Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Surprise dessert
      Surprise dessert

Over het restaurant Brasserie 't Regthuys

Restaurant 't Regthuys laat het oude Wassenaar weer bruisen. Op het "plein 18" is in het historisch pand, waar vroeger 'regt' werd gesproken, een levendige hippe Brasserie/Wijnbar gekomen.

Bij 't Regthuys kun je heerlijk een kopje koffie of thee drinken en lunchen. Ook voor een high-tea is dit een goede keuze. Hier kun je dineren met heerlijke gerechten. Je hebt al een 3-gangendiner voor €29,50! Daarnaast kun je aan de wijnbar genieten van één van de prachtige wijnen.

Bij 't Regthuys geniet je t/m 4 december van De Wild Weken. Hierbij serveert het restaurant een heerlijk wild menu voor maar €29,50 per persoon. Hiervoor ontvang je 3 gangen met lekker wild!

Voor de kinderen is natuurlijk ook gezorgd, en er is een speciaal, lekker kindermenu geregeld. Heb je een allergie, meld dit dan bij je reservering bij 't Regthuys in Wassenaar.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Regthuys

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Emmeline V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten, ons laten verassen door de chef met een suprice 4 gangen menu. Alles was top en heerlijk alleen voor een grote eten wat kleine porties ???? Verder zeker voor herhaling vatbaar!
Ernst E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Een gezellige avond met heerlijk eten.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het AH-menu bood 4 gangen in plaats van 3, maar toch was het een karige voorstelling. We kregen niet het keuzemenu conform de voorwaarden van de AH-actie, maar een 'surprisemenu' (39,50). En daarvan dan weer een uitgeklede versie, zonder broodplankje. Kleine porties, goedkope ingrediënten. Het begin was goed, een lekkere bietjescarpaccio. Vervolgens een onduidelijk soepje en heek uit onbestemde zeeën. Een surprise ja, maar geen aangename.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Wij hebben genoten. Mooie plek onder de bomen. Komen zeker terug. Heerlijk gegeten met AH actie. Top.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vanavond heerlijk gegeten via een AH-BON. Alles klopt hier in dit restaurant: de sfeer, entourage, bedienend personeel, keukenbrigade en...het weer. We komen terug!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten...4 gangen verrassingsmenu (AH)
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer goede bediening eten was voortreffelijk konen graag terug
CP N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk eten, prima bediening op een mooie plek (we konden buiten eten).
christine O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heel verrassend menu. Gaan er beslist nog eens eten.
Harm D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. AH-verrassingsmenu (4 gangen).
Komen zeker terug.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
verwachting van 3 gangen menu meer dan waargemaakt. vriendelijke bediening. goed eten voor betaalde prijs.
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Om mijn 66e verjaardag te vieren afgelopen woensdag had ik met een AH voucher voor een 3-gangenKEUZEmenu gereserveerd omdat we al verschillende malen zonder kaart redelijk lekker gegeten hebben bij 't Regthuys en het dichtbij is voor ons. Helaas: het KEUZEmenu werd een 4-gangen VERRASSINGSmenu van de chef. Iedereen met een kaart hetzelfde menu: vooraf lekker goedkoop inkopen en minimale voorbereiding. De rundercarpaccio was bedekt met taaie spekjes. De mosterdsoep een brei van bloem, room en te scherpe mosterd. De kleine stukjes vis hadden absoluut al hun beste tijd gehad, alleen het dessert was wel lekker, maar erg voorspelbaar (ijs en bavarois). Zelfs de espresso was bitter. Kortom niet om terug te komen om je verjaardag te vieren met een etentje.
Marikewallenburg .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Gisteren geluncht buiten, op het prachtige sfeervolle plein met 3 personen.
Het eten was heerlijk, en genoeg, en zeer vriendelijk personeel.
We komen hier zeker terug!
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Doordat we lang in de file stonden, kwamen we laat aan in het restaurant. Geen probleem om toch het 4 gangen menu te serveren binnen een uur ( moesten naar musical). Heerlijke gerechten. Ook alles goed aangepast voor (koe)kaas allergie. Toch een keer echt lekker carpaccio gegeten. Ook de bieten carpaccio met vijg en geitenkaas. Kipspies heerlijk met goede friet en groente. Service : met mayo ! Ook heerlijk ijstoetje. Ik gok zelfgemaakt ijs of anders van een hele goede ijszaak.
Daarnaast nog supervriendelijke en efficiente bediening.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Op 1 April 2018 hebben wij, met een Bongo cadeaubon voor 2 personen ter waarde van 90 euro, in 't Rechthuys gedineerd.

Mijn ervaring is, dat als je zonder cadeaubon in restaurant gaat eten, dat je veel voordeliger uit bent. Maar hier kregen we waar voor het geld. Dat is meestal wel anders.

We werden hartelijk ontvangen en van onze jassen afgeholpen. Als entree kregen we heerlijk warm brood met aioli en een prosecco cocktail met 43 likeur.

De verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten die wij kozen waren stuk voor stuk smakelijk. En de huiswijn was ook prima. Alles bij elkaar hebben gegeten in een goede ambiance met vriendelijke bediening. Kortom dit restaurant waarderen wij met een 8.5
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Op zaterdag gegeten op deze mooie plek nabij de kerk in het oude centrum van Wassenaar. Een paar leuke speciaalbieren van Jopen. Voorgerecht ravioli met kaasvulling en paddestoelenprut, prima rundvlees als hoofdgerecht. De smaak zou iets voller kunnen maar geen klachten, gewoon goed. Bediening oké, niet opvallend vriendelijk maar men had het ook druk. Het nagerecht koffie Regthuys bleek een goede keuze, mét ijsbol en glaasje advocaat! Alles binnen een menu van 30 euro. Drankjes erbij en je eet voor 40 euro prima op een mooie locatie. Ik wil hier zeker een keer teruggaan.
Hoplahoepla R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prima ambiance en goed eten voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst gegeten n.a.v. een ontvangen Bongo bon. Bediening was erg vriendelijk en en het eten was prima! Wij hebben een gezellige avond gehad!
Laurent B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lunch was goed; persoonlijke aandacht en service maakte het verblijf goed. Zeker weer terugkomen.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Gezellige lunch gehad met vrienden