Over het restaurant Brasserie Thialf

Dineren op een unieke locatie

Broodjes, salades, een smaakmakende burger, fantastische hoofdgerechten en heerlijke hapjes voor bij de borrel. En dat alles op een unieke locatie in Arnhem! Uiteraard worden er bij al dat lekkers ook uitstekende wijnen geserveerd. Sluit een dagje winkelen in het gezellige centrum van Arnhem af met een avond vol culinaire verrassingen bij Thialf!

Meer informatie over restaurant Brasserie Thialf

• : Betaald en onbetaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
Avondkaart vanaf 18.00U

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Thialf

Simone M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wederom een fijn bezoek gebracht, met lekker eten, goede wijnen en prettige sfeer en bediening!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Thialf ligt midden in het Spijkerkwartier en zit in een voormalige sportkantine. Daardoor een originele en mooie locatie. Trendy en sfeervolle aankleding, maar op een koude winteravond (vorst buiten) had het net iets warmer gemogen binnen. De kaart is niet overdreven uitgebreid maar meer dan compleet. Gerechten zijn met zorg bereid, met verse ingrediënten en veelal huisgemaakt. De bediening vonden wij vriendelijk en goed, maar soms mocht het net ietsje sneller. De Skrei en de burger (de grootte) die wij als hoofdgerecht aten waren uitstekend! Zeer goede keuze qua wijnen en dessert met heerlijk ijs van Professor Grunschnabel (‘vegetal’) maakte het helemaal af. Wij komen zeker nog eens!
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een erg leuk, sfeervol en gezellig restaurant in Arnhem Spijkerkwartier. Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Leuk en origineel dat er een wisselende menukaart is met verrassende, lekkere gerechten. Eventueel minpunt: Grote porties.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk geluncht bij Brasserie Thialf. Wij komen iedere dinsdag lunchen en het eten is iedere keer weer goed op smaak. Er heerst een ongedwongen sfeer in een leuke wijk. Het enige nadeel is het gebrek aan parkeergelegenheid.
marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima burger, vriendelijk personeel
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeer beperkte menukaart, weinig keus. Geen verrassende smaken. Biefstuk was taai en had nauwelijks smaak. Bediening was hartelijk en reageerde goed, toen bleek dat de garnalen in de pasta veel te zout waren. De plek en de inrichting van het restaurant zijn leuk.
karel O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
hartstikke gezellige plek. Fijne huiselijke sfeer en goeie bediening. persoonlijk en niet te. thnks
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prettige sfeer, vriendelijke en attente bediening, óók als het druk is. Het is een genot om te zien hoe er in de keuken gewerkt wordt: relaxed en alles onder controle.
Kortom: de oude zwembadkantine omgebouwd tot een restaurant waar het goed toeven is.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Erg gezellige en sfeervol restaurant; beetje afgelegen in een woonwijn maar makkelijk te voet bereikbaar. Vriendelijk personeel heeft aandacht voor de gasten. Mooie kaart met voor ieder wat wils: lekkere en professionele gerechten.
We komen hier zeer regelmatig even iets eten!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heel gezellig. Heerlijk gegeten, lekkere wijn en zeer vriendelijke bediening. Vanaf 21:00 muziek: unieke combinatie van gypsy en tango. Wat een sfeer!
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuke gezellige lokatie
Mooie kaart
Lekker gegeten
Vriendelijk ontvangen
yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Verrassende plek om te eten. Rustieke inrichting, zeer vriendelijk personeel en het eten was van goede kwaliteit.
Zeker een aanrader!!!
Fried H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten. Prima bediening en mooie huiswijn.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig gelunched met vriendinnen. Het eten was lekker, allemaal prima. We kwamen met de auto en P plek was wel even zoeken.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Altijd weer fijn om hier te zijn. Lekker eten en informele sfeer (fijn bij de haard in de winter!). En het uitzicht over het park verveelt nooit.
henkjan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima plek, vlotte bediening, prima sfeer, goeie kaart, standaard dingen, afgewisseld met een paar aparte dingen. Mag misschien iets meer met vis op het menu.
heinhuis.jj H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden een cadeaubon ontvangen voor dit leuke restaurant.
Na een dagje Arnhem hebben we hier heerlijk gegeten! De gerechten smaakten heerlijk en werden goed verzorgd opgediend.
Een aanrader!
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten weer in een prettige sfeer.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Onse gereserveerde tafel stond gereed en de bediening wachtte rutig tot iedereen "eindelijk" zijn gerechten gekozen hadden. Het eten was erg lekker. Mijn hoofdgerecht kwam een minuutje later, omdat er wat mis gegaan was. Geen idee wat... het kwam zo snel erachter aan, dat ze dat niet eens hadden hieven te vertellen.
Lekkere bieren van de tap en de prijs vond ik ook erg goed.
Ik ga hier zeker terug komen. Een aanrader voor iedereen.
Als er een minpuntje kan zijn, dan is dat mogelijk dat ze niet in het centrum zitten. Ik vind het de kleine wandeling meer dan waard.
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Erg vriendelijke bediening, leuke vintage entourage en het eten was héérlijk! Zeker aan te raden.