Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Vingerling 23 3241 Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

Sfeervol uit eten in Middelharnis

Brasserie ‘t Vingerling is gevestigd aan de jachthaven van Middelharnis, een prachtig dorpje op het eiland Goeree-Overflakkee. De menukaart verandert met de seizoenen mee. Naast mooie vleesgerechten staan er natuurlijk visgerechten uit de omgeving op de kaart zoals Stellendamse garnaaltjes.
Ook is er altijd een voordelig 3 gangen keuzemenu. De inrichting van het restaurant is recent vernieuwd, evenals de keuken. Nieuwsgierig geworden? Het team van Brasserie ´t Vingerling staat voor je klaar!

Bij reserveringen voor meer dan 12 personen graag telefonisch contact opnemen met 31-187483333

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Vingerling Middelharnis

• Kom je met de auto?
    Er word momenteel flink gebouwd aan de haven. Het beste parkeert u op het spuiplein.

Dinsdag t/m zondag open vanaf 17:00

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Al 3 keer geweest, blijft goed.
tonvanderlaan1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Over bediening en sfeer in het restaurant geen klachten. Wat het eten betreft toch wel een paar opmerkingen. Het eten is hier erg zout. Men zou meer moeten proeven en meer met goede kruiden moeten proberen het eten op smaak te brengen. Wat ons ook niet overtuigde was het gebruik van truffelmayonaise bij rood vlees, zowel bij de carpaccio als de truffelsteak. Niet doen. Het vertroebelt de smaak van het vlees dat verder prima klaargemaakt was.
Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Plezierig restaurant in allerlei opzichten. Mooie ligging aan de haven, elke maand een nieuwe menukaart en zeer vriendelijk personeel met veel aandacht voor de klant. Wij komen hier graag terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Hadden bij reservering glutenvrij aangegeven. Dit blijkt niet aan de keuken of het bedienend personeel te worden doorgegeven waardoor mijn vrouw verrast werd met glutenhoudende pasta en en salade. Dit werd wel opgelost maar kostte toch veel tijd waardoor we eigenlijk na elkaar hebben gegeten.
Jannie R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Top avond gehad!
Lies M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, en kunnen genieten van een prachtige zomeravond op het terras langs de haven. Het personeel was vriendelijk en correct. De gerechten waren smaakvol, en zagen er keurig verzorgd uit.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk terras. Goede vlotte bediening. Een beperkte kaart met prima gerechten. Stellendamse garnalen cocktail en een mooi stuk kabeljauw uit de oven. Goed klaargemaakt. Een fijn adres.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Uitstekende gerechten, vriendelijke en attente bediening. Prettige locatie aan de haven. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Daniël B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Fantastisch gegeten, schitterende prijs/kwaliteitsratio, zeer mooie setting en super-vriendelijke bediening.
Kortom, TOP !
Hennue O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker eten, goed personeel.
Leuk buitenterras waar helaas hele wolken vliegen op het eten afkwamen.
Bah, een echte domper.
Jeannine C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wat betreft de kwaliteit van de gerechten: Mijn schoonzus en ik hadden een surf&turf besteld: het vlees was heerlijk maar de wilde gamba's hadden een melige, onduidelijke smaak... dus dat vond ik de prijs van 25 euro niet helemaal waard. Helaas!
Jaco B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten , met een heel sfeer vol terras !!
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Keer gegeten maar we vonden de rekening aan de hoge kant voor wat we op gagel kregen. Verder hebben we er niets aan toe te voegen
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en vlot, zeer attent. Veel keuze aan gerechten (kalfszwezwerik perfect voorbereid), goede kwaliteit!
brielle1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
jong team wat fantastisch werkt, super vriendelijk en alert.
Locatie is natuurlijk prachtig op een zomeravond aan de haven, TOP!
Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Restaurant zeker voor herhaling vatbaar. De gekozen gravad-lax, gekookte mosselen en de bouillabaise waren zeer smakelijk klaargemaakt. De keukenbrigade verstaat haar vak!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mooi weer dus heerlijk op het terras gezeten. Fijne sfeer , Fijne mensen. Lekker gegeten. Niet moeilijk gedaan als er iets fout ging met eten direct op gelost. Top
Dirk Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten met een vriendelijke en snelle bediening. Het restaurant zat geheel vol en daarom een beetje rumoerig. Bij de kassa is het zeer krap.
Clara D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening! Voorgerecht buiten gegeten, daarna hoofdgerecht binnen omdat we het wat fris vonden, maar was geen probleem!