Brasserie Tivoli

4731 HR 4731 HR Oudenbosch Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Tivoli

Gevarieerde hapjes in oud broederhuis In een voormalig Broederhuis in Oudenbosch is een fantastische eetgelegenheid gevestigd: Brasserie Tivoli. De menukrant is gevarieerd en seizoensgebonden met zowel lunch als dinergerechten. Het terras is ideaal als je hier wilt eten op een zonnige dag.

Halve fles mineraalwater

Yoica K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
dick.rina D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vriendelijk personeel. Smakelijke gerechten. wij komen hier vast nog een terug.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima ambiance!
Yvonnesp S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten smaakte allemaal even goed. Lekker vers. Voldoende in hoeveelheid, de salade die je bij het hoofdgerecht kreeg mocht van mij iets meer zijn. Aardige, correcte bediening.
Voor herhaling vatbaar !
ycmapeters .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het prachtige pand zou aan de voorkant beter uitgelicht kunnen worden. Mooi sfeervol interieur en vlotte (misschien iets te gehaast), correcte bediening. We kregen een leuke menukrant met voldoende keus en leuke gerechten. Er stond zelfs een goede vegetarische hoofdschotel op, dat zie je bijna nergens. Kwaliteit van het eten uitstekend en heerlijk vers. Alles wordt zelf gemaakt en dat is te proeven. Wij komen zeker terug. Heel bijzonder is de sterrenwacht die in hetzelfde pand is gehuisvest.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij Tivoli kan je gewoon uit de kaart kiezen bij de AH restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten. De chateaubriand voor 2 personen werd voor ons perfect gemaakt. Fijne Malbec wijn er bij genomen die redelijk is geprijsd. De sfeer is relaxed en de bediening was gewoon goed.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij komen hier vaker en hebben ook nu ( met de AH kaart) heerlijk gegeten. Wijnaragement mooi passend bij de gerechten, en een vriendelijke bediening.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, de bediening weer zeer vriendelijk en behulpzaam en een gezellig onderonsje met de kok ( bedankt !! )
Verdere uitleg overbodig omdat er niks op aan te merken valt.
1 dingetje dan toch .................. Iets meer kerstsfeer aanbrengen al zijn het maar een paar nep kerstbomen die mooi versierd zijn ( TIP )
Eten1976 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Met AH-actie hier gegeten. Niets op aan te merken. Gastvrij en deskundig personeel. Nu 2e persoon gratis eten, voor de volle prijs zouden we het te duur vinden.
janne10 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Bediening was super, zeker omdat er twee te laat waren en we toch op tijd nog naar ons concert konden. Carpaccio was heerlijk, ossenhaas was uitstekend, de zalm smolt op de tong. Alle lof voor Trivoli!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke tomaten- erwtensoep vooraf.hoofdgerecht: rund/eend prima en peer/amandel toe goede bediening
hadden de AH actie konden van de kaart kiezen
sjoeber .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gisterenavond hier heerlijk gegeten ! Ruime opzet lekkere stoelen , wij hadden de driegangenproeverij, het was allemaal prima verzorgd en lekker!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening en als je de proeverij neemt krijg je elke keer een heerlijke verrassing. Goed restaurant.
cora44 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellige gelegenheid met open haard. De bediening was vriendelijk en snel. Het eten was heel erg lekker en het waren grote porties.
Gino V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Werd leuk opgediend.
Bediening vlot en goed.
Inrichting netjes.
Je ruikt wel dat het een ouder gebouw is.
bloem554 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant waar wij op een woensdagavond heerlijk hebben gegeten.
Als voorgerecht carpaccio en een kalfs-paddestoel pasteitje. Heerlijk.
Het hoofdgerecht was ossehaas en het kalfsvlees. Allebei erg geweldig. Vooral de ossehaas was erg mals. Prima dessets ook. We hadden huiswijn en die smaakte ook prima.
Verder een prima bediening. Informeel maar netjes
ozvanderv .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Dit was de 2de keer dat wij met de AHactie hier hebben gegeten. Zowel het eten als de bediening zijn voortreffelijk. De ossenhaas smelt op je tong. De 3de reservering hebben we al gemaakt.
crew1 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Toen we binnenkwam was het even druk (afscheidsfeest), maar daarna was het rustiger. Mooie restaurant, goede tips en lekker eten!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was top (ik had het 3 gangen proeverijmenu vegetarisch). Ook de service en de inrichting was geweldig . Super gezellige avond gehad.