Brasserie Tivoli

Jezuietenplein 33 4731 HX Oudenbosch Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Tivoli

Gevarieerde hapjes in oud broederhuis

In een voormalig Broederhuis in Oudenbosch is een fantastische eetgelegenheid gevestigd: Brasserie Tivoli. De lage prijzen nodigen uit om van alles te proeven. En dat kan ook, zowel tijdens lunch als diner! De kaart is erg gevarieerd en uitgebalanceerd. Het terras is ideaal als je hier wilt eten op een zonnige dag.

Meer informatie over restaurant Brasserie Tivoli

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cora44 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellige gelegenheid met open haard. De bediening was vriendelijk en snel. Het eten was heel erg lekker en het waren grote porties.
Gino V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Werd leuk opgediend.
Bediening vlot en goed.
Inrichting netjes.
Je ruikt wel dat het een ouder gebouw is.
Bloem554 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant waar wij op een woensdagavond heerlijk hebben gegeten.
Als voorgerecht carpaccio en een kalfs-paddestoel pasteitje. Heerlijk.
Het hoofdgerecht was ossehaas en het kalfsvlees. Allebei erg geweldig. Vooral de ossehaas was erg mals. Prima dessets ook. We hadden huiswijn en die smaakte ook prima.
Verder een prima bediening. Informeel maar netjes
Ozvanderv .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Dit was de 2de keer dat wij met de AHactie hier hebben gegeten. Zowel het eten als de bediening zijn voortreffelijk. De ossenhaas smelt op je tong. De 3de reservering hebben we al gemaakt.
Crew1 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Toen we binnenkwam was het even druk (afscheidsfeest), maar daarna was het rustiger. Mooie restaurant, goede tips en lekker eten!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was top (ik had het 3 gangen proeverijmenu vegetarisch). Ook de service en de inrichting was geweldig . Super gezellige avond gehad.
Dinavanoverveld .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de 2e keer gaan eten bij Tivoli! het was wederom uitmuntend! Erg gezellig en warm ingericht. Gerechten tiptop in orde!
Dinavanoverveld .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Onze etentje bij Tivoli met de restaurantactie was top! Prachtige borden, lekker eten en een zeer redelijke prijs. Wij komen terug!
Toni82 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. De porties waren erg goed en de kwaliteit voortreffelijk. De ossenhaas was perfect gebakken en heerlijk mals! Enige wat jammer was dat bij het dessert de peren niet rijp waren. Die waren keihard en niet lekker. Dit doorgegeven en zij zullen er wat aan doen.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gastvrije ontvangst, mooi en zeer smakelijk vegetarische gerechten. Lekkere verwerking van vele verse groenten in menu's hiervoor een pluim voor de kok. Heerlijke desserts en leuke & lekkere presentatie van de koffie met 3 druppeltjes likeur. Voor herhaling vatbaar om nog eens over te doen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
heerlijk gegeten in een mooi restaurant met gevarieerde bezetting van klanten en personeel.
gezellig om daar te zijn. prima kwaliteit eten en fijne bediening. gaan zeker nog eens terug.
Irwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg lekker gegeten. De kwaliteit ervan, net als de bereiding is van een erg goed niveau. Amuse vooraf is de kers op de taart, net als het knisperende haardvuur. Qua prijs vonden we Tivoli wel aan de hoge kant. A la carte, maar dan wel met het tweede driegangen diner gratis en wat drinken, waren wij als nog €48,- kwijt.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We zijn de dag voor mijn verjaardag heel vriendelijk ontvangen en dat voelde heel prettig.
De tijd die het personeel tussen het opnemen van de drankjes en het brengen van de gratis amuse was zeer prettig.
Ook tussen de gerechten was de tijd heel aangenaam.
Het was er helaas de hele avond net wat te kil dus de verwarming had iets hoger gemogen.
Verder heerlijk gegeten en mijn thee compleet was verschrikkelijk lekker, dat waren overigens alle gerechten
Jolieke11 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De proeverij, 3 kleine voorgerechtjes, 3 kleine hoofdgerechten en 3 kleine nagerechten waren heerlijk. De voorgerechtjes waren helemaal top. Het was allemaal meer dan genoeg.
Marian.rijnart .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Al vaak gegeten hier. Mooie locatie. Vriendelijke bediening en het eten was zoals altijd erg lekker. Deze keer van de AH actie.
Fijn dat je alles van de kaart kan kiezen.
Jammer dat het kaasplankje van de dessert kaart af is! Verder alles top!
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij kunnen er heel kort over zijn het is zo goed bij jullie ,wij zijn er nu twee keer geweest ,en hebben weer een gezellig avond gehad ,dank zij jullie bedankt voor alles
Jjhdenhaan .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was super, we konden met onze AH bon, alles kiezen van de kaart. verders kreeg je er een goed gevulde salade en een puntzak friet bij. We zijn qua eten wel wat gewend maar het eten was hier van een behoorlijk goede kwaliteit! De ober was ook zeer competent en vriendelijk. Kortom eenmprima avond in dito atmosfeer. Een absolute aanrader als je een gezellig avondje op pad wil, met je partner of met een groter gezelschap!
K.smit920 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
A
lles was perfect mooi opgemaakt de smaak lekker alleen de gambas te gaar dat is vies
het dessert was over heerlijk
we waren met de ah actie
Ciskaroelen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Was goed weer dus heerlijk rustig buiten gezeten. Uitzicht op een mooie tuin. Bediening was super vriendelijk en correct. De gerechten zagen er voortreffelijk uit. Borden waren mooi opgemaakt en eten smaakte voortreffelijk. Zeker een aanrader. Ciska
Tonyvandijk .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mooie locatie en vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend. Een stuk lam dat te lang gebakken was, werd zonder probleem vervangen.
Slechts twee puntjes. Men serveert geen kraanwater, iets wat in het buitenland de normaalste zaak van de wereld is. Je moet dus altijd betalen voor je water. (we kregen als service van de zaak wel een gratis flesje) En er werd ons pas achteraf verteld dat de marshmallows van 1 van de nagerechten op waren. Toen had mijn zoon zijn nagerecht als gekregen.
Maar dat zijn kleine puntjes en we hebben een heerlijke avond gehad