Over het restaurant Brasserie Thialf

Dineren op een unieke locatie

Broodjes, salades, een smaakmakende burger, fantastische hoofdgerechten en heerlijke hapjes voor bij de borrel. En dat alles op een unieke locatie in Arnhem! Uiteraard worden er bij al dat lekkers ook uitstekende wijnen geserveerd. Sluit een dagje winkelen in het gezellige centrum van Arnhem af met een avond vol culinaire verrassingen bij Thialf!

Meer informatie over restaurant Brasserie Thialf

• : Betaald en onbetaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
Avondkaart vanaf 18.00U

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Thialf

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig gelunched met vriendinnen. Het eten was lekker, allemaal prima. We kwamen met de auto en P plek was wel even zoeken.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Altijd weer fijn om hier te zijn. Lekker eten en informele sfeer (fijn bij de haard in de winter!). En het uitzicht over het park verveelt nooit.
henkjan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima plek, vlotte bediening, prima sfeer, goeie kaart, standaard dingen, afgewisseld met een paar aparte dingen. Mag misschien iets meer met vis op het menu.
heinhuis.jj H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden een cadeaubon ontvangen voor dit leuke restaurant.
Na een dagje Arnhem hebben we hier heerlijk gegeten! De gerechten smaakten heerlijk en werden goed verzorgd opgediend.
Een aanrader!
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten weer in een prettige sfeer.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Onse gereserveerde tafel stond gereed en de bediening wachtte rutig tot iedereen "eindelijk" zijn gerechten gekozen hadden. Het eten was erg lekker. Mijn hoofdgerecht kwam een minuutje later, omdat er wat mis gegaan was. Geen idee wat... het kwam zo snel erachter aan, dat ze dat niet eens hadden hieven te vertellen.
Lekkere bieren van de tap en de prijs vond ik ook erg goed.
Ik ga hier zeker terug komen. Een aanrader voor iedereen.
Als er een minpuntje kan zijn, dan is dat mogelijk dat ze niet in het centrum zitten. Ik vind het de kleine wandeling meer dan waard.
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Erg vriendelijke bediening, leuke vintage entourage en het eten was héérlijk! Zeker aan te raden.
Renate L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuke sfeer, gemoedelijk en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Lekkere gerechten. Anders dan anders.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk geholpen in een gezellig ingericht restaurant.
Bavo K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Leuke locatie, mooi ingericht en een prima lunchkaart!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Brasserie Thialf is een leuke gelegenheid om met de kinderen naar toe te gaan door de aanwezigheid van de playground Thialf. De kaart wisselt regelmatig en het eten is in het algemeen zeer smaakvol.
Veer D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en leuke sfeer!
Saida B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hip brasserie leuk en eigentijds ingericht met zeer vriendelijke bediening. Goede burger; jammer dat de glutenvrije keus is zga afwezig: alles soepen, vegaburgers, auberginecroquettes - noem maar op - is met meel gebonden! Het aankoop van een soort pasta en het gebruik van bvb maizena of aardapelbindmiddel zal aan de smaak niks veranderen maar ook de mensen met een gluten intolerantie een keus kunnen bieden tussen meer dan 2 hoofd en 1 voorgerecht....
Salade bij burger was karig - wel een overvloed aan frieten. De groente bij de zalm waren erg lekker maar de saus te vet, vond ik. De tent heeft veel meer potentiel dan hoe het nu is.
Miel S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, goed, vriendelijk personeel en een leuke, maar rumoerige setting.
Fried H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker eten in een mooie ontspannen ambiance.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Thialf is een origineel restaurant: licht, hip en gezellig. Het eten is heerlijk en het brood met zelfgemaakten pesto en soortgelijke smeersels is super. De bediening is heel spontaan en vriendelijk. Het is tien minuten lopen van Musis waar wij daarna naar een concert gingen. Kortom: wij komen terug.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima gegeten wederom! 1 tip, ik had bij het online reserveren (via de eigen site) aangegeven dat ik graag een tafel buiten wilde reserveren. Toen we binnenkwamen, werd daar een beetje nors op gereageerd van 'dat doen we hier niet, we reserveren geen tafels'. Als dat de policy is, geen probleem uiteraard, maar had dan even op de mail gezet, dan wisten we dit. We konden nu gewoon buiten zitten, maar gastvriendelijker is het om de gast hier vooraf op te attenderen. Verder, alles helemaal prima en een aanbeveling om naartoe te gaan.
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima hamburgers en lekkere spaghetti bolognese voor onze dochter. Snelle service, verder helemaal niks op aan te merken! Wel jammer dat het parkeren (in de buurt) lastig is.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een heerlijk grote buitenspeelruimte voor kinderen is de absolute trekker!
thom A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eerste kennismaking. Smaakt naar meer. Mooie gerechten, fijne bediening. Originele locatie. Beslist een aanrader.

Thom