Brasserie 't Voshoes

Dalestraat 5 6262 NP Banholt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Voshoes

Dree S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zoals het postuur van de kok deed vermoeden waren de porties bij dit eetcafé niet aan de krappe kant. De gerookte vis/salade was echt een hele viswinkel. Pannetje met
gebakken bloedworst was zeker zo royaal en de nieuwe aardappeltjes waren heerlijk. Uiteraard neem je hier een mooie vers getapte Val-Dieu grand Cru bij.
Prima allemaal na een lange wandeling. Gastvrij personeel en uiteraard Limburgs gemoedelijk.
Opmerkelijk goede prijs-kwaliteitsverhouding. Er wordt een opmerkelijk fraaie sappige Chardonnay geschonken.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Hier gegeten met een wat grotere groep. Vooraf dus keuzes gemaakt. De menukaart is heel eenvoudig, niet erg maar mocht wel wat moderner. Nu is het wat mij betreft jaren negentig eten. Vooraf een kipcocktail. Ik had me er niks van voorgesteld maar deze bleek eigenlijk best lekker. Ik kreeg dus wel hoop dat het hoofdgerecht ook goed was. Helaas, de paneer laag van de schnitzel was niet bruin en krokant zoals die hoort te zijn, maar bleek en zompig. De bijgeleverde stroganoff saus was smakeloos, de warme groenten veel te ver doorgekookt. De frites waren prima. Een eenvoudig eetcafé waar ik helemaal niet teveel verwacht maar dit was zelfs voor deze gelegenheid geen aanrader. Wel gezellig om er een keer een lekker biertje te drinken. Vriendelijke en opmerkzame bediening.
Smullerdesmul .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Goed, eenvoudig en gemoedelijk restaurant. Eten was lekker, gevarieerd en meer dan voldoende. Vriendelijke bediening!
Gezellig terras met helaas uitzicht op hoge zijmuur van kerk op enkele meters afstand.
Hier komen we terug.