Brasserie Tivoli

4731 HR 4731 HR Oudenbosch Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Tivoli

Gevarieerde hapjes in oud broederhuis In een voormalig Broederhuis in Oudenbosch is een fantastische eetgelegenheid gevestigd: Brasserie Tivoli. De menukrant is gevarieerd en seizoensgebonden met zowel lunch als dinergerechten. Het terras is ideaal als je hier wilt eten op een zonnige dag.

Halve fles mineraalwater

Diana V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
albertenrenee M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vanavond bij Brasserie Tivoli, heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten was goed. De ossehaas was heerlijk mals. De bediening was vriendelijk en kundig. Het restaurant is zeker asn te bevelen.
albertenrenee M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het AH menu is erg goed en lekker. Het vlees, de ossehaas, heerlijk mals. De bediening klantvriendelijk. De wijnkeuze is goed. Wij hebben er heerlijk gegeten en willen dit restaurant zeker aanbevelen.
nicoenjokeboer .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De ambiance is prima, goede sfeer, prettige bediening. We hebben heerlijk gegeten, prima wijn keuze. Kaart kan iets uitgebreider.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Mooie, gezellige locatie met vriendelijke bediening en heel fijne gerechten.
Leuke ontvangst met o.a. amuse en vooral vriendelijke benadering maar weer niet overdreven.
Prijsstelling conform wat je krijgt.
We gaan zeker nog eens terug voor diner en later ook nog eens voor een lunch.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We worden vriendelijk ontvangen. Als we aangeven dat we met de AH actie mee doen is het kordate antwoord: De korting geldt alleen als u allebei een 3 gangen diner besteld. Anders niet. oke dan...
De kaart ziet er netjes uit. De keuze is voldoende. De voorgerechten vallen wat tegen. De buikspek zijn 4 stukje vlees op een handvol droge sla. links een rij nootjes en rechts een rij appelstukjes met schenkstroop ter versiering.
Het ander voorgerecht geitenkaas loempia is van eenzelfde soort. De loempia is aardig. Bij de handvol droge sla moet de saus met een loep gezocht worden.
Het hoofdgerecht stoofpotje wordt geserveerd in een klein pannetje. Het staat op een enorme dikke plank met nog een piepklein schaaltje appelmoes en schaaltje mayo. De dikke friet bleken niet zo best gebakken, vettig en futloos, en waren zoete aardappel. Dat had wel op kaart mogen staan. Het heeft dan misschien een stoere uitstraling zo'n kolossale plank met je eten erop het eten zelf is belangrijker. En daar maakt de plank niets aan goed. Het eten is matig van kwaliteit. Weinig smaakvol. De salade is aardig maar ook hier weer: sausje uit flesje en de sla zo uit de zak in bakje gedrapeerd.
Het toetje wordt geserveerd op een bord met een flink stuk eraf. Getsie! Fantasieloos: bolletje ijs en een banaan aan grove stukken gesneden met wat suikerstrooisel eroverheen.
De churros zijn vettig en weinig smaakvol. De suiker met kaneel kan het echt niet meer goed maken.
We zijn erg teleurgesteld. Want de locatie, we eten in de tuin aan de achterkant van het restaurant, is werkelijk een lot uit de loterij. Het is er heerlijk rustig en het parkje ziet er mooi uit. Maar het uitzicht kan de matige maaltijd niet meer opvrolijken. Helaas.
jacqderot .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het diner was voortreffelijk. En de bediening was ook supervriendelijk en attent. Zeker een aanrader om bij Tivoli te gaan eten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en rustige omgeving.Zou het iedereen aanraden. Je mag ook met het AH menu van de gehele kaart kiezen.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wederom een keer met de AH restaurant actie hier gegeten.
En weer was het fantastisch.
Keuze uit de gehele kaart.
De meneer die hier serveert verdient onze complimenten: zoals altijd vriendelijk, enthousiast en kundig.
Vertelt met kennis en enthousiasme meer over de spijs en drank die hij serveert.
Wij komen hier graag terug!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Mooie locatie met zeer vriendelijk en zeer vlotte bediening en heerlijk eten, alles top.
We zijn hier al diverse malen geweest en het is altijd het zelfde hoge niveau.
Yoica K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en mooie inrichting. Maar als ik 1 klein puntje zou moeten noemen, vind ik het jammer dat je geen glaasje kraanwater kan bestellen.
dick.rina D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vriendelijk personeel. Smakelijke gerechten. wij komen hier vast nog een terug.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima ambiance!
Yvonnesp S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten smaakte allemaal even goed. Lekker vers. Voldoende in hoeveelheid, de salade die je bij het hoofdgerecht kreeg mocht van mij iets meer zijn. Aardige, correcte bediening.
Voor herhaling vatbaar !
ycmapeters .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het prachtige pand zou aan de voorkant beter uitgelicht kunnen worden. Mooi sfeervol interieur en vlotte (misschien iets te gehaast), correcte bediening. We kregen een leuke menukrant met voldoende keus en leuke gerechten. Er stond zelfs een goede vegetarische hoofdschotel op, dat zie je bijna nergens. Kwaliteit van het eten uitstekend en heerlijk vers. Alles wordt zelf gemaakt en dat is te proeven. Wij komen zeker terug. Heel bijzonder is de sterrenwacht die in hetzelfde pand is gehuisvest.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij Tivoli kan je gewoon uit de kaart kiezen bij de AH restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten. De chateaubriand voor 2 personen werd voor ons perfect gemaakt. Fijne Malbec wijn er bij genomen die redelijk is geprijsd. De sfeer is relaxed en de bediening was gewoon goed.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij komen hier vaker en hebben ook nu ( met de AH kaart) heerlijk gegeten. Wijnaragement mooi passend bij de gerechten, en een vriendelijke bediening.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, de bediening weer zeer vriendelijk en behulpzaam en een gezellig onderonsje met de kok ( bedankt !! )
Verdere uitleg overbodig omdat er niks op aan te merken valt.
1 dingetje dan toch .................. Iets meer kerstsfeer aanbrengen al zijn het maar een paar nep kerstbomen die mooi versierd zijn ( TIP )
Eten1976 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Met AH-actie hier gegeten. Niets op aan te merken. Gastvrij en deskundig personeel. Nu 2e persoon gratis eten, voor de volle prijs zouden we het te duur vinden.
janne10 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Bediening was super, zeker omdat er twee te laat waren en we toch op tijd nog naar ons concert konden. Carpaccio was heerlijk, ossenhaas was uitstekend, de zalm smolt op de tong. Alle lof voor Trivoli!