Brasserie Thialf

Dullertstraat 33-1 6828 HJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Thialf

Dineren op een unieke locatie

Broodjes, salades, een smaakmakende burger, fantastische hoofdgerechten en heerlijke hapjes voor bij de borrel. En dat alles op een unieke locatie in Arnhem! Uiteraard worden er bij al dat lekkers ook uitstekende wijnen geserveerd. Sluit een dagje winkelen in het gezellige centrum van Arnhem af met een avond vol culinaire verrassingen bij Thialf!

Meer informatie over restaurant Brasserie Thialf

• : Betaald en onbetaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
Avondkaart vanaf 18.00U

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Thialf

Jolieke T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Een heerlijke veganistische curry gegeten. Mijn partner had de diamanthaas en was eveneens zeer tevreden. Er heerst een ontspannen en ongedwongen sfeer.
Riri W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een goede plek voor een snelle hap. Echt lang tafelen zit er niet bij, daar we afgelopen weekend om 9 uur ietwat het idee hadden dat we de deur uit gebonjourd werden omdat ze al wilden gaan sluiten. Wel lekker gegeten.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Vorige week bij de braserie gegeten. Eten was goed op smaak. Leuke omgeving en de kinderen hebben zich er goed kunnen vermaken. Wel een kleine tip of aanvulling; misschien een voorraad bordspellen aanschaffen. Dat vind ik onmisbaar in een gezinsrestaurant.
Josette R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten in de brasserie. De kaart bestaat uit een leuke mix van simpele gerechten, lastige gerechten, Europees en Oosters. Vriendelijk en kundig personeel.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was fijn! Lekker eten, leuke mensen en een prachtige locatie. Dit was de eerse, maar zeker niet de laatste keer dat wij hier komen.
Timo L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijke club sandwich gegeten. Een leuke locatie voor een snelle hap, maar ook voor een wat uitgebreider diner. Uiterst vriendelijke en nette bediening die graag mijn vragen beantwoordde.
Hielke A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Goed eten in een ongedwongen sfeer. Het personeel is kundig en vriendelijk en kon ons goed adviseren over de dranken en onze gerechtkeuze.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Uitstekende vis en diamanthaas gegeten bij Brasserie Thialf. Een leuk restaurant op een ietwat afgelegen plek. Het nostalgisch gevoel dat het restaurant teweegbrengt weegt zeker op tegen de kleine wandeling erheen. Vriendelijke, geestige bediening en snelle service. Zeker een aanrader!
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Een goed restaurant op een fijne plek. De kinderen hebben zich goed kunnen vermaken en de broodjes waren lekker. Wij komen terug.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten was lekker en we zijn zeer vriendelijk geholpen. Leuk dat het personeel wat ouder is. Het interieur was ook erg leuk. Als ik toch een minpuntje moet geven, dan zou ik de burger een speciale toevoeging geven. Hij was een beetje simpel.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het is een hele leuke plek, zeker met het mooie weer, prachtig terras. Het eten is goed, goede sfeer. De service/bediening was alleen teleurstellen. Het was niet druk en toch duurde het lang en werden er verschillende keren bestellingen vergeten of was het incompleet. Bediening moet stukken beter!
Lot V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Ik heb hier vaker lekker gegeten, maar vandaag vond ik de heilbot een beetje saai. Niet zoveel smaak en wat fantasieloze garnituur. Wat mijn tafelgenoten hadden, zag er smakelijk uit en naar hun zeggen was dat het ook.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijk personeel. Leuke kaart met goede gerechten. Gezellige sfeer, een aanrader!
Hélène F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij gingen met z’n zessen na het werk eten, er werd een leuke plek gecreëerd !
Allemaal heel gemoedelijk.
Het eten was echt lekker alleen de gerechten hadden wat groter gemogen.
Van het nagerecht maakten ze een feestje!
Wij hebben het heel gezellig en sfeervol gehad. De lokatie/ interieur vinden wij super leuk!
Merel T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Lekker gegeten bij Thialf! Vriendelijk personeel en vooral het ijs als toetje is een aanrader!
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Vanmiddag goed en gezellig geluncht bij Thialf. Een unieke locatie in het Spijkerkwartier met een heerlijk terras in de zon. Ik had een clubsandwich die zeer smaakvol was samengesteld. Absoluut een aanrader.
Ym S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We werden leuk ontvangen. Uitermate gezellige ambiance in leuke woonwijk 5 minuten lopen van Steenstraat en Station Velperpoort. Ideaal met kinderen i.v.m. groot speelveld voor het terras.
Mooi groot terras met hippe stoeltjes. Leuke inrichting.
Eten: overheerlijk! Goede wijnen.
In 1 woord: Tof!
MauriceV .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten, gerechten waren smakelijk, zagen er mooi uit en waren voldoende groot voor iedereen. Wij vinden het een heerlijke relaxte locatie, waarbij kinderen ook meer dan welkom zijn.
Fried H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker eten, goede bediening en mooie wijnen. Ontspannen sfeer.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten: zeldzaam zo lekker asperges gegeten in restaurant. Ook mijn gezelschap was zeer tevreden over de gerechten; allemaal verschillenden. Het voorgerecht om te delen was ook erg lekker. Zeker aanrader voor de bewuste eter. Enig minpuntje, het glutenvrij brood was niet lekker.