Brasserie ThuisHaven

9,4

Jouw recensie over het restaurant Brasserie ThuisHaven

Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijk drie gangen menu! Heerlijke smaken, prachtige opmaak en vriendelijke bediening! Fijne plek! We komen zeker terug!
Lieve D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was heerlijk, echt stergehalte voor een goede prijs, het oogde niet alleen mooi het was verrukkelijk lekker, petje af voor de kok, zeer vriendelijke bediening en zeer gezellig vertoeven, ook suggesties voor aangepaste wijnen en bieren, zeker niet twijfelen maar doen!
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Echt een goed restaurant, prachtig opgediend en lekker eten voor een schappelijke prijs. En bijpassende wijn of bier bij elk gerecht. Alles is vers gemaakt. De bedie ing is ook top, je krijgt het idee dat je in een sterrenrestaurant zit voor een prijs van maar 30 euro voor 3 gangen!!!
De prijs kwaliteit verhouding is heel hoog hier.

Beste restaurant van Almere.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Top, top, top. Diner voor 21 personen omdat wij 25 jaar getrouwd waren. 't was super geregeld, zeer leuke bediening en heerlijk eten. Een fantastische avond gehad.
Marit E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Chef menu was zeer uitgebalanceerd en paste bij het weer van dat moment! Goed advies over de wijn gekregen! Het Putwater is een super goed sociaal idee!
Neeskevantveer V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten, plezierige ontvangst. Vriendelijke persoonlijke bediening. Eten zag er prachtig uit en smaakte uitstekend!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Keurige, attente bediening. Eten was prima van smaak. Een opvallend puntje, ik ben geen grote eter maar portie van het hoofdgerecht van het driegangenmenu had echt wel iets groter gemogen. Nu zaten er misschien drie hapjes risotto bij op vier tijgergarnalen. Stond niet verhouding tot de ‘gewone warme gerechten’ van mijn tafelgenoten. Gelukkig was dat zoveel dat ik wat frietjes kon ‘stelen’.
Gwynneth B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Wij hadden iets te vieren en het was geweldig. De ambiance, het eten het was weer super. Echt een aanrader!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Niets dan lof over deze brasserie. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Mijn vrouw en ik hadden als voorgerecht resp. Geitenkaas Wonton en Vitello Tonato; als hoofdgerecht Tijgergarnalen en Kalfswang, en als nagerecht Gemarineerde perzik en Banaan, beide voorzien van verschillende soorten ijs. Alles was decoratief en smaakvol opgemaakt en we hebben het ons uitstekend laten smaken. Zeker een aanrader! Wel ben ik bang dat de locatie (met uitzicht op een busbaan en een supermarkt) op de lange duur funest zou kunnen zijn voor de klandizie, tenzij de bezoekers de omgeving voor lief nemen en genieten van het culinair geboden. Top!
Victor Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prima 3-gangen diner, redelijk geprijsd. Sympathieke bediening. Heel knap hoe van een voormalige banketbakkerij op een schijnbaar onmogelijke plek aan een gelukkig niet druk bereden busbaan een echte intieme brasserie kon gemaakt. Heb er al drie keer gedineerd en krijgbsteeds meer waardeeing voor de continue kwaliteit van het gebodene.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijke meiden en heerlijk eten voor hehaling varbaar
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Na een warme dag hebben we hier met vrienden gegeten. De nieuwe kaart is verukkelijk. Goede en vriendelijke bediening.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten. De kok heeft een mooi plateau met voorgerechten voor ons 5-en gemaakt waardoor we lekker buiten in de luie bank konden blijven. Heb er nog een foto van gemaakt maar weet niet hoe ik die erbij kan doen.
Erwin O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Geweldig gegeten, vriendelijke medewerkers, topervaring. We komen zeker terug!
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ja ik ben er geweest. Uitstekend vriendelijke bediening en goed eten. Het is geweldig, ik wens ze heel veel succes, en ik kom zeker terug.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten voor een leuke prijs. Echt een aanwinst voor Almere haven. De maaltijden zijn met zorg gemaakt. Je kan zelfs meet een grote groep apart zitten.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Vriendelijke mensen die je echt THUIS doen voelen onder het genot van met zorg bereid eten van zeer goede kwaliteit. Eenmaal de verrassing door de chef en eenmaal á la carte zelf gekozen; VERRUKKELIJK.
Wat ook heel fijn is, je kunt er vanuit heel Almere voor de deur komen komen met de bus. Dus je kunt met een gerust hart een glaasje genieten bij de dis!
sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
de inrichting was erg gezellig
de bediening was vriendelijk en ze wisten de gerechten uit hun hoofd dat is perfect
en het eten was erg lekker en snel opgediend
was erg gezellig komen zeker nog eens terug
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wat een leuke aanwinst voor Almere (Haven). Een leuk, jong enthousiast team zorgt voor een goede ontvangst en meer dan uitstekend eten. Het Brasserie-niveau ver ontstegen! Hopelijk staat de Thuishaven een bestendige toekomst te wachten en kunnen we er nog vaak van genieten. Allen daarheen!!
Dominique C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten met een gezellig en vriendelijk personeel.