Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Vingerling 23 3241 Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Sfeervol uit eten in Middelharnis

Brasserie ‘t Vingerling is gevestigd aan de jachthaven van Middelharnis, een prachtig dorpje op het eiland Goeree-Overflakkee. De menukaart verandert met de seizoenen mee. Naast mooie vleesgerechten staan er natuurlijk visgerechten uit de omgeving op de kaart zoals Stellendamse garnaaltjes.Ook is er altijd een voordelig 3 gangen keuzemenu. De inrichting van het restaurant is recent vernieuwd, evenals de keuken. Nieuwsgierig geworden? Het team van Brasserie ´t Vingerling staat voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Raoul F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten en service erg goed ook altijd vriendelijk. We vinden het boven alleen erg gehorig.
Perry L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
wij komen regelmatig bij Brasserie 't Vingerling omdat het gezellig is, goed gelegen aan de haven wat zomers leuk en levendig is. Het is er altijd druk of gezellig druk. Eten is simpel en erg goed voor onze smaak. Je kunt er na of voor de maaltijd ook lekker even aan de bar hangen.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Bediening en eten en drinken goed. Inrichting, sfeer en geluidsniveau beduidend minder. Door de lage plafonds
en "eetplekken" dicht op elkaar, veel rumoer en kakafonie aan geluid van mensen die met elkaar praten ed.
mlagendijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Brasserie , een gezellig ingerichte restaurant . De bediening is vriendelijk en gezellig. De borden waren met zorg opgemaakt. Kortom: voor herhaling vatbaar!
cornelisj16 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker eten. Veel variatie in het menu en leuke bediening. Heerlijk avondje uit en niet voor een snelle hap. Aanrader! Hier komen wij zeker weer terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Geen opmerking! Gewoon weer lekker gegeten... mooie gerechtjes en goed van smaak! Lekkere wijn, heerlijk! Bedankt en ga zo door!
Hannekedevogel D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het eten was prima en een gezellige steer.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heel erg smakelijk gegeten. De gekonfijte eendepoot is een echte aanrader. De lamshaasjes waren weer fantastisch en ook de andere gerechten waren heel erg goed en mooi op smaak. Afgesloten met lekkere hazelnootgrechten en crameksoesjes ehhh...soezen. Een mooie avond!
w.h.p. B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Mooie wijnen op de kaart, lekkere gerechten en heel divers, vriendelijke bediening en een heel gezellige sfeer. Zo moet het zijn - wat ons betreft - als je uit eten gaat! We hebben genoten met volle teugen!
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zoals altijd hebben we heerlijk gegeten bij 't Vingerling en was de bediening goed en de sfeer gezellig, het is en blijft één van onze favourite restaurants.
maxclan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.

Keuze in menu zou iets uitgebreider kunnen zijn maar wat we besteld hebben was heerlijk.
a.lokker46 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Mooi opgediend, vriendelijk personeel! Was heerlijk weer, dus buiten gezeten aan de haven. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
mariellejoseph .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Super gezellige sfeer aan de haven van Middelharnis waar je tot laat buiten kunt eten ivm heaters. Lieve vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Dennis .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met z'n tweeën op een dinsdagavond bij dit restaurant gegeten, lekker op het terras. Voorgerecht gegratineerde mosselen was ok, alleen wat teveel paneermeel gebruikt. Alleen de kaas had voor mij voldoende geweest. Voorgerecht gamba's was super, erg nette presentatie en goede smaak, geen gamba's die drijven in een schaaltje olie maar echt op smaak gebracht. Hoofdgerecht hadden we beide de noord zeetong, verrukkelijk, kan niets anders zeggen. Dikke aanrader dit restaurant!
Nelly K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Goed restaurant. Fijne bediening. Prima eten. Tafels wel dicht op elkaar zodat je ieders gesprek kan horen. Hoewel het heel druk was viel de wachttijd mee.
henkrenata .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is een gezellig en mooi restaurant. De bediening is top wordt goed aangestuurd Door de eigenaarese waardoor je snel, vriendelijk en vakkundig je eten krijgt geserveerd. Een pluim voor de kok mooie en heerlije gerechten we hadden de kabeljauw op een bedje van groente met een jammie ravioli (deze smolt op de tong)
En we hadden Braziliaanse biefstuk deze was tevens heerlijk allebei echt aan te bevelen..

Kortom een top restaurant
Idahuijgens68 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wederom heerlijk gegeten, perfecte service en bediening. Leuke ambiance aan het warer. Dank voor de gezellige avond en zeker tot ziens.
aslingerland .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren super lekker, bediening top, kortom een aanrader om te gaan eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door
gerben_koopmans .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Leuk zomermenu, eten was goed qua kwaliteit en hoeveelheid. De locatie aan de haven zorgt voor een prima sfeer en de bediening was lekker vlot.