Brasserie 't Regthuys

Plein 18 2242 KC Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Regthuys

Restaurant 't Regthuys laat het oude Wassenaar weer bruisen. Op het "plein 18" is in het historisch pand, waar vroeger 'regt' werd gesproken, een levendige hippe Brasserie/Wijnbar gekomen.

Bij 't Regthuys kun je heerlijk een kopje koffie of thee drinken en lunchen. Ook voor een high-tea is dit een goede keuze. Hier kun je dineren met heerlijke gerechten. Je hebt al een 3-gangendiner voor €29,50! Daarnaast kun je aan de wijnbar genieten van één van de prachtige wijnen.

Bij 't Regthuys geniet je t/m 4 december van De Wild Weken. Hierbij serveert het restaurant een heerlijk wild menu voor maar €29,50 per persoon. Hiervoor ontvang je 3 gangen met lekker wild!

Voor de kinderen is natuurlijk ook gezorgd, en er is een speciaal, lekker kindermenu geregeld. Heb je een allergie, meld dit dan bij je reservering bij 't Regthuys in Wassenaar.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Regthuys

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

enruit ..
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Goede prijs / kwaliteit. Gezellige ambiance, open sfeer. Drie of vier gangen menu maar ook een enkel gerecht is goed mogelijk. Behoorlijke keuze wijn per glas, wel fors aan de prijs maar in ieder geval ruim aanbod. Vlotte bediening, zonder opgehaast te worden. Aanrader, wij zullen terug komen.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
We blijven terug komen in deze huiskamer van Wassenaar. Zeker in de zomer mooi gelegen. Ook dit keer was het eten goed verzorgd, vriendelijke bediening. Beknopte wijnkaart, maar een heel aardige Italiaan gedronken. Wat duurder dan gemiddeld, maar maakt het waar.
pauljoke .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Heerlijk 3 gangen verrassingsmenu gegeten.Prettige bediening door Sander. Mooie inrichting.Restaurant ligt op een prachtige plek in het oude centrum van Wassenaar.
PGJKeijzer .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Aan het oude plein in Wassenaar zit 't Regthuys. Mooie zaak met een open keuken. Keurig ingericht met oog voor detail. Veel verschillende soorten bijzondere wijnen. Alles voor een zeer schappelijke prijs. Het eten was goed. De bediening lette goed op lege glazen. Kortom een aanwinst voor Wassenaar.

Anderhalf jaar geleden ben ik hier ook wezen eten. In tegenstelling tot toen is er een hoop aan de kwaliteit en het vakmanschap van zowel de koks en de bediening verbeterd. Mijn complimenten.