Brasserie Tent

Generaal Cronjéstraat 10 2021 JH Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Tent

Culinaire klassiekers en een houtskoolgrill

Kijk mee over de schouder van de chef! In de open keuken bereiden ze voortreffelijke gerechten op de houtskoolgrill; dat voegt echt een extra smaakdimensie toe! Jong en oud is hier meer dan welkom. Geniet van heerlijke seizoensproducten die zoveel mogelijk uit de eigen streek worden gehaald en vergeet ook vooral geen blik te werpen op de zorgvuldig samengestelde wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Brasserie Tent

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

9,1
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant van jonge kookliefhebbers. Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Respect voor deze jonge ondernemers met echte passie voor hun restaurant.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Prima restaurant om om de hoek te hebben. Waar veel andere restaurants tegenwoordig te hard te proberen om chique sterren-achtige gerechten te serveren, om vervolgens daar keihard in te falen, weet Tent precies de juiste toon te raken. De porties zijn lekker groot en het is goed gemaakte lekkere gerechten.

Absolute aanrader voor een lekker happie eten, zonder nonsens.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk eten en prima service ! Prijs / kwaliteit verhouding is in dit restaurant verbazingwekkend omdat je hier heel veel kwaliteit krijgt voor een lage prijs !
monique C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten.Alles heel smaakvol en prachtig geserveerd.Gaan hier zeker nog eens eten.
Tanya D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Fijne bediening, service gericht en vriendelijk. Zoals het hoort maar zoals je niet vaak meer mee maakt.
Eten was lekker. Goed op smaak door de echte hourskool grill. Lekkere pataten! Mag iets meer sla/groente bij maar verder aanrader!!
LFC B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Een mooie kaart. Vriendelijke en attente bediening. Aaanrader!
corriekofoed .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Een lekkere amuse vooraf en nog een extraatje toe! Wel jammer dat het gezelschap met de grote hond toegelaten werd. Gelukkig zaten wij er niet naast!
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekker voorgerecht van tonijn. Leuk gepresenteerd en zeker ruim voldoende. Als hoofdgerecht Rib eye met heetlijke frieten. Als afsluiter een Italian coffee. Prijs was 45 euro dus dat is schappelijk..Komen zeker snel terug!
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden verkeerd gereserveerd (de verkeerde dag gekozen). Desondanks konden we toch eten in het restaurant. Het was erg lekker en de bediening erg vriendelijk!
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het vlees was perfect gegaard, hoeveelheid genoeg en zeer smaakvol. Bediening is hier heel alert en vriendelijk zonder opdringerig te zijn.
De eigenaren staan in de keuken te koken met passie en liefde, en dat proef je. Ik kan het iedereen aanraden hier te eten. Ik kom iig snel terug, bedankt!
W.f. P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een van de beste restaurants in de regio. Absoluut een aanrader.
Het enige nadeel is dat je een keuze moet maken want ALLES is gewoon lekker wat op de kaart staat.
Nikita V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Een echte aanrader.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We zijn hier nu een aantal keren geweest, met lunch en diner. Maar altijd een warm onthaal en prima service.
Daarnaast is het eten zowel bij lunch als diner van prima kwaliteit en niets op aan te merken! Een prima bistro in een wat afgelegen plek in Haarlem maar zeker de moeite waard om er naar toe te gaan. Voor ons is het om de hoek, maar ik zou dit zeker aanbevelen voor stelletjes met of zonder gezelschap die kwaliteit en gezelligheid willen. Parkeren is om de hoek, dus wat wilt een mens nog meer?
Chaveli T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wat fijn om zo'n fijn restaurant op loopafstand te hebben. Heerlijke gerechten en goede huiswijn. Voor de kinderen is er een prima kindermenu: geen kroket of frikadel, maar biefstuk, spareribs of tongetjes. Ze hebben ook iedere keer een of meer wisselende gerechten.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bij geen een restaurant heb ik zovaak gegeten in 1 jaar als bij TenT ondanks dat zij pas 1,5 jaar open zijn.
Geweldig eten en service en ook de sfeer is altijd top. Knus en gezellig restaurant en zeer zeker de moeite waard.
Bij mij aan tafel werd al meteen geroepen "voor herhaling vatbaar", dus TenT we komen zeker weer terug.
peeca .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten zaterdagavond.
Prima kaart en al het eten is van prima kwaliteit .Vinden blijkbaar meer mensen want alle tafeltjes waren weer gereserveerd en mensen die op de bonnefooi binnenkwamen moesten teleurgesteld worden.
Met een leuke vlotte bediening en heerlijk eten was het weer een geslaagd avondje uit bij TenT
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Zoals de vorige keren: Héérlijk en gezellig gegeten. De passie is goed te proeven, de service geweldig, een absolute aanrader!!
LodeRunner .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Uitstekend gegeten in gezellige, informele ambiance, met heel goede prijs-prestatie verhouding: bewijs dat je niet naar een chique restaurant hoeft om te genieten van je eten. Alle gerechten prima op smaak, meestal met een twist/onverwacht element, en heel goed verzorgd gepresenteerd.
AcGomez .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wat een heerlijke plek om de avond (en ongetwijfeld ook de middag) door te brengen. Vriendelijke bediening, met verstand van zaken en heel fijn meedenkend ivm mijn voedselallergie. Hierdoor heb ik heel ontspannen kunnen dineren. Zo nodig werden er alternatieven gegeven. Erg fijn dat hier zo serieus mee om wordt gegaan. Uit ervaring weet ik dat dat niet overal zo is (helaas). Zowel voor- en hoofdgerecht waren super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
TenT hoopvol bezocht, op basis van de recensies.
Warme zomeravond....binnen zat het goed vol....maar de warmte en klein bemeten plek van het beschikbare 4-persoonstafeltje, weerhield ons ervan om binnen plaats te nemen. En kozen zelf voor een tafeltje buiten.....
Echter niet de meest idylische plek......"op de stoep van de Cronjé straat".
Dat alles werd ruimschoots goed gemaakt door het eten en de bediening! Prachtige voorgerechten. En zelf in geen tijden zo'n mals en goed gegaard stukje lamsrack gehad. Top!
Een kleine opmerking van mijn dochterlief.....'iets te weinig herkenbare truffel tinten bij de carpaccio'....Maar ja, dan noem je ook wel een ingredient dat ook makkelijk kan overheersen.
Van de winter maar weer een keer terug . En de kaart vermeld een huiswijn van €16,50.....waarbij ik om de witte huiswijn vroeg.....Met als vraag de Chardonay of de Pinot Grigio....
Waarbij de laatste op de rekening dus €24,50 bleek te kosten. En dat dan toch voor 2 flesjes.
Volgende keer beter opletten dus......... Wij zoeken altijd eet adressen voor een groep van 10. En dan zou zo'n niet aangekondigde verrassing er toch wel in kunnen hakken.