Brasserie 'T Stationskoffiehuis

Meer informatie over restaurant Brasserie 'T Stationskoffiehuis

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 01:00

Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het laatste jaar een paar keer gegeten. De laatste keer op een zondag. Het was er toen erg druk ivm een kinderfeestje werd ons verteld. Het eten was toen rond uit slecht. Er werd friet op tafel gezet welke minimaal twee keer in het vet was geweest. Voor een terrasje op een zomeravond is het een prima plek.
Burggraaf-nl .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
We maakten gebruik van de AH-restaurantzegelactie (2 voor de prijs van 1) en hebben echt gesmuld van het ongelooflijk lekker eten, de heerlijke wijnen en de ambiance was warm, decoratief en gezellig ingericht, echt prachtig om te zien en nog historisch ook. De bediening en service was uitstekend, we komen zeker terug bij dit leuke restaurant.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Tijdens een lange wandeling een lunch genoten in deze brasserie. De lunchkaart was wat je mag verwachten. Voor ieder wat wils, van tosti tot salades, uitsmijters en lekkere burgers. Het "geklutst eitje" dat ik nam, een boerenommelet, was prima van smaak en vulde goed. Net wat je nodig hebt. Het uitzicht op de parkeerplaats is wat minder maar dat kan ook aan de mistige dag gelegen hebben. De bediening was netjes en zakelijk. Prijs-kwaliteitverhouding prima.
Geachte heer Frenken,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Het uitzicht is inderdaad wat minder sinds het station is weggehaald maar ik probeer het te maskeren door enkele bloembakken. Ik zal bekijken of het zinvol is er meerdere neer te zetten om zo het uitzicht iets te verbeteren. Dank voor de tip!
Met vriendelijke groet, Barry Smulders
Adriënne S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijke witvis gegeten in het restaurant. Het was een beetje leeg, de trein had zeker vertraging. Maar de ambiance in het café sprak wel tot de verbeelding. Het eten was goed. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Service prima.
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie! Goed te horen dat u goed heeft gegeten. Rond deze tijd van het jaar ligt er veel blad op het spoor of vind er bevriezing plaats waardoor treinen inderdaad niet volgens schema lopen. Wij hopen dat dit snel wordt opgelost! Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!
Niekark .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Het vroegere Stationskoffiehuis in Waalre heeft een nieuwe waard, nieuw elan en feitelijk ook een nieuwe naam: Brasserie 't Stationskoffiehuis. En dat is te merken!
Op de kaart staan klassieke en bijzondere gerechten, allemaal zeer betaalbaar. De kwaliteit is uitstekend: we hebben de hamburger en de Livarrack, een zeer smakelijk en mals stuk varkenvlees, geserveerd met precies goed gekookte groente en heerlijk verse frites. Zeer aan te bevelen voor de liefhebbers! Als nagerecht de crème brûlée en de mousse au chocolat, ook erg goed. Overigens worden er ook mooie wijnen geschonken, just by the way...
De ambiance is prima, de bediening goed genoeg, maar zou iets pro-actiever kunnen. Maar wie op het terras op een mooie Brabantse zomeravond van het leven wil genieten, kan hier prima terecht. Deze brasserie is een aanwinst voor de Waalrese horeca en doet zijn naam eer aan: er is weer leven in de brouwerij! Chapeau, keep up the good work!
Wouter_ .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving, een plek waar ik zeker terug wil komen.
Asperges waren op diverse manieren heerlijk klaar gemaakt.
Wat ook opviel was de mooie wijnen bij de gerechten