Brasserie Thermen Holiday

Pr. Beatrixlaan 10 3121 JN Schiedam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Thermen Holiday

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
De geitenkaassalade met spinazie is een van de lekkerste, die we ooit gegeten hebben, vandaar het goede cijfer. Later op de dag nacho's, nog nooit op die manier gegeten, jammie.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Weer eens ouderwets heerlijk gerelaxt in de sauna in je eigen stad, en hier toch wel lekker en prettig gegeten. Vanwege onze ervaring hier al om 11.30 uur gaan zitten (we waren de eersten). Zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening, de bestelde drankjes binnen 5 minuten geserveerd. Compliment voor de speciale bierkaart! De uitsmijter (binnen 10 minuten geserveerd) was prima, heerlijk vers bruin brood en de dooiers conform de afspraak: lekker zacht. Het door mijn vrouw bestelde broodje tonijnsalade was ook prima. Niets dan lof!
Ktoo .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
De kwaliteit van de brasserie staat helaas niet in verhouding tot de kwaliteit van de sauna. Een op de kaart gezond beoogde maaltijdsalade oosterse zalm was vooral oosters door de taugé. De dressing was te overdadig en te vet. De zalm zelf was wel ok. Jammer....
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Heerlijk een dagje genoten met vriendin. Voor de 'veiligheid' maar weer de salade geitenkaas gegeten, jammie!! (zie recensie 11 juli 2014). De ijskoffie
was ook zalig. Even een TIP: gezellig om tussendoor tijdschriften te lezen,
maar deze zijn erg slordig neergelegd. Makkelijker om deze te sorteren,
per vak. Dit is overzichtelijker en netter.
Corleone66 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
zoals in een van de voorgaande recensies staat, personeel veel te drammerig, komen om de haverklap vragen of je wat wil bestellen. De prijzen van de gerechten zijn echt veel te hoog, in vergelijk met vele andere sauna,s, het lijkt wel of ze de gemiste inkomsten met de vele kortings acties, via de brasserie willen terug verdienen.Terugkomen? sauna en opgietingen super, maar het totaalplaatje voor een hele dag sauna, voelt van "niet meer"
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Gezellige locatie in een heel fijne sauna omgeving. Wij hebben hier heerlijk geluncht. Wij hadden een plankje met diverse vleeswaren, aoili en brood. En de gebakken kip met balisaus en groente op bruin brood. Beide gerechten waren prima en zeker voldoende. We kregen het niet eens op. Bediening is vriendelijk en vlot. Volgende keer een salade proberen.
Gabriëlle D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Thermen schiedam is mijn favoriet, Salade Geitenkaas is een aanrader heerlijk met als basis Spinazie als sla. verder ben ik ook dol op de tomatensoep die ze hebben. vorige keer een mooi gerecht op, sliptongen met patat en groenten, smaakte me ook heerlijk !.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
De vorige keer een salade geitenkaas gegeten, die erg lekker is, want geen gewone sla, zoals meestal elders het geval is, maar spinazie, heerlijk. Deze keer had ik een baquet gezond, wat bestond uit een dikke donkere boterham, met ontzettend dikke plakken ham erop, jakkes. Heb kaas bij moeten vragen, want die zat er amper op. Ham hoort er dun gesneden op te liggen. Dit was zo slecht, heb er spijt van, dat ik het niet terug heb gegeven.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Eten en drankjes razendsnel aan tafel. Salade geitenkaas teveel spinazie en te weinig andere dingetjes. Daardoor zakt interesse in het gerecht snel weg. Uitsmijter zoals vaak niets bijzonders en prima. Taartje met peer wel heerlijk!

Bediening komt wat drammerig over en wil graag snelle beslissingen. Dit is in een ontspanning gelegenheid als een sauna niet zo handig.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Na een geslaagd saunabezoek zijn we in de brasserie van de sauna gaan eten. Het niveau vind ik dat van een matig eetcafe. Zo zijn de gerechten vooral gericht op makkelijk klaarmaken (tosti Hawaii, sate met friet etc) en erg duur. Het eten is niet met zorg of lekker klaargemaakt en veel te prijzig voor wat je krijgt. Vandaag de onvoldoende voor het eten. Wel is de service snel, vriendelijk en accuraat en bovendien zit je er plezierig in een verzorgde setting.
J M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Best leuk qua inrichting. We hadden 2 plategerechten en vooraf stokbrood kruidenboter. Alles werd tegelijk op tafel gekwakt, het eten was redelijk. Prijs voor geboden kwaliteit niet in verhouding.
Geen aanrader!
Martink90 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012

Vandaag weer lekker naar thermen geweest. De sauna en massage waren goed maar de service niet. Tijdens het maken van de reservering had ik verteld dat ik een 20% korting pas had. Hierop werd verteld dat er een aanbieding is incl. dineren voor 29,50 euro. Ik heb van het bezoek genoten maar er waren een aantal punten:
f&b: stokbrood was keihard en terwijl ik dat aangaf en hij zelf voelde zei hij dat het brood gewoon oke was. Waardoor ik vroeg om een nieuwe, met een boze blik en een zucht hebben wij uiteindelijk een nieuwe gekregen. Bij de receptie kwam het volgende probleem.
De 20 % korting die wij zouden krijgen geldt niet op de actie die de telefoniste had aangeboden. (er is ook niet gezegd dat het op deze actie n.v.t. is). Na een gesprek te hebben gehad met de duty manager is het mandje stokbrood van de rekening gehaald. Een oplossing op de 20% korting is helaas niet gekomen. Ik moest maar een klachtenformulier invullen. Kortom: als ik alleen de sauna entree had genomen had ik de korting wel gehad en was ik (60 euro) goedkoper uitgeweest. Vandaar ook de lage score van een 3. De faciliteiten zijn verder goed, loly was ook lekker maar wel een hele grote domper bij het afrekenen.