Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Surprise dessert
      Surprise dessert

Over het restaurant Brasserie 't Regthuys

Restaurant 't Regthuys laat het oude Wassenaar weer bruisen. Op het "plein 18" is in het historisch pand, waar vroeger 'regt' werd gesproken, een levendige hippe Brasserie/Wijnbar gekomen.

Bij 't Regthuys kun je heerlijk een kopje koffie of thee drinken en lunchen. Ook voor een high-tea is dit een goede keuze. Hier kun je dineren met heerlijke gerechten. Je hebt al een 3-gangendiner voor €29,50! Daarnaast kun je aan de wijnbar genieten van één van de prachtige wijnen.

Bij 't Regthuys geniet je t/m 4 december van De Wild Weken. Hierbij serveert het restaurant een heerlijk wild menu voor maar €29,50 per persoon. Hiervoor ontvang je 3 gangen met lekker wild!

Voor de kinderen is natuurlijk ook gezorgd, en er is een speciaal, lekker kindermenu geregeld. Heb je een allergie, meld dit dan bij je reservering bij 't Regthuys in Wassenaar.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Regthuys

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

lars.rezelman .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We hebben hier gegeten, d.m.v. de Albert Heijn restaurant zegel acties, afgelopen zondagavond. Het was een tegenvaller om hier te eten. De gemiddelde leeftijd van de gasten om ons heen was 70. De bediening was in het begin erg attent, maar naarmate het drukker werd, werden wij vergeten. Het eten zelf was bijzonder, maar dan negatief, zoals dat de smaken niet goed over kwamen, zoals o.a. overheersende hoeveelheid room/kruidenboter in de varkenshaas. Ik zou dit restaurant niet nogmaals bezoeker of aanraden aan mijn vrienden.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
_Wij hebben via de AH restaurant actie bij 't Regthuys gegeten.
Het eten en de bediening waren goed.
Jammer dat:
* de menukeuze, qua voorgerechten, erg summier is
* er voor bijbestelling van patat extra betaald moet worden (3,50)
* de tijd tussen de gerechten vrij lang duurt
voor7 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Samenstelling menu was uitstekend met subtiele smaak ervaring. Timing bediening zeer goed en wat fijn was, dat de wijn niet opdringerig werd ingeschonken.
Vanessa Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ah menu helemaal goed, voldoende keus, ook vegetarisch. Ook een amuse. Alles mooi gepresenteerd, kwalitatieve ingrediënten gebruikt en erg lekker. Alleen de patat viel tegen, liever aardappelschijfjes of dikke patat.
We komen zeker nog terug waarschijnlijk voor een van de leuke arrangementen op de website. Hopelijk zijn ze wel actueel (want de drankkaart was niet up to date, geen Strongbow Gold)
Was wel een beetje koud voorin de zaak. In de zomer zal het perfect zijn, al die openslaande deuren....
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Gegeten via de ah-actie. Voor ons de eertste keer in Wassenaar. Parkeren was geen probleem. De amuse was vlak van smaak. Voorgerecht zalmsalade goed van smaak maar wel groot van portie. Hoofdgerecht varkenshaas met groente redelijk maar weinig smaak. Nagerecht ijs met slagroom simpel eenvoudig, smaak goed. Geen culinair hoogstandje. Ondanks het bijzonder oud gebouw vond ik het binnen in het restaurant niet sfeervol. Je kan vanaf de tafel rechtstreeks in de keuken kijken met ongezellig licht.
RemcoHB .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Prachtige locatie middenin het oude Wassenaar; parkeren in omgeving ook geen probleem. Zeer smaakvol driegangenmenu met geitenkaaskroketjes (aanrader!), varkenshaas (degelijk hoofdgerecht) en apple crumble (zeer zeker aanrader!!). Bediening laat af en toe wat lang op zich wachten, maar in zo'n ambiance is dat geen heel groot probleem.
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Prettige brasserie met een mooie prijs kwaliteit verhouding. Bediening sympathiek maar niet altijd even accuraat. Hoofdgerecht liet even op zich wachten, voor het dessert moesten we een paar keer vragend kijken.
Misser was het wildmenu met hals hoofdgerecht tamme eendenborst. Was overigens best smakelijk
Meikel .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het was voor ons de 1e keer dat wij in Wassenaar uit eten zijn geweest.
Wij komen uit Voorschoten en de actie van de AH bonnen was hier de reden van.
Het menu was uitstekend en de service niet minder. Wat ook belangrijk is dat er op loopafstand
heel goed geparkeerd kan worden. Een aanrader "Het Reghthuys "
marco.pas .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Leuke locatie en prima gegeten. Naar mijn mening zou het plankje brood / aioli wel gewoon bij de service mogen horen. Ook extra patat kost 3,50, wat overdreven.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We waren hier met de Albert Heijn kaart. Ik had bij de reserveringen gevraagd of ik in de serre kon zitten en dat kon. Het is er lekker ruim en je kunt er rustig met elkaar praten, want je hebt geen last van de gesprekken van andere klanten, die er wel waren.
Aardige bediening, je wordt vlot geholpen. De amuse van het huis bestond uit een heerlijk hapje en een koude pastinaak soep. Heel verrassend. Er was keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Voor een van de desserts moest erbij betaald worden, maar dat stond duidelijk aangegeven. Evenals voor het broodplankje met een overheerlijke aioli en tapenade.
De smaak van alle gerechten was uitstekend. Het was mooi opgemaakt en mijn partner die andere gerechten had was ook zeer tevreden. Zijn bord had ook andere bij- ingrediënten dan de mijne.
Kortom, hier komen zeker terug. Ze hebben zelfs een overheerlijke tawny port
pamdumez .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vriendelijke ontvangst. Wachttijd tot eerste drankje en tussen de maaltijden duurde lang.
Op de rekening bleek na controle bij thuiskomst een tweetal drankjes te staan die wij niet gehad hebben. Rekening was daardoor 7,75 euro te hoog.
Eten was smakelijk, maar niet erg ruim bemeten porties.
alainbarrois .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Uitstekend eten, vriendelijke bediening en zeer deskundige sommelier, zou alleen iets minder verlicht mogen (om een intiemere sfeer te creëeren).

fusca-tb .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
We bezochten 't Regthuys na lange tijd weer eens. Prachtige locatie in het oude dorp van Wassenaar! Met de AH actie hadden we keus uit telkens 3 gerechten, voor-, hoofd- en na-. Natuurlijk is het jammer dat je niet gewoon alles wat op de menukaart staat kunt kiezen. Maar de gerechten die we namen waren in het algemeen smakelijk. Goed vlees, lekkere groenten, heerlijke frites! Alleen de heilbot viel wat tegen. En het personeel had wel wat meer aandacht voor ons mogen hebben. De aankleding mag wel wat "warmer" en knusser, maar ongezellig is het zeker niet!
steenhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsbonnen. Prijs / kwaliteit verhouding is in balans. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.
IngeborgV .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De bediening was vriendelijk, maar toen het wat drukker werden ze een beetje vergeetachtig. Ook werd alles wel heel rap geserveerd, waardoor we binnen twee uur weer buiten stonden. Eten was lekker, maar niet erg bijzonder. Wel smakelijk gegeten.
Andre.dekleine D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Vegetarisch gerecht leek niet vers, maar waarschijnlijk opgewarmd. Na reclame is de prijs hierdoor iets aangepast.
De rekening was 7 euro te hoog door foute consumpties, dit bemerkte ik thuis pas.
robert.b.doornbos .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Prima restaurant ! Goed diner en ook flexibel met onze jongste van 11!
Voorgerecht van zalm was top. Hoofdgerecht van parelhoenders erg lekker en het grand desert van kersen ook prima !
Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Voor de tweede keer met AH gratis 2e menu hier gegeten. Het overtrof de eerste keer. Aangezien wij wat dieetwensen hadden, hebben ze alle gerechten kosteloos aangepast. Voor mij bijvoorbeeld een fantastisch suikervrij toetje geserveerd!
Een pluim voor het Regthuys! Bediening top en gerechten zagen er schitterend uit en smaakten heerlijk! We komen terug!
fietje1986 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Ruim 3 jaar geleden hebben wij daar gegeten met ons huwelijk, nu zaten wij weer in de serre. Dus hebben na genoten van toen met het lekkere eten van nu!
atm.schrijver .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
De locatie was voor ons even moeilijk te vinden door de eenrichtingsstraatjes en het heel slechte regenweer, maar de beloning was geweldig. Heerlijk gedineerd, lekker en voldoende en zeer smaakvol opgediend. Vlotte en charmante bediening. Voorgerecht en dessert waren echt top! Goede stoelen en ruime tafels, kortom, daar komen we zeker nog eens terug vanuit het lim burgse!