Brasserie 't Regthuys

Plein 18 2242 KC Wassenaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Surprise dessert
      Surprise dessert

Over het restaurant Brasserie 't Regthuys

Restaurant 't Regthuys laat het oude Wassenaar weer bruisen. Op het "plein 18" is in het historisch pand, waar vroeger 'regt' werd gesproken, een levendige hippe Brasserie/Wijnbar gekomen.

Bij 't Regthuys kun je heerlijk een kopje koffie of thee drinken en lunchen. Ook voor een high-tea is dit een goede keuze. Hier kun je dineren met heerlijke gerechten. Je hebt al een 3-gangendiner voor €29,50! Daarnaast kun je aan de wijnbar genieten van één van de prachtige wijnen.

Bij 't Regthuys geniet je t/m 4 december van De Wild Weken. Hierbij serveert het restaurant een heerlijk wild menu voor maar €29,50 per persoon. Hiervoor ontvang je 3 gangen met lekker wild!

Voor de kinderen is natuurlijk ook gezorgd, en er is een speciaal, lekker kindermenu geregeld. Heb je een allergie, meld dit dan bij je reservering bij 't Regthuys in Wassenaar.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Regthuys

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Heerlijk eten, leuke diverse kaart.
Veel wassenaarse grijze oudjes op woensdag. Bediening prima. Sprankelde niet echt. 2e menu gratis , geldt met de Shell actie niet op het actie menu van €29,50 maar op 3 uitgekozen gerechten van de kaart. Ook prima, maar ben je wel meer geld kwijt en werd niet van tevoren aangegeven. Ze gaven aan dat €29,50 al een actie prijs is en bieden geen actie op actie.
Mooie zaak. Al met al een aanrader.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met de Shell bonnen. We waren met z'n vieren en konden kiezen van de kaart voor het drie gangen menu van 29,50 Euro. Bij het afrekenen ging het drie keer niet goed met de rekening. Aan de drankjes waren we 19,25 Euro kwijt. Voor het menu werd na drie keer rekenen 75,25 Euro in rekening gebracht. Volgens de ober was dit twee keer voor de drie afzonderlijke gerechten. Naar onze mening behoorde 2 x 29,50 = 59,00 Euro voor het menu afgerekend te worden. Kortom na het heerlijke eten toch een teleurstellende ervaring bij 't Regrhuys.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met de hertenboutfilet vooraf, de heilbot als hoofdgerecht en een gedeeld kaasplankje zalig én gezellig gegeten bij het Regthuys. Vriendelijk personnel in een mooie ambiance
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Voor de luxe high tea gegaan op zondag. Huisaperitief was lekker en verrassend en het was rustig in de zaak. Het is mooi aangekleed. De hartige lekkernijen waren erg lekker, maar van de sandwiches was er net iets te veel voor ons. Van de zoetigheden leek niet alles even vers (brownie, cheesecake) en de panna cotta leek meer op een mousse. Gelukkig was er daar niet te veel van, maar mooie, kleine porties. Verbeterpuntje is dat er bij zo'n high tea best wat meer theezakjes klaargelegd mogen worden. Een theezakje verliest zijn kracht na een tijdje en van elk smaakje lag er maar eentje klaar; als je theezakje dus uitgewerkt is, of je tafelgenoot heeft die smaak al, moet je overstappen op iets anders dat misschien minder bevalt. Service was goed en fijne ambiance, ik kom vast een keertje terug voor een lunch of diner want de overige dingen die uitgeserveerd werden zagen er heerlijk uit en hebben mij nieuwsgierig gemaakt.
anmiro .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten met de Shell bonnen. Mochten kiezen uit de gehele kaart, kregen heerlijke amuse en ook nog gratis karaf water.
Remmerswaalg R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Alles was heel smakelijk en hebben heerlijk gegeten , we gaan er zeker terugkomen .De bedient was ook er vriendelijk. Top
M.van.brouwershaven V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Met 4 personen gegeten met de restaurantactie van AH. Prima menu, vriendelijke bediening. Pluspunt: een karaf kraanwater!
Joko46 K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vanavond met de AH zegels gegeten bij het Regthuys. Mooie ambiance en heerlijk gegeten. We werden ook zeer vriendelijk ontvangen onze jassen werden aangenomen en naar onze tafel begeleid. Nadat er gevraagd was wat we wilde drinken kregen we een amuse van het huis, olijfjes en een katenspekmousse. Erg leuk. Het AH menu bestaat uit 3 keuzes per gang. Vlees, vis en vegatarisch. Als voorgerecht had ik de eendpate gevolgd door de varkenshaas met gepofte knoflook saus. Beide gerechten waren echt heel erg lekker. Wij dronken de huiswijn die ook zeker het vermelden waard is. Als nagerecht voor het kaasplankje gekozen en wederom een zeer goede keuze. Al met al een zeer geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.
robin.hensing .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Donderdag 21januari gegeten via de AH restaurant actie.
3 gangen keuze menu( 3 voor,3hoofd en 3 nagerechten).
Eten was goed en smaakvol, bediening vriendelijk en ongedwongen.
Verder een gezellig en trendy restaurant .
Toch misschien een aandachtspuntje voor de bediening,
Probeer extra dingen aan tafel te verkopen zoals ,
Brood, fles water, wijn arrangement, wilt u de wijn kaart zien.

JKamhoot .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Vanavond hier met vier personen gegeten met de AH actie.
Leuke avond gehad en lekker gegeten. Goede porties, mooie opmaak, lekkere wijn en nette bediening . Leuke verrassing was de amuse.
Kortom, leuke avond , zeker leuk bedrag en een heerlijke avond. Ga hier graag nog eens terug !
lars.rezelman .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We hebben hier gegeten, d.m.v. de Albert Heijn restaurant zegel acties, afgelopen zondagavond. Het was een tegenvaller om hier te eten. De gemiddelde leeftijd van de gasten om ons heen was 70. De bediening was in het begin erg attent, maar naarmate het drukker werd, werden wij vergeten. Het eten zelf was bijzonder, maar dan negatief, zoals dat de smaken niet goed over kwamen, zoals o.a. overheersende hoeveelheid room/kruidenboter in de varkenshaas. Ik zou dit restaurant niet nogmaals bezoeker of aanraden aan mijn vrienden.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
_Wij hebben via de AH restaurant actie bij 't Regthuys gegeten.
Het eten en de bediening waren goed.
Jammer dat:
* de menukeuze, qua voorgerechten, erg summier is
* er voor bijbestelling van patat extra betaald moet worden (3,50)
* de tijd tussen de gerechten vrij lang duurt
voor7 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Samenstelling menu was uitstekend met subtiele smaak ervaring. Timing bediening zeer goed en wat fijn was, dat de wijn niet opdringerig werd ingeschonken.
Vanessa Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ah menu helemaal goed, voldoende keus, ook vegetarisch. Ook een amuse. Alles mooi gepresenteerd, kwalitatieve ingrediënten gebruikt en erg lekker. Alleen de patat viel tegen, liever aardappelschijfjes of dikke patat.
We komen zeker nog terug waarschijnlijk voor een van de leuke arrangementen op de website. Hopelijk zijn ze wel actueel (want de drankkaart was niet up to date, geen Strongbow Gold)
Was wel een beetje koud voorin de zaak. In de zomer zal het perfect zijn, al die openslaande deuren....
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Gegeten via de ah-actie. Voor ons de eertste keer in Wassenaar. Parkeren was geen probleem. De amuse was vlak van smaak. Voorgerecht zalmsalade goed van smaak maar wel groot van portie. Hoofdgerecht varkenshaas met groente redelijk maar weinig smaak. Nagerecht ijs met slagroom simpel eenvoudig, smaak goed. Geen culinair hoogstandje. Ondanks het bijzonder oud gebouw vond ik het binnen in het restaurant niet sfeervol. Je kan vanaf de tafel rechtstreeks in de keuken kijken met ongezellig licht.
RemcoHB .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Prachtige locatie middenin het oude Wassenaar; parkeren in omgeving ook geen probleem. Zeer smaakvol driegangenmenu met geitenkaaskroketjes (aanrader!), varkenshaas (degelijk hoofdgerecht) en apple crumble (zeer zeker aanrader!!). Bediening laat af en toe wat lang op zich wachten, maar in zo'n ambiance is dat geen heel groot probleem.
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Prettige brasserie met een mooie prijs kwaliteit verhouding. Bediening sympathiek maar niet altijd even accuraat. Hoofdgerecht liet even op zich wachten, voor het dessert moesten we een paar keer vragend kijken.
Misser was het wildmenu met hals hoofdgerecht tamme eendenborst. Was overigens best smakelijk
Meikel .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het was voor ons de 1e keer dat wij in Wassenaar uit eten zijn geweest.
Wij komen uit Voorschoten en de actie van de AH bonnen was hier de reden van.
Het menu was uitstekend en de service niet minder. Wat ook belangrijk is dat er op loopafstand
heel goed geparkeerd kan worden. Een aanrader "Het Reghthuys "
marco.pas .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Leuke locatie en prima gegeten. Naar mijn mening zou het plankje brood / aioli wel gewoon bij de service mogen horen. Ook extra patat kost 3,50, wat overdreven.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We waren hier met de Albert Heijn kaart. Ik had bij de reserveringen gevraagd of ik in de serre kon zitten en dat kon. Het is er lekker ruim en je kunt er rustig met elkaar praten, want je hebt geen last van de gesprekken van andere klanten, die er wel waren.
Aardige bediening, je wordt vlot geholpen. De amuse van het huis bestond uit een heerlijk hapje en een koude pastinaak soep. Heel verrassend. Er was keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Voor een van de desserts moest erbij betaald worden, maar dat stond duidelijk aangegeven. Evenals voor het broodplankje met een overheerlijke aioli en tapenade.
De smaak van alle gerechten was uitstekend. Het was mooi opgemaakt en mijn partner die andere gerechten had was ook zeer tevreden. Zijn bord had ook andere bij- ingrediënten dan de mijne.
Kortom, hier komen zeker terug. Ze hebben zelfs een overheerlijke tawny port