Brasserie ThuisHaven

9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie ThuisHaven

Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Keurige, attente bediening. Eten was prima van smaak. Een opvallend puntje, ik ben geen grote eter maar portie van het hoofdgerecht van het driegangenmenu had echt wel iets groter gemogen. Nu zaten er misschien drie hapjes risotto bij op vier tijgergarnalen. Stond niet verhouding tot de ‘gewone warme gerechten’ van mijn tafelgenoten. Gelukkig was dat zoveel dat ik wat frietjes kon ‘stelen’.
Gwynneth B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Wij hadden iets te vieren en het was geweldig. De ambiance, het eten het was weer super. Echt een aanrader!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Niets dan lof over deze brasserie. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Mijn vrouw en ik hadden als voorgerecht resp. Geitenkaas Wonton en Vitello Tonato; als hoofdgerecht Tijgergarnalen en Kalfswang, en als nagerecht Gemarineerde perzik en Banaan, beide voorzien van verschillende soorten ijs. Alles was decoratief en smaakvol opgemaakt en we hebben het ons uitstekend laten smaken. Zeker een aanrader! Wel ben ik bang dat de locatie (met uitzicht op een busbaan en een supermarkt) op de lange duur funest zou kunnen zijn voor de klandizie, tenzij de bezoekers de omgeving voor lief nemen en genieten van het culinair geboden. Top!
Victor Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prima 3-gangen diner, redelijk geprijsd. Sympathieke bediening. Heel knap hoe van een voormalige banketbakkerij op een schijnbaar onmogelijke plek aan een gelukkig niet druk bereden busbaan een echte intieme brasserie kon gemaakt. Heb er al drie keer gedineerd en krijgbsteeds meer waardeeing voor de continue kwaliteit van het gebodene.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijke meiden en heerlijk eten voor hehaling varbaar
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Na een warme dag hebben we hier met vrienden gegeten. De nieuwe kaart is verukkelijk. Goede en vriendelijke bediening.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten. De kok heeft een mooi plateau met voorgerechten voor ons 5-en gemaakt waardoor we lekker buiten in de luie bank konden blijven. Heb er nog een foto van gemaakt maar weet niet hoe ik die erbij kan doen.
Erwin O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Geweldig gegeten, vriendelijke medewerkers, topervaring. We komen zeker terug!
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ja ik ben er geweest. Uitstekend vriendelijke bediening en goed eten. Het is geweldig, ik wens ze heel veel succes, en ik kom zeker terug.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten voor een leuke prijs. Echt een aanwinst voor Almere haven. De maaltijden zijn met zorg gemaakt. Je kan zelfs meet een grote groep apart zitten.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Vriendelijke mensen die je echt THUIS doen voelen onder het genot van met zorg bereid eten van zeer goede kwaliteit. Eenmaal de verrassing door de chef en eenmaal á la carte zelf gekozen; VERRUKKELIJK.
Wat ook heel fijn is, je kunt er vanuit heel Almere voor de deur komen komen met de bus. Dus je kunt met een gerust hart een glaasje genieten bij de dis!
sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
de inrichting was erg gezellig
de bediening was vriendelijk en ze wisten de gerechten uit hun hoofd dat is perfect
en het eten was erg lekker en snel opgediend
was erg gezellig komen zeker nog eens terug
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wat een leuke aanwinst voor Almere (Haven). Een leuk, jong enthousiast team zorgt voor een goede ontvangst en meer dan uitstekend eten. Het Brasserie-niveau ver ontstegen! Hopelijk staat de Thuishaven een bestendige toekomst te wachten en kunnen we er nog vaak van genieten. Allen daarheen!!
Dominique C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten met een gezellig en vriendelijk personeel.
Clemens H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker eten! Met zorg gemaakt en leuk opgemaakt. Vriendelijk en flexibel personeel. We komen zeker nog eens terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prettige sfeer en lekker eten. Hoewel de ligging van het restaurant niet optimaal is (aan een (relatief rustige) busbaan) is de sfeer binnen prima.
Lekker gegeten en wij gaan daar zeker nog eens heen.
Guustine L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
In korte tijd voor de derde keer hier gegeten omdat het steeds een goede ervaring was. Merkte op dat er een fijne uitbreiding van het restaurant bij een haard gemaakt was. Sfeervol! Mij laten verrassen door de kok met een driegangen menu. Heerlijke rauwe zwaardvis, prima bereid, rode mul als hoofdgerecht. Bijpassende wijn gevraagd, was perfect. Ook het dessert was prima. Wij vonden de porties aan de ruime kant maar dat mocht de pret niet drukken.
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vriendelijk en deskundig personeel,vlotte bediening.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was heel goed. Voor water moest één euro pp worden betaald, maar die naar een goed doel. Niks mis mee. Kreeg de gevraagde tafel ivm gehoorproblemen. Tip: vraag iets minder vaak of alles naar wens is. Goed bedoeld maar je kunt het ook overdrijven.
Komen absoluut terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heel erg lekker gegeten, is echt aandacht aan besteed. De bediening waaronder eigenaresse Rachel was top!!
Voor herhaling vatbaar ????