Over het restaurant Brasserie Thialf

Dineren op een unieke locatie

Broodjes, salades, een smaakmakende burger, fantastische hoofdgerechten en heerlijke hapjes voor bij de borrel. En dat alles op een unieke locatie in Arnhem! Uiteraard worden er bij al dat lekkers ook uitstekende wijnen geserveerd. Sluit een dagje winkelen in het gezellige centrum van Arnhem af met een avond vol culinaire verrassingen bij Thialf!

Meer informatie over restaurant Brasserie Thialf

• : Betaald en onbetaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
Avondkaart vanaf 18.00U

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Thialf

Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk geholpen in een gezellig ingericht restaurant.
Bavo K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Leuke locatie, mooi ingericht en een prima lunchkaart!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Brasserie Thialf is een leuke gelegenheid om met de kinderen naar toe te gaan door de aanwezigheid van de playground Thialf. De kaart wisselt regelmatig en het eten is in het algemeen zeer smaakvol.
Veer D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en leuke sfeer!
sophie B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hip brasserie leuk en eigentijds ingericht met zeer vriendelijke bediening. Goede burger; jammer dat de glutenvrije keus is zga afwezig: alles soepen, vegaburgers, auberginecroquettes - noem maar op - is met meel gebonden! Het aankoop van een soort pasta en het gebruik van bvb maizena of aardapelbindmiddel zal aan de smaak niks veranderen maar ook de mensen met een gluten intolerantie een keus kunnen bieden tussen meer dan 2 hoofd en 1 voorgerecht....
Salade bij burger was karig - wel een overvloed aan frieten. De groente bij de zalm waren erg lekker maar de saus te vet, vond ik. De tent heeft veel meer potentiel dan hoe het nu is.
Miel S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, goed, vriendelijk personeel en een leuke, maar rumoerige setting.
Fried H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker eten in een mooie ontspannen ambiance.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Thialf is een origineel restaurant: licht, hip en gezellig. Het eten is heerlijk en het brood met zelfgemaakten pesto en soortgelijke smeersels is super. De bediening is heel spontaan en vriendelijk. Het is tien minuten lopen van Musis waar wij daarna naar een concert gingen. Kortom: wij komen terug.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima gegeten wederom! 1 tip, ik had bij het online reserveren (via de eigen site) aangegeven dat ik graag een tafel buiten wilde reserveren. Toen we binnenkwamen, werd daar een beetje nors op gereageerd van 'dat doen we hier niet, we reserveren geen tafels'. Als dat de policy is, geen probleem uiteraard, maar had dan even op de mail gezet, dan wisten we dit. We konden nu gewoon buiten zitten, maar gastvriendelijker is het om de gast hier vooraf op te attenderen. Verder, alles helemaal prima en een aanbeveling om naartoe te gaan.
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima hamburgers en lekkere spaghetti bolognese voor onze dochter. Snelle service, verder helemaal niks op aan te merken! Wel jammer dat het parkeren (in de buurt) lastig is.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een heerlijk grote buitenspeelruimte voor kinderen is de absolute trekker!
thom A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eerste kennismaking. Smaakt naar meer. Mooie gerechten, fijne bediening. Originele locatie. Beslist een aanrader.

Thom
Fried H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Mooie ambiance. Dinsdagavond rond 18.00, was het nog niet erg druk. Vlotte bediening. Goede rode huiswijn
(Guadelope) . Het brood was smakelijk evenals de pesto's erbij. Het hoofdgerecht lamsrumpsteak was uitstekend.
We komen nog eens terug voor een uitgebreider maal.
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekkere burger! Ook onze dochter van twee heeft lekker gesmikkeld van de spaghetti bolognese. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
SVloet V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Prima eten, hippe locatie. De bio hamburger met verse frites was heerlijk. Wijn ook. Moderne industriële
Inrichting. Ook een brandende open haard met fauteuils.
mkoldewee .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een sfeervol en hip ingericht restaurant in een rustige buurt. Het was een koude winteravond en we hebben heerlijk bij het haardvuur gezeten. Wel aan tafel gegeten. Met name voor- en nagerecht waren erg lekker! Hoofdgerecht ook maar minder bijzonder (biologische hamburger). Het was 'gezellig druk' op vrijdagavond, maar zeker niet te druk. Je kon elkaar prima verstaan. De service was heel prima!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Altijd een fijne plek om iets te eten of te drinken. Het zit een beetje verscholen in de Spijkerbuurt, maar je kunt mooi uitkijken over het park erachter en kinderen kunnen op Thialf spelen.
Attente bediening, lekkere gerechten. Echt top opgemaakte borden, heerlijke smaken. Alleen de muziek is soms een beetje uit de bocht. Jaren 70 hits? Kung Fu Fighting kwam 3x voorbij :-)
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke bediening die wel erg gehaast werkt. Portie spaghetti is aan de KLEINE kant voor de prijs, aan de randen was de spaghetti hier en daar niet meer warm. Waarschijnlijk doordat het bord niet voorverwarmd is en/of het iets te lang op de counter heeft gestaan. De hamburger Thialf was lekker, super friet. De mayo, waarschijnlijk zelf gemaakt, heeft een bijzondere zurig smaak. Misschien teveel citroen?. De appelgebak (van een toeleverancier) met eigen gemaakte slagroom is een topper.
Afra S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een beetje verscholen in het Spijkerkwartier, maar wat leuk. We waren verbaasd. Gezellig ingericht, fijne overzichtelijke kaart met ook bijzondere dingen. De bediening was attent en alert. Het enige punt van kritiek is dat de hoeveelheden te groot waren. Niemand van ons vijven kon het op. Hoewel we zin hadden in een dessert, paste dat gewoonweg niet meer. Desondanks: echt aan te bevelen.
gerdienromeijn .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel fijn restaurantje, leuke sfeer en inrichting, bijzonder vriendelijk personeel en heerlijk eten! Mooi dat het oude zwembad zo'n leuke nieuwe bestemming heeft gekregen (en ja, natuurlijk werden mijn zus en ik erg nostalgisch van alle oude foto's...)