Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Vingerling 23 3241 Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Sfeervol uit eten in Middelharnis

Brasserie ‘t Vingerling is gevestigd aan de jachthaven van Middelharnis, een prachtig dorpje op het eiland Goeree-Overflakkee. De menukaart verandert met de seizoenen mee. Naast mooie vleesgerechten staan er natuurlijk visgerechten uit de omgeving op de kaart zoals Stellendamse garnaaltjes.Ook is er altijd een voordelig 3 gangen keuzemenu. De inrichting van het restaurant is recent vernieuwd, evenals de keuken. Nieuwsgierig geworden? Het team van Brasserie ´t Vingerling staat voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

• Bar , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

P. W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Alles was goed verzorgd en borden mooi opgemaakt. De bediening is vlot en vriendelijk personeel. Gratis kraanwater geserveerd, een pluspunt.
Ine M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel goed restaurant met goederen kwaliteit spijzen en prettige bediening
Filip V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Alle ingrediënten aanwezig voor lekker en gezellig tafelen. Een echte aanrader! We komen zeker terug naar deze topzwaar.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Het maandmenu is echt super daar! Aardig personeel.Het was lastig om een gesprek te kunnen voeren met elkaar, omdat er een grotere groep aan de zijkant naast ons zat. Je verstaat elkaar daardoor niet zo goed dat was jammer!
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ik heb samen met een vriendin heerlijk gegeten. Alleen heb ik wel een aandachtspuntje: We hadden gekonfijte eend met tagliatelle en gegrilde groenten. Onze verbazing was groot, dat er ook een bakje met salade, welke niet bij het gerecht paste én frites op de tafel werd gezet. Zowel de salade en de frites hebben wij niets van genomen. Dit paste er totaal niet bij. Jammer én zonde, het kon naar de kliko. Verder was het prima.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een levendige sfeer. Opstelling van de tafels is ruim zodat je niet te dicht op andere mensen zit.
Bediening was vlot en enthousiast.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten op de eerste verdieping met uitzicht op de haven, bediening prettig in de omgang. Vooraf steak tartare en als hoofdgerecht de entrecote, Beide waren goed klaar gemaakt. Een tafelgenoot heeft de gewokte mosselen besteld en die vielen wat tegen, de venkel overheerste en het waren meer gekookte mosselen, die overigens lekker waren, maar niet gewokt. Opdienen van de gerechten perfect getimed! Wij hebben een fijne avond gehad bij T Vingerling!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
het was de week van de Goereese vis heerlijk menu voor een mooie prijs was hier alleen en wachttijd tussen de gerechten was perfect
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het eten is erg goed, Alleen personeel mag wat meer zichtbaar zijn.... het opnemen vd bestelling en het vragen om de rekening duurde te lamg.
poulus .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten op een fijn verwarmd terras. Vlotte bediening en snel afgerekend met een VVV bon.
We komen zeker weer terug.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Lekker eten in een goede sfeer met mooi uitzicht voor een goede prijs.
annette E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben hier weer súperlekker gegeten! Ik had eerst mn twijfels over spaghetti bij de dorade, maar deze spaghetti was erg lekker! Mijn dochter had liever iets minder saus op haar Brasburger gehad, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Aanrader!
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik had binnen gereserveerd, maar met het onverwachte mooie weer wilden we toch graag buiten op het , overigens zéér gezellige en smaakvolle, terras zitten. Geen enkelprobleem en mochten we het koud krijgen konden we alsnog naar binnen. Wat ook gebeurde en we kregen een fijne tafel aan het raam. De tartaar van dorade was écht overheerlijk en de carpaccio was flinterdun en supervers. Heerlijke bijpassende wijnen.
En wat een vriendelijke bediening: iedereen krijgt persoonlijke aandacht en het personeel doet met plezier haar werk. Onze bordjes waren na het hoofdgerecht helemaal schoon........ goed teken toch?
We komen gauw weer.
alfred M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten was niet van wat was dat heerlijk, het eten was te vlak van smaak en reuk. jammer
rob S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke ambiance, uitzicht op de haven, alles naar wens.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellig en prima ambiance.
Ton en Sue V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jarenlang was de carpaccio een van de top-voorgerechten. Dit keer was de bereiding met mosterdsaus. Dat is geen verbetering. Het wordt allemaal wat vettig en de saus overheerst. Gewoon een beetje mooie olijfolie, goeie balsamico, pijnboombitten en parmezan of wat oude kaas en het is dik voor elkaar. Niet aan sleutelen. De andere gerechten, de rouleau, kabeljauw en mosselen waren prima in orde.
carla P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Alrijd goed eten,euke lokatie,prima sfeer
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
heerlijk gegeten! Een mooi maandmenu en goed geprijsd! Gezellige avond gehad met de kinderen. De dames van de bediening maken de sfeer heel toegankelijk!
Arwien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017