Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Vingerling 23 3241 Middelharnis Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Sfeervol uit eten in Middelharnis

Brasserie ‘t Vingerling is gevestigd aan de jachthaven van Middelharnis, een prachtig dorpje op het eiland Goeree-Overflakkee. De menukaart verandert met de seizoenen mee. Naast mooie vleesgerechten staan er natuurlijk visgerechten uit de omgeving op de kaart zoals Stellendamse garnaaltjes.Ook is er altijd een voordelig 3 gangen keuzemenu. De inrichting van het restaurant is recent vernieuwd, evenals de keuken. Nieuwsgierig geworden? Het team van Brasserie ´t Vingerling staat voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

• Af te huren , Bar , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zoals altijd hebben we heerlijk gegeten bij 't Vingerling en was de bediening goed en de sfeer gezellig, het is en blijft één van onze favourite restaurants.
Maxclan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.

Keuze in menu zou iets uitgebreider kunnen zijn maar wat we besteld hebben was heerlijk.
A.lokker46 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Mooi opgediend, vriendelijk personeel! Was heerlijk weer, dus buiten gezeten aan de haven. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Mariellejoseph .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Super gezellige sfeer aan de haven van Middelharnis waar je tot laat buiten kunt eten ivm heaters. Lieve vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Dennis .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met z'n tweeën op een dinsdagavond bij dit restaurant gegeten, lekker op het terras. Voorgerecht gegratineerde mosselen was ok, alleen wat teveel paneermeel gebruikt. Alleen de kaas had voor mij voldoende geweest. Voorgerecht gamba's was super, erg nette presentatie en goede smaak, geen gamba's die drijven in een schaaltje olie maar echt op smaak gebracht. Hoofdgerecht hadden we beide de noord zeetong, verrukkelijk, kan niets anders zeggen. Dikke aanrader dit restaurant!
Nelly K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Goed restaurant. Fijne bediening. Prima eten. Tafels wel dicht op elkaar zodat je ieders gesprek kan horen. Hoewel het heel druk was viel de wachttijd mee.
Henkrenata .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is een gezellig en mooi restaurant. De bediening is top wordt goed aangestuurd Door de eigenaarese waardoor je snel, vriendelijk en vakkundig je eten krijgt geserveerd. Een pluim voor de kok mooie en heerlije gerechten we hadden de kabeljauw op een bedje van groente met een jammie ravioli (deze smolt op de tong)
En we hadden Braziliaanse biefstuk deze was tevens heerlijk allebei echt aan te bevelen..

Kortom een top restaurant
Idahuijgens68 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wederom heerlijk gegeten, perfecte service en bediening. Leuke ambiance aan het warer. Dank voor de gezellige avond en zeker tot ziens.
Aslingerland .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren super lekker, bediening top, kortom een aanrader om te gaan eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door
Gerben_koopmans .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Leuk zomermenu, eten was goed qua kwaliteit en hoeveelheid. De locatie aan de haven zorgt voor een prima sfeer en de bediening was lekker vlot.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk mosselen gegeten, vooraf tonijn buiten op terras. Ongedwongen jonge bediening maar super netjes. We hadden een topavond!!
Hbroervanbuuren .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Het eten was van prima kwaliteit, ook in verhouding met de prijs. De bediening goed met vriendelijk personeel. Kan dit restaurant zeker aanbevelen! Minpuntje vond ik het geluid dat de airco maakte.
JacobaZ .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We hebben echt lekker gegeten. Als hoofdgerecht had de een lamshaasjes en de ander de kabeljauw uit de oven met lekkere huisgemaakte ravioli. Allebei heerlijk. Als toetje deelden we de bavarois met bovenop heerlijke mangosaus en aardbeien.

De bediening was heel prettig attent, zonder overdreven te zijn. Ze dekten oa keurig voor ons allebei toen bleek dat we het dessert wilden delen.
Het was onze eerste kennismaking, maar we komen vast nog wel eens terug.
Beamartin .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vanaf de binnenkomst voelden we ons zeer welkom. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Doen hun werk onopvallend, maar zeer professioneel. Het eten (we hadden het zomermenu besteld!) was heerlijk. Goed van smaak en zeer verzorgd. Dit restaurant is een echte aanrader. Super????
Sjuul V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heerlijk gegeten, zoals altijd.
Deze maand niet voor het menu gekozen maar a la carte, was weer super.
Ook heel fijn dat ze super goed rekening houden met m'n Coeliakie en glutenvrij brood in huis hebben.

Tot snel weer.
Hlgroenenboom .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Gisteren uitstekend gegeten bij 't Vingerling. Ondanks de regen erg behulpzaam personeel voor tafeltje onder parasol. Feestmenu was erg smakelijk. Dit, gecombineerd met de locatie aan de haven van Middelharnis maakt dat 't Vingerling opnieuw mijn favoriete restaurant in Middelharnis blijft.
1962marianne02 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
We zijn hier met 3 personen wezen eten, kregen een erg leuk rond tafeltje wat erg gezellig is wanneer je met 3 personen bent, bediening was erg vriendelijk en vooral waren ze er wanneer ze nodig waren , mijn dochter wilde graag iets eten wat vorige maand op de kaart stond, dit was er helaas niet allemaal meer maar ze droegen een heerlijk alternatief aan, fantastische avond gehad, heerlijk eten fijne bediening zeker een aanrader
Bosveen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Met drie personen en drie verschillende voor-, hoofd- en nagerechten, alles keurig gelijktijdig op tafel en goede wijnadviezen gekregen.
KathenVin .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gevarieerde kaart, huiselijke sfeer, heerlijke gerechten en top personeel. En een gedreven eigenaresse die zelf alles aanstuurt! Kortom aanrader!!
Nelly.stam-westerik .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Omdat wij hier vaker komen, kunnen wij vertellen dat de stoelen verbeterd zijn en niet meer zo hard zijn.
Ook is de indeling van de tafels verbeterd .Niet meer zo op elkaar
Eten was weer goed verzorgd
Ga zo door !!