Brasserie Tent

Generaal Cronjéstraat 10 2021 JH Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Tent

Culinaire klassiekers en een houtskoolgrill

Kijk mee over de schouder van de chef! In de open keuken bereiden ze voortreffelijke gerechten op de houtskoolgrill; dat voegt echt een extra smaakdimensie toe! Jong en oud is hier meer dan welkom. Geniet van heerlijke seizoensproducten die zoveel mogelijk uit de eigen streek worden gehaald en vergeet ook vooral geen blik te werpen op de zorgvuldig samengestelde wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Brasserie Tent

• Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke bediening, aanrader in Haarlem Noord
Maylan V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
vanavond heerlijke gegeten bij Brasserie tent. Voorgerecht de gamba's die perfect waren. hoofd was de ossenhaas medium/rare wat uitstekend was! heerlijke klein
restaurantje met een leuke bediening en een gezellige sfeer. zeker om aan te raden ons ga je zeker nog eens terug zien!
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Blijft een genot om hier te eten. Ga snel weer terug
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Gewoon een top TenT!
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Klein maar fijn restaurant, met prachtige gerechten. De huiskamersfeer maakt het plaatje compleet, ik snap wel dat je weken van te voor moet reserveren. Absolute aanrader!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het eten is boven verwachting lekker! Ik had het zoveelste eettentje verwacht, maar de kwaliteit van het eten is echt uitstekend. Er is alleen bijzonder weinig keus voor vegetariërs: 1 voorgerecht (salade geitenkaas, niet heel origineel) en 1 hoofdgerecht (wat zij een poke bowl noemen maar dat beslist niet is, een poke bowl is namelijk een Hawaïaanse salade met rauwe vis en rijst en dit was een Aziatische noedelsoep) maar desalniettemin erg smakelijk. Service was goed en er werd goed rekening gehouden met dieetwensen.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten van gerechten van de houtskoolgril! Klein, maar fijne brasserie.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima gegeten. Aardige bediening. Ik had een tournedeou, goed. Er had iets meer groenten bij gemogen.
Tim E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Nu een aantal keer gegeten en staan telkens weer te kijken hoe goed de homemade soep is. Afgelopen zondag kregen we een heerlijke mosterdsoep.
De bediening is top! Ga zo door!!!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
TenT was zoals altijd heel erg lekker. Nieuwe kaart met fijne nieuwe gerechten. De sfeer is goed en de serveersters altijd vriendelijk.
Ferry D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Toptent
Muis M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Terry en Tas het was weer overheerlijk. Ondanks wederom een volle TenT toch eeen kindvriendelijke en goede bediening. Top. Hele fijne feestdagen en zeker tot in 2018. Muis.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk eten en originele mooie opmaak van de borden., leuke vlotte bediening , niet te duur,Als we weer in Haarlem zijn komen we zeker terug !
Rilana H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Echt een aanwinst in Haarlem. In tijden niet zo heerlijk gegeten. Beperkt aantal tafeltjes dus reserveren noodzakelijk.ik zou zeggen ; ga er een keer lang.
Super aardige meiden in de bediening.
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Bijzonder aangenaam verrast door zowel de uitgebreide keuze, de aardige bediening maar vooral door het heerlijke eten! Heerlijke voorgerechten, speciale tijdelijke gerechten (eend) en prachtige wijn. We komen zeker terug!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Ontzettend lekker eten en vriendelijke bediening. De akoestiek is niet optimaal en de inrichting wat saai, maar dat nemen we voor lief!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Alles was weer super lekker en zag er prachtig uit: turf en surf, carpaccio TenT, eendenborst, steak van 't huis, varkens rib en de toetjes. Prachtig opgemaakte schotels, goeie bediening en gezellig druk. Echt een aanrader. We zullen hier nog vaak komen.
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuke kaart en prima eten. Het blijft een klein restaurant maar sfeervol en vlotte bediening. Kaart is zo ingericht dat er veel te combineren valt. Aanwinst voor de Cronje
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Zeer smaakvolle gerechten.
Niets is teveel. Aanvullingen en wijzigingen worden zonder problemen toegepast.
Er is een leuke aanvulling op de bestaande kaart.
Erg vriendelijke en gastvrije bediening.
Een drankje van het huis.
Kortom een heerlijk etentje!
Muis M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Terry en Tascha het was weer verrukkelijk. Geen spijt dat ik voor de zoveelste keer weer voor jullie heb gekozen! Tot gauw in TenT.