Brasserie ThuisHaven

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie ThuisHaven

Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Derde keer gegeten, eten en service wederom goed. Weinig restaurants in Almere waar de prijs-kwaliteit verhouding daadwerkelijk klopt.
arienn T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gezeten. Geen grote kaart maar dat maakt het dat de gerechten erg goed van smaak waren. Stuk voor stuk prachtig opgediend. Personeel zeer vriendelijk en houden goed in de gaten of je glas niet leeg is.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Genoten van het menu van de chef!
We voelden ons erg verwend. Dit is het eerste restaurant in Almere waar we zeker terug gaan komen.
( ik jok, we zijn ook 2 keer wezen eten bij het Veerhuys maar de 2de keer was zo’n teleurstelling dat we de tegoedbon niet gebruikt hebben.).
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Super leuk restaurantje!! Hier zal ik zeker vaker komen! Lekker eten goede bediening! Iets wat ik miste in Almere haven!
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Toen mijn zwager voor zijn verjaardag koos voor Thuishaven was ik er sceptisch tegenover.
Maar toen ik de eerste hap nam was dit snel voorbij.
Het eten was heerlijk en er hing een relaxte, leuke sfeer.
De bediening was vriendelijk en snel.
Een aanrader.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Aanwinst voor Almere-Haven. Erg veel aandacht voor de gasten
herman W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Extra sfeer in vergelijking met de vorige keer door de plaatsing v d haard.
wilm D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezien de prijs van de de losse hoofd- en nagerechten beetje jammer dat je extra moet betalen voor een bijgerecht als bijv frites
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Mooie goed verzorgde
gerechten. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Gezellige aankleding en
prettige stoelen.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Mooi opgemaakte gerechten van uitstekende smaak. Aandacht voor de gasten prima. De porties waren behoorlijk ruim en de keus aan wijnen is goed. Één opmerking: bij de diamanthaas zouden ze kunnen vragen hoe gaar deze moet zijn.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Culinair genoten, jammer dat de borden niet goed voorverwarmerd waren, vlees was heel snel afgekoeld. Verder top.
Sabine G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Brasserie Thuishaven. Zeer gastvrij en goede kwaliteit van het eten. Mooie inrichting en alles is goed verzorgd, kom er gauw weer eens terug!
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij alledrie vonden de verschillende gerechten heerlijk. Ook leuk opgediend. Lieve bediening. Een aanrader. Hopenlijk een blijvertje.
Brigit D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vriendelijk correcte bediening. Eten goed eend iets te lang gegaard. Maar het is ze vergeven
Klaas Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Inrichting kan meer huiselijker met roomdividers en gordijnen voor de ramen. Was nu al iets aan de koude kant binnen ook doordat de deur regelmatig open ging. Dit wordt van de winter een probleem. Komen nog een keer terug.
Gonnie B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Meerdere keren gegeten bij Thuishaven en zoals altijd heel erg goed zowel de lunch als diner zijn van culinaire topkwaliteit alles is vers en mooi opgemaakt. Buikspek als voorgerecht is om je vingers bij af te likken echt alles is even lekker. Je word hartelijk ontvangen en ieder krijgt persoonlijke aandacht. Het restaurant is zeer gezellig en er is een warme sfeer binnen. Ook is er genoeg privacy om heerlijk te tafelen. Je kan merken dat men een ruime ervaring heeft in de horeca. De grote verrassing was voor ons de High Tea waar we vandaag van genoten hebben. Absoluut een feestje. Dit restaurant kunnen we iedereen aanbevelen die van kwalitatief goed eten houd. Merijn en Rachel we komen snel weer langs en veel succes met jullie mooie restaurant Groetjes Gonnie en John
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Nu eens niet aan de boulevard van Almere Haven neergestreken maar nieuwsgierig naar wat dit vrij nieuwe restaurant ons zou bieden. Waar wij 25-30 jaar geleden de verjaardagstaarten voor onze kinderen ophaalden stapten wij nu naar binnen om een hapje te eten. Om kort te zijn : wat een aanwinst voor onze stad! De lokatie is niet belangrijk! Als je hier binnenkomt word je hartelijk en ongedwongen ontvangen. Wij kozen voor het drie gangen menu, wat een feestje! Verrassende gerechten, mooie opmaak, niet van dat standaard gedoe. Voor elk wat wils. Mooie wijnen erbij en niet te vergeten: wat een top bediening. Dit is wat uit eten moet zijn. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en om het door te vertellen!
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
super leuke hippe en jonge tent, nieuw en gezellig, we hebben heerlijk 3 gangen menu gehad en dat beviel erg goed, een nieuwe plek om naar toe te gaan
herman W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een culinaire aanwinst voor Almere. Jammer dat de reservering van Iens
niet overgekomen was in het restaurant. Maar we kregen een gezellig tafeltje en begonnen met een glaasje cava om te proosten op het begin van onze vakantie. De menukaart verrassend in krantvorm en bij elk gerecht een. advies voor een heerlijk wijntje. Jammer alleen dat je als bestuurder geen halve glaasjes (BOB arrangement) kon krijgen. Wel kon je hele glazen afrekenen en half opdrinken. Maar men zou een BOB arrangement wel in overweging willen nemen., en kreeg ik het laatste halve glas op kosten van de zaak. Het eten was uitstekend. Smaakvol - goed en op leuk opgemaakte borden. geserveerd . Het personeel vriendelijk en gastvrij. Beginnend en misschien nog wat onzeker.; maar wie is dat niet aan t begin van een carrière Echt top gedaan dames ! Ga zo door en we hopen dat de smaakbeleving en culinaire belevenis nog veel meer gasten naar jullie leuke restaurant in Almere zullen lokken. Van harte aangeraden.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Sinds de opening al een diverse keren bij brasserie "de Thuishaven" gegeten en nog geen enkele keer teleurgesteld!