Brasserie ThuisHaven

9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie ThuisHaven

Erwin O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Geweldig gegeten, vriendelijke medewerkers, topervaring. We komen zeker terug!
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ja ik ben er geweest. Uitstekend vriendelijke bediening en goed eten. Het is geweldig, ik wens ze heel veel succes, en ik kom zeker terug.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten voor een leuke prijs. Echt een aanwinst voor Almere haven. De maaltijden zijn met zorg gemaakt. Je kan zelfs meet een grote groep apart zitten.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Vriendelijke mensen die je echt THUIS doen voelen onder het genot van met zorg bereid eten van zeer goede kwaliteit. Eenmaal de verrassing door de chef en eenmaal á la carte zelf gekozen; VERRUKKELIJK.
Wat ook heel fijn is, je kunt er vanuit heel Almere voor de deur komen komen met de bus. Dus je kunt met een gerust hart een glaasje genieten bij de dis!
sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
de inrichting was erg gezellig
de bediening was vriendelijk en ze wisten de gerechten uit hun hoofd dat is perfect
en het eten was erg lekker en snel opgediend
was erg gezellig komen zeker nog eens terug
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wat een leuke aanwinst voor Almere (Haven). Een leuk, jong enthousiast team zorgt voor een goede ontvangst en meer dan uitstekend eten. Het Brasserie-niveau ver ontstegen! Hopelijk staat de Thuishaven een bestendige toekomst te wachten en kunnen we er nog vaak van genieten. Allen daarheen!!
Dominique C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten met een gezellig en vriendelijk personeel.
Clemens H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker eten! Met zorg gemaakt en leuk opgemaakt. Vriendelijk en flexibel personeel. We komen zeker nog eens terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prettige sfeer en lekker eten. Hoewel de ligging van het restaurant niet optimaal is (aan een (relatief rustige) busbaan) is de sfeer binnen prima.
Lekker gegeten en wij gaan daar zeker nog eens heen.
Guustine L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
In korte tijd voor de derde keer hier gegeten omdat het steeds een goede ervaring was. Merkte op dat er een fijne uitbreiding van het restaurant bij een haard gemaakt was. Sfeervol! Mij laten verrassen door de kok met een driegangen menu. Heerlijke rauwe zwaardvis, prima bereid, rode mul als hoofdgerecht. Bijpassende wijn gevraagd, was perfect. Ook het dessert was prima. Wij vonden de porties aan de ruime kant maar dat mocht de pret niet drukken.
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vriendelijk en deskundig personeel,vlotte bediening.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was heel goed. Voor water moest één euro pp worden betaald, maar die naar een goed doel. Niks mis mee. Kreeg de gevraagde tafel ivm gehoorproblemen. Tip: vraag iets minder vaak of alles naar wens is. Goed bedoeld maar je kunt het ook overdrijven.
Komen absoluut terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heel erg lekker gegeten, is echt aandacht aan besteed. De bediening waaronder eigenaresse Rachel was top!!
Voor herhaling vatbaar ????
Henry H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was echt veel te groot.meer dan een half uur. Ook na het nemen van de eerste hap al komen vragen of het gesmaakt heeft was een beetje overdreven
Bij binnenkomst is het normaal als je ontvangen wordt en niet dat er van achter de toog naar je gezwaaid wordt en ander uit wordt dat je daar naar toe kunt komen.
Als dan gasten wel ontvangen en opgevangen worden geeft het echter geen pas als het personeel dan haar broek staat op te hijsen.
Kwaliteit van het eten was prima
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer goede keuken. Ontzettend goede en lieve bediening. Speciaal aan tafel uitleg over het gerecht. Top
Nicolaas B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Een brasserie met culinaire aspiraties, die een streling voor de tong zijn en een lust voor het oog!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Precies zoals het hoort. Leuke meiden in de bediening. Leuk opgemaakte borden. Tot de volgende keer!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden en fijne smaak combinaties. Voorgerecht Zalm was heerlijk hoofdgerecht diamant haas lekker mals en smaakvolle saus. Toetje was al een feest om naar te kijken en smaakte voortreffelijk. Dit restaurant is een aanwinst voor Almere Haven. Je betaald iets meer. Maar dan heb je wel wat!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Met drie personen gegeten, wij zijn meer dan tevreden. Gastvrij ontvangen, vriendelijke bediening, warme entourage en meer dan heerlijk gegeten.
Giuseppe C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Vandaag hier een 5 gangen kerst menu gegeten

charmante jonge bediening
Wat je verwacht van een fris en jong bedrijf.
Gerechten werden goed en uitgelegd
En bediening heeft de avond zeer profecioneel gehandeld

Gerechten goed van smaak en mooi opgemaakt

Een dikke duim voor de 2 jonge ondernemers dat ze op zo korte tijd al zo goed niveau neerzetten
Een leuk en goed bedrijf met een mooie aankleding

Zeker een aanwinst voor almere
Wij komen zeker vaker terug !
Chapeau !