Brasserie Thialf

Dullertstraat 33-1 6828 HJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Thialf

Dineren op een unieke locatie

Broodjes, salades, een smaakmakende burger, fantastische hoofdgerechten en heerlijke hapjes voor bij de borrel. En dat alles op een unieke locatie in Arnhem! Uiteraard worden er bij al dat lekkers ook uitstekende wijnen geserveerd. Sluit een dagje winkelen in het gezellige centrum van Arnhem af met een avond vol culinaire verrassingen bij Thialf!

Meer informatie over restaurant Brasserie Thialf

• : Betaald en onbetaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12:00 - sluit
Avondkaart vanaf 17.00U

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Thialf

Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Er was een heerlijk kerstdiner voor ons. Het eten was meer dan heerlijk. Het restaurant is een absolute aanrader voor iedereen. Het eten was zó lekker! Het personeel was buitengewoon vriendelijk en kundig en zag er netjes uit. Thialf, bedankt!
Mijndert A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker gegeten in een mooie ruimte. Leuk gedaan ook met de sfeerverlichting. Het was er erg knus en gaf een warme sfeer. Leuk om te zien dat het personeel het naar de zin had.
Gert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Brasserie Thialf is een diamantje voor het Spijkerkwartier. Heerlijke en originele gerechten met zorg bereid. Je zit er lekker ontspannen op een unieke locatie. Wij komen graag nog een keer.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hadden de wildstoof besteld, maar deze was bevroren van binnen. Hier werd in eerste instantie erg mild op gereageerd. We kregen een nieuw bord. Deze was wel goed en smaakte lekker. We bleven enigszins verbijsterd door de eerste reactie, maar toen kwam de dame ons een drankje van het huis aanbieden. Dat maakte veel goed ;)
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Leuke plek. Goed eten. Fijne bediening. Prima!
Kevin E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gezellige inrichting, bediening was goed en de gerechten boven verwachting! Aanader en hier gaan we zeker nog vaker terugkomen.

Het enige minpunt is dat de keuken vrij vroeg sluit (21.00?), dus aan te raden om vroeg er naar toe te gaan.
B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Helaas was de extra 'verkochte' kaas bij de hamburger vergeten maar stond wel voor 1,50 op de rekening (er staat trouwens nergens dat er een toeslag betaald moet worden). Bij de spaghetti werd geen kaas geserveerd. Op verzoek kreeg ik een heel klein kommetje geraspte kaas dat ook voor 1,50 op de rekening stond. En de rode wijn was echt veel te warm. Verder lekker gegeten in een prettige omgeving.
Joriswillems W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijke vitello en pasta met truffel gegeten. We zaten allemaal bomvol, wat uiteraard een goed teken is. De ambiance van het restaurant was goed en het was niet te druk. Een minder punt van de avond was de amikale wijze waarop de ober ons herhaaldelijk aansprak. Enige professionaliteit is toch wel gepast.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. En niets was de bediening en kok teveel om rekening te houden met de vele allergiën van mijn tafelgenote. Zeer gewaardeerd!
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijke plek, rustig (op een doordeweekse avond), goed eten. Het terras ziet er aantrekkelijk uit dus ik kom zeker nog eens terug op en warmere dag.
Jozefine M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Buitengewoon heerlijke wildstoof en papillotten gegeten. Het personeel was vriendelijk en was in voor een leuk praatje. Een minpunt (waar het restaurant overigens weinig aan kan doen) is de hoeveelheid kinderen. Om eerlijk te zijn ergerden ons kapot. Er zijn andere restaurants ongetwijfeld geschikter om met 50 kinderen heen te gaan.
Antoinette T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was de eerste keer voor ons, we waren blij verrast! Super fijne sfeer, heerlijk gegeten.... we waren de laatsten die weggingen..... we komen zeker terug!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
In afwachting van het hoofdgerecht een glaasje en borrelhapje (brood/saus) besteld, daardoor duurde het serveren van het hoofdgerecht wat lang.
ik denk dat men wilde wachten tot wij het brood op hadden. Misverstand?
Verder heerlijk vegaearisch gegeten (Curry en Burger Bataat), in het kader van Dierendag :-)
Joanneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vorige week lekkere curry gegeten in het restaurant. Leuk dat er vegan gegeten kan worden, sommige restaurants doen daar moeilijk over. Als ik toch een minpuntje moet noemen, ons bedieningsmeisje kwam een beetje klungelig over.. Ze deed wel erg haar best. Het was een prima avond.
Jolieke T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Een heerlijke veganistische curry gegeten. Mijn partner had de diamanthaas en was eveneens zeer tevreden. Er heerst een ontspannen en ongedwongen sfeer.
Riri W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een goede plek voor een snelle hap. Echt lang tafelen zit er niet bij, daar we afgelopen weekend om 9 uur ietwat het idee hadden dat we de deur uit gebonjourd werden omdat ze al wilden gaan sluiten. Wel lekker gegeten.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Vorige week bij de braserie gegeten. Eten was goed op smaak. Leuke omgeving en de kinderen hebben zich er goed kunnen vermaken. Wel een kleine tip of aanvulling; misschien een voorraad bordspellen aanschaffen. Dat vind ik onmisbaar in een gezinsrestaurant.
Josette R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten in de brasserie. De kaart bestaat uit een leuke mix van simpele gerechten, lastige gerechten, Europees en Oosters. Vriendelijk en kundig personeel.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was fijn! Lekker eten, leuke mensen en een prachtige locatie. Dit was de eerse, maar zeker niet de laatste keer dat wij hier komen.
Timo L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijke club sandwich gegeten. Een leuke locatie voor een snelle hap, maar ook voor een wat uitgebreider diner. Uiterst vriendelijke en nette bediening die graag mijn vragen beantwoordde.