Brasserie 't Regthuys

Plein 18 2242 KC Wassenaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Surprise dessert
      Surprise dessert

Over het restaurant Brasserie 't Regthuys

Restaurant 't Regthuys laat het oude Wassenaar weer bruisen. Op het "plein 18" is in het historisch pand, waar vroeger 'regt' werd gesproken, een levendige hippe Brasserie/Wijnbar gekomen.

Bij 't Regthuys kun je heerlijk een kopje koffie of thee drinken en lunchen. Ook voor een high-tea is dit een goede keuze. Hier kun je dineren met heerlijke gerechten. Je hebt al een 3-gangendiner voor €29,50! Daarnaast kun je aan de wijnbar genieten van één van de prachtige wijnen.

Bij 't Regthuys geniet je t/m 4 december van De Wild Weken. Hierbij serveert het restaurant een heerlijk wild menu voor maar €29,50 per persoon. Hiervoor ontvang je 3 gangen met lekker wild!

Voor de kinderen is natuurlijk ook gezorgd, en er is een speciaal, lekker kindermenu geregeld. Heb je een allergie, meld dit dan bij je reservering bij 't Regthuys in Wassenaar.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Regthuys

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

pamdumez .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vriendelijke ontvangst. Wachttijd tot eerste drankje en tussen de maaltijden duurde lang.
Op de rekening bleek na controle bij thuiskomst een tweetal drankjes te staan die wij niet gehad hebben. Rekening was daardoor 7,75 euro te hoog.
Eten was smakelijk, maar niet erg ruim bemeten porties.
alainbarrois .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Uitstekend eten, vriendelijke bediening en zeer deskundige sommelier, zou alleen iets minder verlicht mogen (om een intiemere sfeer te creëeren).

fusca-tb .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
We bezochten 't Regthuys na lange tijd weer eens. Prachtige locatie in het oude dorp van Wassenaar! Met de AH actie hadden we keus uit telkens 3 gerechten, voor-, hoofd- en na-. Natuurlijk is het jammer dat je niet gewoon alles wat op de menukaart staat kunt kiezen. Maar de gerechten die we namen waren in het algemeen smakelijk. Goed vlees, lekkere groenten, heerlijke frites! Alleen de heilbot viel wat tegen. En het personeel had wel wat meer aandacht voor ons mogen hebben. De aankleding mag wel wat "warmer" en knusser, maar ongezellig is het zeker niet!
steenhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsbonnen. Prijs / kwaliteit verhouding is in balans. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.
IngeborgV .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De bediening was vriendelijk, maar toen het wat drukker werden ze een beetje vergeetachtig. Ook werd alles wel heel rap geserveerd, waardoor we binnen twee uur weer buiten stonden. Eten was lekker, maar niet erg bijzonder. Wel smakelijk gegeten.
andre.dekleine .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Vegetarisch gerecht leek niet vers, maar waarschijnlijk opgewarmd. Na reclame is de prijs hierdoor iets aangepast.
De rekening was 7 euro te hoog door foute consumpties, dit bemerkte ik thuis pas.
robert.b.doornbos .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Prima restaurant ! Goed diner en ook flexibel met onze jongste van 11!
Voorgerecht van zalm was top. Hoofdgerecht van parelhoenders erg lekker en het grand desert van kersen ook prima !
catalpa2007 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Voor de tweede keer met AH gratis 2e menu hier gegeten. Het overtrof de eerste keer. Aangezien wij wat dieetwensen hadden, hebben ze alle gerechten kosteloos aangepast. Voor mij bijvoorbeeld een fantastisch suikervrij toetje geserveerd!
Een pluim voor het Regthuys! Bediening top en gerechten zagen er schitterend uit en smaakten heerlijk! We komen terug!
fietje1986 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Ruim 3 jaar geleden hebben wij daar gegeten met ons huwelijk, nu zaten wij weer in de serre. Dus hebben na genoten van toen met het lekkere eten van nu!
atm.schrijver .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
De locatie was voor ons even moeilijk te vinden door de eenrichtingsstraatjes en het heel slechte regenweer, maar de beloning was geweldig. Heerlijk gedineerd, lekker en voldoende en zeer smaakvol opgediend. Vlotte en charmante bediening. Voorgerecht en dessert waren echt top! Goede stoelen en ruime tafels, kortom, daar komen we zeker nog eens terug vanuit het lim burgse!
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het was een gezellige avond, lekker gegeten. Wijnarrangement bij het eten gehad. Een goede prijs kwaliteit verhouding. .
Mariella B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We kwamen hier met ah restaurantactie eten. Leuke kaart, keuze uit 3 voor/hoofd-en nagerechten, voor ieder wat wils. Leuke, vriendelijke bediening.
Vond de plek bij de bar, waar wij dit keer zaten, iets te onrustig.
Verder alles top!
gerardenrinavandalen .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij hebben afgelopen zaterdag vroeg in de avond met twee personen gegeten bij 't Regthuys. We werden hartelijk ontvangen en hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Alle gerechten waren lekker, met zorg bereid en mooi gepresenteerd. Heel prettig om te ervaren dat een goed glas wijn ook voor een redelijke prijs verkocht kan worden.
Wij komen zeker nog eens terug
Schumacher .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Prachtige locatie (mooi plein in oud Wassenaar). Mooi aangekleed restaurant. Sfeervol, ruimtelijk en overzichtelijk. Het eten was heerlijk… vier gangen, de amuse (panna cotta van spinazie en pastinaak; crostini met olijf). Prachtig opgediend. Hoofdgerecht (hertenbiefstuk, stoofpotje en zuurkoolstamppotje) was smakelijk, maar was niet erg warm. Van het dessert hebben we genoten. Goede prijs- kwaliteitverhouding, gezellige ambiance. Aanrader dus!
annemarie_vdplas .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Leuk dat er een ruime keuzekaart was, en dat je een amuse kreeg! soepje lekker, crouton van blauwaderkaas niet bijzonder, varkenshaasje heerlijk, patat niet lekker, hou meer van huisgemaakte dikke, dessert lekker, niet het lekkerst wat ik ooit op heb! vond aankleding restaurant leuk, vooral buiten aan het knusse pleintje, wel wat fris binnen, en sfeer binnen minder daar iedereen zo'n beetje om 22.00 uur al vertrokken was, ongezellig, mensen gaan steeds minder voor een avondje uit, maar vroeger eten! (kan restaurant niets aan doen)
rowyhut .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vond het hoofdgerecht het lekkerst, helaas hebben we heel lang moeten wachten voordat ze kwamen vragen wat we wilde drinken. Toen hebben we elke keer zeker 3 kwartier moeten wachten op ons eten en dat bij elk gerecht. Het eten had allemaal wel een Appart smaakje dan weer te sterk en dan weer heel flauw niet zo mijn ding
Jeff R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Gisteravond 19-11 gegeten met de AH restaurantactie. Hier al vaker gegeten maar dan gewoon zonder acties. Konden zelf kiezen uit een drie-gangen menu, waarbij per gang, 3 keuzes waren. Bij reserveren aangegeven dat er een voedsel-allergie is. Hier is uitstekend rekening meegehouden. Heerlijk gegeten. Een absolute aanrader.
joke.korterink .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Het restaurant zag er gezellig uit. Plekje was vlak bij de buitendeur, dus iedere keer als de deur openging kwam er een vlaag kou mee naar binnen. De bediening was vriendelijk.
Het voorgerecht paddenstoelensoep was koud en smakeloos, de andere 2 voorgerechten redelijk. het vis hoofdgerecht was smakeloos, niet lekker. De gevulde varkenshaas was prima.
Voor de prijs in combinatie met de AH actie was de verhouding goed. We gaan daar niet eten voor de volle prijs.
Sasja P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hebben een leuke avond gehad. Het eten was heerlijk. Hoofdgerecht had iets warmer mogen zijn. Bediening snel en zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Diederik N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Dit is een aanrader voor een romantisch etentje in een mooie entourage tegen een schappelijke prijs. Geen sterrenrestaurant, maar uitstekende waar voor je geld. Met de dinnerdeal hebben we hier het wild menu gegeten met een leuke amuse en een fraaie kaasplank als dessert omlijst met een mooie merlot (huiswijn). De bediening is goed, maar mag wat losser en persoonlijker. Vooral doorgaan!