Brasserie Tivoli

4731 HR 4731 HR Oudenbosch Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Tivoli

In een voormalig Broederhuis in Oudenbosch is een fantastische eetgelegenheid gevestigd: Brasserie Tivoli. De menukrant is gevarieerd en seizoensgebonden met zowel lunch als dinergerechten. Het terras is ideaal als je hier wilt eten op een zonnige dag.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie Tivoli

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30

Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
patrick.carla.dumay .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super gezellig en sfeervolle Brasserie,We hebben heerlijk gegeten.Goede bediening en erg aardig personeel.
Voor herhaling vatbaar.
corrie V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
het was weer af prima lokatie zal er weer gebruik van maken en zeker op deze manier met 2 voor de prijs van 1 en in onze eigen woonplaats
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening , leuke ambiance. Wij komen zeker nog een keer terug.
Wij waren hier met vrienden met de Ah actie, je mocht kiezen uit de gehele menukaart en het duurste gerecht moest je betalen.
reflextherapiejose .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
het eten was heerlijk, goed warm, en leuk gedecoreerd
de bediening goed en gezellig niet overdreven
de menukaart was een leuke blikvanger
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Geluncht. Lekkere gerechten, prettige, mooie inrichting: ruim en comfortabel, zowel de ruimte als het meubilair. Toiletruimte ook prima. Onze jonge ober wist erg weinig en vergat erg veel, maar hij was vriendelijk en deed zijn best; we nemen aan dat het een kwestie van onervarenheid was. Ligging ook erg fijn, tegenover basiliek en arboretum. Zeker een geslaagde keuze.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooie locatie, zowel binnen als buiten, lekker eten. drie gangen is wel veel... echt een aanrader ! gaan er zeker nog een keer naar toe
annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat een heerlijk restaurant ,ontvangst, de stoelen ,heerlijk om te zitten , Het eten was werkelijk voortreffelijk. En zeer ruime porties wij konden het niet op.
Dit is een van de weinige restaurants waar je van hun kaart kan kiezen als je van de AH aktie eet . Hoera ,want al die aangepaste menu s hoeft niet meer .Zo krijg je nog geen goed beeld van het restaurant .
dlauwerijssen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
heerlijk gezeten en het eten was prima. er zou iets meer keuze mogen zijn in de na gerechtjes.
zeker voor herhaling vatbaar
Carine W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten met ah actie. Keuze uit drie gangenmenu. Goedkoopste voor- hoofd en nagerecht wordt vertrekkend. Heerlijke amuse vooraf. Voor herhaling vatbaar.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten met mooie passende wijnen in het wijnarrangement.
Ja, dan blijf je terug komen en deel je je ervaring met vrienden.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten en geweldige bediening komen zeker nog een keer terug. Geweldige sfeer lekker rustig kunnen eten
johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
lekker gegeten met vrienden, sfeer en bediening alles was goed .Ruime locatie, mooie ronde tafeltjes voor vier personen wat ik zelf wel prettig vindt. Om 18:30 binnen en lekker gezeten tot 22:15
proever19761 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Met AH-actie gegeten, je mag uit hele kaart kiezen en de 3 goedkoopste gerechten krijg je gratis. Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Voor de volle prijs vinden we het niet goedkoop.
lianda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Jammer dat de gerechten in hoog tempo worden geserveerd, na anderhalf uur was drie gangen menu al weer voorbij.
De gerechten zelf waren van goede kwaliteit, hier viel zeker niets op aan te merken.
Tip, als je gerechten op een plank serveert is het wel fijn hier een hord bij te geven, zodat men van een bord kan eten en niet hoeft te knoeien met de plank.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Vriendelijke bediening.
Alles voldeed precies aan onze verwachting. Top!
Een echte aanrader.
Als we weer eens in de buurt zijn zullen we dit restaurant zeker weer bezoeken.
wimsaapkegmailcom Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De ontvangst was prima, en ondanks dat we kwamen met een voucher van A.H., konden we toch gewoon van de hele kaart kiezen. En het was de rit naar Oudenbosch zeker waard. Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren voortreffelijk. En de menukaart ? of je de krant zat te lezen, erg leuk. we zaten ook niet op gewone stoelen, nee, je kon zitten aan tafel in fauteuils. Zeker om nog een keer terug te komen. ( P.S. Als je naar Oudenbosch gaat, ga dan wat eerder, en bezoek de baseliek, erg mooi. En het restaurant is bijna tegenover de baseliek.)
joke H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
was er goed gerechten smaakte goed voldoende keuze in het menu de service was er goed komen nog een keer terug Al hadden we van ah kortingzegels hadden het zelfde menu als de andere
jwclebens .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima gegeten, goede gastheer. Jammer dat koffie van de dames niet als nagerecht werd gezien en betaald moest worden.jammer dat het Nederlandse goede water niet in karaafvorm wordt geschonken
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk in de prachtige tuin van Tivoli gegeten met mijn zoon. Top avond!!! Eten was delicious, service zoooooo aardig. Geweldige locatie