Brasserie Timber's (Landal Miggelenberg)

Miggelenbergweg 65 7351 BP Hoenderloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Timber's (Landal Miggelenberg)

Maandag 09:00 - 21:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag 10:00 - 23:00
- Lunch 12

Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Hier werkt een zeer goede kok. Boven verwachting goed gegeten. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Op zaterdagavond live piano muziek. Echt een aanrader!
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het restaurant ziet er erg gezellig en sfeervol uit. Het personeel doet wat ze moeten doen, maar een extra vakantiestemming geven ze je niet. Het eten liet helaas te wensen over. Mijn voorgerecht van gegrilde pompoen was koud. Dit heb ik vervolgens ook aangegeven aan de ober, ter compensatie kregen we de koffie gratis. Het hoofdgerecht een stoofpotje was overigens heerlijk, evenals de vis die mijn moeder besteld had. Ondanks dat de gasten aan het tafeltje achter ons zaten te klachten dat het stoofpotje koud was. Misschien heeft de kok door deze gasten mijn stoofpotje extra goed gewarmd :-)
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Na twee weken in een Landal huisje te hebben gezeten ook 1 maal op het park gegeten bij Timber.
Ik was er al bang voor dat het geen hoogstandje zou worden.
Maar dit was wel weer erg slecht.
Ik dacht ik neem iets wat niet kan mislukken...
De Sate was echt heel erg droog en de garnituur erom heen gewoon ronduit smaakloos.

Het andere gerecht was een kaasfondue.
Dit was opzich wel lekker maar ook weer totaal inspiratie loos.

De kok in deze keuken moet echt geen enkel plezier hebben in koken.

Ook hadden we het kinder buffet dit was opzich wel ok de spies met gezonde dingen aan Tomaten komkommertjes en wraps.
Maar de bakken waren al vrij snel leeg en toen duurde het even voordat ze weer gevult werden.

We hebben nog gevraagt om de dessert kaart maar deze kregen we helemaal niet dus hebben we maar direct afgerekend en zijn we weg gegaan.

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Eten in de natuur. Nog nooit gedaan maar we hebben ons laten verrassen bij Timbers Brasserie. Foto's gezien op Twitter van RTL4 nieuwslezer Jan de Hoop, zag er leuk en sfeervol uit. Maar ... bij aankomst was dit echt boven verwachting.

Wat gezellig en sfeervol aangekleed. Houten banken, grote open tent, er werd gebruik gemaakt van allerlei natuurlijke materialen. En het eten werd bereidt op een echte Zuid-Afrikaanse braai. Vlees en vis, sappig, smaakvol....echt genoten. Heerlijke wijnen werden er bij geserveerd. Dit trouwens door de zeer behulpzame en gastvriendelijke bediening. Menig vakantiepark kan hier nog een voorbeeld aan nemen....hier werken tenminste mensen die echt plezier hebben in hun werk en gasten graag willen verwennen.

De tent ligt mooi bij het speelterrein dus onze kinderen konden zich ook heerlijk uit leven. Aan alles was gedacht, de perfecte locatie voor onze vakantie. Hier komen wij zeer zeker terug!
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Lekker gegeten in het restaurant daar was niks van te zeggen
Wij hadden de asperge soep die was 6 euro dus best veel voor een kop soep
De tweede dag weer die soep besteld omdat we deze wel heel lekker vonden
jammer dat we toen maar een klein half kopje soep kregen en dat ook voor 6 euro

Ook op onze rekening stonden dingen die we helemaal niet hadden gehad dat had de ober er zelf maar even bij gezet ,hij was ineens zo snel met afrekenen ,bang dat we de rekening na keken ,je kon duidelijk merken dat hij het wel wist was echt geen foutje
Fj V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Verwennerij voor twee was goed. Daarna entrecote perfect gebakken. Aanrader voor iedereen. Leuke bollo keuken voor de kleine. Personeel erg vriendelijk en vakkundig.
Keetie S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Tijdens een weekendje landal hier gegeten. Het broodje vooraf hebben we nooit gekregen. Jammer. Op dinsdag is het onbeperkt sliptong eten. Normaal gesproken bestel ik er dan echt nog wel bij maar deze waren zo droog en veel te hard gebakken dat ik geen zin meer had. Ze waren ook alles behalve vers. De mixed grill van mijn man was ook maar zo zo. Verder waren de groente gewoon gekookt en saai. Het spijt mij maar deze chef heeft geen verstand van eten.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Gisteravond heb ik bij Brasserie Timer's een heerlijk wildzwijn biefstuk gegeten. Het restaurant heeft een warme, uitnodigende uitstraling. Het personeel was zeer bekwaam, dienstverlenend en gastvrij. Het ontvangst was zeer hartelijk en we werden goed en snel bediend. Het eten was heerlijk en waar kun je nu beter wild zwijn eten dan middenin de Hoenderloose bossen?
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Mooi omgeving en locatie. Lunchen met een vriendin. Beiden de salade met Gamba's. Goede wijn, lekkere koffie en zeer vriendelijk personeel.
Anjes1 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Ben reeds diverse keren in Brasserie gaan eten. Afgelopen zomer hebben we daar een fantastisch feest gehad, uitmuntend klaargemaakt door de chef kok ! Was werkelijk uitmuntend! Het personeel loopt de benen uit hun lijf voor je, niets kom je tekort! Het was heel gezellig zitten, zowel binnen als buiten! Alle lof!
Culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Donderdag avond 2 oktober om 18.00uur zonder te reserveren binnengelopen om met 2 te dineren. Het restaurant was redelijk gevuld ongeveer 50% bezet. Dat we niet hadden gereserveerd viel niet helemaal goed, wat af te meten was aan de lange stiltes met hier en daar een tsja...... net of alsof alles vol zat.
Toch enigszins minzaam naar een tafel begeleid , niet gelijk gevraagd of we iets wilde drinken , nou ja de avond was net begonnen niet gelijk gaan zeuren uit eten is gezellig niet waar. De entourage was/ is trouwens best in orde, toch moesten we 2 x vragen of bij ons het theelichtje ook aangestoken kon worden . Flesje wijn besteld, de prijs weet ik niet precies meer maar ik dacht € 20. De wijn was op kamertemperatuur, het was daar 22 graden ( beetje te warme wijn dus).
Wij gingen voor het 4 gangen verrassingsmenu van de CHEF !
Nou dat was een bittere teleurstelling, of de Chef was er niet of het lag aan het feit dat we niet gereserveerd hadden waardoor er geen verrassingsingrediënten voorradig waren.
Zelden zo weinig fantasie meegemaakt , het voorgerecht bestond uit wat gemengde sla met behulp van een ringetje rond gelegd , een uiterst onduidelijk sausje erop een plakje Serano ham en on top een oudbakken stukje toast , ik vrees uit een pakje, het tussengerecht was een kaal kopje tomatensoep met echt niets er bij om het op te leuken zoals b.v. een verassende opmaak of een aardigheidje van de Chef, bedenk maar wat zou je zeggen.
Het hoofd menu was een wel eetbaar maar zeker niet mals biefstukje met een schaaltje rauwkost begeleid door een puntzakje gevuld met iets wat leek op aardappelkroketjes maar dan kleine bolletjes van minder dan 1 cm rond.
Het nagerecht vonden wij ook weer fantasieloos en van een verrassing was al helemaal geen sprake, een klein bolletje vanille-ijs en een bolletje citroen ijs.
De prijs was niet echt hoog ( € 29.50 pp) maar voor mij hoog genoeg om er meer van te verwachten vooral om dat de Chef ons zou verrassen niet waar?.
Het personeel was heel jong, twijfelend en was onvoldoende (des) kundig , misschien kostenbesparend maar dit kan veel beter.

Al me al een flinke teleurstelling, een tip van mij is : een verrassingsmenu is het visite kaartje van de Chef/ het restaurant, dus wees creatief , bereid vers ( dus zelf gemaakt) en goedkoop is niet erg maar gooi er dan wat passie in fijn voor jezelf als kok en zeker fijn voor de gasten
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
4 gangen verassingsmenu van de chef gegeten. Werkelijk boven verwachting! Vlotte bediening. De gecarameliseerde zachtgegaarde buikspek was sterwaardig.
Vis2393 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Gisteravond met z'n vieren wezen eten in Brasserie Tmber's. Erg genoten van zowel de sfeer als het eten. Er was een speciale wildkaart met verschillende wildgerechten. De herfstsalade als voorgerecht was erg lekker en ik had de spies als hoofdgerecht. Het was allemaal erg lekker. Personeel was erg vriendelijk!
MJL V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Een prima kaart voor op een vakantiepark. Voor ieder wat wils en best betaalbaar. Het eten is prima, al zijn de hoeveelheden niet riant. Wij hadden alleen een hoofdgerecht, maar dit was eigenlijk niet genoeg. Vooral omdat de garnituren klein zijn. Wijn per glas was goed.
Maar allerbelangrijkste reden waarom je hier heen zou gaan is kindvriendelijkheid. Goede kinderstoelen, een magnetron voor gasten, kleurplaten, speelhoek, een leuk kinderbuffet en ga zo maar door. Vandaar dus ook een hoger cijfer voor service, want hierdoor hebben pa en ma het ook goed!
WilJ .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
We hadden vouchers van te voren gekocht ,maar wat hebben we daar een spijt van gehad ! In dit park was het restaurant op alle fronten zeer middelmatig.
Op de eerste dag de vitello tonato besteld en kreeg 4 plakjes rosbief met wat sla ? De tonijnpaste vergeten. De uiensoep was waterig. Daarna de doradefilet was smakeloos ipv gegrild had het ook gekookt kunnen zijn zonder kruiden.
Volgende dag aspergesalade waar welgeteld 2 asperges oplagen...
Mosterdsoep teruggestuurd naar de keuken omdat die lauw geserveerd werd. Biefstuk was een dikke homp vlees , die ik medium wilde , maar rood en druipend van het bloed midden in was.
De prijs kwaliteit was ver te zoeken want eigenlijk was alles te duur.
Vooral van de huiswijn schrokken we toen we 22 euro af moesten rekenen voor 750 ml droge witte wijn.
De bediening was wisselend. De ene dag was men lekker vlot en werd er goed opgelet , de andere dag was een ramp want de helft van wat je vroeg moest je dan bij een andere kelner nog een keer vragen omdat men het vergeten had. Nu moet wel gezegd dat men het dan wel erg druk had met het bedienen van 4 ruimtes tegelijk door 2 personen. Maar laten we wel zijn in zo een duur restaurant is dat ons probleem niet !
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Hier tijdens een verblijf van 4 dagen tweemaal wezen dineren. Beide keren een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.

Eten: De eerste keer nam ik als voorgerecht een kreeftensoep. Ik hou van vis, dus een mooi begin, hoopte ik. Helaas. De soep was echt veel te zout, waardoor de smaak van kreeft bijna niet meer te proeven was. Een slecht begin dus, waardoor ik eigenlijk al opzag tegen de rest van de gerechten. Dat maakten ze echter weer helemaal goed. Mijn hoofdgerechten waren prima te noemen. Een heerlijk malse steak, precies gebakken zoals ik wilde en perfect gekruid. De tweede keer een kalsentrecot die nog beter smaakte. De gebakken aardappels erbij waren ook erg lekker en heerlijk gebakken. Beide keren heb ik als nagerecht een warme brownie genomen. Een ontzettende aanrader! Wel opvallend was het verschil tussen de eerste en de tweede keer. De eerste keer te voelen en te proeven dat de brownie echt net bereid was, de tweede keer zaten er wat koude plekken bij in en was hij niet zo lekker zacht als de eerste keer. Maar toch; beide keren ontzettend lekker (dat was ook de reden dat ik die nog een keer wilde).

Service: Bij binnenkomst valt al op dat het personeel goed oplet. Ondanks drukte zien ze je staan en komen snel naar je toe om je verder te helpen. De eerste keer gereserveerd, de tweede keer hadden wij dit niet. Beide keren een mooi plekje gekregen. Na het brengen van het gerecht komt men tussendoor netjes (zoals het hoort) vragen of alles naar wens is. De tijd tussen de gerechten is prima en heb ik niks op aan te merken. Er is wel een verschil te merken tussen ervaren en onervaren personeel. Oa. doordat wij bv. een keer een verkeerd gerecht kregen (bedoeld voor de tafels aan de overkant). Dit werd wel direct gecorrigeerd.

Decor: Weinig bijzonders. Zeker de eerste keer was het bijna ongezellig te noemen. We zaten onder een glazen uitbouw die weinig sfeervol te noemen was. De tweede keer werden we, door een waterlek in het plafond, in een andere zaal gezet. Die was meteen gezelliger te noemen en gaf een warme indruk. Wat mij betreft gebruiken ze die zaal permanent en niet als uitvalsbasis.

Conclusie: Erg lekker eten op een klein foutje daargelaten, nog betere service en een wat kil decor. Voor dat laatste ga ik echter niet naar een restaurant, dus ik vind het een aanrader. Een sfeervol decor is leuk, maar niet het belangrijkste.
Maurice69 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Erg lekker gegeten tijdens ons verblijf op het park. Voor 25 euro een heerlijke 3 gangen menu waar we ons buik wel rond door gegeten hebben. Ze hebben ook aspergegerechten die volgens mijn vrouw heerlijk waren maar daar ben ik persoonlijk geen liefhebber van ;-)
Tannis .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
wij kwamen op een vrijdag om 20:00 aan.
Dat is dus te laat, na enig overleg in de keuken mochten wij nog wel een hoofdgerecht kiezen.
De spareribs en de vis smaakten heerlijk.
Alleen was het garnituur met 1 kommetje patat en 1 kommetje salade voldoende voor 1 persoon, niet voor 2.
Eigenwijze .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Heerlijk gegeten in dit restaurant met een prachtig uitzicht. In de zomer hebben ze een mooi ruim terras. We hadden het 3 gangen keuze menu van de chef genomen. Dit voor € 25,00. Carpaccio van tonijn met gebakken coquilles, daarna een perfect gebakken ribeye met rode wijn jus, en een tarte tatin van stoofpeertjes. Wijnadvies was een mooie Rioja. Sloot prima aan bij het hoofdgerecht. Bediening zeer vriendelijk, correct en vakkundig. De geboden service was erg hoog, maar dat geldt voor het gehele team op Park Miggelenberg. We komen snel weer. Bedankt voor een gezellige en fijne avond.
BramS .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Wij hebben de afgelopen 4 dagen in Brasserie Timbers op Landal Miggelenberg gegeten en dat is ons prima bevallen. Een heerlijk 3 gangen menu van de chef voor 25 euro, dat erg lekker was er ook nog fraai uitzag. Kortom een echte aanrader voor een prima prijs, en als je voor 4 dagen boekt (vooraf), krijg je de 4e dag ook nog gratis.