Brasserie Thialf

Dullertstraat 33-1 6828 HJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Thialf

Dineren op een unieke locatie

Broodjes, salades, een smaakmakende burger, fantastische hoofdgerechten en heerlijke hapjes voor bij de borrel. En dat alles op een unieke locatie in Arnhem! Uiteraard worden er bij al dat lekkers ook uitstekende wijnen geserveerd. Sluit een dagje winkelen in het gezellige centrum van Arnhem af met een avond vol culinaire verrassingen bij Thialf!

Meer informatie over restaurant Brasserie Thialf

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima gegeten wederom! 1 tip, ik had bij het online reserveren (via de eigen site) aangegeven dat ik graag een tafel buiten wilde reserveren. Toen we binnenkwamen, werd daar een beetje nors op gereageerd van 'dat doen we hier niet, we reserveren geen tafels'. Als dat de policy is, geen probleem uiteraard, maar had dan even op de mail gezet, dan wisten we dit. We konden nu gewoon buiten zitten, maar gastvriendelijker is het om de gast hier vooraf op te attenderen. Verder, alles helemaal prima en een aanbeveling om naartoe te gaan.
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima hamburgers en lekkere spaghetti bolognese voor onze dochter. Snelle service, verder helemaal niks op aan te merken! Wel jammer dat het parkeren (in de buurt) lastig is.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een heerlijk grote buitenspeelruimte voor kinderen is de absolute trekker!
thom A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eerste kennismaking. Smaakt naar meer. Mooie gerechten, fijne bediening. Originele locatie. Beslist een aanrader.

Thom
Fried H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Mooie ambiance. Dinsdagavond rond 18.00, was het nog niet erg druk. Vlotte bediening. Goede rode huiswijn
(Guadelope) . Het brood was smakelijk evenals de pesto's erbij. Het hoofdgerecht lamsrumpsteak was uitstekend.
We komen nog eens terug voor een uitgebreider maal.
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekkere burger! Ook onze dochter van twee heeft lekker gesmikkeld van de spaghetti bolognese. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
SVloet V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Prima eten, hippe locatie. De bio hamburger met verse frites was heerlijk. Wijn ook. Moderne industriële
Inrichting. Ook een brandende open haard met fauteuils.
mkoldewee .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een sfeervol en hip ingericht restaurant in een rustige buurt. Het was een koude winteravond en we hebben heerlijk bij het haardvuur gezeten. Wel aan tafel gegeten. Met name voor- en nagerecht waren erg lekker! Hoofdgerecht ook maar minder bijzonder (biologische hamburger). Het was 'gezellig druk' op vrijdagavond, maar zeker niet te druk. Je kon elkaar prima verstaan. De service was heel prima!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Altijd een fijne plek om iets te eten of te drinken. Het zit een beetje verscholen in de Spijkerbuurt, maar je kunt mooi uitkijken over het park erachter en kinderen kunnen op Thialf spelen.
Attente bediening, lekkere gerechten. Echt top opgemaakte borden, heerlijke smaken. Alleen de muziek is soms een beetje uit de bocht. Jaren 70 hits? Kung Fu Fighting kwam 3x voorbij :-)
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke bediening die wel erg gehaast werkt. Portie spaghetti is aan de KLEINE kant voor de prijs, aan de randen was de spaghetti hier en daar niet meer warm. Waarschijnlijk doordat het bord niet voorverwarmd is en/of het iets te lang op de counter heeft gestaan. De hamburger Thialf was lekker, super friet. De mayo, waarschijnlijk zelf gemaakt, heeft een bijzondere zurig smaak. Misschien teveel citroen?. De appelgebak (van een toeleverancier) met eigen gemaakte slagroom is een topper.
gerdienromeijn .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel fijn restaurantje, leuke sfeer en inrichting, bijzonder vriendelijk personeel en heerlijk eten! Mooi dat het oude zwembad zo'n leuke nieuwe bestemming heeft gekregen (en ja, natuurlijk werden mijn zus en ik erg nostalgisch van alle oude foto's...)
Afra S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een beetje verscholen in het Spijkerkwartier, maar wat leuk. We waren verbaasd. Gezellig ingericht, fijne overzichtelijke kaart met ook bijzondere dingen. De bediening was attent en alert. Het enige punt van kritiek is dat de hoeveelheden te groot waren. Niemand van ons vijven kon het op. Hoewel we zin hadden in een dessert, paste dat gewoonweg niet meer. Desondanks: echt aan te bevelen.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Oudjaarsdag bij Thialf geweest; we willen eens wat anders, en gingen op zoek online, en kwamen toen op Thialf. We hebben 80% van horeca Arnhem wel uitgekamd, geloof ik. Toen we aankwamen, was het een verrassend vrijstaand gebouwtje, en eenmaal binnen zie je nog wel de restanten van het oude Thialf zwembad, waar het naar vernoemd is. Een alleraardigst en zeer correct meisje in de bediening; die ook vraagt of alles naar wens is, etcetera. Zo hoort het. Het eten kwam op een precies goed tempo naar de tafels. We hebben beiden een soepje genomen, welke uitstekend smaakte en allebei een sandwich: mijn vriendin één met zalm en ik één met eiersalade en spek. Mijn vriendin vond haar sandwich wel nogal mager bekleed qua zalm, maar volgens mij viel dat wel mee. De broodjes zijn wel wat aan de kleine kant, en hebben verder geen opsmuk als groen er naast. De koffie zelf vond ik ietwat aan de sterke kant; niet helemaal mijn smaak. Maar, dit zijn de kritieke puntjes: de totale beleving vonden we wel leuk en iets hebben, en de kwaliteit van het eten was goed. We komen zeker terug!
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De ontvangst was uiterst gastvrij en het was heel fijn om voor de deur op de speciale parkeerplaats te kunnen parkeren. Goede wijn, heeeeeeerlijk brood met nog veel lekkerder dipjes als borrelhap. We moesten even wachten 'beneden' voor we in het gezelliger gedeelte boven een plek hadden, maar dat was echt helemaal niet erg. De vitello tonato is de lekkerste die ik ooit heb geproefd. By far! De burger was ook fantastisch. En wat nog het allerfijnste was: de koks en de bediening waren uiterst kundig en zorgvuldig met betrekking tot mijn zuivelallergie. Dat is uitzonderlijk in Nederland!

Een restaurant waar ik nog vaak terug ga komen en iedereen mee naartoe ga nemen. Een aanrader dus.
Emil B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Superleuke locatie, vriendelijke bediening. Echt verrassend goed gegeten. Eigenlijk veel te goedkoop als je het mij vraagt. Maar Thialf ligt niet echt op een looproute (beetje verstopt). Dus je moet hier echt naar op zoek. Maar zeer de moeite waard! Kom hier zeker nog een keer.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige, sfeervolle omgeving, prima bediening en heerlijk eten, alleen: naast ons zat een gezelschap van vier mensen van wie één man de hele avond luid sprak en letterlijk te volgen was. Toen hadden we wel wat meer afstand tussen de tafeltjes gewenst ...
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke sfeer, prima bediening, goed eten. We komen hier zeker een keer terug. Eten met zorg bereid, goed van smaak. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Waar zie je nog dat de chef het restaurant binnengaat naar zijn gasten? Wel bij restaurant Thialf
Anne-Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben een heerlijk lunch gehad. Veel aandacht aan het eten besteed.
Aardig personeel, kwamen ook regelmatig langs.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eerste keer en beviel goed. Leuk, klein restaurant op een unieke plek midden in de bekendste wijk van Arnhem. Kleine kaart maar wel met écht mooie gerechten, dat zien wij graag. Verse spullen, mooi opgemaakt en vlotte jonge bediening in een eigentijdse hippe maar wel gezellige sfeer. Cosy dus en voor herhaling vatbaar. Het meubilair is wat gemengd en daardoor doet dat uniek aan, maar als ik een tip moet geven... Die stalen schoolklas stoelen met die houten zitting en rugleuning....die zijn niet erg geschikt om bijvoorbeeld gezellig van 19.00 tot 22.00 aan te zitten / natafelen enz. Maar wij komen heel graag terug !!
Button .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuke plek om hier een hapje te eten. Mooi terras, kinderen kunnen perfect buitenspelen. Het eten is gevarieerd, bijzondere maar toegankelijke gerechten met een heerlijk wijntje erbij. Er is niet echt een kindermenu maar er is genoeg samen te stellen voor de kids. Prettige ambiance