Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Surprise dessert
      Surprise dessert

Over het restaurant Brasserie 't Regthuys

Restaurant 't Regthuys laat het oude Wassenaar weer bruisen. Op het "plein 18" is in het historisch pand, waar vroeger 'regt' werd gesproken, een levendige hippe Brasserie/Wijnbar gekomen.

Bij 't Regthuys kun je heerlijk een kopje koffie of thee drinken en lunchen. Ook voor een high-tea is dit een goede keuze. Hier kun je dineren met heerlijke gerechten. Je hebt al een 3-gangendiner voor €29,50! Daarnaast kun je aan de wijnbar genieten van één van de prachtige wijnen.

Bij 't Regthuys geniet je t/m 4 december van De Wild Weken. Hierbij serveert het restaurant een heerlijk wild menu voor maar €29,50 per persoon. Hiervoor ontvang je 3 gangen met lekker wild!

Voor de kinderen is natuurlijk ook gezorgd, en er is een speciaal, lekker kindermenu geregeld. Heb je een allergie, meld dit dan bij je reservering bij 't Regthuys in Wassenaar.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Regthuys

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Carla O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Verrassend gegeten
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was een gezellige avond in een leuke locatie, gode service en lekker eten , dus niets anders dan goed.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Met de ah-actie een verrassingsmenu, dat uitstekend is. Vooraf wordt keurig gevraagd of er nog specifieke dieetwensen zijn die worden gehonoreerd.
Ondanks de drukte (en wellicht iets te weinig personeel) loopt men heel hard om alle klanten te laten genieten in dit gezellige restaurant.
Lomoj O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Voor een € 39.50 kostend verrassingsmenu verwacht je iets meer dan wij kregen; Amuse, voorgerecht en soepje waren lekker, maar hoofdgerecht (stukje heek) en dessert (o.a citroentaartje dat niet smaakte/oud was?) waren erg eenvoudig en niet "verrassend". Jammer! want het is gezellig zitten in 't leuke Regthuijs.
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
kan niet anders zeggen dat de bediening zeer vriendelijk was en het eten was heerlijk goed op
smaak en mooi opgediend komen beslist terug.vr.gr.W.A Flinterman.
De tafel van M W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We zijn netjes ontvangen en hebben kenbaar gemaakt dat we naar Soldaat van Oranje gingen en of dat in het tijdsbestek te realiseren was.
Dat is prima gegaan. Dus pluim voor de bediening.
Het eten was ook heerlijk.
Hannie W.
Helaas kwamen wij op weg naar Brasserie 't Regthuys in een file terecht. Na een telefoontje waarin wij zeiden dat we om 19.30 u naar de musical Soldaat van Oranje zouden gaan werd alles snel geregeld. Super bedankt voor de snelle service en het eten was heerlijk!!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goed eten, de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Leuk uitzicht op het plein.
Drachten T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Voortreffelijk en plezierig gegeten in t Regthuys, de herhaling was en wordt de moeite waard. Het was genieten en wij danken de hele brigade; met name de chef !.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening
Diane P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten . Vriendelijk personeel op een mooie locatie
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH bon. Verrassingsmenu van 4 gangen was top. Een heerlijk bietencarpaccio met uitgebakken spekjes, walnoten en gedroogde vijgen was smakelijke en verassend. De soep werd vervangen door overheerlijke chorizocroquetjes. Verrassend! Het hoofdgerecht van twee soorten vis was uitmuntend en het toetje van citroenbavarois was uit de kunst. Je proefde echt de limoenen! Alleen al hiervoor komen we beslist eens terug. De service was uitstekend, er werd voor ons een tafeltje buiten uitgeklapt en de wachttijden waren niet te kort maar ook zeker niet te lang, het volgde elkaar in prima tempo op, net goed! De hoeveelheden waren beslist voldoende. Wij komen terug, al dan niet met een AH bon
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Met de AH-actie hier genoten van een voortreffelijk 4-gangendiner. Ontvangst en bediening erg vriendelijk. Verse producten.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijke avond gehad, verrassende gerechten als kunstwerkjes opgemaakt! Goede en snelle bediening en topservice.
Margreet D.
fantastisch gegeten, mooie smaakbeleving
C V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
de prijs voor twee diners was prima de entourage uitstekend het personeel vriendelijk.
de patatjes hadden bij het diner geleverd moeten worden en niet achteraf.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk, verrassend gegeten en super vriendelijke service! Voor herhaling vatbaar!
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heel lekker verrassingsmenu.
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Tot mijn verbazing lag er onder een van de tafels binnen, een super grote hond met lange haren; ik vind dat in een restaurant geen honden thuis horen, afgezien van een hulp of blindengeleide hond. Op het terras was plek genoeg om samen met je viervoeter te gaan eten.Ga vaak buiten de deur eten maar heb dat nog nooit meegemaakt.
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vriendelijk personeel, goede bediening en lekker eten!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
een goed restaurant met onze buurtjes genoten van een 4-gangendiner.
Het was een warme zomeravond en we zaten binnen op de grens naar buiten.
Mijn vrouw wilde zoutloos eten, en dat lukte helemaal!!