Brasserie Tof

Rijkesluisstraat 3 5688 EC Oirschot Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Tof

Silvia L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk en gezellig gelunched! Veel keuze uit belegde broodjes en veel combinaties mogelijk. Personeel heel vriendelijk en sfeer gezellig.
Kaatjeblanche .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Vandaag hebben we lekker gegeten met z'n vijven bij Tof. Leuke variatie van gerechten en mooie ambiance en decor. De gastheer en andere bedieningsmedewerkers zijn heel attent. We komen wel terug.
Michael F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zéér matige kwaliteit. De starters: scampi's te gaar, bruchettes aangebrand, kipspies koud. Hoofdgerecht: zeetong droog gebakken, spareribs droog, risotto te gaar en te veel, kipsate aangebrand.
Acoustiek dermate slecht dat je elkaar aan tafel niet kunt verstaan.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Een sfeervoller en toegankelijke brasserie waar het Tof is. Prijs kwaliteit staat in een prima verhouding. 'T voelde als een warme deken.
Je bent er welkom en niets is te veel. Personeel dank voor de gezellige avond.