Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Surprise dessert
      Surprise dessert

Over het restaurant Brasserie 't Regthuys

Restaurant 't Regthuys laat het oude Wassenaar weer bruisen. Op het "plein 18" is in het historisch pand, waar vroeger 'regt' werd gesproken, een levendige hippe Brasserie/Wijnbar gekomen.

Bij 't Regthuys kun je heerlijk een kopje koffie of thee drinken en lunchen. Ook voor een high-tea is dit een goede keuze. Hier kun je dineren met heerlijke gerechten. Je hebt al een 3-gangendiner voor €29,50! Daarnaast kun je aan de wijnbar genieten van één van de prachtige wijnen.

Bij 't Regthuys geniet je t/m 4 december van De Wild Weken. Hierbij serveert het restaurant een heerlijk wild menu voor maar €29,50 per persoon. Hiervoor ontvang je 3 gangen met lekker wild!

Voor de kinderen is natuurlijk ook gezorgd, en er is een speciaal, lekker kindermenu geregeld. Heb je een allergie, meld dit dan bij je reservering bij 't Regthuys in Wassenaar.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Regthuys

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

gerardenrinavandalen .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij hebben afgelopen zaterdag vroeg in de avond met twee personen gegeten bij 't Regthuys. We werden hartelijk ontvangen en hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Alle gerechten waren lekker, met zorg bereid en mooi gepresenteerd. Heel prettig om te ervaren dat een goed glas wijn ook voor een redelijke prijs verkocht kan worden.
Wij komen zeker nog eens terug
Schumacher .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Prachtige locatie (mooi plein in oud Wassenaar). Mooi aangekleed restaurant. Sfeervol, ruimtelijk en overzichtelijk. Het eten was heerlijk… vier gangen, de amuse (panna cotta van spinazie en pastinaak; crostini met olijf). Prachtig opgediend. Hoofdgerecht (hertenbiefstuk, stoofpotje en zuurkoolstamppotje) was smakelijk, maar was niet erg warm. Van het dessert hebben we genoten. Goede prijs- kwaliteitverhouding, gezellige ambiance. Aanrader dus!
annemarie_vdplas .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Leuk dat er een ruime keuzekaart was, en dat je een amuse kreeg! soepje lekker, crouton van blauwaderkaas niet bijzonder, varkenshaasje heerlijk, patat niet lekker, hou meer van huisgemaakte dikke, dessert lekker, niet het lekkerst wat ik ooit op heb! vond aankleding restaurant leuk, vooral buiten aan het knusse pleintje, wel wat fris binnen, en sfeer binnen minder daar iedereen zo'n beetje om 22.00 uur al vertrokken was, ongezellig, mensen gaan steeds minder voor een avondje uit, maar vroeger eten! (kan restaurant niets aan doen)
rowyhut .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vond het hoofdgerecht het lekkerst, helaas hebben we heel lang moeten wachten voordat ze kwamen vragen wat we wilde drinken. Toen hebben we elke keer zeker 3 kwartier moeten wachten op ons eten en dat bij elk gerecht. Het eten had allemaal wel een Appart smaakje dan weer te sterk en dan weer heel flauw niet zo mijn ding
Jeff H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Gisteravond 19-11 gegeten met de AH restaurantactie. Hier al vaker gegeten maar dan gewoon zonder acties. Konden zelf kiezen uit een drie-gangen menu, waarbij per gang, 3 keuzes waren. Bij reserveren aangegeven dat er een voedsel-allergie is. Hier is uitstekend rekening meegehouden. Heerlijk gegeten. Een absolute aanrader.
joke.korterink .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Het restaurant zag er gezellig uit. Plekje was vlak bij de buitendeur, dus iedere keer als de deur openging kwam er een vlaag kou mee naar binnen. De bediening was vriendelijk.
Het voorgerecht paddenstoelensoep was koud en smakeloos, de andere 2 voorgerechten redelijk. het vis hoofdgerecht was smakeloos, niet lekker. De gevulde varkenshaas was prima.
Voor de prijs in combinatie met de AH actie was de verhouding goed. We gaan daar niet eten voor de volle prijs.
Sasja P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hebben een leuke avond gehad. Het eten was heerlijk. Hoofdgerecht had iets warmer mogen zijn. Bediening snel en zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Diederik N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Dit is een aanrader voor een romantisch etentje in een mooie entourage tegen een schappelijke prijs. Geen sterrenrestaurant, maar uitstekende waar voor je geld. Met de dinnerdeal hebben we hier het wild menu gegeten met een leuke amuse en een fraaie kaasplank als dessert omlijst met een mooie merlot (huiswijn). De bediening is goed, maar mag wat losser en persoonlijker. Vooral doorgaan!
Bepenbert .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Erg goed en gezellig gegeten,bediening vriendellijk en korrekt. Een minpuntje dat het toilet beneden is , voor mij was het onmogelijk om naar daar naar toetegaan.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Prima diner, keuze uit drie gerechten voor elke gang. Voor ieder wat wils en het smaakte prima. Ook de bediening was prima en en gezellige drukte. zeker de moeite waard om nog een te gaan eten.
dieuwkevanduist .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wauw wat ziet dit restaurant er prachtig uit, een plaatje! Het eten was lekker, hoofdgerechten wat minder. De varkenshaas & cannelloni waren te gevuld, waardoor de smaak van de vulling enorm overheerste. Lekkerste toetje (honingtaartje) ooit! Bediening was erg vriendelijk. Een erg leuk en prima restaurant!
Heleenvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Afgelopen vrijdag met vrienden wezen eten met een AH bon. Vrienden van ons hadden dit restaurant uitgezocht, wij waren hier nog nooit geweest. Fijn dat er een keuze was tussen 3 voor, hoofd en nagerechten. De bospadenstoelensoep, de varkenshaas en het honing noten taartje waren erg lekker. Zowel de voor gerechten als de hoofd en de nagerechten zagen er super uit en smaakte heerlijk. Verder nog wat brood, een wijnarrangement en als afsluiting koffie erbij genomen. kwamen uit op 35 euro per persoon. Erg netjes. Leuke bediening, leuke sfeer! Wij komen hier zeker nog een keer terug.
hansbiindonesia .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Wij hadden het Iens' Wildmenu. Zowel de eendepaté als het Duo van hert en het dessert waren ronduit erg lekker. Ook de rode huiswijn (Medoc uit Frankrijk) was zonder meer goed.
De service was prima: men bood uit eigen beweging een karaf water aan (GRATIS, zoals het hoort!) toen men medicijnen bij mijn bord zag leggen. Waar we oorspronkelijk een tafeltje naast een luidruchtige groep kregen aangewezen, werd dat, heel attent, gewijzigd in een tafel verderop in de zaak. Jammer, dat die houten bank watminder comfortabel zat, maar e.e.a. werd ruimschoots vergoed door de vriendelijke en attente bediening.
Een zaak om terug te keren!
lsvolwater .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
De keuze uit het speciale menu vonden we niet zo gevarieerd , vooral bij de voorgerechten,
als daar een keus bij was geweest van een eenvoudig soepje,
Het hoofdgerecht was lekker we kozen de varkenshaas, jammer dat er geen groente bij zat buiten de garnering op het bord(harde biet met harde pompoen)
Het nagerecht was niets op aan te merken!
Al met al was het een gezellig etentje!
Voor een lage prijs 2x diner met 4 consumpties voor € 41.00 totaal
dit doen we nog eens!
John Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Prima ontvangst in een rustige ambiance. Mooie samengesteld 3 gangen keuze menu. Veel keuze en diversiteit. Goed wijnadvies, heerlijke wijnen. Prima bediening.

mschaap1982 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk genoten van ons 3 gangen menu icm AH restaurantactie. Keuze uit 3 voor-hoofd-nagerechten. Keuze maken was zelfs moeilijk, want alles klonk erg lekker. En was het ook zeker! Ik heb er nog een wijn arrangement bij gedaan, dan krijg je bij elke gang een bijpassend wijntje, was ook helemaal top! Het eten was ook super warm geserveerd! Voor herhaling vatbaar!
h.groenewegen8 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Actie 2e menu gratis met AH zegels. Keuze uit 3 menu's, gekozen voor varkenshaas.
Vriendelijke bediening, eten was goed en voldoende.

Het is een leuk gezellig en goed restaurant
horvathiris .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Alle gerechten van ons gekozen menu waren lekker en goed opsmaak en met hele leuke smaak combinaties
De bediening is vriendelijk en snel misschien soms iets te amicaal
Het is er gezellig en sfeervol

janivanopstal .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Gisterenavond hebben wij het Regthuys gegeten met de ah bon.....
Wij waren de bon vergeten, mochten toch komen eten en dan de bon opsturen.
Dat vind ik klasse......??We hebben heerlijk gegeten en genoten van alles.....
E. E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Prachtige locatie aan het Plein in Wassenaar. Via AHactie mooi 3 gangenmenu gegeten. Mooi stuk kabeljauw en heerlijk honingtaartje passend bij de herfstsfeer buiten. Goede bediening. Kortom aanrader