huisgemaakt!
De jongen van de bediening was een aardige jongen, maar beheerst te weinig de Nederlandse taal en heeft duidelijk geen horeca ervaring. Hij vergat o.a. onze drankjes.
Het decor is modern. Het is een grote ruimte met een hoog plafond en een stenen vloer. Waardoor het geluid van grotere groepen erg overheerst. Onze conclusie is dat er redelijk inspiratieloos gekookt wordt en de bediening het niet aan kan, ondanks dat er maar weinig tafeltjes bezet waren.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een gewaarschuwd IENS mens telt voor 2, toch zijn wij, 4 kritische restaurantgangers hier gaan eten. De bediening was vriendelijk. Wat opviel was de totale afwezigheid van vrouwen in de keuken/bediening, jammer. Verschillende bestelde voor/hoofd/nagerechten, we hebben heerlijk gegeten. In ruime hoeveelheden en tegen zeer schappelijke prijzen. Jammer dat nog niet meer mensen deze plek hebben ontdekt! Dat zou de ambiance net compleet maken.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Mensen waren vriendelijk, de inrichting was ook mooi maar de high tea zelf was niet lekker! Heel simpel en droog.
Geen aanrader voor een high tea
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Goede kwaliteit van het eten. Bediening was niet slecht, maar nog lerend. Kon merken dat de eigenaar het zelf het liefst in handen wilde hebben
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij zijn gisteren bij Brasserie TOT ZO in Amsterdam geweest voor een high tea. Dit geheel hoorde zo'n 2 uur te duren. Allereerst duurde het een klein half uur voordat we ons eerste kopje thee aangeboden kregen. Daarbij kregen we een bordje met wat broodjes en cake wat gigantisch droog was. We kregen geen toelichting, dit bord werd gewoon op tafel gebonjourd. Het fruit was bruin. Volgens de bediening was dit vanmorgen nog vers. Alleen de appel zou kunnen....Dit was het moment dat we besloten weg te gaan en naar de bakker te gaan om onze high tea af te maken. Dit was na ongeveer 40 minuten te hebben gezeten. Het enige pluspunt was dat het gebouw er leuk uit zag, wel erg dicht op andere gezelschappen.
Brentley .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met een voucher van vakantieveilingen naar de Brasserie. Was een verrassing voor onze dochters. Wat een aanfluiting. Wat deze brasserie als high tea serveert kan je thuis nog beter. Een droge scone met een beetje wortelpuree en stoofpeerpuree, een blokje vanille cake, een blokje chocolade cake die ook gebruikt wordt voor het stukje chocolade taart en een bakje vers fruit. Geen verse slagroom maar uit een slagroomspuit. Nooit meer!
MandyMR .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Van onze zoon een bon gekregen van VakantieVeilingen. Van te voren (bewust) geen recensies gelezen. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Men deed erg zijn best. Het eten was erg lekker en de bediening erg netjes. Op de prijs/kwaliteit zeker niets aan te merken. Een aanrader.
MevrouwHelderder .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vandaag een high tea gedaan bij TOT ZO. De verwachtingen waren niet zo hoog door de niet al te denderende recensies. Misschien viel het daarom niet heel erg onverwacht tegen, maar het viel zeker niet mee. Het is echt kwaliteit en niveau camping-probeert-luxe-te-doen. Een thermoskan met heet, niet helemaal helder water, paar simpele witte broodjes ham, kaas en zalm en karige 'zoetigheid'. Geen luxe en geen verse producten. Thermoskan thee is op de camping ook een prima oplossing. Nadat de thermoskan en de etagere op tafel zijn gezet is er niemand meer bij ons tafeltje geweest. Uiteindelijk zijn we zo maar vertrokken. Hadden toch al vooraf betaald. Hier kom ik niet nog eens.
Aatje .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vandaag een heerlijke high tea gehad. Alles was erg lekker, vers en goed verzorgd. We konden onbeperkt thee leuten. Leuke locatie met vriendelijk personeel. We hebben ervan genoten.
San M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Dagje Amsterdam met mijn zoon. Om te beginnen een high tea via vakantieveiling bij Brasserie Tot Zo. Het eten was ronduit verschrikkelijk. De cake, brownies en scones waren volgens mij nog van de vrijdag ervoor. Droog en alles behalve vers. De sandwiches waren wel vers alleen een beetje magertjes belegd. Ik noem het meer een boterham met kaas, boterhamworst en zalm. We hebben wat gezegd over de droge hapjes. Ze wilden ons nieuwe brengen maar we hadden nog genoeg te doen, dus afgeslagen. Had de recencies even gelezen. We waren niet de enige dus veel vertrouwen in de versheid had ik niet meer. Jammer.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Van de winter hebben wij hier gegeten en zagen foto’s van het terras dat er erg gezellig uitzag.
We hadden nog even buiten gekeken maar ja het was winter dus het stond er een beetje laveloos bij.
Wij vertelden toen aan de bediening dat we in de zomer terug zouden komen en op het terras wilden eten.
Gisteren gingen we er weer naar toe wee wilden gezellig op het terras zitten.
Dat was dus de misser van de eeuw, het terras zag er net zo uit als in de winter de tafels en stoelen waren opgestapeld en de bloembakken vielen nog net niet uit elkaar van ellende, ze waren wel stuk.
Toen we om een asbak vroegen kregen we er één die al een paar jaar niet meer afgewassen was, heb ik dus maar zelf gedaan. Ook het tussendoor legen deden we zelf.
De bediening die in de winter vriendelijk was, was nu ontzettend ongemotiveerd.
Er stond iemand in de keuken haar eigen potje te koken, duidelijk zichtbaar voor iedereen omdat het een open keuken betreft.
Dat eten was voor de groep die naast ons zat waarvan de hele groep regelmatig de keuken in verdween en de kinderen in de keuken speelden……..levensgevaarlijk en onhygiënisch.
Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat ,l uur omdat ze een groep hadden van 50 man, wat op zich geen probleem zou moeten zijn omdat op de website staat dat ze 200 man aankunnen, helaas niet dus.
Wij moesten regelmatig gaan vragen of we nog wat te drinken konden krijgen en ook dan gebeurde er niets en moesten het nog eens gaan vragen.
Nog iets positiefs het eten was goed.
Het zou zo leuk kunnen zijn alleen het hele gebeuren is vreselijk in verval geraakt.
Heel jammer
Nee ik zou dit aan niemand aanraden.

Beste ,
Bedankt voor de recensie.
- Motivatie in horeca is als een spiegel voor de gasten!!
- U heeft niet bij uw reservering aangegeven dat u wilt buiten zitten !!
- We hadden gisteren een Perzische kookworkshopfamilie, daarom was andere gasten in de kookworkshop ruimte, u had kunnen goed kijken want wij hebben twee keuken in het restaurant een keuken voor de Brasserie en andere voor kookworkshop.( de kinderen mochte van hun ouders meedoen)
- als laatste u had zelf aangegeven dat u geen haast heeft en wilt graag tussen voor en hoofdgerecht 1 uur tijd hebben.

Met vriendelijke groet,

Brasserie Tot zo

Hamid Hosseini
- u
- u ha
Grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Bij Tot Zo gegeten met een voucher voor 50% korting, en die korting maakte de prijs-kwaliteitverhouding de moeite waard. Het eten was over het algemeen goed (al vonden we de carpaccio en de sauvignon weinig smaak hebben): malse biefstuk, krokante patat, lekkere groente en uitstekende crème brûlée. De service was echter zeer traag. Het hele restaurant werd bediend door één jongeman, die zich niet goed raad leek te weten met zijn taken -- een kok moest bijspringen. Volgens hun website is het restaurant op zoek naar nieuw personeel: ik hoop dat daarmee de service op een acceptabel niveau komt.
Moolhuysen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wat een poor show! Er was een feest aan de gang in dezelfde ruimte en daardoor moesten wij heel lang wachten op ons eten. En kwam het eten dan eindelijk, dan werd het op tafel gekwakt door de ongeïnteresseerde ober. Voorgerecht vitello smakeloos met geschifte tonijnmayonaise. Biefstuk was prima gebakken, maar miniem aan groente. Huisgemaakte (?) chocoladetaart als nagerecht. Komt gewoon bij de Sligro vandaan. Rekening moesten we zelf gaan vragen bij de kok. Al met al ........wat een "smakeloze" lawaaierige irritante avond mede dankzij de ober die wel een fooi verwachtte aan het eind van de avond door de fooienpot onder onze neus te zetten.
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gaan eten met bon van vakantieveiling. Hadden een beetje schrik na het lezen van de commentaren. Maar eenmaal daar zijn we super goed en vriendelijk ontvangen geweest. Enigste min puntje is een beetje de aankleding van het restaurant maar wel wel proper en net. Maar eten was lekker en super bediening. Prijs kwaliteit zeker niets op aan te merken. Een aanrader.
Josco D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
M'n partner en schoonzus wou ik verassen met een high tea . Foto's gezien van het restaurant zag er top uit wat ze aanboden op de website voor een high tea klonk goed. Daar aangekomen werd er eerst moeilijk gedaan over de reservering . Maar na een 5 min durende discussie werd er een tafel aangewezen. Toen werd de high geserveerd . Ronduit belachelijk geen verse producten alles leek zo uit een verpakking te komen theezakjes geen verse goeie producten die je normaal verwacht . Een erg grote teleurstelling zo erg dat in eerste instantie ze niks durfde te zeggen maar na het verhaal te hebben gehoord ik niet een snap waarom ze zijn gebleven . Ja ik snap het wel omdat het van mij een verrassing was maar als ik er had gezeten ik zo was opgestaan en was weg gelopen . Rond uit belachelijk en ik heb de foto's gezien van wat werd geserveerd schandalig !!! Nooit meer raad het ook iedereen af
Jeannette G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Via vakantie veilingen een high tea gekocht. Vol goede zin er naar toe. Personeel doet zijn werk zonder veel woorden . Zakjes thee op tafel . Heet water wordt zonder te spreken ingeschonken . De high tea wordt in keer op tafel gezet en is te simpel .. Op de worteljam na . Nee aardbeien hebben ze niet. Hoe goedkoop je de veiling ook koopt .. Het is niet de moeite of het geld waard!! Alle klanten die ik heb gezien hadden een waardebon. Waarschijnlijk is dit de enige manier om klanten binnen te krijgen .
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Redelijke lunch, armetierig en vies terras, onervaren bediening, geen tapbier ( installatie al 4 weken kapot), geen Radler bier, al met al: TOT ZO moet beter zijn best doen.